Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-09 12:17
devilsnight schreef op zondag 15 mei 2022 @ 11:02:
Mensen met een C9 OLED hier en de Xbox Series X. Hebben jullie gemerkt dat als je VRR (variable refresh rate) aan hebt staan dat de black levels in games omhoog worden gekrikt? Dus dat pikzwarte gedeeltes meer donkergrijs ogen?

Het is een bekende issue en daarom heb ik mijn tv brightness op 47 staan. Maar de C9 heeft nu een optie genaamd fine tune dark areas. Heeft iemand hier al wat mee gedaan of nog niet?

PM als het te off topic wordt.
Dat is idd een bekend issue. Je kan er dus mee spelen, afhankelijk van de game.

Wat mij vooral irriteert is de VRR flicker in donkere gedeeltes, tevens een probleem met OLED panelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13-09 19:49
devilsnight schreef op zondag 15 mei 2022 @ 11:02:
Mensen met een C9 OLED hier en de Xbox Series X. Hebben jullie gemerkt dat als je VRR (variable refresh rate) aan hebt staan dat de black levels in games omhoog worden gekrikt? Dus dat pikzwarte gedeeltes meer donkergrijs ogen?

Het is een bekende issue en daarom heb ik mijn tv brightness op 47 staan. Maar de C9 heeft nu een optie genaamd fine tune dark areas. Heeft iemand hier al wat mee gedaan of nog niet?

PM als het te off topic wordt.
Ikke! Heb het even niet meer gevolgd eerlijk gezegd op AVG forum ofzo. Ik ga eens aan de slag met wat @Verwijderd zegt :)

Maakt het verschil? Die flickering valt me bijna niet meer op. Heel af en toe in een menu scherm ofzo, maar dat komt ook omdat brightness <50 al veel hielp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDL15
D-Ed schreef op zaterdag 14 mei 2022 @ 14:20:
[...]

Joepie! Gezellig, Kijken we meteen of de andere heren tijd vrij kunnen maken om die klotegame te spelen *O*
Ik lust vanavond ook nog wel een potje :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 14:00
uchiha tijntje schreef op zaterdag 14 mei 2022 @ 14:47:
[...]

Gaat vanavond denk ik niet lukken. Maar as donderdag? Like the “old” days? :P
Ik ben maandag weer in de gelegenheid je volledig te domineren met Halo. Ik wil graag bij team @Kalkie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 15 mei 2022 @ 12:15:
[...]

Fine tune dark areas -3 tot -5 afhankelijk per game volgens HDTVtest.
Top! En dan tv brightness maar gewoon terug op 50 weer?
FrankoNL schreef op zondag 15 mei 2022 @ 14:11:
[...]

Wat mij vooral irriteert is de VRR flicker in donkere gedeeltes, tevens een probleem met OLED panelen.
Flicker is echt kut inderdaad. Maar ik heb dat in games alleen als ik Xbox refresh rate naar 120hz zet, dus laat ik hem mooi op 60hz. Het is jammer dat het moet. Ik ga eens kijken vandaag of morgen of fine tune dark areas gaat helpen ermee.
JDL15 schreef op zondag 15 mei 2022 @ 14:15:
[...]

Ikke! Heb het even niet meer gevolgd eerlijk gezegd op AVG forum ofzo. Ik ga eens aan de slag met wat @Verwijderd zegt :)

Maakt het verschil? Die flickering valt me bijna niet meer op. Heel af en toe in een menu scherm ofzo, maar dat komt ook omdat brightness <50 al veel hielp!
In games heb ik het niet met refresh rate op 60hz, maar wanneer ik naar my games and apps ga enzo zie ik soms nog een flicker in het grijze gedeelte. Beetje storend, maar geen mega ramp verder.

Brightness 50 is default, waar had je hem anders op staan dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
devilsnight schreef op zondag 15 mei 2022 @ 15:55:
[...]

Top! En dan tv brightness maar gewoon terug op 50 weer?

[...]

Flicker is echt kut inderdaad. Maar ik heb dat in games alleen als ik Xbox refresh rate naar 120hz zet, dus laat ik hem mooi op 60hz. Het is jammer dat het moet. Ik ga eens kijken vandaag of morgen of fine tune dark areas gaat helpen ermee.

[...]

In games heb ik het niet met refresh rate op 60hz, maar wanneer ik naar my games and apps ga enzo zie ik soms nog een flicker in het grijze gedeelte. Beetje storend, maar geen mega ramp verder.

Brightness 50 is default, waar had je hem anders op staan dan?
Is het niet zo dat hij als hij op 60 hz output staat, hij als het ware in "HDMI 2.0" modus schiet en daarom VRR niet werkt?

Ik weet het niet zeker hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FrankoNL schreef op zondag 15 mei 2022 @ 16:18:
[...]

Is het niet zo dat hij als hij op 60 hz output staat, hij als het ware in "HDMI 2.0" modus schiet en daarom VRR niet werkt?

Ik weet het niet zeker hoor.
Dat zou ik niet weten. Ik zal het eens testen morgen met KH3, die werkt perfect daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey82
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 09-09 12:49
FrankoNL schreef op zondag 15 mei 2022 @ 14:11:
[...]

Qled etc en andere led tv's hebben hier geen last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
joey82 schreef op zondag 15 mei 2022 @ 17:17:
[...]

Qled etc en andere led tv's hebben hier geen last van?
In principe wel, maar omdat het een LCD scherm blijft zie je het in de praktijk minder. Vooral oled schermen zie je het op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-09 08:48
devilsnight schreef op vrijdag 13 mei 2022 @ 13:19:
Weet niet of dit nieuwe beelden zijn of niet, maar wat blijft dit er toch gestoord goed uit zien. DIT wil ik nou zien bij de Xbox show, we weten dan ook meteen dat de game naar Xbox komt. En grafisch worden we omvergeblazen.

