Bitdefender heeft intussen weer wat leuks gedaan (not). Een van de opties in Internet Security is "Search Advisor" onder Advanced Threat Protection. Dat controleert al je links op webpagina's en zet er een groen vinkje bij als ze OK zijn. Klinkt leuk maar gewoon irritant. Is een van de dingen die ik standaard uitzet.
Nu heeft iemand bij Bitdefender een brainfreeze gehad, en zet elke update het gewoon weer aan. Aangekaart bij Bitdefender maar nog geen respons. Ik zie dat hetzelfde nu gebeurt is bij de anti-tracking, ook iets wat ik uit heb staan.
Zo'n bloedhekel aan software die zich niet kan houden aan userkeuzes en zonder vragen dingen gewoon weer aanzet
.
Nu heeft iemand bij Bitdefender een brainfreeze gehad, en zet elke update het gewoon weer aan. Aangekaart bij Bitdefender maar nog geen respons. Ik zie dat hetzelfde nu gebeurt is bij de anti-tracking, ook iets wat ik uit heb staan.
Zo'n bloedhekel aan software die zich niet kan houden aan userkeuzes en zonder vragen dingen gewoon weer aanzet
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.