Ricmaniac schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 15:02:
Gisteren kalphite queen verslagen en is de eerste keer dat ik uberhaupt die boss gezien had
Was wel tof. Vooral de 2e fase kwam als een verassing haha.
Dit is mijn grid op dit moment.
Vind het nu heel moeilijk om verder te progressen omdat alles zo onbekend is en vind het oprecht ook moeilijk haha.
Kwam bij sepulcher aan en kwam floor 2 niet eens door

en dan moet ik tot en met 5 zelfs.
(dat was sowieso niet gelukt want las dat je 92 agi moest hebben daarvoor en dat had ik toen nog niet maargoed. inmiddels wel dus ga dat denk ik als eerst volgende maar weer proberen.
[
Afbeelding]
Nu je KQ hebt en BP hebt kun je Zulrah met BP verslaan.
Jad is ook te doen.
GWD 1 item is ook prima te doen - overigens had ik die zelf wat later gehaald omdat dat totaal niet efficient was voor mij.
Vorkath is geluk hebben of 50 kc, maar is ook prima te leren.
Hueycoatl is in masses ook echt een eitje (wel meer RNG). Thunder Khopesh spec op één v.d. twee arms, in een mass zie je wel welke het is.
Moons of Peril is echt een mid-boss in OSRS dus die moet je nu ook wel lukken - zeker met Thunder Khopesh doe enkel de slash boss.
Corrupted gauntlet is pittig, maar goed te leren al helemaal in GM/Leagues - je wilt hier even een guide kijken, je wilt lvl 1 full armor halen in de gauntlet je wilt range + mage wapen hebben de rest spreekt voor zich als je een guide kijkt - je haalt 1 pot voor prayer en gebruik de RL plugins: Hunllef Helper, The Gauntlet en Gauntlet Map - als je deze echt pittig vind en wel wil leren stuur een DM dan wil je wel coachen via Discord.
Jal-Zek in Inferno is ook prima te doen, gewoon eaten, eaten, eaten, eaten, eaten, eaten, eaten en achter de pilaren blijven, als je Jad kan kun je ook tot hier komen dit gaat je lukken! Niet vergeten te eten.
Wees je bewust dat heel veel echt gewoon te brute forcen is met
shork maak eventueel een
Sunlight moth mix om te kunnen combo-eaten gezien je Bottomless Brew ook al hebt - die mix is echt 2 minuten werk om die te krijgen fairy: AJP, naar het westen en dan pyre foxes (57 hunter) dat is 26 hp healen in 1 tick.
Aangenomen dat je echt buiten je comfortzone speelt voor alle bovenstaande grids zou ik deze volgorde aanhouden (KQ BP is je nieuwe vriend):
- Zulrah met BP - prima te brute forcen
- Fire cave / Jad ook BP
- Moons of Peril - Thunder Khopesh
- Hueycoatl - Thunder Khopesh & je beste earth spell i.c.m. Devil's element
- Jal-Zek in Inferno - BP en barrage
- Corrupted gauntlet
- GWD item - kan met pech wat grinden zijn qua geluk, werkt beter als je wat meer combat masteries hebt.
Succes!
Edit: als je echt efficient die combat masteries wilt - die je leven overigens een heel stuk makkelijker maken moet je:
- Jad
- Jal-Zek in Inferno
- +1
- CG
- +1
- Vorkath
- +1
- Hueycoatl
- GWD (eerst Hueycoatl i.v.m. auto-unlock quests die GWD access ineens makkelijk maken)
- +1
Oh en als je 100% nieuw bent bij Jad en die eng vindt, identificeer even de twee soorten attacks (mage/ranged) op geluid/actie en oefenen het even voor 5 minuten hier:
https://spacescape20xx.itch.io/tztok-jad-simulator
[
Voor 9% gewijzigd door
True op 04-11-2025 20:32
]