grimethel schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 11:50:
[...]
Prayer switch liep ik eerst op vast, nu de laatste tijd al veel geoefend met het prayer switchen bij slayer training. Dus het gaat inmiddels al een stuk beter.
De voorbereiding is altijd wel een dingetje en kost mij veel tijd. Heb nog niet helemaal het goede ritme en strategie te pakken.
En ik gainderdaad voor T2 armour en perfected bow en staff.
Ga vanmiddag maar is de normale gauntlet proberen om daar weer is een gevoel voor te krijgen.
Goed idee, de normale Gauntlet is een perfecte oefening.
Mijn manier van CG: Rood is de eerste rotation, vertrekken vanuit de start room en zo een U maken.
Zoveel mogelijk van je resources verzamelen. (Mobs voor 2x Weapon Frame)
Dan : Terug naar je base en wapens maken + waar mogelijk gear. Anders resources voor gear droppen bij de singing bowl. Alsook vis al bakken en droppen bij de range. Zodat je steeds voldoende backpack space hebt. Ik maak ook mijn vials tijdens deze stop. zodat ik mijn potions reeds heb (2stuks)
Geel: De rotatie voor de demi bosses starten. deze trip kan je gebruiken om nog andere resources ge verzamelen. Als je de beer tegenkomt kan he hem skippen of snel killen voor zijn halberd te gebruiken voor shards.
ik gebruik meestal mijn TP crystal als ik beide (dragon en de beast) heb gekilled...
Sorry, als het totaal niet duidelijk is. Ben niet echt goed in een stappenplan denkik.
Je kan eventueel wel iets implementeren bij jou runs
Heb je de CG addon in RuneLite? Daar kan je je resources bijhouden. Dat je niet te veel van alles neemt etc
Moest je nog vragen hebben

ik help graag