Het "Post hier je kleine mods" topic - Deel 17 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 42 ... 46 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellum
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12-09 17:03
Ik heb afgelopen week mijn Sega gemod. Ik heb er een language en een region switch op gemaakt, de behuizing gespoten en er een blauwe led ingezet (het onderste deel moet ik nog wel bijwerken, bij de letters is nog wat zwart zichtbaar).

Afbeeldingslocatie: http://nieborg.eu/tweakers/sega2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://nieborg.eu/tweakers/sega3.jpg

[ Voor 14% gewijzigd door hellum op 03-11-2014 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LessermoldX
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 15:31
Ziet er niet verkeerd uit, zoiets wil ik eigenlijk ook doen met de mijne, maar die is jammer genoeg stuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pascalboy
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 03-09 21:55
*knip verkeerde post en kan hem niet weghalen* |:(

[ Voor 97% gewijzigd door pascalboy op 03-11-2014 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-07 12:24
Weet niet zo goed waar ik het moet plaatsen, maar ik weet zeker dat er hier wel een liefhebber is: bij den Used products shop (www.usedproductsamsterdamosdorp.nl) in Osdorp Amsterdam staat een Apple G5 kast met inhoud voor 100 euro. Niet echt voor een kleine mod, maar wel een leuk project misschien!

Had m zelf genomen als ik de ruimte ervoor had :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevin1Smid
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 19-09 00:52
Heeft iemand de achterkant van een xl atx of e atx kast? voor een toekomstige mod heb ik er een nodig aangezien mijn vorige mod het videokaart houdertje niet mooi werd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:38

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Kevin1Smid schreef op woensdag 05 november 2014 @ 16:10:
Heeft iemand de achterkant van een xl atx of e atx kast? voor een toekomstige mod heb ik er een nodig aangezien mijn vorige mod het videokaart houdertje niet mooi werd
Even in vraag en aanbod rondzoeken, daar vind je voor 10-20 euro een complete case, incl achterkant :)

http://tweakers.net/categ...mUDzBW6P-O2rgr1nahsYlv_Ag

[ Voor 22% gewijzigd door Meelobee op 05-11-2014 16:41 ]

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milou
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 19-09 13:21
Extra GPU kabels voor medetweaker Dominition. MPDC-X black in heathsrinkless style. Mijn excuses nogmaals dat het wat langer duurde dan wat ik zelf wou.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/wa35Mjkl.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ZBC7RyBl.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metro2002
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:45

Metro2002

Memento mori

hellum schreef op zondag 02 november 2014 @ 21:05:
Ik heb afgelopen week mijn Sega gemod. Ik heb er een language en een region switch op gemaakt, de behuizing gespoten en er een blauwe led ingezet (het onderste deel moet ik nog wel bijwerken, bij de letters is nog wat zwart zichtbaar).

[afbeelding]

[afbeelding]
Hopelijk vergeeld ie niet nu. Ben juist blij dat de MD zwart is, de enige console die ik bezit die nog als nieuw eruit ziet daardoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SHIFTER [NL]
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08:48
Milou schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 11:22:
Extra GPU kabels voor medetweaker Dominition. MPDC-X black in heathsrinkless style. Mijn excuses nogmaals dat het wat langer duurde dan wat ik zelf wou.

[afbeelding]

[afbeelding]
Ik zie dit vaker van je voorbij komen, echt super netjes!! Maar waar koop je die sleeving in al die verschillende kleuren?

3x Victron MP2-5000 | 32 kWh thuisaccu | 7.230 Wp Zonnepanelen | Gasloos | WP Boiler | Lucht-Lucht WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milou
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 19-09 13:21
Mdpc-x in het begin en steeds vaker ook sleeve geïmporteerd buiten eu en voor paracord gebruik ik paracord.nl

[ Voor 11% gewijzigd door Milou op 15-11-2014 01:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kalekat
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 11:16
Ik heb ook voor het eerst eindelijk eens een mod gemaakt.
Van dit:
Afbeeldingslocatie: http://content.hwigroup.net/images/products/xl/001897/nzxt_apollo.jpg

Naar dit
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/lZgOW3T.jpg?1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@kalekat: Leuke mod! Welke case is dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SHIFTER [NL]
Milou schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 01:02:
Mdpc-x in het begin en steeds vaker ook sleeve geïmporteerd buiten eu en voor paracord gebruik ik paracord.nl
Thanks ! Ik zal eens op de site rond neuzen.

3x Victron MP2-5000 | 32 kWh thuisaccu | 7.230 Wp Zonnepanelen | Gasloos | WP Boiler | Lucht-Lucht WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochemd13
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 15:43
Verwijderd schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 16:01:
@kalekat: Leuke mod! Welke case is dat?
NZXT Apollo :)

Trouwens, erg mooi gemaakt!

[ Voor 15% gewijzigd door Jochemd13 op 15-11-2014 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kalekat
Klopt! De case heb ik hier voor een paar Euro gekocht met als doelstelling de overstap naar een ATX mobo. En in eerste instantie niet van plan te modden. Maar door het lezen van de topics hier ben ik ook aangestoken.

Er komt ook een case build aan maar ben eerst nog bezig alles passend te krijgen en een ontwerp te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kalekat schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 15:57:
Ik heb ook voor het eerst eindelijk eens een mod gemaakt.
Van dit:
[afbeelding]

Naar dit
[afbeelding]
Slick hoor. 8)
Zwart-rood +1 anytime.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SHIFTER [NL]
Op het moment bezig met het aanpassen van een Mac G5 kast voor mijn server.

Het moederbord zit nu gemonteerd. De voeding is geplaatst en alles werkt nu. De kabels zijn zo weg gewerkt dat er zo min mogelijk te zien is.

Dit wordt nog een uitdaging voor de overige 10 HDD's die er nog bij moeten komen.

Even een foto, nog lang niet klaar!!

Afbeeldingslocatie: https://lh6.googleusercontent.com/-vLrugtxmi-4/VGyK26mSSrI/AAAAAAAADyY/gnxVl1W_QmY/s1024/IMG_2459.JPG

• jctjepkema
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22-09 10:05
@SHIFTER [NL]
Ben zelf ook bezig met een PMG5. Super leuke kasten, Ik ga vooral voor de mod om een beetje modern + De originaliteit van de kast toe te voegen!
Wat jij doet ziet er erg goed uit! Welke Hardware komt er precies in?!

• SHIFTER [NL]
Leuk!! De Hardware is niet heel speciaal, wordt puur voor het uiterlijk gemaakt en zo stil mogelijk.

Ik heb het frontpaneel met de aanknop, audio, usb en firewire omgesoldeert zodat dit allemaal werkt. De voeding zit bovenin de kast geplaatst. Dit is een 850 watt corsair die ik nog had liggen.

Links naar het moederbord komt een frame dat op het moment water gesneden wordt voor de 10 hardeschijven. Het gat in de achterkant wordt nog opgevuld met een plaat waar een 120mm fan in komt.

De processorkoeler wordt tevens vervangen, nog even een vinden die naar achteren blaast.

Ik heb er over nagedacht om de originele fans te gebruiken maar dat zijn echt lawaaidingen... Dus alle fans worden van Noctua.

De hardware:

Moederbord: Asrock 970 Extreme
Cpu: AMD FX6300 AM3+
Geheugen: 4Gb Muskin DDR3 (wordt nog uitgebreid naar 8Gb)
Grafische kaart: oud AMD ding, is puur voor beeld bij onderhoud, rest gaat via RDP.
Hdd: Mix van WD schijven, totaal 14 TB + 10 poort sata raidcontroller

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:47

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Voor inspiratie, zie mijn sig :)

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

• jctjepkema
  • Laatst online: 22-09 10:05
Nice! Ben benieuwd naar de achterkant en de hdd houder! Vind het persoonlijk ook en van de mooiste kasten! Zit wel veel tijd in om alles om te bouwen!

• 3L3ktr1k
  • Registratie: December 2013
Vind het wel een leuk detail dat je ook de heatsinks heb omgedraait! Word voor een server zelfs nog best mooi denk ik!

• SHIFTER [NL]
3L3ktr1k schreef op donderdag 20 november 2014 @ 16:30:
Vind het wel een leuk detail dat je ook de heatsinks heb omgedraait! Word voor een server zelfs nog best mooi denk ik!
Thanks!

Ja ondanks dat het een server wordt, wordt alles zeer netjes afgewerkt. Ben een pietje precies 8)7 Mocht de server ooit plaats moeten maken voor wat anders kan ik er zo andere hardware inhangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l3p
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20-09 17:03

l3p

www.^.nl

Om mijn hardware voor een volgende mod (aircooled) te testen een case aangepast om het allemaal toch te laten passen. Hdd brackets er uit en diverse kabels en cablemanagement weggehaald.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/YP7XqdNvR4b4oSbVRhcvXGNf/medium.jpg

L3p - MK - PV - WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauriceDW
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 13:00
Begrijp ik het nu goed?
Heb je zojuist de meest krachtige compacte pc ter wereld even snel in elkaar gebouwd om gewoon even te hardware te testen..... wow

Erg benieuwd hoe het gaat worden though :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l3p

l3p

www.^.nl

Dat valt wel mee hoor, zelfs hier in de buildogs staan veel krachtigere pc's :)
Het heeft me in totaal minder dan 4 uur gekost om hem aan te passen en in elkaar te bouwen.
Dat was het me wel waard na wat ik meegemaakt heb met de cpu problemen in mijn 'cross' build. Dat heeft me weken gekost om te vinden :) (1 van de memory lanes stuk in de cpu)

L3p - MK - PV - WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PAPPLE
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 10-12-2024
l3p schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 21:53:
Om mijn hardware voor een volgende mod (aircooled) te testen een case aangepast om het allemaal toch te laten passen. Hdd brackets er uit en diverse kabels en cablemanagement weggehaald.
[/url]
Air cooled build van Peter? Ik ben benieuwd! Vooral aan wat er gemod gaat worden. Wordt t simpel of ga je lekker aan de gang met geforceerde airflow oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joey54
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 22-09 09:09
Maar Peter,

wat zijn de specs van dit beest(je). Verder erg leuk mooi pctje : D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricofizz
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 18-09 12:25
l3p schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 21:53:

[afbeelding]
Is dat nou een Mac G5 Mini?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LessermoldX
  • Registratie: Juli 2013
SHIFTER [NL] schreef op donderdag 20 november 2014 @ 13:32:
Leuk!! De Hardware is niet heel speciaal, wordt puur voor het uiterlijk gemaakt en zo stil mogelijk.

Ik heb het frontpaneel met de aanknop, audio, usb en firewire omgesoldeert zodat dit allemaal werkt. De voeding zit bovenin de kast geplaatst. Dit is een 850 watt corsair die ik nog had liggen.

Links naar het moederbord komt een frame dat op het moment water gesneden wordt voor de 10 hardeschijven. Het gat in de achterkant wordt nog opgevuld met een plaat waar een 120mm fan in komt.

De processorkoeler wordt tevens vervangen, nog even een vinden die naar achteren blaast.

Ik heb er over nagedacht om de originele fans te gebruiken maar dat zijn echt lawaaidingen... Dus alle fans worden van Noctua.

De hardware:

Moederbord: Asrock 970 Extreme
Cpu: AMD FX6300 AM3+
Geheugen: 4Gb Muskin DDR3 (wordt nog uitgebreid naar 8Gb)
Grafische kaart: oud AMD ding, is puur voor beeld bij onderhoud, rest gaat via RDP.
Hdd: Mix van WD schijven, totaal 14 TB + 10 poort sata raidcontroller
Die gpu ziet er uit als een Nvidia, volgensmij hergebruikt asus geen coolers voor andere kaarten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l3p

l3p

www.^.nl

PAPPLE schreef op maandag 08 december 2014 @ 09:30:
[...]

Air cooled build van Peter? Ik ben benieuwd! Vooral aan wat er gemod gaat worden. Wordt t simpel of ga je lekker aan de gang met geforceerde airflow oid?
Mijn zin staat een beetje verkeerd :)

Ik wilde deze keer mijn hardware testen voordat ik begin met blokken monteren en waterkoeling bij project 'L3pipe'.
Het heeft me bij 1 van mijn builds weken werk gekost om te ontdekken dat er een memory lane stuk was van de i7 3960X (opgelicht via een tweaker)

Om dit te testen, aircooled, heb ik deze case gebruikt. Toen ik eenmaal bezig was vond ik het er wel leuk uitzien dus ook wat foto's gemaakt :)
Joey54 schreef op maandag 08 december 2014 @ 10:28:
Maar Peter,
wat zijn de specs van dit beest(je). Verder erg leuk mooi pctje : D
Ricofizz schreef op maandag 08 december 2014 @ 12:03:
[...]

Is dat nou een Mac G5 Mini?
Het is een Cooltek UMX2, vond het zo'n leuk kastje dat ik hem gewoon eens uit moest proberen :)

Ik heb hier de specs, info en wat meer foto's staan:
http://www.l3p.nl/cooltek-umx2/

L3p - MK - PV - WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vind het er nu al nice uit zien Peter, ben benieuwd naar hoe L3pipe word!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15:05

Fordox

00101010

En dat is een kleine mod?
Het gaat over l3p, ik weet het, maar toch :9

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevin1Smid
Kan iemand zon mooi zijpaneel maken voor mijn cm haf x nvidea edition? http://www.google.nl/url?...JHLRDsJMM2dbOyO4ZsC8PY5Kg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ferry_
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Topicstarter
Gewoon een window in je zijpaneel bedoel je? Tuurlijk, vaak zat gedaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rubeuhh
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 14:24
Simpele moet mod die ik gedaan heb bij mijn aerocool DS windowed, had meer lucht nodig voor mijn grafische kaart. Scheelt echt veel in geluid aangezien de ventilators van de graka niet meer zo hard hoeven draaien

Afbeeldingslocatie: https://copy.com/qru37N7eXwuBKAo2
Afbeeldingslocatie: https://copy.com/JDaB8mYQrU7Y1kxi
Afbeeldingslocatie: https://copy.com/ekkgEZepXEjWyx0y

[ Voor 52% gewijzigd door rubeuhh op 10-12-2014 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaaD
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-09 23:26
Heb ook een kleine bijdrage aan dit topic :)

Vorig jaar met mijn buurman onderstaand resultaat gemaakt:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/X5wNq3Exh9f6hl4mqOH7u9Ft/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/dERCFSTys9M5uERzKGW7FWIc/full.jpg

Geheel is 2.5 meter breed en 60cm diep. De bak heeft 4 L profielen aan de onderkant met gaten erin.Op die manier hangt de bak aan het geheel. Dit wil ik ooit nog veranderen omdat dit toch niet erg praktisch is!
Ook moet ik de hele bak eraf halen om bij de voeding en SSD te kunnen!

het geheel bestaat uit kokerprofiel van 4x4 met daaronder een bak gemonteerd van staal. Demontabel zodat ik er bij kan op t moment dat er iets defect is. daar overheen een glasplaat. Zoals in tegenstelling van veel desks kunnen hier 2 personen aan zitten :) aan de muur moet nu nog twee keer dezelfde monitor komen en dan ben ik tevreden :+

Vragen? let me know! tekeningen en dergelijke heb ik nog!

bl44t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricofizz
Zou het niet beter zijn om er rails op te zetten die je dan kan locken?
Hoe zit het met de montage, hangt ie stevig en hoeveel ruimte heb je van de muur tot het einde van je blad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaaD
Ricofizz schreef op woensdag 10 december 2014 @ 12:27:
Zou het niet beter zijn om er rails op te zetten die je dan kan locken?
Hoe zit het met de montage, hangt ie stevig en hoeveel ruimte heb je van de muur tot het einde van je blad?
Rails heb ik ook inderdaad aan zitten denken. Punt is alleen dat de bak van staal is, en daarmee ook ontzettend zwaar. Daarvoor heb je haast industriele rails nodig om ze stevig genoeg te krijgen. Zou voor een upgrade wel een goede optie kunnen zijn.

Hij hangt nu met keilbouten aan de muur dus ik schat de kans zeer klein dat daar iets mis mee gaat! De ruimte die ik heb is dan ook 60 cm.

bl44t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crahsystor
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15:00
YaaD schreef op woensdag 10 december 2014 @ 12:53:
[...]
Rails heb ik ook inderdaad aan zitten denken. Punt is alleen dat de bak van staal is, en daarmee ook ontzettend zwaar. Daarvoor heb je haast industriele rails nodig om ze stevig genoeg te krijgen. Zou voor een upgrade wel een goede optie kunnen zijn. [...]
Ik vermoed dat het gewicht relatief meevalt als je het vergelijkt met grotere rackservers. Kan me moeilijk voorstellen dat dit bijvoorbeeld zwaarder is dan een Storage Pod 4.0 van Backblaze. En die hangen ook gewoon aan eenvoudige rails van SuperMicro. (Supermicro MCP-290-00053-0N Side Rails)
(Grappig trouwens dat je in die PDf mooi ziet dat ze van ABLECOM afkomen en niet SM zelf.)

Addicted to silent computing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricofizz
YaaD schreef op woensdag 10 december 2014 @ 12:53:
[...]
Hij hangt nu met keilbouten aan de muur dus ik schat de kans zeer klein dat daar iets mis mee gaat! De ruimte die ik heb is dan ook 60 cm.
Ah mooi, ik had dit bij mij ook geprobeerd maar die dunne gipsplaat muurtjes bij mij werken daar niet echt goed mee; ook niet met holle wand pluggen. Mooie bak! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenety
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 09-09 13:36
Kleine mod voor het passend maken van mijn case. Doordat de fans + radiator op de normale plek zaten van de H80i kon mijn kast niet meer dicht doordat er ook nog een side panel fan zat. Opgelost door de radiator in een 5.25 inch bay te hangen door middel van kleine beugeltjes. (Niet kant en klare beugeltjes gekocht hoor!)

Hierdoor moest de videokaart wel 1 slot lager hangen want anders werd hij krom getrokken. De case is een Antec 902.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/akrn8Eu.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/AmR5oJc.jpg

[ Voor 23% gewijzigd door Zenety op 12-12-2014 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3L3ktr1k
En de ventilator van je side panel weghalen/verplaatsen is geen optie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenety
3L3ktr1k schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 11:45:
En de ventilator van je side panel weghalen/verplaatsen is geen optie?
De fan zit vast aan een soort metalen rooster. En zonder die fan was hij nog meer open dan hij al is. Ik heb ook een tijdje zonder side panel fan gedaan, maar vond dit toch mooier en sinds ik die bays toch niet gebruik was het maar loze ruimte.

Afbeeldingslocatie: http://cdn.overclock.net/4/4d/400x400px-LL-4d7386be_1200leftsidepanelfront_resize.jpg.png

En die lelijke noctua fans zie je nu ook niet meer :+

[ Voor 6% gewijzigd door Zenety op 12-12-2014 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Beetje zonde om je gpu in het 2e slot te doen, dat is volgens mij een 8x slot. De bovenste is een 16x slot.

Kan je de radiator niet hoger vastmaken?

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenety
Meelobee schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 11:57:
Beetje zonde om je gpu in het 2e slot te doen, dat is volgens mij een 8x slot. De bovenste is een 16x slot.

Kan je de radiator niet hoger vastmaken?
Ik dacht dat ze alle 4 x16 waren? Het gaat om dit moederbord: pricewatch: Asus Crosshair V Formula-Z

Anders moet ik toch maar kijken of ik hem hoger kan hangen inderdaad. De buizen van de H80i zijn behoorlijk stroef, daarom hangt hij nu ongeveer in het midden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Hmm de info is tegenstrijdig, volgens de Asus site heeft ie 3 x PCIe 2.0 x16 (dual x16 or x16/x8/x8)

Maar als je kijkt op je mobo zelf staat er boven het 2e slot dat ie 8x is, zie:

http://www.techplanet.co.za/images/CROSSHAIR_V_FORMULA-Z.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QinX
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21-09 19:36

QinX

Shai-Hulud

Gewoon laten zitten, Tussen PCIe 3.0 16x en 8x zit voor je videokaart weinig verschil.
http://www.techpowerup.co...I-Express_Scaling/23.html
Je kunt zien dat de impact vrij minimaal is.

Een GTX680 op PCIe 3.0 x4 levert maar 4% performance in.

http://tweakers.net/productreview/user/184256

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrocodileGena
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 22-05 08:57
Hondhaai schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 20:43:
Ik ga mijn nieuwe pc een Black & Red theme geven (met een beetje chrome/aluminium tinten) ... aangezien MSI Gaming serie hier mooi op aansluit ook maar een MSI theme erdoorheen gegooid!

Dit is vlot idee van hoe ik het eruit wil zien hebben (concept ziet er misschien bekend uit :P )

[afbeelding]
Sorry dat ik nu een oude reactie quote, maar ik heb deze plaatjes vaker voorbij zien komen en vraag me af of dit een render is from scratch of dat er bepaalde software wordt gebruikt voor deze designs?

Part-time werkend in Artis als krokodil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hondhaai
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 20-09 15:14
CrocodileGena schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 16:47:
[...]

Sorry dat ik nu een oude reactie quote, maar ik heb deze plaatjes vaker voorbij zien komen en vraag me af of dit een render is from scratch of dat er bepaalde software wordt gebruikt voor deze designs?
Ik heb dit zelf gemaakt in Google Sketchup, de case e.d kan je downloaden op websites of in de sketchup ''warehouse''. (zoals deze case hier: http://sketchup.google.co...88ba4cec412f16374df16f52d )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrocodileGena
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 22-05 08:57
Hondhaai schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 16:50:
[...]

Ik heb dit zelf gemaakt in Google Sketchup, de case e.d kan je downloaden op websites of in de sketchup ''warehouse''. (zoals deze case hier: http://sketchup.google.co...88ba4cec412f16374df16f52d )
Super, bedankt voor de reactie!

Part-time werkend in Artis als krokodil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l3p

l3p

www.^.nl

YaaD schreef op woensdag 10 december 2014 @ 11:31:
Heb ook een kleine bijdrage aan dit topic :)

Vorig jaar met mijn buurman onderstaand resultaat gemaakt:

[afbeelding]

[afbeelding]

Geheel is 2.5 meter breed en 60cm diep. De bak heeft 4 L profielen aan de onderkant met gaten erin.Op die manier hangt de bak aan het geheel. Dit wil ik ooit nog veranderen omdat dit toch niet erg praktisch is!
Ook moet ik de hele bak eraf halen om bij de voeding en SSD te kunnen!

het geheel bestaat uit kokerprofiel van 4x4 met daaronder een bak gemonteerd van staal. Demontabel zodat ik er bij kan op t moment dat er iets defect is. daar overheen een glasplaat. Zoals in tegenstelling van veel desks kunnen hier 2 personen aan zitten :) aan de muur moet nu nog twee keer dezelfde monitor komen en dan ben ik tevreden :+

Vragen? let me know! tekeningen en dergelijke heb ik nog!
Leuk idee man!

In plaats van een dual pc desk een dual desk pc 8)7

L3p - MK - PV - WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaaD
l3p schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 19:51:
[...]

Leuk idee man!

In plaats van een dual pc desk een dual desk pc 8)7
Thanks! Ja ik zit vaak met mijn vrouw achter de computer dus leek het me wel wat om er eentje te maken waar we beide op konden werken!

Tof dat je het leuk vindt!

bl44t

• r6turboextreme
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 06-07 12:29
Hier mijn zelfgemaakte desk :-)

Je kan de hele buildlog vinden in mijn blog.

http://thomasboots.wordpr...desk-is-kind-of-finished/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiC123
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 15-07 15:50
Zenety schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 12:00:
[...]

Ik dacht dat ze alle 4 x16 waren? Het gaat om dit moederbord: pricewatch: Asus Crosshair V Formula-Z

Anders moet ik toch maar kijken of ik hem hoger kan hangen inderdaad. De buizen van de H80i zijn behoorlijk stroef, daarom hangt hij nu ongeveer in het midden.
Van boven naar beneden zijn de PCIE sloten x16, x8, x16/x8 en x4
Als het niet in de 1e kan, of je gaat 2 kaarten gebruiken, gebruik dan niet het 2de slot, maar de 3de.

http://dlcdnet.asus.com/p...Crosshair_5_Formula-Z.pdf
Pagina 22

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenety
SiC123 schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 20:04:
[...]

Van boven naar beneden zijn de PCIE sloten x16, x8, x16/x8 en x4
Als het niet in de 1e kan, of je gaat 2 kaarten gebruiken, gebruik dan niet het 2de slot, maar de 3de.

http://dlcdnet.asus.com/p...Crosshair_5_Formula-Z.pdf
Pagina 22
Aha, thanks alsnog :). Ik heb intussen mijn H80i koeler naar boven verplaatst. Hierdoor staat er wel wat extra spanning op de buizen maar niet overdreven veel. Pas mijn videokaart toch weer in het eerste slot. Nu sparen voor SLI :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raytje192
  • Laatst online: 10:57
Gister me homeserver/nas voorzien van fancontroller en nieuwe fans :)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/5wdIlXvl.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/PTAlrw4l.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, mooie homeserver/nas! Zo'n een hebben wij thuis niet :)

Edit: het past (verrassend) ook goed bij het tv-meubel, die groene kleuren moet ik eerlijk zijn

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 01-01-2015 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raytje192
Verwijderd schreef op donderdag 01 januari 2015 @ 15:36:
Zo, mooie homeserver/nas! Zo'n een hebben wij thuis niet :)

Edit: het past (verrassend) ook goed bij het tv-meubel, die groene kleuren moet ik eerlijk zijn
Thanks :) Was een leuk projectje, de glas plaat die er voor zit hoort er eigenlijk ook niet in. Glas plaatje op maat laten snijden, alu strips in de kleur van de deur handvaatjes en inbouwen maar ;) Moet alleen achter de xbox nog een fan inbouwen word daarboven toch beetje warm :P

Edit:
Die 46 graden op de controller is de temperature net boven de xbox :+

[ Voor 6% gewijzigd door raytje192 op 01-01-2015 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

raytje192 schreef op donderdag 01 januari 2015 @ 16:00:
[...]
...

Edit:
Haha, die wil wel warm worden :P Denk idd dat als je er een fan bij plaatst dat ie wel koeler wordt.

Is het systeem ook te horen btw?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raytje192
Verwijderd schreef op donderdag 01 januari 2015 @ 16:19:
[...]

Haha, die wil wel warm worden :P Denk idd dat als je er een fan bij plaatst dat ie wel koeler wordt.

Is het systeem ook te horen btw?
Ja moet zeggen het valt me nog mee, toen ik vandaag zat te gamen kwam ie niet boven de 61 graden, maar is met toch iets te warm ;)

Hele systeem is nauwelijks te horen, de disks en voeding liggen in het linker kastje wat aan de binnenkant bekleed is met geluid isolerende matten. De pomp zit achter de radiator in een eigen ruimtetje ook voorzien van matten en draait heel langzaam :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_12oach
  • Laatst online: 11-02-2019

The_12oach

Teveel in te weinig ruimte

*off to the fapcave*

Even vrouwlief gek maken dat ik dit ook ga willen maken! Super tof gedaan!

AMD FX-8350 4.6 GHz | Gigabyte GA990FXA-UD3 | Crucial Ballistix Tactical 8GB 1866MHz | Samsung Evo SSD 250 Gb | Corsair AX760M | Noctua NH-U9B SE2 | MSI R9 280x OC Crossfire | iiyama Prolite GB2773HS | Gepropt in een Fractal Design Node 605 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeBee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-09 18:23

GeeBee

Oddball

Liefje, hiermee kun je lekker met je vriendinnen Clueless (insert ultimate chickflick here) kijken als ik naar de kroeg ben.

Done.

[ Voor 13% gewijzigd door GeeBee op 02-01-2015 10:20 ]

Woof, woof, woof! That's my other dog imitation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raytje192
GeeBee schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 10:19:
Liefje, hiermee kun je lekker met je vriendinnen Clueless (insert ultimate chickflick here) kijken als ik naar de kroeg ben.

Done.
_/-\o_
The_12oach schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 09:15:
*off to the fapcave*

Even vrouwlief gek maken dat ik dit ook ga willen maken! Super tof gedaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webdavid
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 09:05
raytje192 schreef op donderdag 01 januari 2015 @ 15:23:
Gister me homeserver/nas voorzien van fancontroller en nieuwe fans :)

[afbeelding]
[afbeelding]
Waaaaaat, JALOERS!

Echt prachtig!

daviddebestnl @ tweakers2 clash of clans || i5 4690 ~ gtx 750 ti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberdude
  • Laatst online: 00:26
raytje192 schreef op donderdag 01 januari 2015 @ 16:00:
[...]

Thanks :) Was een leuk projectje, de glas plaat die er voor zit hoort er eigenlijk ook niet in. Glas plaatje op maat laten snijden, alu strips in de kleur van de deur handvaatjes en inbouwen maar ;) Moet alleen achter de xbox nog een fan inbouwen word daarboven toch beetje warm :P

Edit:
Mag ik weten waar je de glasplaat hebt laten snijden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raytje192
theuberdude14 schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 18:56:
[...]

Mag ik weten waar je de glasplaat hebt laten snijden?
Tuurlijk :) http://www.glaskoning.nl

Edit: Grootste probleem bij dit soort dingetjes is dat het meestal in grotere hoeveelheden gaat of dat de verzendkosten hoog zijn. Bij hun kan je het ook op meerdere plaatsen in Nederland ophalen, scheelt je de verzendkosten. Ik had mazzel en er ging iets fout tijdens het bestellen waardoor ze uit coulance het gratis hebben bezorgd voor me :D Plaatje is natuurlijk ook geslepen zodat er geen scherpe randen aan zitten :)

[ Voor 48% gewijzigd door raytje192 op 02-01-2015 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberdude
  • Laatst online: 00:26
raytje192 schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 19:24:
[...]

Tuurlijk :) http://www.glaskoning.nl

Edit: Grootste probleem bij dit soort dingetjes is dat het meestal in grotere hoeveelheden gaat of dat de verzendkosten hoog zijn. Bij hun kan je het ook op meerdere plaatsen in Nederland ophalen, scheelt je de verzendkosten. Ik had mazzel en er ging iets fout tijdens het bestellen waardoor ze uit coulance het gratis hebben bezorgd voor me :D Plaatje is natuurlijk ook geslepen zodat er geen scherpe randen aan zitten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PerlinNoise
  • Registratie: November 2012
  • Niet online
Voor de kerst begonnen met deze Apple G4 Cube mod. Inmiddels is deze zo goed als af. Ik wil alleen nog een touch sensor inbouwen voor de power button. Hierbij een foto reportage.

Afbeeldingslocatie: http://sanderkeet.nl/file/d85f85bb7090eed6002e2f2d8f4842bd

[img=800,600]http://sanderkeet.nl/file/f00e40762a65c8701d2aaafe5b271e30[/img

Onderdelen:

#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Core i3-4360 Boxed€ 137,-€ 137,-
1Gigabyte GA-H97N-WIFI€ 102,95€ 102,95
1Noctua NH-L9i€ 37,95€ 37,95
1Noctua NF-A9x14 PWM , 92mm€ 16,94€ 16,94
1Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU€ 62,95€ 62,95
1Mini-box picoPSU 90 + 80W Adapter Power Kit€ 60,50€ 60,50
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 418,29

HDD: 320gb

[img=800,600]http://sanderkeet.nl/file/f53ed09cde816c3b8a4ddc3e732af665[/img

[img=800,600]http://sanderkeet.nl/file/dfb521a68d9834664fb7051e516c8323[/img

[img=800,600]http://sanderkeet.nl/file/856c2cb957438a72ac525684feb97636[/img

[img=800,600]http://sanderkeet.nl/file/a9ff7c5a9b4d228e91b37c64888ed162[/img

[img=800,600]http://sanderkeet.nl/file/3335a4afcf357a513dae56ffe8dbcde5[/img

[img=800,600]http://sanderkeet.nl/file/11defbc8cce8afcefcf93dd48211eb5a[/img

[img=800,600]http://sanderkeet.nl/file/a9c1d69e6f5b844985f6bb2cd9d0d684[/img

[img=800,600]http://sanderkeet.nl/file/fb946b213570b71f9ab3f7db3f7f1269[/img

[img=800,600]http://sanderkeet.nl/file/fca22626bc136beef121a9906d0d2717[/img

[img=800,600]http://sanderkeet.nl/file/7a68072e182b0ffef080511a4f081553[/img

[img=800,600]http://sanderkeet.nl/file/c07800f6a6f43609f8b7e0d3eb68cfc1[/img

[img=800,600]http://sanderkeet.nl/file/4a0eb6df0b5f3b862544826d8d01e309[/img

[img=800,600]http://sanderkeet.nl/file/f162a669512d6eee09fde47a52b1a03e[/img

[img=800,600]http://sanderkeet.nl/file/729d75ef38bab5c9c8559a7a8e7f4c8c[/img

[img=800,600]http://sanderkeet.nl/file/a93935b56f7c00c9daed220011334d44[/img

Alternatief Neostrada/Vimexx/Versio met Hetzner en MXroute

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adinias
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 12-08 11:53

Adinias

Thobbius

Pixarr schreef op zondag 04 januari 2015 @ 15:51:
Voor de kerst begonnen met deze Apple G4 Cube mod. Inmiddels is deze zo goed als af. Ik wil alleen nog een touch sensor inbouwen voor de power button. Hierbij een foto reportage.

[afbeelding]

[afbeelding]

Onderdelen:

#ProductPrijsSubtotaal
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 418,29

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Vet gaaf gedaan! Een keer wat anders dan al die G5 casemods.

"hmmm... over lv14, huh. well, hm... judgement-wise... you're a pretty bad person."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raytje192
...........
_/-\o_ :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[afbeelding]

[afbeelding]

Onderdelen:

#ProductPrijsSubtotaal
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 418,29

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Lekker klein en compact!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_12oach
  • Laatst online: 11-02-2019

The_12oach

Teveel in te weinig ruimte

Gaaf gelukt zeg! Die apple cases blijven echt fan favorites altijd voor de modders. Het is dat de nieuwe prullenbak nog zo duur is want daar zou ik graag wat mee willen doen. Hoe weet ik nog niet maar er moet toch wel wat mogelijk mee zijn haha.

AMD FX-8350 4.6 GHz | Gigabyte GA990FXA-UD3 | Crucial Ballistix Tactical 8GB 1866MHz | Samsung Evo SSD 250 Gb | Corsair AX760M | Noctua NH-U9B SE2 | MSI R9 280x OC Crossfire | iiyama Prolite GB2773HS | Gepropt in een Fractal Design Node 605 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l3p

l3p

www.^.nl

Blokje op een Pci-e SSD gezet.
(voor de fun)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/ej6YpKyhVoNjPVzVHnJpfKV2/medium.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/QM79DycBdDC0lKkh8smPnhf0/medium.jpg

L3p - MK - PV - WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

:)

Het is dat ik niet kan casebuilden, en dat ik niks heb met een raam op reguliere kasten. Maar dat ziet er wel heel strak uit.

Kan ook niet anders wanneer l3p iets mod. :9

Is dat spul trouwens glow in the dark of lijkt dat zo door de foto?

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raytje192
l3p schreef op zondag 11 januari 2015 @ 01:36:
(voor de fun)

[afbeelding]

[afbeelding]
Niet heel nuttig maar wel heel strak _/-\o_ :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevin1Smid
(voor de fun)

[afbeelding]

[afbeelding]
Typisch l3p, niet nuttig maar zeker weten mooie overkill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l3p

l3p

www.^.nl

D4NG3R schreef op zondag 11 januari 2015 @ 01:44:
Het is dat ik niet kan casebuilden, en dat ik niks heb met een raam op reguliere kasten. Maar dat ziet er wel heel strak uit.
Kan ook niet anders wanneer l3p iets mod. :9

Is dat spul trouwens glow in the dark of lijkt dat zo door de foto?
raytje192 schreef op zondag 11 januari 2015 @ 21:10:
[...]
Niet heel nuttig maar wel heel strak _/-\o_ :9~
Kevin1Smid schreef op zondag 11 januari 2015 @ 21:27:
[...]
Typisch l3p, niet nuttig maar zeker weten mooie overkill
Dank jullie wel :)

UV reactief.
Licht dat op de grote vlakken binnenvalt komt er via de kopkanten weer uit :)
Dus bij daglicht of met een flitser werkt het ook al.

Vandaag hem ook weer in de loop kunnen zetten. Blij dat hij het overleeft heeft :+

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/JfpOXGETTzn0mRAIv6IQel1a/medium.jpg

L3p - MK - PV - WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevin1Smid
l3p schreef op zondag 11 januari 2015 @ 21:34:
[...]

[...]

[...]

UV reactief.

Vandaag hem ook weer in de loop kunnen zetten. Blij dat hij het overleeft heeft :+

[afbeelding]
Waar haal je dat mooie UV reactieve plexiglas?? I need it :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayJay
  • Laatst online: 17-06-2024
(voor de fun)

[afbeelding]

[afbeelding]
voor de fun hahaha , nice man !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevin1Smid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderH_
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 14:28
Iemand enige ervaring met Lian Li cases? }:O

Lian Li HD cage verwijderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayJay
  • Laatst online: 17-06-2024
Kevin1Smid schreef op maandag 12 januari 2015 @ 11:25:
[...]

Bedankt, ik denk dat ik hier maar eens een mooie custom voedingscover van ga maken :9
zou je er voor mij dan ook 1 willen maken in het wit _/-\o_ :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EmptyNull
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 07-08 16:21
Watergekoelde SSD, Geweldig, hoe kom je erop.

De foto met watergekoelde SSD vind ik zo gaaf dat ik deze nu gebruik als background.....

[ Voor 50% gewijzigd door EmptyNull op 14-01-2015 15:46 ]

Nul is niets, niets is leeg, leeg is nul. pindakaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevin1Smid
JayJay schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 15:17:
[...]

zou je er voor mij dan ook 1 willen maken in het wit _/-\o_ :D
zo'n goeie modder ben ik nou ook wer niet, maar het ziet er zo gaaf uit dat ik het moet proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l3p

l3p

www.^.nl

EmptyNull schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 15:25:
Watergekoelde SSD, Geweldig, hoe kom je erop.

De foto met watergekoelde SSD vind ik zo gaaf dat ik deze nu gebruik als background.....
_/-\o_

L3p - MK - PV - WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kalekat
l3p schreef op zondag 11 januari 2015 @ 21:34:
[...]

[...]

[...]

UV reactief.

[afbeelding]
Ziet er echt heel gaaf uit!!! Jammer dat ik het budget er niet voor heb.

Zit er trouwens een luchtbel in het voorste koelblok? Vlak voor de aansluiting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l3p

l3p

www.^.nl

Ja, het systeem is bij die foto net een uur gevuld. Ik kan hier binnen een half uur vanaf zijn door steeds de pompen te switchen in snelheid.
Of je wacht gewoon een dagje en het is ook weg :)

L3p - MK - PV - WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scifo83
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 07-02 02:50
Ik weet niet of ik hier in de juiste thread ben, maar ik heb hier eens een unieke case 4 jaar geleden gewonnen.

Ik ben van plan deze van de hand te doen dus mocht er interesse zijn:

http://oi30.tinypic.com/2q08s54.jpg

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirKartoffel
  • Laatst online: 10-12-2024
Scifo83 schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 15:10:
Ik weet niet of ik hier in de juiste thread ben, maar ik heb hier eens een unieke case 4 jaar geleden gewonnen.

Ik denk dat je dan beter thuis bent bij Vraag & Aanbod.

Niettemin een erg speciale case.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scifo83
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 07-02 02:50
Ok, dan zal ik maar een paar deftige foto's gaan nemen. ^^ Ik heb de case trouwens nog nooit open gehad. Zou wel eens willen zien hoe ze dat er allemaal ingepuzzeld hebben :D

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biersteker
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12:49
Scifo83 schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 15:23:
Ok, dan zal ik maar een paar deftige foto's gaan nemen. ^^ Ik heb de case trouwens nog nooit open gehad. Zou wel eens willen zien hoe ze dat er allemaal ingepuzzeld hebben :D
Ben eigenlijk ook wel benieuwd. Wat een space case. :D

Originally, a hacker was someone who makes furniture with an axe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phantomic
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 12:14

Ziet er heel gaaf uit :o

I've been praying for somebody to save me, but no one's heroic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Detmer
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15:49

Detmer

Professioneel prutser

Gaaf ding. Als je 'm verkoopt zou ik 'm in de veiling zetten. Zoals je nu al ziet is er redelijk veel interesse ;)

Verkoopt gebruikte computers, laptops en meer: https://tweakers.net/aanbod/user/412392/ | https://www.ipsumcomputerservice.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GS88
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 19-09 19:58

GS88

π raat

Ik zit al een tijdje te twijfelen om (hopelijk goedkoop) een ps3 te halen, heb nu een ps2 slim en de 'looks' daarvan staan me wel aan, dit in tegenstelling tot de ps3 die door zijn bolvormige case niet écht past bij de rest van de dingen (alles is rechthoekig, receiver, recorder, etc.). Nou heb ik even gegoogled.. en was ik eigenlijk benieuwd of er mensen hier op T.net geen case-mod's hebben gedaan van een ps3 naar een rechthoekig (Xbox One/PS4)-achtige case?

Rotterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cHoc
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 29-07 22:35
Een USB HDD mod, een van de vele, maar toch wel leuk om te doen. :)
En aan deze mod is van buiten totaal niet te zien dat er iets mee gebeurt is.
(afgezien van de 2 ronde alufolie stickers, daar zaten ook schroefjes onder, daar nog eens met secondelijm die randjes vastplakken, en dan zie je er nog minder van)

Men neme in dit geval een WD Raptor, een heel oude 74GB schijf.
Afbeeldingslocatie: http://www.chocalive.nl/photoalbum/pc/hdd/IMG_0103.JPG
Ff leeghalen was best wel een werkje, maar toch gelukt, en hij is nu ook een stuk lichter daardoor, maar alleen iemand die weet hoe zwaar een Raptor aan moet voelen zal dat merken.
Afbeeldingslocatie: http://www.chocalive.nl/photoalbum/pc/hdd/IMG_0104.JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.chocalive.nl/photoalbum/pc/hdd/IMG_0105.JPG
Aan de buitenkant van de print niks gedaan, dat hoefde ook niet.
Afbeeldingslocatie: http://www.chocalive.nl/photoalbum/pc/hdd/IMG_0106.JPG
Aan de binnenkant daarentegen.. Hier de printbanen weg gevijld van de SATA data printbanen, en een paar meer.....
Afbeeldingslocatie: http://www.chocalive.nl/photoalbum/pc/hdd/IMG_0107.JPG
Om op de data pootjes van de SATA stekker de female USB aansluiting te solderen.
Afbeeldingslocatie: http://www.chocalive.nl/photoalbum/pc/hdd/IMG_0108.JPG
In de Raptor een USB naar SD/SDHC/SDXC stick geplaatst, met voor nu een 2GB SD kaartje, hier komt nog een 128GB SDXC kaartje in. En het geheel nu ff zo vast geplakt, dat word later nog aangepast, het ging me er nu om het werkend te krijgen.
Afbeeldingslocatie: http://www.chocalive.nl/photoalbum/pc/hdd/IMG_0110.JPG
Gezocht en gevonden van Sharkoon, een ronde SATA kabel, en aan een kant de SATA connector eraf geknipt en in plaats daarvan een USB stekker gemonteerd aan de draden die voor de SATA data gebruikt worden, alleen jammer dat de omhulling van de USB niet zwart was, maar misschien gewoon ff een keer spuiten met zwarte verf en lak.
Afbeeldingslocatie: http://www.chocalive.nl/photoalbum/pc/hdd/IMG_0112.JPG
En ut werkt, ff de naam aanpassen naar WD740ADFD ;)
Afbeeldingslocatie: http://www.chocalive.nl/photoalbum/pc/hdd/IMG_0113.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Dus nu heb je een mega usb stick met 2gb? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cHoc
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 29-07 22:35
Op het moment nog wel, er gaat nog een 128GB SDXC kaartje in komen, dan issie "iets" groter. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Waarom koop je dan niet direct een chinese externe hardeschijf?
Scheelt heel veel gedoe :p

http://www.neowin.net/images/uploaded/00f63d6s.jpg

Pagina: 1 ... 42 ... 46 Laatste