Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

G_Dragon schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 20:07:
Steeds meer games komen eindelijk alleen naar current-gen, het heeft dan wel een paar jaar geduurd. Maar of ze er al verstandig aan doen nu er nog steeds console te korten zijn? In mijn mening niet, breng dan voor beide gens uit en zonder dat je die van de Xbox Series veranderd.

Test Drive Unlimited: Solar Crown Now Next-Gen Only, Coming In 2023
Werd eens tijd zeg.
Op een gegeven moment kun je ook niet veel meer op de vorige generatie, die zijn inmiddels tot de laatste druppel leeg geknepen.
Indie games zouden er nog wel prima op kunnen of games die op het gebied van kracht niet veel vragen.
Laat de current gen only games maar komen. Ik wil wel eens zien hoe ze de kracht (innovatief) gaan gebruiken. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-09 21:19
Kaasje123 schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 09:04:
[...]

Echt? Alleen Gotham Knights schiet me zo te binnen maar het merendeel is (Helaas) nog steeds cross platform
Zoals al genoemd hieronder, daarnaast.

Back4blood leuke coop game kan niet
Dying light 2 coop, kan niet moet zelfde gen zijn
Dat snowboard spel.

Daarnaast het laden, speel ook SOT en dan een 8 jarige die al klaagt dat heel lang duurt.

Nu nog 130 tot 150 pakken voor een one x kaal met controller en strik eromheen. Volgend jaar is het e ht niks meer waard.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
G_Dragon schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 20:07:
Steeds meer games komen eindelijk alleen naar current-gen, het heeft dan wel een paar jaar geduurd. Maar of ze er al verstandig aan doen nu er nog steeds console te korten zijn? In mijn mening niet, breng dan voor beide gens uit en zonder dat je die van de Xbox Series veranderd.

Test Drive Unlimited: Solar Crown Now Next-Gen Only, Coming In 2023
Console tekorten vindt ik altijd een beetje een krom argument wanneer je ziet hoe snel de huidige consoles verkopen in vergelijking met voorgaande generaties.

De actieve userbase is al voor een groot deel over op de nieuwe generatie. Je ziet steeds vaker cross-gem games waarbij het leeuwendeel verkocht wordt voor de huidige generatie. GT7 verkocht bijvoorbeeld fysiek in de eerste week 3 PS5 exemplaren voor ieder verkocht PS4 exemplaar.

Developers die de vorige generatie achter zich laten kan ik alleen maar toejuichen. Krijgen wij misschien eindelijk weer wat meer vooruitgang op CPU vlak in games buiten de framerate omhoog gooien. Hoewel 60fps best lekker is als standaard.

Vaarwel Jaguar cores, jullie worden niet gemist :w

[ Voor 3% gewijzigd door Caayn op 18-05-2022 21:14 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!
8)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Oeh die straks nog even kijken :)
Heb de game namelijk op de gok gehaald, lijkt me zo'n simpele game die je op kan zetten zonder dat je er concentratie voor nodig hebt.

Edit:

Wat vind jij van de gameplay, want is het raar dat ik iets hogere graphics had verwacht? Verder ziet het er zeker vermakelijk uit :o

[ Voor 16% gewijzigd door G_Dragon op 18-05-2022 22:27 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +2 Henk 'm!
G_Dragon schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 22:04:
[...]

Oeh die straks nog even kijken :)
Heb de game namelijk op de gok gehaald, lijkt me zo'n simpele game die je op kan zetten zonder dat je er concentratie voor nodig hebt.

Edit:

Wat vind jij van de gameplay, want is het raar dat ik iets hogere graphics had verwacht? Verder ziet het er zeker vermakelijk uit :o
Lijkt mij heerlijk over de top rotzooi trappen :)
Vind de graphics er juist wel strak uitzien voor een open world game, RAGE vibes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-09 08:48
PacinoAllstars schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 20:48:
[...]

Zoals al genoemd hieronder, daarnaast.

Back4blood leuke coop game kan niet
Dying light 2 coop, kan niet moet zelfde gen zijn
Dat snowboard spel.

Daarnaast het laden, speel ook SOT en dan een 8 jarige die al klaagt dat heel lang duurt.

Nu nog 130 tot 150 pakken voor een one x kaal met controller en strik eromheen. Volgend jaar is het e ht niks meer waard.
dat iets niet cross gen compatible is of als dat wel kan maar ondertussen de laad snelheid van een hele groep aantast heeft dat verder niks te maken of iets alleen nog op nieuwe generaties uit komt.

Geprezen zijn de developers die er wel voor kiezen zich puur en alleen te focussen op next gen. Dan hoeven die achterlijke jaguar cores van de vorige generatie niet meer meegenomen te worden in het achterhoofd tijdens de ontwikkeling.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
justifire schreef op donderdag 19 mei 2022 @ 05:50:
[...]

Lijkt mij heerlijk over de top rotzooi trappen :)
Vind de graphics er juist wel strak uitzien voor een open world game, RAGE vibes.
Zo'n game die je speelt met verstand op 0 :9

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10:41
devilsnight schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 18:38:
[...]
Exclusive until at least, zoiets stond er en dat is altijd behoorlijk tricky. Dat deden ze met FF7R toen ook, en ineens kwam een PS5 versie die de deal weer verlengde.
Lijkt me dat die verlenging van FF7 dan met Square Enix opnieuw is afgesproken. Als Sony Deathloop ook weer met een jaar wilt verlengen moeten ze dat nu met Microsoft afspreken en die zegt daar dan simpelweg nee tegen. Zou me er niet teveel zorgen om maken.

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Raem schreef op donderdag 19 mei 2022 @ 09:04:
[...]

Lijkt me dat die verlenging van FF7 dan met Square Enix opnieuw is afgesproken. Als Sony Deathloop ook weer met een jaar wilt verlengen moeten ze dat nu met Microsoft afspreken en die zegt daar dan simpelweg nee tegen. Zou me er niet teveel zorgen om maken.
Hopelijk werkt het zo, maar dat is geen garantie. Het is ook prima mogelijk dat Sony al een 2e jaar als optie in het contract bedongen heeft voor Microsoft Bethesda kocht.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorroberner
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 10:20
Saints Row heb ik echt zin in, is al weer een tijdje geleden dat er zo'n game uitkwam. Saints Row 2 was voor mij het perfecte deel. Al heb ik in 2019 eindelijk deel 3 gespeeld en dat beviel toen wel (1e keer totaal niet). Misschien benaderde ik games toen anders haha. Achja we gaan het zien, heb wel zin in een GTA kloon, zeker omdat GTA al 10 jaar in winterslaap ligt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 11:59
Zorroberner schreef op donderdag 19 mei 2022 @ 09:50:
Saints Row heb ik echt zin in, is al weer een tijdje geleden dat er zo'n game uitkwam. Saints Row 2 was voor mij het perfecte deel. Al heb ik in 2019 eindelijk deel 3 gespeeld en dat beviel toen wel (1e keer totaal niet). Misschien benaderde ik games toen anders haha. Achja we gaan het zien, heb wel zin in een GTA kloon, zeker omdat GTA al 10 jaar in winterslaap ligt.
Deel 3 was met aliens en scifi wapens toch? Ik vond dat maar een raar spel geloof ik.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Exactor it schreef op donderdag 19 mei 2022 @ 10:21:
[...]

Deel 3 was met aliens en scifi wapens toch? Ik vond dat maar een raar spel geloof ik.
Dat was deel 4 :)

Deel 3 was nog redelijk "normaal".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krimglas
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 14-03-2023
Caayn schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 21:12:
[...]
Developers die de vorige generatie achter zich laten kan ik alleen maar toejuichen. Krijgen wij misschien eindelijk weer wat meer vooruitgang op CPU vlak in games buiten de framerate omhoog gooien. Hoewel 60fps best lekker is als standaard.

Vaarwel Jaguar cores, jullie worden niet gemist :w
Mijn grootste vrees is dat die 60 fps standaard niet gehandhaafd gaat blijven. Momenteel genieten we in de meeste series s/x games van 60 fps omdat dit voor developers "gratis" performance is omdat de game initieel voor "last gen" ontwikkeld werd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Krimglas schreef op donderdag 19 mei 2022 @ 10:54:
[...]

Mijn grootste vrees is dat die 60 fps standaard niet gehandhaafd gaat blijven. Momenteel genieten we in de meeste series s/x games van 60 fps omdat dit voor developers "gratis" performance is omdat de game initieel voor "last gen" ontwikkeld werd.
Ik vrees hier ook een beetje voor. Maar goed, misschien word het 'standaard' dat we een keuzeoptie krijgen. Meer FPS, of meer gfx opties. Dat zou ik prima vinden, voor high-paced games is 60fps wel heel nice, maar er zijn genoeg games waar 30 ook prima kan.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09:14

On_E

Housemusic

Saint’s Row en Modern Warfare 2 zijn zo’n beetje de enige games waar ik dit jaar nog naar uitkijk.

Hopelijk zien we ook snel beelden van MW.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • +1 Henk 'm!
On_E schreef op donderdag 19 mei 2022 @ 11:08:
Saint’s Row en Modern Warfare 2 zijn zo’n beetje de enige games waar ik dit jaar nog naar uitkijk.

Hopelijk zien we ook snel beelden van MW.
Niet naar Hogwarts Legacy? :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09:14

On_E

Housemusic

G_Dragon schreef op donderdag 19 mei 2022 @ 11:17:
[...]

Niet naar Hogwarts Legacy? :o
Oh ja die komt ook nog hè, geen zekerheidje nog maar zag er wel veelbelovend uit idd.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • +1 Henk 'm!
On_E schreef op donderdag 19 mei 2022 @ 11:35:
[...]

Oh ja die komt ook nog hè, geen zekerheidje nog maar zag er wel veelbelovend uit idd.
Ja die gameplay trailer heeft mij echt voor 300% verrast met wat ik er van hoopte, want ik had mijn verwachtingen op een laag pitje gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fireshade
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

[...]

Mijn grootste vrees is dat developers door de bak nieuwe rekenkracht minder efficient gaan programmeren, en de performanceverantwoordelijkheid geheel afschuiven naar de hardware.
Maar ik hoop meer op een snellere leercurve - dat developers sneller uit ervaring leren hoe ze slimmer en meer uit het platform kunnen halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fireshade schreef op donderdag 19 mei 2022 @ 11:37:
[...]

Mijn grootste vrees is dat developers door de bak nieuwe rekenkracht minder efficient gaan programmeren, en de performanceverantwoordelijkheid geheel afschuiven naar de hardware.
Maar ik hoop meer op een snellere leercurve - dat developers sneller uit ervaring leren hoe ze slimmer en meer uit het platform kunnen halen.
Terug gaan naar 30 zie ik sowieso niet zitten. Dan maar iets mindere graphics tov 30fps. Zou toch denken met resolutie upscaling en VRS, 60fps met mooie graphics te doen zou moeten zijn.
Ik ben benieuwd wat de komende jaren ons gaat brengen.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 09:00
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FZ8DB6hA7HG0KHtMkN4Qoamgxys=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/clczaPN3kmGboDKNjK1W1g89.jpg?f=fotoalbum_large

Deze net met de post binnen gekregen, had hem al gespeeld en hier al een review erover geschreven, maar nu eindelijk fysiek voor de verzameling :D

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Linksquest schreef op donderdag 19 mei 2022 @ 17:05:
[Afbeelding]

Deze net met de post binnen gekregen, had hem al gespeeld en hier al een review erover geschreven, maar nu eindelijk fysiek voor de verzameling :D
Waar kijken we hier naar ? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest
Nieuwe Series X titel die ik fysiek gekocht heb, een game die je gespeeld moet hebben, jammer dat die uit Game Pass is gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Linksquest schreef op donderdag 19 mei 2022 @ 20:07:
Nieuwe Series X titel die ik fysiek gekocht heb, een game die je gespeeld moet hebben, jammer dat die uit Game Pass is gehaald.
En dat zit in een plastic doosje ? :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exactor it
justifire schreef op donderdag 19 mei 2022 @ 22:09:
[...]

En dat zit in een plastic doosje ? :+
Medium leuk grapje.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zag laatst dat NBA Playgrounds 2 maar iets van 7 euro is nu. Die lijkt me fun, met die big heads enzo ook, haha.

Maar hoe zit het met mtx? Kun je spelers op een normale manier kiezen of moet je echt als een gek grinden om ze te unlocken of van ellende dus geld gaan uitgeven? Zag laatst een video en heel veel spelers hadden zo'n slotje erbij staan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13-09 17:17
[...]

BM schreef op donderdag 19 mei 2022 @ 11:07:
[...]

Ik vrees hier ook een beetje voor. Maar goed, misschien word het 'standaard' dat we een keuzeoptie krijgen. Meer FPS, of meer gfx opties. Dat zou ik prima vinden, voor high-paced games is 60fps wel heel nice, maar er zijn genoeg games waar 30 ook prima kan.
Dit probleem zul je altijd houden. Moet je zien tot welke graphics te laatste Unreal engine in staat is... Dat gaat op een console in die hoedanigheid nooit op 60fps draaien. Eigenlijk is dit probleem ontstaat sinds de introductie van 3d games. Neem Super Mario 64 op de N64. Die draaide in sommige situaties echt vreselijk, dat terwijl Super Mario World op de SNES stabiel 60fps was.

Ik denk echter dat het in de basis allemaal wel goed komt, want we zijn inmiddels redelijk gewend geraakt aan verschillende grafische instellingen op de console (beetje vanaf de Xbox One X en de PS4 Pro). Zolang developers dat handhaven, zal er vaak een 60fps optie beschikbaar zijn, denk ik ;)

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-09 21:23
devilsnight schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 09:30:
Ik zag laatst dat NBA Playgrounds 2 maar iets van 7 euro is nu. Die lijkt me fun, met die big heads enzo ook, haha.
Je kan beter de 360 versie van NBA Jam kopen. Grafisch minder, maar veel leuker

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PdeBie schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 10:34:
[...]

Je kan beter de 360 versie van NBA Jam kopen. Grafisch minder, maar veel leuker
Currently not available krijg ik in de Xbox store.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PdeBie
ah kak. Dan hebben ze die teruggetrokken wellicht vanwege Playgrounds....

Ik zou Playgrounds laten liggen. Veel grinding en lootboxes, een A.I. die vals speelt (spelers met lage 'statistieken' spelen soms ineens zoveel beter dan ze theoretisch moeten kunnen) en simpelweg niet de leuke chaos die het oude spel wel had.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07:25
Kom er net achter dat 'Vampyr' nog niet zo lang geleden (oktober '21) een update voor Series X|S heeft gekregen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RuQCjul7s0M9LE3AxTDOxANHjg4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ExuP8kO6hAl3dqcFYPCKWc7o.jpg?f=fotoalbum_large

Here we go! >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest
Leuke achtergrond verlichting 🤪

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Bloederig. >:)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Linksquest

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Rossi46
Blijkbaar vanaf volgende week 60fps modus voor AC Origins? oOo

https://playsense.nl/4959...or-ps5-en-xbox-series-xs/

Acties:
  • +6 Henk 'm!
Eerste escape run in Hades behaalt *O*
Leuk spelleke :)

[ Voor 6% gewijzigd door justifire op 20-05-2022 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thusharaknops
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-08 00:25
joey82 schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 16:01:
[...]

wat zijn ongeveer de levertijden als een console direct bij xbox.com word gekocht?
Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd. Heb er eentje besteld, ongeveer een uur of 4 geldeden. Betaald met iDeal, geld is van de rekening. Maar ik heb geen order bevestiging ontvangen en als ik kijk bij de bestelgeschiedenis zie ik niets staan :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizojojo
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-09 19:00
thusharaknops schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 19:41:
[...]

Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd. Heb er eentje besteld, ongeveer een uur of 4 geldeden. Betaald met iDeal, geld is van de rekening. Maar ik heb geen order bevestiging ontvangen en als ik kijk bij de bestelgeschiedenis zie ik niets staan :?
Dit heb ik ook gehad, bekend probleem. Had op dinsdag 17 mei besteld. Net pas de mail gekregen met bedankt voor de bestelling ups komt maandag. Daarvoor stond het op in behandeling zonder mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thusharaknops
Mizojojo schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 19:42:
[...]

Dit heb ik ook gehad, bekend probleem. Had op dinsdag 17 mei besteld. Net pas de mail gekregen met bedankt voor de bestelling ups komt maandag. Daarvoor stond het op in behandeling zonder mail.
Maar je zag wel een bestelling staan bij de bestelgeschiedenis?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2_-WQ5NyITmJk1u0LY5e3LQ4NRw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/OXZMYZNZtWmeygpOMNvDtk4N.png?f=fotoalbum_large
Ik niet namelijk...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13-09 19:49
thusharaknops schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 19:47:
[...]

[Afbeelding]
Ik niet namelijk...
Ik had dit ook (bij MS in Polen besteld). Heb toen via de chat contact opgenomen met MS, duurde gewoon even maar is niet chill zolang je geen order confirmation hebt :)

Wellicht kun je nu nog of anders morgen contact opnemen via de chat?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mizojojo
  • Laatst online: 13-09 19:00
thusharaknops schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 19:47:
[...]

[Afbeelding]
Ik niet namelijk...
Ja dat zag ik wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thusharaknops
JDL15 schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 20:24:
[...]

Ik had dit ook (bij MS in Polen besteld). Heb toen via de chat contact opgenomen met MS, duurde gewoon even maar is niet chill zolang je geen order confirmation hebt :)

Yep, ga ze morgen contacteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 15 mei 2022 @ 12:15:
[...]

Fine tune dark areas -3 tot -5 afhankelijk per game volgens HDTVtest.
Ik heb het getest met RDR2, maar ik blijf TV brightness op 47 toch mooier vinden, helemaal in de nacht van de game. Het is met HDR en de game staat volgens mij wel bekend om nogal lichte nachten met HDR, maar met deze settings niet en overdag in de game is het ook mooi.

Zal het eens morgen testen met nog wat andere games zoals Psychonauts 2.

Ik heb ook even Snowrunner getest, maar dit is mij echt te log, te sloom. Ik snap dat ze die voertuigen gewicht willen geven, maar holy shit wat gaat dat traag allemaal. Moet je ding zijn I guess.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

devilsnight schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 22:05:
[...]

Ik heb het getest met RDR2, maar ik blijf TV brightness op 47 toch mooier vinden, helemaal in de nacht van de game. Het is met HDR en de game staat volgens mij wel bekend om nogal lichte nachten met HDR, maar met deze settings niet en overdag in de game is het ook mooi.

Zal het eens morgen testen met nog wat andere games zoals Psychonauts 2.

Ik heb ook even Snowrunner getest, maar dit is mij echt te log, te sloom. Ik snap dat ze die voertuigen gewicht willen geven, maar holy shit wat gaat dat traag allemaal. Moet je ding zijn I guess.
Oké, apart. Ik zit nooit aan de brightness instelling van mijn tv. Ik doe dat allemaal ingame en vind de boel altijd eerder te donker dan te licht in schaduw delen.
Snowrunner heb ik sneller van de Xbox afgegooid dan dat de game er opstond. :P

Een game die ik graag op gamepass zou willen zien is Borderlands 3 trouwens. Echt zo een game waar de twijfel te hoog was voor aanschaf. Ben ‘m nu via de Epic Store op pc aan het proberen. (Gratis momenteel!) Het schieten voelt heel goed aan.
Mocht de game blijven bevallen dan maar op een aanbieding wachten van de Ultimate edition voor op de Xbox.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• thusharaknops
JDL15 schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 20:24:
[...]

De order staat sinds vanmorgen wel bij de bestelgeschiedenis. Dus het ziet erna uit dat de order wel is binnengekomen bij Microsoft, zie print screen. Dus zal wel oké zijn.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IUa2KQG2ALuLsQGfogcy_X1CUhM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/OcvN20WMpMrRzeF6Y8eyaTQO.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Linksquest
Goed bezig, je gaat een toffe console in huis krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EiT
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11:23

EiT

Nu 2 dagen Xbox in huis, aangeschaft ivm game pass en voorraad bij MS. Maar wordt nu al moe van dat account gedoe.
Erg onvriendelijk account beheer.

- Gebruik exchange online voor mijn persoonlijke email, mag daar dus geen Xbox account aanhangen en moet dus een gmail/outlook account gebruiken. Ik snap die logica ivm prive zaken op werk email, maar maak een admin optie om dit aan of uit te zetten. Genoeg mensen die het ook voor hun prive domeinen gebruiken.
- Zelfde dus voor de kinderen, moest nu voor de kinderen een Outlook.com account aanmaken. Dit had ik liever niet gedaan.
- Game pass aangeschaft, kinderen kunnen niet spelen als ik niet ingelogd bent.
- Inloggen ook zo’n ding, 100x je wachtwoord invoeren, ander device gebruiken werkt de helft van de tijd niet. Uiteindelijk via keyboard functie vanuit Xbox app copy/paste en een pincode ingesteld, wat overigens ook ruk werkt. Helaas kan maar 1 account automatisch inloggen / inloggen zonder password.
- Eigenlijk wordt je geforceerd om elk kind een eigen controller te geven om het inloggen makkelijker te maken. Helaas alleen via MS zelf betaal je de normale prijs (59 euro) met bijna een maand levertijd. Elders al snel 89 euro.

Verder is de console een hele vooruitgang in vergelijking met de Switch. Controller heeft wel scherpe randen. Speelt voor de rest wel prettig.

Nu nog uitzoeken welke battery pack het beste is en hopen dat de rode controller snel op voorraad is voor de jongste.

Druk en zetfouten voorbehouden.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11:51
@EiT zet hem maar eens op home console via jouw account. Dan kan het allemaal een stuk makkelijker dan je nu doet.

Lichtpuntje...

Acties:
  • +5 Henk 'm!
Ik vond 1 en 2 heel tof, bij 3 en 4 waren ze me kwijt. Dit is meer zoals 1 en 2 en ik begin hier absoluut naar uit te kijken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
devilsnight schreef op zondag 22 mei 2022 @ 00:02:
Ik vond 1 en 2 heel tof, bij 3 en 4 waren ze me kwijt. Dit is meer zoals 1 en 2 en ik begin hier absoluut naar uit te kijken.

[YouTube: SAINTS ROW 18 Minutes of Gameplay - Crazy Action & Loads of Customization (Saints Row 5)]
Grappig, dit is exact dezelfde footage als in het IGN filmpje, maar dan gedeeltelijk door mekaar heen gemonteerd.
justifire in "[XSX | XSS] Xbox Series X|S"
Zo heeft iedere “gamesite” opeens 18 minuten exclusive speeltijd gehad :+

Afgezien daar van, toffe game ! 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest
EiT schreef op zaterdag 21 mei 2022 @ 22:55:
Nu nog uitzoeken welke battery pack het beste is en hopen dat de rode controller snel op voorraad is voor de jongste.
Ik heb deze, zeer tevreden over.

https://www.amazon.nl/gp/...tle_o01_s00?ie=UTF8&psc=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Laatst online: 04:13
justifire schreef op zondag 22 mei 2022 @ 08:24:
[...]

Grappig, dit is exact dezelfde footage als in het IGN filmpje, maar dan gedeeltelijk door mekaar heen gemonteerd.
justifire in "[XSX | XSS] Xbox Series X|S"
Zo heeft iedere “gamesite” opeens 18 minuten exclusive speeltijd gehad :+

Afgezien daar van, toffe game ! 8)
Het was hands of gameplay dus logisch dat het voor iedereen hetzelfde was. Eigenlijk gewoon een erg handige manier om je gameplay video wat meer aandacht te laten genereren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorroberner
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 10:20
Ik zat even game pass te browsen. En zie een aantal need for speed titels. Was vroeger gek op NFS most wanted op de ps2. Iemand een aanrader welke nfs titel op game pass het spelen waard is?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BramViking
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 21-01-2023
Beakzz schreef op zondag 22 mei 2022 @ 11:45:
[...]

Het was hands of gameplay dus logisch dat het voor iedereen hetzelfde was. Eigenlijk gewoon een erg handige manier om je gameplay video wat meer aandacht te laten genereren.
Hij doet net of hij het zelf speelt :').

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-09 08:48
EiT schreef op zaterdag 21 mei 2022 @ 22:55:Controller heeft wel scherpe randen.
..? Waar zitten er scherpe randen op de controller? :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rossi46
Yonix schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 14:10:
Kom er net achter dat 'Vampyr' nog niet zo lang geleden (oktober '21) een update voor Series X|S heeft gekregen.

[Afbeelding]

Here we go! >:)
Pooeeeh, sfeervol gamen zeg! :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
BramViking schreef op zondag 22 mei 2022 @ 15:03:
[...]

Hij doet net of hij het zelf speelt :').
Ja suf idd maar dan weet je gelijk dat het een onbetrouwbaar channel is ;)

Edit : hij zegt ook gewoon dat het offhands is trouwens op 2:30

[ Voor 13% gewijzigd door Beakzz op 22-05-2022 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-09 12:17
Ik ga verhuizen en wil mijn Xbox series x in een kallax kast gaan zetten. Hij past wel, met een paar centimeter ruimte erboven, maar ik vraag me af of dat voldoende is. Iemand ervaring mee?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• wjsiebes
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10-09 10:41
FrankoNL schreef op zondag 22 mei 2022 @ 18:27:
Ik ga verhuizen en wil mijn Xbox series x in een kallax kast gaan zetten. Hij past wel, met een paar centimeter ruimte erboven, maar ik vraag me af of dat voldoende is. Iemand ervaring mee?
Ik heb boven mijn tv een kallaxkast hangen. 4 vallen breed en 1 vak hoog. Ik had de Xbox eerst staan maar dan wordt hij heel erg warm. Ik heb nu het tussenschot tussen de middelste 2 vakken eruit gehaald en de Xbox neergelegd. Probleem opgelost.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jXpuuLaA5ZxqyktlH5TjrMWMpFg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/p270kqOcRBrcK7rOoQeD2Q6U.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!
wjsiebes schreef op zondag 22 mei 2022 @ 18:59:
[...]

Ik heb boven mijn tv een kallaxkast hangen. 4 vallen breed en 1 vak hoog. Ik had de Xbox eerst staan maar dan wordt hij heel erg warm. Ik heb nu het tussenschot tussen de middelste 2 vakken eruit gehaald en de Xbox neergelegd. Probleem opgelost.

[Afbeelding]
Haha, die lego koppen. Leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
B)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
Na het zien van deze trailer wil ik graag dat het vlug 2023 is.

@Krimglas Tainted Grail al geprobeerd? De classes zijn afwisselender dan ik dacht. Ze spelen best wel anders. Er zijn bijvoorbeeld 3 melee classes waarvan de eerste vrij recht toe recht aan is. De tweede focust op damage terwijl je je HP inzet voor meer damage (iets ingewikkelder dan dit) en de derde focust op damage voorkomen (met echt zieke damage increase per beurt dat je niet geraakt wordt). Het is een alleraardigst spelletje. Al is het wel wat simpel lijkt het. De difficulty gaat elke run omhoog maar ik verlies zelden. (gelukkig maar want runs duren tegen de twee uur)

[ Voor 11% gewijzigd door Exactor it op 22-05-2022 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
wjsiebes schreef op zondag 22 mei 2022 @ 18:59:
[...]

[Afbeelding]
wauw. Ziet er goed uit. Ben eigenlijk wel even benieuwd naar een foto van de totale set-up.
* PdeBie wil zijn TV wand ook wat opfleuren met groen en kasten

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• wjsiebes
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10-09 10:41
PdeBie schreef op maandag 23 mei 2022 @ 08:18:
[...]

wauw. Ziet er goed uit. Ben eigenlijk wel even benieuwd naar een foto van de totale set-up.
* PdeBie wil zijn TV wand ook wat opfleuren met groen en kasten
Bij deze (wel nog met de oude Xbox :) :

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FND7ujyG8ozOCpk9dfZPVybmeS0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wqKnZabd96CWf8tW8oGOO1tS.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PdeBie
Heel chique!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-09 12:17
Werkt de "ik ga op vakantie en neem mee" manier van code redeemen nog? Ik probeer op vakantie te gaan naar argentinie via een VPN maar kan hem niet redeemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weten jullie wanneer Borderlands 3 voor het laatste in de aanbieding was? Ik dacht pas maar weet het niet zeker. Hij bevalt zo goed op PC dat ik de Xbox versie wil hebben. Hopelijk snel weer in de sale.
Zal je altijd zien wanneer je een oudere game ontdekt en hij bevalt dat ie dan net niet in de aanbieding is. :P

Ben nu met die platform/flipperkast game bezig op gamepass, verrassend leuk. Ben de naam kwijt, je bent een mier in ieder geval.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Radko
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10:05
Ben nu met die platform/flipperkast game bezig op gamepass, verrassend leuk. Ben de naam kwijt, je bent een mier in ieder geval.
Ik vond hem ook leuk! Leuk spelletje om even tussendoor te starten, maar waar je toch lang in kan blijven hangen

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bYtCJIWsSJXeUfST6GMlYeEgHbQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/btPFndWc4vWx0Eqp97R667eJ.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +9 Henk 'm!
:D
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qHneGCKNByRO15qVGM_FA6YUze8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/cbJBFv2eZSyikr3qzwTRWYov.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• thusharaknops
thusharaknops schreef op zaterdag 21 mei 2022 @ 13:45:
[...]

De order staat sinds vanmorgen wel bij de bestelgeschiedenis. Dus het ziet erna uit dat de order wel is binnengekomen bij Microsoft, zie print screen. Dus zal wel oké zijn.

[Afbeelding]
Jeeej, met een beetje geluk morgen al binnen. Zojuist een verzendbericht ontvangen van Microsoft. Maar tot op heden geen orderbevestiging ontvangen, maar ja, dat maakt mij niet meer zo veel uit. Zie printscreen:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Td7IYxDrNJvqu--b-Dvzr9f2v74=/800x/filters:strip_exif()/f/image/3f7k3pqNKgfRasWwqow48Xih.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hifigamefreak
  • Laatst online: 13-09 08:50

hifigamefreak

aka C3rb3r7s

Mogelijk komt BF2042 toch sneller dan gedacht naar GamePass?!!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/U3_1JpsIxI6J3GPoKqw5BGFOOLU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/07zahnHpL75b6BXoLpmNqsxn.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TShrBak5YGEWR_SpMjE0xxfit1g=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/IDDGyfpheMEDhxyGSvrqLthU.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beakzz
hifigamefreak schreef op maandag 23 mei 2022 @ 20:18:
Mogelijk komt BF2042 toch sneller dan gedacht naar GamePass?!!

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Van mij mag het nog jaren duren en zal het spel ook niet eens downloaden (als Battlefield fan)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-09 16:37

RaseriaN

So much choices..

thusharaknops schreef op maandag 23 mei 2022 @ 18:00:
Jeeej, met een beetje geluk morgen al binnen. Zojuist een verzendbericht ontvangen van Microsoft. Maar tot op heden geen orderbevestiging ontvangen, maar ja, dat maakt mij niet meer zo veel uit. Zie printscreen:
Had hetzelfde. Op de 18e mei besteld en uiteindelijk op de 21e mei pas een bevestiging gehad. Vandaag is mijn Xbox Series X eindelijk binnen gekomen. Mooi de "ik-ga-op-vakantie-en-neem-uit-Turkije-mee" truc gedaan en voor 3 jaar lang voor maar €90 euro GamePass Ultimate!

Nu nog wachten op de custom oranje controller en we kunnen weer vooruit hier :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!
:9

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sohus
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-03 10:29
Je weet dat hij bij Blizzard werkt tegenwoordig? Zoveel interessants brengen die niet meer uit, lootboxes galore vooral. Diablo Immortals komt om die reden niet eens in Nederland uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GmR
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:25

GmR

FrankoNL schreef op maandag 23 mei 2022 @ 15:08:
Werkt de "ik ga op vakantie en neem mee" manier van code redeemen nog? Ik probeer op vakantie te gaan naar argentinie via een VPN maar kan hem niet redeemen.
Als er de laatste paar weken niets in verandert, dan geldt dat :
  • wanneer je via een browser probeert te redeemen, je potentieel ook je account even naar Argentinië moet verhuizen (via account.microsoft.com).
  • wanneer je via de Microsoft Store app op een Windows 10/11 machine probeert te redeemen, alleen een VPN + de Region setting in het OS even switchen voldoende zou moeten zijn, en je dus niet met je account hoeft te prutsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sohus
GmR schreef op dinsdag 24 mei 2022 @ 10:13:
[...]

Als er de laatste paar weken niets in verandert, dan geldt dat :
  • wanneer je via een browser probeert te redeemen, je potentieel ook je account even naar Argentinië moet verhuizen (via account.microsoft.com).
  • wanneer je via de Microsoft Store app op een Windows 10/11 machine probeert te redeemen, alleen een VPN + de Region setting in het OS even switchen voldoende zou moeten zijn, en je dus niet met je account hoeft te prutsen.
Ik gebruik Urban Free VPN Proxy (Chrome/Edge extensie) in mijn webbrowser op mijn Mac en dat werkt altijd. Als je een Windows PC hebt kun je gewoon de Windows Store op de regio zetten die je wilt claimen, dan heb je geen VPN nodig. Als het de eerste keer is dat je een code gebruikt uit een regio wil het soms ook een paar dagen duren voordat je hem kan claimen.

In bovenstaand scenario hoef je niks met je account te doen, geen adressen aan te maken etc. Je moet dan wel je codes op MTC Game of Eneba halen uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GmR
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:25

GmR

sohus schreef op dinsdag 24 mei 2022 @ 10:39:
[...]

Ik gebruik Urban Free VPN Proxy (Chrome/Edge extensie) in mijn webbrowser op mijn Mac en dat werkt altijd. Als je een Windows PC hebt kun je gewoon de Windows Store op de regio zetten die je wilt claimen, dan heb je geen VPN nodig. Als het de eerste keer is dat je een code gebruikt uit een regio wil het soms ook een paar dagen duren voordat je hem kan claimen.

In bovenstaand scenario hoef je niks met je account te doen, geen adressen aan te maken etc. Je moet dan wel je codes op MTC Game of Eneba halen uiteraard.
Wat precies nodig is kan per regio verschillen. Bij 'beruchte' goedkope regio's zoals Brazilië, Argentinië en Turkije lijken ze wat strenger te zijn.
In die regio's heb ik in de browser dus naast een VPN ook een account aanpassing nodig gehad (om de code hoort niet bij account regio foutmelding te voorkomen), en igv de Windows Store naast de regio aanpassing ook een VPN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sohus
GmR schreef op dinsdag 24 mei 2022 @ 11:04:
[...]

Wat precies nodig is kan per regio verschillen. Bij 'beruchte' goedkope regio's zoals Brazilië, Argentinië en Turkije lijken ze wat strenger te zijn.
In die regio's heb ik in de browser dus naast een VPN ook een account aanpassing nodig gehad (om de code hoort niet bij account regio foutmelding te voorkomen), en igv de Windows Store naast de regio aanpassing ook een VPN.
Mijn methode werkt prima voor BR, ARG. Helemaal geen account aanpassing nodig, en dat moet je ook helemaal niet willen, want als je dat vaak doet valt het op en loop je het risico dat je hele Microsoft account geblokkeerd wordt. Het probleem is vaak de VPN. Sommige VPNs pakt hij gewoon niet, zelfs als ze op het goede land staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sohus schreef op dinsdag 24 mei 2022 @ 07:41:
[...]

Je weet dat hij bij Blizzard werkt tegenwoordig? .
Je weet dat Blizzard tegenwoordig in handen is van Microsoft ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sohus
justifire schreef op dinsdag 24 mei 2022 @ 11:08:
[...]

Je weet dat Blizzard tegenwoordig in handen is van Microsoft?
Feitelijk onjuist. Microsoft heet op dit moment 0 controle over Blizzard Activision en elke vorm van controle die ze wel uitvoeren is strafbaar. Op dit moment is er alleen een intentie om het bedrijf over te nemen. Alles wat Blizard de komende 1+ jaar doet gaat gewoon multiplatform zijn.

Zoek maar eens op Nvidia + Arm overname om je een idee te geven welke kant het op kan gaan (al verwacht ik van niet).

En de Blizzard Lootboxes practices zie ik onder Microsoft geen lang leven hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-09 16:37

RaseriaN

So much choices..

GmR schreef op dinsdag 24 mei 2022 @ 11:04:
Denk dat het sleutelwoord, regio is. Argentinie en Brazilie vallen natuurlijk onder een andere regio dan Turkije, welke gewoon EUROPE is. Gisteren nog de truc gebruikt en niets meer gedaan dan een VPN opgezet naar Turkije en in mijn browser naar redeem.microsoft.com gegaan. Geen account of Windows aanpassingen nodig gehad. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sohus schreef op dinsdag 24 mei 2022 @ 11:10:
[...]

Feitelijk onjuist. Microsoft heet op dit moment 0 controle over Blizzard Activision en elke vorm van controle die ze wel uitvoeren is strafbaar. Op dit moment is er alleen een intentie om het bedrijf over te nemen. Alles wat Blizard de komende 1+ jaar doet gaat gewoon multiplatform zijn.

Zoek maar eens op Nvidia + Arm overname om je een idee te geven welke kant het op kan gaan (al verwacht ik van niet).

En de Blizzard Lootboxes practices zie ik onder Microsoft geen lang leven hebben.
Inderdaad.

Die laatste zin dat weet ik nog zo net niet. Ik heb toch echt het idee dat Microsoft flink aan het verzinnen is hoe dat ze zoveel mogelijk kunnen verdienen naast gamepass. Met Halo Infinite online laten ze goed zien hoever ze gaan met transactions.(season pass, xp en cosmetics etc.) Online gratis of niet dit geeft mij wel aan dat ze ver durven te gaan, zelfs met dé grote titel van eigen bodem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sohus
Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2022 @ 11:34:
[...]

Inderdaad.

Die laatste zin dat weet ik nog zo net niet. Ik heb toch echt het idee dat Microsoft flink aan het verzinnen is hoe dat ze zoveel mogelijk kunnen verdienen naast gamepass. Met Halo Infinite online laten ze goed zien hoever ze gaan met transactions.(season pass, xp en cosmetics etc.) Online gratis of niet dit geeft mij wel aan dat ze ver durven te gaan, zelfs met dé grote titel van eigen bodem.
Verdwijnen zie ik het inderdaad niet maar ze zullen het een beetje terugschroeven verwacht en hoop ik.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2022 @ 11:34:
[...]

Inderdaad.

Dat is wel allemaal rechttoe rechtaan koop wat je ziet als je het het waard vindt. Er zit geen gok element in MS dlc voor zo ver ik het kan bedenken.

Acties:
  • +5 Henk 'm!
Mooie headset die Arctis Nova Pro Wireless, krijgt lovende reviews :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AuRNKlEM-JPbzL6SGvtxOM9E3Uo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GrdoEWL1bLNex3ZQNM2Rxhcc.jpg?f=fotoalbum_large

https://steelseries.com/g...is-nova-pro-wireless-xbox

[ Voor 36% gewijzigd door justifire op 24-05-2022 19:06 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Linksquest
Weet niet of het al voorbij gekomen was, HALO Infinite nu €22,96 bij bol.com.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Hmm, ik heb net mijn Audeze voor garantie retour gestuurd. De linker oorschelp was volledig afgebroken. Plastic is toch maar plastic..

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
KOTOR Remake

https://www.altchar.com/g...kotor-remake-aCgCG5p3unJM
“I’ve been told by sources who have been accurate in the past that Xbox was approached for the KOTOR Remake and they turned it down,”
Kan niet anders dan vinden dat MS hier toch echt een fout heeft gemaakt, of althans, waarschijnlijk. Het is afwachten of Aspyr echt een goede remake kan maken, maar omdat MS dus nee zei, ging Sony ermee vandoor en nu zitten we weer met die timed exclusivity onzin. Thanks MS.

KOTOR was XBOX back in the day en vice versa.

[ Voor 4% gewijzigd door devilsnight op 24-05-2022 20:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Wat een gaaf ding, zal binnenkort even een uitgebreide review kijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
380 euro, God allejezus zeg.

Dan mag ik hopen dat het qua geluidskwaliteit echt de goedkopere maar uitermate prima klinkende headsets zoals TB Stealth 700 Gen 2 en ook de Xbox headset wel flink zal evenaren, anders vind ik dat echt no way het geld waard.

[ Voor 17% gewijzigd door devilsnight op 24-05-2022 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exactor it schreef op dinsdag 24 mei 2022 @ 18:44:
[...]

Dat is wel allemaal rechttoe rechtaan koop wat je ziet als je het het waard vindt. Er zit geen gok element in MS dlc voor zo ver ik het kan bedenken.
Klopt, je ziet wat je koopt. Of dat moet inmiddels veranderd zijn, ik heb lang geen Halo opgestart.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2022 20:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2022 @ 20:36:
[...]

Klopt, je ziet wat je koopt. Of dat moet inmiddels veranderd zijn, ik heb lang geen Halo opgestart.
Ik speel het bijna elke dag en kan je verzekeren dat het nog steeds zo is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exactor it schreef op dinsdag 24 mei 2022 @ 20:43:
[...]

Ik speel het bijna elke dag en kan je verzekeren dat het nog steeds zo is. :)
Ik had je verkeerd begrepen, was in de veronderstelling dat je niet wist of er een gok element in zat op dit moment. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2022 @ 21:48:
[...]

Ik had je verkeerd begrepen, was in de veronderstelling dat je niet wist of er een gok element in zat op dit moment. :)
Oh zo. Ik bedoelde meer in MS spellen in het algemeen en niet alleen in Halo Infinite. Maar nu ik het zo bedenk had je in Halo 5 wel gokkistjes met wapens met verschillende levels. Dus MS is niet helemaal vies van smerige verkooppraktijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LadyVodka
  • Registratie: Augustus 2015
  • Niet online
devilsnight schreef op zaterdag 14 mei 2022 @ 11:44:
Stalker 2 en Atomic Heart heb ik echt mijn twijfels over of dat 2022 is. Atomic Heart dev zit in Moskou en Stalker 2 dev is verhuisd naar Polen begreep ik. Vraag me af of we beide games nog kunnen verwachten dit jaar. Is dit een officiële pic?
Valve resumes payments to Russian and Ukrainian devs following suspension.
Atomic Heart release is Q4 2022 (zie steamDb)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/y76obbD5FCP2dulRembqrpy2QRQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/y7r980eFaigmztLVS1AAyhHH.png?f=fotoalbum_large
Update was gisteren, dus geen zorgen.
Pagina: 1 ... 343 ... 347 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen :)

Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• Gamepass: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie

Om een goede sfeer te behouden:
Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
Voor uitgebreide vragen over TV's en/of bijbehorende instellingen, gebruik de zoek functie, of open een topic Televisies & Beamers
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
• Geen vragen over het kopen van games in andere stores (buitenland/grijze key stores)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord