Het grote Mazda topic #1

Pagina: 1 ... 82 83 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• Batilan
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09:32
Ga binnenkort een 2e proefrit maken in een Mazda 6e. Zijn er nog tips om op te letten qua instellingen rijhulpsystenen. Ik wil met name graag met zo min mogelijk moeite file rijden. Dus goede lane centering en acc met volledige stop en start.

Verder nog speciale aandachtspunten qua andere instellingen?

• Batilan
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09:32
Ik lees vaak over de beperkte regeneratie van de Mazda 6e. Wat ook de range voor bepaalde verkeerssituaties beperkt natuurlijk (met name stadsverkeer en file rijden lijkt me?). Is dit een inherente beperking vanwege de hardware, of zou Mazda (of Changan) hier nog aan wat kunnen wijzigen qua instellingen?

• champion16
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10:28
Het is tijd om mijn Mazda 3 voor de eerste keer schoon te maken.
Hiervoor heb ik altijd autos gehad waar het merendeel van het interieur van (hard) plastic was. In de Mazda 3 zit leer (is dit kunstleer?).

Hoe onderhouden jullie het leer in de Mazda? Kan ik hiervoor het beste leather conditioner kopen? Of is een apc hier genoeg voor?
(Kon dit ook in het auto detailing topic vragen, maar vond dit hier iets specifieker).

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 17-01 22:30
@champion16 Ik hou mij van harte aanbevolen. Zou het eigenlijk ook eens moeten doen

Hou wel rekening dat alles echt super zacht van binnen is (en daardoor makkelijk beschadigd)

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

Pagina: 1 ... 82 83 Laatste