Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
LOL ja, een +3 is idd wat over de top....Rupie schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 11:05:
[...]
Hoe dan ook, de persoon die dat een +3 gegeven heeft mag wel even nagekeken worden als je het mij vraagt.
Tsja, ik vind het zelfs wat trollerig, dus sowieso een -1 idd.Bor de Wollef schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 12:07:
Ook al Bezet in 'nieuws: Gratis MS Office toont elke 45 seconden andere banner'
Dermate offtopic dat ik er een -1 voor heb gegeven.
Virussen? Scan ze hier!
Voegt inderdaad erg weinig toe en het is zelfs een beetje een troll, zoals wel meer reacties daar. Heb er een -1 voor gegeven, meer is het echt niet waard.Bor de Wollef schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 12:07:
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Mag ik deze nog even onder de aandacht brengen?wildhagen schreef op donderdag 08 april 2010 @ 06:04:
Volgens mij kan deze user wel wat bijsturing van een Powermod of FPA gebruiken, voor het helemaal uit de hand loopt.
Net 3 dagen geregistreerd, 10 reacties, alle tien zijn een -1 wegens trollen, een totale reactiescore van -9 en een gemiddelde van -0.9. Dan ben je toch niet helemaal lekker bezig zeg maar....
Wat ik me afvraag op basis van zijn profiel is of het geen kloontje van deze user is?
Betreffende user heeft vandaag 4 posts gedaan, alle vier glasharde trolls en dus -1. Een totaal van 14 replies, 14 trolls...
Edit, inmiddels dus 15 posts, 15 trolls...
Virussen? Scan ze hier!
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!
van mij ook een -1.Bor de Wollef schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 12:07:
Offtopic: ik zie dat DirkW en ik allebei vandaag jarig zijn, gefelciteerd Dirk

Geheel offtopic en imho ook niet grappig maar meer een slowchat / "he ik wil ook wat posten" reactie. Ik twijfel tussen een 0 en -1.
Verwijderd in 'nieuws: Creative introduceert Zen Style-serie draagbare mediaspelers'
"Ik vind ze er wel ontzettend lelijk uitzien."
krijgt 6 keer +2 informatief, van in totaal 8 moderaties.
Af en toe hebben mismoderaties de overhand.
Virussen? Scan ze hier!
Daar zouden dan toch wel 6 miskliks voor nodig zijn, allemaal op één en dezelfde reactie. Hoe dan ook wel een beetje vreemd.wildhagen schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 19:07:
Ik mag toch hopen dat die 6x +2 een misklik was, want veel meer dan een 0 kan ik er niet van bakken....
Maar een +2 is idd niet pluis voor die reply.
wildhagen in 'nieuws: Brits parlement neemt omstreden antipiraterijwet aan'
Wat is daar -1 aan? Gaat toch gewoon over het onderwerp, dus gewoon +1 lijkt me?
[ Voor 43% gewijzigd door wildhagen op 09-04-2010 19:32 ]
Virussen? Scan ze hier!
Het was er ook maar 1 die dat gegeven heeft dus dat is al vrij snel recht te trekken/ is al recht getrokken!wildhagen schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 19:27:
Neuh, kan ook één mod met een weging van 6x zijn natuurlijk, of één met een weging van 4x en één met een weging van 2x.
Maar een +2 is idd niet pluis voor die reply.
Wat is daar -1 aan? Gaat toch gewoon over het onderwerp, dus gewoon +1 lijkt me?
Oh, dat had ik kunnen weten.wildhagen schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 19:27:
Neuh, kan ook één mod met een weging van 6x zijn natuurlijk, of één met een weging van 4x en één met een weging van 2x.

Lijkt me ook.wildhagen in 'nieuws: Brits parlement neemt omstreden antipiraterijwet aan'
Is ook geen -1 lijkt me, ook gewoon ontopic (en reageert gewoon op de reactie erboven).
PatrickH89 in 'nieuws: Apple scherpt programmeerregels iPhone OS 4 aan'
Is een +2 niet ietwat hoog? Zó vreselijk informatief is hij nu ook weer niet, een +1 lijkt me wel voldoende?
[ Voor 34% gewijzigd door wildhagen op 09-04-2010 20:33 ]
Virussen? Scan ze hier!
benoni in 'nieuws: Minister: meldingsplicht bij afluisteren is overbodig'
Oorspronkelijke tekst was:
Vind ik het belangrijker om die moordenaar, kinderverkrachter, terrorist of drugsdealer van de straat te houden of wil ik niet het risico lopen dat [.. ze ..] mij tappen terwijl ik een vunzig gesprek met mijn vriendin heb
Die potentiële moordenaar, kinderverkrachter enz. kan evengoed iemand in uniform of toga zijn, die van jouw vunzige gesprekken met je vriendin kopietjes trekt. Denk maar aan het nieuws over Milly Boele uit Dordrecht, of over de vriendenkring van Dutroux. Quis custodiet ipsos custodes?
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Mijn reactie gaf in eerste instantie wat te weinig uitleg naar de lezer toe, denk ik. Met de aanvulling erbij heb ik het hopelijk duidelijker mijn overweging verwoord: zolang een flink deel van de taps gemeld worden, zal het ook sneller iemand opvallen als een bepaalde ambtenaar misbruik maakt van taps...
hij stond op 0, maar ik heb hem een +1 gegeven, en daar staat ie nu ook opbenoni schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 23:45:
Zo! zo'n vette +1 tikt aan. Dank!
Mijn reactie gaf in eerste instantie wat te weinig uitleg naar de lezer toe, denk ik. Met de aanvulling erbij heb ik het hopelijk duidelijker mijn overweging verwoord: zolang een flink deel van de taps gemeld worden, zal het ook sneller iemand opvallen als een bepaalde ambtenaar misbruik maakt van taps...
Verwijderd in 'nieuws: Creative introduceert Zen Style-serie draagbare mediaspelers'
Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.
Virussen? Scan ze hier!
Dan mag het verhaal ook wel beter, bij dezeyannickie111 schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 09:38:
hij stond op 0, maar ik heb hem een +1 gegeven, en daar staat ie nu ook op

Bedankt nog voor het meldenwildhagen schreef op donderdag 08 april 2010 @ 06:04:
Volgens mij kan deze user wel wat bijsturing van een Powermod of FPA gebruiken, voor het helemaal uit de hand loopt.
Net 3 dagen geregistreerd, 10 reacties, alle tien zijn een -1 wegens trollen, een totale reactiescore van -9 en een gemiddelde van -0.9. Dan ben je toch niet helemaal lekker bezig zeg maar....
Wat ik me afvraag op basis van zijn profiel is of het geen kloontje van deze user is?
☻/
/▌
/ \
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
[ Voor 5% gewijzigd door Kixtart op 10-04-2010 15:03 ]
☻/
/▌
/ \
Ik geef alleen een ander licht op de zaak, ik zeg toch ook niet dat alle parlementsleden corrupt zijn. Niemand had het nog aangekaart dat dit wel eens het geval heeft kunnen zijn.Kixtart schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 14:59:
0 gekozen, want ik vind het nogal overdreven om gelijk het hele parlement over één kam te scheren.
Kan nog even een serieuze bulldozer gebruiker, met name voor de reacties onderaan, want de flamewar daar is zo heftig dat mijn PC zojuist spontaan vlam gevat heeft.
Virussen? Scan ze hier!
Mag ik overigens nog even wijzen op Ted_W in 'nieuws: 'Apple wil tirannieke controle over ontwikkelaars' - update'? Degene die daar een +3 voor gaf mag wel nagekeken worden imho, want deze reactie kan zó gekopieerd worden in de FAQ als een schoolvoorbeeld van een flamebait.
Virussen? Scan ze hier!

Dan hier nog even een uiterst ongepast vergelijking met WO2: _Erikje_ in 'nieuws: 'Apple wil tirannieke controle over ontwikkelaars' - update'
Ik dacht dat het niveau al de 0 Kelvin bereikt had als absolute dieptepunt, maar het blijkt met elke reactie nóg lager te kunnen zakken...
Virussen? Scan ze hier!
Ik zou zeggen draai het eens om: iedereen die zich schandelijk misdraagt in dat nieuwsbericht en in deze poll maar continu de discussie off-topic op de spits te drijven, gewoon een half jaar niet laten posten in Apple nieuwsberichten. Moet (verd****e.... sorry, ga er gewoon van vloeken) gewoon te doen zijn, want als tweakers hele mooie .dev plannen kunnen bewerkstelligen, dan is dit ook iets wat mogelijk moet zijn.wildhagen schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 21:10:
Idd.... ik begin me af te vragen of het niet verstandiger is om gewoon helemaal geen nieuws over Apple meer te posten. Het publiek waar tweakers zich op richt is, getuige de vele excessen, gewoonweg niet volwassen genoeg om daar normaal op te kunnen reageren.
Wanneer je dan het nieuws zou willen reguleren, dan idd graag wat minder Apple - ook de poll zegt het eigenlijk al, van de 6800 stemmen heeft 67,7% geen iPhone! Dus kan je stellen dat de nieuws frequentie over Apple wel wat naar beneden geschroeft mag worden.
Maar helemaal verdwijnen, kom op.... wie wil de trollen laten winnnen
Verder nog wat optie's:
- negatief karma > niet mogen posten.
- Karma<5000 > niet meer dan 2 reacties in een threat kunnen schrijven.
- Het bewust flaimbaiten beboeten dmv karma aftrek.
- Usernames die een bepaalde duidelijke voorkeur voor een fabrikant hebben, dit verbieden.
Nu zullen een aantal mensen denken.... zo die GetaGrip laat er geen gras over groeien en ben het er niet mee eens - laat ik dit daar dan tegenoverstellen. Elk nieuwsbericht over Iphone, Android, WM is alsof je over eieren aan het lopen bent, je woorden moet je 10 x wegen wanneer je reageerd.
En zelfs dan.... ben je nog niet zeker van je zaak of het een leuke reactie wisseling wordt of een ordinaire 'catfight', dit gegeven lijkt mij voldoende om hier nu eens iets aan te doen en de kwaliteit weer terug te brengen op Tweakers.
GetaGrip is net een mens.......
Helemaal tegenhouden doe je de flamewars bij dat soort onderwerpen vaak niet maar als je het kan beperken tot 1 flamewar per dag ipv 3 dan ben je toch ook al weer op de goede weg!
Het is bij dit soort discussies helaas niet genoeg om je woorden te wegen. Extreme voorstanders van alle fronten zullen altijd proberen om de ander gruwelijk af te maken, waarbij ook op de persoon spelen niet wordt geschuwd.Elk nieuwsbericht over Iphone, Android, WM is alsof je over eieren aan het lopen bent, je woorden moet je 10 x wegen wanneer je reageerd.
Het is inderdaad zo dat er op het moment veel over Apple wordt bericht, maar ik denk niet dat je er heel erg om heen kan. Het is nu eenmaal zo dat Apple op het moment veel dingen doet die bij sommige mensen kennelijk nog al agressie opwekken.
Wat me ook is opgevallen, is dat voor dit soort berichten nog wel eens speciaal accounts worden aangemaakt om te reageren op 1 nieuws post. Op de volgende nieuwspost over hetzelfde onderwerp, wordt gereageerd met weer een ander account. 1 user die 5 accounts aanhoud puur om discussies te laten escaleren, zouden in mijn ogen hard aangepakt mogen worden.
Als je dat doet, dan zou je pas aan het eind van de dag een nieuwspost kunnen doen, wat er voor zorgt dat je eigenlijk altijd achter de feiten aan loopt.k1n8fisher schreef op zondag 11 april 2010 @ 10:53:
Stoppen met Apple nieuwsberichten is misschien overdreven maar als ik zie dat er soms op een halve dag tijd 3 artikelen worden weggezet die over Apple gaan EN die met elkaar te maken hebben vraag ik me wel af of er daar niet beter had kunnen worden gekeken of dit niet gewoon 1 artikel had kunnen worden!
Of het nu Apple vs Adobe of Apple vs MS of MS vs EU of het al dan niet rekeningrijden is, je zal altijd harde discussies krijgen.
I'd rather be diving | The best thing about alcohol hand gel in hospitals isn't the hygiene, but that everyone walks around like they're hatching a dastardly plan. | "Cheese is just milk’s attempt at being immortal."
Dat wordt absoluut niet getolereerd. Als je vermoedt dat iemand er meer dan één account op nahoudt, zou je een topic in SM kunnen openen.the_shadow schreef op zondag 11 april 2010 @ 11:16:
[...]
Het is bij dit soort discussies helaas niet genoeg om je woorden te wegen. Extreme voorstanders van alle fronten zullen altijd proberen om de ander gruwelijk af te maken, waarbij ook op de persoon spelen niet wordt geschuwd.
Het is inderdaad zo dat er op het moment veel over Apple wordt bericht, maar ik denk niet dat je er heel erg om heen kan. Het is nu eenmaal zo dat Apple op het moment veel dingen doet die bij sommige mensen kennelijk nog al agressie opwekken.
Wat me ook is opgevallen, is dat voor dit soort berichten nog wel eens speciaal accounts worden aangemaakt om te reageren op 1 nieuws post. Op de volgende nieuwspost over hetzelfde onderwerp, wordt gereageerd met weer een ander account. 1 user die 5 accounts aanhoud puur om discussies te laten escaleren, zouden in mijn ogen hard aangepakt mogen worden.
Is dat niet gewoon op de man spelen en dus -1 ipv 0?
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
Ik heb er een -1 voor gegeven. Zonder verdere beargumenteert is die post niets waard en puur een troll.wildhagen schreef op zondag 11 april 2010 @ 17:01:
White_Collar in 'nieuws: MasterNZB-site gaat offline na sommaties Brein'
Is dat niet gewoon op de man spelen en dus -1 ipv 0?
deze is echt geen +2
IStealYourGun in 'nieuws: Belgische rechter verklaart vonnis nietig om Engelse termen'
deze is naar mijn idee ook geen +1
Munters in 'nieuws: Belgische rechter verklaart vonnis nietig om Engelse termen'
leuk woordgrapje maar ook gewoon 0
[ Voor 51% gewijzigd door SRich op 11-04-2010 17:45 ]
Verwijderd
Waarom niet? Als hij de eerste is die de taalgrens aanvoert vind ik dat wel degelijk een argument, want dat is iets wat zeker op de achtergrond meeweegt in deze.
Mee eens. De taalgrens is zeker relevant bij dit artikel, en hij is de eerste die daarop attendeert.Verwijderd schreef op zondag 11 april 2010 @ 17:46:
[...]
Waarom niet? Als hij de eerste is die de taalgrens aanvoert vind ik dat wel degelijk een argument, want dat is iets wat zeker op de achtergrond meeweegt in deze.
Ik had hem op +2 staan, en daar laat ik hem ook op.
Het is wel goed, maar dit is zo algemeen bekend dat het niet een +2 rechtvaardig...Verwijderd schreef op zondag 11 april 2010 @ 17:46:
[...]
Of ben je de tijd vergeten dat ze belgie willen splitsen daarvoor...
wootah in 'nieuws: Belgische rechter verklaart vonnis nietig om Engelse termen'
een ongefundeerde beschuldiging, 0 daarom geen +1
[ Voor 19% gewijzigd door SRich op 11-04-2010 17:53 ]
Verwijderd
Ik ben goed op de hoogte van lokale en internationale politiek, maar ik had met mijn zondagshoofd deze twee zo snel even niet aan elkaar gehangen. Ik denk dat er met mij een hoop anderen zijn.SRich schreef op zondag 11 april 2010 @ 17:51:
Het is wel goed, maar dit is zo algemeen bekend dat het niet een +2 rechtvaardig...
Of ben je de tijd vergeten dat ze belgie willen splitsen daarvoor...
+2 wordt nogal moeilijk over gedaan tegenwoordig, maar ik vind dat de meeste steekhoudende argumenten die voor het eerst in een discussie worden aangevoerd al een +2 waard. Het gaat met +2 hard de kant van +3 op, tot we ze allebei helemaal niet meer zien.
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2010 17:59 ]
Het is toch mogelijk om te zien of iemand met het zelfde IP actief is geweest onder twee verschillende accounts, mits de persoon geen dynamisch IP heeft of proxy server gebruikt. Gezien de situatie denk ik niet dat dit hier van toepassing is.RoD schreef op zondag 11 april 2010 @ 11:43:
[...]
Dat wordt absoluut niet getolereerd. Als je vermoedt dat iemand er meer dan één account op nahoudt, zou je een topic in SM kunnen openen.
Ik heb het al aan lustucru gemeld, als zijnde DT admin. Een SM topic zou ook nog kunnen, maar aangezien het een FP issue was, wou ik het niet over het forum gooien.RoD schreef op zondag 11 april 2010 @ 11:43:
[...]
Dat wordt absoluut niet getolereerd. Als je vermoedt dat iemand er meer dan één account op nahoudt, zou je een topic in SM kunnen openen.
Ik kan de IPs van users natuurlijk niet zien.madmaxnl schreef op zondag 11 april 2010 @ 18:06:
[...]
Het is toch mogelijk om te zien of iemand met het zelfde IP actief is geweest onder twee verschillende accounts, mits de persoon geen dynamisch IP heeft of proxy server gebruikt. Gezien de situatie denk ik niet dat dit hier van toepassing is.
I'd rather be diving | The best thing about alcohol hand gel in hospitals isn't the hygiene, but that everyone walks around like they're hatching a dastardly plan. | "Cheese is just milk’s attempt at being immortal."
Hoort volgens mij gewoon op -1 ipv de 0 waar ie nu op staat.
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Dit is puur uitlokken van een flamewar en spelen op de man, lijkt me nog eerder een -2 dan een -1.
alles hoger dan -1 lijkt me inderdaad niet OK.Megaflix schreef op maandag 12 april 2010 @ 16:42:
Verwijderd in 'nieuws: Buma/Stemra: GroenLinks verklaart muziekauteurs vogelvrij'
Dit is puur uitlokken van een flamewar en spelen op de man, lijkt me nog eerder een -2 dan een -1.
vooral die +1tjes die er staan....
Overduidelijke troll, flame en FiPo. Mag imho wel op -2 of op zijn minst een waarschuwing. Uitlokking, niet meer, niet minder.
Virussen? Scan ze hier!
ja, maar ik kan niet minder geven dan -1 he, lolwildhagen schreef op maandag 12 april 2010 @ 17:04:
Die 0- en +1-gevers mogen idd hun modrechten wel inleveren ja, zelfs een -1 is nog aan de hoge kant.
Overduidelijke troll, flame en FiPo. Mag imho wel op -2 of op zijn minst een waarschuwing. Uitlokking, niet meer, niet minder.
Kennelijk
Alleen zit ik op dit soort beroemdheid niet echt te wachten
Is vermoedelijk een gevolg van de Nederlandse spruitjesmentaliteit: je mag nu eenmaal niet je hoofd boven het maaiveld uitsteken (in dit geval: een andere mening hebben dan de schaapskudde), want dan word je in Nederland acuut met man en macht onder het maaiveld geschoffeld.
Je moet immers vooral met de schaapskudde mee blijven lopen, want o wee, als je het gore lef hebt om een eigen mening te hebben. Dat ken niet he
Edit: er is nu zelfs iemand die een +3 geeft, die mag écht wel even nagekeken worden. Let wel: die is van ná de modbreak!
[ Voor 8% gewijzigd door wildhagen op 12-04-2010 18:25 ]
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
Verwijderd in 'reviews: Cartech anno 2010'
Niet dat ik het niet met je eens ben of zo, maar is de FP wel de geeikte plaats om dingen als dit ter discussie te stellen? Dat zit vast in je score verborgen.
Oja, een post die op 0 staat ontvangt ook karma hoor
Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.
Verwijderd
Als je dat een keiharde flame vind ben je wat snel op je teentjes getrapt, me dunkt. Zeker als je kijkt naar de draad is het een logische reactie.Delerium schreef op maandag 12 april 2010 @ 19:43:
Het eerste stukje is inderdaad behulpzaam, maar zeg nu zelf, is dat tweede deel niet een keiharde flame richting Tnet?
Mag je in de reacties dan helemaal geen kritiek hebben op Tweakers? Hoewel de FP niet de plaats is om je gal over de site te spuwen is dit een relatief onschuldige vraag en vind ik de comments van een artikel ook niet echt FP. Met artikelen en reviews wordt nou eenmaal wat losser omgesprongen, dat staat ook in de modfaq.
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2010 22:19 ]
Die andere reactie is trouwens gefixt.
Verwijderd
Hij krijgt van mij een pardon, omdat het bij een artikel is en niet op de FP en omdat ik in een goede bui benDirk schreef op maandag 12 april 2010 @ 22:17:
Een keiharde flame zie ik ook niet, maar het valt wat mij betreft wel onder offtopic gezeur, terwijl ik de rest niet bijzonder genoeg vind om er toch een +1 van te maken.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2010 22:24 ]
Verwijderd
Door de scheiding van streng modden en iets minder streng modden heb ik daar maar FP en niet FP van gemaakt, terwijl ik wel snap dat dat termtechnisch niet correct is.Naast nieuwsberichten zijn er ook andere zaken waar reacties op geplaatst kunnen worden, bij redactieblog's, meukitems, .plans en productreviews. Deze reacties kunnen ook gemodereerd worden, maar zal wat minder streng zijn in vergelijk met reacties op nieuwsberichten.
'Niet op het streng gemodde stukje van de FP' had het dus moeten zijn
Daar lijkt het inderdaad op. Het valt me al een tijdje aan dat de T.net crew heel erg lange tenen lijkt te hebben.Mag je in de reacties dan helemaal geen kritiek hebben op Tweakers?
Zodanig lang dat ik het storend begint te vinden, en het is duidelijk dat veel lezers van T.net zich daar ook aan storen.
Reactie die als volkomen normaal worden beschouwd als ze gericht zijn op een medetweaker, worden ineens als totaal onacceptabel beschouwd als ze gericht zijn op de redactie. Wat mij betreft zou dat onderscheid niet gemaakt moeten worden.
Verwijderd
Verwijderd in 'nieuws: Buma/Stemra: GroenLinks verklaart muziekauteurs vogelvrij'
het eerste deel is echt op het onderwerp, het tweede deel over een mogelijke oplossing, wat ook met het onderwerp te maken heeft, ik denk minstens +1
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2010 16:12 ]
ik heb hem een +1 gegeven, daar staat hij nu ook op.Verwijderd schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 16:11:
0 voor mijn reactie die op het onderwerp ingaat?
het eerste deel is echt op het onderwerp, het tweede deel over een mogelijke oplossing, wat ook met het onderwerp te maken heeft, ik denk minstens +1
Ik vind het zeker geen offtopic reactie, ik heb er nog even over getwijfeld om hem zelfs een +2 te geven
(In 200+ threads ga ik overigens niet zoeken naar dubbelposts....)
Van mij ook een +1.
(geen +2 omdat ik de geboden oplossing volstrekt onrealistisch vind en daarom geen meerwaarde geeft aan de discussie)
[ Voor 15% gewijzigd door mjtdevries op 13-04-2010 16:53 ]
cv8x in 'nieuws: 'HTC Desire wordt voorzien van spraakbesturing''
Verwijderd
Een hele onzin post (hence nul) in schreeuwerig bold (punt aftrek van mij)
Verder is het zwaar offtopic, voegt het niks toe, en slaat het nergens op. Een -1 lijkt me dan ook de correcte score.
Virussen? Scan ze hier!
Lijkt me een -1 wegens zwáár offtopic (sterker nog, heeft helemaal niks met de nieuwspost te maken) en zeuren op/over moderatiesysteem, geen 0 waar hij nu staat...
Daileass in 'nieuws: Kroes: EU moet niet overhaast nieuwe regels netneutraliteit invoeren'
Is een FiPo, dus -1. Waarom er dan toch zoveel +1's gegeven worden.....
[ Voor 26% gewijzigd door wildhagen op 14-04-2010 11:13 ]
Virussen? Scan ze hier!
[ Voor 62% gewijzigd door Cloud op 14-04-2010 11:28 ]
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Virussen? Scan ze hier!
Vlassie1980 in 'nieuws: Israëlische douane confisqueert iPads vanwege wifi'
Ik zie er geen flame oid in (ook al komt hij weer met Flash aan), dus gewoon 0 volgens mij...
[ Voor 7% gewijzigd door Ghost Dog op 14-04-2010 14:36 ]
Wat is er nu +1 of 0 aan deze reactie? Zelf neig ik er ook al naar om de parent van deze gewoon een 0 te geven. Dat het gezegd wordt door Wilbert maakt het niet ontopic.
Respectievelijk -1 en 0.dcm360 schreef op woensdag 14 april 2010 @ 15:49:
ZpAz in 'nieuws: Apple stelt Europese iPad-release uit'
Wat is er nu +1 of 0 aan deze reactie? Zelf neig ik er ook al naar om de parent van deze gewoon een 0 te geven. Dat het gezegd wordt door Wilbert maakt het niet ontopic.
Virussen? Scan ze hier!
Dit is nu typisch een reactie waarbij van mij de eerste parent op -2 mag. In een keer een hoop gezeik uit het zicht.dcm360 schreef op woensdag 14 april 2010 @ 15:49:
ZpAz in 'nieuws: Apple stelt Europese iPad-release uit'
Bovendien is hij met zijn 2e alinea aan het trollen...vgroenewold schreef op woensdag 14 april 2010 @ 15:53:
Lisadr in 'nieuws: Apple stelt Europese iPad-release uit' Fipo die nu naarboven wordt gedrukt vanwege latere aanpassingen.
hij is geedit, het eerste deel zou ik een 0 voor geven, met het 2e deel erbij een +1vgroenewold schreef op woensdag 14 april 2010 @ 16:17:
Mijn post hier vind ik nu ook niet irrelevant: vgroenewold in 'nieuws: Apple stelt Europese iPad-release uit'
-1 lijkt me beter dan 0 en die +1 is helemaal absurd natuurlijk.
>90 procent van de reactie slaat op moderatiegeleuter, de rest is hopeloos offtopic, en heeft ook een hoog FiPo-gehalte.
Virussen? Scan ze hier!
Dat is waar, maar nieuws gaat snel en ik zie bij 6x0 altijd papegaaien. Als de post een 2-tal uur oud is, heeft 90% er al overheen gelezen.Dirk schreef op woensdag 14 april 2010 @ 16:23:
Sowieso, na 20 minuten en bij 6x0 een reactie hier al melden is erg vroeg... Zelfs al zouden papegaaien de reactie vaster op 0 drukken, dan kunnen we hier nog makkelijk 20x0 of meer compenseren.
Er staat nu een admin-edit, maar de regel die daar in is geplaatst is een beetje moeilijk leesbaar.vgroenewold schreef op woensdag 14 april 2010 @ 15:53:
Lisadr in 'nieuws: Apple stelt Europese iPad-release uit' Fipo die nu naarboven wordt gedrukt vanwege latere aanpassingen.
Kan die wat aangepast worden?
Die snelheid valt wel iets mee hoor. Er zijn zat mensen die het nieuws pas vanavond lezen. Het artikel heeft nu nog maar <10k views, dat gaan er nog veel meer worden, let maar op. Een beetje geduld kan dus best, wacht gewoon een paar uur voordat je een reactie meldt. Zoals ik al zei, een paar papegaaien kunnen we makkelijk compenseren. Alleen als een reactie bovenaan staat en veel gemod wordt is vroeg melden nuttig.vgroenewold schreef op woensdag 14 april 2010 @ 16:38:
[...]
Dat is waar, maar nieuws gaat snel en ik zie bij 6x0 altijd papegaaien. Als de post een 2-tal uur oud is, heeft 90% er al overheen gelezen.
[ Voor 24% gewijzigd door Dirk op 14-04-2010 16:43 ]
Ducktape in 'nieuws: Recom introduceert mediacenter-behuizing'
Blokker_1999 in 'nieuws: Recom introduceert mediacenter-behuizing'
Goed opgemerkt van de poster,maar verder waardeloos. Tis nog net geen zeuren over de nieuwswaarde,ook hier een 0
thomasie in 'nieuws: Recom introduceert mediacenter-behuizing'
korgakos in 'nieuws: ASML verwacht dit jaar recordomzet'
(ik ga er van uit dat de edit over mod beleid pas is gedaan toen die op -1 stond)
Hiet ziet er bijna uit als werving/spam, ogenschijnlijk niet gewenst. Daarnaast gebruikt hij zelf al offtopic-tags. De edit over het modbeleid maakt het er niet veel beter op.BadRespawn schreef op woensdag 14 april 2010 @ 20:32:
Een aantal opper mods vinden dat deze reactie kwaad in de zin heeft?
(ik ga er van uit dat de edit over mod beleid pas is gedaan toen die op -1 stond)
Daarnaast staat hij momenteel erg stevig op -1.
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
Hoef het artikel niet eens te lezen om tot de conclusie te komen dat die reactie op -1 thuishoort. 80% van de reactie bestaat uit té offtopic materiaal, dat eerste zinnetje legt al helemaal geen tegengewicht in de schaal. Los van het feit of de poster wel of niet kwade bedoelingen zou hebben,dat reken ik niet eens mee.BadRespawn schreef op woensdag 14 april 2010 @ 20:32:
[ Voor 4% gewijzigd door pcgek op 14-04-2010 20:56 ]
Ik vind het idd een kwalijke reactie en dus -1, zie wildhagen in "Het kleine-mismoderatietopic deel XVI"BadRespawn schreef op woensdag 14 april 2010 @ 20:32:
Inmiddels heeft-ie zelfs een +3 gehad, die mag wel nagekeken worden.
Virussen? Scan ze hier!
Deze mag op 0 als je het mij vraagt. Interessant om te lezen maar gaat totaal niet over het onderwerp
Mar.tin in 'nieuws: Strafzaak tegen Releases4u en Shareconnector uitgesteld'
Ik zie niet in waarom deze reactie op 0 staat aangezien het wel degelijk over het artikel gaat en een antwoord is op een on-topic vraag.
Het antwoord is niet echt onderbouwd maar er zit wel een kern van waarheid in.
[ Voor 51% gewijzigd door Death1ord op 15-04-2010 00:53 ]
Dit topic is gesloten.