Vandaag de eerste rit met de Holley Sniper2 op de Wankel

had de IAC wat hoog gezet en dus maakte de motor te veel toeren en kracht wanneer ie eigen veel minder nodig hebt, waardoor je dus soms al driftend door de bochten gaat

Had hem op 61% gezet nu staat ie op 15% veel kalmer

en minder gevaarlijk om met te rijden
De verrijking vanaf 40°C rond de 70% gezet
De verrijking bij "kick" down (kan max 61%

): meer benzine

Lambda waarde bij WOT naar +-10 gebracht in de plaats van de 12.5
2x gehad dat ik haar niet meer kon starten omdat er weer veel te veel benzine was ingespoten. 1ste keer even de Holley afgekoppeld starten tot de benzine verbrand en daarna kon ik terug vertrekken
2de keer verzopen maar zag toen dat de Holley zelf aan't proberen was door gewoon niet in te spuiten en dus ook de tabel -% aan't doen was en dan ineens sputter sputter vrooom
1x de idle naar de ingestelde 900 tpm zien gaan maar paar seconden later terug 1400

er zit nog ergens iets niet goed, volgens mij toch ergens een lucht lek.
IAC op 0% en TB's volledig dicht en nog altijd 1400 a 1500 tpm, maar als ik spuit met remmen reiniger dan gebeurd er niets
Ow de km teller kabel steekt niet goed meer vermits de km teller niet meer werkt. Maar als ik op google de weg zo wat in geef toch een goede 100km gereden en regelmatig de AF rond de 14 gezien
Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag