Het grote Mazda topic #1

Pagina: 1 ... 83 84 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:22
Martin.Air schreef op vrijdag 6 maart 2026 @ 13:35:
[...]

Dat klopt, DAB+ is dan ook de huidige standaard en FM wordt door fabrikanten geen aandacht meer aan geschonken. Vroeger zag je nog autos die zelf de logos al in hun geheugen hadden staan of die hem ophaalden van internet. Maar bij DAB+ wordt deze meegezonden via het signaal, hierdoor kan het inderdaad even duren voor je hem ziet als je van radiostation wisselt.

Wat je ook zal zien is dat bij bepaalde radio stations de afbeelding wisselt, bijvoorbeeld per nummer of DJ. Dat is dan weer het mooie van deze mee sturen met het signaal.
Ja klopt vroeger kon ik logo's in laden bij fm..dat kan bij mazda dus niet?
En 15 a 20 sec laden bij DAB is normaal?

• Martin.Air
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 07-03 12:08
Aggressor schreef op vrijdag 6 maart 2026 @ 14:35:
[...]

Ja klopt vroeger kon ik logo's in laden bij fm..dat kan bij mazda dus niet?
En 15 a 20 sec laden bij DAB is normaal?
In het menu zit ergens een Gracenote update versie. Deze bevat van de meeste FM stations de afbeeldingen. Maar niet van allemaal meer.

De snelheid van laden bij DAB+ is radiostation afhankelijk. Ik kan mij zomaar voorstellen dat ze elke 30sec een update sturen, wat inderdaad zou kunnen betekenen dat het 20 seconden duurt.

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:22
Martin.Air schreef op vrijdag 6 maart 2026 @ 15:11:
[...]

In het menu zit ergens een Gracenote update versie. Deze bevat van de meeste FM stations de afbeeldingen. Maar niet van allemaal meer.

De snelheid van laden bij DAB+ is radiostation afhankelijk. Ik kan mij zomaar voorstellen dat ze elke 30sec een update sturen, wat inderdaad zou kunnen betekenen dat het 20 seconden duurt.
Ik heb laatst de gracenote wel geüpdatet.
Maar ik zie geen afbeeldingen bij fm... of moet ik wat doen?
Pagina: 1 ... 83 84 Laatste