[YouTube: Black Myth - Wukong ❯ 12 Minutes Exclusive Gameplay - UNREAL ENGINE 5 ❯ 4K HDR 60fps]
ja het ziet er prachtig uit maar dit kan nooit op 60 fps draaien op een Xbox tenzij je wellicht de resolutie naar beneden schroeft op 1080p. Unreal 5 is echt ontwikkelt met 30 fps in gedachten op de nieuwe consoles. Zelfs de nieuwe snelle cpu's in de console van Sony en Microsoft kunnen deze engine helaas niet bij benen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
JDL15 schreef op zondag 15 mei 2022 @ 14:16:
[...]

Ik lust vanavond ook nog wel een potje :9
Met een beetje geluk zet ik hem over een half uurtje aan.. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Kaasje123 schreef op zondag 15 mei 2022 @ 20:18:
[...]
ja het ziet er prachtig uit maar dit kan nooit op 60 fps draaien op een Xbox tenzij je wellicht de resolutie naar beneden schroeft op 1080p. Unreal 5 is echt ontwikkelt met 30 fps in gedachten op de nieuwe consoles. Zelfs de nieuwe snelle cpu's in de console van Sony en Microsoft kunnen deze engine helaas niet bij benen.
https://nl.ign.com/black-...ray-tracing-en-meer?amp=1

https://www.factschronicl...x-series-x-23354.html/amp

[ Voor 9% gewijzigd door ArthurMorgan op 15-05-2022 21:24 ]

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

@devilsnight
Ik heb brightness op 50 staan. (HDR10)

@JDL15
Ik heb echt niet het idee dat black levels washed out zijn oid. Lijkt dus goed te werken. :)

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2022 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
Ik zou er maar niet teveel op vertrouwen. Dit kon wel eens een watchdogs worden waarbij de graphics straks niet vergelijkbaar is met wat je in deze trailer ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krimglas
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 14-03-2023
uchiha tijntje schreef op zaterdag 14 mei 2022 @ 02:11:
[...]
Dat je je zorgen maakt is uiteraard je goed recht. :) De vraag die ik erbij is of de verwachtingen van een Halo fan ooit waar gemaakt kunnen worden. Zelfs al had Infinite een level en armor systeem zoals in Halo 3, inclusief 5 extra maps, dan was het ongetwijfeld nog steeds niet goed voor een grote groep. :P

Ik denk en daar maak ik me soms zelf ook schuldig aan, dat de romantiek van hoe we vroeger zo'n game beleefden echt veel uitmaakt voor de ervaring die je nu beleefd met dezelfde franchise.
Dat is een goede. Voor jou was alle kritiek op infinite onterecht als die van mensen kwam die niet "pro" genoeg waren in de game. Iedere puntje van kritiek werd door jou beantwoord als "jamaar, hoeveel % van je games win je?". Je hoeft niet op de man te reageren

[ Voor 5% gewijzigd door BM op 16-05-2022 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 15 mei 2022 @ 21:21:
@devilsnight

@JDL15
Ik heb echt niet het idee dat black levels washed out zijn oid. Lijkt dus goed te werken. :)
Is het trouwens zo dat die black level raise alleen maar met HDR voorkomt en niet SDR? Heb het zelf niet echt getest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

devilsnight schreef op maandag 16 mei 2022 @ 14:12:
[...]

Is het trouwens zo dat die black level raise alleen maar met HDR voorkomt en niet SDR? Heb het zelf niet echt getest.
Geen idee. Ik heb VRR aangezet sinds Elden Ring en me op flickering na niet gestoord aan washed out blacks oid.
Een nadeel van Elden Ring is dat ik andere games nog niet goed getest heb met VRR. :P

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2022 15:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FrankoNL
[...]

Nee, is met alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDL15
[...]

Geen idee, switcht automatisch bij mij naar HDR. Moet jullie tip nog altijd even testen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
B)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sony’s nieuwe PS Plus games zijn geen joke. RDR2, AC Valhalla en Ghost of Tsushima. Ze gaan met hun updated service nu proberen te concureren met Game Pass. Qua exclusives op dag 1 op de service zullen ze dat niet doen, maar ze gaan dit duidelijk wel doen met alle andere games.

Game Pass is alles voor MS en ik hoop echt dat ze met grote flappen gaan zwaaien voor grotere third party games die zowel op launch op de service verschijnen en wat oudere titels. Sony houdt heel erg van money hats, nog meer dan MS en ik hoop gewoon dat MS niet teveel games gaat mislopen nu. Het kan qua AAA titels op de service gewoon beter, afgezien van wat titels dit jaar.

Zelf had ik Tales of Arise nu wel verwacht erop. Bandai Namco bracht Scarlet Nexus vrij gauw na release naar Game Pass, nou is Tales natuurlijk een veel grotere IP maar toch zijn we nu iets van 9 maanden verder. Misschien in June als surprise aankondiging tijdens de show.

Zeker nu het qua first party echt nogal droog is dit jaar hoop ik echt dat er wat grote titels in de planning staan van third parties. En het boeit mij niets of die games ook meteen op PS + staan, daar gaat het mij niet om.

[ Voor 4% gewijzigd door devilsnight op 16-05-2022 17:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Het is natuurlijk afwachten hoe lang die titels erop gaan staan. RDR2 heeft ook op gamepass gestaan voor een aantal maanden bijvoorbeeld.

Maar meer druk door MS erop zal ik niet tegen zijn ;) Ben wel benieuwd of er nog een deal met Ubisoft gemaakt gaat worden, al ben ik niet echt onder de indruk van die basic. Dacht eerst dat alles ouder dan 18 maanden daar in zou zitten. (Voor wat beschikbaar is op dat platform, beetje zoals bij EA dus.)

[ Voor 39% gewijzigd door ArthurMorgan op 16-05-2022 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ArthurMorgan schreef op maandag 16 mei 2022 @ 17:42:
Het is natuurlijk afwachten hoe lang die titels erop gaan staan. RDR2 heeft ook op gamepass gestaan voor een aantal maanden bijvoorbeeld.

Maar meer druk door MS erop zal ik niet tegen zijn ;) Ben wel benieuwd of er nog een deal met Ubisoft gemaakt gaat worden, al ben ik niet echt onder de indruk van die basic. Dacht eerst dat alles ouder dan 18 maanden daar in zou zitten. (Voor wat beschikbaar is op dat platform, beetje zoals bij EA dus.)
Is PS Plus niet net zoals Gold dat je de games altijd zal houden zolang je subbed subbed blijft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Laatst online: 13-09 23:11
devilsnight schreef op maandag 16 mei 2022 @ 17:52:
[...]

Is PS Plus niet net zoals Gold dat je de games altijd zal houden zolang je subbed subbed blijft?
Dat is bij die nieuwe dienst nog maar de vraag. Bij PSNow rouleerden ze wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 12:36
devilsnight schreef op maandag 16 mei 2022 @ 17:52:
[...]

De goedkoopste PS Plus wel ja.
ps plus essentials is meer als Xbox/PC GamePass(met ook PS Plus)
En ps plus premium is meer als GamePass Ultimate.

De x games die je per maand gratis uit uit de eerste tier blijven in je bezit zolang je abonee bent. Tier 2/3 kunnen en zullen rouleren alla GamePass/Netflix

Acties:
  • +3 Henk 'm!
oOo

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12:36

Fall Guys komt 21 juni naar de Xbox en wordt Free to Play. Echt een hele leuke verslavende game!

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NukaWorldNL
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-09 17:34
Raem schreef op maandag 16 mei 2022 @ 19:41:
[YouTube: Fall Guys 'Free For All' Announcement Trailer]
Fall Guys komt 21 juni naar de Xbox en wordt Free to Play. Echt een hele leuke verslavende game!
Nice eindelijk naar de Xbox. Ik had hem destijds op de PS4 gespeeld en vond het echt verassend leuk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
Als je Slay the Spire en/of Monster Train tof vond is Cursed Grail: Conquest ook een aanrader. Gamepass is eigenlijk gewoon een roguelite kaartspel abbonement. :)

Er zijn 9 basispoppetjes met echt totaal verschillende mechanics. Je moet zelf van gevecht naar gevecht wandelen. Er zijn in tegenstelling tot STS en MT een hele lading aan side-quests. Permanente upgrades zijn er ook, al zijn de betere best wel een grind.

@uchiha tijntje de schijnbaar enige twee RNG achievements had ik in mijn tweede poging. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07:41
devilsnight schreef op maandag 16 mei 2022 @ 17:34:
Sony’s nieuwe PS Plus games zijn geen joke. RDR2, AC Valhalla en Ghost of Tsushima. Ze gaan met hun updated service nu proberen te concureren met Game Pass. Qua exclusives op dag 1 op de service zullen ze dat niet doen, maar ze gaan dit duidelijk wel doen met alle andere games.

Game Pass is alles voor MS en ik hoop echt dat ze met grote flappen gaan zwaaien voor grotere third party games die zowel op launch op de service verschijnen en wat oudere titels. Sony houdt heel erg van money hats, nog meer dan MS en ik hoop gewoon dat MS niet teveel games gaat mislopen nu. Het kan qua AAA titels op de service gewoon beter, afgezien van wat titels dit jaar.

Zelf had ik Tales of Arise nu wel verwacht erop. Bandai Namco bracht Scarlet Nexus vrij gauw na release naar Game Pass, nou is Tales natuurlijk een veel grotere IP maar toch zijn we nu iets van 9 maanden verder. Misschien in June als surprise aankondiging tijdens de show.

Zeker nu het qua first party echt nogal droog is dit jaar hoop ik echt dat er wat grote titels in de planning staan van third parties. En het boeit mij niets of die games ook meteen op PS + staan, daar gaat het mij niet om.
Gamepass zal moeten reageren. Beide services hebben aankomende jaar weinig of geen day one first party games. Aangezien Sony behoorlijk veel grote games uit het verleden kan toevoegen verwacht ik dat Microsoft flink zal spenderen. Zouden ze bv niet al dit jaar call of duty oid toevoegen? Niet belangrijke game voor mij, maar wel voor het grote publiek.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12:40

On_E

Housemusic

Vandaag iig Jurassic World Evolution 2 in Gamepass.

[ Voor 6% gewijzigd door On_E op 17-05-2022 08:11 ]

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Krimglas
Exactor it schreef op maandag 16 mei 2022 @ 20:50:
Als je Slay the Spire en/of Monster Train tof vond is Cursed Grail: Conquest ook een aanrader. Gamepass is eigenlijk gewoon een roguelite kaartspel abbonement. :)
Bedankt voor de tip, Cursed Grail kende ik nog niet. Monster Train moet langzaam mijn meest gespeelde gamepass game zijn, speel die nog steeds minstens 1 keer per week sinds die in 2020 op gamepass kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDL15
On_E schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 08:05:
Leuk, las het! Vond deel 1 leuk om te spelen voor een tijdje, deel 2 heeft meer biomes met de daarbij behorende uitdagingen, nice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 15 mei 2022 @ 21:21:
@devilsnight

@JDL15
Heb je het met een bepaalde game getest of dat niet? Ik denk dat ik even een game erbij pak waar je zo'n brightness slider hebt met zo'n test patroon.
On_E schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 08:05:
Heel nice. Normaal niet echt mijn game, maar heb hem wel al een heel tijdje eens willen proberen. Vroeger op PC vond ik Theme Park wel geweldig.

Samen met Sniper Elite 5 echt wel een goede tweede helft van de maand voor AAA releases. Althans ik zie beide wel als AAA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
Krimglas schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 08:49:
[...]

Bedankt voor de tip, Cursed Grail kende ik nog niet. Monster Train moet langzaam mijn meest gespeelde gamepass game zijn, speel die nog steeds minstens 1 keer per week sinds die in 2020 op gamepass kwam.
Iets genuanceerder na een een run met een vierde class. Het blijken 3 families te zijn met elk 3 poppetjes. Je hebt grofweg 3 tovenaars, 3 melee en 3 boogschieters. De tovenaars spelen in elk geval best anders onderling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CousinBoneless
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11-09 16:27
Ik hoop binnenkort een Series X te bemachtigen, maar ben als PC speler wel gehecht aan muis-toetsenbord voor shooters. Nu lees ik dat je deze 'gewoon' kunt aansluiten, en dat een aantal games zoals Call of Duty, of specifiek Warzone, dit ondersteunen.

Is de Muis-Tobo ervaring dan ook hetzelfde als op de PC?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Lastpost.
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 13:13
CousinBoneless schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 13:37:
Ik hoop binnenkort een Series X te bemachtigen.
Vanavond maak je een goede kans. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zvQy9vR2Hq0YHdjPJWt0VpOgArU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/j5TbGDWipgA6iVOadDXME27c.jpg?f=fotoalbum_large
https://www.xbox.com/nl-nl/consoles/xbox-series-x

[ Voor 4% gewijzigd door Lastpost. op 17-05-2022 13:45 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PepieNL
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 09:17
Ik hoop binnenkort een Series X te bemachtigen, maar ben als PC speler wel gehecht aan muis-toetsenbord voor shooters. Nu lees ik dat je deze 'gewoon' kunt aansluiten, en dat een aantal games zoals Call of Duty, of specifiek Warzone, dit ondersteunen.

Welkom bij de club :)
De console ondersteund idd keyboard/mouse.
Of een developer zijn game daarmee wel of niet laat bedienen is zijn keuze echter.
Hier een lijstje van games die door hun devs support hebben voor keyboard/mouse :
https://www.purexbox.com/...box-one-series-x-series-s

Hiernaast zijn er nog devices die je kan aanschaffen die een controller emuleren terwijl je speelt met keyboard/mouse.
De console weet niet beter dan dat je een controller vast houdt.
Deze zijn niet officieel gesupport door MS.
Gezien een processortje de controller input emuleert zit er altijd wat vertraging in.
Niet superveel, afhankelijk van het merk/type, maar het zal er altijd zijn.
Ook afhankelijk van het merk/type werkt het goed of miserabel slecht natuurlijk.. er is best veel verschil.
Ik heb er zelf een paar hier maar het is het net niet allemaal, maar als je geen shooters kan doen op een controller (medisch gezien in mijn geval) is het een optie.

[ Voor 4% gewijzigd door PepieNL op 17-05-2022 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mick3112
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 11:40

Ik heb dat geprobeerd eind 2020 en vond het toch niet zo direct aanvoelen als op de pc.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

devilsnight schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 09:32:
[...]

Heb je het met een bepaalde game getest of dat niet? Ik denk dat ik even een game erbij pak waar je zo'n brightness slider hebt met zo'n test patroon.

[...]

Heel nice. Normaal niet echt mijn game, maar heb hem wel al een heel tijdje eens willen proberen. Vroeger op PC vond ik Theme Park wel geweldig.

Samen met Sniper Elite 5 echt wel een goede tweede helft van de maand voor AAA releases. Althans ik zie beide wel als AAA.
Zoals ik al aangaf, enkel Elden Ring. :)

Theme Park wat was dat een geweldige game zeg! Veel gespeeld. (gelijk weer dat muziekje in me kop)

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WySJkMcmvbBIXuKRyXPoXUxXm5Q=/800x/filters:strip_exif()/f/image/KeGYQxyz2oPWSkehfqi6aeQb.png?f=fotoalbum_large

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Xgar
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-09 14:57

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Available Today
  • Her Story (PC) ID@Xbox
  • Jurassic World Evolution 2 (Cloud, Console, and PC)
  • Little Witch in the Woods (Game Preview) (Console and PC) ID@Xbox
  • Skate (Cloud) EA Play
Coming Soon
  • Farming Simulator 22 (Cloud, Console, and PC) – May 19
  • Vampire Survivors (PC) ID@Xbox – May 19
  • Floppy Knights (Cloud, Console, and PC) ID@Xbox – May 24
  • Hardspace: Shipbreaker (PC) ID@Xbox – May 24
  • Sniper Elite 5 (Console and PC) ID@Xbox – May 26
  • Cricket 22 (PC) ID@Xbox – May 27
  • Pac-Man Museum+ (Cloud, Console, and PC) – May 27
Game Updates
  • Grounded: The Bugs Strike Back Update – Available now
Leaving May 31
  • EA Sports NHL 20 (Console)
  • Farming Simulator 19 (Cloud, Console, and PC)
  • Knockout City (Console and PC) EA Play
  • Resident Evil 7 Biohazard (Cloud, Console, and PC)
  • Spellforce 3: Soul Harvest (PC)
  • Superhot Mind Control Delete (Cloud, Console, and PC)
  • Yes Your Grace (Cloud, Console, and PC)

[ Voor 11% gewijzigd door Rivanov op 17-05-2022 15:48 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorroberner
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 10:20
Hmm yes your grace interesseerde mij wel, alleen niet aan toegekomen. Iemand ervaring daarmee en is het simpel uit te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Krimglas schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 08:49:
[...]

Hmm, monster train had ik helemaal gemist... Net eens geprobeerd (op mijn Steam deck via Xbox cloud gaming :*)) en mijn eerste potje verloren (they slew my pyre ;w _O-). Geinig spelletje ook inderdaad, al heb ik het idee dat ik hier nog minder kans heb om echt te weten wat ik doe dan bij sts :+

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Rivanov schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 15:46:
Game Updates
Grounded: The Bugs Strike Back Update – Available now
Just when I thought i was out... They pulled me back in...

Dit weekend de update gedownload en weer begonnen met spelen na even wat pauze te hebben genomen sinds de vorige update. Ik dacht dat ik er binnen een uurtje of 5 weer mee klaar zou zijn. Echter deze game is voor mij op een of andere manier zo verslavend. Er zit een gameplay loop in die ik erg kan waarden. Zit nu op 200+ uur en ik ben er nog lang niet op uitgekeken. Inmiddels ken ik de achtertuin als mijn broekzak. Elk hoekje is verkend, elk insect is bekend.

Mijn grootste bezigheden in het spel zijn het continue verfraaien van mijn basis en het upgraden van mijn belangrijkste wapens en armor. Waarom? Geen idee :), maar op een of andere manier kan ik hier uren aan spenderen, waarbij de tijd lijkt stil te staan.

Mocht iemand de wereld van Grounded willen verkennen, maar loop je ergens tegen aan. Ik ben graag bereid om te helpen en om een leuke startbasis te bouwen. :)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• joey82
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 09-09 12:49
wat zijn ongeveer de levertijden als een console direct bij xbox.com word gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ik was al verbaasd dat knockout city zou verdwijnen. Maar die wordt dus 1 dag later free to play :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
uchiha tijntje schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 16:01:
[...]

Just when I thought i was out... They pulled me back in...

Dit weekend de update gedownload en weer begonnen met spelen na even wat pauze te hebben genomen sinds de vorige update. Ik dacht dat ik er binnen een uurtje of 5 weer mee klaar zou zijn. Echter deze game is voor mij op een of andere manier zo verslavend. Er zit een gameplay loop in die ik erg kan waarden. Zit nu op 200+ uur en ik ben er nog lang niet op uitgekeken. Inmiddels ken ik de achtertuin als mijn broekzak. Elk hoekje is verkend, elk insect is bekend.

Mijn grootste bezigheden in het spel zijn het continue verfraaien van mijn basis en het upgraden van mijn belangrijkste wapens en armor. Waarom? Geen idee :), maar op een of andere manier kan ik hier uren aan spenderen, waarbij de tijd lijkt stil te staan.

Mocht iemand de wereld van Grounded willen verkennen, maar loop je ergens tegen aan. Ik ben graag bereid om te helpen en om een leuke startbasis te bouwen. :)
Speel je dit dan solo? ik dacht dat het enkel co-op was.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Preload liep hier gisteravond binnen, dik 80 GB aan schietplezier :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
Finraziel schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 15:52:
[...]

Hmm, monster train had ik helemaal gemist... Net eens geprobeerd (op mijn Steam deck via Xbox cloud gaming :*)) en mijn eerste potje verloren (they slew my pyre ;w _O-). Geinig spelletje ook inderdaad, al heb ik het idee dat ik hier nog minder kans heb om echt te weten wat ik doe dan bij sts :+
Het duurde wat langer maar uiteindelijk viel het kwartje voor mij wel bij Monster train. Ik blijf het wel een onoverzichtelijk zooitje vinden. Ik ga liever voor wat schonere informatie op mijn schermpje. Beste tip bij Monster Train is om na een potje of 3 fast combat aan te zetten anders zit je uren naar gevechten te kijken waarvan de uitkomst al bepaald is als je beurt voorbij is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:15

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

FrankoNL schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 16:36:
[...]

Het spel laat beide toe, maar co-op is wel leuker en praktischer met resources halen etc.

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FrankoNL schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 16:36:
[...]

Zoals @Notna aangaf kan het beide. Je kunt met max 4 mensen in coop. Ik heb spel een tijd gespeeld met @G_Dragon. Was erg vermakelijk, juist om samen de wereld te verkennen. Hele toffe momenten meegemaakt! Samen bouwen aan een gave basis, nieuwe grotten ontdekken en erachter komen dat je toch echt veel te zwak bent voor die ene wolf spider. :)

Maar nu speel ik vooral solo. Wat ik ook erg vermakelijk vind :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 18:12
Sniper Elite is alleen maar snipen? 😁

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

spokje schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 18:08:
Alleen maar snipen??
Pure sniper porn zal je bedoelen. >:)

Acties:
  • +3 Henk 'm!
spokje schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 18:08:
Vanaf deel 3 niet meer.
Meer stealth aproach wat 9 van de 10 keer uitdraait op gunblazing Rambo actie 😅

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

justifire schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 18:27:
[...]

Vanaf deel 3 niet meer.
Ben met het laatste deel pas ingestapt en heb er van genoten. Rambo stijl zal wel kunnen ja maar ik koos ervoor om lekker van een afstand te slopen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Exactor it
[...]

Vanaf deel 3 niet meer.
Ik ben halverwege deel 4 gestopt omdat er zo een grote stapel Duitsers lag dat ik de collectibles niet meer kon vinden. Dit is geen grap. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 06:01

Er zijn een aantal dingen waar je op moet letten:

1. Soms moet je het spel opstarten met een controller in het opstart scherm van CoD. Daarna kan je muis en keyboard gebruiken.

2. Dubbelcheck goed dat je in de settings met keyboard en muis speelt in multiplayer.

Call of Duty vind ik echt leuk om te spelen met keyboard en muis. Hoewel ik de laatste maanden weer meer met controller speel. Met Vanguard wel eens een glitch dat mijn muis niet zichtbaar is, dat wel. Spel dan opnieuw opstarten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Exactor it schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 18:41:
[...]

Ik ben halverwege deel 4 gestopt omdat er zo een grote stapel Duitsers lag dat ik de collectibles niet meer kon vinden. Dit is geen grap. :+
Sniper elite 3 uitspelen op realistic in coop vind ik nog steeds een hele grote prestatie :P 9 van de 10 keer draaide dat ook uit op een SMG kill festijn, maar het was erg pittig… dat laatste level met die lift en die cargo area…

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exactor it
uchiha tijntje schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 19:03:
[...]

Sniper elite 3 uitspelen op realistic in coop vind ik nog steeds een hele grote prestatie :P 9 van de 10 keer draaide dat ook uit op een SMG kill festijn, maar het was erg pittig… dat laatste level met die lift en die cargo area…
'realistic' :+

Ik hoorde @uchiha tijntje nauwelijks boven het geluid van stealthy gegooide handgranaten en stilletjes afgeviirde raketwerpers. Hij riep iets van 'deze doen wel met sluipen toch?'

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 19:03:
[...]

Heb je het nieuwste deel ook gehaald op Xbox?

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denk je even Jurassic te checken krijg je een onleesbare taal.

Edit: waarschijnlijk weer gevalletje taal switchen naar Engels op de Xbox. Doe ik niet.
Uninstall. :P

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2022 19:54 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Exactor it schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 19:37:
[...]

'realistic' :+

Ik hoorde @uchiha tijntje nauwelijks boven het geluid van stealthy gegooide handgranaten en stilletjes afgeviirde raketwerpers. Hij riep iets van 'deze doen wel met sluipen toch?'
Onee… authentic. Ach de eerste twee minuten van elke missie voelde ik me altijd erg stealthy, totdat hele tanks werden opgeblazen en we 10tallen Duitsers op ons af kregen…
G_Dragon schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 19:43:
[...]

Heb je het nieuwste deel ook gehaald op Xbox?
Deel 5? Die komt deze week uit toch in gamepass? Deel 4 heb ik nooit echt gespeeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 18:12
Verwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 18:20:
[...]

Alleen maar snipen??
Pure sniper porn zal je bedoelen. >:)
Haha top. Ik ga hem proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 19:50:
[...]

Onee… authentic. Ach de eerste twee minuten van elke missie voelde ik me altijd erg stealthy, totdat hele tanks werden opgeblazen en we 10tallen Duitsers op ons af kregen…

[...]

Deel 5? Die komt deze week uit toch in gamepass? Deel 4 heb ik nooit echt gespeeld.
Nee serieus?! Mijn stiefvader heeft hem gekocht.. |:(

[ Voor 12% gewijzigd door G_Dragon op 17-05-2022 19:58 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Arma Reforger is uit in early access en Xbox heeft een trial. Maar het schijnt allemaal nogal rough te zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
G_Dragon schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 19:55:
[...]

Nee serieus?! Mijn stiefvader heeft hem gekocht.. |:(
Dan kun je die refunden als het goed is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-09 21:19
Thx man. Heb nu een series x voor me zoontje kunnen bestellen, had zelf er ook al 1. Merkte wel dat de one x vervangen moest gaan worden, er komen steeds meer spellen uit die niet meer te spelen zijn op de vorige gen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
Nog even twee waarschuwingen voor Tainted Grail.
1) runs zijn erg lang. Ik ben geloof ik al 2 uur bezig met mijn eerste run van vanavond.
2) ze worden nog langer omdat het spel wel eens vastloopt in een keuzescherm waardoor je het spel opnieuw moet opstarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
Nog even twee waarschuwingen voor Tainted Grail.
1) runs zijn erg lang. Ik ben geloof ik al 2 uur bezig met mijn eerste run van vanavond.
2) ze worden nog langer omdat het spel wel eens vastloopt in een keuzescherm waardoor je het spel opnieuw moet opstarten.

En een bonus waarschuwing: difficulty gaat standaard omhoog na een win. (je kunt het handmatig terugzetten als je even wil wennen aan een nieuw poppetje)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
devilsnight schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 20:54:
[...]

Dan kun je die refunden als het goed is.
Heb hem gevraagd, maar kreeg terug dat hij sommige games liever bezit :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13-09 11:07
[...]

Vanaf deel 3 niet meer.
Dat vond ik persoonlijk erg jammer. Ik vond deel 2 erg tof, maar vanaf deel 3 kreeg ik een semi COD gevoel.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
PacinoAllstars schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 21:08:
[...]

Thx man. Heb nu een series x voor me zoontje kunnen bestellen, had zelf er ook al 1. Merkte wel dat de one x vervangen moest gaan worden, er komen steeds meer spellen uit die niet meer te spelen zijn op de vorige gen.
Echt? Alleen Gotham Knights schiet me zo te binnen maar het merendeel is (Helaas) nog steeds cross platform

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
Verwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 19:48:

Edit: waarschijnlijk weer gevalletje taal switchen naar Engels op de Xbox. Doe ik niet.
Jij speelt alleen games in het Nederlands? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaasje123 schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 09:06:
[...]

Tuurlijk niet. Maar mijn Xbox is ingesteld op Nederlands. (Iets met, we wonen in Nederland :P ) Normaal zijn games dan in het Engels en soms in het Nederlands.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2022 09:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 09:09:
[...]

Tuurlijk niet. Maar mijn Xbox is ingesteld op Nederlands. Normaal zijn games dan in het Engels.
Waarom is het Engels op je Xbox dan een probleem? :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Krimglas
Kaasje123 schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 09:06:
[...]

Ter verduidelijking: Games proberen de taal van je xbox over te nemen. Als de game die taal (NL) niet ondersteunt zou hij default Engels moeten nemen.
Alleen durft dat laatste al eens fout lopen, zelfs met first party titels. Voordat ik mijn xbox naar Engels zette heb ik verschillende talen voorgeschoteld gekregen, waaronder Duits en Koreaans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaasje123 schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 09:11:
[...]

Waarom is het Engels op je Xbox dan een probleem? :)
Probleem is een groot woord, maar ik switch niet voor 1 game. En ik zit vol in Elden Ring dus er is genoeg te doen. ;)
Luxe van gamepass.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 09:14:
[...]

Probleem is een groot woord, maar ik switch niet voor 1 game. En ik zit vol in Elden Ring dus er is genoeg te doen. ;)
Luxe van gamepass.
Ik bedoel meer aan te geven dat ik games nog nooit in een vreemde taal heb gezien (anders dan Engels) en mijn Xbox staat in het Engels. Als je games toch al in het Engels speelt stel dan eenmalig de systeemtaal aan en het probleem is volgens mij opgelost. Dat is alles. Nu download je een game wacht je er op en delete je hem weer. Dat lijkt mij toch meer arbeids intensief dan eenmalig je systeemtaal aanpassen.

Dit is volgens mij ook al eens een probleem geweest in het verleden met Planet Coaster Tycoon.

[ Voor 10% gewijzigd door Kaasje123 op 18-05-2022 09:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xgar
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-09 14:57
Kaasje123 schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 09:04:
[...]

Echt? Alleen Gotham Knights schiet me zo te binnen maar het merendeel is (Helaas) nog steeds cross platform
The medium en MS flightsim sowieso ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
Xgar schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 09:27:
[...]

The medium en MS flightsim sowieso ook.
Ja maar hij had het over steeds meer. Dit zijn nog steeds maar 3 games waarbij flight sim ook via xcloud gespeeld kan worden als ik me niet vergis.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 01:15

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

devilsnight schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 20:53:
Arma Reforger is uit in early access en Xbox heeft een trial. Maar het schijnt allemaal nogal rough te zijn.

[YouTube: Arma Reforger Early Access - The Good And Bad]
Een trial in de zin van even 2 uurtjes uitproberen voor aanschaf?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ryse in het Nederlands was anders ook best een beleving hoor :+

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Nu online
Deze game net aan mijn collectie toegevoegd.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DQ7fMOtXT0c6LDDUp3rsId5tGIU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Iqx2GQtaim8slyf3rmQCtHqQ.jpg?f=fotoalbum_large

Deel 1 had ik op game pass gespeeld, net bij bol.com besteld, duurt alleen 2 weken.

Maar goed, deel 2 heb ik nu :D

[ Voor 22% gewijzigd door Linksquest op 18-05-2022 16:22 ]

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 16:42:
[...]

Ik zag dit stuk van digital foundry voorbij komen. Hierbij wordt ook exact de game dmc5 genoemd als de enige game die je dus zonder internet kan installeren. Elke andere game met smart delivery kan je niet zonder internet installeren. Ook al staat er alleen de Xbox one game op de disc. (die game kan je dus niet zonder internet installeren, ook de xbox one versie niet)Dus jij hebt net de enige game te pakken die dus zonder internet te installeren is.

In dit geval heeft @cold_as_ijs wel gelijk dat je eigenlijk niks kan met discs op xbox zonder internet.

https://twitter.com/TWTHE...0RJSg_vyOj88WyjNjiIQ&s=19
Er zijn er wat meer. Bijvoorbeeld Riftbreaker en Judgment, beide heb ik hier in de kast staan, werken volledig offline.

Overige games* (ook met smart delivery) kan je gewoon installeren, enkel tijdens de "getting your game ready" stap, wanneer jij de game voor het eerst opstart, is er eenmalig een internet connectie nodig. Zolang je niet update draai je dan gewoon de Xbox One versie van de game.

Neemt niet weg dat het idioot is dat MS een internet connectie vereist voor de "getting your game ready" stap en niet gewoon een generieke (maar misschien minder optimaal) fallback config om in ieder geval te zorgen dat je offline geen problemen hebt. In feite download de console op dat moment een config bestand die beschrijft hoe de console de game in BC mode moet draaien.

-----
*Uitzondering zoals Halo Infinite ( |:( ) daargelaten ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Caayn schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 16:55:
[...]
Er zijn er wat meer. Riftbreaker en Judgment, beide heb ik hier in de kast staan, werken volledig offline.

Overige games* (ook met smart delivery) kan je gewoon installeren, enkel tijdens de "getting your game ready" stap, wanneer jij de game voor het eerst opstart, is er eenmalig een internet connectie nodig. Zolang je niet update draai je dan gewoon de Xbox One versie van de game.

Neemt niet weg dat het idioot is dat MS een internet connectie vereist voor de "getting your game ready" stap en niet gewoon een generieke (maar misschien minder optimaal) fallback config om in ieder geval te zorgen dat je offline geen problemen hebt. In feite download de console op dat moment een config bestand die beschrijft hoe de console de game in BC mode moet draaien.

-----
*Uitzondering zoals Halo Infinite ( |:( ) daargelaten ;)
Bedankt voor de aanvulling.

Het is gewoon * knip * geimplementeerd. Geen internet, dan kan je dus geen games op dat moment spelen die je niet geïnstalleerd hebt. Stel Microsoft stopt een keer met xbox en de server gaat uit de lucht. Kan je dus feitelijk gezien heel weinig nog met je Xbox.

taalgebruik...

[ Voor 1% gewijzigd door Geronimous op 19-05-2022 08:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 19:48:

Dat vind ik wel irritant trouwens, geef me gewoon een keuze in de game.
Ik wil mijn console niet op Engels maar sommige games wel.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!
We hadden het laatst over Deathloop en hoe in de trailers stond voor Sony "exclusive until at least...."en hoe dit kan betekenen dat die exclusivity verlengd kan worden.

[Twitter: https://twitter.com/IdleSloth84/status/1526925726540255234?s=20&t=ZP0WjSwl6h_qkywsB5Mngg]

Dit zijn de games waar Sony dit jaar marketing deals mee heeft, waarom staat Deathloop er nog op? Mogelijk omdat het nog steeds een ongoing deal is? En dan is er dit...

Voice actor van Deathloop

Nieuw project van Arkane dus. Een standalone zoals Death of the Outsider? Misschien gedaan zodat ze die exclusivity kunnen ontwijken vergeleken met als het een DLC was geweest? Ik hoop het, want begin goed klaar te raken met die deals.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
devilsnight schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 17:17:
We hadden het laatst over Deathloop en hoe in de trailers stond voor Sony "exclusive until at least...."en hoe dit kan betekenen dat die exclusivity verlengd kan worden.

[Twitter]

Dit zijn de games waar Sony dit jaar marketing deals mee heeft, waarom staat Deathloop er nog op? Mogelijk omdat het nog steeds een ongoing deal is? En dan is er dit...

[Twitter]

[Twitter]

Nieuw project van Arkane dus. Een standalone zoals Death of the Outsider? Misschien gedaan zodat ze die exclusivity kunnen ontwijken vergeleken met als het een DLC was geweest? Ik hoop het, want begin goed klaar te raken met die deals.
Het is toch ook een ongoing deal? In ieder geval tot september. Wat daarna gebeurd is nog niet duidelijk. Ik verwacht in de showcase ook geen duidelijkheid hierover.

Wel heb ik daar veel zin in. Hopelijk ook meteen een nieuwe elite controller. Geen idee eigenlijk waarom want de V2 is perfect (uitgezonderd bouwkwaliteit), maar toch zou ik hem direct kopen :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
uchiha tijntje schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 18:06:
[...]
Wel heb ik daar veel zin in. Hopelijk ook meteen een nieuwe elite controller. Geen idee eigenlijk waarom want de V2 is perfect (uitgezonderd bouwkwaliteit), maar toch zou ik hem direct kopen :P
Nou ik vind bouwkwaliteit en de problemen die daar bij komen kijken wel dusdanig belangrijk dat je niet van perfect kan spreken eigenlijk. Een essentieel onderdeel van de controller, namelijk de knoppen, falen bij de meeste.

Laat die V3 dus maar komen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
devilsnight schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 17:17:

[Twitter]

[Twitter]

[Twitter]

Nu zit ik niet echt op die game te wachten verder maar de exclusiviteit was een jaartje toch?

Had altijd begrepen dat hij daarna niet meer console exclusive is (want exclusive was hij sowieso al niet echt)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Donstil schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 18:17:
[...]

Nou ik vind bouwkwaliteit en de problemen die daar bij komen kijken wel dusdanig belangrijk dat je niet van perfect kan spreken eigenlijk. Een essentieel onderdeel van de controller, namelijk de knoppen, falen bij de meeste.

Laat die V3 dus maar komen :P
Ik heb met de V2 enkel last gehad van een kapotte RB. De face buttons heb ik nooit problemen mee gehad gelukkig. Juist door de problemen met reliability die na een jaartje soms opdoemen heb ik elk jaar “gratis” een nieuwe controller :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
uchiha tijntje schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 18:27:
[...]

Ik heb met de V2 enkel last gehad van een kapotte RB. De face buttons heb ik nooit problemen mee gehad gelukkig. Juist door de problemen met reliability die na een jaartje soms opdoemen heb ik elk jaar “gratis” een nieuwe controller :P
Haha ja dat is wel lekker. Jammer dat garantie steeds nodig is maar ze lossen het wel goed op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Donstil schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 18:20:
[...]

Nu zit ik niet echt op die game te wachten verder maar de exclusiviteit was een jaartje toch?

Had altijd begrepen dat hij daarna niet meer console exclusive is (want exclusive was hij sowieso al niet echt)
Exclusive until at least, zoiets stond er en dat is altijd behoorlijk tricky. Dat deden ze met FF7R toen ook, en ineens kwam een PS5 versie die de deal weer verlengde.

Het zou tof zijn als het nieuwe project inderdaad een Standalone is en die dan samen met Deathloop op Game Pass dropped.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 18:27:
[...]

Krijg je die van MS elke keer of van de shop? Want bij mij hetzelfde sinds de eerste Elite eigenlijk al, maar dan bij Mediamarkt die elke keer super chill was en gelijk een nieuwe gaf.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
devilsnight schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 18:39:
[...]

Krijg je die van MS elke keer of van de shop? Want bij mij hetzelfde sinds de eerste Elite eigenlijk al, maar dan bij Mediamarkt die elke keer super chill was en gelijk een nieuwe gaf.
Koop de controllers bij de mediamarkt. Die doen totaal niet lastig.

——

8 september, Steelrising.

[ Voor 14% gewijzigd door uchiha tijntje op 18-05-2022 20:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
devilsnight schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 18:39:
[...]

Ik had die €100,- Elite V2 van de MediaMarkt.
3x aangemeld bij Microsoft, 3x een nieuwe gekregen die weer wat had, bij de vierde keer werd ik benaderd door Microsoft om mijn geld retour te krijgen (kreeg uiteindelijk €180,- maar duurde wel 2 maanden).

Winkel is je eerste aanspreekpunt indien nodig maar Microsoft handelt veel sneller.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Steeds meer games komen eindelijk alleen naar current-gen, het heeft dan wel een paar jaar geduurd. Maar of ze er al verstandig aan doen nu er nog steeds console te korten zijn? In mijn mening niet, breng dan voor beide gens uit en zonder dat je die van de Xbox Series veranderd.

Test Drive Unlimited: Solar Crown Now Next-Gen Only, Coming In 2023

[ Voor 27% gewijzigd door G_Dragon op 18-05-2022 20:18 ]

Pagina: 1 ... 342 ... 347 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen :)

Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• Gamepass: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie

Om een goede sfeer te behouden:
Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
Voor uitgebreide vragen over TV's en/of bijbehorende instellingen, gebruik de zoek functie, of open een topic Televisies & Beamers
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
• Geen vragen over het kopen van games in andere stores (buitenland/grijze key stores)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord