Telfort Internet ervaringen topic - Deel 18 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 13 ... 16 Laatste
Acties:
  • 126.066 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arsenius
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
Anoniem: 256899 schreef op woensdag 07 april 2010 @ 13:54:
Bij mij doet internet het weer. Alleen liggen mijn twee VOIP accounts eruit. Ik krijg Register Fail.
Accounts opnieuw invoeren helpt niets. Het lijkt mij toch dat dit nog bij Telfort ligt, maar wat zou het kunnen
zijn???
Reset je modem, heeft bij mij gehlopen. Zit een klein gaatje naast de powerknop op je modem. Stop de punt van je balpen in dat gaatje en houd 'm ingedrukt voor 30 sec.

Zorg wel dat je je VOIP-gegevens bij de hand hebt want het is een reset, dus je username / pass voor je voip is weg.

En het standaard inlog paswoord is 1234. Good luck.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09-05 19:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Yamy_Daffy schreef op woensdag 07 april 2010 @ 14:24:
[...]

Een aantal uur geen internet kom op zeg.
Kan me niet voorstellen dat er iemand aan is gestorven gisteravond/nacht.
Moet je eens op de onderhoudspagina kijken; vanavond weer op verschillende plekken onderhoud waarbij subtiel door Telfort wordt opgemerkt dat 112 waarschijnlijk ook niet bereikbaar is.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erkje
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-06-2024
ohja, gisteravond storing (alweer bijna vergeten), hier vanaf m'n werk kan ik gewoon weer pingen naar huis, dus dat zit wel weer goed.

Wel veel klagers hier zeg, volgens mij is alles redelijk goed uitgelegd over de storing. Toen de storingspagina niet werkte, was de eerstvolgende stap dit forum controleren en dat verklaarde genoeg. Telfort/Hugo kwam hier zelfs updates posten en uitleggen dat de storingspagina het ook niet deed vanwege de storing. Wel slordig dat er dan staat 'Geen storingen bekend', dat moet volgende keer beter. 'Informatie vanwege technische redenen niet beschikbaar' zou wel mooi staan bijvoorbeeld.

taste and see that the Lord is good

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19-02 23:57
Vanochtend was ik ook weer online. Had net een hikje van een minuut dat mijn verbinding even weer weg was, maar dat is prima te overleven. Ik woon al ruim 2,5 jaar op dit adres en gisteren was de eerste langdurige storing waar ik last van had. Kortom, ben nog altijd tevreden :)

[ Voor 6% gewijzigd door Rafe op 07-04-2010 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 256899

Arsenius schreef op woensdag 07 april 2010 @ 15:43:
[...]

Reset je modem, heeft bij mij gehlopen. Zit een klein gaatje naast de powerknop op je modem. Stop de punt van je balpen in dat gaatje en houd 'm ingedrukt voor 30 sec.

Zorg wel dat je je VOIP-gegevens bij de hand hebt want het is een reset, dus je username / pass voor je voip is weg.

En het standaard inlog paswoord is 1234. Good luck.
Arsenius, dat was het!!! Mijn VOIP doet het weer. Ongelooflijk. Ik heb het modem trouwens gereset door middel van het Zyxxel menu, net even wat gemakkelijker dan met een balpen. Vervolgens weer alle SIP accounts ingevoerd en het werkte.
Wel erg vervelend want ik moest ook weer allerlei poorten openzetten en ook Firewall rules aanmaken. Een
hoop werk, wat mijns inziens komt doordat de Zyxxel modem software niet goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:22
Soepstengel schreef op woensdag 07 april 2010 @ 15:15:
De uitval van gisteren deed de emmer doen overlopen. Ja, internet is belangrijk voor me; huiswerk en school zaken gaan allemaal via het internet, en zeker in de laatste weken van een school kwartaal is het erg kut dat het uitvalt.
Heeft de jeugd een goede reden om huiswerk niet te doen is het WEER niet goed ;)

Succes bij UPC, dat moet wel goed zijn want daar hoor je immers nooit klachten over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yamy_Daffy
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:59
MAX3400 schreef op woensdag 07 april 2010 @ 16:55:
[...]

Moet je eens op de onderhoudspagina kijken; vanavond weer op verschillende plekken onderhoud waarbij subtiel door Telfort wordt opgemerkt dat 112 waarschijnlijk ook niet bereikbaar is.
Als je een hartaanval krijgt is een email versturen wel het laatste waar ik aan denk.

En kan me ook niet voorstellen dat er binnen 15 sec niet iemand gevonden kan worden met een werkende mobiele aansluiting tegenwoordig.

En ja ik kom uit 1981 toen had je nog geen email en gsm's, toen had je nog een vaste telefoon met dikke druk knoppen en dat ging via de PTT.

Tegenwoordig zijn we er zo aan gewend dat we al bijna een schade vergoeding gaan eisen omdat er eens een aantal uur geen gebruik van het internet meer kan worden gemaakt.

PVOutput 10x Longi 360wp zo PSN: Yamy_Daffy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 39403

Yamy_Daffy schreef op woensdag 07 april 2010 @ 17:30:
[...]

Als je een hartaanval krijgt is een email versturen wel het laatste waar ik aan denk.

En kan me ook niet voorstellen dat er binnen 15 sec niet iemand gevonden kan worden met een werkende mobiele aansluiting tegenwoordig.

En ja ik kom uit 1981 toen had je nog geen email en gsm's, toen had je nog een vaste telefoon met dikke druk knoppen en dat ging via de PTT.

Tegenwoordig zijn we er zo aan gewend dat we al bijna een schade vergoeding gaan eisen omdat er eens een aantal uur geen gebruik van het internet meer kan worden gemaakt.
Moah, meer gierig denk, en mensen vervelen zich sneller. Een sociaal netwerk op internet kunnen ze net aan, maar in het echte leven moet je vooral niet teveel mensen tegen komen. Als internet het dan niet doet, moet Telfort daarvoor bloeden zodat ze het wel zullen leren.

Persoonlijk denk ik niet dat Telfort wakker ligt van die paar klanten die weglopen en die paar mensen die de dubbeltjes abbo geld terug vragen.

Telfort heeft de afgelopen tijd laten zien dat het VoIP netwerk stabiel is, en baalt nu waarschijnlijk van de publiciteit over deze internet storing. Dat is mijn inziens de enige reden dat Telfort actie zal ondernemen om dit te voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LCD_viewer
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Ik had hier ook geen internet meer. DSN viel eerst uit, daarna eigenlijk de DHCP.

Op mijn bridged speedtouch modem zag ik wel een line synch maar de verbinding kreeg geen bitjes downstream. Dus aan de lijn / centrale lag het niet.
Later op de avond even teletekst geraadpleegd mogelijk dat ze een service pagina hebben á la xs4all maar het was zo'n grote storing dat het gewoon op de NOS teletekst stond.
Hulde voor de pogingen via andere media het kenbaar te maken, minder kun je niet doen imho.

Ik heb stommere dingen in een DC meegemaakt maar dit kan iedereen overkomen het was alleen ff lastig omdat ik een aantal dingen op internet moest doen. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk007
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-04 00:29
Over die voip problemen.
Ik heb zelf geen Telfort voip en ook geen Zyxel modem, maar wel een Telfort adsl lijn.
Gedurende de hele storing van gisteravond is mijn Voipbuster lijn gewoon online gebleven en ik ga er vanuit dat dat ook zo zou zijn geweest met een Zyxel modem. Daarin kun je toch ook gewoon een andere provider instellen als back-up, voor het geval Telfort voip uitvalt ?
Ik heb mijn modem trouwens niet gereset en gelukkig liep mijn IP lease ook niet af tijdens de storing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 271482

Yamy_Daffy schreef op woensdag 07 april 2010 @ 17:30:
[...]

In die tijd was een draaischijftoestel ook nog gebruikelijk hoor. Schadeclaims is overdreven, maar stel je voor dat je remote moest werken, en hun slaagden er niet in jou een alternatief te bieden, is niet irreel dat ze een deel van je dienst teruggeven. Er hangen genoeg directeuren via VPN/RDP/Citrix vanuit thuis achter een consumentenlijntje belangrijke beslissingen te nemen. Of je wel of niet iets krijgt hangt van de SLA af. Ik denk dat ze blij mogen zijn dat de lijn niet tussen 9 en 5 platlag.

Ooit gewerkt bij een distributeur die geen fallback lijn had leggen? Ik heb toen als ingehuurd tijdelijk beheerder eens flink stennis lopen schoppen omdat de SDSL eruit lag(van versatel, die overgenomen was door vodafone, die op hun beurt weer met Tele2 was gefuseerd), dat ging om 2 miljoen potentieel gemiste opzet per dag, dus ik kon een tijdelijke nood- en andere vaste verbinding regelen, en uiteindelijk heeft Tele2 hun nonchalante houding wel moeten buigen onze kant op wegens laksheid en slechte service(Ik had de engineer in de centrale aan de lijn gehad, en later met de servicedesk incl callnummer gingen ze me ijskoud vertellen dat er niks aan de hand was)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nog even ter verduidelijking van mijn VOIP problemen: ik heb twee accounts in mijn Zyxxel modem staan. 1 voipbuster account en 1 voiparound.com account. Dit zijn dus geen voip acocunts van telfort zelf. Door de Internet storing van Telfort van gisteravond gingen beide VOIP lijnen eruit. Je krijgt dan te zien in het Zyxxel menu: Register Failed. Immers, bij VOIP moet je je ieder uur aanmelden (register) en dat lukt niet als internet eruit ligt. Woensdagmorgen kon ik weer internetten want Telfort had de problemen opgelost. Echter, de twee VOIP lijnen bleven Register Failed geven. Ook nadat ik de modem aan/uit had gezet. Dankzij een tip van Arsenius werd ik op de goede weg geholpen: het Zyxxel modem resetten en alles weer opnieuw invoeren. Hierna had ik weer mijn beide VOIP lijnen terug. Ik trek hieruit de conclusie dus dat het Zyxxel modem software matig bugs bevat want het zou toch niet zo moeten zijn om het hele modem te resetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@Henk007: wat voor modem gebruik jij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nog even verder nadenkend over de problemen die ik had met VOIP.
Het Zyxxel modem heeft ook de eigenaardigheid dat het eist dat je je registreert (register) bij je
voip provider. Dit doe je normaal gesproken alleen als je gebeld wilt worden op je VOIP account. Immers,
je VOIP provider moet weten waar je je bevindt (op welk ip adress) alvorens het gesprek naar je ip adres
door te routen. Maar om uitgaande gesprekken te voeren is dit eigenlijk helemaal niet nodig. Toch is het niet mogelijk met de Zyxxel 2602 om uitgaande gesprekken te doen zonder eerst te registreren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yamy_Daffy
Anoniem: 271482 schreef op woensdag 07 april 2010 @ 19:02:
[...]

In die tijd was een draaischijftoestel ook nog gebruikelijk hoor. Schadeclaims is overdreven, maar stel je voor dat je remote moest werken, en hun slaagden er niet in jou een alternatief te bieden, is niet irreel dat ze een deel van je dienst teruggeven. Er hangen genoeg directeuren via VPN/RDP/Citrix vanuit thuis achter een consumentenlijntje belangrijke beslissingen te nemen. Of je wel of niet iets krijgt hangt van de SLA af. Ik denk dat ze blij mogen zijn dat de lijn niet tussen 9 en 5 platlag.

Ooit gewerkt bij een distributeur die geen fallback lijn had leggen? Ik heb toen als ingehuurd tijdelijk beheerder eens flink stennis lopen schoppen omdat de SDSL eruit lag(van versatel, die overgenomen was door vodafone, die op hun beurt weer met Tele2 was gefuseerd), dat ging om 2 miljoen potentieel gemiste opzet per dag, dus ik kon een tijdelijke nood- en andere vaste verbinding regelen, en uiteindelijk heeft Tele2 hun nonchalante houding wel moeten buigen onze kant op wegens laksheid en slechte service(Ik had de engineer in de centrale aan de lijn gehad, en later met de servicedesk incl callnummer gingen ze me ijskoud vertellen dat er niks aan de hand was)
Zal ik wel weer een boerenl*l zijn die zegt: als jij 2 miljoen per dag aan omzet hebt, dan ben je nog dommer dan een rund als je afhankelijk bent van een adsl lijntje van 20 euro per maand. (latere klanten 25 euro) Dan zorg je voor een goeie back-up lijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk007
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-04 00:29
Anoniem: 256899 schreef op woensdag 07 april 2010 @ 19:33:
@Henk007: wat voor modem gebruik jij?
Een FRITZ!Box 7170, zoals je die bij XS4All kreeg/krijgt.
Maar ik heb per ongeluk verkeerde informatie gepost hier. Ik gebruikte vroeger inderdaad de ingebouwde voip functionaliteit, maar sinds enige tijd heb ik een Siemens Gigaset 685IP die gewoon op een LAN poort van mijn Fritzbox hangt en zelfstandig voip doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 00:57
Wat een heerlijkheid dat ik na dat gezeik met Telfort (vooral die storing van n maandje of 2 geleden waarbij internet traag was of uitviel) nu een supersnelle stabiele glasvezelinternetverbinding heb.

Gisteren of vandaag hoorde ik op de radio over deuitval van telfort internet. Geen seconde spijt dat ik ben vertrokken (mijn god, wat is die verbinding snel zeg met 50 MB up- en download).

Sterkte allemaal! (been there, done that).

Modbreak:Willen we allemaal een beetje on topic blijven, dat je bent overgestapt een tijd terug en daar blij mee bent hoort in het verzameltopic van je nieuwe ISP en niet in de oude. Komt lezen van een topic niet ten goede en voegt niets toe.

[ Voor 22% gewijzigd door bjck op 07-04-2010 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@Ferry, veel succes met je glasvezelverbinding van 50 euro per maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sterk1
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10-05 00:56
Ik denk dat ik ook maar eens elders mijn heil ga zoeken.
Na 6 jaar xs4all met 0 storingen overgestapt naar Telfort
want het scheelde wel erg veel geld. Inmiddels mijn 4e storing
in 14 maanden gehad..........

De laatste was ook al een storing aan de DHCP server. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieDee
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14-12-2016

RobbieDee

Buuf waar ben je

Modbreak:Duidelijk wel, maar contstructief nee. Beter een TR schrijven O-)

[ Voor 110% gewijzigd door bjck op 07-04-2010 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pennywiser
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:05
Modbreak:Zie hierboven.

[ Voor 141% gewijzigd door bjck op 07-04-2010 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wcduck
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Anderen ook last dat internet en telefonie er weer uitligt? Ik dacht dat de problemen vanochtend waren opgelost. Blijkbaar nog meer storingen. Zowel wij als mijn schoonouders hebben nu niet-werkend internet vanaf 18:00.

I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Modbreak:Niet in discussie gaan als een mod het al berispt...

[ Voor 90% gewijzigd door bjck op 07-04-2010 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09-05 18:02
wcduck schreef op woensdag 07 april 2010 @ 22:03:
Anderen ook last dat internet en telefonie er weer uitligt? Ik dacht dat de problemen vanochtend waren opgelost. Blijkbaar nog meer storingen. Zowel wij als mijn schoonouders hebben nu niet-werkend internet vanaf 18:00.
Zelfde plaats/wijk? Misschien iets regionaals, beide tegelijk is wel heel toevallig.

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wcduck
  • Niet online
Den Haag en Delft. Dichtbij elkaar, 15km hemelsbreed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjck
Wat zie je? Wel DSL en geen internet? Of brandt ook ADSL niet meer op beide modems? Dan is het iets met je lijn of de plaats/centrale en niet aannemelijk dat het groter is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wcduck
  • Niet online
Dit was de situatie bij beiden modems (komen beide van Compuserve): geen lampje bij Internet en geen lampjes bij de telefoonlijnen. Sinds 5 minuten werkt eindelijk alles weer!! Ik had deze storing heeft toch ruim 4 uur geduurd. Wel vreemd dat niemand anders meer heeft geklaagd over een storing. Het lijkt me teveel toeval dat wij de enige twee waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:57
Hmm.. verbinding valt nog steeds elke paar uur weg.
Geen rood lampje op het modem, maar de webinterface is dan ook niet meer te bereiken.
Reset & hij werkt weer...

Begin aan een brakke modem te denken..

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ginod
  • Laatst online: 15:20
Vanaf gisternacht weer een paar keer geen internet. Lampje blijft groen, totdat ik zelf het modem herstart, en dan zie je een rood lampje weer tevoorschijn komen. Vanochtend brandde het weer groen, dus ik neem aan dat het verholpen is. Zit nu op me werk, dus kan het niet zien / testen.

24/7: Legendary Club Sounds on http://tunein.com/radio/Lazer-Hot-Hits-s161805/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 00:57
Anoniem: 256899 schreef op woensdag 07 april 2010 @ 21:05:
@Ferry, veel succes met je glasvezelverbinding van 50 euro per maand
Het is bij mij maar €7,50 per maand duurder dan mn oude Telfort abbo en daarvoor heb ik 50 MB up- en down ipv 8MB down en 1,5MB up en tevens kon er n N-draft draadloze router op.

Nadat Telfort Speedlinq had overgenomen was er wel een goedkoper abonnement waarmee ik geen €10 per mnd zou hoeven te betalen voor t gebruik van de telefoonlijn.
Telfort heeft dit echter nooit aan mij verteld en alleen dat vind ik al een kwalijke zaak en getuigt niet van klantgericht bezig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Ferry34 schreef op donderdag 08 april 2010 @ 10:10:
[...]

Het is bij mij maar €7,50 per maand duurder en daarvoor heb ik 50 MB up- en down ipv 8MB down en 1,5MB up en tevens kon er n N-draft draadloze router op.

Nadat Telfort Speedlinq had overgenomen was er wel een goedkoper abonnement waarmee ik geen €10 per mnd zou hoeven te betalen voor t gebruik van de telefoonlijn.
Telfort heeft dit echter nooit aan mij verteld en alleen dat vind ik al een kwalijke zaak en getuigt niet van klantgericht bezig zijn.
het is een dochter van de KPN, valt dan ook niet veel van te verwachten. Je zit immers voor een dubbeltje eersterangs :+ Qua uptime ben ik goed te spreken over telfort, er is echter 1 (huge) downside; dagelijks tussen half 3 en half 6 wordt je verbindign gereset (heel even 2-3sec down) maar dat is vaak net te lang als je poker aan 't spelen bent :'( -

[ Voor 14% gewijzigd door himlims_ op 08-04-2010 10:13 ]

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 312857

Jongens,

Heb het volgende probleem: internet lag er uit --> reset modum (hielp niet) --> hard reset van de modum (hielp niet). toen hebben we gewacht tot internet het deed. internet deed het de volgende ochtend maar telefonie ligt eruit. normaal gesproken is het dan een kwestie van het boekje volgen maar dat werkt natuurlijk niet. ik kom tot stap 17/18 maar dan krijg ik het volgende te zien:
Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/2q1as7a.jpg
ik neem aan dat dit jullie wel bekend voor komt maar wat moet ik nu doen? heb kwartier lang geprobeerd om de klantenservice te bereiken maar er staan steeds wachtende voor me. ik de Wizard gewoon goed uitgevoerd en alle wachtwoorden kloppen gewoon. alles 10 x gechecked en het probleem zit echt niet in het invullen van de verkeerde gegevens.

bij die foutmelding geeft hij ook aan "Please make sure your DSL cable is connected". ik weet zeker dat die correct aangesloten is en het lampje van DSL brandt ook nog eens.

IEMAND EEN OPLOSSING?

alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basix
  • Laatst online: 10:20
Hoi allemaal,

Ik ben afgelopen weekend bezig geweest om een dsl verbinding bij een vriend van mij aan te sluiten. De verbinding komt binnen op een 12 aderige kabel en is afgemonteerd op een lsa strook. Volgens de helpdesk van Telfort is deze verbinding op aderpaar 1 afgesloten. Echter is die aderpaar niet doorgepatched. Het zou aderpaar 3 of 4 moeten zijn. Hier komt binnenkort een monteur van KPN voor langs om de boel door te meten en te labellen.

Als ik nu echter naar de wandcontactdoos kijk waar ik het modem nu alvast op aangesloten, dan heb ik mijn twijfels of deze correct is aangesloten met de juiste aders. Kan iemand dit verifieren?

De kabel die van onderaf komt vanuit het beeld is de dsl verbinding naar het modem. Die 8 aderige kabel is de patch vanaf de lsastrook. Kan iemand aangeven of dat de juiste kleuren en aansluitingen zijn?
Afbeeldingslocatie: http://www.daanemans.nl/dsl/06042010483.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.daanemans.nl/dsl/06042010484.jpg
Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dôh
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 29-04 15:27
Waarom hang je het modem niet in de patchkast? Je hebt namelijk een UTP kabel naar het ISRA punt lopen! Knijp er 2 connectortjes aan en je hebt boven UTP! :)

Scheelt waarschijnlijk een hoop lijnlengte, wat nadelig kan zijn voor je maximaal haalbare snelheid! Verder, waar rood een blauw op zitten aangesloten (dus witgroen en groen) daar zou volgens mij de lijn op moeten.

Let trouwens op, die witgroen zit op z'n jan boeren fluitjes aangesloten... Ik zet maak er UTP van! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@erriezee: ik had dus ook de Registered Fail bij VOIP. Bij mij hielp een harde reset wel. Bij een harde reset moet je alle VOIP instellingen weer opnieuw opvoeren. Ik heb daarbij niet de Wizard gebruikt (jij wel zo te zien),
maar de Advanced Setup. Ik heb echter al eerder geconcludeerd dat de software in de Zyxxel modems buggy is waardoor we nu dit soort VOIP problemen hebben. Het ligt niet aan Telfort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ok dus ik moet het via het advanced setup proberen? verder geen idee wat ik anders nog kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjck
basix schreef op donderdag 08 april 2010 @ 10:37:
Hoi allemaal,

Ik ben afgelopen weekend bezig geweest om een dsl verbinding bij een vriend van mij aan te sluiten. De verbinding komt binnen op een 12 aderige kabel en is afgemonteerd op een lsa strook. Volgens de helpdesk van Telfort is deze verbinding op aderpaar 1 afgesloten. Echter is die aderpaar niet doorgepatched. Het zou aderpaar 3 of 4 moeten zijn. Hier komt binnenkort een monteur van KPN voor langs om de boel door te meten en te labellen.

Als ik nu echter naar de wandcontactdoos kijk waar ik het modem nu alvast op aangesloten, dan heb ik mijn twijfels of deze correct is aangesloten met de juiste aders. Kan iemand dit verifieren?

De kabel die van onderaf komt vanuit het beeld is de dsl verbinding naar het modem. Die 8 aderige kabel is de patch vanaf de lsastrook. Kan iemand aangeven of dat de juiste kleuren en aansluitingen zijn?
[afbeelding]
[afbeelding]
Alvast bedankt.
toon volledige bericht
Als groen & wit-groen in de LSA strook op de eerste aansluiting zit gedogged zou het werken, die zitten op A & B afgemonteerd. Haal wel die rood/blauwe combinatie los, dat is een afsplitsing die weer ergens anders heen gaat en daar dan niet mag zitten (verstoort je signaal).

Als groen/wit-groen nu niet op de eerste aansluiting in je ISRA zit is het misschien nu een andere dienst en dus niet zomaar loshalen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@erriezeekanmgn: ja, ik raad aan om het via de advanced setup in de web-interface te doen. Dan moet het goed gaan. Wel eerst hard resetten zodat je sip-accounts naar default zijn omgezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ja ik heb net de hard reset gedaan en toen waren inderdaad alle nummers (heb 2 telefoon nummers) en de bijbehorende wachtwoorden weg. ik snap alleen niet welke stappen ik moet volgen in het advanced menu? wordt er niet heel veel wijzer van. weet jij dat misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 300018

@erriezeekanmgn,

Instructies staan hier: http://klantenservice.int...tallatie/Vast-bellen.aspx
Na een reset en het opnieuw instellen hoort vast bellen gewoon weer te werken :)

Hugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@erriezee: ik zit om mijn werk dus heb de interface niet voor me, maar uit mijn hoofd zeg ik dat je links in het menu iets met VOIP of SIP ziet. Hier moet je op klikken en vervolgens de SIP account gegevens invullen.
Als laatste moet je ook nog even in het menu naar Phone gaan om aan te geven welk SIP account je gebruikt voor outgoing calls. Eigenlijk wijst zich het menu vanzelf met wat geduld. Ook is er wel een handleiding te downloaden denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intelcore
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 26-02 20:33
Hmm ik ga ook maar eens overstappen op een provider. Vanwege de storing, 8mbit (schuld van kpn), en een symbool van vrouwenonderdrukking dat ze gebruiken op de website: http://www.telfort.nl/klantenservice/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarryInDeWarrie
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-03 15:59
Zijn er meerdere mensen die hun volledige snelheid niet halen sinds de storing?
Zelfde geldt voor upload.

HIj traint wel in op de juiste waarden

913 / 9.404

[ Voor 34% gewijzigd door HarryInDeWarrie op 08-04-2010 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

oke bedankt zou het zo eens proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik heb het geprobeerd maar wanneer ik bij SIP1 en dan register wil klikken (in advanced menu) dan doet de browser gewoon helemaal niks. ik kan zo vaak op register drukken als ik wil. er gebeurt niks.

aan die handleiding heb ik ook niks want dit heb ik al tig keer geprobeerd. dat is namelijk precies hetzelfde stappenplan als ik hier in mijn tiscali boekje heb staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19:15
Intelcore schreef op donderdag 08 april 2010 @ 12:13:
en een symbool van vrouwenonderdrukking dat ze gebruiken op de website: http://www.telfort.nl/klantenservice/
WTF?

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@erriezeekanmgn,

Dan zal uw wachtwoord op de brief ondertussen door u of door ons tijdens een troubleshoot met de klantenservice gewijzigd zijn.
Graag postcode en huisnummer per DM dan zal ik deze resetten en u van een nieuwe tijdelijk wachtwoord voorzien.

Hugo

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 300018 op 08-04-2010 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@erriezee: zorg ervoor dat je eerst je SIP gegevens hebt ingevuld. Dit doe je met het menu aan de linkerkant van je scherm. Dat op die Register button drukken zit volgens mij aan de onderkant van je scherm. Dat doe je nadat je je SIP gegevens hebt ingevuld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 179986

Intelcore schreef op donderdag 08 april 2010 @ 12:13:
Hmm ik ga ook maar eens overstappen op een provider. Vanwege de storing, 8mbit (schuld van kpn), en een symbool van vrouwenonderdrukking dat ze gebruiken op de website: http://www.telfort.nl/klantenservice/
Zag ik ook al. Beetje jammer dit. Het is overigens dat UPC hier zit dus een echt alternatief voor het brakke ADSL is er niet :/.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

oke mark bedankt.

ik heb telfort een PM gestuurd.

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 312857 op 08-04-2010 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@erriezeekanmgn,

Done!

@mark9876,

Gefeliciteerd! :D

Hugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TkTT
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 03-06-2021
Yamy_Daffy schreef op woensdag 07 april 2010 @ 14:24:
[...]

Dit hebben ze ook gedaan, ze hebben je proberen te bereiken via msn maar je was helaas offline. :+

Een aantal uur geen internet kom op zeg.
Kan me niet voorstellen dat er iemand aan is gestorven gisteravond/nacht.
Lekker slim dan, dit bedoel ik nou zo kan je toch geen goed bedrijf noemen als je dit niet snapt, we hebben gene internet dus kunnen ook niet op MSN :D

Maar alsnog als je iets voor school moet doen dan heb je wel het internet nodig dus is het wel heel vervelend.
En het gaat erom dat het WEER telfort is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:33

Bezulba

Formerly known as Eendje

weer? 1x storing in 4 jaar bij mij noem ik niet weer. Kheb meer problemen gehad in een week casema back in the day dan in al die jaren bij tiscalli en daarna telfort.

Als je trouwens werkzaamheden uitvoert die je miljoenen kosten als je het niet doet over een consumentenlijntje ben je gewoon heel erg dom bezig. Je moet dan een zakelijke lijn, met een goede SLA en een fatsoenlijke backup hebben. Maar ja dat willen ze niet, is duur!

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

JA! hij doet het weer. lekker hoor. bedankt voor alle hulp en de snelle service:D

top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yamy_Daffy
TkTT schreef op donderdag 08 april 2010 @ 14:38:
[...]

Lekker slim dan, dit bedoel ik nou zo kan je toch geen goed bedrijf noemen als je dit niet snapt, we hebben gene internet dus kunnen ook niet op MSN :D

Maar alsnog als je iets voor school moet doen dan heb je wel het internet nodig dus is het wel heel vervelend.
En het gaat erom dat het WEER telfort is :D
Ik hoop toch wel voor jou dat je het idee van die smiley snapt achter die zin van mij?

Anders zou ik toch nog maar een paar jaartjes op school blijven. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techlek
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 24-05-2021

Techlek

Full Throttle

Heb net telefonisch contact gehad met de helpdesk van Telfort.
Ik zag dat de max haalbare snelheid in mijn regio verhoogd was. Ik internet nu met max 8Mb/s.
Ik ben al lang abbonnee bij Telfort. De helpdeskmedewerker bevestigde dat er een hogere snelheid mogelijk was en dat ik daarvoor een nieuw modem nodig had. Tevens moest ik een nieuw jaarcontract aangaan. Dit klinkt mij vreemd in de oren. Waarom moet ik een ander modem hebben en een nieuw contract aangaan als anderen met hetzelfde modem als ik, en onder dezelfde voorwaarden, gewoon met 20Mb/s kunnen internetten? Mijn modem maakt nu volgens mij gewoon verbinding via ADSL2+, maar wordt de snelheid gecapt op 8Mb/s.

Hoeveel geld maakt jou gelukkig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32279

Techlek schreef op donderdag 08 april 2010 @ 18:51:
Tevens moest ik een nieuw jaarcontract aangaan. Dit klinkt mij vreemd in de oren.
Pas maar op, betaal je straks 25 euro ipv de 20 euro die je nu betaald.

Het zou me niet verbazen als ze alle klanten waaronder jij en ik die nog 20 betalen per maand zo snel mogelijk willen lozen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

franssie

Save the albatross

als je huidige modem nu al adsl2+ aankan zou ik gewoon een ticket bij de helpdesk laten aanmaken dat je de snelheid van de buren oid niet haalt. traint je modem ook met adsl 2+ in?
Laat hun dan maar met een reactie komen, je betaalt al jaren voor 20mbit dus laat ze het maar leveren als het nu mogelijk is ;)
Nieuw contract is ws EUR 25 betalen ... evt even opta etc noemen?
edit: evt zelf een modem kopen op marktplaats lijkt me snel terugverdiend als het aan het modem ligt :+

[ Voor 12% gewijzigd door franssie op 08-04-2010 21:40 ]

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hetiswat
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14-04 02:17

Hetiswat

hetis.

Hallo allen,

Ik heb vanmiddag een topic geopend over een probleem maar de forumleden hier kunnen mij niet verder helpen. Is er hier toevallig een medewerker van Telfort aanwezig die mij verder zou kunnen helpen?

Het gaat om het probleem besproken in dit topic: IS/RA punt probleem; geen internet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:50
Anoniem: 300018 schreef op donderdag 08 april 2010 @ 14:36:
@erriezeekanmgn,

Done!

@mark9876,

Gefeliciteerd! :D

Hugo
Hoi Hugo, hoe komt het dat sinds de storing VOIP niet werkt? (ook niet na restart en 5 min van stroom af)

Bij de Voip/Sip status staat Register Failed, Wat ik ook doe. Superirritant. Nu lees ik hier wel dat een harde reset kan helpen... Maar een harde reset betekend dat ik alle instellingen kwijt ben. Nu heb ik 2 weken geleden ook een harde reset moeten doen (de router was gewoon vastgelopen want het POWER lampje bleef knipperen terwijl alle andere lampjes uit waren, zomaar opeens want ik haal mijn router+telefoon nooit van stroom af).
Dus dan moet ik voor een 2e keer alle instellingen opnieuw afgaan... En ik heb stuk of 8 portforwards dus dat is best irritant.Komt er in de toekomst een betere firmware?

[ Voor 3% gewijzigd door Jazco2nd op 08-04-2010 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaero
  • Laatst online: 06-05 16:16
Jazco2nd schreef op donderdag 08 april 2010 @ 22:51:
[...]

Hoi Hugo, hoe komt het dat sinds de storing VOIP niet werkt? (ook niet na restart en 5 min van stroom af)

Bij de Voip/Sip status staat Register Failed, Wat ik ook doe. Superirritant. Nu lees ik hier wel dat een harde reset kan helpen... Maar een harde reset betekend dat ik alle instellingen kwijt ben. Nu heb ik 2 weken geleden ook een harde reset moeten doen (de router was gewoon vastgelopen want het POWER lampje bleef knipperen terwijl alle andere lampjes uit waren, zomaar opeens want ik haal mijn router+telefoon nooit van stroom af).
Dus dan moet ik voor een 2e keer alle instellingen opnieuw afgaan... En ik heb stuk of 8 portforwards dus dat is best irritant.Komt er in de toekomst een betere firmware?
Een backup maken van je config? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper Janssen
  • Laatst online: 18-04 16:59
Anoniem: 39403 schreef op woensdag 07 april 2010 @ 18:17:
[...]
Telfort heeft de afgelopen tijd laten zien dat het VoIP netwerk stabiel is, en baalt nu waarschijnlijk van de publiciteit over deze internet storing. Dat is mijn inziens de enige reden dat Telfort actie zal ondernemen om dit te voorkomen.
Het is echt niet alleen de publiciteit die ervoor zorgt dat een dienstverelener wil zorgen dat hij op een goede betrouwbare manier diensten verleent. Dit is veel te cynisch gedacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaero
  • Laatst online: 06-05 16:16
Techlek schreef op donderdag 08 april 2010 @ 18:51:
Heb net telefonisch contact gehad met de helpdesk van Telfort.
Ik zag dat de max haalbare snelheid in mijn regio verhoogd was. Ik internet nu met max 8Mb/s.
Ik ben al lang abbonnee bij Telfort. De helpdeskmedewerker bevestigde dat er een hogere snelheid mogelijk was en dat ik daarvoor een nieuw modem nodig had. Tevens moest ik een nieuw jaarcontract aangaan. Dit klinkt mij vreemd in de oren. Waarom moet ik een ander modem hebben en een nieuw contract aangaan als anderen met hetzelfde modem als ik, en onder dezelfde voorwaarden, gewoon met 20Mb/s kunnen internetten? Mijn modem maakt nu volgens mij gewoon verbinding via ADSL2+, maar wordt de snelheid gecapt op 8Mb/s.
Waarschijnlijk kan Telfort Webcare dit ook wel fixen, gewoon de limiet er af halen oid. En dan zonder die onzin met nieuw contract :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper Janssen
  • Laatst online: 18-04 16:59
That would be de hoofddoek. Het thema van de website is tegenwoordig gewone mensen laten zien, en ik denk dat er onder de Telfort klanten best vrouwen zitten die een hoofddoek dragen. Niet zo gek dus dat een van de afbeeldignen er zo uit ziet.

offtopic:
Gek genoeg zijn de mensen die protesteren tegen afbeeldingen van hoofddoekjes (tenzij het natuurlijk oude autochtone vrouwen zijn, die mogen wel met hoofddoek lopen) ook degenen zijn die het hardst moord en brand roepen als anderen bezwaar hebben tegen, ik noem maar wat, afbeeldingen van Mohammed...
Xaero schreef op donderdag 08 april 2010 @ 23:04:
Waarschijnlijk kan Telfort Webcare dit ook wel fixen, gewoon de limiet er af halen oid. En dan zonder die onzin met nieuw contract :+
Het is geen kwestie van een limiet eraf halen helaas, het gaat om centrales die op het nieuwe netwerk *wel* adsl2 kunnen leveren, dus je moet dan ook overgezet worden naar de apparatuur van het netwerk, dus er moet echt iemand met wat kabeltjes in de wijkcentrale je aansluiting gaan overzetten.

[ Voor 28% gewijzigd door Jasper Janssen op 08-04-2010 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

code:
1
2
3
4
04/09/2010 00:47:17 board 0 line 0 channel 0, call 19, C01 Incoming Call 1500000            CALL DETAIL RECORD
04/09/2010 00:47:17 DSL link up         DSL Link
04/09/2010 00:46:57 board 0 line 0 channel 0, call 11, C02 Call Terminated          CALL DETAIL RECORD
04/09/2010 00:46:57 DSL link down           DSL Link

Bovenstaande maar weer eens een voorbeeldje van de "regelmatige" disconnects die ik tegenkom op mijn lijn. Op dit moment geen meldingen op de Storings-pagina van Telfort. Geen idee waar het vandaan komt, evenmin Telfort-helpdesk. Gebeurt met beide Zyxel's die ik hier heb (zowel met zelfde firmware als met verschillende firmware).

Is dit KPN-verantwoording of lees ik uit mijn logs iets helemaal verkeerd ondanks dat ik dus wel rustig 20 seconden per keer geen link heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@Techlek,

Heel jammer dat dit zo gelopen is. Deze medewerker heeft niet helemaal begrepen hoe het zit, excuses daarvoor.
Graag ontvang ik alsnog uw postcode en huisnummer per DM om eventuele contractswijzigingen ongedaan te maken.

@Jazco2nd,

Ik zou dan toch een reset proberen. Instellingen kunnen opgeslagen worden.

@MAX3400,

Ben benieuwd hoe de lijn er vanaf hier uitziet. Heeft u een postcode en huisnummer voor mij?

Hugo

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 300018 op 09-04-2010 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@Hugo,

Het is dus jammer dat de Zyxxel software niet helemaal goed is en je dus een harde reset moet doen
om je VOIP weer aan de praat te krijgen. De firmware die ik in mijn Zyxxel modem heb is Telfort branded.
Het is niet mogelijk om er originele Zyxxel firmware in te zetten. Maar misschien dat Telfort eens een nieuwe
firmware vrij kan geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bij de meeste aansluitingen werkte een herstart al en was een reset niet nodig.
Helaas heeft dit niet voor iedereen gewerkt. De firmware is overigens al continu in ontwikkeling, zie:

http://forum.telfort.nl/zyxel-firmware.html

Hugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProperChaos
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Ik kreeg de volgende mail.
Geachte klant,

Dit bericht is automatisch gegenereerd om u te waarschuwen
dat u de opslaglimiet voor uw mailaccount nadert.

Bij overschrijding van uw limiet kunt u géén mailberichten meer ontvangen.
Wij raden u hierom aan om oude mailberichten te verwijderen. Hiermee
creëert u ruimte en voorkomt u dat u binnenkort geen mail meer kunt ontvangen.
Let op: ook mailberichten die worden bewaard in andere mappen dan 'inbox'
(bijvoorbeeld 'Prullenbak') tellen mee in de opslagcapaciteit.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Ik heb ingelogd op de webmail, maar daar staan geen mails in, die worden dus gelijk verwijderd (geen kopie op server achterlaten), dus ik vraag me dan af hoe mijn mailbox vol komt. Moet ik hier verder nog wat mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 206812

@What's that?

mischien een emailalias gebruikt wat vol loopt? deze moet nl wel apart worden geleegd

en mischien toch in de prullenbak?
want met alleen doorsturen en geen mail achterlaten dan verwijderd het programma ze meestal naar de prullenbak na doorsturing [tenminste zo werkt het bij bv gmail]

en vraag voor webcare-team [of anderen die oplossing weten/hebben]

ook ik heb nog steeds dat er vanuit de modem [2602HW 1DA] geen caller-id word meegestuurd.
voor de grote storing werkte dit wel prima.
heb op advies al de nieuwste firmware al op modem gezet en alles opnieuw ingesteld na ook nog harde reset.

enig idee wat dan nu nog te doen?

[ Voor 36% gewijzigd door Anoniem: 206812 op 09-04-2010 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97814

Hallo,

Sinds de storing van Telfort heb ik problemen met mijn router (Netgear 3700)
Ik heb alles teruggezet naar de fabrieksinstellingen : zowel modem als router
Het probleem wat zich voordoet is dat de internetverbinding tussen router en laptop wegvalt.
Ik moet de router resetten en daarna doet ie het weer drie minuten.
Ik heb alles teruggezet naar de fabrieksinstellingen : zowel modem als router maar het probleem blijft bestaan.

Hieronder wat ik in het logboek van windows kan terugvinden :

Computer: Petra-PC
Beschrijving:
Deze computer heeft geen adres toegewezen gekregen van het netwerk (door de DHCP-server) voor de netwerkkaart met netwerkadres 0x0016EAA51A68. De volgende fout is opgetreden: 0x79. De computer zal blijven proberen om zelf een adres van de server met netwerkadressen (DHCP-server) te verkrijgen.
Gebeurtenis-XML:
<Event xmlns="http://schemas.microsoft.com/win/2004/08/events/event">
<System>
<Provider Name="Microsoft-Windows-Dhcp-Client" Guid="{15A7A4F8-0072-4EAB-ABAD-F98A4D666AED}" />
<EventID>1001</EventID>
<Version>0</Version>
<Level>2</Level>
<Task>3</Task>
<Opcode>75</Opcode>
<Keywords>0x4000000000000000</Keywords>
<TimeCreated SystemTime="2010-04-09T15:04:08.364960700Z" />
<EventRecordID>1094</EventRecordID>
<Correlation />
<Execution ProcessID="992" ThreadID="3924" />
<Channel>Microsoft-Windows-Dhcp-Client/Admin</Channel>
<Computer>Petra-PC</Computer>
<Security UserID="S-1-5-19" />
</System>
<EventData>
<Data Name="HWLength">6</Data>
<Data Name="HWAddress">0016EAA51A68</Data>
<Data Name="StatusCode">121</Data>
</EventData>
</Event>

Iemand die me misschien op weg kan helpen met dit probleem wat ik voorheen, dus voor de storing, niet had?

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

@Petraaa: volgens mij is door het resetten van je apparatuur de bridging tussen je modem en je router uitgevallen waardoor DHCP-ACK's niet netjes worden doorgegeven. Heb je de mogelijkheid om de kabel van je PC even uit je Netgear te halen en rechtstreeks in het modem te pluggen en dan te kijken of je wel een IP-adres krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dan staat er dit en heb ik gewoon een constante verbinding.
Nu zit heb ik de modem rechtstreeks in de laptop zitten.
Maarja, om nou de hele avond voor het raam in de erker te zitten, hihi..

Verbindingsspecifiek DNS-achtervoegsel: lokaal
Beschrijving: Realtek RTL8168C(P)/8111C(P) Family PCI-E Gigabit Ethernet NIC (NDIS 6.20)
Fysiek adres: ‎00-22-15-B2-75-58
DHCP ingeschakeld: Ja
IPv4-adres: 192.168.1.34
IPv4-subnetmasker: 255.255.255.0
Lease verkregen: vrijdag 9 april 2010 18:00:57
Lease verloopt: maandag 12 april 2010 18:00:56
IPv4-standaardgateway: 192.168.1.254
IPv4 DHCP-server: 192.168.1.254
IPv4 DNS-servers: 195.241.77.55, 195.241.77.58
IPv4 WINS-server:
NetBIOS via TCPIP ingeschakeld: Ja
Link-local IPv6-adres: fe80::3dbd:934e:8cc3:94af%12
IPv6-standaardgateway:
IPv6 DNS-server:

En als ik via de router, gewoon op de bank zit staat er dit :

Verbindingsspecifiek DNS-achtervoegsel:
Beschrijving: Intel(R) WiFi Link 5100 AGN
Fysiek adres: ‎00-16-EA-A5-1A-68
IPv4-adres: 10.0.0.7
Lease verkregen: vrijdag 9 april 2010 17:57:07
Lease verloopt: vrijdag 9 april 2010 22:42:14
IPv4-standaardgateway: 10.0.0.1
IPv4 DHCP-server: 10.0.0.1
IPv4 DNS-server: 10.0.0.1
IPv4 WINS-server:
Link-local IPv6-adres: fe80::f081:782e:f755:31e3%11
IPv6-standaardgateway:
IPv6 DNS-server:

En die laatste valt elke keer uit..

[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 97814 op 09-04-2010 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Ah, duidelijk. Dus je laptop verbindt met de NetGear en die hangt aan het modem en het modem gaat naar buiten. Dus dan staat je NetGear nu zelf adressen uit te geven, lijkt het; even de 2 apparaten in Bridge zetten zodat je alleen nog IP's aanvraagt aan het modem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProperChaos
  • Niet online
Anoniem: 206812 schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 17:02:
@What's that?

mischien een emailalias gebruikt wat vol loopt? deze moet nl wel apart worden geleegd
Het is waarschijnlijk wel een alias, maar hoe log ik in met een alias? Dat lukt namelijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 206812

@What's that?

je zou kunnen proberen om het email-alias in te vullen met het ww dat je van telfort hebt ontvangen voor je account
maar als je zelf ww hebt ingegeven dan zit er niet veel anders op denk ik dan email-alias te verwijderen en vet opnieuw aan te maken

en wederom heb ik vraagje voor webcare team of anderen

kan het zijn dat mn modem aan het overlijden is?[zyxel2602HW-D1A]
krijg nl allerlei rare dingen na de firmware update te zien [op aanraden van @wouter van webcare team]
na update stonden al mijn gegevens nog in modem ,heb toen harde reset gegeven,toen was alles leeg.

rare dingen zijn voorbeeld
ik vul gegevens in op sip1 en klik op ok
dan wil ik gegevens op sip2 invullen maar daar staan dan al gegevens uit sip 1

ik verander deze in wat het moet zijn en klik op apply
dan staat er ook in sip1 die gegevens
heb wel aangevinkt staan dat inkomend op sip1 moet en uitgaand op sip2
als ik dan kijk bij beginpagina staat soms op register wel verschillende sip's maar bij een volgende inlog staan rara er weer dezelfde sip's
dus bv 2 sip1 zeg maar

ook kan ik bedraad nu niet meer inloggen eerder vanavond nog wel ,draadloos gaat nog wel goed
met inloggen op modem pakt hij soms wel soms niet het ww en kom ik dus niet in het modem

dit alles is na de storing begonnen maar wat nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MAX3400 schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 19:08:
Ah, duidelijk. Dus je laptop verbindt met de NetGear en die hangt aan het modem en het modem gaat naar buiten. Dus dan staat je NetGear nu zelf adressen uit te geven, lijkt het; even de 2 apparaten in Bridge zetten zodat je alleen nog IP's aanvraagt aan het modem.
Ik heb het uitgeprobeerd, maar kan ik daarna de modem weer terug in Routing zetten omdat in de bridgefunctie het telefoongebeuren niet meer werkt? (Dus een harde reset doen omdat ik via bridge mode niet meer in de de modem kan komen?)

Dit staat er nu :

Verbindingsspecifiek DNS-achtervoegsel:
Beschrijving: Intel(R) WiFi Link 5100 AGN
Fysiek adres: ‎00-16-EA-A5-1A-68
IPv4-adres: 10.0.0.75
Lease verkregen: zaterdag 10 april 2010 9:07:58
Lease verloopt: zondag 11 april 2010 9:07:58
IPv4-standaardgateway: 10.0.0.1
IPv4 DHCP-server: 10.0.0.1
IPv4 DNS-server: 10.0.0.1
IPv4 WINS-server:
Link-local IPv6-adres: fe80::f081:782e:f755:31e3%11
IPv6-standaardgateway:
IPv6 DNS-server:

[ Voor 31% gewijzigd door Anoniem: 97814 op 10-04-2010 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjck
MAX3400 schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 19:08:
Niet beide in bridge zetten, dat is niet handig.

Als je telefonie hebt van Telfort heb je één optie, je Netgear als AP (AccessPoint) gaan gebruiken (bridge functie). Heb je dat niet zou je kunnen besluiten om je ZyXEL als bridge in te stellen, maar zou sowieso de eerste optie kiezen ivm ondersteuning als je problemen hebt moet hij als router blijven werken je ZyXEL.

Zet in je Netgear de DHCP server uit zodat hij geen adressen meer uitdeelt zelf en sluit hem met een LAN poort aan op een LAN poort van je ZyXEL. Je kan nu niet meer bij de interface van je Netgear, als je dat ook wilt kunnen blijven doen moet je die van 10.0.0.* veranderen naar dezelfde reeks als waar je ZyXEL in zit. Maar dan een adres buiten de DHCP reeks wat hij uitdeelt aan je computers. Kies dan 192.168.1.253 of 192.168.1.1 (deelt uit 192.168.1.33 - 192.168.1.64).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het belangrijkste van bovenstaand verhaal is wel dat de Netgear via de LAN poort wordt verbonden met de Zyxxel en niet via de WAN poort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 139096

Ik heb nog steeds geen internet sinds dinsdag avond!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProperChaos
  • Niet online
Anoniem: 206812 schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 00:17:
@What's that?

je zou kunnen proberen om het email-alias in te vullen met het ww dat je van telfort hebt ontvangen voor je account
maar als je zelf ww hebt ingegeven dan zit er niet veel anders op denk ik dan email-alias te verwijderen en vet opnieuw aan te maken
Firstly, mijn nick is ProperChaos, niet what's that. :+
Secondly, het is een @tiscali.nl emailadres, dus daar kan je uberhaupt niet mee inloggen, ligt niet aan het wachtwoord, want dat klopt gewoon. Verwijderen van de alias doe ik liever niet, want je kunt geen nieuwe @tiscali.nl addressen aanmaken. Iemand anders nog tips wat ik hier nou mee moet? Ik kan nog steeds gewoon email ontvangen zonder verdere problemen... misschien toch Telfort maar eens een mailtje sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19701

Hmmm, bij ons ligt het er sinds ca 13:30 ook uit Arnhem e/o. Geen DSL signaal....
Afgelopen week was er geen IP nr maar wel connectie, een andere manier om voor de rest allemaal nullen te krijgen....
Staat (nog) geen storing op de Telfort site...

Edit:kaart in de centrale stuk...... :( wordt maandag pas gemaakt..... net weer in het weekend...

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 19701 op 11-04-2010 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BakkerM
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13:05
Ik heb een opmerking/vraag betreft de Zylex modem. Zie onderstaand exemplaar:

Afbeeldingslocatie: http://www.diskidee.nl/uploads/magazine/images/article/z/ZyXEL_p-2602hw1_d1a.jpg

Dit exemplaar heb ik bij het abonnement gekregen (destijds nog Tiscali - 12MB). Nu valt het me op dat de modem kuren begint te vertonen, steeds vaker valt Wireless weg waardoor de modem weer gereset dient te worden. Kan een modem in de loop der tijd 'slechter' worden wat WLAN betreft?

Tevens, als ik bij status kijk heeft de modem 100% CPU usage wanneer er gedownload wordt (bijv. bij het leeg trekken van Usenet). Is dit normaal? Continue 100% gebruik tijdens downloaden lijkt me niet goed, het lijkt me dat er aangenomen er meer CPU kracht nodig is, want hij zal wel meer dan de huidige 100% nodig hebben. Is deze modem/router te traag? Binnenkort wordt het 20mb internet (gister besteld), is deze router dan nog wel goed genoeg?

Afbeeldingslocatie: http://img340.imageshack.us/img340/399/usage.png

Is er iemand die hier iets zinnigs over kan zeggen over de WLAN-prestatie degradatie en de 100% CPU usage? :)

ps: ik heb de meest actuele firmware: ZyNOS Firmware Version: V3.40(AJZ.5)

[ Voor 3% gewijzigd door BakkerM op 10-04-2010 20:24 ]

If you don’t agree or understand why it makes sense for people what they say, do or think, it is not because they are behaving really strangely, bizarrely, or erroneously, it is because your perspective is different

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dropkikker
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 08-05 23:21
Is er iemand die ervaring heeft met Telfort 20 MB internet in het oosten van het land, te weten Lichtenvoorde?

Op mijn huidige adres is namelijk alleen internet beschikbaar van Telfort en KPN.. En aangezien je bij KPN te veel betaalt voor wat je krijgt, heb ik dus wel interesse in Telfort.
Volgens Telfort zou mijn snelheid tussen de 15 en 20 MB liggen, maar of dat ook zo is in werkelijkheid??

Iemand die mij iets wijzer kan maken? Ik heb de zoekfunctie al gebruikt, maar vond niet veel over mijn regio..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pennywiser
  • Laatst online: 16:05
dropkikker schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 21:01:
Is er iemand die ervaring heeft met Telfort 20 MB internet in het oosten van het land, te weten Lichtenvoorde?

Op mijn huidige adres is namelijk alleen internet beschikbaar van Telfort en KPN.. En aangezien je bij KPN te veel betaalt voor wat je krijgt, heb ik dus wel interesse in Telfort.
Volgens Telfort zou mijn snelheid tussen de 15 en 20 MB liggen, maar of dat ook zo is in werkelijkheid??

Iemand die mij iets wijzer kan maken? Ik heb de zoekfunctie al gebruikt, maar vond niet veel over mijn regio..
Zit in Zutphen. Heb Telfort over WBA, bevalt prima, 19 Mbit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xPhantom
  • Registratie: December 2008
  • Niet online

Ik woon in Ulft, en heb weinig problemen met telfort, af en toe eens dat de verbinding even wegvalt, maar dat hebben de meeste hier. Verder als ik bijvoorbeeld iets van de microsoft servers download (MSDNAA) kom ik uit op gemiddeld 1,4 mb/s.

De werkelijke snelheid in mbit is natuurlijk iets lager dan dat ze aangeven, omdat je nooit perfecte kabels etc hebt (zoiets was het toch, geloof ik al eens gelezen te hebben).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees44
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11-04-2010
Ik lees hele mooie beschrijvingen van overstappen naar Telfort. Hoe lang het duurt, stappen,etc.
Kan ik hier ook vragen hoe je moet overstappen vanaf Telfort naar een ander?
Om dus niet een tijd zonder internet te zitten.
Hoe lang na opzeggen is je verbinding weg? Kun je een datum opgeven?
Nog meer om vooral niet te vergeten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19701

BakkerM schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 20:22:
Ik heb een opmerking/vraag betreft de Zylex modem. Zie onderstaand exemplaar:

Dit exemplaar heb ik bij het abonnement gekregen (destijds nog Tiscali - 12MB). Nu valt het me op dat de modem kuren begint te vertonen, steeds vaker valt Wireless weg waardoor de modem weer gereset dient te worden. Kan een modem in de loop der tijd 'slechter' worden wat WLAN betreft?

Tevens, als ik bij status kijk heeft de modem 100% CPU usage wanneer er gedownload wordt (bijv. bij het leeg trekken van Usenet). Is dit normaal? Continue 100% gebruik tijdens downloaden lijkt me niet goed, het lijkt me dat er aangenomen er meer CPU kracht nodig is, want hij zal wel meer dan de huidige 100% nodig hebben. Is deze modem/router te traag? Binnenkort wordt het 20mb internet (gister besteld), is deze router dan nog wel goed genoeg?

Is er iemand die hier iets zinnigs over kan zeggen over de WLAN-prestatie degradatie en de 100% CPU usage? :)

ps: ik heb de meest actuele firmware: ZyNOS Firmware Version: V3.40(AJZ.5)
toon volledige bericht
Ik heb exact hetzelfde modem, werkt meestal prima, maar af en toe heb ik ook last van dit effect. Komt volgens mij puur dat er teveel connecties geopend zijn voor dat soort sites, elk modem heeft dan zijn max. Om zo maar een ander modem te kopen.... hoe weet je dan zeker dat het dan niet optreedt... zulke consumentenmodems zijn toch vaak een compromis prijs/prestatie.... dus eer je 2x zo goed bent als nu (en zelfs dat is wellicht niet genoeg voor zoveel connecties).
Mijn zoon is dan vaak met vriendjes bezig, want ik dan vraag om de max upload wat te dempen en dat helpt erg goed, dan hoef ik het modem niet meer te resetten. Verder werkt het modem hier probleemloos, ik heb uptimes van wel een half jaar gehad met dit type. En na een storing zoals vorige week, komt ie vanzelf weer netjes on-line.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joepert
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
Ik moet mijn zyxel modem ook regelmatig resetten omdat ie vastloopt. Laatst bijvoorbeeld op een discussieforum waar veel foto's in een post waren geplaatste (echt een stuk of 60 en ik een groot formaat), daar liep m'n modem steeds vast. Zit dus ook te overwegen iets anders te kopen, maar inderdaad: wat dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kipfel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-05 21:27

Groenlo hier, volgens de site van telfort zouden wij tussen de 12 en 16 mbit moeten kunnen halen. De modem traint in op 11mbit, iets lager dus. Maar ik kan wel de volle 11 mbit stabiel gebruiken.

Hebben een hele tijd niks geen storingen gehad, zowel met bellen als met internet, tot de grote storing van van de week. Al met al dus tevreden over telfort, vooral hoe er gecommuniceerd werd met de afgelopen storing.

Edit:
Nog even een reactie over het zyxel modem. Het wireless gedeelte bij ons was zeer instabiel, wat zorgde voor een instabiele verbinding omdat het modem vast liep of gereset moest worden. Ik heb nu een dlink wireless router erbij tussen gezet, deze regelt nu het wireless en het router gedeelte. Het zyxel modem hoeft nu alleen nog maar de internet verbinding te regelen en is nu gewoon stabiel.

[ Voor 16% gewijzigd door kipfel op 11-04-2010 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dropkikker
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 08-05 23:21
Ok, dan denk ik dat ik dus digitale tv neem van UPC en de internet van Telfort.

Alleen jammer dat je er bij beide voor een jaar aan vast zit..

Bedankt voor de reacties!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

bjck schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 10:25:
[...]

Niet beide in bridge zetten, dat is niet handig.

Als je telefonie hebt van Telfort heb je één optie, je Netgear als AP (AccessPoint) gaan gebruiken (bridge functie). Heb je dat niet zou je kunnen besluiten om je ZyXEL als bridge in te stellen, maar zou sowieso de eerste optie kiezen ivm ondersteuning als je problemen hebt moet hij als router blijven werken je ZyXEL.

Zet in je Netgear de DHCP server uit zodat hij geen adressen meer uitdeelt zelf en sluit hem met een LAN poort aan op een LAN poort van je ZyXEL. Je kan nu niet meer bij de interface van je Netgear, als je dat ook wilt kunnen blijven doen moet je die van 10.0.0.* veranderen naar dezelfde reeks als waar je ZyXEL in zit. Maar dan een adres buiten de DHCP reeks wat hij uitdeelt aan je computers. Kies dan 192.168.1.253 of 192.168.1.1 (deelt uit 192.168.1.33 - 192.168.1.64).
ok..(ik ben maar een leekje)
De dhcp van de router staat uit. Harstikke mooi, en ik heb ook wel internet.
Maar dan als ik disconnect (en even op de supersnelle internetverbinding van de buurman ga) en dan weer terug naar de mijne, dan kan ik niet meer connecten. Voor de storing kon ik wisselen wat ik wilde en bleef ik altijd online.
Ik snap het gewoon niet. Toen ik alles kreeg heb ik alle kabels ingestoken zoals de kleurtjes voor mij als leek mooi aangaven en alles werkte tot vorige week dinsdag. Nu moet ik ineens, buiten het hernoemen van de ssid en wachtwoord ineens ook allerlei andere instellingen wijzigen en de kabels in andere poorten pluggen.
Zou het ook kunnen zijn dat de router stuk is?

En dan nog wat : als ik inderdaad de kabel in de lan plug, dan heb ik internet. En dat is ook kei-stabiel, heel snel en ik kan wisselen. Het valt nu niet meer uit. Alleen nu kan ik inderdaad niet meer in de router. Das dan weer jammer. En ik heb nu ook geen verbinding meer met de aan de router gehangen usb-netwerk-hard-disk. Baal.

Zijn er nog andere oplossingen?

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 97814 op 11-04-2010 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01 12:49
Anoniem: 19701 schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 14:55:
Hmmm, bij ons ligt het er sinds ca 13:30 ook uit Arnhem e/o. Geen DSL signaal....
Afgelopen week was er geen IP nr maar wel connectie, een andere manier om voor de rest allemaal nullen te krijgen....
Staat (nog) geen storing op de Telfort site...

Edit:kaart in de centrale stuk...... :( wordt maandag pas gemaakt..... net weer in het weekend...
Ongelovelijk, tijdens die algemene storing dacht nou ja dat kan gebeuren. Ik heb de hele week internet gehad verder en net sinds vanmiddag weer geen IP. Tering wat een gedoe met telfort en 'vriendjes' (ja niet alles zal aan telfort zelf liggen).

Dus kunnen tot morgen wachten pff...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

MAX3400 schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 00:53:
code:
1
2
3
4
04/09/2010 00:47:17 board 0 line 0 channel 0, call 19, C01 Incoming Call 1500000            CALL DETAIL RECORD
04/09/2010 00:47:17 DSL link up         DSL Link
04/09/2010 00:46:57 board 0 line 0 channel 0, call 11, C02 Call Terminated          CALL DETAIL RECORD
04/09/2010 00:46:57 DSL link down           DSL Link

Bovenstaande maar weer eens een voorbeeldje van de "regelmatige" disconnects die ik tegenkom op mijn lijn. Op dit moment geen meldingen op de Storings-pagina van Telfort. Geen idee waar het vandaan komt, evenmin Telfort-helpdesk. Gebeurt met beide Zyxel's die ik hier heb (zowel met zelfde firmware als met verschillende firmware).

Is dit KPN-verantwoording of lees ik uit mijn logs iets helemaal verkeerd ondanks dat ik dus wel rustig 20 seconden per keer geen link heb?
code:
1
2
3
4
04/10/2010 13:24:32 board 0 line 0 channel 0, call 27, C01 Incoming Call 1500000            CALL DETAIL RECORD
04/10/2010 13:24:32 DSL link up         DSL Link
04/10/2010 13:21:45 board 0 line 0 channel 0, call 19, C02 Call Terminated          CALL DETAIL RECORD
04/10/2010 13:21:45 DSL link down           DSL Link

code:
1
2
3
4
04/11/2010 23:09:43 board 0 line 0 channel 0, call 35, C01 Incoming Call 1500000            CALL DETAIL RECORD
04/11/2010 23:09:42 DSL link up         DSL Link
04/11/2010 23:09:23 board 0 line 0 channel 0, call 27, C02 Call Terminated          CALL DETAIL RECORD
04/11/2010 23:09:23 DSL link down           DSL Link

No clue wat hier aan de hand is; er zit geen vaste tijd tussen... :? :? :?

[ Voor 13% gewijzigd door MAX3400 op 11-04-2010 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranquility
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:01
Sinds een uur of acht hier in Medemblik ook weer een rood lampje...
Gekke is dat mijn buurman met ook Telfort (nog) wel internet heeft.
Wel makkelijk zo'n buurman met WiFi ;)

Edit: nu om 8:52 nog steeds rood

[ Voor 9% gewijzigd door Tranquility op 12-04-2010 08:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefan52a
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-12-2024
hier vanaf 0:09 ook geen internet meer. Geen rood lampje maar toch geen verbinding. 5271.

en hij is weer up (0:20)

[ Voor 13% gewijzigd door stefan52a op 12-04-2010 00:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
  • Laatst online: 18:22
joepert schreef op zondag 11 april 2010 @ 10:16:
Ik moet mijn zyxel modem ook regelmatig resetten omdat ie vastloopt. Laatst bijvoorbeeld op een discussieforum waar veel foto's in een post waren geplaatste (echt een stuk of 60 en ik een groot formaat), daar liep m'n modem steeds vast. Zit dus ook te overwegen iets anders te kopen, maar inderdaad: wat dan?
Ik gebruik al ruim een jaar een Speedtouch 780WL ter vervanging van het Zyxel modem (die bij mij ook regelmatig vastliep en problemen gaf met Torrents (CPU load 100%, bijna geen ander internet verkeer meer mogelijk)).
De 780WL werkt een stuk beter, eigenlijk nog geen problemen mee gehad voor zover ik me kan herinneren. Op de Zyxel moest ik de upload cappen en aantal (torrent) connecties drastisch omlaag zetten als ik ook nog iets anders wilde doen (browsen, bellen(!)). Met de 780 absoluut geen last van.

[ Voor 11% gewijzigd door sverzijl op 12-04-2010 06:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Laatst online: 15-02 10:35
Apeldoorn, sinds gisteravond 19:00 geen internet, rood lampje :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rendier2710
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-05 18:11
Ook in Damwoude geen internet meer sinds gisteravond (rond 21:00).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sipjohn
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 06-05 14:08
Volgens log bij mij (katwijk zh) ook niet meer sinds gisterenavond +/- 21:30 en vanmorgen om 8.00 ook nog niet.
Ik zie helemaal niets op site telfort over storing!?

Internet KPN 37/27Mbps; Modem Experia v8; Router Fritz!box 7260; Telefoon Siemens C470IP; VSP in: NL>budgetphone.nl, PL>plfon.pl ; VSP uit: cosmovoip.com; Zon 10x365Wp zuidoost; Omvormer Trannergy

Pagina: 1 ... 13 ... 16 Laatste

Dit topic is gesloten.