Ja er komen nerfs aan inderdaad. Omdat dit voor de gemiddelde speler gewoon te moeilijk is =p
Tevens heeft iedereen al wel een reset gekregen nu voor de pacts. En ook krijg je nog een reset als je hueycoatl heb gekilled of nog gaat killen.
Dan kan iedereen in ieder geval nu "gemaakte fouten" herstellen.
Ik kan eigenlijk nog steeds geen keuze maken maar ga er nu maar gewoon voor dat ik iig een beetje gelocked ben anders kan ik nooit kiezen denk ik haha.
Kandarin had ik al gekozen en ga nu gewoon voor Tirannwn en Mortania, dit omdat ik Gauntlet en CG wil leren en sowieso wil ik dat gebied na Song of the elves een beetje leren kennen. En Mortanya zodat ik die noxius halbert build kan gaan en Burrows en ToB kan doen wat ik ook nog nooit gedaan heb.
Tevens heeft iedereen al wel een reset gekregen nu voor de pacts. En ook krijg je nog een reset als je hueycoatl heb gekilled of nog gaat killen.
Dan kan iedereen in ieder geval nu "gemaakte fouten" herstellen.
Ik kan eigenlijk nog steeds geen keuze maken maar ga er nu maar gewoon voor dat ik iig een beetje gelocked ben anders kan ik nooit kiezen denk ik haha.
Kandarin had ik al gekozen en ga nu gewoon voor Tirannwn en Mortania, dit omdat ik Gauntlet en CG wil leren en sowieso wil ik dat gebied na Song of the elves een beetje leren kennen. En Mortanya zodat ik die noxius halbert build kan gaan en Burrows en ToB kan doen wat ik ook nog nooit gedaan heb.
/f/image/G8nLH41sXwcLJi7CFY3xenuo.png?f=fotoalbum_tile)
/f/image/siQhtV7SyaX2QcURW1Fxre2C.png?f=fotoalbum_tile)
/f/image/Q4upjZfkRfWCC3aTbxmo1Eq0.png?f=fotoalbum_tile)
/f/image/t6p3508Ufr0vjrKLDAY28fwq.png?f=fotoalbum_tile)
/f/image/QAZbh5m79PZVNpZMTliiPhwA.png?f=fotoalbum_tile)
/f/image/bgkcv0XYfhrXp0899dGMf746.png?f=fotoalbum_tile)
/f/image/xMAFLXSbIwG4i0Hz1GGx1N8Z.png?f=fotoalbum_tile)
/f/image/fxnun5PPVr2kSk5N4pGQBHXw.png?f=fotoalbum_tile)
/f/image/22lazfx0JotutO32W9ap0qRR.png?f=fotoalbum_tile)
/f/image/TunDjwXVvY5bWdfQilr1f14Y.png?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/J2f0IRnD9XKjX07Jhd0a9TmT.png?f=user_large)
/f/image/ZNgu46GYwK9ygvRD2WVRD87g.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/nDhUY1nrVciSmtFp0pbxZkld.png?f=fotoalbum_large)