• HeRSteiN
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 02-02 17:18
Ricmaniac schreef op dinsdag 6 januari 2026 @ 21:54:
Nu voor de 3e keer fishing tawler aan het doen :P Maar dit is dan echt mijn laatste character waarop ik dit doe hoor hahah (denk ik:P)

Ben nu toch wat anders aan het doen in WoW dus dan is fishing tawler in een group world super makkelijke AFK content eigenlijk. Mijn vorige character had alleen veel meer geluk.. die ging 2 pieces uit 3 tawlers en toen had ik ze alle 4 rond de 20-25 runs ofzo.. nu met deze character zit ik op 40 runs en pas net me 2e piece :P
Dikke gainz!

Is er een reden waarom je vooral AFK dingen doet in OSRS?
(Moet eigenlijk niet veel zeggen, sta nog altijd geparkeerd voor salvage :p)
HeRSteiN schreef op woensdag 7 januari 2026 @ 10:06:
[...]

Dikke gainz!

Is er een reden waarom je vooral AFK dingen doet in OSRS?
(Moet eigenlijk niet veel zeggen, sta nog altijd geparkeerd voor salvage :p)
Ja omdat ik veel doe terwijl ik mezelf andere "verplichtingen" geef.. Of werk.
En sowieso vaker gewoon bezig met iets en dan zijn zulke afk tasks heel nice.

Sowieso ben ik echt een collector altijd dus met zo'n minigame als fishing tawler kan ik het niet laten om voor dat outfitje te gaan als ik eenmaal begin :P uiteindelijk heeft het me 6 uur geduurt gisteravond.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Zoo dit weekend redelijk wat progressie weer gemaakt op de nieuwe iron man.
En ook mijn non-ironman weer aangezet en daar nu de Defender grind op aan het doen.

Ben bezig met de dragon defender met 87 kc. Deze character heeft echt heeel veel meer pech met de defender drops.

Maar dit is nu de staat van mijn nieuwe ironman :)
Graceful afgemaakt dus die is nu 6/6 :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/m15EPzO0o8R5RcwDJ33TyibsRO8=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/eYSnypfdrj9gZN7pQgWNHPAf.png?f=user_large

Farming en hunting aangepakt en die zijn niet langer ultra laag :P
Sowieso bijna 300 total level gestegen met mijn laatste post hierover.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pet6WFt8P62RZ9QpRMtwOvaFcAU=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/kLSiuyLFeL7ABAzNyy6sJ82D.png?f=user_large Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5pkHen7Y4tmx9pNDJ-0wBqrR54I=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/Idr2ZDhQshGJLyIU0UWqldRd.png?f=user_large

Yay dragon defender binnen op main. Dat duurde eventjes zeg!

Bronze - 67
Iron - 48
Steel - 80
Black - 17
Mithril - 71
Adamant - 51
Rune - 44
Dragon - 212

• Unemi
  • Registratie: Juli 2023
  • Laatst online: 03-02 11:06
Leuk om je dagboek te lezen hier @Ricmaniac.
Ik heb met de jaarwissel voor het allereerst een account gemaakt op OSRS... als 32-jarige... er gaat plots een hele nieuwe wereld voor me open. :P

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07:22

Oxigeon

En zo is dat!

Unemi schreef op maandag 12 januari 2026 @ 13:37:
Ik heb met de jaarwissel voor het allereerst een account gemaakt op OSRS... als 32-jarige... er gaat plots een hele nieuwe wereld voor me open. :P
Respect. Hier 37 en die OSRS weet ik nooit wat ik ervan moet vinden. Bij RS3 vind ik het gewoon fijn dat ik kan fast travellen naar de grote steden wat bij OSRS weer niet kan. Of ik er daardoor niet in kom... ik heb geen idee. Of is het tegenwoordig gewijzigd dat je wel kan "fast travelen"

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

• Goeiedagschotel
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 09:20
Oxigeon schreef op maandag 12 januari 2026 @ 14:09:
[...]

Respect. Hier 37 en die OSRS weet ik nooit wat ik ervan moet vinden. Bij RS3 vind ik het gewoon fijn dat ik kan fast travellen naar de grote steden wat bij OSRS weer niet kan. Of ik er daardoor niet in kom... ik heb geen idee. Of is het tegenwoordig gewijzigd dat je wel kan "fast travelen"
Je kan teleporten naar bepaalde steden, kost wel runes ( of tabs in members ).
Unemi schreef op maandag 12 januari 2026 @ 13:37:
En als het aanslaat zoals bij mij ben je zometeen addicted! :P ik ben 35 en ook pas recentelijk dus begonnen. Vroeger in 2003/4 wel even gespeeld maar besef nu hoe weinig ik van de game wist :P

Altijd gedacht dat de game nog steeds een beetje zoals toen was haha maar er is zoooo ontzettend veel content in de game het is echt geweldig haha.

Me irl vrienden waarmee ik veel game delen de liefde voor OSRS niet dus daarom spuw ik het hier maar in het topic 😝😂

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

Oxigeon schreef op maandag 12 januari 2026 @ 14:09:
[...]

Als je wat verder in mid-game komt kun je met POH en teleport zaken in je POH praktisch overal heel snel komen.

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente | Proton $20 referral

• HeRSteiN
Terug begonnen met Slayer hier.

Klopt, Deze game heeft immens veel content.
Aan de content zal het dus niet liggen. Ik denk dat veel mensen de game gewoon aanzien als iets "idioot"
Boompje kappen, in brand steken, repeat. Echter is dit nog niet 1% van wat de game te bieden heeft.

Eergisteren had ik een slayer task: Abyssal Demons. Na de Wiki te lezen kon ik vinden dat er een item is dat je na het completen van Hard Kourend & Kebos Diary. Deze kan de Ashes dat de Abyssal Demon dropt automatisch "begraven" voor passive Prayer EXP :p (Item: Ash Sanctifier)

Nu ben ik aangekomen in Grimstone. Hier heb ik een Frost Dragon task te doen.
Ben benieuwd wat mijn drops zullen zijn :p Mijn eerste dragon nails drop is al een feit. Nog 100kc te gaan :D

• Arvado
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 23:38
@HeRSteiN , klopt inderdaad. Je krijgt wel halve prayer XP. Als je ook de Elite doet dan krijg je wel volledige XP.

• Unemi
Ricmaniac schreef op maandag 12 januari 2026 @ 18:36:
[...]

En als het aanslaat zoals bij mij ben je zometeen addicted! :P ik ben 35 en ook pas recentelijk dus begonnen. Vroeger in 2003/4 wel even gespeeld maar besef nu hoe weinig ik van de game wist :P
Moet eerlijk zeggen dat we toch ietwat hooked zijn, jawel 'we', mijn vrouw doet mee. _/-\o_ Alle quests doen we samen (volgens de optimal quest guide in de wiki), zo leren we het spel wat ontdekken. Durf niet te kijken naar mijn in-game tijd...

• HeRSteiN
Unemi schreef op dinsdag 13 januari 2026 @ 12:39:
[...]

Moet eerlijk zeggen dat we toch ietwat hooked zijn, jawel 'we', mijn vrouw doet mee. _/-\o_ Alle quests doen we samen (volgens de optimal quest guide in de wiki), zo leren we het spel wat ontdekken. Durf niet te kijken naar mijn in-game tijd...
Hoe gaaf, ik probeer al jaren mijn vrouw aan te zetten om mee te scapen. Maar ze hapt maar niet :(
Zijn jullie group ironman of gewoon 2 "normal" accounts
Unemi schreef op dinsdag 13 januari 2026 @ 12:39:
[...]

Oh man dat lijkt me echt leuk. Mijn vrouw heeft helemaal niks met gamen helaas.
Zijn al 17 jaar samen maar nog nooit samen gegamed :P

veel plezier! Ik wacht op de screenshot hier van jullie naast elkaar met de quest cape :9

• Unemi
HeRSteiN schreef op dinsdag 13 januari 2026 @ 13:17:
[...]
Hoe gaaf, ik probeer al jaren mijn vrouw aan te zetten om mee te scapen. Maar ze hapt maar niet :(
Zijn jullie group ironman of gewoon 2 "normal" accounts
Het zijn normale accounts, meer dan voldoende op dit moment :) Wie weet ooit eens in de toekomst, maar dan wil ik het spel beter kennen. Het 'echte' leven is op zich al een group ironman.
Ricmaniac schreef op dinsdag 13 januari 2026 @ 13:25:
[...]
Oh man dat lijkt me echt leuk. Mijn vrouw heeft helemaal niks met gamen helaas.
Zijn al 17 jaar samen maar nog nooit samen gegamed :P

veel plezier! Ik wacht op de screenshot hier van jullie naast elkaar met de quest cape :9
Ja, het zijn OSRS-avonden vanaf nu... :9 Sommige quests zijn duidelijk niet gemaakt om met twee op hetzelfde moment te doen, maar het is dan om de beurt. Het 'skillen' op zich doen we afzonderlijk, te zien wie wat op welk moment wil doen. Maar over het algemeen lopen onze levels wat gelijklopend.
De quest cape zal niet voor direct zijn vrees ik :o
Unemi schreef op dinsdag 13 januari 2026 @ 13:56:
[...]

De quest cape zal niet voor direct zijn vrees ik :o
Questcape krijg je als je alle quests hebt complete.
stel dat je hem hebt en er komen nieuwe quests uit dan raak je ook de functionaliteiten van de questcape kwijt en krijg je die weer wanneer je weer alle quests afgemaakt hebt.

Cape benefits
The cape can teleport players to the Legends' Guild gates an unlimited number of times. This is especially convenient as it is the second closest available teleport to a fairy ring. Additionally, players with the maximum number of quest points will find that the prices of dreams in the Nightmare Zone are reduced by 10,000 coins. The cape does not have to be worn to achieve this effect.

Als je alle quests gedaan wilt hebben is dit in principe het skill level dat je moet hebben voor requirements van de quests.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dPPujlRgtwplvOojqEHx3sc36MU=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/sA0DsAHUhWRGeT66GcvfPXLb.png?f=user_large

[ Voor 19% gewijzigd door Ricmaniac op 13-01-2026 15:06 ]

• Denniz0229
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 04-02 19:23
Ricmaniac schreef op dinsdag 13 januari 2026 @ 15:05:
[...]

Questcape krijg je als je alle quests hebt complete.
stel dat je hem hebt en er komen nieuwe quests uit dan raak je ook de functionaliteiten van de questcape kwijt en krijg je die weer wanneer je weer alle quests afgemaakt hebt.

Cape benefits
The cape can teleport players to the Legends' Guild gates an unlimited number of times. This is especially convenient as it is the second closest available teleport to a fairy ring. Additionally, players with the maximum number of quest points will find that the prices of dreams in the Nightmare Zone are reduced by 10,000 coins. The cape does not have to be worn to achieve this effect.

Als je alle quests gedaan wilt hebben is dit in principe het skill level dat je moet hebben voor requirements van de quests.

[Afbeelding]
Je wilt die cape alleen maar om de lumby elite diary te doen en de fairy rings te kunnen gebruiken zonder dramen staff.
Dat blijft gelukkig wel als je eenmaal die cape emote een keer heb laten zien.
Verder is de quest cape vrij nutteloos.
Denniz0229 schreef op dinsdag 13 januari 2026 @ 18:51:
[...]

Je wilt die cape alleen maar om de lumby elite diary te doen en de fairy rings te kunnen gebruiken zonder dramen staff.
Dat blijft gelukkig wel als je eenmaal die cape emote een keer heb laten zien.
Verder is de quest cape vrij nutteloos.
Het gaat om de flex :p haha

• HeRSteiN
Ik moet nog 2 quests doen en heb de Quest cape.
Echter kom ik er maar niet toe.
Het zijn ook niet bepaald simpele quests imho.
Desert Treasure 2 en Night At The Theatre...

Gezien mijn onbestaande skill met prayer flicking en tick actions. Lijkt mij dit onhaalbaar voor mij :(

Fairy Rings zonder staff is wel een droom :D

• Arvado
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 23:38
Gewoon aan beginnen, het lukt vanzelf. Ik heb ook 30 pogingen gedaan op Vardorvis en The Whisperer.

TOB heb ik een pro 3m gegeven en die heeft me er doorheen geloosd.

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 04-02 19:21
Welke skill kan nog meer super AFK? Ik heb nu ATT, STR, DEF en HP op 99. Bij woodcutting ben ik op de helft nu, maar daarna weet ik eigenlijk niet waar ik elke 5 minuten maar eens iets hoef te doen. Ranged bij de crab zou kunnen, maar dat kost centen en die heb ik niet echt.
TheBrut3 schreef op woensdag 14 januari 2026 @ 20:00:
Welke skill kan nog meer super AFK? Ik heb nu ATT, STR, DEF en HP op 99. Bij woodcutting ben ik op de helft nu, maar daarna weet ik eigenlijk niet waar ik elke 5 minuten maar eens iets hoef te doen. Ranged bij de crab zou kunnen, maar dat kost centen en die heb ik niet echt.
Starmining :P maar dat vergt wel weer veel rondlopen. maar dan als je er bent kan je zo een 7 minuten op 1 mine hakken.. en dat meerdere keren.
https://07.gg/trackers/shooting-star

Die pagina kan je ze in de gaten houden en moet je naar de juiste wereld en locatie dus lopen en dan kan je minen.
Tier 9 is requirement 90 mining
Tier 8 is requirement 80 etc. etc.

En als er 1 van bijvoorbeeld tier 8 is dan nadat die gehakt is wordt het een tier 7 op die plek dus als je hogere mining hebt kan je flink lang doorminen.

• Rhip
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 23:16
TheBrut3 schreef op woensdag 14 januari 2026 @ 20:00:
Shipwreck Salvaging is ook super afk, vanaf 42 wordt het pas echt AFK.

• HeRSteiN
Zijn hier ook Runescape 3 spelers?

Ik speel zelf geen Rs3 en heb echt geen idee meer hoe die game werkt eigenlijk maar kreeg een mailtje dat 19 januari die treasure hunter keys weg gaan. Maar ik schijn er nog 441 te hebben. Volgens mij is dat van Twitch Prime rewards over de jaren heen enzo. Weet niet wat ik er mee moet doen. lijkt me zonde om ze allemaal weg te laten gaan gewoon.

Iemand een suggestie?

Edit: Inmiddels al gevonden.. ben 440 kistjes open maken en xp lampjes aan het gebruiken :P
Nu ik dit allemaal zie verwacht ik alleen maar meer dat ik niet gauw meer RS3 zal spelen. het is echt een compleet andere game. Niet waar ik aan denk als ik Runescape hoor of zeg.

[ Voor 25% gewijzigd door Ricmaniac op 16-01-2026 21:30 ]

Weer een week voorbij en weer een updateje :)

Gaat erg lekker en zit vol in de flow van deze ironman character. Verlang niet meer terug naar mijn eerdere character ondanks dat die een stuk hoger is overall nog :P

Grootste grind deze week was Tithe farm om farming naar 62 te krijgen imo en agility doorgeleveld naar 74. dat is nu echt voor lange tijd klaar denk ik agility.

Ook redelijk wat combat stats omhoog gewerkt maar dat is voornamelijk met wat gemcrabben gedaan. Weekend helaas niet zo veel kunnen spelen als ik zou willen maargoed.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KYLfkfNNvGVZbhEePKZplpxCQwE=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/ShRKrkMKYsoY83L9OJIyUnQq.png?f=user_large Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9lDcaYenAegl0r0x5KQYOYkApZE=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/MqclWpINh9kberNYv6K6ZFZo.png?f=user_large

• HeRSteiN
Ricmaniac schreef op zondag 18 januari 2026 @ 22:59:

Gaat erg lekker en zit vol in de flow van deze ironman character. Verlang niet meer terug naar mijn eerdere character ondanks dat die een stuk hoger is overall nog :P

Grootste grind deze week was Tithe farm om farming naar 62 te krijgen imo en agility doorgeleveld naar 74. dat is nu echt voor lange tijd klaar denk ik agility.

Ook redelijk wat combat stats omhoog gewerkt maar dat is voornamelijk met wat gemcrabben gedaan. Weekend helaas niet zo veel kunnen spelen als ik zou willen maargoed.

[Afbeelding] [Afbeelding]
Goed bezig!
Heb je ondertussen genoeg punten voor Seed box en herb sack?
Agility zal idd voor even goed zijn nu :p

Ikzelf ben op het gemakje wat slayer aan het doen. Bijna 96 Defence ondertussen.

Wou terug beginnen met CG kills per dag. Maar door 3 keer te sterven tijdens bossfight is mijn zin gwn weg.
Godver, wat haat ik die preparatie zo hard. Boss fight is wel heel leuk ofc.

Zou me eigenlijk ergens moeten parkeren voor overdag wat EXP gainz te verkrijgen tijdens werken :D

PS: @Ricmaniac Ik ga je Ironman dat je nu speelt ook adden als dat goed is. :)
HeRSteiN schreef op maandag 19 januari 2026 @ 10:07:
[...]

Goed bezig!
Heb je ondertussen genoeg punten voor Seed box en herb sack?

PS: @Ricmaniac Ik ga je Ironman dat je nu speelt ook adden als dat goed is. :)
Ja seedbox heb ik wel en ik heb ook genoeg punten voor de herb sack maar toen kwam ik erachter dat ik hem niet kon kopen omdat ik niet 58 herblore heb >_< .. dus dat gaat nog wel even duren.

En uiteraard mag je me toevoegen.

-------------------------------------------------------------

Net Fremennik Trials compelte.. was een flinke quest zeg.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TjbF1TK3WRbnERzFWGBxBZ2p4cA=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/IiO1FVFvNH3bxZynugia92yY.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/x_IiIX_-9Gx_NQr5o9YlnaGQSmQ=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/SCzlpeiLw2K3i1dvj2ghqgQQ.png?f=user_large

[ Voor 9% gewijzigd door Ricmaniac op 19-01-2026 11:33 ]

Gaan vanavond aan de volgende grind beginnen.. voorbereidingen een beetje gedaan en gold opgemaakt aan materials kopen bij npc's voor Giants foundry.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/chmdpcVuMB1WImzbgIJjH7sUEwc=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/3Jwn1y3lhzrfQUukSEu30wrl.png?f=user_large

Smithing naar level 70 halen. (nu 50)

• HeRSteiN
Ricmaniac schreef op maandag 19 januari 2026 @ 13:54:
Gaan vanavond aan de volgende grind beginnen.. voorbereidingen een beetje gedaan en gold opgemaakt aan materials kopen bij npc's voor Giants foundry.

[Afbeelding]

Smithing naar level 70 halen. (nu 50)
Je gaat er goed vandoor, Microbe echt wel te pakken :p
Dat is wel iets dat ik zo wat "mis" de early lvl gains.

• HeRSteiN
Voor de mensen die Runescape spelen

Zo te zien ziet er een mooi jaar aan te komen voor Runescape.
Treasure Hunter is vandaag zelfs verwijderd?
Zou ik een nieuw mannetje durven maken en eens verkennen?
Heb het nooit gespeeld... Tips voor een newbie xD

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Ricmaniac schreef op vrijdag 16 januari 2026 @ 20:27:
Zijn hier ook Runescape 3 spelers?
:w

Al speel ik zowel OSRS als RS3... hoewel.. speel is misschien een groot woord. Ik speel niet zo veel als andere in dit draadje. Vaak speel ik periodes en dan laat ik het spel weer liggen voor een tijdje "you never quit Runescape" gaat voor mij op :)

Beide varianten hebben in mijn ervaring hun voor- en nadelen. Maar, ik ben dan ook iemand die lekker rustig speelt, geen guides gebruikt, geen end-game doel heeft, zoveel mogelijk zijn eigen gear maakt (al ben ik geen ironman). Ik speel RS3, met legacy combat, naast OSRS omdat het veel QOL zaken heeft die ik, als casual speler, mis in OSRS. Iets simpels als de wereld kaart werkt in RS3 (quest requirements, beschikbare ores in een mijn, etc.) fijner dan in OSRS.

Skilling in OSRS voelt, voor mij, alsof je hoofdzakelijk bezig bent met het behalen van quest requirements waar dat in RS3 niet zo voelt omdat skills zoals Smithing gewoon veel bruikbaarder zijn in RS3.

Vandaag een flinke roadmap update voor RS3: https://secure.runescape....changes-runescape-forever Einde van MTX en schakelaars voor overdreven cosmetics van andere _/-\o_

OSRS voelt lekker nostalgisch en heeft op dit moment Sailing als gave nieuwe attractie, ookal moet ik Varlamore nog steeds verkennen :$ De eerste paar tochtjes met mijn eigen zeewaardige vlot heb ik ondertussen al wel gemaakt en smaakt naar meer. Maar van Sailing vindt ik het ergens jammer dat de skill gelijk gevuld is tot lvl 99, had liever gezien dat de skill eerst tot lvl 50~60 of iets vergelijkbaars hadden gevuld om zo genoeg ruimte over te laten voor nieuwe content in de toekomst. Nu voelt het een beetje alsof ze direct al hun kruit ( :+ ) hebben verschoten. Beetje hoe ze bij RS3 nu bezig om skills naar de 110 en 120 levels uit te breiden. Dat doen ze In stapjes om ruimte over te laten voor toekomstige updates/content door niet direct 99-120 te doen maar eerst 99-110 te doen.

[ Voor 5% gewijzigd door Caayn op 19-01-2026 20:07 ]

• D_Jeff
  • Laatst online: 08:01
@Ricmaniac Mocht je gas willen geven op je combat skills, de mini game Pest control is dan echt een aanrader

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

• Jochem1995
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 03-02 18:19
HeRSteiN schreef op maandag 19 januari 2026 @ 16:53:

[YouTube: The Roadmap That Changes RuneScape Forever]

Ik speel al jaren RS3, heb ook een account op osrs maar ben daar wel een stuk minder fanatiek ondanks dat ik het ook een leuk spel vind. Heb het filmpje gekeken en ben echt heel enthousiast over de roadmap. Sinds jaren het gevoel dat ze echt weer naar de spelers luisteren ipv hun winstmarge uitmelken via MTX.

Ik ben vaak sceptisch maar nu wel echt heel enthousiast geworden, mocht iemand de overstap willen maken naar RS3. Voeg me gerust toe en stel je vragen, mag ook via PB natuurlijk!

Ingame naam; Jochem_RS
HeRSteiN schreef op maandag 19 januari 2026 @ 16:53:

[YouTube: The Roadmap That Changes RuneScape Forever]

Zo bizar ook gewoon hoe de wereld anders is in RS3 vs OSRS.
Ik wil in de toekomst echt een keer RS3 goed spelen om te kijken hoe dat nou echt is. Mtx weggelaten..

Hoop dat er een keer fresh servers van komen ofzo waar we dus nog geen MTX kennen en dan dus ook niet komt bijv :P Maar heb die video nog niet afgekeken.

edit: Oke inmiddels wel afgekeken. Dit is een heel nice begin :D en heeft me interesse wel aangewakker om het in de nabije toekomst eens te bekijken.

[ Voor 8% gewijzigd door Ricmaniac op 19-01-2026 20:45 ]

D_Jeff schreef op maandag 19 januari 2026 @ 17:48:
@Ricmaniac Mocht je gas willen geven op je combat skills, de mini game Pest control is dan echt een aanrader
Oke zal daar eens naar kijken.. Vaker mensen over gehoord. Was met HCGIM wat ik eerst speelde niet handig omdat het dan geen safedeath is.

• HeRSteiN
Jochem1995 schreef op maandag 19 januari 2026 @ 19:16:
[...]

Ik speel al jaren RS3, heb ook een account op osrs maar ben daar wel een stuk minder fanatiek ondanks dat ik het ook een leuk spel vind. Heb het filmpje gekeken en ben echt heel enthousiast over de roadmap. Sinds jaren het gevoel dat ze echt weer naar de spelers luisteren ipv hun winstmarge uitmelken via MTX.

Ik ben vaak sceptisch maar nu wel echt heel enthousiast geworden, mocht iemand de overstap willen maken naar RS3. Voeg me gerust toe en stel je vragen, mag ook via PB natuurlijk!

Ingame naam; Jochem_RS
Langs de ene kant zou ik nog durven proberen, heb het echt nooit gespeeld, dus heb totaal geen idee wat te verwachten. En weet zo niet of ik als noob wil starten aan een Runescape game.

Gisteren een filmpje van LazyPeon gezien dat review doet van RS3, eerste 30min heeft ie gewoon de UI moeten fixen :D Ben ook niet voor alle abilitys dat erbij kopen etc. Het is echt totaal anders dan OSRS.

In de loop van de dag nog eens aantal filmpjes bekijken.
HeRSteiN schreef op dinsdag 20 januari 2026 @ 10:20:
[...]

Langs de ene kant zou ik nog durven proberen, heb het echt nooit gespeeld, dus heb totaal geen idee wat te verwachten. En weet zo niet of ik als noob wil starten aan een Runescape game.

Gisteren een filmpje van LazyPeon gezien dat review doet van RS3, eerste 30min heeft ie gewoon de UI moeten fixen :D Ben ook niet voor alle abilitys dat erbij kopen etc. Het is echt totaal anders dan OSRS.

In de loop van de dag nog eens aantal filmpjes bekijken.
Maar de UI gaat dus helemaal op de schop in die video ook. Heel veel clutter gaat eruit. Dat is echt nice in ieder geval al.

Ik wacht sowieso tot een paar van die patches zijn geweest voor ik eraan ga beginnen. Ook wel tof dat er een dedicated team wordt opgezet dit jaar die aan plugins gaat werken voor RS3 zoals we dat van runelite voor OSRS kennen.

[ Voor 8% gewijzigd door Ricmaniac op 20-01-2026 10:37 ]

• HeRSteiN
Ricmaniac schreef op dinsdag 20 januari 2026 @ 10:33:
[...]

Maar de UI gaat dus helemaal op de schop in die video ook. Heel veel clutter gaat eruit. Dat is echt nice in ieder geval al.

Ik wacht sowieso tot een paar van die patches zijn geweest voor ik eraan ga beginnen. Ook wel tof dat er een dedicated team wordt opgezet dit jaar die aan plugins gaat werken voor RS3 zoals we dat van runelite voor OSRS kennen.
Ja, ik denk dat dat een goede aanpak is, niet direct gaan kijken. Want buiten MTX changes is er nog niets echt Core gewijzigd.
Nou 58 zwaarden verder ofzo en we hebben ons doel bereikt :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ITnZ9OFuTDF28HSjtGJcF4Z0Fqo=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/b4IDSJ5PjDzCzGLqyjT47CN9.png?f=user_large

Ook gelijk wat rewards gekocht voor clogs.
Moet wel bekennen dat die smithing outfit mij wel afschrikt zeg. ondanks zo lang dit gesmith te hebben had ik denk ik anderhalve piece kunnen kopen zonder dat ik al die andere rewards kocht. maarja die molds verhogen je punten en xp dus meer dan waard om eerst de hoge punten molds te kopen.

De komende stappen worden weer wat quests gaan doen :P

• HeRSteiN
Ricmaniac schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 14:42:
Nou 58 zwaarden verder ofzo en we hebben ons doel bereikt :P

[Afbeelding]

Ook gelijk wat rewards gekocht voor clogs.
Moet wel bekennen dat die smithing outfit mij wel afschrikt zeg. ondanks zo lang dit gesmith te hebben had ik denk ik anderhalve piece kunnen kopen zonder dat ik al die andere rewards kocht. maarja die molds verhogen je punten en xp dus meer dan waard om eerst de hoge punten molds te kopen.

De komende stappen worden weer wat quests gaan doen :P
:D haha, goed bezig toch! Keep the gainz high!

Ik heb gisteren toch een kut avond gehad. dacht zo stilletjes in men hoofd, ga wat CG kc behalen.
Godver, wat suck ik. Ik ben rustig persoon en rage nooit. Maar gisteren stond ik op het punt mijn muis alle kanten van de kamer te laten zien.
Wat een walgelijke ervaring seg. Godnonde. Begin het zelfs terug warm te krijgen als ik eraan denk :D

Ik heb 2x T1 geprobeerd, lukt gewoon niet. Eerste T2 van de avond sterf ik omdat ik gewoon niets van damage doe... Tweede T2 sterf ik door een misclick (laatste tick hit ik nog, CG was dood maar ik ook. Geen KC ontvangen. Derde T2 van de avond had ik hem op het nippertje.

Het scheid toch de jongens van de mannen hoor. Die "shit" content.

• Rotinomm
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 04-02 08:17
Is er toevallig ook een clan waar veel Tweakers in zitten?

Zit momenteel in een andere NL clan, maar heb eigenlijk niet tot nauwelijks contact met de clan.

• HeRSteiN
Rotinomm schreef op donderdag 22 januari 2026 @ 09:33:
Is er toevallig ook een clan waar veel Tweakers in zitten?

Zit momenteel in een andere NL clan, maar heb eigenlijk niet tot nauwelijks contact met de clan.
Ik zit in hetzelfde bootje, andere NL clan.
Heb geen weet van een Tweakers clan

• basjuuhhh
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 06:25
Ik zit in Darkturbo, bij mijn weten de grootste NL clan. Maar we kunnen ook een tweakers clan oprichten?😅

• Rotinomm
basjuuhhh schreef op donderdag 22 januari 2026 @ 09:56:
Ik zit in Darkturbo, bij mijn weten de grootste NL clan. Maar we kunnen ook een tweakers clan oprichten?😅
Zou wel leuk zijn!
Alleen zelf niet de zin en vooral geen tijd om dat allemaal te managen.

Maar als deze er zou komen, zou ik deze graag joinen.
Kan je in meerdere clans zitten of niet? Want opzich heb ik geen enkele band met mijn huidige clan maar zitten wel een paar gasten tussen waar ik veel mee spreek de laatste tijd.

Tevens ben ik benieuwd hoe veel mensen zouden joinen :P want een clan met 5 man is ook niet echt je van het :P

• baracortez
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 09:55
Puur alleen al om de connectie met andere Tweakers zou ik het leuk vinden om in een clan te gaan, zit er nu in geen een namelijk.

Ben niet heel actief ofzo, maar wat meer sociaal contact met gelijkgezinden in game als ik het speel is wel leuk.

• Rotinomm
We zouden eventueel kunnen beginnen met een Discord server?
Dan hebben we in ieder geval een kleine community waar we met meerdere Tweakers in zitten.

Kunnen altijd vanuit daar verder bouwen.

Gezellig met Tweakers in voice chat tijdens OSRS lijkt mij leuk!

• Winst
  • Registratie: Januari 2012
Ik krijg zowaar zin om verder te gaan met de grind. Maar zodra ik denk aan chests zonder enh. pfftt

Winst = Papie = ZeroT0ne

• HeRSteiN
Winst schreef op donderdag 22 januari 2026 @ 10:52:
[...]

Ik krijg zowaar zin om verder te gaan met de grind. Maar zodra ik denk aan chests zonder enh. pfftt
Ja, heb het hier al eens vermeld denkik, de bossfight is gwn skill issue, kan ik wel over geraken.
Maar die prep, is echt een waste van tijd. Is echt iets dat me breekt :(
Ookal lukken mijn T2 preps 99% van de tijd gewoon. Dan fuck je de fight op 1 of andere manier en kan je weer preppen voor 6min30... En dan zijn er van die mensen die zeggen dat je moet focussen op T1 preps... :D
Winst schreef op donderdag 22 januari 2026 @ 10:52:
[...]

Kan niet wachten om me ook aan zulke content te wagen haha.

Probleem van ironman though is dat ik eerst een beetje me food moet stocken en herb run onder controle moet hebben voor pots etc.

Moet zeggen dat ik dat het ingewikkeldst vind tot nu toe. De tree en herb runs structureel goed te doen.

Voornamelijk omdat ik gewoon niet genoeg seeds heb van die herbs.

• Winst
Ja, prep is behoorlijke RNG, maar ook daar zit skill in. Gatheren terwijl je aanvalt, aanvallen terwijl je loopt, altijd de beste route nemen, optimaal gebruik maken van je shards. Desondanks duren T2 preps minimaal 4m30s en T1 preps minimaal 2m30s. Ook in de boss fight zit behoorlijk veel RNG vanwege hunleffs defense mechanics. Max hit is enorm belangrijk, en staff is met lagere combats bijna een must. Met 93 ranged en 91 magic ligt mijn DPS (gebruik een plugin om dat te zien) tussen de 2.4 en 4.3, waarbij 3.3 het gemiddelde is. Alles onder de 3 betekent of slechte boss DPS rng of veel verloren ticks door slechte movement/meer eten/niet snel genoeg aanvallen.

Winst = Papie = ZeroT0ne

• HeRSteiN
Ricmaniac schreef op donderdag 22 januari 2026 @ 11:14:
[...]

Kan niet wachten om me ook aan zulke content te wagen haha.

Probleem van ironman though is dat ik eerst een beetje me food moet stocken en herb run onder controle moet hebben voor pots etc.

Moet zeggen dat ik dat het ingewikkeldst vind tot nu toe. De tree en herb runs structureel goed te doen.

Voor CG heb je geen resources nodig hoor. Je kan alles gewoon in de minigame vinden en craften.
Echter heb je wel bepaalde combat en herblore lvls nodig om het iets of wat deftig te kunnen doen :)
Kijk uit naar je CG ervaringen één dezer xD

• gbspeel
  • Registratie: Mei 2013
  • Nu online
Toegang tot Priff en daarmee dus het afgerond hebben van Song of the Elves is -vermoed ik- eerst nog een dingetje ;)

• gbspeel
  • Nu online
Ricmaniac schreef op donderdag 22 januari 2026 @ 11:14:
Kun je al in de farming guild en medium contracts doen? Dat scheelt een hoop. Als je dat nog niet kan, is Tithe Farm een snelle weg er naartoe. Ook diverse slayer monsters droppen aardige seeds.
gbspeel schreef op donderdag 22 januari 2026 @ 11:42:
[...]

Kun je al in de farming guild en medium contracts doen? Dat scheelt een hoop. Als je dat nog niet kan, is Tithe Farm een snelle weg er naartoe. Ook diverse slayer monsters droppen aardige seeds.
Ja dit heb ik gedaan inderdaad. Via voornamelijk tithe farm naar 62 gegaan en via gardenpies medium contracts aangenomen. Ben nu toevallig alleen bij een contract waarbij ik de seed niet heb dus zou eigenlijk met een rogue outfit even die masterfarmer moeten pickpocketen voor een uurtje ofzo ... maar nog niet de zin in gehad :P

Maar ik ken CG verder niet dus wist niet dat je zelf geen resources nodig hebt :) dat scheelt weer.

Heeft herblore eigenlijk ook een minigame zoals andere skilling minigames die je gewoon zomaar kan doen om herblore te levelen? (guardians of the rift, tempoross bijv)

• Willem_48
  • Registratie: November 2020
Ricmaniac schreef op donderdag 22 januari 2026 @ 12:30:
[...]
Ja dit heb ik gedaan inderdaad. Via voornamelijk tithe farm naar 62 gegaan en via gardenpies medium contracts aangenomen. Ben nu toevallig alleen bij een contract waarbij ik de seed niet heb dus zou eigenlijk met een rogue outfit even die masterfarmer moeten pickpocketen voor een uurtje ofzo ... maar nog niet de zin in gehad :P

Maar ik ken CG verder niet dus wist niet dat je zelf geen resources nodig hebt :) dat scheelt weer.

Heeft herblore eigenlijk ook een minigame zoals andere skilling minigames die je gewoon zomaar kan doen om herblore te levelen? (guardians of the rift, tempoross bijv)
Die is er, Mastering Mixology.

Persoonlijk vind ik dat de saaiste minigame die er is.
Je hebt wel herbs nodig om te levelen, maar niet zoveel als je standaard nodig hebt.

• gbspeel
  • Nu online
Ricmaniac schreef op donderdag 22 januari 2026 @ 12:30:
[...]
Je kunt ook je contract inwisselen voor een eenvoudiger contract. Bespaart je wellicht een hoop tijd.
Jazeker: Mastering Mixology. Je moet alleen wel je eigen herbs meebrengen. Daartegenover heb je geen secondaries nodig. En je houdt er geen pots aan over, tenzij je die van reward points koopt.
Holy moly!

Participating in mixology requires level 60 Herblore

Hahaha ben level 23. de struggle is real 8)7

• HeRSteiN
Ricmaniac schreef op donderdag 22 januari 2026 @ 12:42:
[...]

Holy moly!

Participating in mixology requires level 60 Herblore

Hahaha ben level 23. de struggle is real 8)7
Komaan he man! Versnelling hoger he! xD Just kidding.

Als ik me goed herinner heb ik Chaos Druids afgemaakt voor Herbs.
Maar weet niet meer zeker. Alsook Slayer voor herbs en Seeds,

https://oldschool.runescape.wiki/w/Managing_Miscellania heb ik ook nog gedaan, weet niet of je daar al gebruik van gemaakt hebt.
Nee nog niet gedaan. Thanks voor de tip. Er is nog zo veel te doen het is insane.
Beste mmo die er is oprecht :P (content wise)

• Winst
Farming contracts zou zichzelf moeten sustainen, als in dat je genoeg seeds krijgt. Als je een medium contract niet kan doen, downscalen. Je kan sommige van de easy contract seeds kopen in de farming guild, vooral hops/flower/allotment. Als je een tree moet groeien, dan hoop ik voor je dat je je birdhouse runs (BH runs) goed blijft doen. Als je 5-10 BH runs per dag doet, dan kan je hopelijk elke (fruit)tree contract doen op termijn. Als je zoals hierboven genoemd een weekje misc hebt gedaan zou ik als rewards wat mahogany logs nemen. Daarmee kan je weer meer birdnests van BH runs krijgen en dus meer (fruit)tree seeds.

Winst = Papie = ZeroT0ne

• basjuuhhh
Iemand die van bouwsteentjes houdt? Lumbridge castle is te koop nu in bouwsteentjes... 👌
basjuuhhh schreef op zondag 25 januari 2026 @ 08:53:
Iemand die van bouwsteentjes houdt? Lumbridge castle is te koop nu in bouwsteentjes... 👌
Link?

Is dit een officiele collaboration met Jagex though?
Zie dat niet op die pagina.

edit: Ah is wel een officiele collab dus ja :)

Hij is wel tof :P Ga er even over nadenken haha. Tof voor op de plank

[ Voor 7% gewijzigd door Ricmaniac op 25-01-2026 14:37 ]

• basjuuhhh
Ricmaniac schreef op zondag 25 januari 2026 @ 14:36:
[...]

Is dit een officiele collaboration met Jagex though?
Zie dat niet op die pagina.

Hij is wel tof :P Ga er even over nadenken haha. Tof voor op de plank
Yep, ze delen het ook op hun socials. Ik heb er een besteld, komt pas ergens in Juli helaas...
Ricmaniac schreef op zondag 18 januari 2026 @ 22:59:

[Afbeelding] [Afbeelding]
Iets rustiger weekje gehad maar toch wel wat progressie gemaakt :) met name op de combat skills.
Ben nu 200 levels verwijderd van mijn eerste character waar ik ruime 5 maanden mee gespeeld had. En dat terwijl ik Runecrafting en sailing zogoed als niet gedaan heb.

Quests lopen nog wel ietsjej pietjsje achter maar daar ga ik vanavond nog even aan werken :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3DLv9fC8lCQPIAFEQit4TCLkXYA=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/mQtmZTVtrAGaI3RAI0r4Wsw4.png?f=user_large Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3PDrX2nCdv-drThGAKEBZuMvGa4=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/T6W3r64M8WThrA3VJ2qE1cr5.png?f=user_large

Tevens is OSRS lore ook gewoon super tof vind ik. Hoe de hele wereld van begin tot eind gewoon goed samen blijft hangen. kunnen menig mmo's echt van leren :P

Jammer dat ik daar pas 10 jaar te laat achter kom haha

[ Voor 42% gewijzigd door Ricmaniac op 25-01-2026 22:16 ]

• Rhip
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 23:16
Ik was gisteren weer eens Demonic Gorillas aan het killen en heb bij 400 kills nu mijn eerste zenite shard binnen. Nog zo'n 100 kills over op mijn task, wie weet ben ik lucky genoeg om nog een 2e binnen te slepen haha!

Ben een main, maar probeer zoveel mogelijk gear/spullen wel zelf te verzamelen.

• HeRSteiN
Ik heb eergisteren mijn Woodcutting pet gekregen totaal onverwacht.
Camphor logs aan het cutten en ineens liep er een bever achter mij aan :p

• Jochem1995
Ik probeer Jagex Launcher te downloaden op m'n werklaptop. (Is akkoord om er dingen op te downloaden en prive te gebruiken)

Echter krijg ik na inloggen een lang laadscherm en vervolgens deze melding, ik heb gewoon administrator rechten.

Heeft iemand enig idee om Jagex Launcher werkend te krijgen?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GaYZD_HaPlmmrfS49hQzfY2Bc20=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/facXgAJKM9ZCggpeGZE1tKNA.png?f=user_large

• HeRSteiN
Jochem1995 schreef op maandag 26 januari 2026 @ 12:54:
Ik probeer Jagex Launcher te downloaden op m'n werklaptop. (Is akkoord om er dingen op te downloaden en prive te gebruiken)

Echter krijg ik na inloggen een lang laadscherm en vervolgens deze melding, ik heb gewoon administrator rechten.

Heeft iemand enig idee om Jagex Launcher werkend te krijgen?

[Afbeelding]
Hmm, de melding die je krijgt zou iets met je account aanmelding zijn?
Zit je op je Thuisnetwerk of op je werk? Mss dat de firewall van je werk een block doet naar authenticatie server van Jagex?
Durf het niet zeker te zeggen wat dit is.

• Jochem1995
HeRSteiN schreef op maandag 26 januari 2026 @ 12:59:
[...]

Hmm, de melding die je krijgt zou iets met je account aanmelding zijn?
Zit je op je Thuisnetwerk of op je werk? Mss dat de firewall van je werk een block doet naar authenticatie server van Jagex?
Durf het niet zeker te zeggen wat dit is.
Thanks voor je snelle reactie!

Het lijkt inderdaad dat het met aanmelding van het account moet zijn maar dat heb ik getest en werkt op m'n eigen pc gewoon prima. Zowel op werk als prive netwerk geprobeerd maar nog geen succes.

• HeRSteiN
Jochem1995 schreef op maandag 26 januari 2026 @ 13:03:
[...]

Thanks voor je snelle reactie!

Het lijkt inderdaad dat het met aanmelding van het account moet zijn maar dat heb ik getest en werkt op m'n eigen pc gewoon prima. Zowel op werk als prive netwerk geprobeerd maar nog geen succes.
Dan lijkt het mij toch een beveiliging te zijn dat je werkgever actief heeft staan op de notebook.
Kan je Runelite apart installeren en daar proberen aanmelden met je account?

• Nylato
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 03-02 10:39
Ik heb na redelijk wat jaren mijn account ook weer nieuw leven in geblazen.
Zit er ook aan te twijfelen om dadelijk deadman te spelen al ben ik helemaal niet goed in pvp.

Is het dan toch interessant om te spelen?

• HeRSteiN
Nylato schreef op maandag 26 januari 2026 @ 13:15:
Zit er ook aan te twijfelen om dadelijk deadman te spelen al ben ik helemaal niet goed in pvp.

Volgens de stream van gisteren is het ook voor mensen die niet zo goed zijn in PVP. Echter weet ik niet wat te verwachten, ik heb nooit een deadman gespeeld :D

• Jochem1995
HeRSteiN schreef op maandag 26 januari 2026 @ 13:10:
[...]

Dan lijkt het mij toch een beveiliging te zijn dat je werkgever actief heeft staan op de notebook.
Kan je Runelite apart installeren en daar proberen aanmelden met je account?
Ja idd, balen! Even Runelite getest en daar krijg ik 'Error connecting to server', na paar minuten laden.

Ik log eigenlijk nooit direct in via RuneLite, maar dit is toch gewoon je Email+ww. En dan hetzelfde als je Jagex account? Of mis ik iets?

• HeRSteiN
Jochem1995 schreef op maandag 26 januari 2026 @ 13:20:
[...]

Ja idd, balen! Even Runelite getest en daar krijg ik 'Error connecting to server', na paar minuten laden.

Ik log eigenlijk nooit direct in via RuneLite, maar dit is toch gewoon je Email+ww. En dan hetzelfde als je Jagex account? Of mis ik iets?
Nee, dat zou hetzelfde moeten zijn.
Wel, ik speel OSRS op mijn gsm via 5G want ik kan op mijn werk bvb ook niet connecten met Jagex via Wifi.

• Jochem1995
HeRSteiN schreef op maandag 26 januari 2026 @ 13:45:
[...]

Nee, dat zou hetzelfde moeten zijn.
Wel, ik speel OSRS op mijn gsm via 5G want ik kan op mijn werk bvb ook niet connecten met Jagex via Wifi.
Vanavond even proberen als ik thuis ben, bedankt voor je hulp!

• HeRSteiN
Jochem1995 schreef op maandag 26 januari 2026 @ 13:50:
[...]

Vanavond even proberen als ik thuis ben, bedankt voor je hulp!
No worries :) Succes

Ik zat er ook aan te denken om mee te doen met Deadman inderdaad wat 30 januari begint :D nog nooit gedaan al helemaal nooit gepvp'd :P dus ik zal vrij snel eruit liggen straks haha maar vind zulke events altijd leuk om mee te doen in games.

• HeRSteiN
Ricmaniac schreef op maandag 26 januari 2026 @ 14:47:
[...]

Ik zat er ook aan te denken om mee te doen met Deadman inderdaad wat 30 januari begint :D nog nooit gedaan al helemaal nooit gepvp'd :P dus ik zal vrij snel eruit liggen straks haha maar vind zulke events altijd leuk om mee te doen in games.
Ja, jij als collector van bepaalde dingen kan wel leuke cosmetics verkrijgen als rewards door punten te spenderen in shop :p

Maw:
Recolour van Crystal armour en Bofa
Ander thema voor POH
Teleport animatie

• Inhumanous
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 04-02 19:11
Na een jaar lang locked out te zijn van mijn jagex sinds vandaag mijn accounts weer terug!!! Nu weer lekker verder spelen op de UIM.

Als mensen nog beetje willen kletsen of pvmen mag je me altijd toevoegen of hier een dm sturen.

Ign: Pruimig

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

Eerlijk: nee.
DMM wordt door clans in zijn greep gehouden. Solo gaan spelen is echt onbegonnen werk. Je raakt constant je progressie kwijt ook al train je erg snel. Daarnaast ga jij een paar uur spelen en spelen de clans gewoon 60u/wk of meer in het begin.

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente | Proton $20 referral

• Nylato
True schreef op dinsdag 27 januari 2026 @ 17:22:
[...]

Eerlijk: nee.
DMM wordt door clans in zijn greep gehouden. Solo gaan spelen is echt onbegonnen werk. Je raakt constant je progressie kwijt ook al train je erg snel. Daarnaast ga jij een paar uur spelen en spelen de clans gewoon 60u/wk of meer in het begin.
ik ga het toch proberen wss.
Deze DMM verlies je geen levels op death.
Ook geen bank key.

Dus alles in de bank blijft gewoon veilig en verlies je eigenlijk alleen de dingen die je draagt.
Ik ga gewoon veel skillen voor punten om een cosmetic ofzo te kunnen halen van te punten.

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:49

D4NG3R

kiwi

:)

Clanman Deadman Mode is iig niet mijn ding, maar ik heb in het algemeen al weinig met PKing. :P

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Nylato schreef op woensdag 28 januari 2026 @ 13:05:
[...]

ik ga het toch proberen wss.
Deze DMM verlies je geen levels op death.
Ook geen bank key.

Dus alles in de bank blijft gewoon veilig en verlies je eigenlijk alleen de dingen die je draagt.
Ik ga gewoon veel skillen voor punten om een cosmetic ofzo te kunnen halen van te punten.
Same! Deze DMM is wat toegankelijk lijkt het als ik het zo lees (geen verdere ervaring van mij though)

Faux gaat ook een DMM guide maken voor mensen die geen pvp per se willen doen en puur voor de cosmetic rewards willen gaan. Dus daar ga ik wel gebruik van maken denk ik.

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

Ricmaniac schreef op woensdag 28 januari 2026 @ 13:24:
[...]

Same! Deze DMM is wat toegankelijk lijkt het als ik het zo lees (geen verdere ervaring van mij though)

Faux gaat ook een DMM guide maken voor mensen die geen pvp per se willen doen en puur voor de cosmetic rewards willen gaan. Dus daar ga ik wel gebruik van maken denk ik.
Ah leuk, zie ik je wel bij één van de chokepoints *O*

Deze video heeft wel goeie starting out info. is van OSRS zelf.

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

Oké dan, friendschat of discord server voor DMM? >:)
Ik ga wel weer even spelen.

• Nylato
Ik ga denk ik niet op mijn eigen account spelen maar op die van mijn neefje.
Zodat ik met de mijnetegelijk gewoon normale kan spelen.

Dus ik kan friendschat van data account niet doen.
Maar discord of friendschat eigen account kan wel.

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

Oké even snel een Discord server gemaakt, verwacht zelf wel online te zijn als ik DMM speel de komende tijd. Hulp/feedback wordt gewaardeerd, ben niet super begaan met Discord.
Je kunt je naam aanpassen, wellicht handig om je GoT username + ingame-name aan te houden.
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Nice @True! Ben ook gejoined :)

Laatste 2 dagen zijn er kneiter veel bot bans geweest. concurrent players online is zelfs met zo'n 60-70k gedaald op dit tijdstip vergeleken met afgelopen dagen op dit tijdstip.

Kan het alleen maar applaudiseren!
Maar wel insane dat het zoooo veel bots zijn.

Je ziet het DIRECT aan de markt ook :P
Sommige prijzen stijgen kneiter hard in een paar uur.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2sOmDrN2KQlEMxDgnpvDXd7g-p0=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/Nasp4fTHetVfqxyWqx4g5gqD.png?f=user_large

[ Voor 30% gewijzigd door Ricmaniac op 30-01-2026 15:25 ]

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

True schreef op zondag 17 augustus 2025 @ 23:59:
[...]

Je kunt naar deze opties kijken, ik had voor de leagues vorig jaar een jaartje genomen omdat dat amper verschilde met meerdere maanden via Jagex zelf.
Let op dat dit koppelt met je Steam account en je daar wel het juiste account actief moet hebben:

https://isthereanydeal.co...-1-month-membership/info/
https://isthereanydeal.co...-membership-and-ost/info/
https://isthereanydeal.co...-membership-and-ost/info/
Dit zijn overigens volstrekt legale pakketten met membership omdat het via Steam loopt.

Ik had eind september vorig jaar voor nog geen €53 via JoyBuggy.
Ter info, blijkbaar zijn deze bundles maar 1x te gebruiken per Steam account, gelukkig loop ik er enkel met de 1-mnd membership tegenaan.
Op een andere verkoopsite dan JoyBuggy staat dat ook wel duidelijk vermeld:
"Game Time cannot be applied to an account if you have already purchased it previously."

Edit: en inmiddels ook een refund van JoyBuggy, wel netjes dat ze dat zo snel doen.

[ Voor 11% gewijzigd door True op 30-01-2026 16:08 ]

Holy moly de defender grind ook dus maar gedaan voor deze character en wat een insane luck zeg .

167 KC total.. op mijn andere characters had ik meer dan 500 en 600.
Bronze - 2
Iron - 7
Steel - 7
Black - 29
Mithril - 27
Adamant - 11
Rune - 71
Dragon - 13

---------------------------------------------------------

Dmm tot nu toe nog niet zo leuk gevonden :P Wordt veels te veel geganked. over paar dagen weer proberen denk ik wanneer de menigte mijn combat level uit is. Dus daarom maar gewoon doorgaan spelen op mijn Ironman

[ Voor 5% gewijzigd door Ricmaniac op 01-02-2026 00:21 ]

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

Ricmaniac schreef op zondag 1 februari 2026 @ 00:09:
Holy moly de defender grind ook dus maar gedaan voor deze character en wat een insane luck zeg .

167 KC total.. op mijn andere characters had ik meer dan 500 en 600.
Bronze - 2
Iron - 7
Steel - 7
Black - 29
Mithril - 27
Adamant - 11
Rune - 71
Dragon - 13

---------------------------------------------------------

Dmm tot nu toe nog niet zo leuk gevonden :P Wordt veels te veel geganked. over paar dagen weer proberen denk ik wanneer de menigte mijn combat level uit is
DMM heeft hogere droprates hè ;)

True schreef op zondag 1 februari 2026 @ 00:19:
[...]

DMM heeft hogere droprates hè ;)
Maar dit is niet in DMM

Zojuist voor het eerst Barrows gedaan :D Zonder overheads en in full graceful met lage combat stats :P haha
Ik volg nog steeds die guide van B0aty voor redelijk efficient spelen richting Song of the Elves.

Speelt lekker weg maar man wat spannend af en toe. Dit stuk was echt gemaakt voor kenners van de game volgens mij. Feit dat dit me gelukt is voelt heeel goed haha want werd een paar keer heel krap.

Tijdens het spelen speel ik nog steeds alsof het hardcore is en wil ik gewoon echt niet dood gaan.

Pagina: 1 ... 53 54 Laatste

Let op:
Op GoT spelen we graag spellen volgens de regels, om het leuk te houden ;-)
Houd je dus ook hier op het forum aan de Jagex regels, bots en autotalkers zijn niet de bedoeling!