Comfort vind ik goed. Lekkere stoelen en kon snel een goede zit vinden. Qua geluid in de cabine vergelijkbaar met mijn enyaq die gelamineerd glas had.
Heb in verschillende elektrische auto’s gereden waar het rij en wind geluid veeel meer door kwam in de cabine.
Ook qua rijden. Stugger dan mijn enyaq maar zeker niet oncomfortabel naar mijn mening. Wel echt een n en a weg cruiser. In de stad, mede door grotere draaicirkel en grootte van de auto wellicht wat minder praktisch soms.
Camera’s geven echter prima zicht rondom en zij vrij helder qua kwaliteit.
Mitchotelli schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 16:20:
[...]
Ik heb de mijne net opgehaald en een km of 50 mee gereden. Auto is stil voor een elektrische auto, niet zo stil als mijn Volvo XC40 hiervoor maar gewoon goed.
Vond het een aangename verassing dat er speakers in de hoofdsteunen zitten.
Grappig dat jij dit zo ervaart. Mijn buurman met een xc40 reed gister met mij een stuk mee en gaf aan hij het in de Mazda stiller vond. Geen idee of er verschil zit in pakketten met of zonder laminering of de demping van de eerdere modellen minder was. Hij heeft een van de eersten.
Ik moet dat met die speaker in de hoofdsteun nog even uitvogelen. Heb ze nu maar uit gezet want hij speelde op een gegeven moment alleen nog maar af via de hoofdsteun. Dit weekend maar eens tijd maken om me hier iets meer in te verdiepen ☺️