inderdaad ben ik ff een tijdje niet meer op tweakers geweest. het is ook een beetje oude koeien,maar vond het toch nodig erop te reageren.
desalniettemin bedankt voor je reactie.
desalniettemin bedankt voor je reactie.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Virussen? Scan ze hier!
Die +3 is of een vergissing of een anti apple boy. De post staat nu erg stevig op -1.wildhagen schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 13:32:
Solidhan in 'nieuws: Games op iPad zijn duurder dan op iPhone'
Niet echt een +3 waard he? Ik zat eerder aan een -1 te denken wegens trollen... meningmodder die nagekeken zou mogen worden?
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
geen twijfel over mogelijk, troll, dus -1.wildhagen schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 13:32:
Solidhan in 'nieuws: Games op iPad zijn duurder dan op iPhone'
Niet echt een +3 waard he? Ik zat eerder aan een -1 te denken wegens trollen... meningmodder die nagekeken zou mogen worden?
Virussen? Scan ze hier!
[ Voor 46% gewijzigd door yannickie111 op 03-04-2010 19:13 ]
Niet alleen die +1 mag een onderzoekje, ook de schrijver van die post mag een tik op de vingers krijgen als het aan mij ligt.wildhagen schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 15:44:
The Jester in 'nieuws: Ubuntu 10.10 gaat Maverick Meerkat heten'
Volgens mij kan die reactie toch echt niet door de beugel, beetje racistisch? En dan nog een +1 geven ook, die kan wel een onderzoekje gebruiken denk ik!
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
[ Voor 8% gewijzigd door dcm360 op 03-04-2010 20:45 ]
Ik geef een -1. Zoals ik het lees is het min of meer een verkapte beschuldiging van het verspreiden van warez.CLB schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 19:57:
Is dit goed... handig... informatief... Koriel in 'nieuws: Tweakers verkiezen favoriete Android-software'
Geen idee wat ik hiermee moet doen...
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.
ja, ik vind het een beschuldiging, en dat hoort niet zo op de FP.CLB schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 19:57:
Is dit goed... handig... informatief... Koriel in 'nieuws: Tweakers verkiezen favoriete Android-software'
Geen idee wat ik hiermee moet doen...
de allebei -1 IMO.pcgek schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 22:15:
Lijkt me echt een reactie die bedoeld is om iemand in discrediet te brengen.,way offtopic. De speurneus![]()
Deze 2 posts gaan ook nergens over,voer voor de vuilnisbak dacht ik zo.
Asteryz in 'nieuws: Ubuntu 10.10 gaat Maverick Meerkat heten'
Jack Flushell in 'nieuws: Ubuntu 10.10 gaat Maverick Meerkat heten'
Laat dan maar meteen de vuilniscontainer aanrukken voor nieuws: Geen lange rijen bij lancering iPadyannickie111 schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 22:42:
* yannickie111 maakt de vuilnisbak ff leeg, hij raakt nu wel erg vol...... Hij is leeg, er kunnen er weer meer bij![/small]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
ja, we hebben weer een apple nieuwsartikel hoor, en de -1's zijn weer goed vertegenwoordigdBoeboe schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 22:56:
[...]
Laat dan maar meteen de vuilniscontainer aanrukken voor nieuws: Geen lange rijen bij lancering iPad
[ Voor 54% gewijzigd door Bor op 03-04-2010 23:36 ]
Kan die niet gewoon op -2 gegooid worden?Bor de Wollef schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 23:34:
Jammer van dit soort posts: Verwijderd in 'nieuws: Geen lange rijen bij lancering iPad' (reactiescore -31).
[ Voor 25% gewijzigd door wildhagen op 04-04-2010 08:01 ]
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
[ Voor 74% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2010 08:30 ]
Verwijderd
ik heb dat artikel even helemaal gedaan, en zatern er wel wat tussen...Verwijderd schreef op zondag 04 april 2010 @ 09:01:
poll: BBG Special van mei
Staat heel veel op 0 gemodereerd dat gewoon 1 mag zijn, zeker als je bedenkt dat met polls en reviews meestal wat soepeler omgesprongen wordt
Die +3 lijkt mij een vergissing of een mening mod. De post zelf staat erg stevig op -1.wildhagen schreef op zondag 04 april 2010 @ 07:47:
.Sjoerd in 'nieuws: Geen lange rijen bij lancering iPad'
Dat is geen +3, maar een -1.
[ Voor 4% gewijzigd door Bor op 04-04-2010 10:21 ]
Ik geef vanwege het semi gescheld een -1. "Get a life troll" was de doorslag voor mij.filenox schreef op zondag 04 april 2010 @ 10:55:
Relief2009 in 'reviews: The Settlers 7: Paths to a Kingdom'
Wat voor moderatie moet dit soort reacties krijgen? Ik denk Off-topic / Irrelevant, niet?
Virussen? Scan ze hier!
[ Voor 54% gewijzigd door filenox op 04-04-2010 11:11 ]
Los van wat er eerst stond vind ik het gejammer om de gekregen moderatie in de post zelf wel jammer.filenox schreef op zondag 04 april 2010 @ 11:10:
Bedankt voor de verheldering herenIk heb 'm dan ook maar een -1 gegeven.
Deze mag trouwens toch ontopic komen, niet?
ZpAz in 'reviews: The Settlers 7: Paths to a Kingdom'
De huidige vorm is echter een 0, dus het wordt dan ook een 0. De vorige inhoud is niet relevant voor de score die de post moet krijgen.filenox schreef op zondag 04 april 2010 @ 11:18:
Dat is het zeker...maar dat terzijde, de - vorige - inhoud was toch zeker een 1tje waard?
Dit raakt inderdaad de inhoud van het nieuwsbericht niet, dus een 0.dcm360 schreef op zondag 04 april 2010 @ 12:17:
De huidige vorm is echter een 0, dus het wordt dan ook een 0. De vorige inhoud is niet relevant voor de score die de post moet krijgen.
[ Voor 65% gewijzigd door dcm360 op 04-04-2010 12:20 ]
Mwa ik vind het wel zijdelings gerelateerd aan het nieuwsbericht. Van mij mag ie nog wel een +1 hebben.Emile schreef op zondag 04 april 2010 @ 12:16:
rally in 'nieuws: Ziggo ziet aantal tripleplay-abonnementen sterk groeien in 2009'
Allemaal waar wat hij zegt, alleen heeft het niks met het artikel te maken.
Verwijderd
Dan zou ik eerder kiezen tussen -1 en 0 of 0 en +1. Ik heb een nul gegeven uiteindelijk. Puntje aftrek voor de gezette toon in de post.Verwijderd schreef op maandag 05 april 2010 @ 15:01:
PhilipsFan in 'nieuws: Opera klaagt over browserkeuzescherm Windows'
Wat hiermee te doen? Ik vind hem nogal trollerig van aard, eigenlijk, maar ook weer niet heel expliciet trollerig. Ik zit te twijfelen of ik hem een -1 of een +1 moet geven...
[ Voor 54% gewijzigd door wildhagen op 05-04-2010 16:20 ]
Virussen? Scan ze hier!
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
[ Voor 9% gewijzigd door wildhagen op 05-04-2010 17:08 ]
Virussen? Scan ze hier!
[ Voor 9% gewijzigd door pcgek op 05-04-2010 17:32 ]
Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.
[ Voor 4% gewijzigd door pcgek op 05-04-2010 19:05 ]
Geslooptpcgek schreef op maandag 05 april 2010 @ 17:39:
Wat te doen met deze?(ik doel op de e-mailadressen)
Dwarrelegel in 'nieuws: Wachtwoorden van 24.000 e-mailgebruikers gepubliceerd'
ninoxps in 'nieuws: Wachtwoorden van 24.000 e-mailgebruikers gepubliceerd'
Ik vind het wel een +1, de reactie is niet helemaal onzinnig.aomlives schreef op maandag 05 april 2010 @ 22:05:
Wat te doen met een post die feitelijk incorrecte informatie bevat?
Toettoetdaan in 'nieuws: Processor Nokia N900 over te klokken tot 1GHz'
Zoals in de reacties hierop al wordt aangegeven, bevat deze post gewoon flagrant onjuiste informatie. Ik heb hem zelf dan ook (misschien lichtelijk in strijd met de richtlijnen) op -1 ongewenst gezet, maar bij een 0 beoordeling komt hij op 2 informatief te staan, en dat zou toch wel een verkeerd signaal zijn vind ik
Bedankt voor het advies
Ik had ze niet verwijderd, omdat dat alleen voorbeelden waren die toch niet meer werkenpcgek schreef op maandag 05 april 2010 @ 17:39:
Wat te doen met deze?(ik doel op de e-mailadressen)
Dwarrelegel in 'nieuws: Wachtwoorden van 24.000 e-mailgebruikers gepubliceerd'
ninoxps in 'nieuws: Wachtwoorden van 24.000 e-mailgebruikers gepubliceerd'
[ Voor 6% gewijzigd door Kixtart op 05-04-2010 22:10 ]
☻/
/▌
/ \
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Volledig offtopic en ogenschijnlijk 'meehobbelen' op het tegenwoordig zo populaire nieuwswaarde ranten (terwijl je van iemand die zo lang meeloopt toch wel mag verwachten dat 'ie weet dat Geachte Redactie een betere plaats is voor dergelijke kritiek).ManiacsHouse schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 00:01:
Hoezo is deze "ongewenst"? ManiacsHouse in 'nieuws: Apple heeft meer dan 300.000 iPads verkocht'
Of is het het 't.net hobbelt net zo hard mee'?
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Virussen? Scan ze hier!
[ Voor 82% gewijzigd door pcgek op 06-04-2010 19:30 ]
Die eerste twee zijn zodanig van toon dat ik me die -1 wel kan voorstellen. Anders verwoord was het waarschijnlijk ook niet meer dan een 0 geweest.pcgek schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 19:16:
De eerste 4 zijn voor mij sowieso +1 waardig.Heb een handje geholpen,maar ze hebben nog een schop nodig.
De poster had zich misschien wat netter kunnen uitdrukken,maar om deze reacties een -1 te geven vind ik toch wat te zwaar. Kunnen wmb best op 0.
stresstak in 'nieuws: Medicijnen nog steeds online verkocht door maas in wet'
Ach,een grapje moet kunnen, ook een 0.
Zit toch wel enige onderbouwing in deze post voor het gebruik van 'roverheid',daarom vind ik het geven van een -1 toch wel erg streng. Ook hier geef ik een 0 voor.
Verwijderd in 'nieuws: Medicijnen nog steeds online verkocht door maas in wet'
Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!
[ Voor 55% gewijzigd door SRich op 07-04-2010 03:41 ]
[ Voor 12% gewijzigd door SRich op 07-04-2010 04:55 ]
wel leuk trouwens dat je je eigen rectie naar beneden wil hebben, maar ikv idn het inderdaad een +1 en geen +2Ghost Dog schreef op woensdag 07 april 2010 @ 11:16:
Ghost Dog in 'nieuws: Ubisoft opnieuw geplaagd door problemen met gameservers'
Ik hoop dat en nog wat meer moderators langskomen, want ik kan mezelf toch moeilijk +2 geven voor deze reactie (als ik hem überhaupt zou kunnen modereren natuurlijk).
Lijkt me +1, en 0 zou ook ik wel begrijpen.
[ Voor 17% gewijzigd door yannickie111 op 07-04-2010 14:24 ]
ok, daar heb ik hem nu ook ingezet, ik wist helemaal niet dat die er wasDirk schreef op woensdag 07 april 2010 @ 14:26:
Voor productreviews is er Het kleine Productreview beoordelingentopic *
Ik vind een hoge waardering best leuk hoor, maar dan moet hij wel kloppen/moet ik hem wel verdiend hebben.yannickie111 schreef op woensdag 07 april 2010 @ 14:20:
[...]
wel leuk trouwens dat je je eigen rectie naar beneden wil hebben, maar ikv idn het inderdaad een +1 en geen +2
Met 1 ster van mij staat hij nu op 2 sterren.edit: deze productreview klopt ook niet helemaal.
productreview: Conceptronic Usb Multimedia Keyboard review door jaapgvk
stond voordat ik hem 1 ster gaf, op 4 sterren....
Virussen? Scan ze hier!
ik vind hem -1 waard.wildhagen schreef op woensdag 07 april 2010 @ 18:28:
mjtdevries in 'nieuws: Afluisterstatistieken AIVD en MIVD worden openbaar'
Lijkt me niet echt een +1, eerder een -1. Vage beschuldiging zonder onderbouwing, beetje trollerig op deze manier.
Dat hele draadje is niet van hoogstaande kwaliteit. Jouw post is niet hoger dan een 0 en de twee daaropvolgend mogen niet hoger dan de -1 komen wmb!wildhagen schreef op woensdag 07 april 2010 @ 18:28:
mjtdevries in 'nieuws: Afluisterstatistieken AIVD en MIVD worden openbaar'
Lijkt me niet echt een +1, eerder een -1. Vage beschuldiging zonder onderbouwing, beetje trollerig op deze manier.
Dat vind ik een heel erg boude stelling! Waarom zouden dit NSB praktijken zijn? Er bestaat een ModFAQ en die behoort gevolgd te worden. Wanneer daarvan wordt afgeweken dan kan dat hier worden aangegeven en kan er iets mee gedaan worden.Aghanim schreef op woensdag 07 april 2010 @ 19:21:
No offence, maar riekt dit topic niet een klein beetje naar NSB praktijken ?
[ Voor 33% gewijzigd door TheCapK op 07-04-2010 19:30 ]
Misschien is de vergelijking niet goed, maar dat is het eerste waar ik aan dacht toen ik dit topic doornam. Dit is dan inderdaad wel een -1 om ontopic te blijvenk1n8fisher schreef op woensdag 07 april 2010 @ 19:27:
[...]
Dat hele draadje is niet van hoogstaande kwaliteit. Jouw post is niet hoger dan een 0 en de twee daaropvolgend mogen niet hoger dan de -1 komen wmb!
[...]
Dat vind ik een heel erg boude stelling! Waarom zouden dit NSB praktijken zijn? Er bestaat een ModFAQ en die behoort gevolgd te worden. Wanneer daarvan wordt afgeweken dan kan dat hier worden aangegeven en kan er iets mee gedaan worden.
Het is niet alsof er hier mensen worden aangegeven om opgepakt te worden en dan spoorloos te verdwijnen!
Jouw post is ontopic, maar heeft heel weinig inhoud. Een 0 - irrelevant is wat mij betreft terecht.yannickie111 schreef op woensdag 07 april 2010 @ 19:18:
[...]
ik vind hem -1 waard.
ik vind deze post van mij best ontopic?
yannickie111 in 'productreview: Logitech G5 Laser Mouse review door Rubinski_be'
ok, daar kan ik mee leven (hoewel de definite van een 0 offtopic is, en je zegt zelf dat ie ontopic (+1) is), maar verder zijn de meeste reacties op de review niet veel ontopicer en die zijn wel +1Dirk schreef op woensdag 07 april 2010 @ 21:24:
[...]
Jouw post is ontopic, maar heeft heel weinig inhoud. Een 0 - irrelevant is wat mij betreft terecht.
Is verder wel een nette reactie hoor,maar vlak. Is puur wat jij persoonlijk vindt ,zonder enige onderbouwing waarom dat zo is. Dat heeft voor mij (als lezer) geen waarde, vandaar ontopic/irrelevant.yannickie111 schreef op woensdag 07 april 2010 @ 21:28:
[...]
ok, daar kan ik mee leven (hoewel de definite van een 0 offtopic is, en je zegt zelf dat ie ontopic (+1) is), maar verder zijn de meeste reacties op de review niet veel ontopicer en die zijn wel +1
[ Voor 15% gewijzigd door wildhagen op 08-04-2010 06:05 ]
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
Ondanks je 'No offence' en jeAghanim schreef op woensdag 07 april 2010 @ 19:21:
No offence, maar riekt dit topic niet een klein beetje naar NSB praktijken ?
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
[ Voor 68% gewijzigd door Ghost Dog op 08-04-2010 14:03 ]
Als hij zeker van zijn zaken was geweest, was het absoluut een +3 geweest, nu is het een nette +2.Ghost Dog schreef op donderdag 08 april 2010 @ 13:48:
Verwijderd in 'nieuws: 'GeForce GTX460 arriveert in juni''
Is dit een +3?
In een artikel over de nieuwe GTX460 vind ik dat deze reactie fundamentele informatie toevoegt, ook al is hij niet zo lang.
[ Voor 27% gewijzigd door MadMarky op 08-04-2010 16:05 ]
[ Voor 12% gewijzigd door Dirk op 08-04-2010 16:30 ]
☻/
/▌
/ \
[ Voor 41% gewijzigd door SRich op 09-04-2010 01:17 ]
Totaal niet onderbouwd, maar niet direct ongewenst, nullen van mij.SRich schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 01:07:
Verwijderd in 'nieuws: KPN Backup Online kampt al een week met problemen - update'
een onzinnige reactie zonder onderbouwing
-1
butje_but in 'nieuws: KPN Backup Online kampt al een week met problemen - update'
idem
Mee eens. En gefeli trouwens DirkW!Dirk schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 09:19:
[...]
Totaal niet onderbouwd, maar niet direct ongewenst, nullen van mij.
[ Voor 39% gewijzigd door Bor op 09-04-2010 09:57 ]
Er staat nergens dat hij aangepast is. Hij is verder wel offtopic, maar echt storend vind ik hem niet. Heb er een 0 voor gegeven.Bor de Wollef schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 09:54:
Deze mag naar -1 wat mij betreft: ctrl-tab in 'nieuws: Hacker herstelt 'Other OS'-optie in nieuwe PS3-firmware'
1 woord en later aangevuld met een reactie voor de mods?
[ Voor 54% gewijzigd door Rupie op 09-04-2010 10:19 ]
[ Voor 57% gewijzigd door wildhagen op 09-04-2010 10:19 ]
Virussen? Scan ze hier!
Dat ben ik wel met je eenswildhagen schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 10:19:
In zijn huidige vorm vind ik het geen -1 meer eerlijk gezegd (obimk1 in 'nieuws: Minister: meldingsplicht bij afluisteren is overbodig' bedoel ik dan).
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Virussen? Scan ze hier!
Hoe dan ook, de persoon die dat een +3 gegeven heeft mag wel even nagekeken worden als je het mij vraagt.wildhagen schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 10:44:
Maar geen van die punten rechtvaardigen een -1, hooguit een 0 wegens inhoudelijke onjuistheden en of niet-onderbouwde speculaties.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq