Dat is gewoon een reactie van: 'Kijk hoe snel ik ben met posten', is vaak altijd een -1 waard zoals je wel mocht weten als je al langer de Moddereters volgt.

Is niet echt ongewenst, al kan ik me best voorstellen dat sommige mods het wel -1 vinden.
Kun je ook waarom dan wel niet, dat mis ik nog steeds. (Beargumenteerde meningen zijn het leukste om te lezen)
vlaaing peerd in 'nieuws: Microsoft verandert algoritme browserkeuzescherm na kritiek' - Is dan ook geheel onterecht beoordeeld als je het mij vraagt. Dit omdat hij gewoon zijn mening uit over dit, waarom deze off-topic of zelfs ongewenst is snap ik dus ook niet.
Het lijkt net op een stelletje mee-modders die net als de eerste(n) even een -1 hebben gegeven.
offtopic:
Verder moet ik het ook eens zijn met de poster. Internet Explorer is een eigen product van Microsoft en nog zit de concurrent daar over te klagen dat Microsoft Internet Explorer nog steeds in het rijtje voorkomt. Wees dan meteen eerlijk en laat ze zeggen dat ze liever geen Internet Explorer er tussen zien staan..
ArminvB in 'nieuws: Microsoft verandert algoritme browserkeuzescherm na kritiek' - [sarcasm]Dat is pas een goede reactie.. Die verdient simpelweg een +3 vanwege de goed beargumenteerde post.. [/sarcasm] Om even eerlijk te zijn vindt ik deze reactie nog niet eens een 0 waard. Een -1 van mij.
Verwijderd in 'nieuws: Microsoft verandert algoritme browserkeuzescherm na kritiek' - Lijkt mij ook gewoon on-topic, waarom deze dan ook als off-topic wordt beschouwt is en blijft bij mij een vraag.
sjanssen15 in 'nieuws: Microsoft verandert algoritme browserkeuzescherm na kritiek' - Wat is het snel posten zonder te lezen ook goed voor het gemiddelde van de ratings. Een -1 van mij, dit vanwege de meerwaarde van de reactie en het nut er achter.
TERW_DAN in 'nieuws: Microsoft verandert algoritme browserkeuzescherm na kritiek' - Wat is hier zo off-topic aan? Hij beantwoordt perfect de vraag van de vorige poster. Dus een +1 van mij.
CM0102 in 'nieuws: Microsoft verandert algoritme browserkeuzescherm na kritiek' - Eigen mening, goed beargumenteert, verdient een +1 van mij.
HAL 9000 in 'nieuws: Microsoft verandert algoritme browserkeuzescherm na kritiek' - Ik vind het op de man spelen nog steeds niet iets wat mag.. Een 0 van mij dus. Diegene die hier een on-topic voor geven mogen het berichtje maar eens goed mogen nalezen.
HAL 9000 in 'nieuws: Microsoft verandert algoritme browserkeuzescherm na kritiek' - Waarom toch altijd op de man spelen! Dat het verhaal meerdere kanten heeft vind ik kunnen maar om dan diegene voor iemand uit te maken die nergens verstand van heeft vind ik weer wat te ver gaan. Een 0 van mij omdat de reactie verder nog was aangevuld, anders had die een -1 gekregen.
Verwijderd in 'nieuws: Microsoft verandert algoritme browserkeuzescherm na kritiek' - Wat is hier nou zo ongewenst aan? Het is gewoon normaal Nederlands dus waarom die een -1 verdient is en blijft mij een raadsel.
Verwijderd in 'nieuws: Microsoft verandert algoritme browserkeuzescherm na kritiek' - De ene-laatste voor nu uit deze reeks. Deze verdient een 0 omdat er als nog geen beargumenteerde mening bijstaat en precies hetzelfde zegt als X aantal anderen in het nieuwsitem.
ArnoutV in 'nieuws: Microsoft verandert algoritme browserkeuzescherm na kritiek' - De laatste... Leuk geprobeerd maar als nog een 0.

edit: er zijn nog heel wat tikjes nodig om hem van de -1 af te krijgen.
Waar denk je dat dit topic voor is
Kijken of ik vanavond eens wat meer tijd heb. Kan dan nog eens wat posts zoeken.