Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:29

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Er is volgens de samsung website een nieuw stukje software uit! Samsung KIES! Een echte verbetering met de voorgaande software! Ziet er goed uit. Op 1 ding na... Hij herkend mijn Spica niet :/ Heb onderstaande link gevolgd en ben toen gaan connecten... Hij zegt dat dit apparaat niet ondersteund word door KIES. Zijn er meer mensen die er last van hebben?

http://www.samsung.com/nl...ica%20I5700&cate_type=all

Edit:

Zie ook net dat er gewoon een update van 130MB klaarstaat... Eerst die maar downloaden :X

[ Voor 7% gewijzigd door Touchdomex op 08-06-2010 18:59 ]

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:06
Touchdomex schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 18:57:
Er is volgens de samsung website een nieuw stukje software uit! Samsung KIES! Een echte verbetering met de voorgaande software! Ziet er goed uit. Op 1 ding na... Hij herkend mijn Spica niet :/ Heb onderstaande link gevolgd en ben toen gaan connecten... Hij zegt dat dit apparaat niet ondersteund word door KIES. Zijn er meer mensen die er last van hebben?

http://www.samsung.com/nl...ica%20I5700&cate_type=all

Edit:

Zie ook net dat er gewoon een update van 130MB klaarstaat... Eerst die maar downloaden :X
Lees voor de lol het topic eens door, daar staan nog een paar rants op KIES en New PC Studio (NPS). Het kost de meeste mensen een beetje tot veel klooien met drivers (officieel van Samsung via KIES of NPS of onofficieel te vinden in diverse fora) om de Spica herkend te krijgen.
Als hij eenmaal herkend is, loop je tegen een volgend probleem aan: NPS herkent alleen Spica's met Android 1.5, KIES alleen die met 2.1. Als je dus wilt updaten van 1.5 naar 2.1, moet je eerst NPS installeren, updaten (als de offiiciele Nederlandse update ooit nog uitkomt) en dan NPS er af gooien en KIES installeren.
Als je 64-bit windows draait heb je nog wat extra hobbels voor je.

Succes 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

gwystyl schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 19:06:
[...]

Lees voor de lol het topic eens door, daar staan nog een paar rants op KIES en New PC Studio (NPS). Het kost de meeste mensen een beetje tot veel klooien met drivers (officieel van Samsung via KIES of NPS of onofficieel te vinden in diverse fora) om de Spica herkend te krijgen.
Als hij eenmaal herkend is, loop je tegen een volgend probleem aan: NPS herkent alleen Spica's met Android 1.5, KIES alleen die met 2.1. Als je dus wilt updaten van 1.5 naar 2.1, moet je eerst NPS installeren, updaten (als de offiiciele Nederlandse update ooit nog uitkomt) en dan NPS er af gooien en KIES installeren.
Als je 64-bit windows draait heb je nog wat extra hobbels voor je.

Succes 8)
Ze hebben vandaag zo te zien 2 updates klaarstaan van het programma... Vorige versie op de Samsung website was nog NPS( vorige week donderdag/vrijdag) maar vandaag staat KIES er. Ook staan er 2 updates klaar die vandaag gereleased zijn. Ik ben benieuwd of dit dan de langverwachte update is :o Anders ga ik morgen eens wat samsung helpdeskmensen opbellen met hoe het nou zit.

En hij werkt niet :/ Ga morgen wel de domme consument uithangen en vragen waarom mijn software niet werkt die ik download bij de adviespagina van mijn telefoon :/

[ Voor 6% gewijzigd door Touchdomex op 08-06-2010 19:23 ]

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
Touchdomex schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 19:11:
[...]

Ze hebben vandaag zo te zien 2 updates klaarstaan van het programma... Vorige versie op de Samsung website was nog NPS( vorige week donderdag/vrijdag) maar vandaag staat KIES er. Ook staan er 2 updates klaar die vandaag gereleased zijn. Ik ben benieuwd of dit dan de langverwachte update is :o Anders ga ik morgen eens wat samsung helpdeskmensen opbellen met hoe het nou zit.

En hij werkt niet :/ Ga morgen wel de domme consument uithangen en vragen waarom mijn software niet werkt die ik download bij de adviespagina van mijn telefoon :/
De versies die je noemt zijn volgens mij van begin maart. Ik heb er toen wel mee geklooid, maar had geen succes. Ik ben uiteindelijk maar met Odin gaan flashen.

Laat even weten wat je van samsung te horen krijgt. Ben wel benieuwd hoe ze zich daar uit proberen te lullen :D. Ik heb de telefoon al sinds november, en kan nog steeds niet synchroniseren met mijn desktop......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laatste NPS (New_PC_Studio_1.4.0.IL2) werkt prima hoor, eerst programma opstarten dan spica aan, het vinkje bij USB fouten opsporen en aanmelden en werkt bij mij onder alle windows 7 (32 & 64)versies en een xp laptop.
er is 1 update geweest 1.5.
je moet pas zenuwachtig worden als er een 2010 gebruiksaanwijzing in het NL bij staat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08 20:56
Verwijderd schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 21:57:
Laatste NPS (New_PC_Studio_1.4.0.IL2) werkt prima hoor, eerst programma opstarten dan spica aan, het vinkje bij USB fouten opsporen en aanmelden en werkt bij mij onder alle windows 7 (32 & 64)versies en een xp laptop.
er is 1 update geweest 1.5.
je moet pas zenuwachtig worden als er een 2010 gebruiksaanwijzing in het NL bij staat ;)
Ik heb ook geen enkel probleem gehad met het laten herkennen van de Spica in NPS.
Overigens meldde NPS dat ik alléén de firmware kon updaten.. verder niks.

