Ik ga nu lekker campen @ Abbysal Demons
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2011 18:44 ]
Verwijderd
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2011 18:44 ]
Verwijderd
Nou ik heb vandaag zo ongeveer de hele dag abyssal demons gedaan zonder slayer assignment hoor... Geen goeie drops helaas, wel iets van 3m verdiend met ashes/overige drops.Verwijderd schreef op zondag 13 maart 2011 @ 19:13:
alleen met slayer assignment he xD maja gratzi. nu mag je iig mijn armadyl niet meer lenen
kan je zelf halen xD
Verwijderd
[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2011 21:36 ]
Jezus, over luck gesproken zeg...Verwijderd schreef op zondag 13 maart 2011 @ 21:26:
Whip #1
[afbeelding]
(kwaliteit van screenshot is wel heel slecht, zie ik nu, maarja, de whip is te zien
)
Verwijderd
Was echt mijn 20e kill ofzowimjongil schreef op zondag 13 maart 2011 @ 22:28:
[...]
Jezus, over luck gesproken zeg...Je hebt net 85 slayer en nu al een whip?
Maar ik had zonet ook een whip! Mijn eerste
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2011 23:49 ]
lol, ik had er 6 dit weekendwimjongil schreef op zondag 13 maart 2011 @ 21:17:
[...]
Nou ik heb vandaag zo ongeveer de hele dag abyssal demons gedaan zonder slayer assignment hoor... Geen goeie drops helaas, wel iets van 3m verdiend met ashes/overige drops.
[ Voor 120% gewijzigd door arcanis op 25-06-2018 19:38 ]
Ik geloof dat ik inmiddels over de 60 whip-drops zit, en dat zonder te campen
In hoeveel tijd?RoD schreef op maandag 14 maart 2011 @ 00:58:
[...]
Ik geloof dat ik inmiddels over de 60 whip-drops zit, en dat zonder te campen
Oh dat heeft jaren gekost. Ik zit nu op 36,5m slayer xp, dusjaJohnBQ schreef op maandag 14 maart 2011 @ 01:21:
[...]
In hoeveel tijd?
Die 6 van mij trouwens ook alleen maar tijdens tasks, in 1 task vanmiddag (die ik nog niet afgemaakt heb) al 3 whips gekregen.
Verwijderd
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2011 22:51 ]
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
Slayer, defence, firecape verliezen enzulks...Mikad0 schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 17:38:
Wat hebben jullie eigenlijk zoal gedaan dit weekend?
Zelf heb ik vooral cannonballs gemaakt en af en toe camelot teleport (lvl 60 magic)
[ Voor 12% gewijzigd door MeijsteR op 16-03-2011 20:21 ]
Verwijderd
Ook luckyMeijsteR schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 20:17:
Vandaag op Steel Dragons wezen magen. Na ongeveer 10 kills kreeg ik een Elite clue, werd meteen weer aangevallen door een Steel en kreeg Dragon Skirt. Helaas was de clue maar 200k waard...
edit: En ondertussen een Dragon legs drop
[ Voor 20% gewijzigd door JohnBQ op 16-03-2011 22:53 ]
500 zijn er dan ook bijna geen heVerwijderd schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 22:35:
[...]
Ook lucky.
Heb zelf echt al 500+ metal dragons gekilled, nooit een dragon drop. Ook geen vissy. Daarom block ik iron & steel dragons tegenwoordig, net als waterfiends.
Welke tasks hebben jullie eigenlijk geblocked?
Gratz!ReFresh F5 schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 22:57:
Net 99 Constitution gehaald en 118 cmbnog 700k voor 30M range exp..
Verwijderd
Hellhounds en vooral bloodveld, hoe durf jewimjongil schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 23:04:
[...]
500 zijn er dan ook bijna geen heIk weet uit ervaring dat die drops heel verschillend kunnen zijn. Ik ben er talloze keren weggelopen zonder een mooie drop, maar ook een keer met 2 dragon legs en een skirt. Maar waarom block je die?
Dat zijn echt geweldige tasks. Lekker veel exp en charms, plus kans op goeie drops.
Ik heb geloof ik hellhounds, bloodvelds en scarabites geblockt. Terror dogs wil ik ook nog een keer gaan blocken.
[...]
Gratz!
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door Roflzor op 17-03-2011 09:51 ]
Verwijderd
Grappige taktiek, je scamt nu scammersRoflzor schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 09:46:
Ben gister voor het eerst weer op Runescape geweest, maar mijn hemel, wat zijn er veel mensen die "doubling money" spammen, niet normaal. Ik laat ze mijn 5m zien, ik trade ze 50k, zeg 'double this first', krijg 100k terug en dan ga ik weer weg. Niet normaal hoe greedy mensen worden als je ze 5m laat zien lol. (Alsof ik ze dat ooit trade)
Verwijderd
hmmm leuke bug wil ik ook wel eensRoD schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 02:25:
^Dat was een bug.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2011 11:25 ]
Verwijderd
Verwijderd
hier heb je de charge's van de ringVerwijderd schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 11:27:
1.) ring of wealth heeft geen charges
2.) Hij doet bijna niets...
Heb de mijne vervangen voor een archers' ring en nog niets voor melee, wss ring of life voorlopig tot ik genoeg geld heb voor een berserker.
Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii
Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii
Verwijderd
GratzDiigii schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 14:01:
Yay. Mijn eerste officiele zelfgehaalde 99 skill99 magic op m'n pure
naam: V Xamo V
Toepasselijk armour bij gekochtSaradomin robe top en bottem
Defence snap ik op een pure, maar hoezo summoning niet? Maakt trainen een stuk makkelijker met die handige familiars, en die cb-lvls tellen tog niet mee in de wildy. En een account met lvl 1 defence lijkt me niet handig om mee te gaan stakenDiigii schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 16:06:
Dat er nog vele volgen
Behalve summoning en defence
Ik heb ooit een account gekregenVerwijderd schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 16:19:
[...]
Gratz.
Maar hoe bedoel je zelfgehaald![]()
[...]
Defence snap ik op een pure, maar hoezo summoning niet? Maakt trainen een stuk makkelijker met die handige familiars, en die cb-lvls tellen tog niet mee in de wildy. En een account met lvl 1 defence lijkt me niet handig om mee te gaan staken.
Verwijderd
ik geloof dat summoning wel meeteld in multi wildy en ook bij staken inderdaad.Diigii schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 16:36:
[...]
Ik heb ooit een account gekregenmet 99 ranged
dus die had ik niet zelf getrained. Oh, wist ik niet dat summoning niet mee telt
Moet ik hebben gemist. Dan is het inderdaad wel handig ja...:P maarja ik kijk wel wat ik ga trainen
waarschijnlijk nog eerst Strength en Ranged
En questen, nog een paar questjes dan kan ik Desert Treasure doen
Summoning telt toch alleen mee als je een summoning pouch draagt of een familiar hebt gesummoned..Verwijderd schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 13:55:
[...]
ik geloof dat summoning wel meeteld in multi wildy en ook bij staken inderdaad.
ik heb zelf 2 accounts
x bye now x (mijn main geworden na dat mijn vorige main was gehacked en door password scamming gebanned).
tohellwithu mijn pure met 90 range en 80 nogwat mage (85 geloof ik) is gebanned vanwege zijn naam ik had er ongeveer 12mil aan train/pk supplies opstaan waaronder 5k chins en 3k bursts lol
nu wil ik mijn pure met naam veranderen terug krijgen maar dat is members only
Verwijderd
[ Voor 100% gewijzigd door arcanis op 25-06-2018 19:38 ]
Verwijderd
Jij bent wel héél erg lucky zeg. Eerst een fury kit van 26m, dan een dragon chain
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2011 19:54 ]
Verwijderd
[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2011 23:59 ]
Hmm nice, die moet ik ook nog eens halen. Hoe ging het bij jou? Wat gebruikte je precies (stuff, aanvalsstijl)?
Ik was ooit rank 10, maar toen ben ik half gestopt. Dit stelt dus weinig meer voorVerwijderd schreef op zondag 20 maart 2011 @ 23:56:
dus tochvery nice
, oh en RoD gratzi. met je top 50 plaats
44 Quitter 2,496 1,073,309,666
[ Voor 100% gewijzigd door arcanis op 25-06-2018 19:37 ]
Verwijderd
Ik rangede hem met de volgende gear:Patriot schreef op maandag 21 maart 2011 @ 02:50:
[...]
Hmm nice, die moet ik ook nog eens halen. Hoe ging het bij jou? Wat gebruikte je precies (stuff, aanvalsstijl)?
Verwijderd
Nouja, hij schijnt zwak te zijn tegen stab. Je kan het ook met een zamorakian spear of dragon longsword/ korasi's sword & dragon defender proberen. En dan dragon halberd/darklight als spec weapon.Patriot schreef op maandag 21 maart 2011 @ 17:21:
Hmm, misschien moet ik het dan maar eens proberen. Alleen jammer dat mijn ranged lvl zo laag is, ik haat ranged
[ Voor 91% gewijzigd door Timbootje op 21-03-2011 23:59 ]
[ Voor 100% gewijzigd door arcanis op 25-06-2018 19:37 ]
Verwijderd
Haha, gratz
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2011 15:37 ]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
ik kreeg gister een dragon dagger drop van een iron dragon, ik dacht toen al iets van.. huh?! kan dat?Verwijderd schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 16:49:
niet alleen slayer monsters. staat hier een lijst
http://runescape.wikia.co...able#Ring_of_wealth_drops
Verwijderd
ja klopt, en de rare table drop is al geupdateVerwijderd schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 08:50:
[...]
ik kreeg gister een dragon dagger drop van een iron dragon, ik dacht toen al iets van.. huh?! kan dat?
was dat een ROW drop of wat?
Verwijderd
als ik op de runescape wiki kijk zie ik die ROW special drop table en dan denk ik.. is dit normaalVerwijderd schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 12:47:
[...]
ja klopt, en de rare table drop is al geupdate(had voor row nog nooit 1 gehad lol)
Verwijderd
Verwijderd
Er bestond wel een rare drop table, maar de enige dingen die daar op stonden waren gems, half keys en dragon med & spear, en 100 noted silver oreVerwijderd schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 15:26:
nee was er d8 ik al maar row geeft er 100000x meer kans op ofzoen ja das idd 1 van de beste drops ja -.- die zijn wel veels te goed
. maarja wel leuk cadeautje
Verwijderd
Nou, niet echt. De kans tot toegang tot die rare drop table ligt zo rond de 1/300. In die table staan zon 15 dingen, 10 daarvan zijn 1/2m+. En de kans op een dragon dagger of 2500 sara brews is even grootPimorez schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 20:21:
Generous?
De kans dat je zo'n drop krijgt ligt waarschijnlijk dicht bij de 0.1%, en dan moet je ook nog eens het geluk hebben dat je bij die drop (van 0.1% kans) de maximale hoeveelheid krijgt!!
Het aantal spelers dat in 1 maand zo'n 10m+ drop zullen krijgen zal waarschijnlijk op een of twee handen geteld kunnen worden.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2011 22:29 ]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
niet met je eens, 98k is misschien geen gigantisch bedrag maar met lvl 3 clues krijg ik meer dan genoeg profit, en duren meestal een half uurtje ofzo, dat is toch mooi netjes voor eigenlijk minstens 100k en mogelijk tien tallen miljoenenRoD schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 11:00:
Clues moet je gewoon niet doen, tijdverspillingGemiddeld genomen levert het te weinig op om er tijd in te steken.
Dat dusVerwijderd schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 11:03:
[...]
niet met je eens, 98k is misschien geen gigantisch bedrag maar met lvl 3 clues krijg ik meer dan genoeg profit, en duren meestal een half uurtje ofzo, dat is toch mooi netjes voor eigenlijk minstens 100k en mogelijk tien tallen miljoenen
Verwijderd
Nouja, ik ken alle clues nu wel zon beetje, en dan doe je gewoon zon TT in 10-15 minuten. Vaak zo rond de 150k reward, en dat is gewoon vrij redelijk voor 10 minuten, en af en toe is een leuke uitschieter van 1m. En natuurlijk een (minieme) kans op 3rd ageRoD schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 11:00:
Clues moet je gewoon niet doen, tijdverspillingGemiddeld genomen levert het te weinig op om er tijd in te steken.
Ik ben het eigenlijk wel met RoD eens. Toch doe ik ze meestal wel, omdat je misschien wel de kans hebt... Je kent het welVerwijderd schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 11:03:
[...]
niet met je eens, 98k is misschien geen gigantisch bedrag maar met lvl 3 clues krijg ik meer dan genoeg profit, en duren meestal een half uurtje ofzo, dat is toch mooi netjes voor eigenlijk minstens 100k en mogelijk tien tallen miljoenen
Ja als je ze allemaal kent gaat het stukken sneller. Ik moet toch altijd die riddles, coördinates enzo opzoeken, dus daar ben ik dan wat tijd mee kwijt, en als je dan echt zo'n butje-reward krijgt (dhide chaps, dragon dagger, 2 lobster en 2k cash ofzo, krijg ik altijd) voel je je wel flink in het ootje genomen.Verwijderd schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 13:34:
[...]
Nouja, ik ken alle clues nu wel zon beetje, en dan doe je gewoon zon TT in 10-15 minuten. Vaak zo rond de 150k reward, en dat is gewoon vrij redelijk voor 10 minuten, en af en toe is een leuke uitschieter van 1m. En natuurlijk een (minieme) kans op 3rd age.
Verwijderd
ik ben nog altijd beter in geld verliezen/uitgeven dan verdienen en clue's vind ik persoonlijk niet eens zo erg te doen (gebruik altijd clue coordinator van tip.it en text om te doorzoeken voor rest). Als ik op slayer task net bij hellhounds ben en al clue krijg maak ik meestal gewoon inv leeg (omdat hellhounds verdome ver lopen zijn zonder 70 agility).RoD schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 15:48:
Volgens mij is de gemiddelde waarde per clue nog niet eens 100k, en als je dan 10 minuten over een clue doet, zou je rond de 600k per uur zitten. Dat is sowieso al ontzettend weinig, en je krijgt ook nog eens geen xp. Absolute tijdverspilling dus, imo dan hè.
tweakerscc is de clan chatVerwijderd schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 15:51:
[...]
ik ben nog altijd beter in geld verliezen/uitgeven dan verdienen en clue's vind ik persoonlijk niet eens zo erg te doen (gebruik altijd clue coordinator van tip.it en text om te doorzoeken voor rest). Als ik op slayer task net bij hellhounds ben en al clue krijg maak ik meestal gewoon inv leeg (omdat hellhounds verdome ver lopen zijn zonder 70 agility).
komt iemand nog online vanmiddag? en is er een clan chat ofzo? kan ik daar wel in joinen.
Verwijderd
Idd, was een zeer geslaagde trip imoVerwijderd schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 21:27:
net met ze alle naar zamorak, geen hilt maar toch 724k each (5 man)
Mja, zo'n berekening zegt niet zoveel bij clue scrolls. Het is gewoon een beetje als meedoen aan de loterij. Er zit ook een stukje spanning aan vast, en ik vind het altijd wel verfrissend om niet te grinden maar even een rondje RS te doen. Er zijn vast efficiëntere manieren om geld te verdienen, maar het moet ook leuk blijven hèRoD schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 15:48:
Volgens mij is de gemiddelde waarde per clue nog niet eens 100k, en als je dan 10 minuten over een clue doet, zou je rond de 600k per uur zitten. Dat is sowieso al ontzettend weinig, en je krijgt ook nog eens geen xp. Absolute tijdverspilling dus, imo dan hè.
Verwijderd
ja was gezellig, misschien iets voor de doordeweekse avond.Verwijderd schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 22:25:
[...]
Idd, was een zeer geslaagde trip imo. Moeten we zeker vaker doen
.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq