Telfort telfort telfort, wàt een ellende is het.
Ben na de meerdere problemen overgestapt naar glasvezel van XMS.
Zal vertellen hoe dat ging:
- 1 februari zou het glasvezel abbo ingaan, maar ik kreeg geen verbinding met internet.
's avonds gebeld naar een gewoon niet-0900 nummer en na een klein keuzemenu kreeg ik snel iemand aan de lijn.
Zij zag dat mn modem down was en dat ik m moest herstarten dmv minimaal 1 uur de stekker eruit halen. Als het niet zou helpen kon ik tot 2200 uur terugbellen.
Na 1,5 uur weer geprobeerd maar nog steeds geen verbinding en opnieuw gebeld. De dame zag het en vertelde dat de technische dienst contact met me zou opnemen.
De volgende dag om 0856 uur gaat mn telefoon: met de technische dienst! (kolere, dat is snel!)
Of ze vandaag langs kunnen komen! (wàt zegt u???!)
Monteur kwam langs en zag al meteen dat het modem nog niet geactiveerd was vanuit de centrale. Hij ging weer weg en belde me 15 minuten later op met de vraag of er al een groen lampje aanging.
Dat was het geval en ik moest mn laptop eraan hangen en hij zou aan de telefoon blijven totdat mn internet het zou doen.
Ik kreeg onmiddelijk verbinding en dat kon hij ook zien. Dank u!
De volgende dag werd ik opgebeld door de klantenservice of de verbinding was gemaakt en of ik tevreden was!
Nou en of!
Telfort:
ik heb expres beide abbo's laten overlappen zodat ik niet zonder internet zou komen te zitten. Op 09 februari gebeld naar het Telfort telefoonnummer (een duur 0900 nummer, vooral aangezien ik alleen mobiel kan bellen).
Een vriendelijke dame stond me te woord en na enkele veiligheid-checks werd me verteld dat na 1 maand het abonnement zou worden gestopt.
Vorige week werd echter het volledige bedrag voor maart afgeschreven, dus ik heb enkele dagen geleden een email gestuurd met de vraag of mn abbo wel is stopgezet of dat dit weer een scam is om meer geld te kunnen vangen.
Vandaag de email beantwoord gekregen: neen, wij hebben niets van u ontvangen over een stopzetting van het contract!
Net weer gebeld met duur 0900 nummer: nee meneer, ik kan er niets van terugvinden dat u heeft opgezegd. (lekker makkelijk). Ik zei nog dat ze de telefoongesprekken toch opnemen? Ja, maar dat kan ik vanaf hier niet bekijken (nee, lekker makkelijk)
Ik kan het opzeggen nu voor u regelen, maar dan gaat het over 1 maand in. (toch weer een maand extra en als je dat van een paar duizend abonnee's doet....)
Dat is dus Telfort. Ik vertel nu meteen: als het nòg een keer gebeurt dan vorder ik dat bedrag meteen terug bij mn bank.
Waardeloos bedrijf. Ik zal nooit nooit nooit meer een dienst van hun afnemen.
En mn glasvezel? Wat een heerlijkheid
Laatst Itunes op de laptop van mn vrouw gezet en die download ging draadloos met 7 MB per seconde.
Zit er al over te denken om mn tv zenders ook bij hun te halen.