Ik heb het topic al een tijdje niet gevolgd en ik zie nu een hoop dingetjes voorbij komen waar ik wat vragen over heb. Om ze maar even op te sommen:
Martijn schreef op donderdag 21 november 2013 @ 10:04:
Wellicht interessant voor eenieder hier. Vriend van me heeft een nieuwe grabber geschreven in C++, vanwege veel irritatie over de traagheid van de standaard python grabber

. De C++ versie is retesnel.
Haalt zijn data op bij tvgids.nl, en is speciaal voor tvheadend gemaakt. Dit betekent dat hij wat betreft genres/categorieen aansluit op wat TVH verwacht, waardoor de kleurcodes in bijv. XBMC ook beter werken.
Probeer het eens uit zou ik zeggen:
https://github.com/jdierkse/fast_tv_grab_nl
Als ik op mijn Fedora server probeer te compilen van source krijg ik deze error:
/usr/bin/ld: /tmp/cckRsRpO.o: undefined reference to symbol 'CRYPTO_num_locks@@libcrypto.so.10'
/usr/bin/ld: note: 'CRYPTO_num_locks@@libcrypto.so.10' is defined in DSO /lib64/libcrypto.so.10 so try adding it to the linker command line
/lib64/libcrypto.so.10: could not read symbols: Invalid operation
collect2: fout: ld gaf exit-status 1 terug
make: *** [fast_tv_grab_nl] Fout 1
Enig idee?
Bedankt voor de opmerking over de TVHClient App. Die miste ik nog
de HDHomerun wordt in dit topic de laatste tijd vaak aangeraden. Als je op de website van SiliconDust kijkt is dat ding echter al maanden out of stock. Mis ik iets?
Reden dat ik daar uberhaupt naar kijk, ik heb 2 PCI DVB-C kaarten in mijn huidige server hangen. Nu wil ik die server gaan upgraden. Er zijn nog wel moederborden met 2 PCI sloten te vinden, maar nu schijnt het wel zo te zijn dat die PCI sloten tegenwoordig via een bridge met de Southbridge verbonden zijn en dat dat niet overal even goed voor werkt. Iemand hier die DVB-C PCI kaarten in een Haswell moederbord heeft zitten?