Het laten herkennen van de Spica in downloadmodus (voor Odin) was een héél ander verhaal. :X

[ Voor 5% gewijzigd door Hyp Hyper op 08-06-2010 22:03 ]

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goodfellas
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 07-05 12:39
Jaja, leuk en aardig allemaal. Als je het zo leest lijkt er weinig mis met PCS, NPS en KIES. Helaas kun je er helemaal niets mee behalve een kleine update van 1.5 installeren na een poging of 17.

Mijn vriendin heeft een legend. Aansluiten, drivers en pc studio installeren van meegeleverde sd kaart en synchroniseren maar.

Ik heb geen spijt van de spica hoor, deze levert uitstekende value for money. Maar de aanvullende software van samsung is waar-de-loos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

gwystyl schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 20:23:
[...]

De versies die je noemt zijn volgens mij van begin maart. Ik heb er toen wel mee geklooid, maar had geen succes. Ik ben uiteindelijk maar met Odin gaan flashen.

Laat even weten wat je van samsung te horen krijgt. Ben wel benieuwd hoe ze zich daar uit proberen te lullen :D. Ik heb de telefoon al sinds november, en kan nog steeds niet synchroniseren met mijn desktop......
Ik dacht eerst ook dat ik een verkeerde versie had! Totdat ik de data van de update zag staan. Dubbele update van vandaag met dus gedownload van de NL website met support voor win 7. Toestel is van vorige week dus ben benieuwd. Ga het in ieder proberen bij Samsung. Oftewel ik ga beginnen met de klacht dat mijn toestel niet herkend word met de software die geleverd word door Samsung op de website. Oftewel die zou moeten werken in theorie. Niet dat ik eerst ongeveer 20 verschillende versies in verschillende talen heb gehad om maar die update naar 2.1 te bemachtigen :+ Daar hebben zij geen baat bij en hoeven ze ook niet te weten.
Hyp Hyper schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 22:02:
[...]

Ik heb ook geen enkel probleem gehad met het laten herkennen van de Spica in NPS.
Overigens meldde NPS dat ik alléén de firmware kon updaten.. verder niks.

Het laten herkennen van de Spica in downloadmodus (voor Odin) was een héél ander verhaal. :X
Ik heb hem 1 keer kunnen connecten en dat was met de versie die voorheen werd aangeboden op de standaard website van Samsung. Met elke andere versie werkt hij hier niet :( Dus ja ik heb opzich alle recht om pissig morgen ze op te bellen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tekort aan geheugen: even ter info. Ik had mij onlangs een nieuwe app geinstalleerd voor het beheer van de camera. Blijkt dat alle foto's sindsdien dubbel worden opgeslagen, zowel op het intern geheugen als op de SD kaart.
Vandaar dus het plotse tekort aan geheugen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

en weer een update voor gezeik met die software :X Ze raden mij aan om XP te gebruiken en daarop de nieuwste software te installeren :X Daarnaast schijn ik volgens hun de verkeerde versie te hebben :/ Moet er eentje hebben met KPN dat terwijl ik hem gekocht heb bij Hi :X Lekker zooitje daar... :/ Ga morgen wel eventjes kijken of ik wat tijd kan vrijmaken om naar de Hi shop te gaan...

Vanavond eens een VM installeren met XP en daar eens mee gaan spelen. Ben benieuwd en keep you posted.... Vind het maar een slechte zaak van Samsung...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Touchdomex schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 14:43:
en weer een update voor gezeik met die software :X Ze raden mij aan om XP te gebruiken en daarop de nieuwste software te installeren :X Daarnaast schijn ik volgens hun de verkeerde versie te hebben :/ Moet er eentje hebben met KPN dat terwijl ik hem gekocht heb bij Hi :X Lekker zooitje daar... :/ Ga morgen wel eventjes kijken of ik wat tijd kan vrijmaken om naar de Hi shop te gaan...

Vanavond eens een VM installeren met XP en daar eens mee gaan spelen. Ben benieuwd en keep you posted.... Vind het maar een slechte zaak van Samsung...
mag je niet eens een nieuwe firmware over je gelokte hi toestel gooie, balen 8)7
Als je officeel de 2.1 update wil zal je toch op de KPN/HI versie moeten wachten,
dat is als in na de 2.1 eerst "normaal"uit is.

of kijk hier:
Bluefall in "[Samsung Galaxy Spica] Firmwares en Flashen"

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2010 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
Verwijderd schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 16:16:
[...]

mag je niet eens een nieuwe firmware over je gelokte hi toestel gooie, balen 8)7
Als je officeel de 2.1 update wil zal je toch op de KPN/HI versie moeten wachten,

of kijk hier:
De enige berichten die ik over de update via NPS heb gezien, zijn dat het een nieuwere build van 1.5 is. Ik zou dus via de methode waar Bluefall naar linkt upgraden naar 2.1.
Ik heb zelf KPN zakelijk, maar ik heb ongeveer alle firmwares die uitgekomen zijn getest en bij geen enkele was het een probleem dat dat geen KPN was. Gewoon de internet instellingen opzoeken op de KPN pagina, invullen bij APN's en gaan met die banaan. Ik weet eigenlijk niet of een CID/SIMlock bij de Spica nog problemen op kan leveren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Verwijderd schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 16:16:
[...]

of kijk hier:
Anders lees je eventjes goed jonge |:(

Er is volgens die typmiep van samsung al wel een aantal officiele updates uit (waar ze dat vandaan haalt geen idee, maar ze kon het zien aan mijn firmware. Mijn viel er niet tussen.) Een ervan was voor KPN toestellen bedoeld. Maar ik heb een Hi toestel die er dus niet onder valt.

Weet niet hoe jij een gelockt toestel ziet. Maar KPN/Hi/Telfort(weet ik niet zeker) het bedrijf wat zijn toestellen het minste lockt en vrij vaak zelfs gewoon simlock vrij meegeeft.

Zelf flashen is leuk. Maar ik wil het eerst netjes via de normale weg proberen en in dit geval mijn gelijk halen. Door het beloven en daarna niet doen ben je bij mij aan het verkeerde adres.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 16:56
heeft er al iemand een (goede) auto-houder gevonden?
Zeker nu google navigatie aangezet heeft is dat erg interesant.

3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
Mattie112 schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 19:28:
heeft er al iemand een (goede) auto-houder gevonden?
Zeker nu google navigatie aangezet heeft is dat erg interesant.
Ik gebruik de HR Richter houder voor de HTC Polaris (kwam ik tegen in de Halfords). Die past redelijk, maar misschien zijn er inmiddels beter passende houders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kristo
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-09 09:25

kristo

cosmotheoros

*n00b vraagje*

Ik dacht dat ik geen flash (filmpjes) kon afspelen, maar blijkbaar werken (edit: sommige) filmpjes op m.youtube wel.

Andere flash, zoals websites met flash, gaat dan weer niet.

Hoe komt dit verschil juist en wat kan ik (firmware 1.5) wél doen van flash?

Bedankt :)

Nexus 5, Nexus 7, Chromebook XE303

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Touchdomex schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 17:55:
Weet niet hoe jij een gelockt toestel ziet. Maar KPN/Hi/Telfort(weet ik niet zeker) het bedrijf wat zijn toestellen het minste lockt en vrij vaak zelfs gewoon simlock vrij meegeeft.
Toen ik de witte Spica wilde was die er alleen in KPN simlock versie. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauritsm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12-04-2024

mauritsm

zo veel tekst...zo weinig ruim

kristo schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 19:29:
*n00b vraagje*

Ik dacht dat ik geen flash (filmpjes) kon afspelen, maar blijkbaar werken (edit: sommige) filmpjes op m.youtube wel.
Bedankt :)
m.youtube is naar mijn weten HTML5, maar ik kan het fout hebben.
In de versies 1.5 en 2.1 zit nog geen flash, dus het moet eigenlijk wel HTML 5 zijn ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Double
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-11-2023
als je hem root kan je zelf flash inbouwen, maar eigenlijk werken alleen banners bij mij :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.samsungmobile.nl/promotion/newsView.do
er komt dus wel een officieele update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-09 08:24
Het is aangekondigd, en er verschijnt zo nu een dan een nieuwere 2.1 rom. Ze zijn er dus mee bezig.
Maar een officiele update via de software van samsung is er nog steeds niet.

Maar waarom het zo lang moet duren? Samsung laat er verder niets over los.

[ Voor 32% gewijzigd door job op 13-06-2010 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Double
Samsung doet wat ze zeggen te doen, in sommige landen beloofde ze 2.1, dus daar hebben ze 2.1.
In Nederland hebben ze nooit (officieel) gezegd 2.1 uit te geven, dus doen ze dat ook niet.

Ik snap de problemen van mensen die zeggen slechte service te krijgen van samsung dan ook niet, ze doen wat ze zeggen, je krijgt alleen geen extra'tjes.
Bij HTC beloven ze overal updates voor maar de teller van updates naar 2.1 staat nog steeds op 0, ookal zeiden ze bij ong. elke telefoon dat ze een update zouden krijgen.

Als ik mag kiezen tussen een bedrijf dat z'n beloften na komt qua service, ookal is het niet veel, en een die veel zegt maar niks doet, ga ik toch voor het eerste.

[ Voor 10% gewijzigd door The_Double op 13-06-2010 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar kan ik zien hoeveel apps er in de market zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
The_Double schreef op zondag 13 juni 2010 @ 16:03:
Samsung doet wat ze zeggen te doen, in sommige landen beloofde ze 2.1, dus daar hebben ze 2.1.
In Nederland hebben ze nooit (officieel) gezegd 2.1 uit te geven, dus doen ze dat ook niet.
De update is gewoon voor heel europa beloofd. wanneer zeiden ze er niet bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HAMMAR
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16-07 18:33
Heeft iemand wekende MMS instellingen van vodafone voor mij??

De spica is niet terug te vinden in de lijst op de site van Vodafone.

Vage shit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
Kijk eens bij het linkje onderaan die vodafone pagina: Toestel niet gevonden? Ga naar de algemene instellingen

http://www.vodafone.nl/pr...len/Algemene_instellingen

En als je er daar niet mee uit komt moet je eens kijken in het spica firmware topic. Daar staan de instellingen een keer of twee genoemd. (hint: zoekbalk rechtsboven).

[ Voor 136% gewijzigd door job op 13-06-2010 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HAMMAR
job schreef op zondag 13 juni 2010 @ 17:28:
Kijk eens bij het linkje onderaan die vodafone pagina: Toestel niet gevonden? Ga naar de algemene instellingen

http://www.vodafone.nl/pr...len/Algemene_instellingen

En als je er daar niet mee uit komt moet je eens kijken in het spica firmware topic. Daar staan de instellingen een keer of twee genoemd. (hint: zoekbalk rechtsboven).
Ja klopt, met die instellingen was ik al aan de gang geweest, maar helaas zonder succes.
Ik zal het andere topic ff doorspitten. Thnx Job!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben van plan deze telefoon te kopen. Ik heb enkel een vrag over de gps / navigatie functie. Standaard zit er google maps op. Dan kost het dataverbruik geld (of je moet een databundel hebben). Is er ook software dat je vooraf kan laden (bepaald land) zodat je geen dataverbruik hebt (in verband met het buitenland $$$)?

Hebben jullie ervaring met bepaalde navigatiesoftware i.c.m. deze telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 14 juni 2010 @ 11:13:
Ik ben van plan deze telefoon te kopen. Ik heb enkel een vrag over de gps / navigatie functie. Standaard zit er google maps op. Dan kost het dataverbruik geld (of je moet een databundel hebben). Is er ook software dat je vooraf kan laden (bepaald land) zodat je geen dataverbruik hebt (in verband met het buitenland $$$)?

Hebben jullie ervaring met bepaalde navigatiesoftware i.c.m. deze telefoon?
Google maps navigatie werkt bij mij nog niet helemaal naar behoren. Een goede oplossing (vaak gratis) kan OpenStreetmap zijn. Ik heb dit niet getest en kan dus ook niks daarover zeggen. Let wel op dat niet bij al deze apps die gebruik maken van OpenStreetmap navigatie zit! MapDroyd heeft alleen offline maps, maar geen navigatie. Misschien is er een android navigatietopic op GoT?

Verder zijn er ook betaalde navigatieapplicaties, met enkele van die applicaties kan je maps downloaden. Je hebt echter wel een GROTER micro?sd kaartje nodig dan de geleverde 1GB van de spica.

Nog een goede site: http://mobac.dnsalias.org/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Aangezien ik veel van auto wissel en ook regelmatig in andere voertuigen mijzelf vervoer. Zoek ik eigenlijk een universele houder die je op het raam kan proppen. Maar die vooral mijn Spica ondersteund. Ik zou hem dan graag in landschap mode willen zetten. Zodat alles goed weergeven word. Welke zijn aan te raden? Het liefste een beetje goedkoop! Heb nog weinig gevonden wat mij echt bevalt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 14 juni 2010 @ 11:42:
[...]

Google maps navigatie werkt bij mij nog niet helemaal naar behoren. Een goede oplossing (vaak gratis) kan OpenStreetmap zijn. Ik heb dit niet getest en kan dus ook niks daarover zeggen. Let wel op dat niet bij al deze apps die gebruik maken van OpenStreetmap navigatie zit! MapDroyd heeft alleen offline maps, maar geen navigatie. Misschien is er een android navigatietopic op GoT?

Verder zijn er ook betaalde navigatieapplicaties, met enkele van die applicaties kan je maps downloaden. Je hebt echter wel een GROTER micro?sd kaartje nodig dan de geleverde 1GB van de spica.

Nog een goede site: http://mobac.dnsalias.org/
Bedankt voor je reactie. Zijn hier ook mensen met gratis/betaalde software op hun Samsung Galaxy Spica I5700? Zodat het wat eenvoudiger wordt een programma te kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
Verwijderd schreef op maandag 14 juni 2010 @ 14:21:
Zijn hier ook mensen met gratis/betaalde software op hun Samsung Galaxy Spica I5700? Zodat het wat eenvoudiger wordt een programma te kiezen.
Veel lees plezier: Android: Turn by Turn Navigation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justin_ti
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-06 09:39
Sygic doet het prima, vind het alleen niet zo betrouwbaar. Soms valt de GPS ineens uit en ik heb toch niet het idee dat het een vervanger is voor een los navigatie systeem. Maar opzich prima, hij fluit ook netjes met een scheidsrechtersfluitje als ik te hard rij of in de buurt ben van een flitspaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Touchdomex schreef op maandag 14 juni 2010 @ 14:16:
Aangezien ik veel van auto wissel en ook regelmatig in andere voertuigen mijzelf vervoer. Zoek ik eigenlijk een universele houder die je op het raam kan proppen. Maar die vooral mijn Spica ondersteund. Ik zou hem dan graag in landschap mode willen zetten. Zodat alles goed weergeven word. Welke zijn aan te raden? Het liefste een beetje goedkoop! Heb nog weinig gevonden wat mij echt bevalt...
Niemand? :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor de reactie! Heb de telefoon besteld met verlening bij Tele2 voor € 12,50 p.m 2 jaar.
Dit is mijn eerste smartphone. Kreeg de telefoon met Android versie 1.5. Na lang klooieb heb ik de PC studio werkend gekregen. Kreeg melding dat er een update beschikbaar was, maar dit is ook een versie 1.5. Heb toen handmatig met Odin geupdate naar versie 2.1 werkt prima, alleen het menu / "desktop" werkt iets anders.
Google navigator werkt prima (voor die enkele keer dat ik het nodig heb). Krijg er alleen geen spraak bij.
Kortom, een prima telefoon voor een goede prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giganielsie
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19:36
Even een vraagje:

Ik heb mijn Spica geupdate via odin naar JE4.
Vorige week heb ik ook ingesteld dat de Wifi niet meer uitgaat als de Spica op Stand-by staat.
Nou werkt dat wel gewoon goed maar mijn e-mail wilt niet meer automatisch updaten.

Iemand anders ook problemen mee, of zijn er oplossingen?

Het vinkje bij auto-sync staat wel gewoon aan.

Ps. Ook mijn gps doet het niet meer (Of heeeeeeeel slecht!). Heeft dat iets me elkaar te maken?

[ Voor 12% gewijzigd door giganielsie op 16-06-2010 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justin_ti
Heb mn spica weer terug van reparatie. Nieuw scherm in gezet (mijn oude was gebarsten). Grappig genoeg reageert deze echt veel beter! Ik kan nu ook gewoon met mijn nagel over het scherm, al zijn mijn nagels gewoon wel kort. Dat deed hij eerder niet.

Wat ook wel grappig is, is dat ze die samdroid firmware eraf hebben gehaald!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChromeFR
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-09 09:20
wat kostte dat nou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prototype666
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 03-04-2013
justin_ti schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 17:10:
Heb mn spica weer terug van reparatie. Nieuw scherm in gezet (mijn oude was gebarsten). Grappig genoeg reageert deze echt veel beter! Ik kan nu ook gewoon met mijn nagel over het scherm, al zijn mijn nagels gewoon wel kort. Dat deed hij eerder niet.

Wat ook wel grappig is, is dat ze die samdroid firmware eraf hebben gehaald!
is het niet een compleet nieuwe dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fransf
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02-03-2021
Gisteren heb ik op mijn telefoon firmware 2.1 geinstalleerd (I570EXXJE4).
Klopt het dat het iets langer duurd dan versie 1.5 die was namelijk wel wat sneller opgestart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

giganielsie schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 16:12:
Even een vraagje:

Ik heb mijn Spica geupdate via odin naar JE4.
Vorige week heb ik ook ingesteld dat de Wifi niet meer uitgaat als de Spica op Stand-by staat.
Nou werkt dat wel gewoon goed maar mijn e-mail wilt niet meer automatisch updaten.

Iemand anders ook problemen mee, of zijn er oplossingen?

Het vinkje bij auto-sync staat wel gewoon aan.

Ps. Ook mijn gps doet het niet meer (Of heeeeeeeel slecht!). Heeft dat iets me elkaar te maken?
Ik heb precies dezelfde problemen, voor de rest werkt het super dus ik wil niet terug naar 1.5.

Als iemand een oplossing heeft, graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fransf
Verwijderd schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 08:39:
[...]

Ik heb precies dezelfde problemen, voor de rest werkt het super dus ik wil niet terug naar 1.5.

Als iemand een oplossing heeft, graag!
Mijn gps werkt op vodafone wel gewoon heb hem gisteren getest en hij wist precies waar ik was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Double
@fransf
Ja, maar vooral de 1e keer, daarna zit er weinig verschil in.

@360gamer
Staat locatie bepaling door google servers aan? dat scheelt een hoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fransf schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 08:40:
[...]

Mijn gps werkt op vodafone wel gewoon heb hem gisteren getest en hij wist precies waar ik was.
Hij wist ook wel waar ik was, alleen duurde het soms een paar minuten.
The_Double schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 11:05:
@fransf
Ja, maar vooral de 1e keer, daarna zit er weinig verschil in.

@360gamer
Staat locatie bepaling door google servers aan? dat scheelt een hoop.
Dankje, dat scheelt inderdaad flink. Al was het onder 1.5 sneller had ik het idee.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2010 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fransf
2.1 heeft natuurlijk meer software denk om op te starten dan 1.5?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Ik vind het verschil in opstarten tussen 1.5 en 2.1 behoorlijk.
Niet dat het erg is aangezien ie niet vaak uit gaat. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HAMMAR
Vaag zeg, ik zit net wat te pielen op mn spica en drukte min of meer per ongeluk op een knop of widget, welk of wat weet ik niet meer. In ieder geval opende er zich een keuze menuutje voor samsung- of android widgets.
Ik kan het niet meer terugvinden, weet iemand het hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
HAMMAR schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 15:19:
Vaag zeg, ik zit net wat te pielen op mn spica en drukte min of meer per ongeluk op een knop of widget, welk of wat weet ik niet meer. In ieder geval opende er zich een keuze menuutje voor samsung- of android widgets.
Ik kan het niet meer terugvinden, weet iemand het hier?
Als je de standaard home-applicatie/launcher hebt (Pantheon) krijg je die optie als je lang (2 sec?) een lege plek op je bureaublad inhoudt, of als je drukt op <menu> en dan kiest voor <toevoegen>. Bij andere launchers kan je op die manier ook dingen toevoegen, maar geen Samsung-widgets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HAMMAR
Hey Bedankt!, dat was het idd!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fransf
Tot mijn grote verbazing zag ik vandaag dat er een stofje onder het beeldscherm samsung galaxy spica zit.
Zijn meer mensen die hier last van hebben en kan je dit onder garantie laten verwijderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 84hannes
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 29-08 15:01
fransf schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 16:35:
Tot mijn grote verbazing zag ik vandaag dat er een stofje onder het beeldscherm samsung galaxy spica zit.
Zijn meer mensen die hier last van hebben en kan je dit onder garantie laten verwijderen?
Ik heb had daar bij mijn Sony Ericssons wel eens last van (dat is: het was (is?) hun handelsmerk), en heb dat een keer kosteloos bij een servicecentre laten verwijderen. Ik verwacht dat Samsung daar ook niet moelijk over zou kunnen doen: er zou immers helemaal geen stof onder het scherm moeten kunnen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justin_ti
Prototype666 schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 00:04:
[...]

is het niet een compleet nieuwe dan?
Ongeveer 190 euro! Maar ik heb m niet zelf laten vallen en ik wist niet dat diegene die dat gedaan had gewoon verzekerd is (WA). Wordt dus allemaal geregeld hoop ik. Een nieuwe was maar ietsje duurder maar goed, het was alleen het glaasje. Repareren is dus ook prima. Ze hebben er trouwens ook een nieuwe accu in gezet, die was niet eens stuk. Er zit zo'n streepjescode sticker op namelijk. Deze gaat nog heel lang mee als hij zegt datie nog maar 5% vol zit. Heb m van vanochtend 10 tot vanmiddag 17 uur nog aan gehad (zonder te bellen hoor). Toen sloot hij pas af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_gadget
  • Laatst online: 21:59

Mr_gadget

C8H10N4O2 powered

Ik heb nu ook een spica :) Werkt best goed. Maar ik had vandaag opeens dat hij opeens opnieuw opstartte na het ontvangen van een sms :? En sommige apps kan je niet afsluiten maar dat schijnt te horen. Maar als je veel apps open hebt staan gaat de accu dan niet korter mee en wordt de niet telefoon trager? Ik begrijp dat ze in een suspense stand gaan maar volgens de proces monitor gebruiken ze nog wel wat van de cpu..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Mr_gadget schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 11:15:
Ik heb nu ook een spica :) Werkt best goed. Maar ik had vandaag opeens dat hij opeens opnieuw opstartte na het ontvangen van een sms :? En sommige apps kan je niet afsluiten maar dat schijnt te horen. Maar als je veel apps open hebt staan gaat de accu dan niet korter mee en wordt de niet telefoon trager? Ik begrijp dat ze in een suspense stand gaan maar volgens de proces monitor gebruiken ze nog wel wat van de cpu..
Er is al heel veel gesproken over het op de achtergrond draaien van apps bij Android. Aub eerst zelf even zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fazal-sama
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 25-07 15:46
Ik heb al een tijdje last van een krakend geluid bij het afspelen van muziek, ik heb het niet bij alle nummers.
Bestaat er een fix hiervoor? Ik heb namelijk gelezen dat het ligt aan de spica's hardware/software.
Momenteel draai ik ECLAIR JD4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Fazal-sama schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 16:47:
Ik heb al een tijdje last van een krakend geluid bij het afspelen van muziek, ik heb het niet bij alle nummers.
Bestaat er een fix hiervoor? Ik heb namelijk gelezen dat het ligt aan de spica's hardware/software.
Momenteel draai ik ECLAIR JD4.
Is helaas een bekend probleem. Het is eerder gemeld in dit topic.
Zelf had ik het op de 1.5 meer dan op 2.1 JE1 maar echt helemaal goed is het niet geworden..

Van een fix (zoals ooit door htc gedaan is voor de Touch Diamond na veel klachten. daarop was het probleem wel veel erger btw) is me niets bekend helaas.

[ Voor 3% gewijzigd door Hyp Hyper op 19-06-2010 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justin_ti
Je moet eigenlijk niet gaan vragen om een fix voor een beta rom, daar zitten nou eenmaal bugs in. Nouja het valt te proberen natuurlijk, maar idd helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fazal-sama
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 25-07 15:46
justin_ti schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 17:25:
Je moet eigenlijk niet gaan vragen om een fix voor een beta rom, daar zitten nou eenmaal bugs in. Nouja het valt te proberen natuurlijk, maar idd helaas.
Ja dat snap ik,
alleen ik had dit ook al op android 1.5, ik dacht dat het misschien weg zou gaan als ik eclair zou draaien.
:/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Double
je kan het (gedeeltelijk) fixen door setcpu te installeren en de minimum wat omhoog te schroeven.

Voor mensen die problemen hebben met trage fixes op gps:
in system/etc staat het bestandje gps.conf, verander daar "north-america.pool.ntp.org" naar "nl.pool.ntp.org" en je heb een stuk snellere fix!

[ Voor 3% gewijzigd door The_Double op 19-06-2010 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giganielsie
The_Double schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 19:09:
in system/etc staat het bestandje gps.conf, verander daar "north-america.pool.ntp.org" naar "nl.pool.ntp.org" en je heb een stuk snellere fix!
Thanks, werkt goed!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kan je dat dan opslaan? Ik gebruik Astro, open het bestandje met de file editor, maar kan het niet opslaan. De knop save is niet aanklikbaar, en als ik de back knop gebruik en druk op save, slaat hij het ook niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Double
@pienstra Je moet je mobiel geroot hebben, dat zal jij wel niet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is precies geroot? Ik heb versie 2.1 erop gezet (eclair)

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2010 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Double
Geroot is dat je root toegang hebt in het filesystem, vergelijkbaar met een administrator account in windows.

Meer info over rooten staat in het firmwares en flashen topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet dan Lkmod erop zetten? En is er geen app dat ik die gegevens wel kan opslaan zonder de telefoon te root-en?

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2010 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Double
ja, nee

als je http://forum.samdroid.net...ot-etc-10-06-2010-a-1193/ er op zet merk je er bijna niks van behalve dat je root toegang hebt en je volume wat harder kan :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giganielsie
Als je hem afsluit, vraagt die dan niet of je het wilt opslaan? was bij mij het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke thanks. Kan dat op deze versie:

Firmwareversie 2.1-update1
Baseband-versie:I570EXXJD1
Kernelversie: 2.6.29 root@SE-S608 #2
Buildnummer: ECLAIR.XXJE4

Maar ik las ook, dat de telefoon maar 2 keer overgaat. Of is dat niet in die versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

giganielsie schreef op zondag 20 juni 2010 @ 14:49:
Als je hem afsluit, vraagt die dan niet of je het wilt opslaan? was bij mij het geval.
Dat doet ie wel, maar als ik hem dan weer open staat ie weer op america. Slaat ie het bij jou wel op zonder root aangepast te hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Double
Verwijderd schreef op zondag 20 juni 2010 @ 14:50:
Oke thanks. Kan dat op deze versie:

Firmwareversie 2.1-update1
Baseband-versie:I570EXXJD1
Kernelversie: 2.6.29 root@SE-S608 #2
Buildnummer: ECLAIR.XXJE4

Maar ik las ook, dat de telefoon maar 2 keer overgaat. Of is dat niet in die versie?
0. You should have any Android 2.1 firmware since JC3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou dus moeten kunnen. Mocht het niet lukken, kom je dan altijd in het download menu, zodat ik dan weer de oude versie erop kan zetten?

Ik kan toch beter deze doen (versie 2.5.1), dit is versie 2.06?

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2010 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
Verwijderd schreef op zondag 20 juni 2010 @ 15:32:
Zou dus moeten kunnen. Mocht het niet lukken, kom je dan altijd in het download menu, zodat ik dan weer de oude versie erop kan zetten?

Ik kan toch beter deze doen (versie 2.5.1), dit is versie 2.06?
Het is een beetje verwarrend, maar 2.5.1 is ouder dan 2.06. LkMod 2.5.1 heeft LkKernel 1.02 geloof ik; die 2.06 waar je naar verwijst is allen de kernel. Vanwege de verwarring is LkMod hernoemd naar SamdroidMod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke, dan ga ik het proberen met deze (http://forum.samdroid.net...ot-etc-10-06-2010-a-1193/)

Uhm, lukt niet. Als ik Odin open vindt ie mijn telefoon. Ik laad in vakje OPS -> spica_jc3.ops en in PDA -> 5700_LK2-06_beta4_PDA.tar

Druk daarna op start, de tijd gaat lopen, maar er gebeurt niks. Moet ik nog ergens op drukken?

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2010 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Double
wat zijn alle andere instellingen?

en staat je mobiel wel in download mode?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goodfellas
Gisteren toch maar XXJE4 geflasht. Vond hem in het begin wat traag maar icm LauncherPro is werkt het super, zelfs nog een stuk sneller dan 1.5! Tot nu toe ben ik nog niets tegen gekomen dat niet werkt, 3g en gps werken ook naar behoren ( icm vodafone).

Als je nog twijfelt om te flashen: ik zou het gewoon doen. Het flashen zelf kost maar een paar minuten (ging echt veel sneller dan ik had gedacht).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
Verwijderd schreef op zondag 20 juni 2010 @ 16:03:
Oke, dan ga ik het proberen met deze (http://forum.samdroid.net...ot-etc-10-06-2010-a-1193/)

Uhm, lukt niet. Als ik Odin open vindt ie mijn telefoon. Ik laad in vakje OPS -> spica_jc3.ops en in PDA -> 5700_LK2-06_beta4_PDA.tar

Druk daarna op start, de tijd gaat lopen, maar er gebeurt niks. Moet ik nog ergens op drukken?
Zorg ervoor dat je de nps agent (welke zich installeert als je nps installeert) uitschakelt via het taakbeheer.

Voor verdere problemen met odin ga hier verder: [Samsung Galaxy Spica] Firmwares en Flashen

[ Voor 9% gewijzigd door job op 20-06-2010 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauritsm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12-04-2024

mauritsm

zo veel tekst...zo weinig ruim

[b]The_Double schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 19:09
_/-\o_

Thank, je bent mijn held!
Dat verklaart gelijk de slechtere fix nadat ik hem had geflasht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@rijn
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-09 15:33
Ik ben sinds kort over op Telfort en heb de nieuwe APN gegevens ingevoerd in mijn spica, echter kan ik enkel het internet op dmv de browser en apps kunnen geen internetverbinding gebruiken waar onder dus de e-mail. Meerdere mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teddy
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16:46
Je hebt roaming aan staan?

[ Voor 50% gewijzigd door Teddy op 21-06-2010 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Update is gelukt. Kan nu via root explorer instellingen aanpassen. Thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er iemand ervaring met deze houder i.c.m. samsung galaxy spica?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coendeurloo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-09 11:27
Verwijderd schreef op maandag 21 juni 2010 @ 15:58:
Lijkt precies op mijn houder. De kwaliteit is een beetje 'shabby', en je moet echt even moeite doen om de zuignap vast te krijgen. Het lijkt mij voor veelvuldig gebruik niet geschikt. Verder houd hij de spica goed vast, klemt prima. Ik had het niet als set gekocht, dus exclusief lader, mijn micro usb lader heb ik op ebay gekocht (voor 4.50 euro) nadat ik eerder een autolader had gekocht die geen goede connectie maakte...lijkt overigens veel op de lader in je set...dus hou het in de gaten...

Kortom, waar voor je geld, niet meer, niet minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giganielsie
Verwijderd schreef op maandag 21 juni 2010 @ 10:45:
Update is gelukt. Kan nu via root explorer instellingen aanpassen. Thanks.
Ik dacht dat het gelukt was maar hij staat nog steeds op north america.

Ik heb hem net geroot met Lk mod 2.06 maar lukt nog steeds niet met astro.

Is er ook een gratis app waarmee dit kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee is er niet. Ik had een gratis versie van root explorer, maar dan kan je niet bij elk bestand permissions aanpassen. Bij de betaalde versie kan je alles aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giganielsie
en er is ook geen andere App?

[ Voor 3% gewijzigd door giganielsie op 21-06-2010 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
ES file explorer kan ook root (instellen bij instellingen helemaal onderaan), maar die was niet zo stabiel als Root Explorer bij mij. Vaak ging het wel goed als ik eerst root aanzette, bestanden verwijderde, en gelijk root weer uit voor het afsluiten van ES explorer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Double
Je kan het ook op je pc doen, moet je even googelen naar droid explorer,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goodfellas
Verwijderd schreef op maandag 21 juni 2010 @ 15:58:
Ik heb mijn houder bij de handyman gehaald. Prima kwaliteit, blijft goed zitten aan de ruit en is aanpasbaar in de breedte. Kost dacht ik 20e, zonder oplader,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@rijn
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-09 15:33
Gegevensroaming staat aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb HANDCENT SMS gedownload.
Hij werkt prima maar als ik een sms heb krijg ik 2 mededelingen 1 van HANDCENT SMS en 1 van Android zelf.
Ik heb via toepassingen geprobeerd om het te verwijderen maar hij gaat maar niet weg, hij is nog steeds in de menu scherm.

Kan iemand me helpen?
Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
Dat heeft niets met je spica van doen. Vraag het eens in het android software topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 84hannes
  • Laatst online: 29-08 15:01
In je sms instellingen van Android kan je instellen dat je geen mededeling krijgt. Als je dat instelt krijg je alleen nog van Handcent een berichtje.

Ik heb nu Droid Manager geinstalleerd, maar zie geen mappen op mijn Spica. De Console werkt wel (beperkt dingetje, maar wel leuk), en USB foutsporing is ook aangezet.

[ Voor 36% gewijzigd door 84hannes op 21-06-2010 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giganielsie
The_Double schreef op maandag 21 juni 2010 @ 19:18:
Je kan het ook op je pc doen, moet je even googelen naar droid explorer,
Heb even gegoogelt en droid explorer gevonden en geïstalleerd op mijn computer.
Mijn pc ziet mijn telefoon ook maar als ik in droid explorer iets wil doen, ziet die geen mappen.
Ik kan wel screenshots maken.

Iemand een oplossing?

Komt het misschien omdat ik geen droidbox heb? Ik heb mijn spica met JE4 en LKmod 2.06 (weet niet of daar droidbox bij zit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_gadget
  • Laatst online: 21:59

Mr_gadget

C8H10N4O2 powered

Iemand een suggestie voor een goed hoesje voor de spica? Waarmee hij een ontmoeting met mijn sleutels kan overleven? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hikhakhok
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 19:37
giganielsie schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 15:53:
[...]

Heb even gegoogelt en droid explorer gevonden en geïstalleerd op mijn computer.
Mijn pc ziet mijn telefoon ook maar als ik in droid explorer iets wil doen, ziet die geen mappen.
Ik kan wel screenshots maken.

Iemand een oplossing?

Komt het misschien omdat ik geen droidbox heb? Ik heb mijn spica met JE4 en LKmod 2.06 (weet niet of daar droidbox bij zit)
Ik heb het veranderd door, eerst met Linda manager, en dan naar my phone.
En dan mapje etc open en dan het op het bestandje gps.conf klikken en dan vraagt hij bij mij
Actie voltooien met:
En het dan openen met astro en astro vraagt ook weer actie voltooien met, en dan met file editor het bestandje openen en dan north america veranderen in nl.pool.ntp.org. en dan gewoon terug button klikken en dan vraagt hij om het op te slaan.
zo heb ik het gedaan ;)

ik kom er net achter dat er bij mij ook niks veranderd is 8)7
Maar ik krijg wel een sneller fix dan eerst 8)7 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
Mr_gadget schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 21:41:
Iemand een suggestie voor een goed hoesje voor de spica? Waarmee hij een ontmoeting met mijn sleutels kan overleven? :P
Andere broekzak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP
  • Laatst online: 11-08 21:10

JunkieXP

Missing the BB10 Flow =)!

Het feit dat inmiddels de Duitse en Franse Eclair 2.0 Handleidingen beschikbaar zijn is ook geen verwijzing naar een nu zeer spoedig komende 2.1 Update via Samsung zelf?

Desktop: Wacom Intuos Pro | Logitech Z2300
Gadgets: iPhone 13 Mini
Earcandy: Sony WH1000XM3 & Beats Pro

Het Algemene Screen-Protector Topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik bij SMS een contactpersoon wil toevoegen zegt ie : Geen contact met telefoonnummers beschikbaar.
Bij Handcent SMS doet ie wel normaal. IK gebruik nu JE2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
hikhakhok schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 22:11:
ik kom er net achter dat er bij mij ook niks veranderd is 8)7
Maar ik krijg wel een sneller fix dan eerst 8)7 :)
Als je kort daarvoor een fix hebt gehad, gaat een tweede fix waarschijnlijk sneller.
Pagina: 1 ... 9 ... 14 Laatste