Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Acties:
  • +1Henk 'm!

• rabotgangster
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 17-06 22:02
dvd-linden schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 20:58:
Mooie ontwikkelingen hier! Goed om te lezen :*).

Gisteravond m.b.v. oplossingen van het internet Uncharted: Lost Legacy toch nog op platinum kunnen zetten. Hoofdstuk 6 opnieuw gedaan (nogmaals op niveau crushing, super leuk.. ahum, ahum). Vervolgens de finale en de credits opnieuw helemaal af laten spelen. Duurde tot het absolute einde, maar toen de credits afgelopen waren popte de twee ontbrekende trophies gelukkig.

Dus... mijn streak blijft gelukkig doorgaan. Januari was voor Celeste, februari voor NFS: Payback, maart voor Knack en april voor Uncharted. Nu in mei BF V maar op platinum proberen te zetten.
Bf V is niet zo ne moeilijke

[IMG]https://card.psnprofiles.com/1/rabotgangster.png[/IMG]

Acties:
  • +7Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 18:51
It Takes Two platinum gehaald op de PS5. Echt een hele leuke game! Zag dat wanneer je wisselt naar de PS4 versie je gewoon op dezelfde savegame verder kunt gaan en chapter select kunt gebruiken. Dus dat wordt nog een makkelijke platinum er extra bij. :P

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • +7Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 16:33

spaceboy

op grote hoogte

Topicstarter
Platinum #130 erbij: Days Gone. Jammer dat het voorbij is...

succes is een keuze

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 20:40

Gynnad

* * *

spaceboy schreef op zondag 2 mei 2021 @ 13:17:
Platinum #130 erbij: Days Gone. Jammer dat het voorbij is...
Erg toffe game inderdaad. Alleen de 5 seconden Nitro drift wil hier maar niet lukken. Al verschillende YouTube filmpjes gekeken, maar is echt een @!#!@# trophy.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • +1Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

op grote hoogte

Topicstarter
Gynnad schreef op zondag 2 mei 2021 @ 13:21:
[...]

Erg toffe game inderdaad. Alleen de 5 seconden Nitro drift wil hier maar niet lukken. Al verschillende YouTube filmpjes gekeken, maar is echt een @!#!@# trophy.
Hmmm.... ik snapte hem ook niet precies, maar ik was een beetje aan het klooien (vooral heel vaak die drift-knop indrukken) en toen popte hij al. En vooral de ruimte hebben, dat je niet ergens tegenaan ramt.

succes is een keuze

Acties:
  • +7Henk 'm!

• rabotgangster
Hier trophy 59 ratchet and clank binnen. Nu Detroit Become Human doen en erna wreckfest. Op naar de 60 👍

[Voor 35% gewijzigd door rabotgangster op 03-05-2021 19:20]

Acties:
  • +2Henk 'm!

• larrylaffer
  • Registratie: oktober 2015
  • Laatst online: 19:57
Alweer 2 platina verder: Demetrios (81) en Edna & Harvey: the Breakout (82). Ik heb nog wat redelijk goed haalbare trophies van Wolf Among Us open staan dus dat gaat waarschijnlijk de volgende worden. Daarna misschien Amnesia, maar dat kost gelijk 3 walkthroughs (1+2+Justine) als ik me niet vergis.

Acties:
  • +7Henk 'm!

• watdachtjijnou
  • Registratie: december 2015
  • Laatst online: 15-06 09:37
Ik heb dus nooit de concentratie gehad om voor alle trophies te gaan in games, misschien omdat ik na het voltooien van het verhaal al verlekkerd zit te kijken naar de volgende game die ik kan spelen. Maar met Miles Morales werd ik toch gemotiveerd om het een keer te proberen.

Misschien was het de korte duur van het spel zelf, misschien de signalen dat het een makkelijke platinum was, maar ik ben er voor het eerst een keer helemaal voor gegaan. En gisteravond heb ik mijn allereerste Platinum binnengehaald voor Spider-Man: Miles Morales op de PS5! Ik denk niet dat het trophy hunten voor al mijn games iets is waar ik een gewoonte van ga maken, maar het voelt toch goed een keer de extra uitdaging aangegaan te zijn!

Acties:
  • 0Henk 'm!
larrylaffer schreef op maandag 22 maart 2021 @ 21:42:
Platinum 77 is binnen: Control. Niet echt lastig maar het vreet nogal wat tijd. Het ziet er niet naar uit dat ik de DLC trophies nog ga halen want het spel is me net iets te repetitief.

Ik krabbel langzaam omhoog in de top 10 maar de rest zit blijkbaar ook niet helemaal stil... :P
Ik ben er nu mee bezig, maar ik verbaas mij eerlijk gezegd hoe snel ik al op 80% van de trophies zit. Ik moet nog 1 side missie om de trophy daarvoor te halen. Ik moet alleen nog wel veel board countermeasures, had daar vanaf het begin van de game moeten beginnen.

Waar ben je het langs mee bezig geweest? Die van de 100 ability points die je moet halen? Heb die van 50 al, heb het idee dat ik nu rond de 65 zit.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• larrylaffer
snefkens schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 10:40:
[...]

Waar ben je het langs mee bezig geweest? Die van de 100 ability points die je moet halen? Heb die van 50 al, heb het idee dat ik nu rond de 65 zit.
Klopt. 100 AP halen duurt het langst. Tenminste... als je af en toe wat side en countermeasure opdrachten doet.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Zorroberner
  • Registratie: januari 2021
  • Laatst online: 16-06 14:05
GRDavies75 schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 16:08:
Zo een keertje de lijst geupdate.
...

Daarnaast bestaat de lijst van de XBox gebruikers maar uit 5? Het verbaast mij een beetje, maar blijkbaar is er weinig interesse. Ach ja, ieder z'n meug.
Ik wil ook wel graag meedoen als XBOX gebruiker. Heb al meermaals gepost hier maar dat was voordat ik twee maanden lid was. Afgelopen weken druk bezig geweest met studie dus daardoor minder actief dan voorheen. Maar weer van plan full on mee te draaien, wel maandje niet gereageerd in de main XSX topic dus kan ook wel even wachten hoor als dat nodig is. Is er verder nog iets dat ik moet doen om mee te kunnen doen? TA profiel en gamerscore heb ik: Xbox profiel is: Zorroberner (zelfde als mijn nickname hier dus.)

En wellicht helpt het om wat reclame te maken in het XSX/XSS topic voor de ranglijst, zitten daar wel behoorlijk wat xbox eigenaren die ook flink gamen.

Mijzelf los van de post die ik quotte:
Heb voor mijn verjaardag SW Squadrons gekocht, die ga ik niet echt achievement jagen. Wel ook flink bezig geweest met Plague INC evolved voor de Xbox, zeer vermakelijk, de gamerscore trippelt ook binnen. Lekkere pandemie ervaring natuurlijk in deze tijd haha.

En daarnaast vanaf volgende week ME Legendary Edition die binnenkomt. Dat wordt hopelijk minimaal 3000 GS erbij.

Heb daarnaast 2 maanden terug Jedi Fallen Order uitgespeeld, moet daarvoor nog wel even wat achievements opschonen. Maar eens doen op een niet productieve dag.

Verder game waar ik echt eens serieus aan wil beginnen: Kingdom come Deliverance en Outer Worlds. Jep beiden grote RPG's oftewel zucht daar gaat alle vrije tijd haha.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

op grote hoogte

Topicstarter
Welkom! Ik wil je wel effe toevoegen, wat er voor nodig is, is de URL van je gamercard. Als je bijvoorbeeld ziet, de gamercard van Sagat staat hier:

https://www.trueachievements.com/gamercards/s4g4tnl.png

Ik kan met dezelfde logica niet zo snel jouw gamercard vinden, maar als jij die even op kunt hoesten of kunt genereren....? Gewoon jouw username/nick invullen voor de .png lijkt niet te werken, dus dat mag jij ff doen. Als jij dat even doorgeeft komt je in de lijst. 8)

succes is een keuze

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Zorroberner
spaceboy schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 16:08:
[...]

Welkom! Ik wil je wel effe toevoegen, wat er voor nodig is, is de URL van je gamercard. Als je bijvoorbeeld ziet, de gamercard van Sagat staat hier:

https://www.trueachievements.com/gamercards/s4g4tnl.png

Ik kan met dezelfde logica niet zo snel jouw gamercard vinden, maar als jij die even op kunt hoesten of kunt genereren....? Gewoon jouw username/nick invullen voor de .png lijkt niet te werken, dus dat mag jij ff doen. Als jij dat even doorgeeft komt je in de lijst. 8)
Top het is gelukt:

https://www.trueachievements.com/gamercards/ZorroBerner.png

Enige rare is wel dat er geen icons staan van mijn games of avatar, geen idee hoe dat te verhelpen, maar de card is er in ieder geval.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

op grote hoogte

Topicstarter
Zorroberner schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 16:24:
[...]

Top het is gelukt:

https://www.trueachievements.com/gamercards/ZorroBerner.png

Enige rare is wel dat er geen icons staan van mijn games of avatar, geen idee hoe dat te verhelpen, maar de card is er in ieder geval.
Ok dan. Je staat erbij! Hoe dat met met die icons werkt, geen clue... misschien effe aan 1 van de andere TrueAchievements-deelnemers vragen? Anyway: welkom en succes met het bestormen van de top-3! Je kunt het!

succes is een keuze

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Zorroberner
spaceboy schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 17:22:
[...]

Ok dan. Je staat erbij! Hoe dat met met die icons werkt, geen clue... misschien effe aan 1 van de andere TrueAchievements-deelnemers vragen? Anyway: welkom en succes met het bestormen van de top-3! Je kunt het!
Dank! Volgens mij is het ontbreken van de icons een bug wat ik ervan kon vinden. Maargoed de gamerscore staat erbij en dat is het belangrijkste voor onze contest. En dankje haha, ik denk dat ik de top 3 niet snel zal bestormen. Speel niet zoveel nieuwe games, vaak ga ik voor het herspelen van games voor 1 a 2 achievements te halen. Heb deze gamerscore in bijna 11 jaar verzameld. Meeste dat ik ooit in een jaar verzamelde was 15k. (2019 prachtig gamejaar voor mij) Anyway top dat ik in de ranglijst sta, hoop vaak lekker met updates te komen.

Acties:
  • +7Henk 'm!
Control platinum is binnen op de ps5. Ga binnenkort ook een keer de ps4 versie platinum halen.

Acties:
  • +6Henk 'm!

• Satom
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 15:23

Satom

Verzamel ervaringen

Topicstarter
Geen grote update als het gaat om de vereenvoudiging voor het bijwerken van de ranglijst (die is zo goed als af, moet hier en daar nog wat finetunen), ik heb mij namelijk de afgelopen weken ook weer wat bezig gehouden met het afronden van een paar games. Voor mij is het een hele prestatie, 4 Platinums in 2 maanden :9
  1. Astro Playroom. Standaard Platinum als PS5 bezitter? Geinige game, niet heel moeilijk en ik vond 'm wel lekker wegspelen!
  2. God of War. Vond het een goede game! Platinum was meer een kwestie van tijd dan dat het moeilijk is.
  3. Assassins Creed: Origins. Wat een collectibles, vooral de Old Habit trophy heeft mij wat stress bezorgd. Ik las online veel over dat deze trophy bugged zou zijn.. gelukkig plopte hij gelijk bij ontdekken van de laatste locatie! Moet zeggen dat ik mij ook vrij strict aan dit PDF-document heb gehouden. Het level systeem vind ik wel een stuk minder, het vereist dat je wat side-quests moet doen, gelukkig niet heel storend! Nu de DLC's nog (had de Season Pass al een paar jaar geleden in de aanbieding gekocht :9
  4. Call of Duty: Modern Warfare 2. Zaterdagavond 'eventjes' door de campaign gerend om de Immortel trophy te halen (Complete every missions without dying or reloading to a checkpoint at any difficulty.). Had initieel niet goed naar de trophy list gekeken. Heb er nu 3 playthroughs opzitten. Als MW3 er komt, dat zullen we die ook zeker spelen! Heb ook de Platinum van MW1.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 21:49

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Mooi topic! :)
Ik moet eerst mijn privacy instellingen veranderen en dan post ik mijn overzicht wel even.

" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.”

Acties:
  • 0Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Vervelend die daily limit, zit er telkens aan.
Waarom word mijn profielfoto niet aangepast?

@spaceboy @Dennis585 @Meelobee :

Mag die van mij ook in het hoofdtopic :)?

[Voor 138% gewijzigd door G_Dragon op 19-05-2021 09:00]

" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.”

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Tripl3 D
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 14:25

Tripl3 D

Brother in Arms

Zo, derde platina eindelijk binnen.
Na 2 volledige playthroughs van TLOU2 moest ik nog vanuit de hoofdstukselectie nog wat artifacts, cards en coins bij elkaar weten te vinden adhv een zeer uitgebreide YouTube video. Pffff, wat een karwei!

Meteen erachteraan MW2 remaster uitgespeeld (zat al op 80%), maar wat is dat een enorme afknapper na TLOU. Daar ga ik niet eens moeite voor doen om daar de platina (of welke andere trofee dan ook) voor te halen.

Nu begonnen met HZD. Interessante game tot nu toe, maar ik vrees dat dit ook weer een enorme tijdsinvestering gaat vereisen om deze ook platina te halen.

It is better to be roughly right, than precisely wrong.

Acties:
  • +1Henk 'm!
Tripl3 D schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 08:12:
Nu begonnen met HZD. Interessante game tot nu toe, maar ik vrees dat dit ook weer een enorme tijdsinvestering gaat vereisen om deze ook platina te halen.
Ja ze komen niet vanzelf :+
HZD is wel een hele leuke, op zich hoef je daar niet al te veel gekke dingen voor te doen.

PSN ID = zuperkiwi // Fanatec Formula V2 // Fanatec Clubsport V3 // Sim-Lab GT1-Evo // GT Omega RS9

Acties:
  • +2Henk 'm!
Tussendoor bezig met super stardust HD op de ps3. Erg leuke game! Helaas heeft deze geen platinum trophy, wel een paar gouden trophies.

Ook bezig met mass effect op de ps3, nooit eerder gespeeld. Stond al zo lang op mijn ps3 dus ik dacht daar moet ik maar eens aan beginnen.

Op de ps5 heb ik de gehele carrière modus van Wreckfest gedaan. Iemand ervaring met de multiplayer trophy? Is die een beetje te doen?

Daarnaast ook nog Resident evil Village op hardcore aan het uitspelen, ben nu bij de eindbaas. Daarna zal ik nog een playthrough doen om de hogere moeilijkheidsgraad uit te spelen die unlockt nadat je de game 1 keer hebt uitgespeeld. Zitten een paar lastige tussen, o.a. dat je de game binnen 3 uur moet uitspelen, maar die zal ik wel op easy doen.

Control op de ps5 heb ik nu ook de dlc bijna allemaal op 100% moet nog een paar trophies. Ben ondertussen al een beetje aan control op de ps4 bezig.

Metal slug ook nog op 100% gezet, maar die was heel makkelijk. Denk dat ik er max een uur aan besteed heb.

[Voor 5% gewijzigd door Ghost babel op 18-05-2021 09:32]

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Tripl3 D
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 14:25

Tripl3 D

Brother in Arms

Ik zie hier anders wel eens platinum trophies voorbij komen die in hooguit een paar uurtjes te halen zijn.....

It is better to be roughly right, than precisely wrong.

Acties:
  • 0Henk 'm!
Die zitten er ook tussen ja :)

PSN ID = zuperkiwi // Fanatec Formula V2 // Fanatec Clubsport V3 // Sim-Lab GT1-Evo // GT Omega RS9

Acties:
  • 0Henk 'm!

• rabotgangster
snefkens schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 09:31:
Tussendoor bezig met super stardust HD op de ps3. Erg leuke game! Helaas heeft deze geen platinum trophy, wel een paar gouden trophies.

Ook bezig met mass effect op de ps3, nooit eerder gespeeld. Stond al zo lang op mijn ps3 dus ik dacht daar moet ik maar eens aan beginnen.

Op de ps5 heb ik de gehele carrière modus van Wreckfest gedaan. Iemand ervaring met de multiplayer trophy? Is die een beetje te doen?

Daarnaast ook nog Resident evil Village op hardcore aan het uitspelen, ben nu bij de eindbaas. Daarna zal ik nog een playthrough doen om de hogere moeilijkheidsgraad uit te spelen die unlockt nadat je de game 1 keer hebt uitgespeeld. Zitten een paar lastige tussen, o.a. dat je de game binnen 3 uur moet uitspelen, maar die zal ik wel op easy doen.

Control op de ps5 heb ik nu ook de dlc bijna allemaal op 100% moet nog een paar trophies. Ben ondertussen al een beetje aan control op de ps4 bezig.

Metal slug ook nog op 100% gezet, maar die was heel makkelijk. Denk dat ik er max een uur aan besteed heb.
De online Trophies van wreckfest kun je boosten met iemand anders super gemakkelijk. In miss 1u lukt het.

Metal slug in minder dan een uur damnn die moet je toch uitspelen zonder te sterven??

Acties:
  • 0Henk 'm!
rabotgangster schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 16:29:
[...]

De online Trophies van wreckfest kun je boosten met iemand anders super gemakkelijk. In miss 1u lukt het.

Metal slug in minder dan een uur damnn die moet je toch uitspelen zonder te sterven??
Nee, dat is volgens mij metal slug 3. Ik heb deze:

https://store.playstation...06899_00-HAMPRDC000000001

Die heeft maar 6 trophies. De moeilijkse is dan de score van 300.000. Maar ook die is nog niet moeilijk.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• rabotgangster
snefkens schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 16:32:
[...]

Nee, dat is volgens mij metal slug 3. Ik heb deze:

https://store.playstation...06899_00-HAMPRDC000000001

Die heeft maar 6 trophies. De moeilijkse is dan de score van 300.000. Maar ook die is nog niet moeilijk.
Ik heb de Metal Slug Anthology dus iets moeilijk zeker de trophy dat je maar 5 keer mag dood gaan

Acties:
  • 0Henk 'm!
rabotgangster schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 18:10:
[...]

Ik heb de Metal Slug Anthology dus iets moeilijk zeker de trophy dat je maar 5 keer mag dood gaan
Daar heb ik een refund op gedaan door de enorme inputlag (zat al in de Orgineel ps2 versie), waardoor die voor mij onspeelbaar was. Daarna heb ik deze gekocht en die heeft geen input lag.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• rabotgangster
snefkens schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 18:39:
[...]

Daar heb ik een refund op gedaan door de enorme inputlag (zat al in de Orgineel ps2 versie), waardoor die voor mij onspeelbaar was. Daarna heb ik deze gekocht en die heeft geen input lag.
Ah ok, nog niet geprobeerd op de 5 maar ga dat wel eens doen. Op de 4 speelde het goed.
Hoelang heb je gedaan over de Career mode van wreckfest

Acties:
  • 0Henk 'm!
rabotgangster schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 19:42:
[...]

Ah ok, nog niet geprobeerd op de 5 maar ga dat wel eens doen. Op de 4 speelde het goed.
Hoelang heb je gedaan over de Career mode van wreckfest
Ik had hem op de ps4 gespeeld. Zie ook:

https://www.reddit.com/r/...slug_anthology_the_input/

Carrier mode van wreckfest heb ik denk ik toch wel 8 uur over gedaan of zo. Ik heb het niet precies bijgehouden. Maar werd best saai op een gegeven moment. Weinig variatie in de tracks en races en op een gegeven moment moest je 12 rondes per race rijden. Ben blij dat ik het er op heb zitten.

Acties:
  • +3Henk 'm!
G_Dragon schreef op maandag 17 mei 2021 @ 22:59:
[Afbeelding]

Vervelend die daily limit, zit er telkens aan.
Waarom word mijn profielfoto niet aangepast?

@spaceboy @Dennis585 @Meelobee :

Mag die van mij ook in het hoofdtopic :)?
Welkom, ik heb je erbij gezet.

GAME ON...

• G_Dragon

G_Dragon

Dennis585 schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 10:20:
[...]

Welkom, ik heb je erbij gezet.

GAME ON...
Thanks!
Nu nog hopen dat mijn profile picture snel word geupdated, krijg dat maar niet voor elkaar.

Acties:
  • +1Henk 'm!
G_Dragon schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 11:36:
[...]

Thanks!
Nu nog hopen dat mijn profile picture snel word geupdated, krijg dat maar niet voor elkaar.
Misschien staat er iets te dicht in je privacy instellingen.

• G_Dragon

G_Dragon

Dennis585 schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 11:45:
[...]

Zal er vanmiddag even naar kijken :)

• Zorroberner
G_Dragon schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 11:36:
[...]

Thanks!
Dat duurde bij mij ook even, na een paar dagen was het automatisch verholpen en word de hele gamerbalk die dus ook in de openingspost staat goed bijgewerkt (automatisch)

• rabotgangster
snefkens schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 19:51:
[...]

Ik had hem op de ps4 gespeeld. Zie ook:

https://www.reddit.com/r/...slug_anthology_the_input/

Carrier mode van wreckfest heb ik denk ik toch wel 8 uur over gedaan of zo. Ik heb het niet precies bijgehouden. Maar werd best saai op een gegeven moment. Weinig variatie in de tracks en races en op een gegeven moment moest je 12 rondes per race rijden. Ben blij dat ik het er op heb zitten.
Ik ben nu bezig met detroit become human en erna doe ik verder met wreckfest. We zullen wel zien wat het geeft he

Acties:
  • +4Henk 'm!

• larrylaffer
Platinum 85 gehaald: Edna & Harvey - Harvey's new Eyes. Was een tamelijk pittig spelletje, net zoals de voorganger eigenlijk. Toegeven: ik heb af en toe naar de walkthrough moeten spieken omdat ik hopeloos vast zat. What's next... nog geen idee eigenlijk.

Acties:
  • +4Henk 'm!

• rabotgangster
Plat nr 60 detroit become human is binnen. Nu wreckfest

Acties:
  • +9Henk 'm!

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

Topicstarter
Kleine sneak-peak van de voortgang. Ik heb zojuist alle PS gamers in de database gezet en de applicatie de punten laten ophalen. Op een paar kleine issues na is het gelukt! Het outputten/genereren van de HTML is nog niet helemaal zoals ik het wil/het moet :9 To be continued...!

Edit: eerst output, volgens opmaak van de eerste post (even in quote tags gezet om het niet te lang te maken). Als extra aanvulling zijn de profiel afbeelding klikbaar:
  1. Gregory76
  2. Spaceboy
  3. LuPo
  4. leFibo
  5. larrylaffer
  6. Dmp1982
  7. Butch_NL
  8. Raem
  9. Politrix
  10. snefkens
  11. Frenkovic
  12. Xerox
  13. Bad_Boy
  14. Juhrat
  15. dvdkiwi
  16. FireFly3k
  17. SkreppiedoeNL
  18. superjona
  19. Shinobi-vs-Gast
  20. Bosluis
  21. Voxalizer
  22. Typhone
  23. Neophyte_NL
  24. Chef_v_leeuwen
  25. GRDavies
  26. Hanssuh
  27. djre-moon
  28. Dbm12
  29. Mooyal
  30. Lasmibalsingh
  31. MysticMan
  32. Just_jan
  33. Dvd-Linden
  34. TDB
  35. MisterMichel
  36. chulin
  37. wheeler
  38. Bas170
  39. Jumpman
  40. Bear
  41. Twixie
  42. giganielsie
  43. lasharor
  44. Svennie
  45. Satom
  46. Jongf7
  47. D3ft0n3
  48. Sagat
  49. Aftermath
Zou ik iemand mogen vragen om een sanity check te doen? Heb zelf al een paar steekproeven gedaan en het lijkt erop dat de punten goed uit de afbeeldingen worden gelezen :-)

[Voor 85% gewijzigd door Satom op 22-05-2021 11:39]

• spaceboy

spaceboy

op grote hoogte

Topicstarter
Satom schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 10:52:
Kleine sneak-peak van de voortgang. Ik heb zojuist alle PS gamers in de database gezet en de applicatie de punten laten ophalen. Op een paar kleine issues na is het gelukt! Het outputten/genereren van de HTML is nog niet helemaal zoals ik het wil/het moet :9 To be continued...!
[Afbeelding]

Edit: eerst output, volgens opmaak van de eerste post (even in quote tags gezet om het niet te lang te maken). Als extra aanvulling zijn de profiel afbeelding klikbaar:

[...]

Zou ik iemand mogen vragen om een sanity check te doen? Heb zelf al een paar steekproeven gedaan en het lijkt erop dat de punten goed uit de afbeeldingen worden gelezen :-)
Wow! Goed bezig man! Echt heel tof! Zeg maar wat ik kan doen als sanity check!

succes is een keuze

• rabotgangster
[Afbeelding]

[...]

Ziet er goed uit, wil er eigenlijk ook wel in 😳 als het nog lukt

Acties:
  • +6Henk 'm!

• MysticMan
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 14:59
Heb Ghost of Tsushima inmiddels platinum gehaald (nr 33) en Sackboy uitgespeeld. Denk niet dat ik daarbij voor de platinum ga. De laatste time trial (alle 15) lijkt met net iets te en moet ook nog aan de multiplay beginnen.
Nu weer verder met RDR2 om die op 100% te krijgen!

Acties:
  • +5Henk 'm!
Mijn 2de platinum van 2021 : Ratchet & Clank

Ben wel aan een verplichte 3de playthrough ontsnapt. Ik wist van die Death By Disco trophy dus lette ik er op dat ik in mijn Challenge Mode playthrough zeker niets zou missen. Speel ik vandaag verder met de eind battles, zit ik me in de eerste zodanig te focussen op het upgraden van al mijn wapens, dat ik na het verslaan van de 'pre-boss' ineens besef dat ik Death By Disco vergeten ben, en ik dan maar snel hoopte dat die eigenlijk niet mee telde. Tijdens de eindbattle werd duidelijk dat die wel meetelt en ik dus weer een complete playthrough ging moeten doen... 8)7 8)7 8)7

...Tot ik besefte hoe lucky ik was. Vandaag speelde ik immers uitzonderlijk op mijn PS5, terwijl gisterenavond nog op de PS4 was. Of maw, ik had op de PS4 nog altijd mijn savegame van nét voor die battle. Dus gewoon even terug naar de PS4 gegaan om terug die battles te doen zoals het moest, en ja hoor, de trophy unlockte en gelijk mijn 11de Platinum. *phew* Had echt geen zin meer in een derde playthrough.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

Topicstarter
spaceboy schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 13:31:
[...]

Wow! Goed bezig man! Echt heel tof! Zeg maar wat ik kan doen als sanity check!
Thanks! Belangrijkste is dat de sortering goed gaat en de opmaak overeenkomt. Volgens mij zijn we er dan(?) :9
rabotgangster schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 16:05:
[...]

Ziet er goed uit, wil er eigenlijk ook wel in 😳 als het nog lukt
Om je alvast aan mijn app toe te voegen heb ik je PSN username ook nodig, zo te zien aan je handtekening is dat hetzelfde als je Tweakers username? Om je alvast op de eerste pagina te krijgen, zou ik even een topic starter pingen.

[Voor 41% gewijzigd door Satom op 25-05-2021 07:47]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• HansPatat050
  • Registratie: februari 2012
  • Nu online
rabotgangster schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 15:55:
Plat nr 60 detroit become human is binnen. Nu wreckfest
Detroit staat op mijn lijst als volgende. Nu eerst F1 2019 in zo goed als uitgestorven multiplayer lobbies...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• rabotgangster
Satom schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 07:46:
[...]
Thanks! Belangrijkste is dat de sortering goed gaat en de opmaak overeenkomt. Volgens mij zijn we er dan(?) :9

[...]
Om je alvast aan mijn app toe te voegen heb ik je PSN username ook nodig, zo te zien aan je handtekening is dat hetzelfde als je Tweakers username? Om je alvast op de eerste pagina te krijgen, zou ik even een topic starter pingen.
Jep rabotgangster it is 👍
HansPatat050 schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 11:08:
[...]

Detroit staat op mijn lijst als volgende. Nu eerst F1 2019 in zo goed als uitgestorven multiplayer lobbies...
Detroid is echt nog een wijs en schoon spel, zeker een aanrader. Ik heb bij dat spel ook heavy Rain gekregen, deze doe ik na wreckfest

Acties:
  • +1Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

op grote hoogte

Topicstarter
Ik heb je toegevoegd, welkom in de lijst.

"Rabotgangster enters the octagon at 19!" >:)

succes is een keuze

Acties:
  • 0Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

op grote hoogte

Topicstarter

[...]

Sorry, beetje late reactie, maar wat een tof werk heb je gedaan man! Sanity check wat mij betreft akkoord. Minuscuul dingetje is dat nummer 11 onderstreept is, maar dat mag geen naam hebben. Ik zie nu dat het origineel dat trouwens óók had, dus dat ligt niet aan jou... :o Sowieso is de opmaak (waarbij de top-10 van de PS-mensen dikgedrukt is) ook niet persé heilig zoals het was. Jouw opmaak ziet er echt top uit.

Heb je een voorstel hoe we "jouw variant" nu kunnen gaan gebruiken "in productie"?

[Voor 5% gewijzigd door spaceboy op 25-05-2021 17:07]

succes is een keuze

Acties:
  • 0Henk 'm!

• rabotgangster
spaceboy schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 17:03:
[...]

Ik heb je toegevoegd, welkom in de lijst.

"Rabotgangster enters the octagon at 19!" >:)
Liever een boksring maar in een octagon zo ik ook wel uit de voeten kunnen 😉😂

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

Topicstarter
spaceboy schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 17:05:
[...]

Sorry, beetje late reactie, maar wat een tof werk heb je gedaan man! Sanity check wat mij betreft akkoord. Minuscuul dingetje is dat nummer 11 onderstreept is, maar dat mag geen naam hebben. Ik zie nu dat het origineel dat trouwens óók had, dus dat ligt niet aan jou... :o Sowieso is de opmaak (waarbij de top-10 van de PS-mensen dikgedrukt is) ook niet persé heilig zoals het was. Jouw opmaak ziet er echt top uit.

Heb je een voorstel hoe we "jouw variant" nu kunnen gaan gebruiken "in productie"?
Geen probleem! Ik heb het ook letterlijk gekopieerd en twijfelde zelf even over nummer 11, maar aanpassen doorvoeren kan altijd :-)

Ik heb nog een zeer toepasselijke domain in mijn bezit, daar ga ik een subdomain aanmaken en dan host ik het vanaf mijn eigen server(tje). Idee is om dit met username/password te beveiligen. Voor nu is het alleen mogelijk om HTML te genereren, maar mijn idee is om uiteindelijk ook via de app mensen te kunnen toevoegen/verwijderen (wat voor nu nog even via script moet). Wat vind je ervan?

• spaceboy

spaceboy

op grote hoogte

Topicstarter
Satom schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 08:59:
[...]
Geen probleem! Ik heb het ook letterlijk gekopieerd en twijfelde zelf even over nummer 11, maar aanpassen doorvoeren kan altijd :-)

Ik heb nog een zeer toepasselijke domain in mijn bezit, daar ga ik een subdomain aanmaken en dan host ik het vanaf mijn eigen server(tje). Idee is om dit met username/password te beveiligen. Voor nu is het alleen mogelijk om HTML te genereren, maar mijn idee is om uiteindelijk ook via de app mensen te kunnen toevoegen/verwijderen (wat voor nu nog even via script moet). Wat vind je ervan?
Ah, klinkt chill.

Kijk, ik ben hier ook niet "De Baas" ofzo, dit topic is voor zover ik kan zien nu al best een tijd actief met een beperkte club mensen waarbij er een paar op vrijwillige basis maximaal een paar keer per maand de TS even updaten. Als ik het voor mezelf beantwoord: ik vind het prima om dat te blijven doen, als het niet veel tijd/moeite kost. De instroom van "nieuwe trophy/achievement whores" is trouwens beperkt, hooguit een paar nieuwe per maand. Als jouw algoritme ervoor zorgt dat de volgorde in elk geval vanzelf gaat zijn we al een heel groot stuk opgeschoten. Als het toevoegen van nieuwe mensen af en toe een klein beetje werk is, hoef je dat wat mij betreft niet heel fancy in te richten, dat kan ook een beetje houtje-touwtje in een script, net wat jij fijn vindt.

Kan die HTML van jou dus gewoon worden "geïnclude" waardoor het deze topicstart vervangt?

succes is een keuze

Acties:
  • +2Henk 'm!

• dvd-linden
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 18:50
Jawel @spaceboy: jij bent hier dé Baas >:).

Maar echt top werk zo hoor! En echt groot is de groep hier inderdaad niet, dus om maar weer eens een duit in het zakje te doen: de platinum van Battlefield V gisteravond gehaald. Paar avondjes beetje met het vliegen bezig geweest en toen de trophy 'Death from Above' gehaald. Viel al met al nog reuze mee. En dat is mooi, want zit momenteel eigenlijk meer in Everybody's Golf, dus BF V was even een hinderlijke onderbreking. Maar goed, hij is binnen! 8)

PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden

Acties:
  • +2Henk 'm!

• rabotgangster
dvd-linden schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 19:00:
Jawel @spaceboy: jij bent hier dé Baas >:).

Maar echt top werk zo hoor! En echt groot is de groep hier inderdaad niet, dus om maar weer eens een duit in het zakje te doen: de platinum van Battlefield V gisteravond gehaald. Paar avondjes beetje met het vliegen bezig geweest en toen de trophy 'Death from Above' gehaald. Viel al met al nog reuze mee. En dat is mooi, want zit momenteel eigenlijk meer in Everybody's Golf, dus BF V was even een hinderlijke onderbreking. Maar goed, hij is binnen! 8)
Ik kan mij die trophy ook nog herinneren, samen gedaan met een vriend van mij. Was op een uurtje gefixt

Acties:
  • +2Henk 'm!

• hanssuh
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 22-06 10:19
Top hoe jullie bezig zijn de ranglijst te automatiseren/updaten d:)b

Hier wordt ook nog gegamed, alleen niet heel veel door andere factoren. Daarnaast momenteel met meerdere games tegelijk bezig, dus het gaat niet zo hard met de trophies.

Deze maand toch een (heel makkelijke) platinum behaald: Astro’s playroom.

PSN ID: Hanssuh

• G_Dragon

G_Dragon

Dennis585 schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 11:45:
[...]

Heb erna gekeken maar alles staat open, ik heb geen idee waarom hij mijn afbeelding niet overneemt.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

Topicstarter
spaceboy schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 13:34:
[...]

Ah, klinkt chill.

Kijk, ik ben hier ook niet "De Baas" ofzo, dit topic is voor zover ik kan zien nu al best een tijd actief met een beperkte club mensen waarbij er een paar op vrijwillige basis maximaal een paar keer per maand de TS even updaten. Als ik het voor mezelf beantwoord: ik vind het prima om dat te blijven doen, als het niet veel tijd/moeite kost. De instroom van "nieuwe trophy/achievement whores" is trouwens beperkt, hooguit een paar nieuwe per maand. Als jouw algoritme ervoor zorgt dat de volgorde in elk geval vanzelf gaat zijn we al een heel groot stuk opgeschoten. Als het toevoegen van nieuwe mensen af en toe een klein beetje werk is, hoef je dat wat mij betreft niet heel fancy in te richten, dat kan ook een beetje houtje-touwtje in een script, net wat jij fijn vindt.

Kan die HTML van jou dus gewoon worden "geïnclude" waardoor het deze topicstart vervangt?
Haha ik lees net van @dvd-linden dat jij wel de baas bent :9 Maar zonder gekheid, ik vind het goed als bijv. alle TS-leden toegang krijgen tot de applicatie. Dan zijn we niet afhankelijk voor 1 persoon :) Waar ik meer mee zit is dat ik het niet 100% open willen gooien voor de gehele buitenwereld, vandaar de username/password login.

Verder spuugt de applicatie alleen het stukje uit van wat ik hierboven ergens in quote-tags heb gezet, dus:
code:
1
[list]* alle PSN users, gesorteerd op punten met de juiste opmaak *[/list]
. Volgens mij is dat zonder al te veel moeite te kopiëren en plakken en zou, hoogstens een paar minuten tijd mogen kosten.

Betreffende het eenvoudig toevoegen van gebruikers, daar hoef ik alleen nog maar een stukje frontend voor de maken en neem ik een volgende iteratie mee. Ik zal kijken of ik een deze dagen het up&running kan krijgen! Misschien leuk om daarna nog verder te filosoferen, in principe kunnen we zo goed als alles uit de afbeelding uitlezen er iets mee doen O-)

[Voor 3% gewijzigd door Satom op 27-05-2021 13:45]

Acties:
  • +3Henk 'm!

• dvd-linden
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 18:50
rabotgangster schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 20:07:
[...]

Ik kan mij die trophy ook nog herinneren, samen gedaan met een vriend van mij. Was op een uurtje gefixt
Ja, ik las al dat je de trophy ook eventueel kan boosten, maar heb er voor gekozen om er zelf voor te gaan zonder hulp (op wat hulp van een maat na die tijdens een avondje spelen vanaf de grond wat vliegtuigen uit de lucht schoot). Had hiervoor ook nog zo goed als nooit gevlogen in een Battlefield game, maar opzich ging het aan het einde best aardig. En heb niet eens een vliegtuig tot de max hoeven upgraden voor extra zware bommen.

De platinum voor juni staat ook al vast: A Way Out.

PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden

Acties:
  • 0Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

op grote hoogte

Topicstarter
Satom schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 13:44:
[...]
Haha ik lees net van @dvd-linden dat jij wel de baas bent :9 Maar zonder gekheid, ik vind het goed als bijv. alle TS-leden toegang krijgen tot de applicatie. Dan zijn we niet afhankelijk voor 1 persoon :) Waar ik meer mee zit is dat ik het niet 100% open willen gooien voor de gehele buitenwereld, vandaar de username/password login.

Verder spuugt de applicatie alleen het stukje uit van wat ik hierboven ergens in quote-tags heb gezet, dus:
code:
1
[list]* alle PSN users, gesorteerd op punten met de juiste opmaak *[/list]
. Volgens mij is dat zonder al te veel moeite te kopiëren en plakken en zou, hoogstens een paar minuten tijd mogen kosten.

Betreffende het eenvoudig toevoegen van gebruikers, daar hoef ik alleen nog maar een stukje frontend voor de maken en neem ik een volgende iteratie mee. Ik zal kijken of ik een deze dagen het up&running kan krijgen! Misschien leuk om daarna nog verder te filosoferen, in principe kunnen we zo goed als alles uit de afbeelding uitlezen er iets mee doen O-)
Ah tof zeg! Wat mij betreft gaan we het gelijk gebruiken, toch? Zal ik jou dan ook "TS-admin" maken? Dan kun jij de eerste keer dat stukje copy-paste zelf doen zodat de andere admins het ook snappen... :+

succes is een keuze

Acties:
  • 0Henk 'm!
Zijn er hier mensen die Subnautica hebben gespeeld?
Er zijn een drietal trophies te verdienen voor het vinden van een drietal zogenaamde Degasi seabases. De game is echter zo buggy dat mijn 2e basis niet 'gevuld' is met meubilair (het laadt niet in) en laat daar nu net de pda liggen die ik op moet pakken voor het poppen van de trophy...

Acties:
  • +9Henk 'm!

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

Topicstarter
Primeur, ik heb zojuist de lijst bijgewerkt a.d.h.v. de nieuwe applicatie!!

Zo te zien zijn (volgende automatiseringsslag: positie verschillen weergeven/bepalen):Ik zal de komende dagen ook naar de andere editors een setje logingegevens sturen en als er iemand is die wil helpen, je bent welkom :-)

Los van de edit ben ik voor het weekend begonnen met Days Gone en moet zeggen dat het spel mij enorm heeft verrast. Over het algemeen vind ik zombie games wel leuk (The Last of Us), zolang het maar niet echt horror is :9

Acties:
  • +1Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

op grote hoogte

Topicstarter
Satom schreef op maandag 31 mei 2021 @ 21:31:
Primeur, ik heb zojuist de lijst bijgewerkt a.d.h.v. de nieuwe applicatie!!

Zo te zien zijn (volgende automatiseringsslag: positie verschillen weergeven/bepalen):Ik zal de komende dagen ook naar de andere editors een setje logingegevens sturen en als er iemand is die wil helpen, je bent welkom :-)

Los van de edit ben ik voor het weekend begonnen met Days Gone en moet zeggen dat het spel mij enorm heeft verrast. Over het algemeen vind ik zombie games wel leuk (The Last of Us), zolang het maar niet echt horror is :9
Superactie!! Thx.
En Days Gone is tof idd.

succes is een keuze

Acties:
  • +6Henk 'm!
Platinum #76 is binnen: Subnautica.

Heb 55 uur over de hele playthrough gedaan en echt op het gemakje gespeeld.
Helaas één glitchende basis gehad waardoor ik een nieuwe game heb moeten starten om de bijhorende trophy te halen.
Na 2u45min was dat ook weer gebeurd.

Wat een topgame was dit zeg _/-\o_
Alleen jammer dat ie zo brak draait op de Pro.

Acties:
  • +5Henk 'm!
Tweede Platinum op dik een week tijd, maar deze lag blijkbaar al een tijd te lurken. Ik merkte ineens dat ik van Rocket League maar 1 trophy meer tekort had: 20 saves, wat niet zo heel moeilijk was.

Acties:
  • +6Henk 'm!

• TDB
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 16:39
#platinum17 is binnen: Wreckfest :-) Redelijk eenvoudig te halen.

PSN: TDBtje

Acties:
  • 0Henk 'm!

• rabotgangster
TDB schreef op maandag 7 juni 2021 @ 15:22:
#platinum17 is binnen: Wreckfest :-) Redelijk eenvoudig te halen.
Hoelang heb je er over gedaan?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• TDB
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 16:39
rabotgangster schreef op maandag 7 juni 2021 @ 20:17:
[...]

Hoelang heb je er over gedaan?
25 uur over platinum Wreckfest gedaan.

PSN: TDBtje

Acties:
  • +1Henk 'm!
Iemand ook met watch dogs legion bezig? Ik heb al driekwart van de game gespeeld. Maar de trophies poppen niet op. Ik heb in totaal pas 5 trophies. Zelfs een simpele trophy als het kopen van een wapen skin werkt niet. Ben de game nu opnieuw aan het installeren. Wellicht dat het werkt. Maar wel slecht gesteld met deze game.

Edit:

Okay. Oplossing gevonden. Internet uitzetten. Blijkt aan ubisoft connect te liggen. Zonder internet werken de trophies wel.

[Voor 17% gewijzigd door Ghost babel op 09-06-2021 22:32]

Acties:
  • +5Henk 'm!

• larrylaffer
Platinum 86: Final Fantasy VII (het origineel). Ik moest helemaal opnieuw beginnen voor de Best Bromance trophy. Wel grappig, ik wist helemaal niet dat dit kon. Maarja, ik heb dit spel ook pas een keer of 10 uitgespeeld in de afgelopen 25 jaar. >_>

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 16:20
Oh Hey een trophy topic, nu doe ik zelf best wel wat Trophies en bij leuke games doe ik ze gewoon allemaal
Laatste platinum is van Persona 5 Strikers voor mij, nummertje 13. Op zich goed te doen, alleen behoorlijk wat grindwerk voor die laatste trophy. Zal ook ff mijn card posten van psnprofiles :)

https://card.psnprofiles.com/1/JimmyMcWeaksauce.png

Acties:
  • +6Henk 'm!

• Raem
Platinum #117: Sackboy. Laatste Knitted Knight trial was nog best pittig. Heeft me uiteindelijk 149 pogingen gekost.
Volgende platinum wordt FFVII Remake PS5. Altijd leuk die dubbele lijsten. Heb de platinum al voor de PS4 versie, dus met savegame overzetten is de platinum voor de PS5 versie direct binnen. :P

Raem schreef op vrijdag 11 juni 2021 @ 21:37:
Platinum #117: Sackboy. Laatste Knitted Knight trial was nog best pittig. Heeft me uiteindelijk 149 pogingen gekost.
Volgende platinum wordt FFVII Remake PS5. Altijd leuk die dubbele lijsten. Heb de platinum al voor de PS4 versie, dus met savegame overzetten is de platinum voor de PS5 versie direct binnen. :P
Ik doe dat zelf liever niet. Heb ik ook niet gedaan met Spiderman remastered. Vind het wel leuk om de game dan nog een keer te spelen.

Hoe was de rest van de trophies van sackboy? Was de rest goed te doen?

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Raem
snefkens schreef op vrijdag 11 juni 2021 @ 21:57:
[...]

Ik doe dat zelf liever niet. Heb ik ook niet gedaan met Spiderman remastered. Vind het wel leuk om de game dan nog een keer te spelen.

Hoe was de rest van de trophies van sackboy? Was de rest goed te doen?
Ja, is verder wel een makkelijke platinum. Zitten nog een paar coop trophies tussen, maar die zou je eventueel met een tweede controller kunnen doen. Erg leuke game!

Acties:
  • +3Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

op grote hoogte

Topicstarter
Akaendra schreef op vrijdag 11 juni 2021 @ 15:11:
Oh Hey een trophy topic, nu doe ik zelf best wel wat Trophies en bij leuke games doe ik ze gewoon allemaal
Laatste platinum is van Persona 5 Strikers voor mij, nummertje 13. Op zich goed te doen, alleen behoorlijk wat grindwerk voor die laatste trophy. Zal ook ff mijn card posten van psnprofiles :)

[Afbeelding]
TS aangepast. En (sorry dat het ff duurde @Akaendra) ontzéttende kudo's voor @Satom voor de automatiseringsslag! Werkt echt briljant, copy-paste.

TS is dus aangepast, maar omdat het nu zo mooi automatisch werkt is het iets moeilijker te bepalen wat de wijzigingen zijn. Voor nu in elk geval, @Akaendra welkom op plek 42! 8)

succes is een keuze

Acties:
  • +1Henk 'm!

• larrylaffer
Oh my Glob, platinum 87 is binnen: Pirates of the Enchiridion. Redelijk snel te halen, maar het spel zelf laat behoorlijk wat steken vallen. Door de korte lengte is het nog net te verdragen.
Pagina: 1 ... 100 101 102 Laatste

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True