Vraagje of het een bekend probleem is.
En misschien hier iemand zegt, ja dat herken ik.
Soms met het starten van de Mazda6 '18 facelift start het MZD systeem op alleen soms op een totaal andere radio zender als dat hij uit gezet is, maar soms start hij erg traag op, en soms komt het ook voor dat het beeld er al wel is maar geen radio.
En nu net start de radio wel op dus geluid hebben we maar blijft het scherm zwart, dit is nu een keer of 8 voorgekomen volgens de vrouw in 1 jaar.
Nu afgelopen herfst vakantie 2x heb ik het meegemaakt in een week, dat het beeld zwart blijft, maar radio en android auto google maps geluid werken wel..
Bij traag opstarten werkt op een gegeven moment alles weer, bij wel beeld en geen radio ook dat komt na een minuut of 2 ook weer goed.
Maar wel geluid radio maar zwart beeld komt niet meer goed, je kunt dit alleen herstellen door of de auto helemaal uit te zetten even wachten en weer te starten of de back,nav,mute knoppen 10sec vast te houden dan start alles weer normaal op.
Systeem heeft een NAV kaartje erin zitten deze is al vervangen en draait op firmware 70.00.335
Heb nog 1 maand garantie, voor zover het garantie zou kunnen zijn...
Dealers zijn erg huiverig voor updaten firmware, eerst alles steeds maar weer resetten.
Nu weer een fabrieksreset, maar dit heb ik al eens gedaan dus dat is het niet....
Heeft iemand dit ook eens voor gehad ?
En wat kun je er aan doen ?
(Heb zelf wel de bestanden voor de laatste firmware 74.00.324A maar ik begin er niet aan)
Het is wel een verdomd mooie en fijne wagen 😜
[
Voor 3% gewijzigd door
ArjanMZ6 op 04-11-2024 17:54
]