Het kleine-mismoderatietopic deel XVI Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 20.981 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

pcgek

Nee Jij trekt volle zalen.

'De pot verwijt de ketel die ie' verhaal,en daar heeft hij wel gelijk in. Heeft verder geen waarde,maar wmb niet iets om als ongewenst te bestempelen. Denk dat een 0 hier best nog wel kan.

[ Voor 4% gewijzigd door pcgek op 28-02-2010 20:02 ]

Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jourik in 'nieuws: GroenLinks: downloadverbod bedreigt vrije internet'
Offtopic

poepkop in 'nieuws: GroenLinks: downloadverbod bedreigt vrije internet'
Offtopic

zion in 'nieuws: GroenLinks: downloadverbod bedreigt vrije internet'
Offtopic

Jelle E in 'nieuws: GroenLinks: downloadverbod bedreigt vrije internet'
+1 lijkt me beter, het eerste gedeelte blijft offtopic, informatief of niet.

Ik kan zo wel de helft van alle reacties gaan linken, maar dat schiet niet op. Er is echt gigantisch veel offtopic geblaat (dat zie je al snel gebeuren wanneer er een politieke partij mee gemoeid is) dat toch +1 of +2 krijgt.

En ja, ik zie zelf ook dat bijna alle mods het wel on-topic vinden, maar mag ik dan uitleg waarom dat bij de eerste 3 zo is? Het artikel gaat over een partij die een campagne start tegen een mogelijk downloadverbod. Deze mensen gaan zitten discussiëren over de definitie van "populisme". Interessante discussie, maar dat lijkt me niet erg on-topic.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2010 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghost Dog
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10:23

Ghost Dog

FP ProMod

Paranoid Android

yannickie111 schreef op zondag 28 februari 2010 @ 19:41:
de eerste had ik voor dat je hem hier plaatste al op +2 staan, en daar laat ik hem ook op ;)

[...]

de eerste vind ik zeer nuttig dus een +2.
Je hebt een punt. Van mij hebben ze nu ook +2. :)

Colors relate to numbers relate to SOUND | Last.fm! | Band!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

JanvdVeer in 'nieuws: GroenLinks: downloadverbod bedreigt vrije internet'

Waarom krijgt dat zoveel +3's en ook een +2, terwijl alles hoger dan -1 gewoon modmisbruik is? Dit is gewoon een schoolmeester, en dus is een -1 het enige juiste niveau.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badtothebone
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Badtothebone

hatsieflatsie

Reactie op ''Apple iPad heeft singlecore Cortex A8-processor''

Deze verdient een -1 imho. In ieder geval begrijp ik niet waar de +1's vandaan komen.

https://valid.x86.fr/xhfd5e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fonsoy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 03:02
Ik vind Verwijderd in 'nieuws: 'Apple iPad heeft singlecore Cortex A8-processor'' een aardige rant, maar eigelijk geen -1 waard. De daaropvolgende post Thombias in 'nieuws: 'Apple iPad heeft singlecore Cortex A8-processor'' is het eigelijk ook niet naar mijn idee. Wat jullie?

Lenovo W520 - i7 2720QM - 8GB DDR3 1333Mhz - 1080p - Nvidia 1000M - 9 cell accu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 09:54

botoo

💀 too old to die young

wildhagen schreef op maandag 01 maart 2010 @ 05:47:
JanvdVeer in 'nieuws: GroenLinks: downloadverbod bedreigt vrije internet'

Waarom krijgt dat zoveel +3's en ook een +2, terwijl alles hoger dan -1 gewoon modmisbruik is? Dit is gewoon een schoolmeester, en dus is een -1 het enige juiste niveau.
Imho 5 kandidaten voor handmatig uitzetten van modmogelijkheden.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MistrX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Niet online

MistrX

Kwam zag en overwon

beefstick in 'nieuws: Wetenschappers ontwikkelen algoritme voor simulatie nieuwe materialen'

Ik snap niet waarom deze reactie op 0 staat. Het is een inhoudelijke reactie als je het mij vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01:22

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Die beste man heeft nog nooit van het begrip extrapolatie gehoord, waardoor zijn hele verhaal nogal irrelevant wordt.
En ja, eigenlijk had ik dat in een reactie eronder moeten zetten, maar ik heb onvoldoende inhoudelijke kennis om er verder een goed onderbouwd verhaal van te maken.

[ Voor 42% gewijzigd door Dirk op 01-03-2010 14:15 ]

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zartok
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 27-07 10:54
MistrX schreef op maandag 01 maart 2010 @ 14:11:
beefstick in 'nieuws: Wetenschappers ontwikkelen algoritme voor simulatie nieuwe materialen'

Ik snap niet waarom deze reactie op 0 staat. Het is een inhoudelijke reactie als je het mij vraagt.
Waar hij de DFT berekeningen vandaan haalt, weet ik het maar ik zie ze nergens voorkomen. Het artikel gaat er niet over noch zijn voorganger (MorgothG in 'nieuws: Wetenschappers ontwikkelen algoritme voor simulatie nieuwe materialen' welke mij trouwens maar een 0 lijkt en geen +1, compleet off-topic). De 2e alinea is daarmee dus off topic. De 1e alinea is wel on-topic mbt zijn voorganger maar nou ook niet heel erg boeiend het geheel lijkt me dus een 0.5 ofzo (een 0 of +1 lijkt me beide terecht).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Ik moet zeggen dat z'n betoog in andere omstandigheden erg inzichtvol zou kunnen zijn, maar in dezen de plank echt totaal misslaat. DFT staat wel genoemd in de laatste alinea van het nieuwsbericht als huidige stand van zaken, maar dat de persoon de toepassing van z'n parent niet herkend is dramatisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zartok
Delerium schreef op maandag 01 maart 2010 @ 15:45:
Ik moet zeggen dat z'n betoog in andere omstandigheden erg inzichtvol zou kunnen zijn, maar in dezen de plank echt totaal misslaat. DFT staat wel genoemd in de laatste alinea van het nieuwsbericht als huidige stand van zaken, maar dat de persoon de toepassing van z'n parent niet herkend is dramatisch.
Ik kan niks vinden over DFT (discrete fourier transfomatie lijkt me), maar dat zal wel aan mijn manier van lezen liggen (ik scan namelijk, ben niet geduldig genoeg om te gaan lezen). Hij herkend zijn voorganger overigens wel:
Het blijft een leuk verhaal maar het is totaal niet te verbinden met elkaar.
En dat is imo ook de reden waarom zijn voorganger op 0 moet.

@DirkW: Bedankt, ik zat me al rot te zoeken :P.

[ Voor 3% gewijzigd door Zartok op 01-03-2010 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Het gaat hier om een andere DFT :) Wikipedia: Dichtheidsfunctionaaltheorie

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK
  • Laatst online: 01-02 22:45

TheCapK

It's always tease, tease,

fonsoy schreef op maandag 01 maart 2010 @ 12:39:
Ik vind Verwijderd in 'nieuws: 'Apple iPad heeft singlecore Cortex A8-processor'' een aardige rant, maar eigelijk geen -1 waard. De daaropvolgende post Thombias in 'nieuws: 'Apple iPad heeft singlecore Cortex A8-processor'' is het eigelijk ook niet naar mijn idee. Wat jullie?
Ranten is gewoon een -1. Daar hoeft geen discussie over gevoerd te worden. Dat ie mensen die een iPhone hebben met schapen vergelijkt zou je zelfs een troll kunnen noemen Geen reden dus om hem hoger dan -1 te zetten.
Die andere zou nog op 0 mogen want ook die heeft verder niets met het topic te maken.

Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Laatst online: 06:44
deze: -Niels- in 'nieuws: Cebit: Nvidia laat gamers spelen met GeForce GTX480-systemen'
staat nu door mijn moderatie van +1, maar iemand met 6x heeft hem een +2 gegeven.
ik vind hem echt niet meer waard dan een +1, wel? :X :?

[ Voor 1% gewijzigd door yannickie111 op 01-03-2010 19:10 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefan|IA2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-06-2021
theunevers in 'meuk: Gallery 3.0 RC1' +2? Volgens mij gewoon +1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
ja, voor mij gewoon een +1 inderdaad.

edit: heeft zelfs iemand een +3 gegeven 8)7

[ Voor 7% gewijzigd door yannickie111 op 01-03-2010 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ook +1 gegeven. +3 is bekeken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefan|IA2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

+1 inderdaad, dit voegt weinig toe maar is wel ontopic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefan|IA2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10:01

Herman

FP ProMod
Flauwe grappen zijn toch '0'?
Oké, het is wel een hele slechte, maar deze kan toch geen kwaad?

WicKeD.El.GuPPo in 'Sony roept gebruikers op oude PS3's niet te gebruiken na datum-bug'

-1 lijkt mij wat zwaar beoordeeld.

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Het is iig geen mismod wanneer je een 0 geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcm360
  • Registratie: December 2006
  • Niet online

dcm360

Moderator Discord

HD7767 powered

Een lastige: newinca in 'nieuws: Cebit: Nvidia laat gamers spelen met GeForce GTX480-systemen'
Best goede inhoud maar ook zwaar op de man, wat zou deze post moeten krijgen? Als compromis heb ik m nu een 0 gegeven, maar wat vinden jullie ervan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

Zo lastig is die niet, als iemand het nodig vind om met 'argumenten' als 'idioten die enkel journalisten van techblogs naschrijven. (Jij dus.) . . . gefaalde wannabe-ingenieurs . . . misschien ben je toch niet zo achterlijk als je laat uitschijnen. te moeten komen dan gaat 'ie voor mij regelrecht de haringkelder in.

Nuttige informatie lees ik graag, maar als dat gepaard gaat met onbeschoft op de man spelend gedrag dan zie ik zo iemand liever niet.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghost Dog

Ghost Dog

FP ProMod

Paranoid Android

Inderdaad gewoon -1 want hij speelt zwaar op de man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Een 0 vind ik nog wel kunnen, maar voor mij wegen de flames ook zwaarder, en dus van mij ook een -1. Daar staat ie overigens nu ook op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

Zonde van de kennis die hij er blijkbaar van heeft maar om je daarom als een asociale betweter te gedragen is niet de bedoeling.
newinca in 'nieuws: Cebit: Nvidia laat gamers spelen met GeForce GTX480-systemen'
newinca in 'nieuws: Cebit: Nvidia laat gamers spelen met GeForce GTX480-systemen'

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Topicstarter
Inderdaad zonde van de kennis, maar op deze manier kunnen de reacties beter achterwege blijven :X

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Commander69 in 'nieuws: 'Downloadverbod zou voor gedragsverandering zorgen''

Lijkt me geen +3 waard (of de +1 waar hij effectief op staat), maar een 0. Dit noemen we nu een open deur, alleen een quote van het artikel met twee nietszeggende woordjes (en al 100x langsgekomen).

[ Voor 3% gewijzigd door wildhagen op 02-03-2010 18:11 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Een ongegeneerde fipo heeft +1 gekregen, en niet één keer maar gewoon zes keer. mark184 in 'nieuws: Twitter verruilt MySQL voor Cassandra'

[ Voor 11% gewijzigd door CodeCaster op 02-03-2010 19:18 ]

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
CodeCaster schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 19:17:
Een ongegeneerde fipo heeft +1 gekregen, en niet één keer maar gewoon zes keer. mark184 in 'nieuws: Twitter verruilt MySQL voor Cassandra'
ik had hem toevallig net voordat je hem hier plaatste gemod, op een 0, en daar hoort hij wat mij betreft ook gewoon op te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Waarom 0?
Het niveau -1 is het afvalputje voor reacties waarvan je liever had gezien dat zij niet geplaatst waren. In deze categorie vallen [...] doelloze first posts, zware off-topic berichten zonder enige toegevoegde waarde [...]
Als hij de eerste twee regels van het bericht had gelezen had z'n reactie er niet gestaan.

[ Voor 3% gewijzigd door CodeCaster op 02-03-2010 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Puntje aftrek lijkt me wel op zijn plaats voor de laatste zin, is tot nu toe alleen maar +1 voor gegeven.
Meer dan een 0 zie ik er niet in.
SRI in 'nieuws: Cebit: Nvidia GTX 480 op de gevoelige plaat gevangen'

Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Moeten de Cebit-artikelen net als de redactieblogs en dergelijke niet wat lichter gemodereerd worden? Veel meer dan met "sohé die wil ik ook!" wordt er toch niet op gereageerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
pcgek schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 19:32:
Puntje aftrek lijkt me wel op zijn plaats voor de laatste zin, is tot nu toe alleen maar +1 voor gegeven.
Meer dan een 0 zie ik er niet in.
SRI in 'nieuws: Cebit: Nvidia GTX 480 op de gevoelige plaat gevangen'
ik zat eerst aan een +1 te denken, maar zoals je zelf al aangeeft, zou ik er voor de laatste regels een 0 voor geven.
heb ik gedaan dus:)

even over de vorige post hier, ik vind dat echt geen -1, ik blijf bij mijn 0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:29

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Deze post vind ik een -1: niet meer dan onwenselijk fipo achtig. Er heeft zelfs iemand een +3 gegeven...
wolver1ne in 'nieuws: Patch voor Portal wijst op opvolger'

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
Bor de Wollef schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 20:06:
Deze post vind ik een -1: niet meer dan onwenselijk fipo achtig. Er heeft zelfs iemand een +3 gegeven...
wolver1ne in 'nieuws: Patch voor Portal wijst op opvolger'
ja, die vind ik wel een -1 ja....
en de gene die een +3 heeft geven mag er nog wel eens een keer naar kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zartok
Volgens mij wil er iemand van zijn mod rechten af of heeft een beetje heel erg veel hulp nodig, als je hier een +3 voor geeft: Verwijderd in 'nieuws: Cebit: OCZ presenteert Agility 2-, Vertex 2 EX- en Deneva-ssd's'

Alles boven 0 lijkt me een mismod, zat zelfs te twijfelen een -1 te geven (omdat het iedere keer naar voren komt en zo'n open deur is en derhalve ongewenst omdat het de volledige post is), maar omdat ie geen kwade bedoelingen heeft (en ik een goede bui :P) maar op 0 gelaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22-09 08:27

ZenTex

Doet maar wat.

mrlammers in 'nieuws: Sir Clive Sinclair gebruikt geen computers meer'

Is dit nou een +2 waard? Ik zie af en toe betere reacties die een +1 krijgen.

Ook zo'n pareltje:
Verwijderd in 'nieuws: Activision zet nieuwe koers voor Call of Duty-serie uit'
-1 gegeven maar staat op 0.

[ Voor 31% gewijzigd door ZenTex op 03-03-2010 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Topicstarter
Zartok schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 11:29:
Volgens mij wil er iemand van zijn mod rechten af of heeft een beetje heel erg veel hulp nodig, als je hier een +3 voor geeft: Verwijderd in 'nieuws: Cebit: OCZ presenteert Agility 2-, Vertex 2 EX- en Deneva-ssd's'
Een 0 is daarvoor wel een prima score ja. Die +3 klopt helemaal niet en de rest van de moderaties van diegene lijken ook niet echt goed. Gaan we oppakken :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
Zartok schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 11:29:

Alles boven 0 lijkt me een mismod, zat zelfs te twijfelen een -1 te geven (omdat het iedere keer naar voren komt en zo'n open deur is en derhalve ongewenst omdat het de volledige post is), maar omdat ie geen kwade bedoelingen heeft (en ik een goede bui :P) maar op 0 gelaten.
ja, een 0 lijkt mij prima.
Ik vind het ook weer geen -1, want hij is niet off-topic, maar ook niet informatief.
een +3 is wel veel te hoog ja.
de eerste vind ik prima een +1, hij is wel informatief, maar niet zo informatief dat het een +2 is, vind ik.
en tsja, die 2e, dat is gewoon echt een troll, kan ik niets beters van maken.
ik ben wel een beetje met hem eens dat ze proberen zoveel mogelijk geld te verdienen aan CoD, maar dat is toch logisch?
zolang veel mensen het blijven kopen, blijkt het dus dat veel mensen er het geld voor over hebben, en dat het dus een goed spel is.
dus die post is in mijn ogen gewoon een -1.
hoe kan hij trouwens op 0 staan, er is tot nu toe 30 X -1 gestemd, en geen 1 keer een 0 of hoger...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22-09 08:27

ZenTex

Doet maar wat.

Hij stond toch echt op 0 (geel) toen ik hem modde. misschien dat ik verkeerd gekeken heb en dat 'ie ongemod was, maar hij bleef na mijn mod nog steeds zichtbaar. dus denk't niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

yannickie111 schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 14:31:
hoe kan hij trouwens op 0 staan, er is tot nu toe 30 X -1 gestemd, en geen 1 keer een 0 of hoger...
ZenTex schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 14:37:
Hij stond toch echt op 0 (geel) toen ik hem modde. misschien dat ik verkeerd gekeken heb en dat 'ie ongemod was, maar hij bleef na mijn mod nog steeds zichtbaar. dus denk't niet.
Beginnende mods (weging 1x) kunnen een reactie niet effectief op -1 zetten ;)

[ Voor 34% gewijzigd door Dirk op 03-03-2010 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghost Dog

Ghost Dog

FP ProMod

Paranoid Android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
ja, eerste vind ik inderdaad een 0.

en de 2e gewoon een -1, helemaal gelijk, en ze staan nu ook allebei effectief op de goede moderatie.

een andere reactie, de reactie boven de eerste: watercoolertje in 'nieuws: Cebit: Corsair kondigt twee heatpipekoelers aan'
die heb ik een +1 gegeven, hij staat nog op 0, maar ik vind hem toch meer dan een 0?
Dirk schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 14:37:
[...]

[...]

Beginnende mods (weging 1x) kunnen een reactie niet effectief op -1 zetten ;)
ok, daar zal het aan liggen ja ;)

edit: hier nog een reactie: PolarBear in 'nieuws: Regering: geen 'three strikes'-wetgeving door Acta-verdrag'
ik heb er maar snel een -1 voor gegeven, hij staat er ook effectief op, maar er zijn mensen die een 0 hebben gegeven.
dat zou ook best kunnen, maar 1 woord in de reactie vind ik niet zo nodig :(

[ Voor 14% gewijzigd door yannickie111 op 03-03-2010 15:54 . Reden: nog 1 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheetah
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-06-2022

Cheetah

Try to live without WWW ;)

Deze staat op +2, maar zou nooit boven de "0: onzin" uit moeten komen: Verwijderd in 'nieuws: Panasonic aangeklaagd om afnemende zwartwaarden plasma-tv's'

Altijd leuk, mensen die tegen alle keiharde bewijzen en zelfs de erkening van de fabrikant zelf in denken het allemaal beter te weten. Alle expertartikelen, metingen, gebruikerservaringen en de statement van Panasonic zelf hierover zijn gewoon simpelweg fout (sic) want AHBdV weet het beter :z

<edit> En de technische uitleg erbij klopt (uiteraard) ook niet: Plasma's hebben altijd een ready state, waarbij er als het toestel aanstaat constant spanning op de pixels staat. Een plasmapixel is dus nooit 'uit' - zoals hij beweerd - zolang het toestel aanstaat. De zwartwaarde wordt bepaald door het restlicht dat de pixels in hun ready state afgeven. Probleem bij Panasonic is dat de spanning in die ready state plotseling drastisch wordt verhoogd waardoor de hoeveelheid restlicht integraal en drastisch toeneemt (met factor 300%) </edit>

[ Voor 52% gewijzigd door Cheetah op 03-03-2010 17:54 ]

ASUS Max IV GENE-Z, Core i7 3770k, 16GB Kingston HyperX DDR3-1600, EVGA GTX970 FTW
Crucial M550 512GB SSD, 2TB WD HDD, LG GGW-H20L Blu/HD, Panasonic 40" AX630 UHD
Full Specz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ik ben niet zo thuis in de materie, maar ik vind het in ieder geval een +1, omdat het gewoon ontopic is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
Cheetah schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 17:31:
Deze staat op +2, maar zou nooit boven de "0: onzin" uit moeten komen: Verwijderd in 'nieuws: Panasonic aangeklaagd om afnemende zwartwaarden plasma-tv's'

Altijd leuk, mensen die tegen alle keiharde bewijzen en zelfs de erkening van de fabrikant zelf in denken het allemaal beter te weten. Alle expertartikelen, metingen, gebruikerservaringen en de statement van Panasonic zelf hierover zijn gewoon simpelweg fout (sic) want AHBdV weet het beter :z
ik heb hem een 0 gegeven, maar ik snap best dat iemand voor zo'n post een +2 kan geven.
iemand die (net als ik) niet zoveel van dat onderwerp afweet, die gelooft dat.
maar de paar posts eronder zeggen ook van niet, dus maar een 0. ;)

edit: door de post hierboven toch maar aangepast naar +1.
Ik ben ook niet thuis in deze materie dus....

edit2: en nu toch maar weer een 0, daar horen volgens de post van de volgende pagina feitelijke onjuistheden, en dit is er dus een;)
het is wel een moeilijke dus...

[ Voor 12% gewijzigd door yannickie111 op 03-03-2010 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheetah
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-06-2022

Cheetah

Try to live without WWW ;)

Zie edit hierboven met uitleg. Hij verkondigd gewoon onzin, die ook nog eens haaks staat op gebruikerservaringen, technische analyses en een erkenning van Panasonic zelf, en dat kan m.i. nooit een +1 waard zijn... :)

Tel daarbij op het nogal pedante "Geen idee waarom Tweakers, en andere sites, dat simpele feit niet kunnen/willen begrijpen... " (antwoord: omdat 'dat simpele feit' gewoon simpele nonsense is) in die post en dan is het m.i. zeker geen +1... zelfs een -1 is dan niet onverantwoord meer ;)

[ Voor 40% gewijzigd door Cheetah op 03-03-2010 18:42 ]

ASUS Max IV GENE-Z, Core i7 3770k, 16GB Kingston HyperX DDR3-1600, EVGA GTX970 FTW
Crucial M550 512GB SSD, 2TB WD HDD, LG GGW-H20L Blu/HD, Panasonic 40" AX630 UHD
Full Specz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghost Dog

Ghost Dog

FP ProMod

Paranoid Android

Reacties met eenvoudige vragen, vriendelijke doch onvoldoende onderbouwde opmerkingen, open deuren, opmerkingen die reeds vele malen in een thread zijn gemaakt, onschuldige off-topic posts en reacties die feitelijke onjuistheden bevatten, blijven steken op het 0-niveau.
0 dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
ik heb die post nu toch maar weer op 0 gezet, het is dus een moeilijke post.
hij staat na mijn moderatie nog steeds op +1 en er is nu zelfs iemand die een +2 heeft gegeven.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Nu staat hij wel op 0 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK

TheCapK

yannickie111 schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 14:59:
edit: hier nog een reactie: PolarBear in 'nieuws: Regering: geen 'three strikes'-wetgeving door Acta-verdrag'
ik heb er maar snel een -1 voor gegeven, hij staat er ook effectief op, maar er zijn mensen die een 0 hebben gegeven.
dat zou ook best kunnen, maar 1 woord in de reactie vind ik niet zo nodig :(
Ik neem aan dat dat ene woord het woord "kankeren" is? Dat woord betekent hier niet meer dan zeuren, klagen. Het heeft niets te maken met de ziekte en daarom een -1 uitdelen is dus zwaar onzinnig. De overgevoeligheid van mensen met het woord kanker is af en toe wat overdreven. Wanneer het als bijvoeglijknaamwoord om te schelden wordt gebruikt geef ik je gelijk maar als werkwoord heeft het zijn eigen betekenis die het al had voordat de ziektegroep waar het aan is toegekend bekend was.
Probeer wat meer te nuanceren dus en niet te snel op 1 woord te reageren zeker als je het uit zijn verband gaat halen! het is de context die de betekenis duidelijk maakt niet het woordenboek!
Zelf dus een 0 gegeven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

immetjes in 'nieuws: Panasonic aangeklaagd om afnemende zwartwaarden plasma-tv's'

Kreeg van mij een 0 (irrelevant), omdat zijn reactie niet meer dan een herhaling is van wat hij al even ervoor heeft gezegd. En dan nu ook een edit met de vraag waarom zijn post zo irrelevant is... :/
Mocht je dit lezen ruward, dan weet je nu dus waarom ;)

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

k1n8fisher schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 19:29:
[...]

Ik neem aan dat dat ene woord het woord "kankeren" is? Dat woord betekent hier niet meer dan zeuren, klagen. Het heeft niets te maken met de ziekte en daarom een -1 uitdelen is dus zwaar onzinnig.
Waarom dan niet gewoon "zeuren" of "klagen" zeggen? Dat dekt de lading toch ook prima? Ik begrijp echt niet waarom specifiek dit woord altijd zo nodig is om te gebruiken, terwijl er zat alternatieven zijn. Dat het naar de mening van sommigen niet om de ziekte gaat, doet niets af aan het feit dat het een rot woord blijft die bij sommigen ook nare herinneringen kunnen oproepen. Kleine moeite om hier wat rekening mee te houden.

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

yannickie111 schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 19:35:
even over de vorige post hier, ik vind dat echt geen -1, ik blijf bij mijn 0.
Vervelend dat jij dat vindt, want er staat letterlijk in de FAQ dat hij (want nietszeggend en een fipo) -1 verdient.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
KillerBee schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 19:38:
immetjes in 'nieuws: Panasonic aangeklaagd om afnemende zwartwaarden plasma-tv's'

Kreeg van mij een 0 (irrelevant), omdat zijn reactie niet meer dan een herhaling is van wat hij al even ervoor heeft gezegd. En dan nu ook een edit met de vraag waarom zijn post zo irrelevant is... :/
Mocht je dit lezen ruward, dan weet je nu dus waarom ;)
ik denk dat die post deze is?
en inderdaad, het is gewoon een herhaling, dus lijkt mij inderdaad een 0.
KillerBee schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 19:43:
[...]

Waarom dan niet gewoon "zeuren" of "klagen" zeggen? Dat dekt de lading toch ook prima? Ik begrijp echt niet waarom specifiek dit woord altijd zo nodig is om te gebruiken, terwijl er zat alternatieven zijn. Dat het naar de mening van sommigen niet om de ziekte gaat, doet niets af aan het feit dat het een rot woord blijft die bij sommigen ook nare herinneringen kunnen oproepen. Kleine moeite om hier wat rekening mee te houden.
ja, hier ben ik het helemaal mee eens.
het is toch niet gek dat je "kankeren" assosieerd met kanker?
dit vind ik niet nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK

TheCapK

yannickie111 schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 19:52:
ja, hier ben ik het helemaal mee eens.
het is toch niet gek dat je "kankeren" assosieerd met kanker?
dit vind ik niet nodig...
Kankeren is namelijk qua gevoel net weer sterker dan klagen en zeuren. Logisch dat iemand dat dus wil gebruiken!
Soms zijn we wel eens TE politiek correct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
k1n8fisher schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 19:58:
[...]

Kankeren is namelijk qua gevoel net weer sterker dan klagen en zeuren. Logisch dat iemand dat dus wil gebruiken!
Soms zijn we wel eens TE politiek correct.
tsja, we hoeven het ook niet allemaal eens te zijn over een moderatie he?
iedereen heeft een andere mening, soms zijn post overduidelijk een bepaalde score, maar soms ook niet, en dit is er dus zo 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcm360
  • Registratie: December 2006
  • Niet online

dcm360

Moderator Discord

HD7767 powered

Tja, dan maakt ie er maar wat van dat politiek correct is, ik tolereer dit soort taalgebruik dus niet. Je kan ook netjes je mening kracht bij zetten door termen te gebruiken die niet direct verwijzen naar ziekten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Volgens mij probeert k1n8fisher duidelijk te maken dat je een post, wanneer een woord als deze in de 'juiste' context gebruikt wordt, niet altijd aftrek hoeft te geven daardoor. Volgens mij doelde hij niet op een specifieke reactie.

Omdat de betreffende post op zich verder geen inhoud bevat en ook een wat schoolmeesterachtige toon heeft , dat icm met het woordgebruik neig ik hier wel naar een -1, en dus ook gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
hij heeft nu 49 keer een -1 gekregen en 33 keer een 0.
dus de meeste mensen stemmen bij die reactie toch op -1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesse
  • Nu online
yannickie111 schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 20:58:
hij heeft nu 49 keer een -1 gekregen en 33 keer een 0.
dus de meeste mensen stemmen bij die reactie toch op -1.
Daar kan je niet bepaald zinvolle conclusies aan verbinden want er zijn (o.a.) veel mensen die hier meelezen en domweg modden wat er in de eerste post voorgestelt word, ook als na discussie blijkt dat een andere score beter klopt.

Blijf gewoon zelf goed nadenken over je moderaties, en neem ook niet alles wat hier (soms door meer ervaren mods) gezegt wordt klakkeloos voor waar aan.

[ Voor 13% gewijzigd door Jesse op 03-03-2010 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10:59
Ik heb regelmatig het idee dat het modereren de ongewenste invloed heeft dat minder populaire denkbeelden omlaaggemod worden. Ondanks dat een post inhoudelijk veel toevoegt aan een discussie en ook qua argumentatie en dergelijke goed is, eindigt zo'n post dan toch op een 0 of 1.

Kwam er gisteren weer 1tje tegen die in mijn ogen een 2-tje verdient, maar waar iemand een -1 heeft gegeven, omdat hij het er denk ik niet mee eens was

Verwijderd in 'nieuws: Regering: geen 'three strikes'-wetgeving door Acta-verdrag'

Ik bedacht vervolgens, als ik nu een +3 geef, dan komt die op +2, wat ik wil, maar eigenlijk is dat niet de bedoeling, of wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22-09 14:14

Matis

Rubber Rocket

rik86 schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 14:46:
Ik bedacht vervolgens, als ik nu een +3 geef, dan komt die op +2, wat ik wil, maar eigenlijk is dat niet de bedoeling, of wel?
Dat heet een compensatiemod en dan is absoluut niet de bedoeling!

Als je hem nu gewoon een +2 geeft en nog meer mensen doen dat, dan komt hij vanzelf op de +2.

[ Voor 13% gewijzigd door Matis op 04-03-2010 14:48 ]

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman

Herman

FP ProMod
(...)
Dit staat in de richtlijnen van Tweakers m.b.t. Moderatie:

Strategisch stemmen

Strategisch stemmen door een beoordeling hoger of lager te geven dan de gewenste score van de reactie wordt beschouwd als misbruik van het moderatiesysteem. Een voorbeeld van een dergelijke situatie is een reactie die een gemiddelde score heeft van +1 en die jij op 0 waardeert. Als er reeds veel moderaties zijn gedaan, is het mogelijk dat een moderatie op 0 onvoldoende is om het gemiddelde te verlagen van +1 naar 0. Een beoordeling met -1 zou dat effect wel kunnen bereiken. Dit is echter ongewenst gedrag. Als sterke afwijkingen van het gemiddelde vaak voorkomen zal de modBot overgaan tot een downgrade van het moderatorniveau of tijdelijke deactivatie van de modrechten.

Bron: http://tweakers.net/reviews/718/3/tweakers-punt-net-moderatie-faq-richtlijnen.html

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghost Dog

Ghost Dog

FP ProMod

Paranoid Android

Ik heb regelmatig het idee dat het modereren de ongewenste invloed heeft dat minder populaire denkbeelden omlaaggemod worden. Ondanks dat een post inhoudelijk veel toevoegt aan een discussie en ook qua argumentatie en dergelijke goed is, eindigt zo'n post dan toch op een 0 of 1.

Kwam er gisteren weer 1tje tegen die in mijn ogen een 2-tje verdient, maar waar iemand een -1 heeft gegeven, omdat hij het er denk ik niet mee eens was

Verwijderd in 'nieuws: Regering: geen 'three strikes'-wetgeving door Acta-verdrag'

Ik vind het eigenlijk vooral een lang verhaal, en weinig echt informatief. Daarom krijgt hij van mij gewoon +1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman

Herman

FP ProMod
Ghost Dog schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 15:11:
[...]
Ik vind het eigenlijk vooral een lang verhaal, en weinig echt informatief. Daarom krijgt hij van mij gewoon +1.
Door de laatste zin, vind ik het een ongewenst bericht! Dus -1. Ik vind het bericht discriminerend voor allochtonen!:
(...) wijken waar vrijwel alleen allochtonen wonen vliegen in de fik en de ene winkel na de andere wordt leeg gehaald.

[ Voor 19% gewijzigd door Herman op 04-03-2010 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:06
Herman87 schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 15:26:

Door de laatste zin, vind ik een ongewenst bericht! Dus -1. Ik vind het bericht discriminerend voor allochtonen!:
Ik denk dat je het net iets teveel uit z'n context trekt. Hij zegt dat als wetten worden afgeschaft wijken waar alleen allochtonen wonen in de fik gaan en winkels worden leeggehaald. Volgens mij bedoelt hij dat de autochtone nederlander dan die wijk gaat afbranden, dat winkel leeghalen is weer extra en heeft niks met de voorgaande bijzin te maken.

edit: verder, lang verhaal, weinig info, veel herhaling. +1

[ Voor 5% gewijzigd door MrAngry op 04-03-2010 15:32 ]

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Die laatste zin moet je niet zo hard over struikelen, zo ernstig is dat niet.
Maar de reactie als geheel is vooral lang, ranterig en heeft een hele lage informatiedichtheid. Als betoog had hij nog een +2 van mij kunnen krijgen, maar dan had hij wel veel compacter moeten schrijven. Hij had zijn punt ook uitgebreid kunnen maken in 3 of 4 alinea's. Nu vind ik een +1 al een royale score.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dries83
  • Laatst online: 22-09 16:36
Ik vind deze post wel erg laag en op de man spelend: Faust in 'nieuws: Downloadverbod loopt vertraging op door val kabinet'

Ik heb hem al -1 gegeven, maar mijns inziens is een -2 ook terecht... (maar die kan ik niet geven).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghost Dog

Ghost Dog

FP ProMod

Paranoid Android

Faust weer eens in de bocht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefan|IA2
Is deze geen +1 ipv +2? MauvL in 'meuk: doPDF 7.1 build 330'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Waarom zou het geen +2 zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
dries83 schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 15:35:
Ik vind deze post wel erg laag en op de man spelend: Faust in 'nieuws: Downloadverbod loopt vertraging op door val kabinet'

Ik heb hem al -1 gegeven, maar mijns inziens is een -2 ook terecht... (maar die kan ik niet geven).
tsja, faust heeft veel van dit soort reacties...
-1 inderdaad.

ik vind een +1 een prima score, er staat ook weer niet zoveel informatie in, en hiij is vooral heel erg langdradig...

en een +3 geven om hem op +2 te zetten is inderdaad echt niet de bedoeling!

[ Voor 52% gewijzigd door yannickie111 op 04-03-2010 16:32 . Reden: 2e post ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-02-2022
ik moest het gewoon aan de kaak stellen.
Mijn nieuwgierigheid is groter dan de drang naar een hoge karmascore.
Karma bestaat voor mij niet, spijtig genoeg.
Ik zal de reactie echter aanpassen nu, daar ik weet dat de heer in kwestie wel weet waar ik op doel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
en als ik het mis heb, dan hoor ik het graag van hem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
Faust schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 18:05:
ik moest het gewoon aan de kaak stellen.
Mijn nieuwgierigheid is groter dan de drang naar een hoge karmascore.
Karma bestaat voor mij niet, spijtig genoeg.
Ik zal de reactie echter aanpassen nu, daar ik weet dat de heer in kwestie wel weet waar ik op doel
ja, dat is ook een keuze, maar dan heb je dus wel een -1 ;)
en nu de reactie aangepast is, is hij nog steeds offtopic, dus -1.

edit: en had de edit-knop gebruikt, en geen dubbelpost ;)

[ Voor 5% gewijzigd door yannickie111 op 04-03-2010 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
yannickie111 schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 18:52:
[...]
en nu de reactie aangepast is, is hij nog steeds offtopic, dus -1.
ik stel voor dat je de modregels nog eens leest, offtpoic is niet automatisch -1
ik ga me ook maar eens als mod registreren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Zo zwaar offtopic is wel ongewenst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Faust schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 19:45:
[...]

offtopic is niet automatisch -1
Dat klopt, maar té offtopic weer wel. En daar is hier toch wel spake van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
pcgek schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 19:55:
[...]

Dat klopt, maar té offtopic weer wel. En daar is hier toch wel spake van
Dirk schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 19:55:
Zo zwaar offtopic is wel ongewenst.
oke, mijn gemeende excuses dan, maar nogmaals:
reacties op zijn gallery staan uit,
je kan geen DM sturen.
Moet ik dan een topic openen ervoor?

Ik wil gewoon graag weten hoe het zit, dat is alles.
Als dit karma aftrek tot gevolg heeft dan zij het zo, ik had geen kwaad in de zin en als het voor een goed doel is dan offer ik graag wat karma op. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Nee, als iemand niet wil dat er contact met hem wordt opgenomen dan gebeurd dat niet. Pech gehad, zo simpel is dat dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
de optie om je DM uit te schakelen is er niet voor niets.
sommige mensen willen gewoon niet lastig gevallen worden, en willen privacy.
logisch toch?
en de reactie is niet alleen offtopic, maar gewoon ongewenst!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

militair90 in 'reviews: Battlefield: Bad Company 2 - singleplayer'

Dat is zo'n beetje de duizendste poster die klaagt dat het spel op een console is getest. Volledig off-topic en de zoveelste dubbelpost, dus wat mij betreft eerder een -1 dan de 0 waar hij nu op staat. Toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
Verwijderd schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 14:34:
militair90 in 'reviews: Battlefield: Bad Company 2 - singleplayer'

Dat is zo'n beetje de duizendste poster die klaagt dat het spel op een console is getest. Volledig off-topic en de zoveelste dubbelpost, dus wat mij betreft eerder een -1 dan de 0 waar hij nu op staat. Toch?
ja, ik heb hem een -1 gegeven.
logisch dat het spel op een console getest wordt.
ook het nederlands is niet al te best (maar daarvoor geven we natuurlijk geen -1).
en tweakers is geen pc community, maar een elektronica community, want tegenwoordig staan er ook koffiezetapparaten in de pricewatch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Nutteloze reply, maar niet flamend oid. Daarom mag ie van mij nog best op 0, ook al is het wellicht al erg vaak gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Verwijderd in 'nieuws: Apple brengt iPad voorlopig niet naar Benelux'

Dit is geen +1 of zelfs +2 waard maar een -1, overduidelijke FiPo.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
Daar stond eerst iets anders, ik weet niet meer wat precies, maar het was nog net een 0 waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesse
  • Nu online
MrAngry schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 16:43:
Daar stond eerst iets anders, ik weet niet meer wat precies, maar het was nog net een 0 waard.
Eerst stond er dit, toen heeft er een flinke rij 'minpunten' van de ipad gestaan waar ook veelvuldig op gereageerd is. Nu weer dit, en zodoende is het een duidelijke -1. En deze ook:

En als we toch bezig zijn:
Verwijderd in 'nieuws: Apple brengt iPad voorlopig niet naar Benelux' Lijkt me toch gewoon een +1.
En waarom die reacties daarop op -1 staan is me ook niet zo duidelijk, in elk geval deze is meer waard:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
Jammer niet naar NL !
daar kan ik echt niet meer dan een 0 voor geven :?
Jesse schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 16:48:
[...]

Eerst stond er dit, toen heeft er een flinke rij 'minpunten' van de ipad gestaan waar ook veelvuldig op gereageerd is. Nu weer dit, en zodoende is het een duidelijke -1. En deze ook:

En als we toch bezig zijn:
Verwijderd in 'nieuws: Apple brengt iPad voorlopig niet naar Benelux' Lijkt me toch gewoon een +1.
En waarom die reacties daarop op -1 staan is me ook niet zo duidelijk, in elk geval deze is meer waard:
bij de eerste staat wel een stukje OT onderaan, een gemiddelde met het hele nutteloze verhaal erboven, en ik kom uit op een 0.
voor die 2e geef ik ook een 0.
alleen een lin k meer niet?
vertel er dan iets bij, dan kan het een +1 zijn.
en die laatste vind ik inderdaad ook geen -1, maar hij is niet echt informatief, dus een 0.

[ Voor 60% gewijzigd door yannickie111 op 05-03-2010 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

yannickie111 schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 16:57:
[...]

[...]

Een 0 is te hoog, gezien zijn wangedrag.

Maar hij doet het vaker:

- Verwijderd in 'nieuws: Aantal Opera-downloads verdrievoudigd door browserkeuzescherm'

Daar stond eerst iets 100 procent anders, waar ik op reageerde. Daarna verbouwde hij zijn reactie (nu is het een troll wegens treurige verkleinwoordjes bij namen).

Toen deze reactie:

- Verwijderd in 'nieuws: Aantal Opera-downloads verdrievoudigd door browserkeuzescherm'

Ook daar stond eerst iets 100 procent anders.

Ook zijn overige reacties zijn van zeer twijfelachtig niveau.

Wellicht moet even een powermod of admin ingrijpen om hem te melden dat dit soort gedrag niet helemaal de bedoeling is op de FP?

[ Voor 3% gewijzigd door wildhagen op 05-03-2010 17:03 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesse
  • Nu online
yannickie111 schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 16:57:
[...]
[...]
bij de eerste staat wel een stukje OT onderaan, een gemiddelde met het hele nutteloze verhaal erboven, en ik kom uit op een 0.
Lees anders de eerste regel nog eens, dan snap je waarom ie -1 is.
voor die 2e geef ik ook een 0.
alleen een lin k meer niet?
Over grappen is te twisten, ik vind em zeker +1
vertel er dan iets bij, dan kan het een +1 zijn.
en die laatste vind ik inderdaad ook geen -1, maar hij is niet echt informatief, dus een 0.
Als ie informatief was zou die +2 kunnen zijn. +1 Is op zich niets bijzonders he, gewone voor reacties die niet off-topic zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
Wellicht moet even een powermod of admin ingrijpen om hem te melden dat dit soort gedrag niet helemaal de bedoeling is op de FP?
ja, dat lijkt me wel terecht ja!
hij is pas 2 dagen lid, en nu al zoveel nutteloze reacties...

edit: die reactie met de link geef ik echt niet meer dan een 0....
is best een grappig plaatje, maar niet echt informatief wel?

[ Voor 22% gewijzigd door yannickie111 op 05-03-2010 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesse
  • Nu online
yannickie111 schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 17:08:
[...]

ja, dat lijkt me wel terecht ja!
hij is pas 2 dagen lid, en nu al zoveel nutteloze reacties...

edit: die reactie met de link geef ik echt niet meer dan een 0....
is best een grappig plaatje, maar niet echt informatief wel?
Het niveau voor informatief is +2 he. Normale reacties die niet off-topic zijn (en enige bijdrage leveren) mogen gewoon op +1. Check anders ff de mod-faq.

offtopic:
Ik heb Cloud al een berichtje gestuurd over die user.

[ Voor 8% gewijzigd door Jesse op 05-03-2010 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
Ook een leuke reactie van the driver op een profiel page van iemand die wat zei over z'n FP reacties:
The Driver in 'gallery: Incr.Badeend'

[ Voor 17% gewijzigd door MrAngry op 05-03-2010 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
Jesse schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 17:12:
[...]

Het niveau voor informatief is +2 he. Normale reacties die niet off-topic zijn (en enige bijdrage leveren) mogen gewoon op +1. Check anders ff de mod-faq.

offtopic:
Ik heb Cloud al een berichtje gestuurd over die user.
ik ken de modfaq hoor ;)
en +2 is informatief, en +1 is on-topic,
dat plaatje is niet on-topic in mijn ogen, en dus 0 (irrelevant).
het artikel gaat over dat de iPad (nog) niet naar nederland komt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
Oke, ik ga iets nieuws introduceren:
"De moderatie voordat de reactie"
Ik geef aan welke score een reactie gaat krijgen, nog voordat ik hem plaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Die hoor je dan niet hier te plaatsen, want het gaat hier alleen om mismoderaties.

Daar mag je dus mooi een eigen topic voor aanmaken lijkt me.

Virussen? Scan ze hier!

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.