Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• CSB
  • Registratie: juli 2003
  • Laatst online: 08-06 13:27

CSB

:D

Dat is ff geleden zeg! Inderdaad meteen maar ff een update doen. ;)

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

Platinum nummer 73 binnen, wat gelijk mijn 4400e trophy was:
Assassin's Creed Odyssey.

Hele vermakelijke game, alleen compleet in Ubisoft stijl nét iets teveel verzameldingetjes op de map.
Uiteindelijk 113 uur over gedaan.

PSN ID = zuperkiwi // Fanatec Formula V2 // Fanatec Clubsport V3 // Sim-Lab GT1-Evo // GT Omega RS9

• Bas170
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 10:43

Bas170

Sir Miss-a-Lot

Net even de lijst bekeken, @Frankaro mag weleens starten met gamen :P

PSN: Bas170 | Hier had wat nuttigs kunnen staan

• Springbokkie
  • Registratie: oktober 2020
  • Laatst online: 11-06 21:50
Bummer. Ik kom niet in aanmerking, vanwege:

Meer dan 2 maanden GoT lid.

Xbox Live: Springbok NL

Tijd heelt alle wonden @Springbokkie ;)

PSN ID = zuperkiwi // Fanatec Formula V2 // Fanatec Clubsport V3 // Sim-Lab GT1-Evo // GT Omega RS9

• WinterBase
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 10-06 22:00
Om m'n PSN-lijst wat meer leven te geven paar mensen van hier toegevoegd :)

PSN/XBL: WinterBaseNL

• Chef_v_leeuwen
  • Registratie: november 2006
  • Laatst online: 30-05 12:50
Ik ben er ook nog hoor, maar post niet zoveel. Ik heb m'n card bijgewerkt

* PSN=Chef_NL** *

• WinterBase
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 10-06 22:00

Marvel's Spider-Man: Miles Morales
Be Yourself (Collect all Trophies)

Heerlijke game die een mooie showcase is voor de PlayStation 5. Heel veel plezier gehad met het behalen van deze platinum trophy. Voelde nergens aan als vervelend. Dit is m’n tweede op de PlayStation 5 en zevende in totaal. Eens zien wat m’n volgende wordt, heb gemerkt dat ik het completen toch wel leuk begin te vinden :9

[Voor 4% gewijzigd door WinterBase op 28-12-2020 22:19]

PSN/XBL: WinterBaseNL

• chulin
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 20:15
2 nieuwe platinum trophies....
Watch doos dogs legion en astro’s playroom

[Voor 7% gewijzigd door chulin op 29-12-2020 20:13]

chulin schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 18:42:
2 nieuwe platinum trophies....
Watch doos legion en astro’s playroom
Heb je die van een schoenendoos gemaakt?
Oh de nostalgie :D

• chulin
Haha...🤪

• Tweakmans
  • Registratie: januari 2016
  • Laatst online: 06-06 21:12
Ik ben de laatste weken uren aan het verslijten aan Celeste...

Geweldig spel, maar wat zijn die extra levels lastig. (En nee, assist mode aanzetten doen we niet natuurlijk.)

• dvd-linden
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 11:21
Tweakmans schreef op woensdag 30 december 2020 @ 21:15:
Ik ben de laatste weken uren aan het verslijten aan Celeste...

Geweldig spel, maar wat zijn die extra levels lastig. (En nee, assist mode aanzetten doen we niet natuurlijk.)
Echt een topspel! Ik heb hem op de Switch redelijk ver uitgespeeld en een tijdje terug op de PS4 ook weer gehaald. Ben nu nog met de B-sides bezig, maar het is en blijft echt een geniaal spel. En uiteraard zonder assist mode inderdaad.

PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden

• GRDavies75
  • Registratie: december 2014
  • Laatst online: 06:03

GRDavies75

PSN-id: GRDavies

Topicstarter
dvd-linden schreef op woensdag 30 december 2020 @ 21:31:
[...]

Echt een topspel! Ik heb hem op de Switch redelijk ver uitgespeeld en een tijdje terug op de PS4 ook weer gehaald. Ben nu nog met de B-sides bezig, maar het is en blijft echt een geniaal spel. En uiteraard zonder assist mode inderdaad.
Voor 6 euro heb ik 'm opgepikt, moet er nog aan beginnen, maar ben nog bezig met Far Cry 3 (classic edition) die tot nu toe een zeer doable platinum lijkt.

• dvd-linden
GRDavies75 schreef op donderdag 31 december 2020 @ 08:25:
[...]

Voor 6 euro heb ik 'm opgepikt, moet er nog aan beginnen, maar ben nog bezig met Far Cry 3 (classic edition) die tot nu toe een zeer doable platinum lijkt.
Ik hoop wel dat je van pittige games houdt dan, want Celeste is allesbehalve makkelijk. Maar als het je pakt is het echt geweldig, althans dat vind ik. En het heeft ook een toffe soundtrack!

• GRDavies75

GRDavies75

Topicstarter
dvd-linden schreef op donderdag 31 december 2020 @ 11:41:
[...]

Ik hoop wel dat je van pittige games houdt dan, want Celeste is allesbehalve makkelijk. Maar als het je pakt is het echt geweldig, althans dat vind ik. En het heeft ook een toffe soundtrack!
Ik ben verre van een completionist, hoewel ik plezier haal uit de trophies halen. Daarnaast zou ik het leuk vinden om m'n completion percentage ietsje omhoog te krikken (jaar geleden aan begonnen en van 33% naar 36% oid, zou het leuk vinden om een keer de 40% aan te tikken). Dus blijkt het achteraf niks voor mij en/of te hoog gegrepen, daar word ik niet anders van.

Maar ter referentie op een gegeven moment ben ik er klaar mee en ga ik wat anders doen en dat was ook niet anders dan met bijvoorbeeld Hollow Knight (ik denk dat het ongeveer in dezelfde hoek schaart). ff kijken wat het wordt :)

[Voor 3% gewijzigd door GRDavies75 op 31-12-2020 13:23]

• spaceboy
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 19:48

spaceboy

op grote hoogte

Topicstarter
GRDavies75 schreef op donderdag 31 december 2020 @ 08:25:
[...]

Goeie tip! Heb 'm ook gekocht!

succes is een keuze

• timmie271
  • Registratie: november 2013
  • Laatst online: 17:50
Voorlopig raak ik geen HALO 2 meer aan :+

XBOX live: timmie271 add me for FM7 and other games :)

• dvd-linden
GRDavies75 schreef op donderdag 31 december 2020 @ 13:23:
[...]

Ik ben verre van een completionist, hoewel ik plezier haal uit de trophies halen. Daarnaast zou ik het leuk vinden om m'n completion percentage ietsje omhoog te krikken (jaar geleden aan begonnen en van 33% naar 36% oid, zou het leuk vinden om een keer de 40% aan te tikken). Dus blijkt het achteraf niks voor mij en/of te hoog gegrepen, daar word ik niet anders van.

