Wel mooi deze drivers net voor de release van de GTX480. Natuurlijk in de hoop dat reviewers de Cat 10.3 drivers mee nemen in hun reviews. Ik ben benieuwd hoeveel dat er ook echt gaan doen.... Alleen dan kun je eerlijk vergelijken. Die pro nVidia sites zullen nog wel de 10.1 of zelfs ouder gebruiken voor de ati kaarten.
Dat is sinds de HD3870 en HD4850 al niet meerFormat-C schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 20:05:
nV is kansloos met zijn GTX4XX. Als het niet qua perormance is, is het wel qua prijs, en als het niet qua prijs is wel qua stroomverbruik. En op drivergebied is ATi (nu) minstens zo goed als nV, zo niet beter.
En zo is het.
Ik (als voorheen verstokte nv fan) koop niet voor niks 2 HD5770's met de GTX400 voor de deur. nV boeit me gewoon niet. ATi is gewoon good. Qua drivers, qua performance en qua IQ. De HD5000 schopt gewoon aarsch.
Edit; het is toch niet normaal dat je met 2 in totaal 280 euries kostende videokaarten ALLE games maxed kan spelen op 4xAA @ 1920x1200? Dat was 2 jaar geleden een illusie. Toen kon je gewoon 600 per kaart neerleggen.
[ Voor 56% gewijzigd door Astennu op 17-03-2010 20:10 ]
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....