Format-C schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 19:46:
Zowieso is testen met 8xAA en 16xAF wel een must. De meeste games hebben tegenwoordig al meer dan genoeg aan 1 HD5850 of 5870. Dus ook aan een GTX470 of 480. AA is the key to get them cards on their knees. SSAA is helemaal zwaar. En zowel ATi als nV kunnen dat. Misschien is dat ook interessant om te testen.

Ik ga niet iedereen quoten maar, jullie hebben volgens mij geen idee hoeveel werk het is om alles goed te testen, om de data te verwerken, en vervolgens uit te poepen als html, wat jullie op je gemakje kunnen lezen.
Crysis is overigens niet super cpu limited. Daar is het toch echt de graka die het eerste op zijn bek gaat. Van 1920x1200 naar 2560x1600 halveren je fps met een 5970, zonder AA.
Ik maakte een geintje over SupCom 2 en een igp, maar het spel is grafisch gewoon niet erg zwaar.
BioShock 2, Mass Effect 2, allemaal UT-engine. Daar heb ik Batman al voor. Alhoewel het daar lastig is om AA te gebruiken, en 8xAA met een HD 5850 en beter wel op zijn plaats is ...
Assassins Creed 2, Anvil engine, wordt alleen door Ubisoft gebruikt, voor Ass Creed 1/2 en Prince of Persia?
En Eyefinity is natuurlijk beetje vreemd om te gebruiken, aangezien de gtx-en geen drie schermen aan kunnen sturen, behalve in SLI, maar dan moet je ook Crossfire gaan draaien, en dan heb je al weer een hele review op zich
Bad Company 2 is wel aantrekkelijk. Onder andere vanwege DirectX 11, maar is net zoals bij Ass Creed redelijk beperkt in het aantal spellen.
Gamebryo engine van Fallout 3 is dan wel weer redelijk populair, maar is ook eitje en dan moet je 8xAA gaan gebruiken, of meer zelfs ...
En tijd jongens, daar heb ik niet genoeg van
Ohja, en CUDA ? Moet dat niet getest worden? Synthetische benchmarks, Vantage etc ? Fillrate's etc ?