Maar ter referentie op een gegeven moment ben ik er klaar mee en ga ik wat anders doen en dat was ook niet anders dan met bijvoorbeeld Hollow Knight (ik denk dat het ongeveer in dezelfde hoek schaart). ff kijken wat het wordt :)
Ik ben er ook nog steeds mee bezig. Wil hem wel heel graag op platinum zetten en dat gaat lukken ook. Maar om op je vergelijking met Hollow Knight in te gaan: in Hollow Knight zitten een aantal stukken die vergelijkbaar zijn met de gameplay van Celeste, maar over de algehele linie vond ik dat wel een ander soort game. Overigens vind ik Celeste een stuk toffer, maar dat is smaak.

Qua completion rate zit ik nu rond de 66% (waar ik de laatste tijd ook wat ben blijven hangen), maar ik ben het afgelopen halfjaar niet zo goed geweest in het completen van games of het behalen van platinums. Maar wat wil je als je alle trophies haalt van bijvoorbeeld GRID, maar de platinum mist omdat er weer één hele stomme trophy tussen zit. Om even op die trophy in te gaan: je moet de omtrek van de aarde in km's afleggen - zo'n 40.000km - en ik heb de game uitgespeeld, waarbij ik races langer had gemaakt dan de standaard, en ik zit nu net iets over de 4.000km. Dus net iets meer dan 1/10. Echt belachelijk zo'n trophy.

Maar goed, aan mijn completion rate moet ik wel weer eens gaan zitten, want ik wil namelijk graag naar een completion rate van boven de 75%. Dat staat wel mooier vind ik.

Ben ook met Dark Souls III begonnen de afgelopen dagen. Nu bijna twee uur gespeeld en nog niet dood gegaan. Zo zie je maar wat de ervaring van het spelen van Bloodborne en Sekiro doet :*).

Acties:
  • +1Henk 'm!

• GRDavies75

GRDavies75

Topicstarter
dvd-linden schreef op donderdag 31 december 2020 @ 11:41:
[...]

Ja, deze game verdient wel het predicaat pittig. Ben in level 2 bezig en dat ik opgejaagd word door m'n alter ego (al in level 2! dat had misschien ietsje later in het spel geintroduceerd worden wat mij betreft) helpt niet inderdaad. Mis 1 aardbei in level 1, maar heb totaal geen clue waar ik die vandaan zou moeten trekken. Hoewel het in de 3e deel zit, dus dat gaat misschien wel goed komen. Ik heb ff gekeken wat de B-side van het eerste level inhoud, in 1 woord pfff |:( Wat wel in dit spel geldt, er is zo goed als geen herlaadtijd na het doodgaan, dus het is een kwestie (voor mij) om rustig te blijven en geen f*ckups te maken.

Nee, Hollow Knight is wel wat anders, maar smaak inderdaad, misschien moet ik die maar weer een keer onder het stof vandaan halen, dat is iets meer doable (nu achteraf bezien :P ). De muziek van Celeste is inderdaad heel gaaf, maar ik vind Hollow Knight me iets meer aanspreken qua vibe. Ik ben ook geen grote fan van pixel art, hoewel hier geldt "gameplay > gfx".

Ach voorlopig toch geen PS5 en niet echt zin om persé iets te spelen, dus ff kijken hoe ver ik ga komen als ik me focus op Celeste. Of niet, zat andere spellen die ik ook wel wil spelen dan wel meer van afronden.

• dvd-linden
GRDavies75 schreef op zondag 3 januari 2021 @ 13:51:
[...]

Ja, deze game verdient wel het predicaat pittig. Ben in level 2 bezig en dat ik opgejaagd word door m'n alter ego (al in level 2! dat had misschien ietsje later in het spel geintroduceerd worden wat mij betreft) helpt niet inderdaad. Mis 1 aardbei in level 1, maar heb totaal geen clue waar ik die vandaan zou moeten trekken. Hoewel het in de 3e deel zit, dus dat gaat misschien wel goed komen. Ik heb ff gekeken wat de B-side van het eerste level inhoud, in 1 woord pfff |:( Wat wel in dit spel geldt, er is zo goed als geen herlaadtijd na het doodgaan, dus het is een kwestie (voor mij) om rustig te blijven en geen f*ckups te maken.

Nee, Hollow Knight is wel wat anders, maar smaak inderdaad, misschien moet ik die maar weer een keer onder het stof vandaan halen, dat is iets meer doable (nu achteraf bezien :P ). De muziek van Celeste is inderdaad heel gaaf, maar ik vind Hollow Knight me iets meer aanspreken qua vibe. Ik ben ook geen grote fan van pixel art, hoewel hier geldt "gameplay > gfx".

Ach voorlopig toch geen PS5 en niet echt zin om persé iets te spelen, dus ff kijken hoe ver ik ga komen als ik me focus op Celeste. Of niet, zat andere spellen die ik ook wel wil spelen dan wel meer van afronden.
Geloof me, dat begin stelt nog niet heel veel voor met wat er later gaat komen. Overigens wil ik je absoluut niet demotiveren daarmee hoor, want ik zou je echt aanraden om door te blijven spelen. Juist de latere stukken in de game zijn degene die mij zo erg aanspreken. Het enige is wel, je moet je er echt in vastbijten. Het scheelt wel, wat je al zegt, dat er zo goed als geen herlaadtijd is. Dat maakt het heel verleidelijk om het steeds weer opnieuw te proberen als het even niet lukt.

Overigens ben ik zelf ook niet per se een fan van pixel art, maar deze game is zoveel meer dan dat. Ik vond het een verrassend goed verhaal(tje) hebben, beter dan menig triple AAA game, het heeft een hele goede soundtrack en de gameplay is, voor mij, beter en aansprekender dan die van een hele hoop andere games.

En nee, ik heb geen aandelen of iets in de game hoor haha.

Succes er nog mee in ieder geval. Ik ben al hard op weg naar de platinum 8) :*).

Uncharted Lost Legacy uitgespeeld en pas op 24% van de trophies.
Net als Tomb Raider vind ik dit (op het vele schieten na) hele toffe games, ik vraag me alleen af waarom ze ervoor kiezen om er zo ontzettend veel onzinnige trophies in te stoppen :/

• jamsi
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 06-06 11:38
dvdkiwi schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 18:28:
Uncharted Lost Legacy uitgespeeld en pas op 24% van de trophies.
Net als Tomb Raider vind ik dit (op het vele schieten na) hele toffe games, ik vraag me alleen af waarom ze ervoor kiezen om er zo ontzettend veel onzinnige trophies in te stoppen :/
"Replay value" lijkt me, met name voor trophy hunters/completionists. Het kan ook erg verslavend werken - ik heb mezelf er meermalen op betrapt dat ik games bleef spelen voor een paar trophies en vervolgens dacht "in deze uurtjes had ik ook een hele nieuwe game kunnen spelen".

De ranking in deze thread werkt ook op die manier, haha. Ik was op een gegeven moment mijzelf (virtueel) omhoog aan het pushen, maar speelde toen vooral games waar ik weinig van genoot. Uit zelfbescherming dus maar niet in de lijst ;)
jamsi schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 15:04:
[...]
"Replay value" lijkt me, met name voor trophy hunters/completionists. Het kan ook erg verslavend werken
Replay value heb ik geen problemen mee, ik speel games vaak toch al meerdere keren uit.
Maar trophies als "maak binnen 20 seconden een kill met een voertuig, een pistool, een granaat en melee, in die specifieke volgorde" voegen wat mij betreft weinig toe.

• dvd-linden
dvdkiwi schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 17:32:
[...]

Replay value heb ik geen problemen mee, ik speel games vaak toch al meerdere keren uit.
Maar trophies als "maak binnen 20 seconden een kill met een voertuig, een pistool, een granaat en melee, in die specifieke volgorde" voegen wat mij betreft weinig toe.
Schijt irritant die trophies inderdaad. Ik haal ze wel altijd, omdat de platinum trophies van Naughty Dog games over het algemeen relatief makkelijk zijn. Maar er zitten inderdaad altijd wel van die belachelijke objectives in om een trophy te behalen. Daar mogen ze van mij ook best mee stoppen inderdaad.

• Tweakmans
Pfoe... Het heeft een maand en twee weken geduurd, maar de platinum van Celeste is inmiddels binnen. Fantastische game, maar moet wel toegeven dat het zonder de hulp van m'n broer vast niet gelukt was. Of dan zou het toch véél langer geduurd hebben. Sommige rooms in die extra levels waren supermoeilijk en konden echt het bloed onder je nagels vandaan halen als je timing nét niet goed zat. Dus dan het is het fijn als je af en toe even de controller kunt doorgeven om het stress- en frustratiepeil weer even te laten zakken. :9

En dan die laatste (DLC?) level waarin 'wave dash' wordt geïntroduceerd. Telde niet meer voor een trophy, maar toch gespeeld... Veel op gezweet. Celeste had zeker weten een ultra rare platinum gehad zonder assist mode. Na de platinum die mode even aangezet om te kijken wat je dan allemaal kan... en wow, er schiet dan echt niks meer van de game over met die goddelijke krachten.

Anyway, volgende game toch maar iets rustigers/eenvoudigers uitkiezen, denk ik... :)

• timmie271
Springbokkie schreef op woensdag 23 december 2020 @ 11:42:
Bummer. Ik kom niet in aanmerking, vanwege:

Meer dan 2 maanden GoT lid.
Nu wel :+

• Raem
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 19:11
https://tweakers.net/i/M6fevExjtB7jzKKkGMBR5wxNmZQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/LcDlwLkylG0zRDiiR9wkIdW8.png?f=user_large Champion of Ivalice - Final Fantasy XII: The Zodiac Age

Eerste platinum van het nieuwe jaar. :)

https://psnprofiles.com/RaemNL

• Springbokkie
Klopt, ik sta dan gelijk bovenaan :+

• timmie271
Springbokkie schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 09:01:
[...]

Duurt nog wel even ook voordat ik je inhaal :+

Probeer nog steeds exactor it (die hier foetsie is?) en @uchiha tijntje in te halen. Alleen een jaar niet gamen heeft niet geholpen zeg maar :P

• Springbokkie
timmie271 schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 09:47:
[...]

Probeer nog steeds exactor it (die hier foetsie is?) en @uchiha tijntje in te halen. Alleen een jaar niet gamen heeft niet geholpen zeg maar :P
En dan wel Seriously 4.0 unlocken? :9

• timmie271
Springbokkie schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 10:01:
[...]

En dan wel Seriously 4.0 unlocken? :9
Daar mistte ik ook alleen nog maar 30 ribbons (eind 2019 nog platgespeeld) voor, die heb ik op 8 stuks na nog met normaal spelen unlockt. De laatste 8 via een boostsessie omdat niemand meer escalation speelt :P

Nu alleen nog even alle kill achievements halen. Speel moet wel naar de 100% nu 8)

• uchiha tijntje
  • Laatst online: 19:13
timmie271 schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 09:47:
[...]

Bizar dat je Seriously 4.0 hebt unlocked...

Gamertag: VAS taijyn

dvd-linden schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 15:23:
[...]
Ik haal ze wel altijd, omdat de platinum trophies van Naughty Dog games over het algemeen relatief makkelijk zijn.
Uiteindelijk vorige week de platinum gehaald en je hebt gelijk, het viel allemaal reuze mee. Paar sneaky secties op crushing die ik een aantal keer opnieuw moest doen maar de rest was vrij eenvoudig.

• Bas170
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 10:43

Bas170

Sir Miss-a-Lot

Nummer 39 op de lijst ruimschoots ingehaald, nu nummer 37 en 38 te gaan :D

PSN: Bas170 | Hier had wat nuttigs kunnen staan

• timmie271
uchiha tijntje schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 10:43:
[...]

Bizar dat je Seriously 4.0 hebt unlocked...
:9B

• uchiha tijntje
En dat voor iemand die zich zelf niet eens warm kon houden in Tomb Raider :P

• timmie271
uchiha tijntje schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 12:59:
[...]

En dat voor iemand die zich zelf niet eens warm kon houden in Tomb Raider :P
Jij liet mij in de steek :+

Over Tomb Raider gesproken.. moet nog steeds de gold en alleen camp save difficulty achievements halen :9

• Oxigeon
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 18:31

Oxigeon

En zo is dat!

Afgelopen zondag mijn 2e platinum behaald met maneater. 10 uurtjes over gedaan. Grinden valt wel mee. Je komt steeds in nieuwe gebieden

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

• leFibo
  • Registratie: november 2020
  • Laatst online: 20-05 02:47
Paar maanden al niet gegamed (altijd is er zo af en toe een periode dat de zin dan ff weg is en nu was dat toen de PS5 gereleased werd en ik net als velen buiten de boot viel), maar morgen komt de PS5 dan eindelijk binnen en dan eindelijk weer ff trophy hunten.

https://psnprofiles.com/leFibo

• Xerox
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 16:58
Laat ik dan ook eens meedoen!
Sinds halverwege de PS3 begonnen en redelijk veel games gespeeld. Soms wat nutteloze games naar Plat gehaald, maar in het algemeen alleen de leuke games.
Completion rate is laag, omdat ik veel spellen ooit heb gespeeld, 1 trophy gehaald en weer weggelegd, maar dat interesseert mij dan weer niet zo. :)

PSN: Redrafted

• spaceboy

spaceboy

op grote hoogte

Topicstarter
@leFibo en @Xerox van harte welkom! Heb jullie toegevoegd. Xerox kom binnen op plek 13 en leFibo knalt naar binnen op de 4e plek!

succes is een keuze

• jamsi
Springbokkie schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 09:01:
[...]

In het 'schaduwklassement' staat Ike. er ook nog boven denk ik, of heb je die ook al te pakken?

• jamsi
Overigens vandaag ineens gezien dat je op psnprofiles.com ook kan filteren op platform in de rankings. Leuk als je een niet-PS4 als veelgebruikt platform heb. Op de Vita deed ik het relatief een stuk beter.

• chulin
Iemand AC valhalla platinum behaald?
Volgens Ubisoft zit ik nu op bijna 92%...... maar nog een paar verschrikkelijke trophies te gaan, vissen vangen en 100% alle gebieden 😥😥😥

• Springbokkie
jamsi schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 18:41:
[...]

In het 'schaduwklassement' staat Ike. er ook nog boven denk ik, of heb je die ook al te pakken?
Geen idee. Volgens mij staat er duidelijk in de TS dat de ranking gebaseerd is op Gamerscore.

• jamsi
Springbokkie schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 19:55:
[...]

Geen idee. Volgens mij staat er duidelijk in de TS dat de ranking gebaseerd is op Gamerscore.
Ooooh dit is voor Xbox, my bad. Op PlayStation is de oude nummer 1 er een tijdje geleden uitgestapt geloof ik.

• Springbokkie
hoe embed ik hier mijn gamercard?

• spaceboy

spaceboy

op grote hoogte

Topicstarter
chulin schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 19:53:
Iemand AC valhalla platinum behaald?
Volgens Ubisoft zit ik nu op bijna 92%...... maar nog een paar verschrikkelijke trophies te gaan, vissen vangen en 100% alle gebieden 😥😥😥
Ben nog láng niet zover (ben wat later ingehaakt bij Valhalla), maar ik heb zéker de ambitie om hem platinum te gaan halen. Heb Origins en Odyssey ook allebei platinum, dus we gaan vrolijk door. Ik heb al wel dat lijstje met waar-zit-welke-vis, maar die 100% van de gebieden is altijd drama met AC. Dan zit altijd weer ergens 1 lullige kerker waar je nog niet diep genoeg in bent gelopen ofzo...
Eh... zoek je gamercard ergens op en rechtermuis "adres van afbeelding kopiëren" ofzo? Of je kijkt even in de broncode van de topicstart om te kijken hoe dat eruit ziet. :P

[Voor 19% gewijzigd door spaceboy op 22-01-2021 10:09]

succes is een keuze

• Springbokkie
Bij deze:

• spaceboy

spaceboy

op grote hoogte

Topicstarter
Heb je toegevoegd, welkom op nummer 1. :P

succes is een keuze

• timmie271
spaceboy schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 11:47:
[...]

Heb je toegevoegd, welkom op nummer 1. :P
@uchiha tijntje je moet aan de bak om plek 1 weer terug te claimen :+

• uchiha tijntje
timmie271 schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 14:18:
[...]

@uchiha tijntje je moet aan de bak om plek 1 weer terug te claimen :+
Grrrr! Dan focus ik me maar op de TA score :P

• timmie271
uchiha tijntje schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 14:21:
[...]

Grrrr! Dan focus ik me maar op de TA score :P
Wanneer speel je MCC eens verder uit? :9 ook goed voor je TA score :+

• uchiha tijntje
timmie271 schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 14:22:
[...]

Wanneer speel je MCC eens verder uit? :9 ook goed voor je TA score :+
Ehmm, ff kijken in mijn agenda, ehmm hmm, lastig lastig... ehm nooit? :P

• timmie271
uchiha tijntje schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 14:23:
[...]

Ehmm, ff kijken in mijn agenda, ehmm hmm, lastig lastig... ehm nooit? :P
_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-

• chulin
spaceboy schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 10:07:
[...]

Ben nog láng niet zover (ben wat later ingehaakt bij Valhalla), maar ik heb zéker de ambitie om hem platinum te gaan halen. Heb Origins en Odyssey ook allebei platinum, dus we gaan vrolijk door. Ik heb al wel dat lijstje met waar-zit-welke-vis, maar die 100% van de gebieden is altijd drama met AC. Dan zit altijd weer ergens 1 lullige kerker waar je nog niet diep genoeg in bent gelopen ofzo...
Hier ook origins en Odysseey platinum gehaald, valhalla is pittig, inmiddels 93% en bijna ( nog twee) Engeland map klaar maar damn.... het duurt heel erg lang 😅

• dvd-linden
Tweakmans schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 16:09:
Pfoe... Het heeft een maand en twee weken geduurd, maar de platinum van Celeste is inmiddels binnen. Fantastische game, maar moet wel toegeven dat het zonder de hulp van m'n broer vast niet gelukt was. Of dan zou het toch véél langer geduurd hebben. Sommige rooms in die extra levels waren supermoeilijk en konden echt het bloed onder je nagels vandaan halen als je timing nét niet goed zat. Dus dan het is het fijn als je af en toe even de controller kunt doorgeven om het stress- en frustratiepeil weer even te laten zakken. :9

En dan die laatste (DLC?) level waarin 'wave dash' wordt geïntroduceerd. Telde niet meer voor een trophy, maar toch gespeeld... Veel op gezweet. Celeste had zeker weten een ultra rare platinum gehad zonder assist mode. Na de platinum die mode even aangezet om te kijken wat je dan allemaal kan... en wow, er schiet dan echt niks meer van de game over met die goddelijke krachten.

Anyway, volgende game toch maar iets rustigers/eenvoudigers uitkiezen, denk ik... :)
Zo, ik join de club! Zojuist de platinum trophy gehaald. Online vind je bijna alleen maar mensen die de C-side van Chapter 7 het moeilijkste vinden, maar ik had meer moeite met de C-side van Chapter 8 eigenlijk, want ik kreeg die hyper move niet onder controle. Uiteindelijk gisteravond en vannacht wel zo'n 40/50 keer bij dat allerlaatste stukje gekomen waar je die hyper move moet doen, maar elke keer mislukte het. Zojuist geprobeerd en binnen 5/10 minuutjes zoiets was ik klaar 8)7.

Wat ik wel jammer vind is dat je de platinum ook met de assist mode kan halen. De platinum trophy heeft op psnprofiles ook best een hoog percentage (zo'n 28%), maar dat geeft dus een vertekenend beeld. De trophy zonder assist mode moeten halen had het geheel toch meer cachet gegeven. Nou ja, maakt verder ook niet zoveel uit.

Overigens staat deze game heel hoog in mijn lijstje beste games van de afgelopen generatie en misschien zelfs wel in mijn lijstje beste games ooit. Wat een geweldige game is dit zeg!

• Tweakmans
@dvd-linden Helemaal mee eens!

• Zorroberner
  • Registratie: januari 2021
  • Laatst online: 09:45
Ben pas net lid dus kan nog niet meedoen met de ranglijst maar zelf wel (casual voor zover dat kan) Achievement Hunter, heb ook een profiel op Trueachievements aangemaakt. Paar "platina" oftewel full gamerscore (dan tel ik de base game vooral he) voor de AC Odyssey en Origins. Huidige project is alle achievements voor RDR 2 en Ace Combat 7 halen. Heb in december wel de lvl 50 van RDR Online gehaald, en alle andere online achievements.

• timmie271
Zorroberner schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 17:01:
Ben pas net lid dus kan nog niet meedoen met de ranglijst maar zelf wel (casual voor zover dat kan) Achievement Hunter, heb ook een profiel op Trueachievements aangemaakt. Paar "platina" oftewel full gamerscore (dan tel ik de base game vooral he) voor de AC Odyssey en Origins. Huidige project is alle achievements voor RDR 2 en Ace Combat 7 halen. Heb in december wel de lvl 50 van RDR Online gehaald, en alle andere online achievements.
Wat is je gamertag? Dan kunnen we je wel alvast toevoegen natuurlijk :P

Maar de DLC van odyssey is zo leuk, waarom zou je die niet op 100% zetten -O-

• Zorroberner
timmie271 schreef op zondag 24 januari 2021 @ 10:21:
[...]

Wat is je gamertag? Dan kunnen we je wel alvast toevoegen natuurlijk :P

Maar de DLC van odyssey is zo leuk, waarom zou je die niet op 100% zetten -O-
Gamertag is Zorroberner (zelfde als mijn nickname dus). Haha nou ik heb de Legacy of the Hidden Blade gespeeld, moet daar nog wat achievements verzamelen. Maar fate of atlantis, ja het klikt niet, a ik vind het echt heel moeilijk dus misschien maar moeilijkheidsniveau heel cheap naar beneden bijstellen haha. En b de verhaallijn:

spoiler:
Ik vind het zeer jammer dat het in feite allemaal simulaties zijn, haalt me toch een beetje uit de beleving, ipv dat je echt naar de Elysium en Hades bent gegaan.

Maar ik speelde de uitbreidingen ook in het najaar en was er een beetje klaar mee, nu de XsX binnen dus wellicht nadat ik Valhalla heb gespeeld maar eens opnieuw proberen. Ga hopelijk volgende maand AC Valhalla aanschaffen (eerst even huidige spellen uitspelen om keuze te over te voorkomen) kijk daar wel zeer naar uit en hopelijk wakkert dat de interesse voor Odyssey weer aan.

• chulin
Eindelijk heb ik AC Valhalla 100% 😅😅😅😅
Nu nog maar een paar visjes vangen en bootjes kapot maken

Ps: ik had maar 2 visjes nodig.....

Platinum is binnen 👍

[Voor 23% gewijzigd door chulin op 25-01-2021 19:44]

• timmie271
Duuuuuuurt lang..... nog 7 5 3 1 (van de 164) achievements te gaan voor gears of war 4 :O

[Voor 12% gewijzigd door timmie271 op 30-01-2021 17:41]

• timmie271

En finished 8)

• GRDavies75

GRDavies75

Topicstarter
Gisteren Platinum #33 binnen, The Witness.

Zit de laatste maanden in een gaming sleur en ben meer aan het puzzelen en (online) bordspellen aan het spelen. Deze had ik al een keer aangezwengeld, maar sprak me toendertijd niet aan. Nu er een keer goed voor zitten en ik kwam stukken verder. Het is een puzzelspel zonder enige vorm van tekst en hints worden geintroduceerd door simpele varianten van een puzzel eerst te geven. Het draait allemaal om één type puzzel: Ga van het/een startpunt in de vorm van een bolletje, naar de uitgang/uiteinde. Niet elke puzzel is uniek / heeft meerdere oplossingen en/of uitgangen. Dat klinkt simpel, maar hier hebben ze het maximale uitgehaald door allerlei toevoegingen, geluid / omgeving / vette vingers (ja dat lees je goed :) ) / symbooltjes. En het lijkt dat je alleen op de panelen kan klikken, maar later ga je dat patroon (bolletje -> uitgang) ook in de omgeving zien. Daarnaast hebben ze ook bandjes en een paar films verstopt.

De meeste puzzels heb ik op eigen kracht weten op te lossen, het zijn er meer dan 500 bij een paar (< 10) heb ik de oplossing opgezocht, hoewel achteraf gezien het vaak betekent dat je nog niet in een gebied ben geweest waar een bepaald concept wordt "uitgelegd". de meeste van dat handjevol betrof de geluidspuzzels, ik ben denk ik toondoof, het verschil tussen hoog / laag / mid, kon ik slecht onderscheiden.
Er zijn zat guides die goed opgebouwd zijn, waar ze de hints gelaagd geven, van cryptisch tot en met uiteindelijk Youtube filmpjes. Sowieso één trophy, The Challenge, behelst een random set aan puzzels waar je zo'n 6 minuten voor hebt, met als achtergrondmuziek aan het einde The hall of the mountain King, wat ook niet bevordelijk is voor je concentratievermogen. Daar heb ik minimaal 50 pogingen aan gewaagd, maar gisteren na een paar dagen even rust genomen, is het me eindelijk gelukt. :)

De bandjes en films (en de credits) hebben wel een hoog artsy-fartsy gehalte, sommige wel interessant, anderen iets te hoogdravend voor mij. Al in al een mooie en unieke ervaring.

Wat platinum #34 gaat worden, weet ik nog niet, hoewel misschien Far Cry 3, wat tot nu toe ook maar lijkt op een kwestie gewoon doen / afmaken.
Ik ga nooit meer op normale wijze naar "In the Hall of the Mountain King" kunnen luisteren, vrees ik :D.

Trouwens, heb je dit truukje ontdekt ivm de maze in die challenge ?

spoiler:
De eerste puzzel is een kleine maze op een tafel die je moet oplossen. Wel, deze maze is eigenlijk een maquette van het doolhof waar je in etappe 4 van de challenge door moet, waardoor die net iets gemakkelijker/sneller wordt.

[Voor 63% gewijzigd door Twixie op 04-02-2021 10:24]

• GRDavies75

GRDavies75

Topicstarter
Twixie schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 10:21:
Ik ga nooit meer op normale wijze naar "Hall of the Mountain King" kunnen luisteren, vrees ik :D.
Haha, meestal speel ik met headset op, hier had ik wel de neiging om die ergens neer te leggen, zodat ik wel een beetje indicatie had waar ik zat qua tijd, maar niet dat panische meekreeg.

Maar ik ben wel wat gewend om iets tot in den treure te moeten aanhoren en ik kan er nog gewoon naar luisteren (en soort van genieten, het is een klassiek stuk, het is wel een beetje tainted :) )

En ja, die hint had ik wel door. Eerst kalkte ik snel de route op, maar het voornaamste probleem was het onthouden van de locaties van de puzzels zelf zodat ik alsnog veel tijd kwijt was aan het vinden

spoiler:
Maar achteraf was dat niet boeiend, ik gebruikte een Go-bordje en dekte het genoeg af om een raster van 5 bij 5 over te houden en legde 2 Go-stenen op de locaties en liep direct of indirect naar de locaties van de puzzels. Bij de laatste poging scheelde dat zoveel tijd dat De hal van de Bergkoning net begonnen was en voor het gevoel waren de laatste 2 paalpuzzels ook relatief makkelijk, hoewel ik voor het gevoel ook maar net binnen de tijd ben gebleven.

[Voor 36% gewijzigd door GRDavies75 op 04-02-2021 10:31. Reden: extra reactie]

• Zorroberner

En bingo, was wat grindwerk, maar voor het einde van chapter 3 al gehaald, dat scheelt weer. Nog 5 achievements te gaan :)

• TDB
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 13:37
Vorige week ein-de-lijk de PS5 binnen gekregen, wat een apparaat! Niets gelogen over de controller, super upgrade. Astro is vooralsnog hét spel om alle mogelijkheden van de controller te ontdekken. Meteen maar platinum gehaald bij Astro :)

PSN: TDBtje

• hanssuh
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 11-06 22:48
Ik heb ook weer eens een platinum gehaald: AC II 😂. Ondanks dat het een oud spel is toch veel plezier uit gehaald. Zelfs de veren zoeken viel me nog mee. Gelukkig geen mp want daar begin ik niet meer aan in deze oude games.

PSN ID: Hanssuh

hanssuh schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 10:42:
Gelukkig geen mp want daar begin ik niet meer aan in deze oude games.
Even tussen ons: multiplayer hoort ook helemaal niet in games als AC, Uncharted, Tomb Raider etc.
En dan zeker niet in combinatie met die "haal level 50" trophies.

• Zorroberner
TDB schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 08:32:
Vorige week ein-de-lijk de PS5 binnen gekregen, wat een apparaat! Niets gelogen over de controller, super upgrade. Astro is vooralsnog hét spel om alle mogelijkheden van de controller te ontdekken. Meteen maar platinum gehaald bij Astro :)
Haha mooi, ook meteen eerste next gen platinum altijd lekker. Die controller (en spiderman) zijn datgene wat mij nog wel eens naar de PS5 doet lonken ook al ben ik zeer blij met mijn XSX. Naja wellicht dat Microsoft ook wel met zo een nieuwe controller aan komt zetten.

Ben zelf twee dagen bezig geweest wat gouden medailles te halen in RDR 2. Nu op 41 % (heb 29 van de 70 binnen) ben in chapter 4, en zie van de gedane missies nog wel wat kansen om goud te halen. En heb dus nog helft van de story, moet wel goed komen dus. Vandaag weer even gewoon spelen en verder in het spel komen zodat er geen sleur ontstaat.
Ik heb ook weer eens een platinum gehaald: AC II 😂. Ondanks dat het een oud spel is toch veel plezier uit gehaald. Zelfs de veren zoeken viel me nog mee. Gelukkig geen mp want daar begin ik niet meer aan in deze oude games.
Dat was een heerlijk spel om te platinummen (had die op mijn ps 3), vond dat leuke trophies. Sws heel vet spel, Monterigioni opbouwen. Die zegels van graftombes (man die vond ik zo vet). Heerlijk spel. En ja MP in bijvoorbeeld Brotherhood of Revelations hield mij tegen om alle achievements te halen (die speelde ik op mijn 360 toen der tijd).

• WillieWuks
  • Registratie: september 2014
  • Laatst online: 07-06 12:08
Heeft er iemand misschien zin om de platina in We Were Here te behalen ( op dit moment gratis in de psn store ) Is een klein co-op spelletje.

Schijnt 1,5 a 2 uurtjes te duren.
Mijn psn = vdniet-forspeed

[Voor 7% gewijzigd door WillieWuks op 11-02-2021 08:56]

psn: vdNiet-forSpeed | [KAAS] Inglourious Guardians

• GRDavies75

GRDavies75

Topicstarter
Ik heb pech gehad, een van de veren bleek gebugt, iets met verzonken in de grond en/of ergens anders gespawnd. Het kriebelt wel, maar om nou opnieuw 35 uur te spenderen.... |:(

• Zorroberner
GRDavies75 schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 09:58:
[...]

Ik heb pech gehad, een van de veren bleek gebugt, iets met verzonken in de grond en/of ergens anders gespawnd. Het kriebelt wel, maar om nou opnieuw 35 uur te spenderen.... |:(
Waar in het spel is die veer? Vrees ergens in Venetië? Want dat is misschien ook het nare dat het weer gebeurd en je dan al die uren hebt verspeeld.

Maar joh anders ga je over een paar maanden ff een speedrun doen van het verhaal. Zijmissies zijn toch niet vereist volgens mij om het spel te kunnen overleven. En dan pak je ff die veren.

• GRDavies75

GRDavies75

Topicstarter
Zorroberner schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 10:00:
[...]

Waar in het spel is die veer? Vrees ergens in Venetië? Want dat is misschien ook het nare dat het weer gebeurd en je dan al die uren hebt verspeeld.

Maar joh anders ga je over een paar maanden ff een speedrun doen van het verhaal. Zijmissies zijn toch niet vereist volgens mij om het spel te kunnen overleven. En dan pak je ff die veren.
In Tuscany, maar ach ja, er zijn wel meer games waar ik niet de 100% heb gehaald. Dus ik heb me er al bij neer gelegd.

• rabotgangster
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 07-06 20:25
Zijn er hier mensen die bij valhalla de platinum gehaald hebben op de 4 en deze dan gratis gekregen hebben bij de ps5 versie? Ik heb het geprobeerd maar de platinum kwam niet, heb dan een cloud save geload (15u voor mijn platinum van de 4). Heb dan een een trophy gehaald en dan zijn er veel behaalde trophy´s behaald zonder iets te doen. Maar er zijn wel 2 verhaal trophy´s niet gekomen maar het spel is wel uitgespeeld. Iemand ook zo een probleem gehad? Wat zou ik best doen nog eens de cloud save loaden en een nieuwe trophy halen. Of het spel van begin opnieuw spelen (waar ik geen zin in heb)

[IMG]https://card.psnprofiles.com/1/rabotgangster.png[/IMG]

• wheeler
  • Registratie: juli 1999
  • Laatst online: 11-06 16:09
Gisteren platinum nummer 24: Snowrunner.

Waar ik bij start van de game vele maanden bezig te zijn, viel het achteraf wel mee met slechts 3 maanden. De lockdown en avondklok heeft hierin ook geholpen. Je moet in begin paar keuzes maken waardoor sommige trophies wat eenvoudiger te halen worden. Verder heb ik veel gebruik gemaakt van de site Maprunner voor broodnodige info over upgrades en missies.

Leukste trophy: Eat Sleep Drill Repeat omdat het in het sneeuwlandschap van Alaska speelt.
Minst leuke trophy: Once a farmer, always a farmer: op specifieke plekjes liggen een paar pompoenen die je plat moet rijden. Daarmee verniel je dus iets maar vaak ook je truck omdat die tegen kleine hekjes kwam.

De game wordt nog actief ontwikkeld met uitbreidingen en daardoor wel paar glitches en fouten gehad, maar de ingame trophy progressie gaf veel houvast. Voor mij was het een 7.5/10 en staat nu te koop op Marktplaats. Nu op naar Control.

Flickr PSN

• TDB
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 13:37

Platinum 16 is binnen: Concrete Genie. Grappig en mooi spel (was gratis in de PS+ maand februari) Nu gestart met PS5 Plus game God of War, weer even wat anders :)

PSN: TDBtje

• rabotgangster
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 07-06 20:25
rabotgangster schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 11:52:
Zijn er hier mensen die bij valhalla de platinum gehaald hebben op de 4 en deze dan gratis gekregen hebben bij de ps5 versie? Ik heb het geprobeerd maar de platinum kwam niet, heb dan een cloud save geload (15u voor mijn platinum van de 4). Heb dan een een trophy gehaald en dan zijn er veel behaalde trophy´s behaald zonder iets te doen. Maar er zijn wel 2 verhaal trophy´s niet gekomen maar het spel is wel uitgespeeld. Iemand ook zo een probleem gehad? Wat zou ik best doen nog eens de cloud save loaden en een nieuwe trophy halen. Of het spel van begin opnieuw spelen (waar ik geen zin in heb)
Niemand??

[IMG]https://card.psnprofiles.com/1/rabotgangster.png[/IMG]

• s0kkie
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 08-06 20:06

s0kkie

Fish On

Makkelijke platinum tip: Little Nightmares 2
Met een full trophy walkthrough binnen 3 uurtjes platinum te behalen en de game zelf kost maar € 29,99 (of fysiek 34,99) :P

PSN: https://psnprofiles.com/s0kkie-NL

• spaceboy

spaceboy

op grote hoogte

Topicstarter
s0kkie schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 10:43:
Makkelijke platinum tip: Little Nightmares 2
Met een full trophy walkthrough binnen 3 uurtjes platinum te behalen en de game zelf kost maar € 29,99 (of fysiek 34,99) :P
"Maar"? Dat is een tientje per uur... Valhalla kostte 50 euro ofzo en daar zit nú al zeker 100 uur in en voor de platinum verwacht ik wel de 200 aan te tikken. Dat is 25 cent per uur. Conclusie: Little Nightmares 2 is 40x duurder dan Valhalla. :P

succes is een keuze

• spaceboy

spaceboy

op grote hoogte

Topicstarter
Ik wil je met alle plezier antwoord geven, maar ik kan helaas nog steeds geen PS5 bemachtigen. Daarom worstel ik me door de laadschermen heen op de PS4 Pro... :o

succes is een keuze

• uchiha tijntje
spaceboy schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 11:40:
[...]

"Maar"? Dat is een tientje per uur... Valhalla kostte 50 euro ofzo en daar zit nú al zeker 100 uur in en voor de platinum verwacht ik wel de 200 aan te tikken. Dat is 25 cent per uur. Conclusie: Little Nightmares 2 is 40x duurder dan Valhalla. :P
Ik heb 5 uur gedaan over Little Nightmares 2 en heb me 5 uur kostelijk vermaakt. Ik heb 20 uur Valhalla gespeeld waarbij ik me 15 uur zat af te vragen wanneer het einde in zicht kwam, en tot de conclusie kwam dat ik daarvoor nog 100+ uur moet spelen. Per uur is Little Nightmares zeker duurder. Per leuk uur is Valhalla 2 keer zo duur als Little Nightmares voor mij :P

• spaceboy

spaceboy

op grote hoogte

Topicstarter
uchiha tijntje schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 12:27:
[...]

Ik heb 5 uur gedaan over Little Nightmares 2 en heb me 5 uur kostelijk vermaakt. Ik heb 20 uur Valhalla gespeeld waarbij ik me 15 uur zat af te vragen wanneer het einde in zicht kwam, en tot de conclusie kwam dat ik daarvoor nog 100+ uur moet spelen. Per uur is Little Nightmares zeker duurder. Per leuk uur is Valhalla 2 keer zo duur als Little Nightmares voor mij :P
Goed punt. Eigenlijk zit ik me ook best wel een beetje door Valhalla heen te worstelen to be honest. Tel daar die laadtijden bij op en dat hij toch wel 1x per 3 sessies crasht... Waarom dóe ik dit? :P Toch moet en zal ik hem platten.

succes is een keuze

• MysticMan
  • Registratie: april 2002
  • Nu online
Zou ik ook in het overview kunnen worden opgenomen? PSN ID is Ren-E87. Thanks!

Vorige week Bugsnax op platinum gekregen. Moest er even in komen maar heb me er uiteindelijk prima mee vermaakt!

Red Dead Redemption 2 ben ik al maanden mee bezig. Had eerst bedacht dat ik alleen voor de 100% wilde gaan maar RDR2 Online blijkt toch ook nog best leuk te zijn (ook om af en toe met vrienden te doen) dus ga er nu toch voor. Heb de 70 gold medals al (dat was een hele uitdaging en mijn meest zeldzame trophy volgens PSN Profiles) en zit nu op 94.5% complete.

Nu wel even tijd voor een korte RDR2 pauze en met Sackboy begonnen.

• Zorroberner

Na hard werken zeer trots op deze. Laatste Gold medal was ook de laatste missie in Epilogue 1. In de zes chapters al 62 gouden binnengehaald. Nog 4 achievements te gaan. Heb de afgelopen 4 weken niks anders als RDR 2 gespeeld op de Xbox :+ Maarja het is dan ook een project he met 480 uur. (inclusief eerdere playthroughs)

En hierboven, ja ik vond online ook opeens leuk en meeslepend, zat er lekker in. Totdat R* de beloningen voor gold bars weer eens bijstelde met de daily challenges lol was er toen voor mij wel af.

• spaceboy

spaceboy

op grote hoogte

Topicstarter
MysticMan schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 23:44:
Zou ik ook in het overview kunnen worden opgenomen? PSN ID is Ren-E87. Thanks!
Done. Welkom op plek 31!

succes is een keuze

• MysticMan
  • Registratie: april 2002
  • Nu online
Thanks! Mooie plek om op binnen te komen :)
Zorroberner schreef op zondag 21 februari 2021 @ 18:21:
Na hard werken zeer trots op deze. Laatste Gold medal was ook de laatste missie in Epilogue 1. In de zes chapters al 62 gouden binnengehaald. Nog 4 achievements te gaan. Heb de afgelopen 4 weken niks anders als RDR 2 gespeeld op de Xbox :+ Maarja het is dan ook een project he met 480 uur. (inclusief eerdere playthroughs)

En hierboven, ja ik vond online ook opeens leuk en meeslepend, zat er lekker in. Totdat R* de beloningen voor gold bars weer eens bijstelde met de daily challenges lol was er toen voor mij wel af.
Die gold medals waren inderdaad pittig! Had de 70e bij het bouwen van het huis gehaald. Was tijdens het spelen er al mee begonnen zodat ik het niet allemaal op het eind hoefde te doen.

Bij RDR2 online heb ik de 28 dagen daily challenge streak gehaald maar toen het daarna werd gereset en de gold bars beloningen weer naar de 0.1 gingen was ik er ook wel een beetje klaar mee. Zat toen op level 36 dus nu besloten maar even pauze te houden en dan later door te gaan tot level 50

• Zorroberner
MysticMan schreef op maandag 22 februari 2021 @ 19:43:

Bij RDR2 online heb ik de 28 dagen daily challenge streak gehaald maar toen het daarna werd gereset en de gold bars beloningen weer naar de 0.1 gingen was ik er ook wel een beetje klaar mee. Zat toen op level 36 dus nu besloten maar even pauze te houden en dan later door te gaan tot level 50
Mijn advies is, doe de collectors role en doe per dag 2x alle bloemen, levelde mij elke dag 1 leveltje op. Heb zo lvl 50 gehaald. Dit is de link, selecteer links flowers en youre all set.

https://jeanropke.github.io/RDR2CollectorsMap/

• Ricmaniac
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 11-06 23:14

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Ik voel me echt slecht 😂😂 heb de ergste game zojuist platinum gehaald die ik ooit heb mee gemaakt.

“My name is Mayo”

Een game waar je in principe 10000 keer op X moet drukken om op een pot mayonaise te tikken. En platinum :p

40 min bezig geweest ongeveer

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• Gregory76
  • Laatst online: 10-06 15:42

Gregory76

Sony PlayStation freak

@Meelobee kan de startpost misschien een update krijgen? Er is een nieuwe #1! :p

Misschien is het een goed plan om dan gelijk i.p.v. allemaal static images de links naar de trophycards (weer) te gaan gebruiken? Dan is een handmatige update ook niet meer nodig.

PSN: psnprofiles.com/GregNL76 PS1, PS2, PS3, PS4, PS4 Pro, PS5 (Disk Edition), PSP, PS Vita, PSVR en meer consoles! :p

• Meelobee
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 13:58

Meelobee

‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‎‎¯\_(ツ)_/¯

Topicstarter
Kan vast wel, maar niet door mij :+

Ik doe hier al jaren niks meer mee, een van de mede autheurs kan/wil dat vast wel voor je doen :)

The Outsider

• Gregory76
  • Laatst online: 10-06 15:42

Gregory76

Sony PlayStation freak

Meelobee schreef op maandag 1 maart 2021 @ 12:20:
Kan vast wel, maar niet door mij :+

Ik doe hier al jaren niks meer mee, een van de mede auteurs kan/wil dat vast wel voor je doen :)
lol. Ah, o.k. Excuus.

Ik tag ze even. @spaceboy @Dennis585 @Just_jan :P

[Voor 20% gewijzigd door Gregory76 op 01-03-2021 12:24]

PSN: psnprofiles.com/GregNL76 PS1, PS2, PS3, PS4, PS4 Pro, PS5 (Disk Edition), PSP, PS Vita, PSVR en meer consoles! :p

Acties:
  • +3Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

op grote hoogte

Topicstarter
Gregory76 schreef op maandag 1 maart 2021 @ 12:22:
[...]

lol. Ah, o.k. Excuus.

Ik tag ze even. @spaceboy @Dennis585 @Just_jan :P
Gefeliciteerd met je nummer 1 positie!!! Heb het aangepast (en nummer 5 en 6 zijn ook van plek gewisseld).

succes is een keuze

Acties:
  • +2Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

op grote hoogte

Topicstarter
Gregory76 schreef op maandag 1 maart 2021 @ 10:26:
@Meelobee kan de startpost misschien een update krijgen? Er is een nieuwe #1! :p

Misschien is het een goed plan om dan gelijk i.p.v. allemaal static images de links naar de trophycards (weer) te gaan gebruiken? Dan is een handmatige update ook niet meer nodig.
Oh ja, die statische links vervangen: ik haak ff af. Wil af en toe best die TS bijwerken, maar ik heb verder ook gewoon een baan en hobby's enzo. :P

succes is een keuze

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Zorroberner

En daar is de cheevo voor 100%. Wat een avontuur, en jeetje wat slopend. Toen ik de XSX kreeg heb ik 6 weken doorgepowerd sinds het midden van chapter 2. Helaas nog wel study all animals en skin all animals openstaand. Maar ik kan die piep panters maar niet vinden of tegenkomen, dus dat geef ik voor nu even op, ik raakte te gefrustreerd. Later maar weer eens proberen want full completion zou wel fijn zijn (study is 90% en skin is 95% dus ben al dichtbij). Maar goed die 100% daar ben ik trots op.

Afgelopen week weer eens verder met Ace Combat 7 voor achievements en gewoon ontspannend aan Jedi Fallen Order begonnen (wat een heerlijk spel). Al die weken alleen maar RDR 2 gespeeld dat ik nu even wat afwissel.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• larrylaffer
  • Registratie: oktober 2015
  • Laatst online: 11-06 20:17
*Trophy fan meldt!

Volgens mij sta ik aardig hoog in het klassement, mag ik worden toegevoegd?

• spaceboy

spaceboy

op grote hoogte

Topicstarter
larrylaffer schreef op maandag 1 maart 2021 @ 16:31:
*Trophy fan meldt!

Volgens mij sta ik aardig hoog in het klassement, mag ik worden toegevoegd?

[Afbeelding]
Done! En welkom op plek 7! (op punten sta je nét niet op plaats 6, maar 1 bronzen trophy en je hebt hem wel te grazen...) :P

succes is een keuze

Pagina: 1 ... 100 101 102 Laatste

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True