het is al weer iets van 6 jaar geleden dat ik dit voor het laatste deed dus... weet het niet zo goed meer
De allersnelste manier om aan geld te komen is iets verkopen wat op je bank staat.
Verwijderd
als je member bent ff green dragons killen en je hebt zo 1 m (ervan uitgaant dat je naar lvl 35 wildy wil gaan
) waarom is summoning zo saai >.< kzou nog gaan botten lol
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2011 01:40 ]
-
[ Voor 100% gewijzigd door arcanis op 25-06-2018 19:39 ]
-
Verwijderd
arcanis schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 15:06:
had net 4 uur tussenuur op schoolcrafting van 63 naar 75, heeft me wel veel geld gekost maar ja
-
[ Voor 99% gewijzigd door arcanis op 25-06-2018 19:39 ]
Verwijderd
nee kbn ook crafting naar 72 aant doen voor prayer urns, daarna met cannon bij karamja staan en de urns vullen en op dubbel xp weekend wegwerken dan nog wat herblore en uiteindelijk summoning naar 67
wordt druk weekend ^^
@ arcanis, ik hop meestal eerst 5 werelden door om te kijken of ik iemand kan pvp'en met wat dbones etc. werkt ook vaak
dat zijn snelle runs en ze zijn meestal onbeveiligd en sterk verzwakt, plus soms wat leuke armour
@ arcanis, ik hop meestal eerst 5 werelden door om te kijken of ik iemand kan pvp'en met wat dbones etc. werkt ook vaak
ben nu bezig met de missie element workshop III wat een *piep* puzzel veelte lang
Verwijderd
heb dringend wat miljoentjes nodig om oak planks te kopen of mss beter zelfs te maken zodat ik tijdens het dubbel xp weekend mijn construction wat kan levellen.
Verwijderd
kan iemand mij assisten met mijn effigy's?
(runecrafting / summoning lvl 91 / 93)
crafting / agility
smithing / mining
fishing / farming
graag even hier neerzetten spreken we tijd / datum af
edit: lama net ff weer gelezen en dat telt niet
dat wordt dus herblore -.-
crafting / agility
smithing / mining
fishing / farming
edit: lama net ff weer gelezen en dat telt niet
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2011 21:31 ]
Je kunt ook naar wereld 117 Daemonheim gaan, heb je mensen met alle skills bij elkaar.Verwijderd schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 18:55:
kan iemand mij assisten met mijn effigy's?
crafting / agility
smithing / mining
fishing / farming
edit: lama net ff weer gelezen en dat telt nietdat wordt dus herblore -.-
En we trainen vrolijk verder met prayer:

Nog 2 te gaan!

Nog 2 te gaan!
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
ben je net goed bezig wordt je gehackt! ***** alles weer kwijt! zit ook nooit mee he
Als je word gehackt ben je niet goed bezig. Een goed wachtwoord verzinnen kost echt geen moeite.
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Verwijderd
Een nieuwe main maken heb je niks aan, maak dan een andere account je main en lvl daar alles.D4NG3R schreef op maandag 28 februari 2011 @ 18:32:
[...]
Combat zegt weinig bij een pure of tank... Mijn main is momenteel een tank account.
Hmm... Misschien een idee om gewoon een echte "Main" te beginnen, waarop ik gewoon elke skill train IPV alleen afstands gebasseerde skills (Mage/Range).
Pure pken is en blijft erg leuk, en duur is het ook niet.
F2p pure -> range 2H. Ik nam meestal geld mee omdat ik anders niet eens 25k riskeerde.
Meeste fun heb ik gehad als range pure, 88 range, 1 defence en 44 prayer. 68 combat meen ik, voor bounty hunter uit kwam.
Daar moet je wel echt van houden, range only KO's haal je alleen als je suicidaal bent (met 2 hp (x10 voor nu) nog even 3 hits er in gooien).
Als je het kan, levert het flink geld op. Mijn range lvl is van 88 naar 89 gegaan toen met enkel pken, daar heb ik 120 rune scims, +- 50 rune 2h swords en een 30 tal full rune setjes van gekregen. Zelf verloor ik amper wat als ik dood ging.
Daarna kwam bounty hunter, heb ik 60 attack gehaalt en uiteindelijk 40 defence, en toen hield het rs avontuur op voor mij.
EDIT:
Toch lange post geworden, man wat was runescape ooit leuk, ik herken er nu niets meer van
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2011 00:15 ]
Ook niet nu de wilderness en free trade terug is?Verwijderd schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 00:12:
[...]
Een nieuwe main maken heb je niks aan, maak dan een andere account je main en lvl daar alles.
F2p pure -> range 2H. Ik nam meestal geld mee omdat ik anders niet eens 25k riskeerde.
Meeste fun heb ik gehad als range pure, 88 range, 1 defence en 44 prayer. 68 combat meen ik, voor bounty hunter uit kwam.
Daar moet je wel echt van houden, range only KO's haal je alleen als je suicidaal bent (met 2 hp (x10 voor nu) nog even 3 hits er in gooien).
Als je het kan, levert het flink geld op. Mijn range lvl is van 88 naar 89 gegaan toen met enkel pken, daar heb ik 120 rune scims, +- 50 rune 2h swords en een 30 tal full rune setjes van gekregen. Zelf verloor ik amper wat als ik dood ging.
Daarna kwam bounty hunter, heb ik 60 attack gehaalt en uiteindelijk 40 defence, en toen hield het rs avontuur op voor mij.
EDIT:
Toch lange post geworden, man wat was runescape ooit leuk, ik herken er nu niets meer van
Ik ben er nog niet uit wat ik ga doen in XP weekend..
Ik kan gaan RCen, minen, hunten of agility om die naar 70 te brengen opzich..
Ik kan gaan RCen, minen, hunten of agility om die naar 70 te brengen opzich..
Ik heb nog een pure met 83 ranged/3def/28 prayer ofzo (cb 62). Adviseer je mij om ranged te trainen? (kuch kuch lees botten, ik zal eerlijk zijn).Verwijderd schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 00:12:
[...]
Een nieuwe main maken heb je niks aan, maak dan een andere account je main en lvl daar alles.
EDIT:
Ik heb nu ook een str pure met str 87 (die str 90 word met magic 85), maar ik ben bang dat ik daar alleen pures mee kan killen, en dat mensen met addy armour al een hele opgave is om te killen.
beide zijn f2p
Volgens mij is attack bij pures echt ondergewaardeerd. Als je 99 attack en 70 strength hebt, ben je gewoon een stuk zekerder qua hits/specs. Andersom is het echt hopen op een spectaculaire special. Bovendien kun je als je attack-based bent gewoon met een whip pken.Rub3s schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 14:02:
[...]
Ik heb nog een pure met 83 ranged/3def/28 prayer ofzo (cb 62). Adviseer je mij om ranged te trainen? (kuch kuch lees botten, ik zal eerlijk zijn).
Ik heb nu ook een str pure met str 87 (die str 90 word met magic 85), maar ik ben bang dat ik daar alleen pures mee kan killen, en dat mensen met addy armour al een hele opgave is om te killen.
beide zijn f2p
Overigens, als je magic en melee een beetje leuk combineert, kun je volgens mij ook prima players met wat meer def killen.
tjah als een whip mogelijk was in f2p 
het idee achter een pure is eigenlijk om 'een' kans te hebben op een KO. Die kans is nooit groot nee, maar als je def omhoog gooit nog minder (want dan hit je ook minder vergeleken met een pure met zelfde cb lvl). Range pure kan volgens mij met erg hoge ranged nog wel iemand killen doordat hij niet snel genoeg kan eten. Met melee in f2p is dat geloof ik een stuk minder.
het idee achter een pure is eigenlijk om 'een' kans te hebben op een KO. Die kans is nooit groot nee, maar als je def omhoog gooit nog minder (want dan hit je ook minder vergeleken met een pure met zelfde cb lvl). Range pure kan volgens mij met erg hoge ranged nog wel iemand killen doordat hij niet snel genoeg kan eten. Met melee in f2p is dat geloof ik een stuk minder.
Oh ja natuurlijk, daar heb ik overheen gelezen. In F2P heeft attack een mindere meerwaarde dan in P2P moet ik zeggen.Rub3s schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 16:16:
tjah als een whip mogelijk was in f2p
Tsja, een kans op een KO of een kans op een kill...
Range is (gecombineerd met een 2H zeker) het beste voor F2P-pures. Inderdaad door de snelheid waarmee je hit (en in F2P kun je dan niet snel genoeg eten; de max hit ligt boven de hoeveelheid HP die food healt), je kunt ermee iemand achtervolgen en het is gewoon cheap.
Ik snap je post niet helemaal, maar je bot dus?Rub3s schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 14:02:
[...]
Ik heb nog een pure met 83 ranged/3def/28 prayer ofzo (cb 62). Adviseer je mij om ranged te trainen? (kuch kuch lees botten, ik zal eerlijk zijn).
beide zijn f2p
Waarom zou je dat doen?
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
Verwijderd
Nouw, Hier is mijn account dan maar.
Adventurers log, ik heb pasgeleden Jad aan het bloed van mijn Diamond Bolt (E)s laten proeven.
http://services.runescape...rchName=Buu+Ghost&submit=
Tijdens het XP weekend zal ik gewoon gaan Alchen en kijken hoe ver mijn magic omhoog schiet, Ik hoop 94 te halen (35k high alchs) maar ik denk niet dat ik dat red. En ik wil ook nog een beetje runecrafting doen (Dan heb ik alle skills 60 of hoger
)
Adventurers log, ik heb pasgeleden Jad aan het bloed van mijn Diamond Bolt (E)s laten proeven.
Tijdens het XP weekend zal ik gewoon gaan Alchen en kijken hoe ver mijn magic omhoog schiet, Ik hoop 94 te halen (35k high alchs) maar ik denk niet dat ik dat red. En ik wil ook nog een beetje runecrafting doen (Dan heb ik alle skills 60 of hoger
Verwijderd
Sommige mensen willen nou eenmaal een hoog ranged, maar zijn er te lui voor om dat te gaan trainenFranko P. schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 22:56:
[...]
Ik snap je post niet helemaal, maar je bot dus?
Waarom zou je dat doen?

Geen slecht account heb je daarVerwijderd schreef op zondag 06 maart 2011 @ 01:08:
Nouw, Hier is mijn account dan maar.
Tijdens het XP weekend zal ik gewoon gaan Alchen en kijken hoe ver mijn magic omhoog schiet, Ik hoop 94 te halen (35k high alchs) maar ik denk niet dat ik dat red. En ik wil ook nog een beetje runecrafting doen (Dan heb ik alle skills 60 of hoger)
Of sommige mensen hebben niet zoveel tijdVerwijderd schreef op zondag 06 maart 2011 @ 11:05:
[...]
Sommige mensen willen nou eenmaal een hoog ranged, maar zijn er te lui voor om dat te gaan trainen.
Of sommige mensen willen hun hersen sparen voor het dodelijk saaie trainen
Of sommige mensen vinden pken leuk ipv trainen
....
Waarom ga ik er eigenlijk ook op in, er zijn zoveel redenen ( en minstens zoveel risico's die ik accepteer) om te botten.
btw voor mensen die volgende week willen alchen: 1,2k alchen per uur is max met +-72k xp normaal. Dat weekend is dus wel leuk, maar ik zou voor nog betere (magic) xp kijken.
Of sommige mensen houden zich gewoon aan de regels. Je gaat toch ook niet stelen omdat je wel geld wilt hebben, maar er niet voor wilt werken? Beetje sad dit.Rub3s schreef op zondag 06 maart 2011 @ 12:52:
[...]
Of sommige mensen hebben niet zoveel tijd
....
Waarom ga ik er eigenlijk ook op in, er zijn zoveel redenen ( en minstens zoveel risico's die ik accepteer) om te botten.
Verwijderd
tja sommige mensen botten en nemen het risico, sommige niet. net wat je leuk vind he, ik doe er zelf geen sprake over ik gebruik overigens clickbot omdat ik geen zin heb no-life te alchen
heb nu ook eindelijk mijn full armadyl

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2011 20:21 ]
Verwijderd
Gratz met je full arma, ziet er netjes uit. Heb zelf alleen helmVerwijderd schreef op zondag 06 maart 2011 @ 20:16:
tja sommige mensen botten en nemen het risico, sommige niet. net wat je leuk vind he, ik doe er zelf geen sprake over ik gebruik overigens clickbot omdat ik geen zin heb no-life te alchen
[afbeelding]
En over dat botten: zelf bot ik gewoon niet, dan maar no-life minen ofzo, en niet alleen omdat ik geen risico's wil nemen, op de een of andere manier ben ik gewoon zwaar anti-botten. Vind het eigenlijk juist leuk om heel lang met een doel bezig te zijn en dan te halen, dan haal ik gewoon veel meer voldoening uit het spel.
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2011 22:51 ]
Verwijderd
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2011 23:03 ]
hoe kan je goed constructing trainen? mijn constructing level is nu 9
Je moet het maar voor jezelf afwegen, maar praten over botten mag je hier achterwege laten. Wordt niet zo op prijs gesteld enzo.Rub3s schreef op zondag 06 maart 2011 @ 12:52:
[...]
Of sommige mensen hebben niet zoveel tijd
....
-
Verwijderd
Omg, 2 dragon medium helms in minder dan één week
, beide ook bij mutated bloodveld
:

Helaas nog maar 60k each
.

Helaas nog maar 60k each

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2011 23:32 ]
Hier mijn accountjes:
Klaas Haas <<< Main
Weed Tiger <<< Oude 1 def pure nu 70
Heb er nog een paar maar die zijn geen member
pure met:
90 ranged
85 mage
70 str
1 def
En een skiller met:
90 fishing
70 mining
60 runecrafting
75+ woodcutting
Klaas Haas <<< Main
Weed Tiger <<< Oude 1 def pure nu 70

Heb er nog een paar maar die zijn geen member
pure met:
90 ranged
85 mage
70 str
1 def
En een skiller met:
90 fishing
70 mining
60 runecrafting
75+ woodcutting
Verwijderd
Omg, lekkere loot heb je daar. 25m
EDIT: Zijn bronze arrows bij jullie ook 6,3k??

(rechtstreeks van RS-site)
EDIT 2: Bug is inmiddels gefikst.
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2011 14:10 ]
Waarschijnlijk iemand die heeeeeeeeeeeeel veel arrows van 1 account, naar het andere account heeft verscheept. Voor heel veel geld...
-
[ Voor 104% gewijzigd door arcanis op 25-06-2018 19:38 ]
Die super att en str gaan ook voor de extreme pots voor herblore:)
Verwijderd
kzit te twijfelen wat ik moet trainen, maar denk idd dat het herblore wordt... hoewel kan je ook geld mee verdienen door gewoon grimy's te cleanen (na me full armadyl heb ik zoiezo weinig geld...) hmmm net btw wel paar leuke loots van de master farmer, 5 minuten 2 torstols en 1 snapdragon
toch ff zo'n 900 k :D:D:D:D:D:D
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2011 16:41 ]
Ik ben er ook nog lang niet uit, denk dat ik het pas op de dag zelf weet 
Edit: Ben trouwens wel van plan om voor die tijd even alle (fruit) trees te gaan planten die ik kan, die xp ga ik zeker wel leuk vinden
Edit: Ben trouwens wel van plan om voor die tijd even alle (fruit) trees te gaan planten die ik kan, die xp ga ik zeker wel leuk vinden
[ Voor 48% gewijzigd door JohnBQ op 07-03-2011 17:21 ]
Verwijderd
Ik weet allang wat ik wil, heb er alleen nog geld voor nodig
. Wil crafting, construction en smiting naar 70, wat gaan herbloren en daarna ga ik ws runecrafting ofzo, of een andere saaie skill. Als m'n bonus laag is, ga ik summoning trainen, want dat is heel het weekend tog maar x1,1.
-
[ Voor 100% gewijzigd door arcanis op 25-06-2018 19:38 ]
Ik moet mage nog naar 80 doen voor void stares back maar zit me echt af te vragen hoe ik dat het beste kan doen. Die multicombat plekken zullen wel ongelooflijk druk zijn dus denk dat ik iets ga zoeken om te alchen ofzo.
Ik ben nu 70 herblore, heb mats om ~5k+ super def te maken, verder nog zon 200 lanta en dwarf weed ( unf) en seconds.. wat ik na het herbloren ga doen weet ik nog niet. Tevens 5 magic en 5 palm alvast geplant, hoop 80 farming te worden, nu 78!
Verwijderd
Hmm, ga anders aviansies magen. Heb ik ook gedaan, je maakt geen verlies (soms zelfs winst) als je earth wave gebruikt.JohnBQ schreef op maandag 07 maart 2011 @ 18:23:
Ik moet mage nog naar 80 doen voor void stares back maar zit me echt af te vragen hoe ik dat het beste kan doen. Die multicombat plekken zullen wel ongelooflijk druk zijn dus denk dat ik iets ga zoeken om te alchen ofzo.
Verwijderd
gewoon coifs zijn goed om te alchen ga ik ook doen als ik weer magic ga trainen
net ff gepvp'd bij de chaos druids... wat mensen daar nog meeslepen joh (wel erri dat je daar de hele tijd wordt aangevallen moet eigenlijk multi-combat zijn). waren zo'n beetje allemaal botjes die alleen ranarr en beter oppakten... (platelegs waren het leukst
)

en hier zijn de 2 noobs >.<
net ff gepvp'd bij de chaos druids... wat mensen daar nog meeslepen joh (wel erri dat je daar de hele tijd wordt aangevallen moet eigenlijk multi-combat zijn). waren zo'n beetje allemaal botjes die alleen ranarr en beter oppakten... (platelegs waren het leukst

[ Voor 79% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2011 00:06 ]
Ik ga denk ik toch mijn <70s trainen.
66 hunter moet echt makkelijk naar 70 te doen zijn als ik een spot kan vinden.
Prayer heb ik plannen voor(Effigies + urns), net als voor summoning.
Mining en agility(respectievelijk 64 en 61) worden toch wel een probleem
66 hunter moet echt makkelijk naar 70 te doen zijn als ik een spot kan vinden.
Prayer heb ik plannen voor(Effigies + urns), net als voor summoning.
Mining en agility(respectievelijk 64 en 61) worden toch wel een probleem

Je gaat naar die resource dungeon begrijp ik? Die waar je lvl 10 Dungeoneering voor moet zijn?Verwijderd schreef op maandag 07 maart 2011 @ 22:51:
gewoon coifs zijn goed om te alchen ga ik ook doen als ik weer magic ga trainen
net ff gepvp'd bij de chaos druids... wat mensen daar nog meeslepen joh (wel erri dat je daar de hele tijd wordt aangevallen moet eigenlijk multi-combat zijn). waren zo'n beetje allemaal botjes die alleen ranarr en beter oppakten... (platelegs waren het leukst)
[afbeelding]
[afbeelding]
Of zit je in Edge?
Verwijderd
ja net buiten bij die dungeon, is level 2 wildy ofzo... maja die bots kwamen steeds terug maar ging opeens naar combat 96 toen ik range lvl ging dus ja toen was ie te laag voor mij >.<
khad ook nog bijna iemand met maul te pakken
khad ook nog bijna iemand met maul te pakken
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2011 11:37 ]
Verwijderd
jah kweet het vroeger waren ze 1m ofzo... maja
is er iemand die weet wat er gebeurd als je een bonecrusher op de grond gooit vergaat hij dan? probeer dit al tijdje uit te zoeken omdat iemand dat zij maar hou niet van dungeoneering dus ja
is er iemand die weet wat er gebeurd als je een bonecrusher op de grond gooit vergaat hij dan? probeer dit al tijdje uit te zoeken omdat iemand dat zij maar hou niet van dungeoneering dus ja
Verwijderd
Lijkt me logisch dat ie gewoon verdwijnt, net als al het andere wat je op de grond gooitVerwijderd schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 13:08:
jah kweet het vroeger waren ze 1m ofzo... maja
Verwijderd
nee ik bedoel of die dan net als games necklace "crumbles to dust" of dat ie gewoon ff blijft liggen...
Verwijderd
Een games necklace ''crumbles to dust'' als je hem 8 (?) keer gebruikt heb voor een teleport. Een bonecrusher is niet zo'n teleport-item. Daarom weet ik eigenlijk wel zeker dat hij gewoon blijft liggen en nu een minuut of wat verdwijnt.Verwijderd schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 13:55:
nee ik bedoel of die dan net als games necklace "crumbles to dust" of dat ie gewoon ff blijft liggen...
Verwijderd
awww, jammer. Clanchat raakt zo steeds legerVerwijderd schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 16:21:
ik ga een tijdje afwezig zijn mensen, begonnen met rift.
Over clanchat gesproken, er is op RS een clanchat van tweakers, ''tweakerscc''. Zou leuk zijn als meerdere mensen daar is joinen
Easy clues zijn stiekem ook gewoon niet de moeite waard. De enige reden dat ik ze toch altijd doe is het idee dat je technisch gezien toch zeldzame drops kunt missen
Verwijderd
ze zijn wel leuk en ja als doe je 'm eens niet zul je zien dat dat nou net die zamorak page was
Eindelijk mn doel bereikt. 

Nu kan ik onderhand weer eens geld sparen en mn andere skills trainen.

Zo zo, very nice! Gefeliciteerd!Franko P. schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 20:24:
[afbeelding]
Verwijderd
gratz. maat
ziet er netjes uit ^^... jacco jij moet andere hobby gaan zoeken xD maja zeer nice
Gratz again, wat heeft het je gekost vanaf 95 ongeveer?Franko P. schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 20:24:
[afbeelding]
100 of 120M ongeveer. De prijzen van bones waren toen echt veel te hoog.ReFresh F5 schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 11:28:
[...]
Gratz again, wat heeft het je gekost vanaf 95 ongeveer?
Gisteren 99 Strength gekregen, hier wat plaatjes:
De drops:
http://img508.imageshack.us/img508/240/110309190442.png
http://img508.imageshack.us/img508/4548/110309190447.png
99:
http://img508.imageshack.us/img508/7558/110309191836.png
http://img508.imageshack.us/img508/1492/110309191912.png
Speciaal voor Joostanovic:
http://img508.imageshack.us/img508/9389/110310173227.png
De drops:
http://img508.imageshack.us/img508/240/110309190442.png
http://img508.imageshack.us/img508/4548/110309190447.png
99:
http://img508.imageshack.us/img508/7558/110309191836.png
http://img508.imageshack.us/img508/1492/110309191912.png
Speciaal voor Joostanovic:
http://img508.imageshack.us/img508/9389/110310173227.png
Ik ben weer van plan te gaan beginnen met RS en ik heb een aantal vragen,
Zijn de free trade en wildernis een succes?
Is de markt ingestort of is deze inmiddels weer stabiel?
Ik hoorde iets over een dubbel experience weekend, wat houdt dit in?
Sorry voor de vele vragen, zit nu achter een proxy dus kan dit allemaal niet nakijken
Zijn de free trade en wildernis een succes?
Is de markt ingestort of is deze inmiddels weer stabiel?
Ik hoorde iets over een dubbel experience weekend, wat houdt dit in?
Sorry voor de vele vragen, zit nu achter een proxy dus kan dit allemaal niet nakijken
Verwijderd
1: Deze zijn zeker een succes, ik denk dat er terug meer mensen mee begonnen zijn.
2: De markt is nu hoe ze moet zijn. Mensen betalen wat ze willen betalen voor een item.
3: Er zijn bonus rates gebaseerd op hoe lang je online bent. Hoe langer hoe minder;
Here is what the multiplier will be for each thirty minutes of in-game time:
* 0-30 minutes: 2.7x
* 30-60minutes: 2.55x
* 60-90 minutes: 2.4x
* 90-120 minutes: 2.25x
* 120-150 minutes: 2.1x
* 150-180 minutes: 2.0x
* 180-210 minutes: 1.9x
* 210-240 minutes: 1.8x
* 240-270 minutes: 1.7x
* 270-300 minutes: 1.6x
* 300-330 minutes: 1.5x
* 330-360 minutes: 1.45x
* 360-390 minutes: 1.4x
* 390-420 minutes: 1.35x
* 420-450 minutes: 1.3x
* 450-480 minutes: 1.25x
* 480-510 minutes: 1.2x
* 510-540 minutes: 1.175x
* 540-570 minutes: 1.15
* 570-600 minutes: 1.125x
2: De markt is nu hoe ze moet zijn. Mensen betalen wat ze willen betalen voor een item.
3: Er zijn bonus rates gebaseerd op hoe lang je online bent. Hoe langer hoe minder;
* 0-30 minutes: 2.7x
* 30-60minutes: 2.55x
* 60-90 minutes: 2.4x
* 90-120 minutes: 2.25x
* 120-150 minutes: 2.1x
* 150-180 minutes: 2.0x
* 180-210 minutes: 1.9x
* 210-240 minutes: 1.8x
* 240-270 minutes: 1.7x
* 270-300 minutes: 1.6x
* 300-330 minutes: 1.5x
* 330-360 minutes: 1.45x
* 360-390 minutes: 1.4x
* 390-420 minutes: 1.35x
* 420-450 minutes: 1.3x
* 450-480 minutes: 1.25x
* 480-510 minutes: 1.2x
* 510-540 minutes: 1.175x
* 540-570 minutes: 1.15
* 570-600 minutes: 1.125x
Gebruikt deze calculator eigenlijk ook de recente prijs van de items?
http://www.tip.it/runescape/index.php?herb
Anders ga ik alsnog even herb supplies voor 94 inslaan..7,8k ranging pots zou maar max 28M kosten..En dat is bij een normale exp rate..
@fakky, het lijkt me eerder dat die tijd alleen maar loopt als je daadwerkelijk exp aan het behalen bent.. Is wel lame als dit niet zo is.
edit2; Meh, Counter telt al af wanneer je inlogt.. Lameeeeee, heb namelijk nog niks gekocht van supplies.
http://www.tip.it/runescape/index.php?herb
Anders ga ik alsnog even herb supplies voor 94 inslaan..7,8k ranging pots zou maar max 28M kosten..En dat is bij een normale exp rate..
@fakky, het lijkt me eerder dat die tijd alleen maar loopt als je daadwerkelijk exp aan het behalen bent.. Is wel lame als dit niet zo is.
edit2; Meh, Counter telt al af wanneer je inlogt.. Lameeeeee, heb namelijk nog niks gekocht van supplies.
[ Voor 35% gewijzigd door Laidback Luc op 11-03-2011 14:18 ]
Bedankt! Met deze informatie kan ik iets. Dus eigenlijk op het moment dat je inlogt moet je als een malle gaan levelenVerwijderd schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 12:19:
1: Deze zijn zeker een succes, ik denk dat er terug meer mensen mee begonnen zijn.
*knip*
had autotalker aan staan komt er ineens zo een kereltje naar me toe "turn off your autotyper"JohnBQ schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 23:09:
Lol hoe doe je dat?
Verwijderd
Zou iemand mij met DT diamond of ice. Ik heb 57 hp en 11 prayer.
Zou ik erg op prijs stellen als iemand zou kunnen helpen.
Wat is dat toch met dat botten hier. Het mag niet, dus doe het dan ook niet? En post er al zeker niets over hier op GoT.joshje schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 18:40:
[...]
had autotalker aan staan komt er ineens zo een kereltje naar me toe "turn off your autotyper"
Imo terecht dat je gemute bent.

Als je niet weet wat je moet doen tijdens de quest, gebruik dan een van de vele quest guides die voorhanden is. Bekende fansites zoals tip.it hebben hele duidelijke walkthroughs. Ook heeft Jagex zelf een questhelp-systeem. Mocht je het door iemand anders willen laten doen, zoek dan lekker een ander forum op, want dit is tegen de regels.Verwijderd schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 19:06:
Zou iemand mij met DT diamond of ice. Ik heb 57 hp en 11 prayer.
[ Voor 10% gewijzigd door RoD op 12-03-2011 02:36 ]
Wat is het verschil tussen een autotalker en zelf typen, hoeveel voordeel geeft het jouw boven een anderFranko P. schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 02:21:
[...]
Wat is dat toch met dat botten hier. Het mag niet, dus doe het dan ook niet? En post er al zeker niets over hier op GoT.
Imo terecht dat je gemute bent.

Ik ben het er wel mee eens dat het nu irritant begint te worden hoeveel mensen Bots gebruiken.. Maar een autotalker heb ik weinig problemen mee.
Ermm..... frequentie!D4NG3R schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 02:47:
[...]
Wat is het verschil tussen een autotalker en zelf typen, hoeveel voordeel geeft het jouw boven een ander.
Ik ben het er wel mee eens dat het nu irritant begint te worden hoeveel mensen Bots gebruiken.. Maar een autotalker heb ik weinig problemen mee.
Voor mensen die liever geen bots meer willen zien: ga naar de franse/duitse of braziliaanse servers. Je verbeterd er ook gelijk je talen mee
. Pken is ook nog wel leuk op de braziliaanse ( afgezien van de latency) gezien de hoeveelheid noobs.
Hij bedoelde denk ik om de boss te blocken, omdat hij een pure is en het erg moeilijk voor hem is anders om Kamil te doden..RoD schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 02:33:
[...]
Als je niet weet wat je moet doen tijdens de quest, gebruik dan een van de vele quest guides die voorhanden is. Bekende fansites zoals tip.it hebben hele duidelijke walkthroughs. Ook heeft Jagex zelf een questhelp-systeem. Mocht je het door iemand anders willen laten doen, zoek dan lekker een ander forum op, want dit is tegen de regels.
Tsja... Wat is het verschil tussen botten en zelf spelen? Hmm, ik heb een vermoeden: zelf spelen mag wél, botten is tegen de regels. Zou dat het zijn misschien?D4NG3R schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 02:47:
[...]
Wat is het verschil tussen een autotalker en zelf typen, hoeveel voordeel geeft het jouw boven een ander.
het geeft geen voordeel maar schilt zoveel getyp als je iets aan het verkopen bent.D4NG3R schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 02:47:
[...]
Verwijderd
Een appel schil jejoshje schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 16:04:
[...]
het geeft geen voordeel maar schilt zoveel getyp als je iets aan het verkopen bent.
Ik vroeg om het grote verschil tussen een autotalker en gewoon typen. Niet over botten in het algemeenwimjongil schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 14:36:
[...]
Tsja... Wat is het verschil tussen botten en zelf spelen? Hmm, ik heb een vermoeden: zelf spelen mag wél, botten is tegen de regels. Zou dat het zijn misschien?
Ik kan zelf ook wel een complete zin (vrij) foutloos typen in slechts 3 a 4 seconden. Maar hier word je na 5 mins ook helemaal kierewiet van.
- even een sidenote: Ik verkoop/koop bijna nooit van persoon op persoon, ik gebruik zelf dus geen autotalkers -
Precies, het scheelt godsgruwelijk veel getyp.joshje schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 16:04:
[...]
het geeft geen voordeel maar schilt zoveel getyp als je iets aan het verkopen bent.
Een voordeel boven andere verkopers heb je toch niet, aangezien de koper zelf perfect kan uitmaken bij welke verkoper hij zijn spullen gaat kopen.. Onder in de chatbox blijven de zinnen ook nog even staan.
Edit: het praat natuurlijk niet goed dat het tegen de regels is, maar een groot voordeel geeft het je niet.
[ Voor 4% gewijzigd door D4NG3R op 12-03-2011 17:55 ]
Het voordeel is dat je meer aandacht trekt dan de mensen die wel zelf typen.
Daarmee kom ik dus meteen bij het nadeel voor iedereen die wel zelf typt: je spamt hun berichten weg.
En dan nog het nadeel voor iedereen die er langs komt: autotalkers maken een gigantische chaos aan berichten.
Ik doe al nieteens de moeite meer om in de delen waar volop gespamd wordt iets te vinden, daarmee snijden autotalkers ook zichzelf in de vingers.
Daarmee kom ik dus meteen bij het nadeel voor iedereen die wel zelf typt: je spamt hun berichten weg.
En dan nog het nadeel voor iedereen die er langs komt: autotalkers maken een gigantische chaos aan berichten.
Ik doe al nieteens de moeite meer om in de delen waar volop gespamd wordt iets te vinden, daarmee snijden autotalkers ook zichzelf in de vingers.
dan stel je je autotalker niet goed in. ik zorg er wel voor dat ie niet om de 2 seconden een bericht er neer zetJohnBQ schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 20:01:
Het voordeel is dat je meer aandacht trekt dan de mensen die wel zelf typen.
Inderdaad. Ga met die autotalkers maar in de trade-worlds op de trade-locaties staan, maar voor de rest: opzouten. Zeker in willekeurige worlds bij de GE, valt geen gesprek meer te voeren als er een paar autotalkers staanJohnBQ schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 20:01:

Nou, blijkbaar niet, want er hadden dus mensen last van:joshje schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 20:15:
dan stel je je autotalker niet goed in. ik zorg er wel voor dat ie niet om de 2 seconden een bericht er neer zet
joshje schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 18:40:
had autotalker aan staan komt er ineens zo een kereltje naar me toe "turn off your autotyper"
Verwijderd
JohnBQ schreef op zondag 13 maart 2011 @ 15:04:
En dan krijg je ff 2 whips binnen 10 kills zo'n beetje![]()
Klik!
Tot nu toe al 5 whips dit weekend

Verwijderd
... nice, alleen jammer dat ze zo ziek hard zijn gedaald -.-.
en ik ben dit weekend begonnen met het farmen van snapdragon, tot nu toe al 1.5m winst
(had 1x 15 snapdragons uit 1 seed o.O)
en ik ben dit weekend begonnen met het farmen van snapdragon, tot nu toe al 1.5m winst
Let op:
Op GoT spelen we graag spellen volgens de regels, om het leuk te houden ;-)
Houd je dus ook hier op het forum aan de Jagex regels, bots en autotalkers zijn niet de bedoeling!
Op GoT spelen we graag spellen volgens de regels, om het leuk te houden ;-)
Houd je dus ook hier op het forum aan de Jagex regels, bots en autotalkers zijn niet de bedoeling!