Ik weet niet wat de meerwaarde van je mod iscHoc schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 09:43:
Op het moment nog wel, er gaat nog een 128GB SDXC kaartje in komen, dan issie "iets" groter.

Ik weet niet wat de meerwaarde van je mod iscHoc schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 09:43:
Op het moment nog wel, er gaat nog een 128GB SDXC kaartje in komen, dan issie "iets" groter.
JayJay schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 10:27:
[...]
Ik weet niet wat de meerwaarde van je mod is, maar vind wel mega cool dat je het gedaan hebt hahaha
En dat is nou net de meerwaarde van een mod, het heeft geen extra nut, je kan het ook makkelijker en simpeler oplossen, maar door het anders te doen, dat maakt het nou net wat leuker.Fordox schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 10:18:
Waarom koop je dan niet direct een chinese externe hardeschijf?
Scheelt heel veel gedoe
http://www.neowin.net/images/uploaded/00f63d6s.jpg
Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.
AMD 2700x @ 4.15 GHz | Vega 56 (Vega 64 BIOS) | 32 GB DDR4 | MSI X470 Gaming Plus | Intel 600P 1TB | Corsair RM550X
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
Er is niks meer of minder gebeurt als het doorverbinden van de pins.Siempie schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 16:42:
Ik vind het een geweldige mod, cHoc! Ik wist niet eens dat SATA gewoon naar USB kon worden omgeleid. Ik was er van overtuigd dat je dan een controllerchip nodig zou hebben.
[ Voor 5% gewijzigd door D4NG3R op 05-02-2015 16:43 ]
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Daar lijkt het wel op ja. Ik heb ooit zoiets soortgelijks gekocht voor mijn SSD en dat werkt ook heel goed.SanderH_ schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 20:01:
Zijn deze dingen stevig genoeg om een 3.5" schijf in een 5.25" bay te krijgen, of is het beter om een adapter te kopen die ook de onderkant ondersteuning geeft?
Een Hub werkt dan sowieso niet, die deelt de snelheid over alle devices gelijk dus is relatief traag. Misschien dat er een speciale printplaat voor bestaat (ik heb wel ooit zo iets vernomen dat je je eigen SSD kon maken met SD kaartjes)D4NG3R schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 16:43:
Zijn er usb hubs die op zichzelf aan RAID kunnen doen?
[ Voor 45% gewijzigd door D4NG3R op 06-02-2015 09:49 ]
[ Voor 20% gewijzigd door Fordox op 06-02-2015 12:04 ]
Die zijn sterk zat, heb ze zelf ook regelmatig gebruikt, ze bieden genoeg stevige ondersteuning voor gewone 3,5" HDD's of SSD brackets. Ze zijn gemaakt van staal, en kunnen dus heel wat hebben.SanderH_ schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 20:01:
Zijn deze dingen stevig genoeg om een 3.5" schijf in een 5.25" bay te krijgen, of is het beter om een adapter te kopen die ook de onderkant ondersteuning geeft?
Siempie schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 16:42:
Ik vind het een geweldige mod, cHoc! Ik wist niet eens dat SATA gewoon naar USB kon worden omgeleid. Ik was er van overtuigd dat je dan een controllerchip nodig zou hebben.
Laat de reactie van Siempie nou net zijn waarom ik het onder andere zo heb gemaakt/gesoldeerd.D4NG3R schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 16:43:Er is niks meer of minder gebeurt als het doorverbinden van de pins.
Zie dat stukje printplaat als een "Verlengkabel".
[ Voor 46% gewijzigd door cHoc op 09-02-2015 23:44 ]
Kan je die bracket met je SSD er niet gewoon op z'n kop in hangen? En dan je SSD er met de goede bovenkant in hangen?SanderH_ schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 12:53:
Best vervelend dat die StarTech brackets niet breed genoeg zijn om mijn SSD bracket ook aan vast te maken. Mijn SSD kan ik gewoon ergens achter mijn zijpaneel vastmaken, maar een gewone 2.5" HD met bewegende delen heb ik toch liever vastzitten![]()
[afbeelding]
Nope.kalekat schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 16:18:
[...]
Kan je die bracket met je SSD er niet gewoon op z'n kop in hangen? En dan je SSD er met de goede bovenkant in hangen?
Ow dat is balen!!SanderH_ schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 16:22:
[...]
Nope.
Die 2 gaten in de bracket zitten gewoon te ver uit elkaar
Gewoon met dubbelzijdig tape achter je rechten zijpaneel plakken!SanderH_ schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 12:53:
Best vervelend dat die StarTech brackets niet breed genoeg zijn om mijn SSD bracket ook aan vast te maken. Mijn SSD kan ik gewoon ergens achter mijn zijpaneel vastmaken, maar een gewone 2.5" HD met bewegende delen heb ik toch liever vastzitten![]()
[afbeelding]
Als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat!
Verkoopt gebruikte computers, laptops en meer: https://tweakers.net/aanbod/user/412392/ | https://www.ipsumcomputerservice.com
Er zit een (ik geloof 120mm) fan in de bovenkant. Deze zorgt voor de koeling van de radiator. Echt goed getest heb ik nog niet, maar dat gaat wel komen met de nieuwe setupBatino schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 19:57:
Ziet er uit als een leuk project! Die Zalman Reserator werkt als een radiator dacht ik, geeft deze de warmte dan wel goed af aan haar omgeving wanneer deze opgesloten zit in een brandblusser?
Ik ben erg benieuwd naar het eindresultaat, veel plezier en succes!
Verkoopt gebruikte computers, laptops en meer: https://tweakers.net/aanbod/user/412392/ | https://www.ipsumcomputerservice.com
[ Voor 4% gewijzigd door TheBigGizmo op 16-02-2015 20:51 ]
Hay 365 dias en un año y 366 occasiones para festejar (Boliviaans spreekwoord)
Lol ja dat dacht ik ok toen ik hem in 2008 zag, inmiddels is mijn kast all 8 jaar en heeft hij all enige set-ups er in gehad maar door de kast elke keer weer een beetje te mode gaat hij nooit vervelenElCondor schreef op maandag 16 februari 2015 @ 15:40:
CoolerMaster Stacker! Ik heb er ook een leuke build mee gemaakt. Al een wat gedateerde kast, maar toen hij net uit was, wist ik direct, DIE MOET IK HEBBEN!!! Heb er nog altijd plezier van.
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Kan iemand zo'n rear I/O shield met eventueel een mobotray voor mij maken tegen een kleine vergoeding, want mountainmods vraagt er 36 euro voor en dat is dan atx terwijl ik graag XL-Atx wil (die is alleen te koop met moederbord tray voor 80 euro en dat is iets teveel voor een eerste casebuild)l3p schreef op zondag 01 maart 2015 @ 11:00:
Eergister een lang geleden beloofd cadeautje binnen gekregen van Red Harbinger. (waar ik ooit deel van was)
Dus gister een dagje uitgetrokken om er iets mee te doen.
(Wordt dus vandaag weer afgebroken)
[afbeelding]
Waarom niet in V&A zoeken naar een oude case voor een donor I/O paneel & tray?Kevin1Smid schreef op zondag 01 maart 2015 @ 21:14:
[...]
Kan iemand zo'n rear I/O shield met eventueel een mobotray voor mij maken tegen een kleine vergoeding, want mountainmods vraagt er 36 euro voor en dat is dan atx terwijl ik graag XL-Atx wil (die is alleen te koop met moederbord tray voor 80 euro en dat is iets teveel voor een eerste casebuild)
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
Omdat ik geen dremel heb en niemand ken die wel een dremel heeft (mijn vader en ik hebben praktisch gezegd alleen maar houtbewerkingsspullen(bijna alles wat je voor hout kan wensen) plus een soldeerbout)Meelobee schreef op maandag 02 maart 2015 @ 14:13:
[...]
Waarom niet in V&A zoeken naar een oude case voor een donor I/O paneel & tray?
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
Metaalzaagje in de deco kom je ook een heel eindKevin1Smid schreef op maandag 02 maart 2015 @ 14:16:
[...]
Omdat ik geen dremel heb en niemand ken die wel een dremel heeft (mijn vader en ik hebben praktisch gezegd alleen maar houtbewerkingsspullen(bijna alles wat je voor hout kan wensen) plus een soldeerbout)
Eens, of een figuurzaagje. Ik heb een drempel zelden echt nodig gehad.l3p schreef op maandag 02 maart 2015 @ 16:49:
[...]
Metaalzaagje in de deco kom je ook een heel eind
Tja smaken verschillen. Het is ook niet iets wat ik bij iemand in de woonkamer neer zou zetten.UgotHeinzzd schreef op maandag 02 maart 2015 @ 19:03:
Eens, of een figuurzaagje. Ik heb een drempel zelden echt nodig gehad.
Btw, wat is die kast van Red Harbinger lelijk, sorry.
Wow! Dat ziet er goed uit!Thaerel schreef op maandag 09 maart 2015 @ 20:51:
Vandaag bezig geweest met het afronden van mijn getinte zijpaneel voor de 600T
Ben er erg blij mee!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat vinden jullie ervan?
Ps: ik weet dat het licht uit de voorste fan rood zou moeten zijn, word aan gewerkt!
[ Voor 4% gewijzigd door pwillemske op 09-03-2015 21:39 ]
Lord-The-Gamer (L-T-G)
Thanks manpwillemske schreef op maandag 09 maart 2015 @ 21:37:
[...]
Wow! Dat ziet er goed uit!Vraagje, wat zijn je specs van je pc?? Heb het gezien bij je profiel
. Hoe goed houd die pcgh je cpu koel??
[ Voor 13% gewijzigd door Thaerel op 09-03-2015 22:17 ]
[ Voor 5% gewijzigd door Da_maniaC op 12-03-2015 10:44 ]
Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!
Verwijderd
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2015 08:13 ]
[ Voor 15% gewijzigd door Xyphoid op 22-03-2015 02:31 ]
Toshiba e755 Pocket PC>Panasonic G500>Nokia 8210>Nokia 8850>Vario MDA (htc wizard 200)>Vario MDA III (htc tytn II)>HTC Hero>HTC Desire HD>Asus Transformer TF101>Asus Padfone>Oppo Find 5>LG Nexus 5>Wileyfox Swift 2X>Razer Phone>Pixel 8 Pro
Ziet er heel erg mooi uit. maar hoe ziet het er uit als hij uit staat?Thaerel schreef op maandag 09 maart 2015 @ 20:51:
Vandaag bezig geweest met het afronden van mijn getinte zijpaneel voor de 600T
Ben er erg blij mee!
Cloud ☁️
[ Voor 13% gewijzigd door Da_maniaC op 15-05-2015 00:23 ]
Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!
Enig idee hoe dit er uit ziet in de case zelf?Da_maniaC schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 00:23:
Lichtelijk off-topic maar ik wilde dit Banggood koopje wat ik tegen kwam toch even delen met mede case-modders:
5M Flexible Neon strip voor slechts 4,50 EUR!
http://www.banggood.com/5...activity&utm_content=xuxu
Is een keer wat anders dan CCFL, spotgoedkoop en het ziet er naar mijn mening nog erg gelikt uit in je case!
AI Suite geeft veel lagere waarden dan je coretemps. Dus je kunt beter een gebruiken als je je temperatuur juist wil aflezen.Thaerel schreef op maandag 09 maart 2015 @ 22:09:
[...]
Knip*
Heb net ff Prime95 gedraaid, maar dan draait de CPU volgens de AIsuite van Asus op 41 graden.. vraag me alleen af of hij dan wel op max draait.. geeft overigens wel aan dat de CPU al standaard "overgeclocked" op 3,8 Ghz draait..
Edit: net met het AI suite van Asus de CPU overgeclocked naar 4,2 Ghz en Prime95 gedraait, en de CPUi is volgens AI suite nu rond de 52 graden.. Is dit niet erg laag voor deze overclock en luchtgekoeld?
Fans draaien nu overigens rond de 750 toeren
[ Voor 0% gewijzigd door blauwe eend op 15-05-2015 09:55 . Reden: Taal ]
Ziet er netjes uit hoorVerwijderd schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 16:47:
Nou, laat ik dan ook maar eens wat posten!![]()
knip*plaatje plaatje knip*
Volgende wat ik wil gaan doen is cable sleeving.. nog maar t 1 en ander qua tutorials opzoeken dan maar haha
[ Voor 38% gewijzigd door blauwe eend op 15-05-2015 10:24 ]
Ik heb het zelf niet, maar ik kom dit tegen:riecardow93 schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 09:45:
[...]
Enig idee hoe dit er uit ziet in de case zelf?
Voor 5 euro is het altijd te proberen
Creatief! Alleen wordt ie daar niet 2x zo zwaar van?blauwe eend schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 09:49:
[...]
AI Suite geeft veel lagere waarden dan je coretemps. Dus je kunt beter een gebruiken als je je temperatuur juist wil aflezen.
Had klein probleempje dat msata ssd veel te snel oververhit raakte in usb behuizing waardoor ie werkte als een hdd van pakweg 'heel oud' (lees 4MB/s)![]()
Dus heb met huis tuin en keuken spullen even gekeken hoe ik dat op kon lossen. Dit was het resultaat:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ssd blijft nu hangen rond de 50 graden na paar honderd GB kopieren ipv 95 graden na 100GB. Toch best leuk wat je kan doen met soldeer een hamer en wat geheugen pads
Adjust non olet, plerumque...
Ja ben er wel tevreden mee1nsane schreef op maandag 18 mei 2015 @ 15:17:
[...]
Creatief! Alleen wordt ie daar niet 2x zo zwaar van?
Lord-The-Gamer (L-T-G)
AC of DC is hetzelfde als je er teveel van op je donder krijgt leg je toch het loodje.
Het lijkt op de foto's alsof het een los paneel is. Als je de kast op een normale wijze uit elkaar kan halen dan zal het niet veel werk zijn.rolandos582 schreef op maandag 01 juni 2015 @ 05:45:
Ik ben in bezit van een pricewatch: Corsair Graphite 780T Zwart , nu wil ik eigenlijk de rand voor de voorkant/achterkant rood maken ipv zwart.
Zoals op : http://infornews.biz/2015/casemod-projeto-780t-blue-trim/ maar dan rood ipv blauw. Is zoiets lastig om te doen?
Alles zit vast, en het is een glad oppervlak. Wellicht dat ik zoiets laat doen, zal wss ook maar bijna niks kosten. En een goede ruimte om te spuiten heb ik ook niet.kalekat schreef op maandag 01 juni 2015 @ 09:57:
[...]
Het lijkt op de foto's alsof het een los paneel is. Als je de kast op een normale wijze uit elkaar kan halen dan zal het niet veel werk zijn.
Gewoon goed kijken waar er iets vastegeklikt zit en voorzichtig loshalen.
Wat betreft het spuiten: licht schuren, ontvetten en dan meer lagen spuiten voor een mooi resultaat.
[ Voor 15% gewijzigd door rolandos582 op 01-06-2015 10:09 ]
Ben hier zelf toevallig aan begonnen.Kevin1Smid schreef op zondag 01 maart 2015 @ 21:14:
[...]
Kan iemand zo'n rear I/O shield met eventueel een mobotray voor mij maken tegen een kleine vergoeding, want mountainmods vraagt er 36 euro voor en dat is dan atx terwijl ik graag XL-Atx wil (die is alleen te koop met moederbord tray voor 80 euro en dat is iets teveel voor een eerste casebuild)
[ Voor 19% gewijzigd door edwin. op 01-06-2015 17:13 . Reden: Fotoos toegevoegd ]
Werp jezelf in je eigen gevangenis voordat anderen jou in de hunne gooien; Salvador Dali
Zelf zou ik een carbon papier nemen en er rondom plakken. Zo kan je het makkelijk ervan halen moest er iets mee gebeurenChrosser schreef op maandag 01 juni 2015 @ 17:00:
Hoi tweakers,
Ik heb jullie hulp nodig
Ik heb laatst wat computeronderdelen geupgrade en heb daarbij goed naar kleurencombi's gekeken.
Nu heb ik eigenlijk alle onderdelen, inclusief casefans rood + zwart.
Nu ben ik aan het kijken naar een windowed behuizing en mijn keuze is gevallen op de NZXT S340. Uiteraard ook de rood/zwarte variant.
Nu is het bij deze case zo dat je de SSD's mooi op de vloer in het zicht kunt schroeven middels een bracket en kunt aansluiten. Ik heb echter een Crucial SSD welke grijs met blauw is.
Wat is de beste methode om dit aan te pakken? SSD is pas nieuw en vanwege garantie wil ik hem eigenlijk niet spuiten ofzo? Zijn er omhulsels of covers te koop? Heb wel al gegoogled maar weet niet precies waar ik op moet zoeken. Ben in ieder geval niet echt iets tegengekomen wat mij kan helpen.
Alvast bedankt
Inderdaad is goed afplakken en spuiten dan de beste oplossing. Je zou ook met een kwastje voorzichtig kunnen werken alleen heb je kans dat het dan niet zo mooi strak wordt als met spuiten.rolandos582 schreef op maandag 01 juni 2015 @ 10:07:
[...]
Alles zit vast, en het is een glad oppervlak. Wellicht dat ik zoiets laat doen, zal wss ook maar bijna niks kosten. En een goede ruimte om te spuiten heb ik ook niet.
Ik had verwacht dat dit wel makkelijk zou worden, maar er goed naar te kijken ziet alles eruit als 1 geheel, iig iets wat niet zo los komt en dus los uit te spuiten is. Enige manier is dan afplakken/spuiten wss?
Heb ook even contact gehad met een meubelspuiterij in Groningen. Zij willen dit ook wel doen voor paar tientjes. Wss laat ik het gewoon daar doen en ik laat ik wellicht ook nog wat andere dingen spuiten. Gewoon omdat ik de ruimte niet heb maar ook omdat ik bang ben dat ik het nooit mooi strak ga krijgen.kalekat schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 14:59:
[...]
Inderdaad is goed afplakken en spuiten dan de beste oplossing. Je zou ook met een kwastje voorzichtig kunnen werken alleen heb je kans dat het dan niet zo mooi strak wordt als met spuiten.
Revive the guild!
Er moet tijdelijk een stroomkring ontstaan, daarna moet deze weer verbroken worden. Indrukken is stroomkring dicht. Kan je bv met een paperclip je pc aan zetten door even contact te maken met de juiste twee pinnetjes.Jelte,89 schreef op zondag 07 juni 2015 @ 01:02:
Waarschijnlijk voor velen hier een domme vraag, maar welke schakelaar moet ik toepassen voor de aan/uit van de pc, ben bezig met een klein modje en wil daar een nieuwe schakelaar voor gebruiken, zelf zat ik te denken aan een pulse en/of moment schakelaar, maar conrad heeft die categorie niet, (ik heb meerdere producten lopen bij conrad, vandaar dat ik daar bestel.
Revive the guild!
[ Voor 31% gewijzigd door D4NG3R op 07-06-2015 17:18 ]
MSI GX640 - 8GB RAM, Radeon 5970, 80GB SSD
Leuk gedaan, simpel maar effectiefXthemes.us schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 15:15:
Mijn 'homeserver' draait op een Intel Core2Duo P8400 (ofwel een mobiele Socket P processor), lekker
*knip
Zoals te zien op de laatste foto zit de top-outtake er recht achter en koelt het dus uitstekend, idle temperatuur is 2°c hoger dan de omgevingstemperatuur. Overigen wel jammer dat highflow er maar 1 had, mijn echte northbridge is een aardig heethoofd en twee van deze Thermalrights achter elkaar had er leuk uitgezien.
My cases; R2-D2, Wall-E, Hovermax, Rover, Stealth etc etc
Bruin roestig is heel moeilijk om echt overtuigend te krijgen terwijl blauw-metal net wat makkelijker is al is de verf daarvoor wel iets duurderFrenkie123 schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 14:48:
Hey modders, kunnen jullie mij helpen met een kleur-keuze?
Ik ben een ED-E aan het bouwen ( kan een Mini-ITX ofzo in event. ) en nu zit ik met de kleur ( kleuren) die er op moeten komen. Door de diverse belichtings variaties is de ED-E in de ene scene blauw-metal dan weer bruin-roestig. [afbeelding] Wat denken jullie?
Idd. Maar hij gaat er sowieso uitzien alsof hij een oorlog heeft meegemaaktKevin1Smid schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 15:18:
[...]
Bruin roestig is heel moeilijk om echt overtuigend te krijgen terwijl blauw-metal net wat makkelijker is al is de verf daarvoor wel iets duurder
My cases; R2-D2, Wall-E, Hovermax, Rover, Stealth etc etc
| VW Golf MK7 GTI Performance 2015 2.0 TSI 340pk | Samsung Galaxy S23 | PC | PS5: Gi0vanni2903 |
Voorbeeldje van Linus met verf, wat er dus niet afgaat. YouTube: Painting A Motherboard DIY Mod - ASUS Rampage 5 Extreme - Part 1loki504 schreef op zondag 19 juli 2015 @ 11:51:
Dus zijn er mensen geweest die het gedaan hebben? of gelijk al weten dat je het moederbord kan weggooien? mocht een mod het toch in een topic hebben dan hebben ze mijn zegen.
Verwijderd
Ik snap hem even niet, je kon die sd kaart toch ook zo in je laptop stoppen?cHoc schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 23:28:
Een USB HDD mod, een van de vele, maar toch wel leuk om te doen.![]()
En aan deze mod is van buiten totaal niet te zien dat er iets mee gebeurt is.
(afgezien van de 2 ronde alufolie stickers, daar zaten ook schroefjes onder, daar nog eens met secondelijm die randjes vastplakken, en dan zie je er nog minder van)
Men neme in dit geval een WD Raptor, een heel oude 74GB schijf.
[afbeelding]
Ff leeghalen was best wel een werkje, maar toch gelukt, en hij is nu ook een stuk lichter daardoor, maar alleen iemand die weet hoe zwaar een Raptor aan moet voelen zal dat merken.
[afbeelding]
[afbeelding]
Aan de buitenkant van de print niks gedaan, dat hoefde ook niet.
[afbeelding]
Aan de binnenkant daarentegen.. Hier de printbanen weg gevijld van de SATA data printbanen, en een paar meer.....
[afbeelding]
Om op de data pootjes van de SATA stekker de female USB aansluiting te solderen.
[afbeelding]
In de Raptor een USB naar SD/SDHC/SDXC stick geplaatst, met voor nu een 2GB SD kaartje, hier komt nog een 128GB SDXC kaartje in. En het geheel nu ff zo vast geplakt, dat word later nog aangepast, het ging me er nu om het werkend te krijgen.
[afbeelding]
Gezocht en gevonden van Sharkoon, een ronde SATA kabel, en aan een kant de SATA connector eraf geknipt en in plaats daarvan een USB stekker gemonteerd aan de draden die voor de SATA data gebruikt worden, alleen jammer dat de omhulling van de USB niet zwart was, maar misschien gewoon ff een keer spuiten met zwarte verf en lak.
[afbeelding]
En ut werkt, ff de naam aanpassen naar WD740ADFD![]()
[afbeelding]
Thx. De mobo paint filmpje kende ik al(enig sinds geïnspireerd). Maar die plasti-dip kende ik niet nog. Toch weer wat geleerd.Zenety schreef op zondag 19 juli 2015 @ 23:17:
[...]
Voorbeeldje van Linus met verf, wat er dus niet afgaat. YouTube: Painting A Motherboard DIY Mod - ASUS Rampage 5 Extreme - Part 1
Ziet er bij hem wel erg tof uit.
Heb hierboven mijn kast met plasti-dip gedaan, soort van rubbercoating die je er gemakkelijk weer af kan trekken.
Bijv: YouTube: How To Paint Your PC Parts - Linus Plasti Dip Method en http://linustechtips.com/...7-gd65-gaming-plasti-dip/
Over die condensatoren kan ik je helaas niks vertellen.
Caps niet beplakken! Ze kunnen dan niet meer hun warmte kwijt en de levensduur wordt flink korter!loki504 schreef op zondag 19 juli 2015 @ 11:51:
ik wou er niet een heel topic voor openen. mede omdat ik eigenlijk het antwoord al vermoed. maar stiekem toch hoop op een andere antwoord(en nee niet antwoorden om mij blij te makken met een dode mus aub)
maar ik heb nu een pricewatch: ASRock Z68 Extreme3 Gen3
nu wil ik al de heatsinks naar een zwart//wit of zwart/wit/rood built brengen(met verf). alleen nu vroeg ik mij af. kan ik die goude condensators beplakken met carbon fiber? en als het helemaal mooi is mijn hele moederboard. of is er ander materiaal wat er voor zorgt dat ik van het goud/bruin af kom? een andere optie is nog om over te stappen op skylake. maar vermoed dat het verschil voor gaming niet heel veel gaat wezen. en dan is de prijs best duur.
Dus zijn er mensen geweest die het gedaan hebben? of gelijk al weten dat je het moederbord kan weggooien? mocht een mod het toch in een topic hebben dan hebben ze mijn zegen.
Ook niet als je speciale engine paint gebruikt? Die gemaakt is om warmte door te laten?sebastius schreef op maandag 20 juli 2015 @ 08:13:
[...]
Caps niet beplakken! Ze kunnen dan niet meer hun warmte kwijt en de levensduur wordt flink korter!
[ Voor 3% gewijzigd door _ferry_ op 20-07-2015 08:34 ]
Casemod Ikea | ||
![]() | ![]() | ![]() |
[ Voor 99% gewijzigd door JayJay op 03-08-2015 10:36 ]
Airco? Warmtepomp? Inbedrijfstelling?! DM! | KremersTechSolutions.nl
JayJay schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 10:33:
...Voor verbeterpunten , kwa looks of koeling ik hoor het heel graag...
Ik zie er bij de fannetjes twee met kabeltjes! ;-)luckremers schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 11:29:
misschien je linker fan boven een kwartslag draaien zodat je het kabeltje niet ziet
[ Voor 58% gewijzigd door BUR op 03-08-2015 15:43 ]
Leuke Kastmod!GENETX schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 21:39:
Na een lange zoektocht kwam ik tot de conclusie dat er geen mooie uATX kasten (zeker niet voor een schappelijke prijs) zijn die een high-end desktop in een Ikea Kallax-vakje kunnen huisvesten (Een Carbide Air 240 kwam nog wel dicht in de buurt tho).
[ Voor 17% gewijzigd door BUR op 03-08-2015 15:51 . Reden: ...beter de mod-omschrijving gelezen... ]
[ Voor 10% gewijzigd door GENETX op 03-08-2015 18:07 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq