Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Acties:
  • +1Henk 'm!
Omdat de vorige polls alweer aardig oud zijn en er een aantal producten zijn veranderd en / of vervallen een aantal nieuwe polls over het gebruik van virusscanners.

De meest recente versie van de poll is hier te vinden: Bor de Wollef in "[Virusscanners] Discussietopic deel 4"

Poll: Welke virusscanner gebruik jij thuis?
AntiVir
ArcaVir
Avast
AVG
Avira
BitDefender
ClamAV
Dr. Web
eScan
eTrust
F-Prot
F-Secure
Fortinet
Kaspersky
Kingsoft Antivirus
Microsoft Security Essentials
McAfee
NOD32
Norman
Symantec / Norton
Panda
Trendmicro Antivirus
TrustPort
Quick-Heal
Sophos
VirusBlokAda
UNA
G-Data Antivirus
Sophos
Anders, namelijk...
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

Bor wijzigde deze reactie 10-10-2011 20:37 (164%)

Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0Henk 'm!

• YellowOnline
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 05-11 23:53

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Op mijn verse install heb ik Micosoft Security Essentials een kans gegeven: McAfee was me te agressief en had teveel impact op mijn systeem.

Eerste indruk: zeer goed. Low on resources en doet zijn werk. Hoe weet ik dat? Wel, door hem even aan het werk te zetten natuurlijk :+

Ik denk dat ik bij MSSE blijf. Het wordt weliswaar niet ondersteund door onze Juniper, maar de VPN open ik toch vanuit een domain-joined VM waar wél McAfee nog op draait.

Intel i7 8700K | G.Skill SniperX 3200MHz 2x8GB | MSI Z370 PC Pro | Gainward GTX 1070 | Fractal Design Define XL | LG BH10LS30 | Cherry MX Red | Logitech G500 | Thermaltake Smart M850W | Logitech X-530 | LG 34UM58 | Samsung EVO 500GB | 2x Seagate 4TB

• DeepR
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 27-08 22:50
Dat Emsisoft Anti-Malware lijkt het goed te doen. Ze staan vaak eerste plaats bij tests van die MRG,

dus als ik Emsisoft (gratis versie is alleen scanner) + Avast gebruik (gratis versie heeft veel realtime schilden), moet ik toch wel redelijk beschermd zijn?
Omdat de vorige alweer meer dan een jaar oud is;

Poll: Welke virusscanner gebruik jij thuis? 2011 editie
AntiVir
ArcaVir
Avast
AVG
Avira
BitDefender
ClamAV
Dr. Web
eScan
eTrust
F-Prot
F-Secure
Fortinet
Kaspersky
Kingsoft Antivirus
Microsoft Security Essentials
McAfee
NOD32
Norman
Symantec / Norton
Panda
Trendmicro Antivirus
TrustPort
Quick-Heal
Sophos
VirusBlokAda
UNA
G-Data Antivirus
Sophos
Anders, namelijk...
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

Bor wijzigde deze reactie 10-10-2011 20:36 (188%)

Frontpagemoderatie Forum

• ChicaneBT
  • Registratie: november 2000
  • Niet online

ChicaneBT

.:Porsche:.

quote:
westlym schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 10:49:
[...]

klopt. van het weekend bij een klant geweest die MSE had. Na drie keer scannen had MSE zo'n 7 virus verwijderd. Na scannen met Norton Online Scan nog twee virus kunnen vinden. Ten slotte Eset geïnstalleerd: hierna nog 4 virus kunnen verwijderen.
Ik heb bij de nieuwe install gekozen voor Avast. Deze virusscanner is volgens de vele testen één van de betere gratis virusscanners. En erg belangrijk deze schijnt de computer performance net als MSE haast niet te beïnvloeden. Een leuke aanvulling op de eerder genoemde av-comparatives.org performance test is deze review waar MSE in voor komt: http://dottech.org/14151/...vs-avira-vs-avast-vs-avg/

....911....

• MensionXL
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 11-11 20:42

MensionXL

Optimaliseren!

Ik heb laatst Kaspersky geprobeerd om mijn laptop met Windows 8 omdat MSE toch niet altijd de beste oplossing is. Het heeft een dag goed gedraaid waarna ik mijn laptop opeens warm vond worden, ik keek even bij taakbeheer:

8)7 Dat is dus niet helemaal de bedoeling. Uninstallen dan maar:

8)7 Dat werkt dus ook niet. Na een reboot kon het opeens wel maar voorlopig hou ik MSE nog wel even, ik heb vaak het idee dat jijzelf toch de beste virusscanner bent ;) Voor de rest is MSE meer dan prima :)

MensionXL wijzigde deze reactie 16-03-2013 10:56 (9%)

Gratis hardware! - Goedkoop bellen via VoIP

• begintmeta
  • Registratie: november 2001
  • Niet online

Volgens bovenstaande test* zouden Bitdefender/Bullguard en Kaspersky het beste presteren wat betreft het totaal van beveiliging, gebruiksvriendelijkheid en snelheid.Er missen wel enkele producten in de test geloof ik. We grappig dat resultaten behoorlijk kunnen verschillen tussen testen.

begintmeta wijzigde deze reactie 08-04-2013 09:25 (13%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mus131
  • Registratie: mei 2014
  • Laatst online: 20-05-2014
[left]Hier heb je een overzicht van alle testen die zijn gemaakt over alle bekende virusscanners. De link http://www.xtra-it.nl/Testen.htm en de site http://www.antivirushuis.nl/.

Een product kan hier als slecht worden gekenmerkt, omdat deze pas een aantal tests heeft meegedaan en wellicht wel 100% geslaagd is. Maar doordat de waarde wordt bepaald door meerdere tests heeft dit een grotere (negatieve) invloed. [/left]

• Talyan
  • Registratie: juni 2012
  • Laatst online: 25-04-2018
Hoi! Ik wou zojuist mijn panda licentie verlengen en werd met onderstaande geconfronteerd.

Als ik dit goed lees dien ik 10 euro extra te betalen om te zorgen dat als ik mijn pc formatteer ik mijn virusscanner (welke ik een jaar zou mogen gebruiken) opnieuw mag installeren.

Ja, nee. Gewoon nee.
Dus mijn goto virusscanner Panda is geen optie meer. Ik heb echter absoluut geen zin om mij het hele weekend te verdiepen in een virusscanner.

Wat ik zoek in een virusscanner.

*Scant wanneer ik dat wil.
*Neemt wijnig rescources.
*Is niet zelf een virus (AVG/AVAST I'm looking at you)
*Valt me niet elke 3 seconden lastig met meldingen.

Wie is bereid mij iets aan te raden?

• StarLite
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 12-08 16:49

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Ik draai nu al een tijdje Avira Free, maar ik ga toch maar overstappen naar een andere. Ik merk dat mijn computer wat langer doet over opstarten dan met windows defender, nadat mijn desktop verschijnt duurt het toch zo'n 5 seconden langer voordat ik programma's kan opstarten.
Daarnaast ergerde ik me al een tijdje aan de dagelijkse popups van avira om te upgraden naar de betaalde versie, maar op zich kan ik daar wel mee leven. Ze zijn nu alleen ook begonnen met banner ads op mijn desktop te pop-uppen en dat vind ik persoonlijk een no-go.

Ik snap dat de gratis versie ergens van betaald moet worden, maar reclame pop-ups op mijn desktop gaat mij te ver. Vanmiddag toch eens kijken naar een goed alternatief zonder dagelijkse reclame popups.

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

• smvs
  • Registratie: september 2000
  • Niet online
quote:
Bor de Wollef schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 15:06:
[...]

Bij mij (met activatie op hetzelfde Bitdefender account) werd de nieuwe periode gewoon bij de lopende periode opgeteld :)
Ik kocht een 3 jaar / 3 PC via de hierboven aangehaalde link en kreeg daardoor een nieuwe key waarbij de periode die ik nog had niet opgeteld was (maar de nieuwe key ging wel al dagen aftellen ondanks dat ik deze nog niet gebruikte).

Even de klantenservice gemaild en dit was opgelost (oude key bleef intact met bestaand aantal dagen, maakt niet veel uit).

smvs wijzigde deze reactie 11-02-2015 21:11 (5%)

• ChicaneBT
  • Registratie: november 2000
  • Niet online

ChicaneBT

.:Porsche:.

Avast irritante pop-ups. Ik ga eens een beetje bijhouden hoeveel irritante popups ik krijg van Avast en welke dat zo allemaal zijn. Deze is helemaal nieuw.

....911....

• Grasfluiter
  • Registratie: augustus 2014
  • Niet online
quote:
Ik ben steeds meer van mening dat voor thuisgebruik een gratis virusscanner als Bitdefender Free, Panda Free, Avast Free, etc eigenlijk meer dan genoeg is. Meer bescherming heb je niet nodig, de rest is vooral bangmakerij om geld af te troggelen voor een betaalde scanner, en ieder jaar maar weer opnieuw. Het is een enorme cash cow geworden.

Want reken maar gerust dat die gratis virusscanners van de grote antivirus namen goed werken. Hun reputatie schade zou anders enorm zijn.

En nee, ik gebruik geen MSE maar Bitdefender Free.
En voor mijn Chromebook helemaal niets, nada. Want Google heeft alle beveiliging al ingebouwd. Dat is niet alleen virusscanning maar ook diepteverdediging. Gratis. Zo kan het ook natuurlijk.

https://support.google.com/chromebook/answer/3438631?hl=nl

http://images-tlcflix.s3.amazonaws.com/promos/chromecast/chrome-logo-320px.jpg

Grasfluiter wijzigde deze reactie 11-06-2015 18:38 (6%)

• Grasfluiter
  • Niet online
quote:
oheng schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 22:37:
[...]
Jij noemt hier Panda en Bitdefender als gratis.... Maar Bitdefender heeft volgens mij al jaren geen gratis versie meer (jammer genoeg). Ik heb hier een paar maanden geleden nog lang om gezocht.
Voila. Voordeel van Bitdefender Free is dat die compleet op de achtergrond werkt, je hebt er normaal totaal geen last van met onnodige meldingen of reclame. Echt een topper. Mooi web logo ook.

http://bitdefender-antivirus-free.en.softonic.com/

Grasfluiter wijzigde deze reactie 11-06-2015 23:07 (41%)

• Grasfluiter
  • Niet online
quote:
daffie82 schreef op maandag 22 juni 2015 @ 15:39:
Tja, iemand betichten van een roze bril en zelf een roze Google bril ophebben, vind ik sowieso lachwekkend.
Generaliseren is pas lachwekkend. Ik heb een hele kast vol verschillende brillen. Als je meer ervaringen hebt meerdere systemen zie je de tekortkomingen van in dit geval Windows extra scherp.

Vooruit dan maar:

Grasfluiter wijzigde deze reactie 22-06-2015 15:48 (26%)

• SmokingCrop
  • Registratie: januari 2012
  • Niet online
Als je Bitdefender 2016 wil uittesten (op Windows 10) dan kan je dat al met de beta:
https://beta.central.bitdefender.com/login (inloggen & op install bitdefender drukken..)

Lijkt erop dat ze Ransomware File Protection hebben toegevoegd.

Bitdefender is trouwens als beste uit AV-Comparatives.org gekomen:
http://www.av-comparative.../07/avc_beh_201503_en.pdf

SmokingCrop wijzigde deze reactie 18-07-2015 18:03 (49%)

Klik voor [handleiding] Raspberry Pi met UniFi controller en Pi-hole (headless)

• Dav1d
  • Registratie: december 2003
  • Niet online
Zijn hier mensen die thuis een (virtuele) server met Sophos UTM Home draaien? Ziet er interessant uit.
Gratis voor thuisgebruik. Enige beperking is max. 50 IP's en 32000 concurrent connections, ruim voldoende dus.

Demo van webinterface: http://demo-redirect.astaro.com/?target=asg

En inclusief 12(!) gratis licenties voor Sophos anti-virus voor Windows:

• robcoenen
  • Laatst online: 16:14
Nieuwe AV-TEST, november 2015 - Windows.

The basic protection delivered by Microsoft through Windows Defender may be good, but it's a long way from being very good. Especially in the vital detection of malware, 17 out of 19 products were mostly far better. That is why users ought to rely on one of the tested security solutions. The laboratory awarded the 4 products from Avira, Bitdefender, Kaspersky and Symantec the highest achievable point score. Strictly according to the scan ratings, Bitdefender and Symantec showed the best results, whereby the products following close behind in the table had nothing to be ashamed of.

• Stacheldraht
  • Registratie: januari 2008
  • Laatst online: 17:37

Stacheldraht

PSN: Killerfabrik

Heel veel virus ellende zou kunnen worden voorkomen als mensen eens de digital signature zouden controleren van software die ze downloaden. Zie afbeelding en link:

MSDN: Introduction to Code Signing (Windows)

Naked Bikes: No other motorcycle design brings you as close to the road. No other style gives you quite the same experience of speed. Strip off all that plastic and chrome and it's just you, the grips, and the asphalt, in perfect harmony.

• Stacheldraht
  • Registratie: januari 2008
  • Laatst online: 17:37

Stacheldraht

PSN: Killerfabrik

quote:
ChicaneBT schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 10:51:
Met Defender vind ik het wel irritant dat je niet even een los bestand kan scannen.
Dat kan in principe wel.

Naked Bikes: No other motorcycle design brings you as close to the road. No other style gives you quite the same experience of speed. Strip off all that plastic and chrome and it's just you, the grips, and the asphalt, in perfect harmony.

• Markimoo|IA
  • Registratie: februari 2016
  • Niet online
Emsisoft Internet Security met daarnaast de gratis versie van Malwarebytes' Anti-Malware.

Huidige licentie:
http://puu.sh/noFmQ/0fcd323cf3.png

• robcoenen
quote:
Kaastosti schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 11:35:
Vooralsnog springen er drie leveranciers uit: Kaspersky, BitDefender en Avira. Ben geen kenner van de materie, hoeft ook niet gratis, maar wil toch wel enigszins een onderbouwde keuze maken.
Misschien interessant, testresultaten van de meest recente AV-test onder Windows 10 ;-)

Ik zelf ben een tevreden gebruiker van Norton, +/- €30,- voor 5 systemen.
Norton is flink op de schop gegaan, vergeet het imago wat Norton vroeger had en probeer het eens uit.
Overig genoemde alternatieven zijn ook, van wat ik heb horen zeggen, prima producten. :)

robcoenen wijzigde deze reactie 10-03-2016 16:19 (20%)

• Dav1d
  • Registratie: december 2003
  • Niet online
nieuws: 'Windows-installaties upgraden zonder toestemming naar Windows 10'

Omstreden actie van Microsoft, want zorgt voor veiligheidsrisico's bij onwetende gebruikers, zoals Kaspersky Internet Security 2015 die niet meer werkt na deze upgrade.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Cyb
  • Registratie: augustus 2002
  • Niet online
Kwam deze tegen over hoe AV pakketten met je privacy om gaan: http://www.makeuseof.com/...ing-youd-surprised-sends/
over deze studie http://www.av-comparative...ternet-security-products/

Helaas van 2014. Moeten ze vaker testen, privacy, want het weegt wat mij betreft zwaar. Heb zo'n gevoel dat het in de desktop PC wereld een beetje richting de superslechte privacy van de mobiele app wereld en internet gaat.

Misschien ook beter om dan gewoon geen Internet *Security* pakket te nemen, maar gewoon een simpele virusscanner. Internet security pakketten stellen vaak toch weinig voor heb ik het idee.
Eigenlijk zou je haast een personal firewall moeten nemen om het je eigen virusscanner te blokkeren, behalve voor database signature updates.

Wat mij betreft een NO-GO als het om privacy gaat, los van het onderzoek:Cloud-based file scanning pakketten misschien ook vermijden.

Mogelijk wel goed kwa privacy:
-Emsisoft (Oostenrijk): https://www.emsisoft.com , gezien de 1) resultaten uit het onderzoek 2) ze het probleem op hun eigen blogs ook aankaarten, ze bloggen ook regelmatig over privacy en 3) ze marketen hun product met "2 out of 21 AV companies ensure the privacy of user data".

Daarom maar even Emsisoft geinstalleerd.

Aanvullende info:

Cyb wijzigde deze reactie 18-03-2016 20:51 (46%)

quote:
Glamdring schreef op woensdag 13 april 2016 @ 14:52:
[...]

Bijvoorbeeld SSL scanning aan/uit zetten, en hoe om te gaan met e-mail scanning en geïnfecteerde items.
Ik draai een uitgebreidere suite maar volgens mij kun je dat soort instellingen ook in Antivirus aanpassen.

Gebruik de modules button links onder in het scherm en je kunt de afzonderlijke modules stuk voor stuk instellen.

Frontpagemoderatie Forum

• robcoenen
ESET heeft afgelopen week hun producten vernieuwd. De nieuwe consumentenlijn biedt twee nieuwe producten, namelijk: ESET Internet Security (EIS) en ESET Smart Security Premium (ESSP). ESET Internet Security is de vervanger van ESET Smart Security. ESET Smart Security Premium is een nieuw product en bevat nog meer beschermingsfuncties.

Bekijk hier de nieuwe functies en de verschillen tussen de versies:

• robcoenen
Ook Bitdefender heeft vandaag een nieuwe versie uitgebracht.

robcoenen wijzigde deze reactie 20-09-2016 14:26 (15%)

• robcoenen
Nieuwe AV-TEST van augustus 2016 ;)
Details

• Meg
  • Registratie: september 2016
  • Niet online

Meg

"HAAA-BERSKY"

Ik maak zelf langere tijd gebruik van Emsisoft Internet Security, nadat ik als cadeau de Anti-Malware variant mocht ontvangen, vervolgens heb ik deze voor 10€ een upgrade gegeven naar de Internet Security versie welke een firewall heeft ingebouwd.

Door het referral systeem van het programma heb ik inmiddels een licentie die 24-2-2015 is gestart en eindigt op 19-11-2014.

Nog nooit problemen gehad hiermee en de support is uitstekend. :)

https://puu.sh/rsKFd/835c1e68c7.png

"If you lose your left arm your right arm will be left."
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein
Voorheen bekend onder de naam Markimoo maar aangepast omdat ik wil zijn wie ik ben.

• robcoenen
quote:
dest1 schreef op woensdag 02 november 2016 @ 12:31:
welke antivirus is heel licht kwa resources maar toch effectief? liefst gratis maar betalend kan ook nog

ik heb net bitdefender 2017 verwijderd van mijn vader zijn laptop omdat die zijn laptop teveel vertraagt, dus op zoek naar iets anders
Bitdefender is anders best licht nog hoor ;) Draai sinds afgelopen maand ook Bitdefender na ruim 13 jaar Norton.

• Meg
  • Registratie: september 2016
  • Niet online

Meg

"HAAA-BERSKY"

Heb je daarover al eens contact gehad met de Bitdefender Klantenservice m.b.t. het probleem dat je ondervind?

Verder raad ik zelf Emsisoft aan, ookal is dit programma bij velen mensen niet bekend. Het programma is zeer eenvoudig in gebruik, gebruikt niets van het RAM geheugen en het heeft de mogelijkheid om gratis een licentie te verkrijgen. :+

"If you lose your left arm your right arm will be left."
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein
Voorheen bekend onder de naam Markimoo maar aangepast omdat ik wil zijn wie ik ben.

• robcoenen
quote:
Ik_ben_Mark3 schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 12:52:
Ik wilde Avast Internet Security 2016 installeren omdat ik hier een key voor heb (gratis :p ) maar ik lees nu wat slechte verhalen erover in dit topic. Ik had hiervoor Avira zonder key dus dan krijg je telkens die pop-up. Is het aan te raden toch voor Avira te gaan of is Avast ook gewoon prima?
Avira en Avast zijn op gebied van bescherming ongv. gelijkwaardig aan elkaar. Performance blijft Avast wel wat achter. Let wel op dat hier de gratis versie van Avast getest is.

• Mark.
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 28-07-2018

Mark.

Defensor

Bovenstaande gebruik ik nu al 5 jaar op rij en niks anders dan lof. Zowel voor de sofware als de helpdesk toen ik en probleem had met het opnieuw laden van de software. Wat zeg ik: Omdat het een wat oudere computer was en dus de versie een oude was ( als in 3 jaar geleden?) en allang betaalt en natuurlijk ook verlopen qua code, kreeg ik gewoon de laatste versie en een nieuwe code. Toch netjes.

Voor de eventuele muggenzifters: Ik ben een eindgebruiker die gewoon wil dat een progje dat doet wat hij belooft. Ik ga niet tweaken o.i.d. zoals veel techies doen en dan klagen dat e.e.a. niet gelukt ( wat dus geen reden is want progjes zijn er niet om te tweaken maar als eindgebruiker er gebruik van te maken zoals ze gebracht worden.) maar reken een progje af wat hij belooft. Ook met gamen i.t.t.bijvoorbeeld het aloude Norton is G Data absoluut niet hinderlijk of belemmert hij ook maar iets.

Vind het daarom des te opvallender dat G Data zo weinig genoemd/geroemd wordt voor zijn waarde.

Mark. wijzigde deze reactie 23-01-2017 10:53 (4%)

De mens wikt maar God beschikt.

• robcoenen

• MDXTweaker
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 09:23
quote:
Henk007 schreef op maandag 11 december 2017 @ 10:14:
[...]

Bij mij werd hij er gewoon bij opgeteld, dus je kunt hem nu aanschaffen en je licentie met een jaar verlengen.

Het lijkt er dus op dat-ie helemaal niet wordt opgeteld |:(

MDXTweaker wijzigde deze reactie 11-12-2017 10:39 (10%)

• SmokingCrop
  • Niet online
quote:
Bor schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 18:51:
Met Bitdefender (non free) heb ik geen enkele last. Heeft er hier iemand al ervaring opgedaan met Bitdefender 2019? Deze is sinds enige tijd ook uitgekomen en biedt weer nieuwe features inclusief een revamped GUI.
Kwetsbaarheidsscan heeft alleszins al een bug hier :>
Tal van updates die al geïnstalleerd zijn, alsook eentje van 86 GB..

Voor de rest nog niet veel opgemerkt, lijkt zijn werk gewoon te doen zoals de jaren voorheen.

SmokingCrop wijzigde deze reactie 18-07-2018 22:47 (8%)

• smvs
  • Registratie: september 2000
  • Niet online
-- Alle scenario's hieronder gaan uit van abonnementen voor meerdere devices, gezien ik meerdere devices heb en 1 device voor mij sowieso niet interessant is --

Op Retailmenot vond ik de code "TPSCBitdefender". Die werkt echter alleen op abonnementen voor 1 jaar (vermoedelijk omdat op een abonnement van 3 jaar / 3 devices standaard al korting zit en je dan een combinatie van kortingen krijgt, wat ze wat te gek wordt). Op abonnementen van 3 jaar / 5 devices krijg je standaard geen extra korting, maar werkt de code desondanks ook niet.

De truuk is om een combinatie van een link en bovenstaande code te gebruiken:

Gebruik eerst deze link: https://www.retailmenot.com/out/9997195 . Je krijgt dan een korting van 27 euro op een prijs van 89.99 euro voor Anti Virus 3 jaar / 3 devices, prijs wordt dan 62.99 euro. Dit is een wassen neus, sterker nog, dit is iets duurder dan de standaard korting die je krijgt zonder link (base price is dan 84.99 met 25.49 euro korting = 59.50 euro).

De grap is echter dat als je de link gebruikt, de "TPSCBitdefender" code dan opeens wel geaccepteerd wordt (hij overschrijft de oorspronkelijke korting). Je krijgt dan 50% korting, wat resulteert in Anti Virus 3 jaar / 3 devices voor 45 euro. De code werkt ook met Anti Virus 3 jaar / 5 devices. Deze krijg je dan voor 55 euro.

Andere mogelijkheden: Internet Security 3 jaar / 3 devices voor 62.50, 5 devices voor 72.50, 10 devices voor 80 euro.

• SmokingCrop
  • Niet online
ocf81 schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 17:44:
[...]
Dat is ook zo'n bloedirritant ding aan BD inderdaad. Ik controleer regelmatig of een cert ook klopt. Dan zie ik dat BD er doodleuk tussen is gaan zitten. Ik heb ook wel eens een jaar ESET geprobeerd. Dat was eigenlijk net zo'n drama.
Kan je met 1 vinkje uitzetten.
Mag je wel geen OCD hebben om een groen icoontje te willen zien in bitdefender :+

• robcoenen
Norton heeft hun productlijn vandaag vernieuwd en bestaat op dit moment uit:
• Norton AntiVirus Plus
• Norton 360 Standard / Deluxe / with LifeLock Select

"We are offering free upgrade to Norton 360, our comprehensive protection plan from Norton. This is an opportunity for existing customers to upgrade your current subscription to New Norton 360 for free, for the remaining days left on your current subscription.

We are offering a free upgrade to selected existing Norton customers via email and in-product notifications for now. We highly recommend Norton customers to opt-in for email notifications in Norton Account to receive Norton promotions and offers."

robcoenen wijzigde deze reactie 14-08-2019 09:20 (44%)

Pagina: 1

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Elektrische voertuigen

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True