Bedankt voor de uigebreide reactie, ik had nog nooit van MyXLshop gehoord maar de prijzen zijn goed en Nederlands geregelde garantie.SnowBigQ schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 08:36:
[...]
Die kun je gerust bestellen, maar als je mooi wit helder licht wilt dan moet je voor puur wit gaan en niet warm wit.
Zelf heb ik inmiddels via MyXLShop.nl in totaal 3 strips van 30cm besteld 2 groen en 1 blauw. Die klik je met 4pin molex op voeding en hij doet het.
Daarnaast heb ik 5 meter puur wit besteld en die knip ik zelf naar gewenste lengte en soldeer ik.Die heb ik inmiddels al 2 maand geleden besteld.
3 weken geleden heb ik RGB setje van 5m binnengekregen en daar mankeert ook niks aan. Is precies zelfde setje wat bij Action, Aldi etc voor €25 staat, maar mij heeft het €10 gekost en 3 weken wachten.
Van de week heb ik 5m rode ledstrip binnengekregen en deze is precies zelfde qua kwaliteit als eerste strip puur wit.
Als je niet kan solderen en zelf niet wilt of wilt leren dan zou ik voor kant en klare setje gaan die je zo in klikt en kaar
Ik ga gewoon voor een RGB setje van 5m en een wit molex-powered stripje. Hoef ik niet in de weer met zelf solderen en aansluiten.