Het Grote Volkswagen-topic deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 62 Laatste
Acties:
  • 407.049 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01:26

SmartDoDo

Woeptiedoe

Empathy schreef op zaterdag 26 juni 2010 @ 16:55:
Pictures
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]

Ik ben geen fotograaf, dus geen arty foto's helaas ;)
Netto auto! :) Ben benieuwd hoe de TSI je bevalt. Ik hoop zelf ergens 2e week juli m'n Polo in ontvangst te kunnen nemen. Ik heb helaas nog niet met een TSI kunnen rijden. Toen ik hem bestelde had enkel de importeur een TSI met DSG staan dus proefrijden was er niet bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Empathy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09-05 13:43

Empathy

Extreme Audio

TSI bevalt me erg goed, lekker vlotte motor :) Ik had verwacht dat die 1200cc flink hoog in de toeren zou zitten, maar ik reed vanmiddag 150 op krap 3000 toeren (in z'n 6) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mekkieboek
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17:08
Misschien je kenteken even wegbrushen. Mooie auto wel.

[ Voor 17% gewijzigd door mekkieboek op 26-06-2010 18:52 ]

|       |       |   ·  |     |  ·  |    |  · |    | · |   |   | : |  |  |·| |·| |·| |·|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RomeoJ
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

RomeoJ

Matched: (.*)

Echt een schitterende wagen!!! Zo'n Polo rijdt inderdaad erg goed vind ik.
Alleen het inparkeren ging nog een beetje moeilijk zie ik? :P

You only need two tools in life: WD-40 and Duct-Tape, if it doesn't move and it should, use the WD-40. If it does move and it shouldn't, use the Tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mekkieboek