De mening? Volgens mij is het redelijk feitelijk dat autotalkers verboden zijn. Dat is geen mening, dan moet je
de regels maar lezen:
"Software that generates input to our game applets. This includes software that automatically moves the mouse pointer or generates mouse clicks or key presses."
Ofwel, een autotyper genereert input op RuneScape, dus is illegaal. MouseKeys niet, want die heeft iedereen tot zijn beschikking en is een standaard 'feature' van Windows (en daarmee minder software-achtig zijn). Uiteindelijk moet je zelf drukken om er iets te laten gebeuren. Grappig genoeg verbieden ze hardware niet
Waar de grenzen liggen van bannen weet ik niet, het banbeleid van JageX is de laatste maanden vreemd geworden. Ze doen meer aan rollbacks dan bans voor macro'ing, zodat ze gewoon geld kunnen blijven vangen voor accounts (die anders gebanned zouden worden). Waarschijnlijk denken ze dat die mensen langer doorblijven spelen. Echt belachelijk, als iemand in de fout gaat met zulke troep (autotrainers dus, autominers e.d.) ben je gewoon zielig bezig. Autotalkers zijn gewoon irritant. Ik report er niet meteen mensen voor als ik het zie, maar ik zou er maar wel mee oppassen..
Anyway, laatste week begonnen om toch maar eens 95 prayer te halen. Moet nog circa 30m GP verdienen om het helemaal te bekostigen, maar met de onzekerheid van de prayer markt (infernal ashes zijn goedkoop, maar of dat zo blijft weet ik niet) koop ik maar zo snel mogelijk. Gelukkig heb ik nog een paar Ancient Effigy's liggen, misschien toch maar eens even kijken hoeveel ik daar mee kan besparen..
Die nieuwe mini-game Livid Farm is beetje mwoah. Je loopt elke minuut een hek te repareren, 3 plantjes te healen, 3 spots te bemesten en af en toe wat planten te craften (allemaal met Magic). De XP-rates zijn wel oke, maar je hebt wel erg veel punten nodig voor nieuwe magic spells. Sommige bestaan al in de vorm van een Ardougne cloak of een Explorer Ring

Eigenlijk niets nieuws, maar in een ander jasje..
Je zou zo'n 18k pts per uur kunnen halen, blijk dat je 830k uiteindeiljk nodig hebt voor Vengeance Group. Enige verlichting is dat het punten aantal gelijk blijft voor de spell rewards, dus met die 830k heb je wel alle unlockable spells.. tenzij je het uitgeeft aan wishes.
[
Voor 7% gewijzigd door
Hans1990 op 04-04-2011 23:07
]