Ik zou zeggen draai het eens om: iedereen die zich schandelijk misdraagt in dat nieuwsbericht en in deze poll maar continu de discussie off-topic op de spits te drijven, gewoon een half jaar niet laten posten in Apple nieuwsberichten. Moet (verd****e.... sorry, ga er gewoon van vloeken) gewoon te doen zijn, want als tweakers hele mooie .dev plannen kunnen bewerkstelligen, dan is dit ook iets wat mogelijk moet zijn.wildhagen schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 21:10:
Idd.... ik begin me af te vragen of het niet verstandiger is om gewoon helemaal geen nieuws over Apple meer te posten. Het publiek waar tweakers zich op richt is, getuige de vele excessen, gewoonweg niet volwassen genoeg om daar normaal op te kunnen reageren.
Wanneer je dan het nieuws zou willen reguleren, dan idd graag wat minder Apple - ook de poll zegt het eigenlijk al, van de 6800 stemmen heeft 67,7% geen iPhone! Dus kan je stellen dat de nieuws frequentie over Apple wel wat naar beneden geschroeft mag worden.
Maar helemaal verdwijnen, kom op.... wie wil de trollen laten winnnen
Verder nog wat optie's:
- negatief karma > niet mogen posten.
- Karma<5000 > niet meer dan 2 reacties in een threat kunnen schrijven.
- Het bewust flaimbaiten beboeten dmv karma aftrek.
- Usernames die een bepaalde duidelijke voorkeur voor een fabrikant hebben, dit verbieden.
Nu zullen een aantal mensen denken.... zo die GetaGrip laat er geen gras over groeien en ben het er niet mee eens - laat ik dit daar dan tegenoverstellen. Elk nieuwsbericht over Iphone, Android, WM is alsof je over eieren aan het lopen bent, je woorden moet je 10 x wegen wanneer je reageerd.
En zelfs dan.... ben je nog niet zeker van je zaak of het een leuke reactie wisseling wordt of een ordinaire 'catfight', dit gegeven lijkt mij voldoende om hier nu eens iets aan te doen en de kwaliteit weer terug te brengen op Tweakers.
GetaGrip is net een mens.......