Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Rukapul
  • Registratie: februari 2000
  • Nu online

Rukapul

Moderator General Chat
quote:
zumbyifh schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 12:32:
Net verlengd:
Via de NL homepage (https://www.bitdefender.nl/renewal/) > renewal korting 30%
Via de internationale website (https://www.bitdefender.com/renewal/) > renewal korting 60%
Zou er ook een pagina zijn die zich op de US richt?

Zelfs op die internationale site krijg ik met 44euro/3jaar/3devices nog niet de deal die ik jaren geleden uit deze topicreeks viste met 27euro/3jaar/3devices. Heb nog 2 maanden te gaan dus het is verleidelijk om te wachten op black friday deals.

• Wenzel
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 20:31
Ze stunten niet meer. Vorig jaar 30 november heb ik verlengt voor 15,98 USD 1 jaar/3 devices.
Heb nu ook nog 2 maanden de tijd om een goede aanbieding tegen te komen.

• HKLM_
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 21:50

HKLM_

www.cloud23.nl

Zijn er hier mensen die sophos home hebben draaien en ook in de beta zitten ? Sinds de update naar windows 10 1709 werkt hyper-v niet meer. (door uit de beta te gaan wel lijkt het)

Ubiquiti • 2 site’s • 2x Unifi USG 3P • Unifi Switch 8 ports 60w • 2x Unifi AC-LR • 2x Unifi AC-Lite • Unifi CloudKey

• digitalb
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 21-02 00:16
Ik heb al een paar jaar een abonnement voor AVG internet security voor 3 pc's en kreeg recent een mail dat ik met 15% korting nu alvast kon verlengen. Bedrag komt dan op € 65.99

Maar kijk ik op de website van AVG dan kost internet security € 54.99 voor een jaar en dan staat er bij: bescherm het hele gezin, ongeacht het aantal apparaten.
Gaat het met antivirus software ook al zo dat ieder jaar overstappen loont of mis ik iets?

• Alfa90_Buttje
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 22-02 22:21

Alfa90_Buttje

VRRROOOAAARRRP

Ik heb zakelijk net overal ESET Endpoint Security geïnstalleerd inclusief ESET Fileserver op diverse servers en ESET Mail security op onze Exchange server. Beheer via de Remote Administrator. Echt dikke pluim d:)b

Ik heb uiteindelijk 3 maanden trial kunnen draaien en voorwaarde om tot aankoop over te gaan was vlekkenloze beheer/remote uitrol met de remote administrator en een goede integratie en bescherming op onze mailserver. We hebben namelijk een andere server met GFI Mailessentials en op de clients hadden we Norman maar manmanmanman wat schoot dat tekort!!! :r vorig jaar nog een uitbraak van .Locky virus gehad, in 30 minuten ruim 30.000 bestanden versleuteld. Maar gelukkig prima backup terug kunnen zetten :)

Het kwam zelfs geregeld voor dat, ondanks mijn zorgvuldig getune'de GFI rules, de GFI Bitdefender en Vipre AV modules, we toch bijlages in de mail kregen die én door GFI én lokaal door Norman waren doorgelaten. Dus alleen bij uitvoeren had je nog een kans dat Norman je ging beveiligen, maar daar kon je maar op 1 manier achterkomen. Ik zag dus wekelijks dergelijke spammails bij collega's opduiken waardoor ik zelfs met een vervelend gevoel de vakantie in ging in de hoop dat er niks geks ging gebeuren. Overigens hebben we ook nog een Barracuda appliance die de internettoegang bewaakt dus mogelijke worden command-and-control verbindingen geblockt, maar ook daar kom je pas achter als het te laat is.

We hebben nu GFI uitgebreid met de (betaalde) Kaspersky module, de Firewall krijgt een cloud koppeling zodat deze 'domme' firewall ineens slim wordt en 'brains' krijgt en compleet internet verkeer bewaakt. Daarnaast dus ESET Fileserver op de GFI server en de ESET Mail Security op de mail server en dan nog lokaal dus de ESET Endpoint security. Daarnaast heeft GFI Vipre verruild door Avira. Dus we hebben nu een bescherming uit meerdere lagen met meerdere technieken en engines/fabrikanten dus waar de ene niets ziet heb je kans dat een ander hem wel ziet.

Ik heb inmiddels al gehad dat ESET Filesecurity, bestanden die door GFI heen gaan, halverwege al worden onderschept. GFI modules Bitdefender en Kaspersky houden geregeld zaken tegen. En op Exchange haalt de ESET Mailsecurity er geregeld zaken uit, dus lokaal heb ik sindsdien geen gevaarlijke bijlagen meer gehad. klopklopklop :X

@Tomba 110 licenties voor 3 jaar voor ca. 4500 euro, geen tussenpartij maar rechtstreeks bij de bron!! d:)b

Kaspersky was goedkoper, maar gaf op mijn werkstation rare fouten en ESET voldoet en ik heb hem privé ook al 8 jaar in gebruik en mijn ervaring met de Mailsecurity en de Remote Administrator, de nederlandse verkoop en nederlandse supportdesk, en de korte lijntjes rechtstreeks met de fabrikant, gaf voor mij de doorslag. ESET Remote Administrator heeft ook keurig een verwijder optie die in Norman ontbrak en ik handmatig alle werkstations bij langs moest.

Daarbij heb ik ESET hun nederlandse supportafdeling zelf bij ons de Mailsecurity en Remote Administrator laten installeren om mij er van te verzekeren dat het goed ging en goed geïnstalleerd was. Dus naderhand hoefde ik alleen maar de werkstations en servers uit te rollen.

Wat nog wel goed is op te merken, het feit dat we voorheen Norman alleen installeerden op die plek waar er gebruikers inloggen, dus pc's/laptops en citrix (terminal) servers, maar ESET aan raadt zoveel mogelijk de ESET File Security op servers te installeren om hiermee te voorkomen dat ze als 'springplank' (beach head) worden gebruikt door Wannacry-achtigen en andere cryptolockers! Voorheen was altijd de filosofie 'waarom wil je anti-virus op een fileserver als de eindgebruiker toch al bescherming heeft en je onnodig dan files gaat zitten scannen die anders nooit aangeraakt worden. Nou, daarom dus !! B) Ik vond dit wel een noemenswaardig feit.

Alfa90_Buttje wijzigde deze reactie 08-11-2017 20:51 (70%)

AMD Ryzen 7 2700X | ASRock X470 Taichi | 16GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX2070 Windforce 8GB GDDR6 | 31TB Areca Powered | Windows 10 x64 | Oculus Rift Bundle (Rift + Touch)

• Tomba
  • Registratie: mei 2000
  • Laatst online: 22:46

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

quote:
Alfa90_Buttje schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 07:41:
Ik heb zakelijk net overal ESET Endpoint Security geïnstalleerd inclusief ESET Fileserver op diverse servers en ESET Mail security op onze Exchange server. Beheer via de Remote Administrator. Echt dikke pluim d:)b

Ik heb zo'n beetje 7 weken trial kunnen draaien en voorwaarde om tot aankoop over te gaan was vlekkenloze beheer/remote uitrol met de remote administrator en een goede integratie en bescherming op onze mailserver. We hebben namelijk een andere server met GFI Mailessentials en op de clients hadden we Norman maar manmanmanman wat schoot dat tekort!!! :r vorig jaar nog een uitbraak van .Locky virus gehad, in 30 minuten ruim 30.000 bestanden versleuteld. Maar gelukkig prima backup terug kunnen zetten :)

Zal deze post zo verder aanvullen als ik op de zaak ben.
Ben zelf met veel plezier gebruiker van Eset privé, lekker licht (zeker t.o.v. BitDefender die ik ook gebruik). Wat was je kwijt voor deze combi?

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

• IP_Inspect
  • Registratie: september 2016
  • Laatst online: 21-09-2018
quote:
Rukapul schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 20:42:
[...]

Zou er ook een pagina zijn die zich op de US richt?

Zelfs op die internationale site krijg ik met 44euro/3jaar/3devices nog niet de deal die ik jaren geleden uit deze topicreeks viste met 27euro/3jaar/3devices. Heb nog 2 maanden te gaan dus het is verleidelijk om te wachten op black friday deals.
Vorig jaar tijdens de Black Friday, Bitdefender Total Security Multi-Device 2017 subscription voor een jaar voor 17.99 dollar gekocht... Ik hoop dat ze dit jaar ook weer gaan stunten...

• Alfa90_Buttje
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 22-02 22:21

Alfa90_Buttje

VRRROOOAAARRRP

quote:
Tomba schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 07:58:
Ben zelf met veel plezier gebruiker van Eset privé, lekker licht (zeker t.o.v. BitDefender die ik ook gebruik). Wat was je kwijt voor deze combi?
Privé heb ik ESET Anti-virus 3 devices voor 3 jaar (op 4 devices geïnstalleerd) O-)

AMD Ryzen 7 2700X | ASRock X470 Taichi | 16GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX2070 Windforce 8GB GDDR6 | 31TB Areca Powered | Windows 10 x64 | Oculus Rift Bundle (Rift + Touch)

• prinsvlad
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 22-02 23:23
quote:
HKLM_ schreef op zondag 5 november 2017 @ 18:57:
Zijn er hier mensen die sophos home hebben draaien en ook in de beta zitten ? Sinds de update naar windows 10 1709 werkt hyper-v niet meer. (door uit de beta te gaan wel lijkt het)
Lange tijd gedraaid. Wat voor problemen ervaar je?.

Hier al gekeken? : https://community.sophos....ate-insider-hyper-v-issue

prinsvlad wijzigde deze reactie 09-11-2017 00:08 (19%)

• Wenzel
Leuke aanbieding, maar kan nog beter: https://www.bitdefender.com/renewal/

• no_way_today
  • Registratie: december 2008
  • Laatst online: 19-02 13:48
Iemand die met iobit werkt? Zit te overwegen om ultimate aan te schaffen. Maakt gebruik van bitdefender, heeft zelfs wannecry onderschept en tuned je pc. Alleen allemaal losse pakketten.

• AnonymousWP
  • Registratie: april 2014
  • Niet online

AnonymousWP

Control-freak

Mod van OnePlus Reddit Discord (/r/oneplus): https://discord.gg/oneplus | Mede-beheerder van Oxygen Updater

• Pompi
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 22-02 21:18
quote:
IP_Inspect schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 18:38:
[...]

Vorig jaar tijdens de Black Friday, Bitdefender Total Security Multi-Device 2017 subscription voor een jaar voor 17.99 dollar gekocht... Ik hoop dat ze dit jaar ook weer gaan stunten...
Zat toen straks toevallig op hun website en zag dat ze €30 korting gaven, toen maar eens op die coupon sites gekeken of er grotere kortingen te vinden waren. Heb er 1 gevonden voor €15,55 (hopelijk werkt de link nog, want op deze pc wordt de redirect van avantgate geblokt)

• Baserk
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 16:43
quote:
no_way_today schreef op zondag 12 november 2017 @ 07:30:
Iemand die met iobit werkt? Zit te overwegen om ultimate aan te schaffen. Maakt gebruik van bitdefender, heeft zelfs wannecry onderschept en tuned je pc. Alleen allemaal losse pakketten.
We zijn wat jaren verder maar ik zou er niet naar omkijken, ik herinner me nog; 'IOBit Steals Malwarebytes' Intellectual Property' link

Romanes eunt domus | AITMOAFU

• no_way_today
quote:
Baserk schreef op donderdag 16 november 2017 @ 19:26:
[...]

We zijn wat jaren verder maar ik zou er niet naar omkijken, ik herinner me nog; 'IOBit Steals Malwarebytes' Intellectual Property' link
Het is eveb terug, maar zou wel ernstig zijn. Toch kan het product wel goed zijn.
Wat is een goed alternatief? bescherming en optimalisatie?

• no_way_today
quote:
Pompi schreef op woensdag 15 november 2017 @ 17:29:
[...]

Zat toen straks toevallig op hun website en zag dat ze €30 korting gaven, toen maar eens op die coupon sites gekeken of er grotere kortingen te vinden waren. Heb er 1 gevonden voor €15,55 (hopelijk werkt de link nog, want op deze pc wordt de redirect van avantgate geblokt)
Werkte nog, tx! geen geld.

• remco8264
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 21:05
quote:
digitalb schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 00:23:
Ik heb al een paar jaar een abonnement voor AVG internet security voor 3 pc's en kreeg recent een mail dat ik met 15% korting nu alvast kon verlengen. Bedrag komt dan op € 65.99

Maar kijk ik op de website van AVG dan kost internet security € 54.99 voor een jaar en dan staat er bij: bescherm het hele gezin, ongeacht het aantal apparaten.
Gaat het met antivirus software ook al zo dat ieder jaar overstappen loont of mis ik iets?
AVG is een paar jaar terug inderdaad naar onbeperkt aantal apparaten gegaan. Oude abonnementen (beperkt aantal pc's) zijn nog wel te verlengen, maar niet nieuw te bestellen. Ik denk dat ze dat expres doen om extra geld te vangen.

• Gijs
  • Registratie: juli 2013
  • Laatst online: 20-02 15:20
quote:
[...]

Ik vond 22.50 voor 3 apparaten internet security al een aardige deal, maar deze is nog beter! Thanks _/-\o_

i5 4670K | Corsair H110 | Gigabyte Z87X-UD4H | Gigabyte N780 | MX100 512GB | Corsair AX860 | Corsair 750D

• dennis_rsb
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 22:49
Ik gebruik momenteel Kasperky AV, maar ik wil mijn abbo niet gaan verlengen (loopt binnenkort af) op meerdere systemen al gemerkt dat als de pc langere tijd uit gestaan heeft dat hij gewoon regelmatig niet uit zichzelf update. Nu twijfel ik nog tussen de Ziggo virusscanner (f-secure) of Windows Defender. Zover ik zie in testen op www.av-test.org zijn beide goed. Alle systemen draaien op Windows 10, behalve mijn moeders laptop (win7)

Dus de keuze is in principe tussen F-secure of Defender (en op mijn moeders laptop security essentials) Als er geen groot verschil is qua detectie dan houd ik het het liefste bij MS's eigen scanner. Dank alvast

• rain2reign
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 22-02 14:10
Beide doen het best goed volgens AV-Comparatives. Daar kijk ik meestal ook, "with a grain of salt". En daar worden ze redelijk goed onthaald. Persoonlijk zou ik F-secure van Ziggo een maandje testen en als het bevalt hou die dan, anders kan je altijd not terug naar Defender van Window 10 zelf.

• dennis_rsb
quote:
rain2reign schreef op maandag 20 november 2017 @ 14:32:
Beide doen het best goed volgens AV-Comparatives. Daar kijk ik meestal ook, "with a grain of salt". En daar worden ze redelijk goed onthaald. Persoonlijk zou ik F-secure van Ziggo een maandje testen en als het bevalt hou die dan, anders kan je altijd not terug naar Defender van Window 10 zelf.
Jep, ik zou hem om te beginnen eens op 1 pc/laptop kunnen testen. Bevalt dat, dan ook op de rest. Maar als ik jou ook zo hoor scheelt het idd niet bar veel zoals ook op die site staat. Maar wat ik me afvraag. Is defender béter als security essentials? Volgens mij ontloopt het elkaar niet zo. Maar je kan het op die site niet 1 op 1 vergelijken omdat er geen recente testen zijn in dezelfde maanden bij win7 en 10.

• rain2reign
Voormalig Windows Security Essentials (MSE) is Windows Defender for Windows 8 en 10, in het heel kort. Defender is daarop gebaseerd, heeft alle features en dergelijke, maar is dan verder gebouwd-/uitgebreid onder het noemer van Defender.

• dennis_rsb
quote:
rain2reign schreef op maandag 20 november 2017 @ 15:18:
Voormalig Windows Security Essentials (MSE) is Windows Defender for Windows 8 en 10, in het heel kort. Defender is daarop gebaseerd, heeft alle features en dergelijke, maar is dan verder gebouwd-/uitgebreid onder het noemer van Defender.
I know, maar ik bedoel meer of het qua detectie hetzelfde is of dat defender daarin ook beter scoort. :)

• no_way_today
Iobit getest, 40€ verder, voor advanced systemcare ultimate (nog meer dan pro), zou ook bescherming tegen radsomware e.d. moeten bieden. Zodra je de functie aan wilt zetten: koop malwarescanner of pro. Vraag mij af wat dan de ultimate versie is (duurder dan prog of alleen het anti-malware pakket)? Gelukkig hebben ze een 60 dagen niet tevreden geld terug optie, na tig mailtjes gaan ze het nu terug overmaken. Ik moet het nog zien! Ben blij dat die optie er is en dat was dan eens maar nooit weer!

Via de link hierboven bitdefender gekocht en al die optimalisatieprogramma's geloof ik niet zo in. De pc werd langzamer en langzamer... haha

• The Executer
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 22-02 22:55
Kwam nog een link tegen in mijn e-mail aangezien Bitdefender al enige tijd verlopen is. Net even gechecked, prijzen zijn nog beter dan via de https://www.bitdefender.com/renewal/ (Behalve voor de Total Security, deze is gelijk):

Bitdefender Antivirus Plus 2018 3 devices 1 year € 39.99 € 20 € 15.99
Bitdefender Internet Security 2018 3 devices 1 year € 59.99 € 30 € 23.99
Bitdefender Total Security 2018 5 devices 1 year € 69.99 €28 € 28

Link (Zonder referal, deze reeds verwijderd: https://www.bitdefender.n...enewal/2018/av-is-ts.html

Overigens is de link van Pompi nog steeds de beste deal volgens mij (Gebruik overigens een cookieblocker oid, 212 cookies :X :
quote:
[...]

The Executer wijzigde deze reactie 22-11-2017 15:39 (42%)

"We don't make mistakes; we just have happy accidents" - Bob Ross

• Wenzel
Dat is zeker een goede deal.
Overigens, gebruikt iemand Bitdefender op zijn Android mobiel? Vertraagt het niet de werking?

• The Executer
quote:
Wenzel schreef op woensdag 22 november 2017 @ 15:27:
Overigens, gebruikt iemand Bitdefender op zijn Android mobiel? Vertraagt het niet de werking?
Ik kom eigenlijk nooit iemand tegen met een AV bescherming op zijn telefoon. Vanuit Samsung pushen ze erg graag Intel, maar net wat ik zeg, ben nog nooit iemand tegengekomen.

• grun93
  • Registratie: april 2004
  • Nu online
quote:
The Executer schreef op woensdag 22 november 2017 @ 15:36:
Ik kom eigenlijk nooit iemand tegen met een AV bescherming op zijn telefoon. Vanuit Samsung pushen ze erg graag Intel, maar net wat ik zeg, ben nog nooit iemand tegengekomen.
Zou ik dan de enige zijn? Lijkt me sterk. Ik gebruik smart security van Eset met een 3 in 1 abonnement. Ik mag het met dezelfde key op 3 verschillende devices gelijktijdig gebruiken, waarvan 1 op de Android telefoon dus.

• The Executer
quote:
grun93 schreef op woensdag 22 november 2017 @ 16:30:
[...]

Zou ik dan de enige zijn? Lijkt me sterk. Ik gebruik smart security van Eset met een 3 in 1 abonnement. Ik mag het met dezelfde key op 3 verschillende devices gelijktijdig gebruiken, waarvan 1 op de Android telefoon dus.
Zeker zulje niet de enige zijn! Ik zie dat ik het ietwat ongelukkig verwoord heb. Wat ik bedoelde was, dat ik nog niemand in mijn omgeving tegen ben gekomen die een AV oplossing op zijn mobiel draait, en zodoende weet wat daar de effecten van zijn.

Zit er ook wel eens aan te denken (Helemaal nu ik waarschijnlijk inga op die aanbieding gepost door @Pompi ), aan de andere kant vraag ik mij af hoeveel gevaar ik op dit moment loop. Telefoon (Galaxy S6) is verder default, geen root etc, en gebruik alleen de Play Store.

• Pompi
Fijn dat ik al een aantal mensen blij heb kunnen maken met die link voor bitdefender, al zullen ze daar in Roemenie er vast iets minder blij mee zijn >:)

• grun93
  • Nu online
quote:
The Executer schreef op woensdag 22 november 2017 @ 16:40:
Zit er ook wel eens aan te denken (Helemaal nu ik waarschijnlijk inga op die aanbieding gepost door @Pompi ), aan de andere kant vraag ik mij af hoeveel gevaar ik op dit moment loop. Telefoon (Galaxy S6) is verder default, geen root etc, en gebruik alleen de Play Store.
Toegegeven, ik heb het ook alleen omdat Eset destijds een zeer aantrekkelijke aanbieding had. Niet omdat ik het in de eerste plaats vanuit AV oogpunt nodig had. Maar nu ben ik er wel blij mee. Niet alleen om een virus en malware tegen te houden, maar in geval van diefstal kun je achteraf het toestel vrijwel waardeloos maken voor de dief. Misschien dat dat ook kan met free apps, daar heb ik verder niet naar gezocht.

• Wenzel
quote:
grun93 schreef op woensdag 22 november 2017 @ 16:30:
[...]

Merk je een verschil in werking en/of snelheid op je mobiel?

• grun93
  • Nu online
quote:
Wenzel schreef op woensdag 22 november 2017 @ 16:59:
Merk je een verschil in werking en/of snelheid op je mobiel?
Dat is moeilijk te zeggen, ik heb het al vanaf de dag dat ik de telefoon kocht.

• IP_Inspect
  • Laatst online: 21-09-2018
quote:
[...]

Hij doet het... Thanks O-)

• Rene-W
  • Registratie: februari 2014
  • Laatst online: 18-02 13:37
quote:
[...]

Hele goede deal! Dankjewel!

• Randje!
  • Registratie: december 2017
  • Laatst online: 02-12-2017
quote:
Pompi schreef op woensdag 22 november 2017 @ 16:47:
Fijn dat ik al een aantal mensen blij heb kunnen maken met die link voor bitdefender, al zullen ze daar in Roemenie er vast iets minder blij mee zijn >:)
Speciaal een account aangemaakt om je even te bedanken, wat een superdeal! _/-\o_

• baco101
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 21:58
quote:
Bedankt voor de link, ik heb ze in Roemenië ook wat minder blij gemaakt zojuist :)

• Radjesh
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 22-02 06:45
quote:
[...]

dank! :>

Niet

• RDKN-Steven
  • Registratie: augustus 2015
  • Laatst online: 17:26
quote:
Wenzel schreef op woensdag 22 november 2017 @ 15:27:
Ik heb het 3 maanden geleden op me Moto G4 Plus gehad en ik kon geen vertragingen opmerken. Op dit moment gebruik ik zowel op laptop als mobiel Norton Security. Ook deze werkt zonder vertragingen op te leveren op me mobiel en laptop :)

-Steven

• The Executer
Inmiddels heb ook ik Bitdefender via de link van @Pompi gebruikt, ging allemaal goed. Betaald via iDEAL, binnen dezelfde minuut dat ik betaald had, had ik de code ook al binnen. Inmiddels draai ik 2 weken op mijn nieuwe licentie, en bevalt super.

Op mijn HTPC stond nog een oude installatie welke wel werd geüpdate, maar geen actieve licentie had. Via internet ingelogd op het dashboard, install aangeklikt en 10 seconden later up and running. Op de telefoon de app gedownload, code ingevuld en werkte ook direct soepel. Op beide systemen merk ik geen vertraging.

Wanneer je op Android apps bijwerkt worden deze gescand. Je kunt zien of deze ook eventuele privacy risico's met zich meebrengt. Nu helpt het niet als je de permissies van die apps beperkt, Dit wordt namelijk niet actief uitgelezen.

• Matey
  • Registratie: april 2012
  • Laatst online: 16-02 20:16
quote:
Pompi, nog een bedankje van hier ook. Werkt perfect!

Had voordien een aantal jaren Norton gehad, maar is toch mooi 5 euro goedkoper dan Norton en komen beiden goed uit testen. Dus eens Bitdefender proberen, eerste indruk is al zeer positief qua interface en installatieproces. :)

• MDXTweaker
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 22-02 09:14
Mijn Bitdefender licentie is nog 123 dagen geldig. Zou de "@Pompi licentie" dan nog steeds werken? Nu aanschaffen en over 123 dagen gaan gebruiken? Of zou ik 'm nu al kunnen invoeren en telt-ie de 123 dagen er gewoon bij? Iemand een idee?

• Henk007
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 21:48
quote:
MDXTweaker schreef op maandag 11 december 2017 @ 08:32:
Mijn Bitdefender licentie is nog 123 dagen geldig. Zou de "@Pompi licentie" dan nog steeds werken? Nu aanschaffen en over 123 dagen gaan gebruiken? Of zou ik 'm nu al kunnen invoeren en telt-ie de 123 dagen er gewoon bij? Iemand een idee?
Bij mij werd hij er gewoon bij opgeteld, dus je kunt hem nu aanschaffen en je licentie met een jaar verlengen.

• MDXTweaker
quote:
Henk007 schreef op maandag 11 december 2017 @ 10:14:
[...]

Bij mij werd hij er gewoon bij opgeteld, dus je kunt hem nu aanschaffen en je licentie met een jaar verlengen.

Het lijkt er dus op dat-ie helemaal niet wordt opgeteld |:(

MDXTweaker wijzigde deze reactie 11-12-2017 10:39 (10%)

• Wenzel
quote:
MDXTweaker schreef op maandag 11 december 2017 @ 10:39:
[...]

[afbeelding]

Het lijkt er dus op dat-ie helemaal niet wordt opgeteld |:(
Het wordt alleen opgeteld als het om dezelfde abo gaat! Je gaat van 3 naar 5 apparaten.

• MDXTweaker
quote:
Wenzel schreef op maandag 11 december 2017 @ 10:44:
[...]

Het wordt alleen opgeteld als het om dezelfde abo gaat! Je gaat van 3 naar 5 apparaten.
Oké, dank je. Dan wacht ik nog even met activeren :z

• Henk007
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 21:48
Bij mij was het inderdaad hetzelfde product.

• The Chosen One
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 18:11

The Chosen One

Zie signature!

Is die actie/coupon niet meer geldig nu of heb ik ook gedoe met dat doorlink?
Heb er op geklikt maar kom nu op €70,- uit.

Vorige keer had ik 2-3 jaar via ebay gekocht voor el cheapos.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

• Pompi
quote:
The Chosen One schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 22:44:
Is die actie/coupon niet meer geldig nu of heb ik ook gedoe met dat doorlink?
Heb er op geklikt maar kom nu op €70,- uit.

Vorige keer had ik 2-3 jaar via ebay gekocht voor el cheapos.
Ik denk dat de actie/coupon niet meer geldig is, want toen ik het net probeerde zag ik ook €69.99 staan. Misschien hebben van die couponwebsites weer een nieuwe link naar zo'n aanbieding, de vorige had ik in 5 tot 10 min gevonden dus is het best wel waard om even te kijken

• ggj87
  • Registratie: juli 2016
  • Laatst online: 22:55
Ik weet niet of het hier kan maar is een dergelijk programma een goede manier om jezelf extra te beschermen tegen hacks e.d. als je je met cryptocurrencies bezighoudt? Ik ben er zelf niet mee bezig maar je leest wel eens over mensen waarbij hun wallet is gehacked.

https://www.techrepublic....hwart-keylogging-threats/

• Phuncz
  • Registratie: december 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Betere beveiliging voor crypto currency wallets zal toch aan inherente beveiligingstechnieken liggen en niet aan software. Als je niet wil dat je wallet berooft wordt zal je eerder moeten denken aan air-gapped systemen (wallet bewaren op toestel zonder internetverbinding, altijd), multi-factor authentication, regelmatig nazicht of herinstallatie van je systeem om te beletten dat je keyloggers of trojans lang hebt lopen. Een beschermingsprogramma gaat daar echt niet voldoende bij kunnen helpen vrees ik.

• The Chosen One
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 18:11

The Chosen One

Zie signature!

Nog 15 dagen Bitdefender Internet Security te gaan.

Moet ik nog andere anti virus prog's in beschouwing nemen naast Bitdefender, McAfee, Kaspersky en Panda(?!) (zag wat goede reviews)?

Als iemand nog suggesties heeft ga ik die ook ff bekijken. :)
Grote kans alsnog dat ik gewoon voor Bitdefender weer ga, zag al een $15,- 1 year key op ebay.

En ze noemen het zelf, https://nl.malwarebytes.com, een anti virus vervanger. WC eend much of zit er wat in?
En met een goede virus/inter security die ook op malware scanned, is dan malwarebytes weer overbodig?

The Chosen One wijzigde deze reactie 29-12-2017 11:08 (9%)

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

• Whiteflashh
  • Registratie: november 2015
  • Laatst online: 21-02 13:20
Hallo allemaal,

Mijn vriendin heeft op de laptop dat ze steeds doorverwezen word naar Yahoo als ze iets intypt in Google Chrome. Ik kreeg ook de hele tijd meldingen dat McAfee verlopen was en of ze dat wou upgraden. Ik gok dat ze een virus of iets te pakken heeft. Ik heb de McAfee inmiddels verwijderd maar chrome blijft nog steeds verwijzen via Yahoo. Ik kan online heel veel vinden, maar heb geen idee wat nou veilig is om te doen of niet.

Heeft iemand tips over hoe ik dit het beste aan kan pakken?

• robbertre
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 19:28
quote:
rdlfcuboy schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 19:14:
Hallo allemaal,

Mijn vriendin heeft op de laptop dat ze steeds doorverwezen word naar Yahoo als ze iets intypt in Google Chrome. Ik kreeg ook de hele tijd meldingen dat McAfee verlopen was en of ze dat wou upgraden. Ik gok dat ze een virus of iets te pakken heeft. Ik heb de McAfee inmiddels verwijderd maar chrome blijft nog steeds verwijzen via Yahoo. Ik kan online heel veel vinden, maar heb geen idee wat nou veilig is om te doen of niet.

Heeft iemand tips over hoe ik dit het beste aan kan pakken?
De extensie van McAfee uitschakelen in Chrome. Die extensie heeft de optie 'veilig zoeken inschakelen' waardoor al je zoekopdrachten naar Yahoo worden gestuurd.
De melding dat je abonnement verloopt als virus beschouwen is misschien iets te veel van het goede...

• Whiteflashh
quote:
robbertre schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 19:23:
[...]

De extensie van McAfee uitschakelen in Chrome. Die extensie heeft de optie 'veilig zoeken inschakelen' waardoor al je zoekopdrachten naar Yahoo worden gestuurd.
De melding dat je abonnement verloopt als virus beschouwen is misschien iets te veel van het goede...
Hoe schakel ik die uit dan?
Want ik kan hem alleen bewerken bij zoekmachines beheren, maar ik kan hem nergens uitschakelen.

• robbertre
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 19:28
quote:
rdlfcuboy schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 19:29:
[...]

Hoe schakel ik die uit dan?
Want ik kan hem alleen bewerken bij zoekmachines beheren, maar ik kan hem nergens uitschakelen.
Een beetje eigen initiatief kan echt geen kwaad hoor, we zijn hier geen afhaalchinees.
Chrome openen -> drie puntjes rechts bovenin -> 'meer hulpprogramma's' -> Extensies

In die lijst zul je iets van McAfee siteadvisor of Safe Search vinden, ik weet de exacte naam niet meer.

• Whiteflashh
quote:
robbertre schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 19:33:
[...]

Een beetje eigen initiatief kan echt geen kwaad hoor, we zijn hier geen afhaalchinees.
Chrome openen -> drie puntjes rechts bovenin -> 'meer hulpprogramma's' -> Extensies

In die lijst zul je iets van McAfee siteadvisor of Safe Search vinden, ik weet de exacte naam niet meer.
Bedankt voor je positieve feedback.
Ik heb natuurlijk zonder iets te proberen hier een topic geopend :w

• Ludwig005
  • Registratie: juli 2017
Ik gebruik kaperesky for android op mijn eigen telefoon. Geen irritante pop ups je hebt eigen keuze. Op de pc twijfel ik wat er op gezet gaat worden.

• Wenzel
Bitdefender aanbieding kwam als geroepen. Mijn huidige abo verloopt op 16 januari 2018.
De resterende dagen zijn er mooi bijgeteld. Let wel, de bijtelling werk alleen als het om dezelfde abo gaat.

Hoelang de actie loopt weet ik niet: Bitdefender

• xDiglett
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 14:58
Let op: Laatste update van Malwarebytes zorgt voor 100% RAM usage en potentieële crashes.
quote:
All,

We're aware of an issue with a protection update that shipped an hour ago that is causing all web traffic to be blocked and RAM usage to climb. We are triaging this right now with all hands on deck. I will have an update shortly with root cause and will share with all of you as I get information.

I completely appreciate the pain this is causing our users and we are working hard to resolve this.
https://forums.malwarebyt...blocking-ram-usage-issue/

• Freakster86
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 22:14
quote:
xDiglett schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 19:22:
Let op: Laatste update van Malwarebytes zorgt voor 100% RAM usage en potentieële crashes.

[...]

https://forums.malwarebyt...blocking-ram-usage-issue/
Ja, heerlijk dit... Vertrouw nooit meer op auto save. Door deze 'update' ben ik dagen werk kwijt (pc niet uitgeweest, dus niet handmatig gesaved). Geweldig gewoon. Als je MB wilt stoppen moet je snel zijn en MB handmatig stoppen door het proces te beëindigen. Ik probeerde MB gelijk te verwijderen, maar dan start MB dus op en heeft binnen no time bijna alle 8GB opgegeten met weer een crash tot gevolg. Programma lijkt nu wel te zijn verwijderd. Op het forum van MB stromen de reacties binnen...

• musicfreak
  • Registratie: juni 2002
  • Nu online
quote:
xDiglett schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 19:22:
Waarempel, ik had zaterdag inderdaad last van een crashend systeem, en dit bleef zo totdat ik de computer driemaal had herstart. Dat is op zich in lijn met wat Malwarebytes zegt 'it may take up to 2 restarts after the update to stabilize the system', echter ik vind dat toch wat bijzonder, dat een programma een aantal keren moet starten voordat het weer normaal functioneert.
Zal als ik thuis ben nog eens naar het RAM gebruik van MB kijken. Heb gisteren wel normaal met m'n laptop kunnen werken.

Dank voor de link in ieder geval. En zuur voor jou @Freakster86!

musicfreak wijzigde deze reactie 29-01-2018 09:03 (4%)

Mijn platencollectie op Discogs

• Freakster86
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 22:14
Zeker, lesje geleerd. MB heeft bovenstaand topic trouwens gesloten en de discussie verplaatst naar: https://forums.malwarebyt...t-web-blocking-ram-usage/

• Cyb
  • Registratie: augustus 2002
  • Niet online
"Windows Defender haalt maximale detectiescore in anti-virustest":
https://www.security.nl/p...iescore+in+anti-virustest

• Tierelier
  • Registratie: december 2011
  • Laatst online: 03-12-2018
Kent iemand een goede virusscanner die ik niet hoef te installeren maar waarmee ik (als aanvulling op Windows defender) periodiek een scan kan doen?

• Onbekend
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 19:59
quote:
Cyb schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 18:13:
"Windows Defender haalt maximale detectiescore in anti-virustest":
https://www.security.nl/p...iescore+in+anti-virustest
Met nadruk op detectiescore. Ze hadden relatief veel false positives, waardoor ze nog niet bij een van de beste virusscanners horen. :/

Speel ook Airplane Manager | De moeilijke puzzel!

• Tierelier
quote:
Onbekend schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 18:23:
[...]

Met nadruk op detectiescore. Ze hadden relatief veel false positives, waardoor ze nog niet bij een van de beste virusscanners horen. :/
Mmm, das niet gek. Beter dan ik dacht. Goed zelfs... Ik zou het wel aan willen vullen alleen met iets anders. Maar dan wel het liefste met iets dat niet geinstalleerd hoeft te worden. Ideaal, lijkt me

• Baserk
quote:
Tierelier schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 18:31:
[...]
Mmm, das niet gek. Beter dan ik dacht. Goed zelfs... Ik zou het wel aan willen vullen alleen met iets anders. Maar dan wel het liefste met iets dat niet geinstalleerd hoeft te worden. Ideaal, lijkt me
Hitmanpro3 (niet hmp3alert) downloaden link en draaien en kiezen voor de 'eenmalig scannen' -optie.
Prima voor een bijv. wekelijkse snelle scan.

Baserk wijzigde deze reactie 30-01-2018 22:18 (6%)

• Tierelier
quote:
Baserk schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 22:12:
[...]

Hitmanpro3 (niet hmp3alert) downloaden link en draaien en kiezen voor de 'eenmalig scannen' -optie.
Prima voor een bijv. wekelijkse snelle scan.
Dank je wel Baserk :). Maar deze vraagt om een installatie. Ik weet niet of het bestaat hoor (nou ja, eigenlijk wél, ik ben het ooit eens tegengekomen) maar ik zoek eigenlijk een scanner die je niet hoeft te installeren. Of gaat Hitman niet tussen je lopende processen zitten, maar puur en alleen wanneer je bewust voor een scan kiest?

Oh Never mind! Ik ben verder gegaan in die zogenaamde installatie en krijg dan ook de optie om eenmalig te scannen. Top. Precies wat ik zocht. En bedankt!

Tierelier wijzigde deze reactie 31-01-2018 21:12 (10%)

• Baserk
quote:
Tierelier schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 20:40:
[...]

Dank je wel Baserk :). Maar deze vraagt om een installatie. Ik weet niet of het bestaat hoor (nou ja, eigenlijk wél, ik ben het ooit eens tegengekomen) maar ik zoek eigenlijk een scanner die je niet hoeft te installeren. Of gaat Hitman niet tussen je lopende processen zitten, maar puur en alleen wanneer je bewust voor een scan kiest?
Tijdens de installatie wordt de optie geboden om de .exe eenmalig als portable prog te draaien.

• Tierelier
Top! Dat was em.

• Nipje
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 22-02 14:49
quote:
The Executer schreef op woensdag 22 november 2017 @ 15:15:
Kwam nog een link tegen in mijn e-mail aangezien Bitdefender al enige tijd verlopen is. Net even gechecked, prijzen zijn nog beter dan via de https://www.bitdefender.com/renewal/ (Behalve voor de Total Security, deze is gelijk):

Bitdefender Antivirus Plus 2018 3 devices 1 year € 39.99 € 20 € 15.99
Bitdefender Internet Security 2018 3 devices 1 year € 59.99 € 30 € 23.99
Bitdefender Total Security 2018 5 devices 1 year € 69.99 €28 € 28

Link (Zonder referal, deze reeds verwijderd: https://www.bitdefender.n...enewal/2018/av-is-ts.html

Overigens is de link van Pompi nog steeds de beste deal volgens mij (Gebruik overigens een cookieblocker oid, 212 cookies :X :

[...]
Enig idee of dit ook gaat werken voor nieuwe afnemers? :). Ik ben nog in de markt en in dat geval is de family pack van total security voor 40 euro wel een erg goede deal!

Nipje wijzigde deze reactie 06-02-2018 11:35 (6%)

• YourMom
  • Registratie: november 2012
  • Laatst online: 22-02 09:34

YourMom

I put the p in pool.

Heeft hier nog iemand problemen met BitDefender Free?

Sinds gisteravond kreeg ik melding van Win10 om "actie te ondernemen" omdat Bitdefender gestopt was met werken... En idd: Bitdefender startte niet meer op, toen ik programma opende kwam er een venster: Bitdefender not responding, please restart your computer.

Maar dat deed uiteraard niks uit...

• joris_desc
  • Registratie: januari 2018
  • Laatst online: 02-05-2018
verkeerd topic -> delete

joris_desc wijzigde deze reactie 07-02-2018 16:35 (93%)

• gambieter
  • Registratie: oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Narf! Poit! Egad! Zort!

quote:
Nipje schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 08:48:
Enig idee of dit ook gaat werken voor nieuwe afnemers? :). Ik ben nog in de markt en in dat geval is de family pack van total security voor 40 euro wel een erg goede deal!
Die link gaf me alleen 1 jaar opties.

Ik ben gewoon ingelogd, naar de Bitdefender website gegaan (ik zit in het VK), en heb Internet Security voor 5 computers (3 voor mezelf, 1 voor moeders en eventueel 1 voor haar backup netbook) gekocht voor 3 jaar, voor £125. Dat betekent dat ik omgerekend €10-11 betaal per computer, dat vind ik zeer acceptabel :)

++?????++ Out of Cheese Error. Redo From Start.

• Nipje
quote:
gambieter schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 00:35:
[...]

Die link gaf me alleen 1 jaar opties.

Ik ben gewoon ingelogd, naar de Bitdefender website gegaan (ik zit in het VK), en heb Internet Security voor 5 computers (3 voor mezelf, 1 voor moeders en eventueel 1 voor haar backup netbook) gekocht voor 3 jaar, voor £125. Dat betekent dat ik omgerekend €10-11 betaal per computer, dat vind ik zeer acceptabel :)
Hmm helder, prima prijs inderdaad. Deze link geeft overigens wel de keuze voor 1, 2 of 3 jaar en tegen een prima prijs:
https://www.bitdefender.com/renewal/

Ik ga er echter vanuit dat een renewal actie niet gaat werken gezien ik momenteel geen Bitdefender licentie heb.

• F. Scaglietti
  • Registratie: juli 2015
  • Niet online
Wat zijn nou de echte verschillen tussen de virusscanner?
En wanneer voldoet Windows Defender niet?

• F_J_K
  • Registratie: juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA

Front verplichte underscores

quote:
Yamikaminari schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 20:42:
Wat zijn nou de echte verschillen tussen de virusscanner?
En wanneer voldoet Windows Defender niet?
Eeeeuhm

Prijs. Detectie realtime. Detectie on demand. Performance. False positives / negatives. Snelheid van updates. Helderheid van bevindingen. Handtekeningen vs gedrag. Etc. Zie zegmaar o.a. die hele topic.

Wanneer niet: als die detectie niet voldoet.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• F. Scaglietti
  • Niet online
quote:
F_J_K schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 20:50:
[...]

Eeeeuhm

Prijs. Detectie realtime. Detectie on demand. Performance. False positives / negatives. Snelheid van updates. Helderheid van bevindingen. Handtekeningen vs gedrag. Etc. Zie zegmaar o.a. die hele topic.

Wanneer niet: als die detectie niet voldoet.
Welke adviseer je dan als ik enorme snelheid wil hebben en geen gezeik?

• Nipje
quote:
Yamikaminari schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 20:52:
[...]

Welke adviseer je dan als ik enorme snelheid wil hebben en geen gezeik?
https://www.av-test.org/en/antivirus/home-windows/

• F. Scaglietti
  • Niet online
quote:
Dankjewel voor de link, ik zoek eigenlijk gebruikerservaring van verschillende virusscanners.
In principe kan ik meerdere test nagaan en dan één kiezen.

Ik zoek eigenlijk gewoon de kleine verschillen, zoals dat de één bijvoorbeeld een stuk zwaarder in resources is en de ander weer lichter. Denk je dat Norton Internet Security beter is dan ESET?

• Meg
  • Niet online

Meg

"HAAA-BERSKY"

@Yamikaminari ik denk dat ESET beter is; ik geloof dat Norton een vrij zwaar programma is.

Maar de keuze m.b.t. een antimalware (klinkt beter) is enorm.

"If you lose your left arm your right arm will be left."
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein
Voorheen bekend onder de naam Markimoo maar aangepast omdat ik wil zijn wie ik ben.

• apis29
  • Registratie: januari 2012
  • Niet online
quote:
Yamikaminari schreef op maandag 12 februari 2018 @ 09:38:
[...]

Dankjewel voor de link, ik zoek eigenlijk gebruikerservaring van verschillende virusscanners.
In principe kan ik meerdere test nagaan en dan één kiezen.

Ik zoek eigenlijk gewoon de kleine verschillen, zoals dat de één bijvoorbeeld een stuk zwaarder in resources is en de ander weer lichter. Denk je dat Norton Internet Security beter is dan ESET?
"Performance: Average influence of the product on computer speed in daily usage". 3 sterren voor de ESET dus en 4 voor Norton, waar vooral 'Slower launch of standard software applications' slecht scoort bij de ESET tov Norton.

• canonball
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 20:29
quote:
Nipje schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 07:34:
[...]Hmm helder, prima prijs inderdaad. Deze link geeft overigens wel de keuze voor 1, 2 of 3 jaar en tegen een prima prijs:
https://www.bitdefender.com/renewal/

Ik ga er echter vanuit dat een renewal actie niet gaat werken gezien ik momenteel geen Bitdefender licentie heb.
Ik had al wel een actieve licentie (nog 9 dagen) en bij bovenstaande link gekozen voor Total security, 10 devices, 3 jaar voor €72 (familie pack was €80).
Aan de email link te zien kon je het ook gebruiken voor als je nog geen actieve had, maar geen garanties :)

ps, wel wordt het automatish na 3 jaar verlengt, dus rond die tijd dat even stopzetten.

• apis29
  • Niet online
Kom hier nog wat aanbiedingen tegen bij/in een review van de Duitse PC Magazine:

Schnäppchen-Tipps (gültig bis 31. DezemberAugust 2017, maar blijkbaar nog steeds)
Kaspersky Internet Security 1 jaar voor 3 apparaten €22,99
Avira Antivirus Plus 1 jaar voor 2 apparaten €19,90
Norton Security 3.0 Premium - 1 jaar voor 10 apparaten €30,50

• VECTOR
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 19:46

VECTOR

AMD RYZEN 7 2700X

Hier al jaren deze : https://www.mysoftware.de...remium-10-geraete-windows op al mijn eigen computers en op nog 6 goede bekenden en nooit problemen gehad :)

AMD Ryzen 7 2700X | ASUS Rog Strix X470-F GAMING | ASUS Radeon RX580 8GB OC | Corsair Crystal 570X RGB | AOC Q3279VWF | Logitech Z623 | Corsair CMK32GX4M43000C15 | Corsair RM 750i | Samsung 960 Evo 250 GB | Corsair Strafe RGB | W10 Pro |

• droner
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 07-02 22:45
quote:
sjors86 schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 18:02:
Ik heb altijd de bitdefender free edition gebruikt, nu na het opnieuw installeren van Windows, blijk ik deze niet meer te kunnen vinden, bestaat deze niet meer? En wat is op dit moment een goede gratis alternatief of toch maar betalen?
Werkt die gratis versie van BD een beetje?

Heb eeuwenlang AVG Free gebruikt maar die is inmiddels helaas echt onbruikbaar geworden... werkelijk iedere dag zeurterreur. Is inmiddels ook identiek aan Avast (want eigendom van Avast) dus Avast is ook geen optie.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• sjors86
  • Registratie: februari 2006
  • Laatst online: 07-02 12:17
Altijd moeilijk te zeggen, een goede virusscanner merk je namelijk niets van een dat is precies wat ik merk, niets.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
quote:
droner schreef op zondag 11 maart 2018 @ 19:10:
[...]

Werkt die gratis versie van BD een beetje?

Heb eeuwenlang AVG Free gebruikt maar die is inmiddels helaas echt onbruikbaar geworden... werkelijk iedere dag zeurterreur. Is inmiddels ook identiek aan Avast (want eigendom van Avast) dus Avast is ook geen optie.
For what it's worth, bij test-aankoop komt hij er dit jaar heel goed uit.
Hun testmethode:
https://www.test-aankoop....tivirus-programmas-testen

Bitdefender internet security = 83% (5 sterren voor beveiliging)
Kaspersky internet security = 78% (5 sterren voor beveiliging)
Bitdefender antivirus free edition = 78% (5 sterren voor beveiliging)
Bullguard internet security = 78% (5 sterren voor beveiliging)
Norton Security Deluxe = 77% (5 sterren voor beveiliging)
Trend Micro Internet Security = 77% (5 sterren voor beveiliging)
Eset internet security = 75%
Avira Antivirus pro = 75% (5 sterren voor beveiliging)
Avast Internet Security = 74% (5 sterren voor beveiliging)
Avast Free Antivirus = 74% (5 sterren voor beveiliging)
Avira Free Antivirus = 74%
...
AVG Free Antivirus = 70%
Kaspersky Free = 67%
Windows 10 Defender = 62%
Sofphos Home (free) = 57%
Zonealarm free antivirus = 52%

Link naar de Bitdefender Free Edition trouwens:
https://www.bitdefender.nl/solutions/free/thank-you.html (download direct, je hoeft niet verder op de pagina te klikken)

SmokingCrop wijzigde deze reactie 11-03-2018 22:22 (19%)

Klik voor [handleiding] Raspberry Pi met UniFi controller en Pi-hole (headless)

• SanderH_
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 07:48
Ik heb vorige week een clean install van Windows 10 gedaan, en wou even polsen of onderstaande een solide security "set-up" is.
  • Virusscanner: Avast Free Antivirus (scoort blijkbaar niet slecht afgaande op de post van @SmokingCrop)
  • , met deze features.
  • Firewall: Comodo firewall
  • Anti-malware: HitmanPro (gratis portable versie die ik om de zoveel tijd ééns laat draaien, niet echt installed dus)
  • Chrome plug-ins: Privacy Badger + HTTPS Everywhere

SanderH_ wijzigde deze reactie 15-03-2018 10:07 (20%)

• EricJH
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 20:55
Ik zou voor on demand scans Malwarebytes en Super Antispyware toevoegen. In je browser uBlock of een andere adblocker.

• RDKN-Steven
  • Registratie: augustus 2015
  • Laatst online: 17:26
Heeft hier iemand ervaring met Norton en Bitdefender?
Mijn Norton loopt binnenkort af, dus ik wou graag weten wat jullie ervaring met deze 2 producten zijn?

-Steven

• rain2reign
quote:
RDKN-Steven schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 16:55:
Heeft hier iemand ervaring met Norton en Bitdefender?
Mijn Norton loopt binnenkort af, dus ik wou graag weten wat jullie ervaring met deze 2 producten zijn?
Ik heb wel ervaring met Bitdefender voor meerdere jaren. Ben zelf sinds een jaar naar Emsisoft overgestapt. Bitdefender werk prima in mijn ervaring, ik moet er wel bij vermelden dat ik alleen ervaring hebt met Bitdefender Anti-virus Plus. Als ik niet zo'n goede ervaring heb met Emsisoft was ik zo terug naar Bitdefender gaan. :+

Had veel goeds gehoord van kennissen en hier op Tweakers dat ik de gok gewaagt had. Ben er blij mee.
Er is o.a. in dit topic veel over Bitdefender gesproken evenals op de FP bij de downloads (zelfs bij andere virusscanners zoals Emsisoft). Op basis daarvan moet je wel een beeld kunnen vormen denk ik. Bitdefender staat vrijwel altijd in de top 5 van de bekende anti virus test sites en je kunt een trial downloaden om zelf te testen.

Bor wijzigde deze reactie 28-03-2018 08:18 (8%)

Frontpagemoderatie Forum

• Kaastosti
  • Registratie: juni 2000
  • Laatst online: 20:42

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

Kreeg net melding dat de ESET licentie binnenkort ging verlopen. Het jaarlijkse spelletje van vergelijken en reviews lezen er tegenaan gegooid... en uiteindelijk toch blijven hangen, nu dan voor twee jaar. Eigenlijk bevalt 'ie prima (ESET Internet Security), al zijn er natuurlijk verbeterpuntjes.

Inmiddels heb ik een paar processen in m'n firewall zitten die er niet horen. Windows update bijvoorbeeld... maar _welke_ rule dat precies is, kom ik maar niet achter. In 'learning' mode komt 'ie niet opnieuw voorbij, want hij bestaat al als regel :P

Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.

• CypherZ
  • Registratie: maart 2015
  • Laatst online: 04-02 20:29
Zeer goede suggestie voor een Internet Security pakket is de software van G-Data.
Heel licht op het systeem, dual engine, Bitdefender en inhouse engine. Uitmuntende behaviour blocker.

Ik ben virus / malware tester op een andere site. En dit pakket is echt een toppertje !

https://www.gdata.nl/

Ik zou zeggen probeer hem gratis voor 30 dagen :)

• Cyb
  • Niet online
Hou er rekening mee dat veel bedrijven "Internet Security" achter een productnaam plakken, maar kwa Internet security weinig voorstellen. Hier één lijstje van echte personal firewall experts:
http://www.matousec.com/p...-challenge-64/results.php

Het lijstje is wel wat oud (2014), maar zal me niets verbazen als vele fabrikanten totaal geen aanpassingen hebben gemaakt op dat gebied, ze worden immers amper/niet gecontroleerd op dat punt, anders dan die experts van Matousec. Wel geeft het aan hoe serieus een fabrikant "internet security" neemt, nadat ze het achter een productnaam hebben geplakt.

Kaspersky en Comodo zijn daarin opvallend goed, en de rest opvallend slecht. (Kaspersky zou ik alleen niet gebruiken, omdat er iets te veel relaties met Putin zijn.) Maar Comodo zou ook nog wel eens aardig kunnen zijn. Comodo is helaas niet getest op av-comparatives.org, maar wel op https://www.av-test.org/en/antivirus/home-windows/ waar het goed scoort.

• CypherZ
  • Registratie: maart 2015
  • Laatst online: 04-02 20:29
quote:
[b]Cyb schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 16:51:
Kaspersky en Comodo zijn daarin opvallend goed, en de rest opvallend slecht. (Kaspersky zou ik alleen niet gebruiken, omdat er iets te veel relaties met Putin zijn.) Maar Comodo zou ook nog wel eens aardig kunnen zijn. Comodo is helaas niet getest op av-comparatives.org, maar wel op https://www.av-test.org/en/antivirus/home-windows/ waar het goed scoort.
Av-Test is een onbetrouwbare test site. Alles voor het geld daar.
Eset en Emsisoft hebben zich al terug getrokken van hun tests.

Alle AV tests op commerciele sites zien ( als je goed kijkt ) er allemaal het zelfde uit. De grote jongens zijn het beste en de rest is minder. Puur commercieel oogpunt.

Acties:
  • +1Henk 'm!
quote:
CypherZ schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 17:11:
[...]

Alle AV tests op commerciele sites zien ( als je goed kijkt ) er allemaal het zelfde uit. De grote jongens zijn het beste en de rest is minder. Puur commercieel oogpunt.
Wat tevens een vaak gehoord argument is van partijen die minder scoren. Houdt dat ook in het achterhoofd.

Frontpagemoderatie Forum

• Cyb
  • Niet online
quote:
CypherZ schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 17:11:
[...]
Ah, dat wist ik niet. Kan er niet echt iets over vinden. Heb je een link naar meer info over de onbetrouwbaarheid van AV-Test?
Pagina: 1 ... 25 26 27 Laatste

Apple iPhone XS Red Dead Redemption 2 LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True