k1n8fisher schreef op zaterdag 20 februari 2010 @ 18:50:
[...]
Ik zou zelfs jou kunnen beschuldigen van het pushen van jouw mening omdat jij iedere keer weer anderen beschuldigd hiervan. Datgene waar we een ander van beschuldigen is immers vaak de zonde waar we ons zelf schuldig aan maken? Ik geef je echter het voordeel van de twijfel omdat je meestal gewoon goed je best doet om reacties zo goed mogelijk conform de FAQ te modden.
De boel verdraaien is ook een vak, ik had het over pushen naar een gewenste score toe.In mijn beleving dan . Dat is geen beschuldiging,en op de man spelen deed ik ook niet. wildhagen is daarna begonnen met het op de man spelen,zonder een antwoord te geven. Jij springt pas later in met wel een antwoord op mijn vraag en waarom herhaling nodig was.
Maar ook jij kan het niet laten om toch nog even de schoolmeester uit te hangen. Mooi dat je me ook nog even het voordeel van de twijfel geeft over iets waar je helemaal geen inzicht in hebt. Ik ga er maar vanuit dat het goed bedoeld is
Je hebt nog even duidelijk neergezet waarom de betreffende reactie volgens jou/FAQ niet hoger dan een 0 verdiende,toch is het zéér opmerkelijk te noemen dat ik ook hierna geen verschuivingen meer heb gezien in de gegeven scores.
Dus is er ong 50% die een 0 of lager gegeven heeft en ong 50 % die hoger heeft gegeven dan een 0. Of kunnen we er nu vanuitgaan dat de helft die meer heeft gegeven dan een 0 hiermee openlijk toegeeft te hebben gemismod onder deze uitzonderlijke omstandigheden? of is het dat de FAQ(net als de wet overigens) ruimte laat(moet laten) voor interpretatie in dit soort zeldzame gevallen? Het 1 of het ander,maar dat is nou iets waar ik niet wakker van kan liggen.
Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.