Verwijderd in 'nieuws: Foutieve update BitDefender maakt 64bit-Windows onbruikbaar'
Is dit niet gewoon een flame naar Windows, en daarmee een -1?
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
Flink wat nulletjes bijgekomen sinds mijn melding, kennelijk vinden sommigen de benaming "roverheid" heel normaalKillerBee schreef op zondag 21 maart 2010 @ 14:53:
mensoc in 'nieuws: Detailhandel wil verwijderingsbijdrage afschaffen'
Dit is absoluut geen +1 waard en ook een 0 is vanwege de benaming "roverheid" te veel. Van mij een keiharde -1, al was het alleen al om het feit dat hij het niet kan laten om in al zijn reacties op dit nieuwsitem "roverheid" te plaatsen.
Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
Zou best kunnen,maar ik vind hem ergens ook nog wel grappig. Heeft van mij daarom een 0 gekregen.Verwijderd schreef op zondag 21 maart 2010 @ 20:06:
Verwijderd in 'nieuws: Foutieve update BitDefender maakt 64bit-Windows onbruikbaar'
Mooie uiteenzetting van een eigen ervaring,kun je als lezer best wat aan hebben. Gezien de rest van de reacties steekt ie boven het maaiveld uit. Heeft van mij een +2 ontvangen.Jejking schreef op zondag 21 maart 2010 @ 21:24:
Ik vind van wel, -1.
Xzylvador in 'nieuws: Foutieve update BitDefender maakt 64bit-Windows onbruikbaar'
Ik vind het lullig voor hem, het hele verhaal. Toch vraag ik me af wat die +2 er doet. Het is een ''leuk'' verhaal hoor maar zo informatief vind ik het nu ook weer niet.
Negatieve geluiden kunnen net zo goed op +1 hoor. Trouwens, de post bestaat uit iets meer dan 'roverheid' alleen,heb wel een puntje aftrek gegeven voor het gebruik daarvan. Als ik de andere reacties van hem even buiten beschouwing laat kom ik bij deze op een 0 uit.KillerBee schreef op zondag 21 maart 2010 @ 21:40:
[...]
Flink wat nulletjes bijgekomen sinds mijn melding, kennelijk vinden sommigen de benaming "roverheid" heel normaal, zij zouden de FAQ anders nog maar eens goed moeten bestuderen...
[ Voor 56% gewijzigd door pcgek op 21-03-2010 22:18 ]
Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.
Bor de Wollef schreef op zondag 21 maart 2010 @ 12:13:
Ook dit vind ik niet echt ontopic: gebruiker post over slechte ervaringen met een patch voor een game: B. Stuff in 'nieuws: Foutieve update BitDefender maakt 64bit-Windows onbruikbaar'
0 wat mij betreft.
Jesse schreef op zondag 21 maart 2010 @ 14:36:
Ik moet zeggen dat ik een 0 voor B. Stuff wel wat streng vind. Zeker op zijn parent is die reactie imho wel +1 waard.
Het gaat in beide gevallen om software welke met de beste bedoelingen schade aan de computer toebrengt. Ontopic genoeg voor mij.Bor de Wollef schreef op zondag 21 maart 2010 @ 15:42:
Het gaat over virusscanners. Eve Online doet niet ter zake vind ik, hence offtopic.
Inderdaad ruimschoots voldoende ontopic voor een +2.Jesse schreef op zondag 21 maart 2010 @ 14:36:
wildhagen in 'nieuws: Foutieve update BitDefender maakt 64bit-Windows onbruikbaar'
Deze reactie is heel strikt genomen misschien ook ietwat off-topic, maar wmb informatief genoeg voor een +2
Ik kan me meestal niet zo heel druk maken om vloeken en dergelijke, maar dit is wel heel zinloos... Een -1 van mij.Bor de Wollef schreef op zondag 21 maart 2010 @ 12:13:
Deze post mag ook eens bekeken worden:
mad-dog in 'nieuws: Uitzending Gemist krijgt eind april flashspeler'
De gvd lijkt mij niet nodig. Toch vind iemand het nodig hier ene +3 voor te geven (naast de 7x +2). Vanwege de onnodige gvd een enkeltje -1 van mij.
Eigen ervaringen mogen best op +2.Jejking schreef op zondag 21 maart 2010 @ 21:24:
Ik vind van wel, -1.
Xzylvador in 'nieuws: Foutieve update BitDefender maakt 64bit-Windows onbruikbaar'
Ik vind het lullig voor hem, het hele verhaal. Toch vraag ik me af wat die +2 er doet. Het is een ''leuk'' verhaal hoor maar zo informatief vind ik het nu ook weer niet.
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Verwijderd
Mwah, ik vind het wel een grappige woordspeling. Zijn mening en intentie is gelijk duidelijk en het is niet bijzonder storend of bashend, dus waarom niet?pcgek schreef op zondag 21 maart 2010 @ 22:03:
Negatieve geluiden kunnen net zo goed op +1 hoor. Trouwens, de post bestaat uit iets meer dan 'roverheid' alleen,heb wel een puntje aftrek gegeven voor het gebruik daarvan. Als ik de andere reacties van hem even buiten beschouwing laat kom ik bij deze op een 0 uit.
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
[ Voor 34% gewijzigd door Dirk op 22-03-2010 14:21 ]
Ik was wel de eerste.Dirk schreef op maandag 22 maart 2010 @ 14:20:
Offtopic en irelevant: Ghost Dog in 'nieuws: Snelste AMD Phenom II X6 gaat 295 dollar kosten'
Verderop in de draad al vaak zat gemeld: knirfie244 in 'nieuws: Snelste AMD Phenom II X6 gaat 295 dollar kosten'
[ Voor 21% gewijzigd door Ghost Dog op 22-03-2010 14:31 ]
Bij lange na niet: Zaffo in 'nieuws: Snelste AMD Phenom II X6 gaat 295 dollar kosten' en anderen. Je staat alleen maar bovenaan, daar krijg je van mij geen pluspunten voor.
Hier zorgt het niet voor verwarring als je ook maar een beetje nadenkt, dus die verbetering is ook niet boeiend.Edit:
Verder heb je wel gelijk, alhoewel ik me wel erger aan verkeerd gebruik van hoofdletters, en helemaal in het geval van MB/mb mHz/Mhz omdat hoofd-/kleine letters een verschillende betekenis hebben, en een verbetering in dat geval in mijn ogen soms wel op zijn plaats is.
[ Voor 35% gewijzigd door Dirk op 22-03-2010 14:35 ]
I stand corrected.Dirk schreef op maandag 22 maart 2010 @ 14:34:
[...]
Bij lange na niet: Zaffo in 'nieuws: Snelste AMD Phenom II X6 gaat 295 dollar kosten' en anderen. Je staat alleen maar bovenaan, daar krijg je van mij geen pluspunten voor.
Dat bedoelde ik ook niet, maar in sommige andere gevallen is het wel nuttig. Deze reactie krijgt van mij gewoon 0.[...]
Hier zorgt het niet voor verwarring als je ook maar een beetje nadenkt, dus die verbetering is ook niet boeiend.
+2.
GENETX in 'nieuws: Snelste AMD Phenom II X6 gaat 295 dollar kosten' mag van mij dan weer op +2. Een mooie inzichtsvolle reactie die net iets boven het maaiveld uitsteekt.
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2010 18:25 ]
[ Voor 13% gewijzigd door pcgek op 22-03-2010 20:59 ]
Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.
Ik vind een +1 wat aan de hoge kant, een -1 is echter weer wat te laag. Een 0 lijkt mij wel gepast, gezien het gebruik van de krachttermen etc. Hij had het ook wat normaler kunnen verwoorden.Verwijderd schreef op maandag 22 maart 2010 @ 18:25:
Verwijderd in 'nieuws: 'Acta-verdrag leidt niet tot afsluiten filesharers''
Staat nu op -1, maar het is geen flame of troll, dus zou dat niet mogen zijn. Feitelijk onjuist misschien en hij drukt zich misschien niet op de beste wijze uit, maar een -1 valt er met de beste wil van de wereld niet van te maken. Ik maak er maar gewoon een 1 van, want ik vind het wel een toevoeging aan de discussie die bovendien gewoon on-topic is.
Wat mij betreft is een +1 inderdaad te hoog, maar een -1 vind ik ook wat te hard. Een 0 lijkt mij voldoende.Ghost Dog schreef op maandag 22 maart 2010 @ 20:46:
Ik geef hem een 0.
Hij gebruikt krachttermen, en drukt zich sowieso niet zo subtiel uit, dus dat kan ik geen +1 geven.
Verwijderd in 'nieuws: Google wil OpenGL-drivers voor 3d-versnelling in browsers overbodig maken'
+1 is toch echt te veel voor deze korte irrelevante oninformatieve post. 0, en vanwege de belerende toon, misschien zelfs wel -1.
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Verwijderd
[ Voor 22% gewijzigd door Ghost Dog op 23-03-2010 12:40 ]
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door Ghost Dog op 23-03-2010 13:02 ]
Dit is een sterk betoog, dat mag gewaardeerd worden. Dat gezegd hebbende is het wel wat offtopic en eenzijdig, al is dat laatste meestal zo met een betoog. Ik vind een +2 als score dus prima, voor de lengte ga ik geen punten aftrekken.Ghost Dog schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 12:28:
Verwijderd in 'nieuws: Google omzeilt Chinese zelfcensuur met slimme truc'
Daar is degener weer!
Wederom een erg lang verhaal, maar zeker geen mustread. Hij komt niet met veel informatie, maar vooral met zijn eigen mening, basht vooral het westen, en poneert dingen als feit waar dat zeker niet altijd klopt.
Misschien +2, omdat het een redelijk goed gefundeerde mening is, maar +1 kan ook (misschien zelfs wel meer - van mij wel in elk geval), omdat het ergens wel over Google en China gaat maar ook grotendeels offtopic is.
Vanwege zijn lengte en redelijk offtopic gehalt zou ik 0 zelfs nog wel begrijpen.
Zeker geen +3, die heeft hij alleen door zijn lengte.
Een simpel nulletje inderdaad.Ghost Dog schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 12:54:
Verwijderd in 'nieuws: Duitse overheid raadt Firefox af vanwege veiligheidslek'
Waarom is dit ontopic?
Gewoon 0 dus.
Degener's mening is niet mijn mening. Maar dat mag niet meewegen. Wat voor mij wel meeweegt is dat diens uitspraken behoorlijk ver gaan zonder argumenten. Als voorbeeld noem ik:Ghost Dog schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 12:28:
Verwijderd in 'nieuws: Google omzeilt Chinese zelfcensuur met slimme truc'
Daar is degener weer!
Wederom een erg lang verhaal, maar zeker geen mustread. Hij komt niet met veel informatie, maar vooral met zijn eigen mening, basht vooral het westen, en poneert dingen als feit waar dat zeker niet altijd klopt.
Misschien +2, omdat het een redelijk goed gefundeerde mening is, maar +1 kan ook (misschien zelfs wel meer - van mij wel in elk geval), omdat het ergens wel over Google en China gaat maar ook grotendeels offtopic is.
Vanwege zijn lengte en redelijk offtopic gehalt zou ik 0 zelfs nog wel begrijpen.
Zeker geen +3, die heeft hij alleen door zijn lengte.
enGoogle -> wereldwijd inlichtingen verzamelen, NSA, wereld dominatie VS
Nogmaals, het is fijn om veel invalshoeken te krijgen! Dat is zeker een toegevoegde waarde. Maar met deze onbeargumenteerde en ferme uispraken verliest m.i. het 'informatieve' aspect van deze reactie.Google manifesteert zich steeds sterker als een verlengstuk van de Amerikaanse propaganda machine. Want het doel van deze laatste actie is geheel niet om tot een vergelijk te komen, maar de Chinese regering zo veel mogelijk imago schade toe te brengen. Google weet dondersgoed dat de Chinezen dit niet kunnen accepteren, geen een regering kan zo'n openlijke misachting accepteren. Het enige doel is om de Chinese regering neer te zetten als een onderdrukker.
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
☻/
/▌
/ \
Ik heb em -1 gegeven. Ik zie de grap wel, maar er is niets speciaal goed aan (dat is natuurlijk wat subjectief). Dit zou dus 0 of +1 als keuze geven (waarbij ik bij deze voor 0 zou kiezen.). Omdat het de fipo is en alleen een zooi -1's veroorzaakt doe ik er een puntje af.Zartok schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 11:23:
amaterasu in 'nieuws: Bill Gates wil met Toshiba investeren in nieuw type kerncentrale' lijkt mij een +1 (geslaagde grap) en anders toch minstens een 0. Een -1 lijkt me hier onterecht welke hij toch 16 keer krijgt, lijkt me een zooi mismods enkel en alleen omdat dit een fipo is. Alle reacties erop zijn wel duidelijke -1's.
[ Voor 13% gewijzigd door Accesteam op 24-03-2010 14:05 ]
ik vind het niet echt een grap...Accesteam schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 14:04:
Overlegne in 'nieuws: Zalman brengt 3d-monitor met full-hd-resolutie uit'
Lijkt me 0 (off-topic). Of is dit weer zo'n super goede grap die wel on-topic is?
een 0 hiervoor lijkt me zat, -1 hoeft nu ook weer niet. De +3 welke hij 3x gekregen heeft lijkt/lijken me toch echt mismod, en voer voor de powermodsZartok schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 11:23:
amaterasu in 'nieuws: Bill Gates wil met Toshiba investeren in nieuw type kerncentrale' lijkt mij een +1 (geslaagde grap) en anders toch minstens een 0. Een -1 lijkt me hier onterecht welke hij toch 16 keer krijgt, lijkt me een zooi mismods enkel en alleen omdat dit een fipo is. Alle reacties erop zijn wel duidelijke -1's.
Your lack of planning is not my emergency
Die eerste staat nu ook eindelijk op -1! Had wel flink wat nodig om hem daar te krijgen!Bor de Wollef schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 22:34:
Mismod alert: Cino in 'nieuws: 'Browsers moeten cookies van reclamenetwerken standaard weigeren''
Wie geeft voor dit soort fipo achtige posts +3? Daar mag echt naar gekeken worden wat mij betreft.
Ook deze waardeloze -1 post krijgt +3: bogaert91 in 'nieuws: 'Browsers moeten cookies van reclamenetwerken standaard weigeren''
Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!
[ Voor 15% gewijzigd door EDIT op 24-03-2010 20:53 . Reden: Oeps, verkeerde link ]
[ Voor 58% gewijzigd door Ghost Dog op 24-03-2010 20:53 ]
Virussen? Scan ze hier!
Inderdaad. -1 (effectief staat het nu op -0,9).wildhagen schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 20:54:
Verwijderd in 'nieuws: Rapidshare begint accounts af te sluiten'
Is dat niet gewoon een op de man spelende flamebait en dus -1 ipv 0?
Verwijderd
Die ene zin slaat ook helemaal nergens op. Het had gewoon een beetje hatelijke maar normale post kunnen zijn, maar door die nicks te noemen gaat 'ie opeens helemaal de verkeerde kant op.wildhagen schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 20:54:
Verwijderd in 'nieuws: Rapidshare begint accounts af te sluiten'
Is dat niet gewoon een op de man spelende flamebait en dus -1 ipv 0?
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2010 20:57 ]
[ Voor 61% gewijzigd door wildhagen op 25-03-2010 09:08 ]
Virussen? Scan ze hier!
[ Voor 87% gewijzigd door Bor op 25-03-2010 18:13 ]
[ Voor 153% gewijzigd door wildhagen op 25-03-2010 19:23 ]
Virussen? Scan ze hier!
Eens.wildhagen schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 19:09:
JonathanP in 'nieuws: Concept omstreden antipiraterijverdrag lekt uit'
Dit is geen +3 volgens mij? Mij leek een 0 wel voldoende?
_Erikje_ in 'nieuws: Opta deelt waarschuwingen uit aan spammers'
Lijkt me eerder een 0 dan een +1 door het nogal onvriendelijke woordgebruik.
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
[ Voor 39% gewijzigd door Bor op 25-03-2010 22:37 ]
Verwijderd
[ Voor 25% gewijzigd door wildhagen op 26-03-2010 06:43 ]
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
Obvious sarcasm is obvious. Het is op zich on-topic dus zou een +1 gerechtvaardigd zijn, maar een 0 snap ik ook wel.wildhagen schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 06:41:
Lijkt me niet echt een +1, +2 of zelfs +3 (!) waard, maar eerder een -1 wegens trollen.
de eerste is zeker echt niks meer waard dan een -1 imo.wildhagen schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 06:41:
RMX in 'nieuws: Installatie applicaties HTC Legend geblokkeerd door vergeten 'vinkje''
Lijkt me niet echt een +1, +2 of zelfs +3 (!) waard, maar eerder een -1 wegens trollen.
Verwijderd in 'nieuws: 'Touchscreen iPhone is nauwkeurigste bij testen met robot''
Is geen +1 waard.
[ Voor 5% gewijzigd door BadRespawn op 26-03-2010 12:02 ]
mening en hyperbool (hoezo "door de strot drukken"?), truism:"Waarom zouden zij zich moeten conformeren aan de rest van de wereld? Elk land, dus ook China, heeft toch het recht om zijn eigen wetten en regels te bepalen?"
non sequitur:"We moeten als westen eens ophouden onze normen en waarden door ieders strot te drukken. Onze normen en waarden zijn niet per definitie de normen en waarden die de hele wereld aanhangt, of aan zou moeten hangen. Elk land is nu eenmaal anders."
Ga me niet vertellen dat beweringen zoals"Daarnaast gaat het hier om een commercieel bedrijf, als je het niet bevalt wat ze doen, ga je toch naar een ander bedrijf? Simpel zat."
Virussen? Scan ze hier!
Die dubbele ontkenning maakt het lastig, maar ik denk dat een 0 op zijn plaats is. Ongewenst is het zeker niet, maar meerwaarde heeft ook nietGhost Dog schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 13:33:
Verwijderd in 'nieuws: 'Google deelt advertentie-inkomsten Android met providers''
Gewoon 0 lijkt mij, en als je wat strenger kijkt misschien zelfs -1, want het is 1 zin die niets bijdraagt aan de discussie.
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
Ja goed; bewijs voor een niet onderbouwde bewering in een post die als "must read" wordt aangemerkt, zou natuurlijk off topic zijn, dus zeggen dat er bewijs nodig is, is ook off topic.wildhagen schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 12:35:
BadRespawn in 'nieuws: 'Chinese provider verkoopt Android-telefoons zonder Google Search''
Dat is geen +1, maar een 0. Voegt helemaal niks toe, en gaat niet eens over het onderwerp.
Alsof het er niet toe doet hoeveel mensen dat zeggen.Zelf mensen die letterlijk op straat terecht zijn gekomen zeggen "Het is mijn eigen verantwoordelijkheid.".
Offtopic is deze reactie niet eens echt. Maar, zoals wildhagen al zegt, hij voegt totaal niets toe, ofwel, hij is irrelevant. En dat is ook een 0.BadRespawn schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 14:02:
[...]
Ja goed; bewijs voor een niet onderbouwde bewering in een post die als "must read" wordt aangemerkt, zou natuurlijk off topic zijn, dus zeggen dat er bewijs nodig is, is ook off topic.
Maar ik kan er in komen dat die reactie van mij te minimalistisch was om on topic te zijn. Ik zit er niet mee dat die off topic wordt gemod.
Houd het nieuws eens een tijdje in de gaten en je ziet wel Chinezen voorbijkomen die het inderdaad met de censuur eens zijn. Dit is dan ook een gegeven dat je als algemeen bekend mag veronderstellen. Hij doet geen claims over aantallen Chinezen die het ermee eens zouden moeten zijn (behalve 'vele', wat je al snel hebt in zo'n groot land) en ook over de reden waarom ze het ermee eens zijn, dat zou ook indoctrinatie kunnen zijn, speculeert hij niet. Zijn claim klopt dus.Aan de andere kant, is de parent daarvan nou wel "must read"?
DFyNt2U in 'nieuws: 'Chinese provider verkoopt Android-telefoons zonder Google Search''
- niet-onderbouwde basis vh argument
Hij wijst erop dat de tegenpartij desondanks in grote getale vertegenwoordigd is, een valide argument.- non sequitur: het betoog dat Amerikanen een basisverzekering niet normaal vinden (kennelijk ter argumentatie dat culturen nu eenmaal verschillen oid) - De VS heeft een paar dagen geleden bij meerderheid besloten dat ze een (soort van) basisverzekering nou juist wel normaal vinden.
Geen argument, maar het doet ook geen afbreuk aan zijn verhaal.- truisms: "Het is een andere cultuur en zo ook in China." "Menigen mogen verschillen."
Nee, vergelijken op basis van sociale acceptatie.- censuur mbt porno gelijk trekken aan politieke censuur
Nee, wat er toe doet, is dat er zelfs mensen die zelf nadeel van hebben ondervonden van deze mentaliteit, deze zelfde mentaliteit nog steeds aanhangen. Opnieuw een geldig argument.- Logical Fallacy, Ambiguous Collective:
[...]
Alsof het er niet toe doet hoeveel mensen dat zeggen.
Virussen? Scan ze hier!
inderdaad, staat ook op 0, hij heeft maar 1 +1Bor de Wollef schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 16:39:
Deze hoeft echt niet op +1 gezien de vraagsteller het antwoord makkelijk zelf kan vinden en het product ook nog eens als freeware staat aangegeven in de post. Max nulletje:
Verwijderd in 'meuk: Sysinternals Suite 2010-03-25'
Klopt, iemand of meerdere mensen hebben zo te zien hun modding aangepast.yannickie111 schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 17:15:
[...]
inderdaad, staat ook op 0, hij heeft maar 1 +1
Virussen? Scan ze hier!
No problemwildhagen schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 17:24:
Dat was ik, had niet beseft dat hij die info uit het artikel kon halen.
Ik ga er verder niet moeilijk over doen, maar "informatief" voor het melden van informatie die kennelijk zo algemeen bekend wordt geacht dat er geen bronnen bij hoeven te worden vermeld, en waar verder niet een opzienbarende conclusie uit wordt getrokken?Dirk schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 14:19:
Een must read is het dan niet, een +2 echt wel.
Verwijderd
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2010 14:49 ]
Ik heb het over de iPad (1), ik heb het over media-concerns die ervoor ontwikkelen wat ook in het hoofdartikel wordt genoemd (2). Alleen het punt waar het artikel het voornamelijk over heeft haal ik niet aan, dat maakt het dan nog niet off-topic, gezien het tweede punt.Verwijderd schreef op zaterdag 27 maart 2010 @ 14:47:
Wellicht zie ik iets over het hoofd, maar hoe is jouw reactie on-topic bij een nieuwsbericht dat gaat over een patentoverdracht tussen Apple en Fujitsu? Ja, het gaat toevallig om een patent met de naam iPad, maar dat is dan ook meteen de enige connectie die ik zie...vooralsnog een 0 van mij dus.
Hier ga ik op in.De iPad is sinds twee weken in de voorverkoop, en wordt vanaf 3 april uitgeleverd. Het is nog niet bekend wanneer de tablet in Nederland verschijnt. Een Amerikaans weblog ontdekte dat de e-booksoftware iBooks de volledige Project Gutenberg-catalogus gratis meegeleverd zal krijgen. Project Gutenberg is een verzameling boeken die gratis kunnen worden aangeboden omdat er geen auteursrecht meer op ligt.
[ Voor 24% gewijzigd door vgroenewold op 27-03-2010 14:51 ]
Verwijderd
Verwijderd schreef op zaterdag 27 maart 2010 @ 14:54:
Ah, ik zie het nu ook idd. Misschien handig om even te quoten in je post, dat maakt het wat duidelijker waar je op in gaat (iig voor mij dan). Dan vind ik hem toch wel een +2 waard.
die 6keer is denk ik gewoon 1 iemand.Emile schreef op zaterdag 27 maart 2010 @ 19:07:
Waarom krijg ik hier 6x ongewenst?
Emile|IA in 'nieuws: Apple krijgt rechten op merknaam iPad'
Verwijderd
een mislukte grap mag je deze wel noemen ja, van mij daarvoor een -1.Verwijderd schreef op zaterdag 27 maart 2010 @ 21:17:
Wie haalt het in zijn hoofd om hier Thombias in 'nieuws: Apple krijgt rechten op merknaam iPad' een +3 voor te geven?Het is toch eerder een -1...
Er mag idd wel even gekeken worden naar diegene die een +3 geeft voor deze mislukte grap.Verwijderd schreef op zaterdag 27 maart 2010 @ 21:17:
Wie haalt het in zijn hoofd om hier Thombias in 'nieuws: Apple krijgt rechten op merknaam iPad' een +3 voor te geven?Het is toch eerder een -1...
-1 is wel heel erg streng he. Hij zet het niet neer om te trollen. Gewoon een 0 dus.yannickie111 schreef op zaterdag 27 maart 2010 @ 22:22:
[...]
een mislukte grap mag je deze wel noemen ja, van mij daarvoor een -1.
hij staat nu nog wel op 0.
[ Voor 22% gewijzigd door Jesse op 29-03-2010 08:46 ]
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door Cloud op 29-03-2010 17:12 ]
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq