• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 05-04 11:34
Mede-auteurs:
  • Enfer
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 05-04 08:44

Enfer

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Welkom in het RuneScape-topic. Hier vind je informatie over het op Java gebaseerde browser-
spel RuneScape. Deze populaire MMORPG wordt gespeeld door mensen over de hele wereld.
Met behulp van deze startpost proberen we je meer informatie te geven over het spel en zijn
mogelijkheden, en hopen we je enthousiast genoeg te kunnen maken om eens een kijkje te
komen nemen in het spel.

In den beginne..

RuneScape is begonnen in januari van 2001. Al in December hadden de makers een miljoen spelers aangetrokken, en de gamestudio Jagex (het bedrijf van de makers van RuneScape) werd opgericht om de zakelijke aspecten van RuneScape af te kunnen handelen. In februari van het volgende jaar begon Jagex met een lidmaatschapsservice. Een jaar later begon men aan de ontwikkeling van een nieuwere versie van RuneScape. Deze nieuwe versie staat bekend als RuneScape twee en is na twee jaar ontwikkeling vier jaar in gebruik geweest. In 2008 kwam de volgende grote update, het nieuwe RuneScape HD bracht ons een enorme grafische update van het populaire spel dat inmiddels al ruim tien miljoen spelers kende. Door deze update staat RuneScape vooralsnog aan kop wat betreft graphics van in de browser speelbare en op java gebaseerde spellen.

Runetek 2Runetek 3Runetek 4
RuneScape door de jaren heen

Runescape
Het spel RuneScape speelt zich af in de fictieve wereld Gielinor. Deze wereld, volgens het verhaal geschapen door de god Guthix (één van de vele goden in RuneScape), is gebaseerd op de Middeleeuwen en volksverhalen uit die tijd. Het is dan ook niet gek dat men in deze wereld van alles tegen kan komen, van ridders en draken tot vampiers en zombies. Jij bent als nieuweling in deze wereld aangekomen om daarin avonturen (quests) te beleven en aan je vaardigheden (skills) te werken.

Aanmelden
Aanmelden voor RuneScape kan op de website van RuneScape. Een eerste bezoek levert een splashscreen op, waarop de knop “Play Now” niet te missen is. Als de java-applet klaar is met laden is de “Create Account” knop snel gevonden, de rest spreekt natuurlijk voor zich.

Skills

Het spel maakt gebruik van een levelsysteem om duidelijk te maken hoe ver je gevorderd bent in een bepaalde skill. Iedere skill heeft een level van 1 tot en met 99, en wordt opgehoogd met behulp van het behalen van experience points. Deze punten zijn met een progressieve schaal over de levels verdeeld, het is in het begin dus stukken makkelijker levelen dan als de 99 in zicht komt. De verschillende skills zijn het beste in twee categorieën in te delen. De combat skills en de non-combat skills.

Combat skills
De combat skills betreffen alle skills die te maken hebben met het verslaan van de verschillende vijanden (en dat zijn er nogal wat) die je als speler tegenkomt in het spel. Om het beestje maar even bij zijn naam te noemen, het gaat om: de Attack, Strength, Defence, HP (Hitpoints), Ranged, Magic, Prayer en Summoning. De eerste drie skills vormen samen de melee-klasse. Deze drie skills bepalen respectievelijk hoe accuraat je bent (hoe vaak je hit: hitten is het aanrichten van schade bij een tegenstander), hoeveel schade je aanricht en hoe goed je in staat bent jezelf te verdedigen tegen aanvallen van anderen. De vierde skill, HP, bepaalt hoeveel schade je als speler kunt hebben voordat je doodgaat. Naast het inzetten van de directe aanval, geeft het spel je ook de keuze om van een afstand aan te vallen. De skills Ranged en Magic geven je beiden die optie. Bij Ranged gaat het vooral om boogschutten, maar ook om het gooien van messen en bijlen. Bij Magic gaat het voornamelijk om het uitvoeren van magische spreuken. Dit doe je met behulp van runes. Deze stenen met magische essentie zijn geschapen door de goden, en bieden iedereen de mogelijkheid een groot magiër te zijn.

Melee (thumbnail)Ranging (thumbnail)Magic (thumbnail)
De drie aanvalsstijlen in RuneScape

Voor alle skills, en dus ook de combatskills, geldt dat naarmate je level hoger begint te stijgen, je meer mogelijkheden krijgt. Bij combat gaat het vaak om het kunnen gebruiken van betere wapens. Zo zijn er voor de melee skills wapens van verschillende metalen beschikbaar. Voor ranged geldt dat er gebruik gemaakt kan worden van bogen van betere houtsoorten, en een beoefenaar van de magic skill kan gebruik maken van meer verschillende en sterkere spreuken.

De laatste twee combatskills zijn twee gevallen apart. De prayer en summoning skill bieden de speler respectievelijk hulp van de goden en hulp van verschillende soorten wezens. Waar de eerdergenoemde combat skills te verhogen waren simpelweg door te vechten met tegenstanders, wordt het hier iets lastiger. De prayer skill is te verhogen door het begraven van botten van gestorven tegenstanders (die je niet per sé zelf om het leven gebracht hoeft te hebben). Als beloning krijg je hiervoor experience in je prayer skill. Naarmate je prayer level stijgt, kun je verschillende prayers ‘aanzetten’, om zo hulp te krijgen van de goden. Zo kun je tijdelijk sterker zijn, of beschermd worden tegen bijvoorbeeld aanvallen van een bepaald type. De skill summoning train je door summoning pouches te maken, deze pouches kunnen vervolgens bepaalde wezens oproepen die je met een breed scala aan activiteiten kunnen helpen.

Tesamen beïnvloeden de combat skills een apart level, dit level heet het combat level. Het combat level is ook het level dat je van andere spelers kunt zien als je het spel speelt. Iedereen begint op combat level 3, en naarmate je combat skills stijgen zal ook dit level de lucht in gaan. Dit gaat niet simpelweg door de afzonderlijke skills bij elkaar op te tellen, maar met behulp van bepaalde formules waar ik jullie niet mee wil vervelen. Wel kan ik verklappen dat 138 het hoogst haalbare combat level is. Het combat level wordt in sommige gebieden gebruikt om te bepalen tegen welke tegenstanders je kunt vechten, of aan welke activiteiten je wel of niet mee mag doen.

Non-combat skills
De non-combat skills zijn de skills die niet direct met het vechten tegen de verschillende tegenstanders te maken hebben. Het gaat hier om 16 skills die niet direct met de combat te maken hebben. De skills zijn ruwweg onder te verdelen in de skills waarmee men nieuwe grondstoffen kan verzamelen zoals mining, woodcutting of fishing en skills waarmee de verzamelde grondstoffen worden verwerkt tot eindproducten zoals crafting, fletching (het maken van materialen als pijlen, bogen, kruisbogen, etc.), en smithing (het smeden van verzamelde metalen tot wapens).

Naast het kunnen gebruiken van betere gereedschappen of het maken van betere eindproducten, is het door het ophogen van je skills ook mogelijk om bepaalde quests te unlocken. Sommige quests kun je bijvoorbeeld pas starten als je mining van een hoog genoeg level is, omdat je tijdens de quest een bepaald materiaal moet zien te winnen.

Voor alle skills geldt dat wanneer je het hoogste niveau in de skill bereikt, er een speciale goodie voor je beschikbaar komt. Het gaat hier om een cape met het icoon van de betreffende skill erop. Zo kun je aan iedereen laten zien dat je het hoogst mogelijke level in een bepaalde skill hebt bereikt. Als je in meer dan één skill het hoogste level behaald, krijgen al deze capes (we noemen ze skillcapes, maar officiëel heten ze Capes of Achievement) een mooi afgewerkte rand.

Quests

De eerdergenoemde quests zijn een belangrijk onderdeel van de gameplay van RuneScape. Zonder het uitvoeren van quests zou het aanzienlijk moeilijker zijn om je een weg te banen door het spel, omdat je verschillende vervoersmiddelen, gereedschappen en wapens misloopt die alleen via quests te verkrijgen zijn. Quests zijn avonturen die je kunt beleven in de wereld van RuneScape, waar je zeer uiteenlopende beloningen voor kunt krijgen.

Vaak start een quest door met een bepaalde NPC (Non-player Character, een karakter in de spelwereld die niet door een andere speler wordt bestuurd) te praten, en je hulp aan te bieden, of wanneer je juist iets van iemand anders wil. Zo kom je jongens tegen die hun bal over de heg van een heks hebben geschopt, en is het voor een speler een eer om de draak Elvarg te slachten om zo een plekje in het Champion’s Guild te krijgen.

De belangrijkste reden om quests te doen is het unlocken van veel features die anders niet beschikbaar zijn. Zo kun je veel sterke wapens pas gebruiken nadat je een bepaalde quest hebt afgerond, en kun je je pas echt snel door Gielinor bewegen als je bepaalde vervoersmiddelen tot je beschikking hebt. Bovendien krijg je naast deze beloningen vaak ook nog beloningen in de vorm van experience in een bepaalde skill (vaak de skills die je nodig had om de quest te voltooien), of gewoon een flinke zak duiten.

Overige spelonderwerpen

Multiplayer
Tot nu toe heb ik vooral dingen die jou als speler in je eentje iets aangaan behandeld. Nog lang niet zoveel content als er uiteindelijk in het spel zit is bij mij langsgekomen, maar ondertussen heb je vast een globaal idee. Naast al dit moois lopen er natuurlijk ook nog andere spelers rond in Gielinor.

Samen met andere spelers kun je erg veel doen. Hele delen van het spel zijn gebaseerd op teamwork. Zo zijn er monsters die nagenoeg onmogelijk zijn te verslaan in je eentje en dus wel wat hulp vereisen, maar ook minigames waar je in teams tegen elkaar strijdt om zeer uiteenlopende dingen.

Naast samenwerken is het ook mogelijk om je medespelers eens flink te grazen te nemen. Dit kon vroeger in een gebied dat de Wilderness heet. Je vocht dan tegen anderen, en kreeg als beloning voor een overwinning datgene wat zij bij zich hadden. Een groot nadeel hiervan, was dat mensen hierdoor spullen in het spel konden verkopen voor echt geld. Zij gingen met dat item naar de Wilderness, samen met de persoon die het item kocht. De persoon die het item kocht versloeg de ander en kreeg zo het item. Om dit tegen te gaan is de Wilderness niet langer een gebied waar je met andere spelers kunt vechten.

Dit moet nu gebeuren in de daarvoor bestemde minigames, of in zogeheten PvP-worlds. Deze PvP-worlds zijn aparte RuneScape-servers waarop het mogelijk is tegen andere spelers te vechten. Het systeem is daarbij zo aangepast dat een speler als beloning niet direct krijgt wat de ander in zijn bezit heeft. In plaats daarvan krijg je een beloning die is gebaseerd op datgene wat jij dreigt te verliezen als je het gevecht verliest, en hoe lang je je in een gebied bevind waarin het risico om dood te gaan hoog ligt.

Doodgaan
Het is iets wat je natuurlijk niet wilt, maar vroeg of laat zul je er aan moeten geloven: je gaat een keer dood. Gelukkig is dat in RuneScape stukken minder permanent, je kunt namelijk al vrij snel verder. Wel heeft het het een groot nadeel, als je doodgaat verlies je alle items die je bij je hebt, op je drie meest waardevolle items na. Als je een skull hebt (een schedel die boven je hoofd zweeft, deze kun je op verschillende manieren verkrijgen) verlies je zelfs alle items die je bij je hebt. Het is wel mogelijk om met behulp van een bepaalde prayer het aantal items dat in je bezit blijft op te hogen met 1. Je kunt dus maximaal vier items behouden bij het doodgaan.

Na het doodgaan kom je terug in Lumbridge, de beginstad. Wel kun je direct weer verder, en als je erg vlug bent kun je een deel van je items toch nog terughalen. Als je doodgaat komt er soms namelijk een grafsteen te staan op de plek waar je dood bent gegaan. Op de plek waar die grafsteen staat liggen je spullen dan (sommige spullen verschijnen niet onder een grafsteen), die alleen jij kunt oppakken. Je moet wel opschieten, je grafsteen blijft namelijk maar voor korte tijd staan. In het slechtste geval maar twee minuten.

Bij sommige minigames ga je wel dood, maar verlies je geen items en ga je niet helemaal terug naar Lumbridge. Dit zal dan altijd duidelijk worden aangegeven voor je met de minigame begint. Let dan wel goed op, sommige minigames zijn er in twee verschillende varianten: Een 'safe' variant, waar je geen items verliest en een 'dangerous' variant, waarbij je wel al je items kwijtraakt als je doodgaat.

Speldoel
Het uiteindelijke speldoel van RuneScape is niet vast te stellen. Sommige maken er een sport van een zo goed mogelijke speler te worden als het gaat om het verslaan van mensenlijke tegenstanders. Anderen zien het vechten totaal niet zitten en concentreren zich volledige op de non-combat skills (en blijven daardoor onherroepelijk steken op combat level 3). Weer anderen vinden het geweldig om alle quests uit te spelen. Uiteindelijk is het vooral een kwestie van zélf bepalen wat je wilt doen. Het blijft een spelletje dus de lol is het belangrijkste. Soms is daar wat werk voor nodig, maar dat maakt de voldoening des te groter.

GoT op Runescape

Op GoT wandelen ook een aantal runescapers rond. In dit topic kom je er uiteraard een aantal tegen, maar ook op Runescape komen we geregeld samen. Daarnaast heeft RuneScape ondersteuning voor clans. Om die redenen hebben we een clan opgericht. Wil jij ook in die clan? Dat kan! Iedereen die nu al lid is van de clan, is in principe ook lid van Tweakers. Voorlopig is het de bedoeling dat we dat even zo houden. Om een invite te krijgen, is het wel zo handig om er hier op het forum even naar te vragen. Er is dan vast en zeker iemand die je zo snel mogelijk komt helpen.

GoT'ers op RuneScape
Omdat van veel mensen de GoT-nick verschilt van die van RS, is een opzoektabelletje om die twee te koppelen wel zo handig. Hieronder een lijstje met de bekende GoT'ers op RS
Wil je ook in dit lijstje? Stuur dan even een DM! Natuurlijk ook als je je naam hebt veranderd.

GoT-nickRS-nick
RoDQuitter
PatriotThevanimedle
Tyra3lDementionn
Vae VictusVicecomes
R.di.GXena Dragon
warrgwarrg
DharionArcheryOwned / Meispwning
Imposant1Imposant1
jim.cijsbeer149
egon088Ik wil Toart
FakkyFakky Reborn
Franko P.Franko79
JooostJoostanovic
Dutch-gabberFeyenoord654
Joshje66 detroit
PimorezUbergeit
pdj91Craft2Runes
PepsiiDomi393
UccinoUccino

Hulpbronnen

Om bekend te worden met alles wat Runescape te bieden heeft, heb je veel informatie en tools nodig. Dat is teveel om in deze topicstart op te kunnen nemen. Daarom vind je hier enkele handige links waar je terecht kunt voor uiteenlopende zaken.
BronOmschrijving
Runescape ForumsDe officiële forums voor Runescape.
KnowledgebaseJagex' handleiding voor het spel.
TipEen fansite vol met informatie en hulpmiddelen.
RSstatsHou je progressie in skills bij met deze tool.
RuneScape WikiKennis van duizenden gebruikers bij de hand
ZybezEen populaire fansite met handige tools en leuke events
RuneHQFansite met een aantal interessante tools
LunagangNederlandse fansite

Opmerkingen? Stuur dan even een DM naar een van de topicstarters.

[ Voor 120% gewijzigd door Patriot op 18-05-2015 14:59 . Reden: Uccino toegevoegd ]

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 05-04 11:34
Vandaag Varrock Hard gehaald, en 66 hunter. En nu weet ik even niet meer wat ik wil gaan doen :')

EDIT:

Was even red dragons aan het killen omdat ik een Red Dragon tailbone nodig had (toen bleek dat ik ook een aquanite-bot nodig had niet meer, want ik heb nog geen 72 slayer :+), en toen heb ik uiteindelijk voor mezelf een leuke safespot gecreëerd. Niet al te boeiend, maar vond hem leuk genoeg om even te laten zien:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/a6R6bZfHOBrEv2eeBmjHnYxn/thumb.png

Uitleg: de baby's attacken me niet omdat ik een combat van boven de 96 heb. De grote dragons zijn wel aggressief, dus die proberen bij me te komen. Daardoor zetten ze de baby vast, maar zelf kunnen ze niet door de baby heen. Een schot voor open doel voor mij dus.

EDIT:

En nog een mijlpaal deze week, ben sinds vandaag cb 110 \o/

[ Voor 94% gewijzigd door Patriot op 10-01-2010 02:39 ]

• Dimiz
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17-03 14:19
Afbeeldingslocatie: http://rubenos.v3host.nl/runescape-current-skills.png
Zo! Fishing + Cooking naar 60 en 500k erbij! Magic ondertussen 50, ging erg snel zeg met alleen minds! En lekker goedkoop ook! Nu range van 45 naar 50. Aangezien ik nu beetje alles op de beste manier probeer te trainen, is het dan ook nog handig om een schild te gebruiken? Of totaal overbodig?

• Svardskampe
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 04-03-2025
Wow, ik struin hier even rond, en kom ik een bekend spel tegen, runescape o.a.
en dan krijg je op de laatste pagina mensen die beginnen te zwaaien met 90+ skills.

wat brengt jullie ertoe zo hard te grinden? Ik heb al jaren een account en die heeft niet eens zulke levels. Is er niets leukers in de wereld dan hardcore pickaxen kapot slaan op stenen?

Afbeeldingslocatie: http://img405.imageshack.us/img405/4681/runescapestats.png

Vanaf 2005-06 ongeveer.

Het is 'officieel' gezien het account van mijn broertje, ikzelf heb de mijne al jaren geleden weggegeven. (Waarom 2x voor een membership betalen als klein ventje)

• Patjeee
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 30-03 19:44

Patjeee

Ik woon in Boston MA

Iemand idee waar ik fatsoenlijk geld kan verdienen zonder dat het UBERsaai wordt , zoals vroeger bij de green drags , kben rond de 100m-150m kwijt , en wil het terug verdienen

dit zijn m'n stats :+

Afbeeldingslocatie: http://www.imgdumper.nl/uploads3/4c5f77b56fe6d/4c5f77b4c97d5-stats.bmp

iemand een goede fight/train/blabla plek om cash terug te verdienen...

Verwijderd

Ik ga me hier ook maar voorstellen. IN 2004/2005 begon ik als jochie met runescape. Ik vond het echt een geweldig spel. Er waren dan ook zoveel toffe dingen te doen. In het begin deed ik maar wat, en liep ook een keer zomaar de wildy in. Maar daar leer je wel va. Niet dat het nu nog kan, zomaar de wildy in lopen, maar ja. Na een tijdje werd ik daar member op, en dat vond ik helemaal geweldig. Er was echt zóveel te doen. De eerste dag liep ik ook maar een beetje rond, om van alles te ontdekken. Maar een aantal maanden daarna, logde ik in, en stond ik inneens in het Romeo en Julia huisje, en mijn full rune + g helm en geld was weg, totale waarde 800k meen ik. Voor mij was dat toen veel geld, en ik had veel verdient met lobsters vangen op karamja. In een woedeaanval veranderde ik mijn wachtwoord in iets in de trend van: 'fksnd9324jaf' 8)7 . Toen stopte ik maar met runescape.

Maar eind vorig jaar ben ik het toch maar weer gaan kijken op Runescape. De graphics waren gigantisch verbeterd, en er was een nieuwe skill, sumonning. Toen heb ik maar weer een account aangemaakt, en het was weer net zo leuk als vroeger. Na een tijde ben ik daar ook member op geworden, wat ik ook weer heel leuk vond. Ik post mijn stats even:

Afbeeldingslocatie: http://img837.imageshack.us/img837/2793/statsuq.png

Ik ben ongeveer 3 maanden member geweest dek ik. Nu speel ik soms nog op f2p, maar ik ben van plan mijn attack nog even tot 70 te trainen en dan misschien in de herfstvakantie member te worden. Ik heb ongeveer 5m geld op de bank, en heb nu ook full rune (g) aan.

Mijn in-game naam is Joostanovic.
(add me if you want)

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Dit heb ik vandaag gehaald:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/gcWaZIXuTHwGuRYfmi8xtjcn/thumb.pngAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/V2xV57StMyc6CSiGPaq2XDpt/thumb.png

*O*

Denk overigens niet dat ik erg lang zo hoog blijf staan :P

Verwijderd

gister weer ff gespeeld :P vond wel wat leuks (had nog niet gebanked)

Afbeeldingslocatie: http://img824.imageshack.us/img824/8596/kbdhead.jpg

Verwijderd

Lol, ik ga voor het eerst King Black Dragons killen. 4e Kill:

Afbeeldingslocatie: http://img440.imageshack.us/img440/6493/27998522.png

Heb alleen 78 construction nodig om ze in mijn huis op te hangen :F.

• Franko P.
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 04-04 15:00
Even mijn recent gehaalde mijlpaal hier posten:
Afbeeldingslocatie: http://i53.tinypic.com/2njwl8h.png

Heeft me veel geld gekost, ben nu dan ook zo arm als een kerkrat, maar het resultaat is er naar. :)

Nu terug naar slayer en farming om weer wat cash te verdienen.

It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.

Verwijderd

Paar mooie drops gekregen afgelopen dagen :D :

Afbeeldingslocatie: http://img220.imageshack.us/img220/1559/dropsw.png

Verwijderd

ik ben nu zelf construction aan het trainen, heeft iemand soms een goeie layout van een home zodat ik alle teleports en nog interessante dingen zoals een altar, workshop ed mooi kan plaatsen?

*edit* nvm, heb denk ik zelf wel een leuke lay out gemaakt.
*edit2* ziehier mijn plannen, u mag altijd tips en advies geven voor verbeteringen.

gelijkvloers:
Afbeeldingslocatie: http://users.telenet.be/fakkyreborn/fakky.png

1ste verdieping:
Afbeeldingslocatie: http://users.telenet.be/fakkyreborn/fakky2.png

kelder:
Afbeeldingslocatie: http://users.telenet.be/fakkyreborn/fakky3.png

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2011 16:29 ]

• Laidback Luc
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 29-03 11:42

Laidback Luc

Ondertitel.srt

Verwijderd schreef op maandag 31 januari 2011 @ 09:14:
... op welke server zat jij? lol. iig is de oude wildy / free trade er al weer heb nog geen tijd gehad on. te komen.
Afbeeldingslocatie: http://orly-owl.com/Images/o_rly1.jpg

Morgen pas hoor, en dat zal wel rond de middag worden :+

Verwijderd

Even mijn awesome luck tonen van de afgelopen dagen tonen :D :

Afbeeldingslocatie: http://img145.imageshack.us/img145/7663/moremauls.png

en

Afbeeldingslocatie: http://img28.imageshack.us/img28/8995/luckym.png

en kreeg deze gelijk achter elkaar:

Afbeeldingslocatie: http://img534.imageshack.us/img534/3706/87948351.png

Bij elkaar 4,5m + _/-\o_.

• JohnBQ
  • Registratie: Augustus 2009
  • Niet online
Ook maar even een pic dan, mijn abbysal demon trip van vannacht/vanmiddag :P

Afbeeldingslocatie: http://img222.imageshack.us/img222/5296/abbytrip1.jpg

Verwijderd

0_0

Nou, JohnBQ en ik gingen dus K'ril killen. Hier zie je de loot :

Afbeeldingslocatie: http://img528.imageshack.us/img528/3899/lootzammy.png

Zammy Hilt _/-\o_.

Verwijderd

Volgens mij ben ik gehacked door die gast die mij moderator wou maken. Heb als een gek mijn wachtwoord veranderd, maar ik kan er niet op. Heel vreemd, want het was allemaal wel officieel en gewoon vanuit de Runescape Homepage :S

nou, hier is dus screeny van die site :

Afbeeldingslocatie: http://img830.imageshack.us/img830/8682/modw.png

en dit is de IP van de hacker:

Afbeeldingslocatie: http://img97.imageshack.us/img97/9104/linkhacker.png

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2011 23:14 ]

• JohnBQ
  • Niet online
Was gisteravond, overal uitgestorven :P

Druk geweest met 61 RC maar goed, nu als resultaat:

Afbeeldingslocatie: http://img638.imageshack.us/img638/2725/levelup.jpg

Verwijderd

Nou, eindelijk is hij klaar:

Afbeeldingslocatie: http://i53.tinypic.com/16kyx3d.jpg

Langste Quest die ik ooit heb gedaan :z .

Krijg op het laatst nog wel een mooie lasershow :D :

Afbeeldingslocatie: http://i53.tinypic.com/1111afn.jpg

• Franko P.
Afbeeldingslocatie: http://img708.imageshack.us/img708/1958/96pray.png

Mijlpaaltje, nog 3 lvl's te gaan. :)

It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.

• Franko P.
En we trainen vrolijk verder met prayer:
Afbeeldingslocatie: http://img707.imageshack.us/img707/663/97pray.png

Nog 2 te gaan! :)

Verwijderd

tja sommige mensen botten en nemen het risico, sommige niet. net wat je leuk vind he, ik doe er zelf geen sprake over ik gebruik overigens clickbot omdat ik geen zin heb no-life te alchen

heb nu ook eindelijk mijn full armadyl :D

Afbeeldingslocatie: http://img130.imageshack.us/img130/8326/runescapeq.png

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2011 20:21 ]

Verwijderd

Omg, 2 dragon medium helms in minder dan één week :o, beide ook bij mutated bloodveld :D :

Afbeeldingslocatie: http://i52.tinypic.com/2vxn86o.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i52.tinypic.com/5x50lk.jpg

Helaas nog maar 60k each :X.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2011 23:32 ]

• I_Cx_l
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 25-03-2023
mijn eerste claw pk :)

Afbeeldingslocatie: http://img192.imageshack.us/img192/9238/pk182724.png

Verwijderd

Omg, lekkere loot heb je daar. 25m _/-\o_.

EDIT: Zijn bronze arrows bij jullie ook 6,3k?? 8)7

Afbeeldingslocatie: http://i51.tinypic.com/14vmcnl.jpg

(rechtstreeks van RS-site)

EDIT 2: Bug is inmiddels gefikst.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2011 14:10 ]

Verwijderd

gewoon coifs zijn goed om te alchen ga ik ook doen als ik weer magic ga trainen

net ff gepvp'd bij de chaos druids... wat mensen daar nog meeslepen joh (wel erri dat je daar de hele tijd wordt aangevallen moet eigenlijk multi-combat zijn). waren zo'n beetje allemaal botjes die alleen ranarr en beter oppakten... (platelegs waren het leukst :D)

Afbeeldingslocatie: http://img101.imageshack.us/img101/3063/pvploots.png

en hier zijn de 2 noobs >.<

Afbeeldingslocatie: http://img600.imageshack.us/img600/9730/2noobs.png

[ Voor 79% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2011 00:06 ]

• jacco5555
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-01 16:07
Dit zijn mijn 2 accounts :*)
Afbeeldingslocatie: http://img269.imageshack.us/img269/6495/73185241.png

• Franko P.
Eindelijk mn doel bereikt. :)
Afbeeldingslocatie: http://img545.imageshack.us/img545/3131/99pray.png

Nu kan ik onderhand weer eens geld sparen en mn andere skills trainen.

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://i51.tinypic.com/4qosg0.jpg

:D

Ik ga nu lekker campen @ Abbysal Demons :9.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2011 18:44 ]

Verwijderd

Whip #1

Afbeeldingslocatie: http://i52.tinypic.com/2hdxtw6.jpg

(kwaliteit van screenshot is wel heel slecht, zie ik nu :o, maarja, de whip is te zien :P)

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2011 21:36 ]

Verwijderd

... heb net 5 banshee's gekild van mijn slayer task, en nu alweer 3 clue's (easy) ik bewaar de rewards op print screen's zal ze zo posten (echt te weard hoeveel die er droppen o.O)

hier uiteindelijke rewards :P intotaal 5 gehad.

Afbeeldingslocatie: http://img856.imageshack.us/img856/7929/cluefinal.png

totaal: 151991

niet veel maar is wel leuk :D

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2011 22:51 ]

• Timbootje
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-12-2024
Afbeeldingslocatie: http://img215.imageshack.us/img215/379/cluee.jpg

^^ luck

[ Voor 91% gewijzigd door Timbootje op 16-03-2011 19:15 ]

Verwijderd

Heb besloten abbysal demons te gaan campen met dharok's set om mijn strength te trainen:

Afbeeldingslocatie: http://img34.imageshack.us/img34/4606/dharoking.png

Ik krijg geweldige xp & flink wat geld, dus ga er nog zeker mee door :D.

• Timbootje
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-12-2024
Afbeeldingslocatie: http://img64.imageshack.us/img64/1622/dragonchaini.jpg

MM me luck gaat door :D

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://i55.tinypic.com/2zxqr77.jpg

8)

• JohnBQ
  • Niet online
En hier mijn nieuwe cape 8)

Afbeeldingslocatie: http://img823.imageshack.us/img823/234/questcape.jpg

Verwijderd

hallo,

Ik ben nieuw hier :)
Dit zijn mijn stats: (ja ik weet noob nou en :X)
Afbeeldingslocatie: http://img215.imageshack.us/img215/9739/110325164112p.png

Ik hoop dat ik veel aan dit topic heb!

doedels :P

• Laidback Luc

Laidback Luc

Ondertitel.srt

Afbeeldingslocatie: http://i55.tinypic.com/2vc827o.png

96 Herblore! :) klik voor vergroot plaatje

[ Voor 10% gewijzigd door Laidback Luc op 27-03-2011 16:53 ]

Verwijderd

Speciaal voor Luc, mijn Zilyana gear:
(weer slechte kwaliteit van upload, maarja :/)

Gear voordat je weggaat:
Afbeeldingslocatie: http://i54.tinypic.com/v7sc9k.jpg

Inventory voordat je weggaat:
Afbeeldingslocatie: http://i52.tinypic.com/i5yqh1.jpg

Inventory van je terrorbird (geen andere familiars gebruiken):
Afbeeldingslocatie: http://i55.tinypic.com/20sbsqs.jpg

Quick prayers op:
- Magic protection
- Range boost
(- Def boost)

Haal je kc op de al in-combat Sara followers. Voordat je naar binnengaat, doe je c'bow aan en zet je quick prayers aan. Als je binnen bent, doe je je glory aan, en ren elke keer naar een corner, en hit Zilyana één keer.
Bij elke 3 brew slokjes 1 super restore slokje nemen. Als je een hoog hp hebt (1050+) kan je een range pot sip nemen. Als je run energy laag wordt, gebruik de scroll van je terrorbird.

Verder is het vooral veel oefenen, dan krijg je steeds meer kills.
Ik krijg (met 87 range & 85 defence & 73 prayer) 4 kills.

EDIT: Zal mijn Sara drop van vanavond ook even laten zien:
Afbeeldingslocatie: http://img38.imageshack.us/img38/6894/godswordshard2.png

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2011 23:30 ]

Verwijderd

:D zojuist ff mijpaaltje gehaald en me dragonfire shield :D:D:D

Afbeeldingslocatie: http://img405.imageshack.us/img405/6061/1500endragonfire.png

moet zeggen dat me stats etc. zeer nice worden.

oh was deze nog vergeten :P

Afbeeldingslocatie: http://img860.imageshack.us/img860/600/combat100.png

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2011 16:41 ]

• Laidback Luc

Laidback Luc

Ondertitel.srt

Afbeeldingslocatie: http://i51.tinypic.com/28hlp1d.png
^^klik

Met het geld wat ik nu heb haal ik 99 niet mee..Dus donaties zijn welkom :P

• Thrilled
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-08-2024
Zat gister even doelloos rond te bladeren door de RPG-afdeling op GoT en kwam weer langs dit topic.. Ik heb Runescape 4 jaar geleden voor het laatst gespeeld en heb het toch altijd wel met plezier gedaan.. Voor de gein nog even kijken of mijn account er was en jahoor.. kzie dat het flink vooruit is gegaan qua graphics en de interface heeft ook een boost gehad.. Ben natuurlijk totaaaal uit de manier van spelen, waar ik naartoe moet gaan en wat ik allemaal waar kan halen. Ook weer een hoop nieuwe skills erbij en ben helaas de naam van mn alt vergeten.
Ik heb via de site geprobeerd te achterhalen of ik Jagex kon contacten hierover maar kzie alleen maar geautomatiseerde password recovery systemen. Is het mogelijk dat ik kan vragen op welk emailadres mijn accounts staan geregistreerd?

Nja mijn main kon ik nog gewoon inloggen en wil mij gelijk even voorstellen dan maar :P

Frostarc
combat: 91
Stats:
Afbeeldingslocatie: http://www.kevinvandeursen.nl/overig/stats.png

Heb ook totaal geen idee meer wat goed is, wat slecht, hoog / laag :P Kheb 300k op mn bank staan zag ik maar jullie praten over miljoenen dus daar gaat het idee dat ik rijk was :P En mn bank staat vol met member spullen die ik niet meer kan gebruiken dus even kijken of ik het weer leuk vind om te spelen :P

• Laidback Luc

Laidback Luc

Ondertitel.srt

99 Herblore! :D

Afbeeldingslocatie: http://i53.tinypic.com/2193wwx.png

Afbeeldingslocatie: http://i53.tinypic.com/14ctm3m.png

@lankie

Lees de topic-waarschuwing eens.

Verwijderd

Ben nu al weer een tijdje RS aan het spelen. Was er eerst iets van 4 jaar mee gestopt maar met al die vernieuwingen vind ik het toch weer leuk om te doen. Dus ik dacht laat ik hier ook eens wat posten :)

Hier mijn stats:
Afbeeldingslocatie: https://dl-web.dropbox.com/get/RS%20Stats.png?w=ff5b4e65

Ben nu hunter aan het trainen en wat nieuwe quests aan het doen. Net rapier gehaald. Wat is dungeoneering trouwens saai :O Echt alleen doen voor de rewards.

Verwijderd

ME EERSTE ELITE (bij giant mole lol)

Afbeeldingslocatie: http://img21.imageshack.us/img21/2823/elitetw.png

• Dutch-gabber
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 30-10-2025
En eindelijk:
Afbeeldingslocatie: http://img713.imageshack.us/img713/6366/110413190533.png

• Laidback Luc

Laidback Luc

Ondertitel.srt

Afbeeldingslocatie: http://i53.tinypic.com/16by8lu.png

Summers end complete zonder dood te gaan! En een nieuw schildje :P

Nu nog wat geld verdienen voor een armadyl setje en ik ben klaar voor GWD! Ohja en atk en def nog trainen >.<

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://i51.tinypic.com/2dl8woo.png

Was echt een geweldige quest om te doen :). Leukste quest van Runescape imo.
Heb dragon lump verkocht voor 4m, wel leuke quest rewards zo _/-\o_.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2011 19:45 ]

Verwijderd

w0000000000000000000t

Afbeeldingslocatie: http://i54.tinypic.com/1zyu2yv.png

Afbeeldingslocatie: http://i56.tinypic.com/4in3uf.png

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2011 16:21 ]

Verwijderd

oke, gebeurd me net ff wat raars ik ga ff rondje kbd doen, nee nee ik kreeg geen visage. maar ik kreeg na een tijdje opeens een net zo zeldzame en zo niet zeldzamere drop, kbd heads (die ik al heb) :D
Afbeeldingslocatie: http://img806.imageshack.us/img806/295/kbdalweer.jpg

(sorry zeer slechte kwaliteit... weet niet waarom)

ik denk oke, leuk. (heb er al 1 en dacht dat je er maar 1 kon blijkbaar niet.)

... even later kom ik nog iets leuks tegen :P

Afbeeldingslocatie: http://img98.imageshack.us/img98/3347/headthemax.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img163.imageshack.us/img163/9599/kbdy.jpg

>.< denk niet dat dit ooit eerder is voorgekomen :P

Verwijderd

En dragon claws #2 _/-\o_

Afbeeldingslocatie: http://i55.tinypic.com/v6oxzo.jpg

Verwijderd

Leuke Zammy trip vandaag :D :

Afbeeldingslocatie: http://i51.tinypic.com/2mpd6rq.jpg

Verwijderd

En claws #3

Afbeeldingslocatie: http://i54.tinypic.com/x43bbo.jpg

• Dutch-gabber
wimjongil schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 22:02:
[...]

Gek is dat, ik ben eigenlijk altijd arm geweest, op een paar momenten na, [b]maar als je eenmaal geld hebt, stroomt het geld opeens binnen :?[b]
Geef mij dan eens wat geld O-)

Net met 3 man bij DK's geweest:

Afbeeldingslocatie: http://img221.imageshack.us/img221/4281/tweakers110513134036f.png
Afbeeldingslocatie: http://img339.imageshack.us/img339/2055/tweakers110513134743.png
Afbeeldingslocatie: http://img860.imageshack.us/img860/6192/tweakers110513141326.png

Kan iemand vertellen hoe zo een uitklap menu moet? het is niet
code:
1
[spoiler][/spoiler]

Mijn outfit als de mager:
Afbeeldingslocatie: http://img804.imageshack.us/img804/3566/outfitdks.png

Tweede trip: (moest snel weg)

Afbeeldingslocatie: http://img857.imageshack.us/img857/1649/110513220350.png

[ Voor 25% gewijzigd door Dutch-gabber op 13-05-2011 22:05 ]

Verwijderd

k'dacht ff wat green dragons killen :P opeens valt een lvl 98 me aan (slim) helaas was meneer vergeten protection prayer aan te houden ... dit was het resultaat :P

Afbeeldingslocatie: http://img813.imageshack.us/img813/4806/tje.png

Afbeeldingslocatie: http://imageshack.us/m/683/1538/tje2.png

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://i54.tinypic.com/2s125jo.png

Verwijderd

Zo krijg je nooit een fatsoenlijke clue, en dan:

Afbeeldingslocatie: http://i56.tinypic.com/2hxr5dx.png

Afbeeldingslocatie: http://i56.tinypic.com/1yrhc9.png
RoD schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 11:00:
Clues moet je gewoon niet doen, tijdverspilling :Y)

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2011 12:04 ]

Verwijderd

:P 'k ging weer ff trainen, was leuk rondje. 1 special drop en 4 defenders.

Afbeeldingslocatie: http://imageshack.us/m/835/4988/dragondefenders.png

Verwijderd

Ik heb een nieuw wapen :D :

Afbeeldingslocatie: http://i55.tinypic.com/2duk1gn.png

Verwijderd

Nouja, ik ging maar weer is naar TD's :D

Claws drop #4:
Afbeeldingslocatie: http://i56.tinypic.com/ofbya0.png

Verwijderd

Speciaal voor Franko:

Afbeeldingslocatie: http://i54.tinypic.com/2uyn66e.png

+ een volle tort met sharks, als het een van je eerste keren is. (Het duurt namelijk wel even voor je het prayerswitchen en luren doorhebt; het gaat dan vaak mis)

Of, als je 88 summoning hebt, de fire titan pouch vervangen door een unicorn en de scrolls door uni scrolls.

Verwijderd

jah dat wel jah... maarja een beetje slim mens moet er wel doorheen kunnen kijken :P

achja, ik dacht vandaag even van, laat ik eens de kalphite queen solo'en

After killing a Kalphite Queen, it dropped a dragon 2-handed sword. (3rd June 2011)
Afbeeldingslocatie: http://img812.imageshack.us/img812/2906/dragon2h.jpg

:D

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2011 23:49 ]

Verwijderd

Divine, Pittige drop!
Afbeeldingslocatie: http://imageshack.us/photo/my-images/705/devinelol.jpg

Balen dat ik hem niet heb :D

Verwijderd

Eindelijk Turmoil:

Afbeeldingslocatie: http://i55.tinypic.com/2gtrd4o.png

Écht geweldig :D

Verwijderd

Even naar DK's geweest. Goede trip, maar partner ging dood door virusscanner pop-up |:(.

Afbeeldingslocatie: http://i55.tinypic.com/24fiq9e.png

Bij de eerste hatchet stond ls/cs nog niet aan, maar hij heeft mij later nog een share gegeven :).

Verwijderd

Meer geDK-ed vandaag:

Afbeeldingslocatie: http://i54.tinypic.com/20tfnl2.png

Daarna ging ik nog solo verder:

Afbeeldingslocatie: http://i56.tinypic.com/2vl7jt3.png

EDIT: Nog een solo drop:

Afbeeldingslocatie: http://i56.tinypic.com/2saci78.png

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2011 19:56 ]

Verwijderd

:) net even een kbd taskje gedaan (69 black dragon task), hier dus ff de loots (weer 2 KBD heads LMAO), het viel uiteindelijk best mee. aan supplies kostte me het 250k, bovenste 2 rij'en zijn individuele rondjes, onderste is uiteindelijke loot, en de tekst in het midden is de effigy die ik bijna meteen kon doen en de sapphire's die ik heb opgepakt :P

Afbeeldingslocatie: http://img31.imageshack.us/img31/5577/lootskbd.jpg

Verwijderd

Afgelopen paar dagen nog een paar keer DKS gesoloed, ook een keer geduoed, kwam wel wat moois uit:

Afbeeldingslocatie: http://i53.tinypic.com/1sm8ua.png

En we gingen net Bandos, ook een mooie drop:

Afbeeldingslocatie: http://i55.tinypic.com/sgoens.png

We waren wel met 4 man, dus wordt zo nog verdeeld :).

Verwijderd

hmm joost ik en dance net ff naar armadyl godwars... goed idee :D

Afbeeldingslocatie: http://img840.imageshack.us/img840/2904/armadylhilt.png

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2011 20:24 ]

• Franko P.
Wederom een mijlpaaltje:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/jZGhI.jpg

Volgende is waarschijnlijk smithing of ranged, maar omg wat heb ik een hekel aan ranged trainen...

• Statiegeld
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

saveljos schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 23:18:
[...]

jagex mailt je nooit, weet je zeker dat het geen phishing link was?
volgens mij wel voor zwaardere overtredingen:

Afbeeldingslocatie: http://i52.tinypic.com/2u9s7j6.png

Lijkt me legit :P

Weet niet of jullie het ook gemerkt hebben, maar sinds de update van vanmiddag en het verschijnen van die Whip Vine voor de Aby Whip zijn de prijzen van laatstgenoemde item enorm gekelderd; de afgelopen 1,5 uur waren ze zelfs te koop voor 1.1m in de GE.

Slecht als ik ben heb ik hier van geprofiteerd en ze een aantal keren doorverkocht voor 1.4m.
Heb er nu nog een over, dus als de prijzen weer wat gestegen zijn verkopen voor 1.6 :+

Ben hierdoor naar een kleine 4m geschoten, nog ruim 2x zoveel en ik kan dragon pbody aanschaffen *O*

Verwijderd

tja, geloof me je hebt nog niet in ECHT slechte teams gezeten die het niet snappen :P laatst zat ik in een full-hooded party moest ik key'en -.- vroegen we wie er een altaar kon maken zijn niemand wat met 4 mensen met 80 construction -.-''

achja, in beter nieuws :P vandaag ff met dance naar GWD, :D leuke loot... chestplate

Afbeeldingslocatie: http://img717.imageshack.us/img717/7773/chestplate.png

altijd leuk als je lvl 138's kan crashen als een lvl 98 Ranger :P ze lachen me uit tot ze me d'bow spec. zien ^_^

Verwijderd

Ben weer zo'n beetje begonnen met runescape nu ik eindelijk eens vakantie heb. Gister member geworden en ik ben gewoon de hele dag bezig geweest met Regicide. Wat een vervelende quest. Ik heb gewoon 4x door underground pass moeten gaan omdat ik telkens in die vallen viel en mijn eten daardoor weer op was. Iemand een idee of ik met 75 / 76 / 78 Roving Elves kan doen. Heb 57 prayer.

Overigens lagged runescape bij mij best vaak af en toe. Ik probeerde toen de instellingen te veranderen door die functie te gebruiken waarbij er automatisch bepaald wordt in welke graphic stand runescape het best draait. Had ik beter niet kunnen doen want nu klopt de hele layout niet meer en is het spel onspeelbaar geworden.

Inlogscherm:
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v134/Tha__shine/error2.png

Ingame:
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v134/Tha__shine/error1.png

Iemand een idee hoe ik dit kan fixen. Heb al gegoogled maar dat leverde geen bruikbare resultaten op. Nieuwe drivers downloaden lijkt ook niet te werken want voorheen deed hij het wel.
Edit: problem solved :)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2011 10:44 ]

Verwijderd

cooking, nu mee bezig dan kan ik me cape trimmen :D

Afbeeldingslocatie: http://img29.imageshack.us/img29/2231/cookingt.png

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2011 13:56 ]

• Stroopwafels
  • Registratie: September 2009
  • Nu online
Heb Runescape echt super veel gespeelt toen ik jonger was, ben nu al een lang tijd gestopt ermee.
2 maanden geleden had ik maar alles verkocht op mijn account en een Santa Hat gekocht.

Heb er nu inmiddels al 41m winst mee gemaakt door niks te doen. :)

Afbeeldingslocatie: http://i53.tinypic.com/n1z2h2.png

Ben nooit echt van het skillen geweest lol.
Er staat nog ongeveer 15m aan items op de bank.

[ Voor 6% gewijzigd door Stroopwafels op 18-07-2011 16:23 ]

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Patriot schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 17:38:
[...]

Ja, hoewel volgens mij niemand die cape draagt :+
De cape was dan ook meer sarcasme :P Draag liever mn Veteran cape totdat ik die Lava/Fire cape behaald heb.

Ben trouwens lekker op weg, waar ik bijna 2 weken geleden na 5 jaar opnieuw begon met 0gp en zonder armor/wapens ziet mijn huidige set er zo uit:

Afbeeldingslocatie: http://gyazo.com/e1f41e6ead94c9908000256d8c63dbf3.png

- Helm of Neitiznot
- Amulet of Fury
- Bandos chestplate
- Bandos tassets
- Whip
- Dragon boots
- Regen bracelet
- Dragonfire shield (full charged)

Huidige stats:

Afbeeldingslocatie: http://gyazo.com/6e126c0838987d0a46bae48fdecc7ef8.png

Verder nog 2 full Barrow sets (Verac en Ahrim), wat waardevolle items en nog 16m cash. En dan te bedenken dat ik vóór m'n 5 jaar durende afwezigheid in RS nooit boven een wealth van 600k ben uitgekomen :P

[ Voor 8% gewijzigd door Statiegeld op 23-07-2011 23:16 ]

• Bas_De_Beer
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 16-03 20:12
Ik heb eindelijk m'n questcapeje :9~ :D

Afbeeldingslocatie: http://img849.imageshack.us/img849/1462/questcape.png

[ Voor 24% gewijzigd door Bas_De_Beer op 29-07-2011 17:08 ]

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://img40.imageshack.us/img40/3760/slayertab.jpg

mijn slayer tab. Mijn supplies, slayer drops, clue rewards en misc kingdom spul.

• Franko P.
Wie is er eerder?
Dutchgabber 99 att:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/dUmym.png

Of Jooost 99 str:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/2GXpF.png

Ze starten vanaf nu aan hun missie om 99 te halen.
Blijkbaar hebben ze een onderlinge weddenschap ingame, ben benieuwd.

• Dutch-gabber
Afbeeldingslocatie: http://www.draynor.net/race/default/male-male/hd_fire_cape-hd_jester/attack-strength/99-99/DutchGabber-Jooost.png

daar is een die vanzelf verandert, ik zou zeggen, Succes joost!

• Dutch-gabber
Afbeeldingslocatie: http://img832.imageshack.us/img832/792/110806020333.png
Afbeeldingslocatie: http://img718.imageshack.us/img718/6624/110806020343.png
gf joost tyvm :)

Bedantk voor de steun John, Lancaster en Franko!

• DrSalvador
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18-03-2022
Afbeeldingslocatie: http://www.deviantart.com/download/183049248/deal_with_it_by_cocor-d30zdpc.png

• DrSalvador
.. O_o

Afbeeldingslocatie: http://img24.imageshack.us/img24/1259/lmao21.png

Edit: ff wat kleiner

[ Voor 29% gewijzigd door DrSalvador op 07-08-2011 18:26 ]

• DrSalvador
Hmm.. Je moet t niet zomaar opgeven joh! Maar blijft klote idd ik weet er alles van, ben begin '08 ook mn complete bank (destijds ~50m) kwijtgeraakt.

Overigens, Jagex fix your shit!

Afbeeldingslocatie: http://img190.imageshack.us/img190/3066/wtfzo.png

Verwijderd

Beter laat dan nooit zou ik zeggen :P

Afbeeldingslocatie: http://i54.tinypic.com/4fz5sm.png

Afbeeldingslocatie: http://i54.tinypic.com/d9t3c.png

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Yeah, nu hoor ik er ook een beetje bij :')

Afbeeldingslocatie: http://gyazo.com/db9a968754ad8159351a5068e344e51d.png

[ Voor 3% gewijzigd door Statiegeld op 21-08-2011 02:03 ]

• n0valyfe
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 02-10-2025
Gisteren gaan staken. 150M, Red H'ween en Santa Hat verloren achter elkaar. Ik speel geen RS meer buiten 5 minuutjes staken elke week en na het zien verdampen van mijn 475M had ik besloten mijn enigste Blue te staken en te stoppen met RS:

Afbeeldingslocatie: http://i53.tinypic.com/29e1839.jpg

Ik heb nu Blue, White, Red, Green, 430M and items = 11B :X

[ Voor 9% gewijzigd door n0valyfe op 25-08-2011 13:58 ]

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Zo heb je 6 jaar lang crappy skills, en zo heb je opeens 2 99's in een week:

Afbeeldingslocatie: http://gyazo.com/f7e94a056d0b7a8f1e803c0e664f7c22.png

What's next :P

• gybrus
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 29-12-2025
Hmm 't is een beetje bugged hier :P
even een halve berg oplopen..

Afbeeldingslocatie: http://i52.tinypic.com/41eva.png

[ Voor 20% gewijzigd door gybrus op 05-09-2011 20:25 ]

KEVIN DIERKX | DISTORTED FUSION | GITHUB

Verwijderd

ff rondje dk's met dance :D, al bij al niet slecht ^^

Afbeeldingslocatie: http://img14.imageshack.us/img14/7479/66235013.jpg

• n0valyfe
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 02-10-2025
Ik heb na een goede 8 jaar spelen eindelijk mijn goal bereikt. Zie hieronder enkele afbeeldingen op weg naar mijn goal :P Heb er veel niet bijgehouden omdat ze niet zo speciaal waren (<500M) de grootste stakes staan hieronder.

Afbeeldingslocatie: http://i54.tinypic.com/20p9qc.png

Afbeeldingslocatie: http://i52.tinypic.com/2im15k0.png

Afbeeldingslocatie: http://i54.tinypic.com/2ps3cly.png

Afbeeldingslocatie: http://i55.tinypic.com/28jvgnb.png

Afbeeldingslocatie: http://i56.tinypic.com/2jcj6nn.png

Afbeeldingslocatie: http://i56.tinypic.com/35hfscg.png

Afbeeldingslocatie: http://i55.tinypic.com/2mmedu.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i54.tinypic.com/xmq102.png

Afbeeldingslocatie: http://i55.tinypic.com/10ro6ro.png

Afbeeldingslocatie: http://i53.tinypic.com/2hn8a3k.png

Afbeeldingslocatie: http://i52.tinypic.com/2v19mrk.png

Afbeeldingslocatie: http://i55.tinypic.com/28c3o6e.png

Afbeeldingslocatie: http://i54.tinypic.com/mb62wh.png

Afbeeldingslocatie: http://i54.tinypic.com/bg6a13.png

Afbeeldingslocatie: http://i53.tinypic.com/33o1i51.png

Afbeeldingslocatie: http://i55.tinypic.com/1fy1ro.png

Eindelijk >:)

Afbeeldingslocatie: http://i51.tinypic.com/wvz5f6.png

Verwijderd

net sick reward in clue scroll (hard) :D

Afbeeldingslocatie: http://img221.imageshack.us/img221/4628/robinenpiratewus.png

• dragon4ce
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online

dragon4ce

hardware freak

Afbeeldingslocatie: http://i614.photobucket.com/albums/tt229/hwi_h4ck3r/RuneScape/equipment.jpg

Nu alleen nog een pray cape en de look is af ;) vandaag maar ff een dfh gekocht + ornament kit, zit er toch ff wat beter uit dan med helm ;)

en ik ben opeens muted, terwijl ik niets gedaan heb, ik kan hem ook niet appealen :s

Afbeeldingslocatie: http://i614.photobucket.com/albums/tt229/hwi_h4ck3r/RuneScape/muted.jpg

Omdat het kan.

Verwijderd

... dit is triest, dan krijg je een goditem... nou eerm...

Afbeeldingslocatie: http://img257.imageshack.us/img257/8272/triest.jpg

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://img820.imageshack.us/img820/3760/slayertab.jpg

Mijn slayer tab :D

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2011 00:29 ]

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Zo dan, de Abyssal whip schiet ineens naar een prijs van 1.2m (GE prijs is nu iets van 900k).
En dinsdag a.s. is het D-Day voor de bots:
Hi Everyone,

Last week, Daniel Clough shared more news with the community about our ongoing war to eliminate botting and gold farming from the game. Today, I am really happy to say we are in the long-awaited position of being able to announce that we'll be launching our most formidable bot-busting weapon in our history, targeting what we believe to be 98% of the bots seen in game.

I anticipate that this update will be a defining triumph in our battle against the bots which you've clearly told us have been harming your game. However, we are not resting on our laurels and will be continuing to develop numerous systems as well as still making a number of improvements over the coming months in an attempt to remain a few steps ahead of both the bot makers and gold farmers alike.

As Daniel made clear last week, we are dedicated to battling bots and gold farming on every front. We have also recently detected and banned over 1.5 million botting and gold farming accounts. While we work behind the scenes on certain projects, we know that sometimes the necessary secrecy can be rather frustrating for players and, as a team, we've all desperately wanted to share details about this upcoming project with the community since the very beginning of the year when we had first believed it was going to be imminently ready. However, sadly sometimes when innovating in multiple uncharted areas it takes a lot longer than expected and we were therefore at necessary pains to keep this project tightly under wraps while completing it and, crucially, not giving bot makers any information or warning that could assist them in working around it or preparing for it.

The project, code-named the 'ClusterFlutterer', will be launched as part of the RuneScape game update on Tuesday the 25th October permanently preventing "reflection" bots from working again.

We anticipate that next Tuesday will go down in RuneScape history as 'bot-nuking day' :'). To celebrate this landmark event, we'll be running a series of one-off bonus days from Tuesday's system update through to Friday. Over the course of these events, members will have the chance to gain triple XP in Slayer and additional points and rewards in some of our most popular D&Ds and minigames in a bot-free RuneScape:

Tuesday:

Slayer skill day: All Slayer XP earned from killing assigned targets will be tripled. Some monsters will have a faster respawn time.

Wednesday:

Castle Wars day: Tickets earned from winning a game will be triple the usual amount.

Thursday:

Distraction and Diversion day: Bonus rewards will be given for the following distractions:

Penguin Hide & Seek: Double points.
Evil Tree: Triple XP.
Shooting Star: Triple XP while mining it and increased final rewards.
Familiarization: Players will receive the lucky charm AND ingredient box instead of having to choose.

Penguin Hide & Seek and Familiarization will be reset on the day, so you can do them again if you have already done them that week. All other D&D limitations remain the same (e.g. only two Evil Trees a day).

Friday:

Soul Wars day: Players will receive triple the usual amount of zeal points.

These days will run from midnight to midnight (BST), with the exception of Tuesday which will run from game update time until midnight (BST). Unlike previous Bonus XP events, these modifiers will not deteriorate and will remain constant for the durations stated above.

As promised we'll be as transparent as possible in keeping everyone updated on the status of our fight against bots and gold farmers and, equally, as before we also ask of you to continue to do your part in helping and supporting too.

I look forward to seeing you in-game soon.

Have fun!

Cheers,

Mark Gerhard
Chief Executive Officer & Chief Technology Officer
Tja, eerst zien, dan geloven. Lijkt er op dat Jagex er heilig van overtuigd is dat het dinsdag gaat gebeuren, dus knallen ze er maar gelijk een hele feestweek in.

En ik heb overigens niet van mijn fouten uit het verleden geleerd; ik ben weer begonnen met staken :+

Afbeeldingslocatie: http://gyazo.com/ac6583da36d6d081938877c33f939c7e.png

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Dat je die mailtjes krijgt wil niet zeggen dat ze je accountgegevens weten, als je op die links in de mailtjes klikt gebeurd er ook niets.

Je geeft je gegevens pas door als je op die sites in gaat loggen, er worden dezelfde templates e.d. gebruikt, doen ze allemaal heel leuk en aardig, maar je kunt zelf zien of het een veilige login is of niet, check gewoon even of die groene balk voor het webadres staat:

Afbeeldingslocatie: http://gyazo.com/7feaf619ecf05864e3cc5f2fb82a07f2.png

En besides: gewoon alle mailtjes die over Runescape gaan verwijderen, Jagex stuurt geen emails, alleen ingame messages ;)

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Verwijderd schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 18:43:
[...]

net ff 5k sharks ingeslagen voor een prikkie bij de botters naast camelot (700 each) dus ja hopen dat ze ff wat meer waard worden :D
Goed plan, ik heb nog 11m over, even wat investeren :P

Btw:
Afbeeldingslocatie: http://gyazo.com/b972a982c1e4a773fd0fd7f6cfc37832.png

Ik heb morgen vrij, dus kan het hele circus aanschouwen :')

[ Voor 6% gewijzigd door Statiegeld op 25-10-2011 16:22 ]

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Bijna :D

Afbeeldingslocatie: http://gyazo.com/55e3c0e381bc9128ab8375f58ab0df20.png

En wat betreft spelers die denken dat als ze een dag van tevoren stoppen met botten geen risico lopen op een ban oid., die komen bedrogen uit:

Afbeeldingslocatie: http://gyazo.com/d8d3ae38391f4da4badde81c472c82d1.png

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Afbeeldingslocatie: http://gyazo.com/d70d1037649c9b59c1958802a4251259.png

[ Voor 10% gewijzigd door Statiegeld op 25-10-2011 14:03 ]

Pagina: 1 2 3 4

Let op:
Op GoT spelen we graag spellen volgens de regels, om het leuk te houden ;-)
Houd je dus ook hier op het forum aan de Jagex regels, bots en autotalkers zijn niet de bedoeling!