Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• psychodude
  • Registratie: maart 2008
  • Laatst online: 18-06 19:39
Ach, kwestie van blijven spelen en je komt er vanzelf wel met de tijd :p. Sowieso maken events als de huidige sommige skills vrij gemakkelijk te trainen. Summoning bijvoorbeeld nu 88, 89 komt al aardig in de buurt. Hoeft er vrijwel geen fluit voor te doen, beetje chill Netflix kijken en zo nu en dan wat anomalies wegklikken om wat betere xp/hr rate te behouden. Of anders slechts 1 keer per 5 minuten even klikken om ingame te blijven.

• mrc4nl
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 12:07

mrc4nl

Procrastinatie expert

quote:
Jiang153 schreef op woensdag 27 december 2017 @ 19:16:
[...]

Zag het alleen voorbijkomen. :+

Niet eens zin om te spelen aangezien ik toch alleen maar naar Hill Giants oid kan. Voor de rest misschien beetje bij de market staan en hopen dat er mensen shit droppen die ik dan kan rapen om beetje geld te verdienen.

Struggles van de armen. :>
Ik moet zeggen dat ik best veel geld heb binnengeharkt met events, niet heel veel voor hoeven doen. gewoon spelen. ghost weave bijv. Gewoon niet gebruiken, en t wordt vanzelf omgezet in keiharde cash.

Ora et Labora | Life is a Cycle of choices | Dingen gebeuren niet, ze overkomen je | 今日もいい日でありますように

• Jiang153
  • Registratie: oktober 2013
  • Laatst online: 03-06 16:27
quote:
mrc4nl schreef op woensdag 27 december 2017 @ 22:32:
[...]

Ik moet zeggen dat ik best veel geld heb binnengeharkt met events, niet heel veel voor hoeven doen. gewoon spelen. ghost weave bijv. Gewoon niet gebruiken, en t wordt vanzelf omgezet in keiharde cash.
Snap die hele events niet echt. :+

Daarnaast loop ik nu alleen met beetje wizard kleding en een air staff, dus veel kan ik er ook niet mee.

• Inhumanous
  • Registratie: september 2013
  • Laatst online: 12:59
zijn er nog mensen hier die OSRS spelen?

nadat ik maxed ben geworden op RS3 is me intresse bij RS3 wel even weg.

• Teeno
  • Registratie: juni 2007
  • Nu online
quote:
Inhumanous schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 09:32:
zijn er nog mensen hier die OSRS spelen?

nadat ik maxed ben geworden op RS3 is me intresse bij RS3 wel even weg.
Toevallig vandaag weer eens ingelogd met mijn verse OSRS account (Teyno). Alleen nog wat gemined.
Wel lekker tijddodend weer :) nog geen idee waar ik mee moet beginnen.

RS3 ben ik sinds al die fancy updates al tijden klaar mee. Misschien moet ik nog eens inloggen daar om die veteran cape te halen.

-edit, het was alweer even geleden :)-

Teeno wijzigde deze reactie 31-12-2017 10:28 (15%)

• Inhumanous
quote:
Teeno schreef op zondag 31 december 2017 @ 09:58:
[...]

Toevallig vandaag weer eens ingelogd met mijn verse OSRS account (Teyno). Alleen nog wat gemined.
Wel lekker tijddodend weer :) nog geen idee waar ik mee moet beginnen.

RS3 ben ik sinds al die fancy updates al tijden klaar mee. Misschien moet ik nog eens inloggen daar om die veteran cape te halen.

-edit, het was alweer even geleden :)-
[afbeelding]
[afbeelding]
voeg me eventueel toe op OSRS: Naga Jolokia

stuur gerust een pm ingame

• hoi1234
  • Registratie: augustus 2012
  • Laatst online: 18-06 23:50
Heb een ancient effigy gekregen, maar heb 93 crafting of agility nodig en heb dat helaas niet. Kan iemand mij assisten?

Al iemand gevonden

hoi1234 wijzigde deze reactie 02-01-2018 15:30 (10%)

• fredkroketje
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 04-04 15:54
ik kwam toevallig deze post tegen, ik dacht zal eens kijken hoe het nu gaat met RS, na jaren en jaren niet gespeeld te hebben ik ken het nog van vroeger Old School Runecape.

licht het aan mij of is Old School Runescape nog steeds populairder dan de nieuwe?

ben nog behoorlijk vriendloos op RS dus als iemand een beginner toe wilt voegen om gewoon casual te Rssen voeg me dan toe :) (FredKroketje)

• psychodude
Het aantal concurrent users in OSRS is hoger. Het aantal maandelijks actieve spelers in beide games is echter onduidelijk. Ook is slecht inzichtelijk wat de bot/speler verhoudingen zijn in beide versies.

Wel is OSRS populairder op social media, maar dan ook wel weer grotendeels beperkt tot enkel OSRS spelers.

• Inhumanous
quote:
fredkroketje schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 12:25:

licht het aan mij of is Old School Runescape nog steeds populairder dan de nieuwe
Imo wel iets populaider aangezien het combat system etc het uniek maakt. Ook talloze nieuwe updates elke week maakt het intressant.

Wel moet ik zeggen dat de osrs community wel meer toxic is dan de RS3 community

• psychodude
quote:
Inhumanous schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 13:04:
[...]

Wel moet ik zeggen dat de osrs community wel meer toxic is dan de RS3 community
Klein beetje maar ;).

Ach, binnenkort gelukkig een separaat OSRS kanaal. Ik hoop daarmee dat Jagex iig hard op gaat treden tegen de zinloze OSRS trolls op hun Twitch streams.

• Akaendra
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 12:23
Als ik oldschool Runescape hoor dan denk ik nog aan de tijden dat het nog 2d sprites waren :P
Ik zal wel weer eens een keertje inloggen om te zien wat er allemaal bij is gekomen.
ZIjn er nog p2p skills f2p geworden (zoals bijv herblore?)

• fredkroketje
  • Laatst online: 04-04 15:54
ik zal maar even kijken hoelang ik het volhoudt met RS3 anders switch ik wel naar oldschool.

zou ik een invite mogen krijgen voor de RS tweakers clan?

• psychodude
quote:
fredkroketje schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 12:58:
ik zal maar even kijken hoelang ik het volhoudt met RS3 anders switch ik wel naar oldschool.

zou ik een invite mogen krijgen voor de RS tweakers clan?
Bestaat de RS tweakers clan nog is denk ik de vraag. Volgens mij is die namelijk redelijk dood.
quote:
Akaendra schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 13:46:
Als ik oldschool Runescape hoor dan denk ik nog aan de tijden dat het nog 2d sprites waren :P
Ik zal wel weer eens een keertje inloggen om te zien wat er allemaal bij is gekomen.
ZIjn er nog p2p skills f2p geworden (zoals bijv herblore?)
Dat is RS Classic. Overigens ook nog altijd te spelen, krijgt geen maintenance meer.

OSRS is een fork van het destijdse RS2.

In RS3 is recent een extra f2p skill gemaakt, ik dacht fletching? Maar niet helemaal zeker. Speel zelf gewoon als member. Vanuit de community is er wel een zekere vraag om f2p meer te geven. Jagex heeft daar ook wel oor naar. Ook enkele quests zijn recent f2p gemaakt. En nog wat andere zaken. Overigens nog altijd ruimte voor meer. De discrepantie tussen f2p en member is nog altijd erg groot.

Voor OSRS heb ik geen idee hoe het daar zit voor f2p.

• Luukwa
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 11:46
Heuj, 99 smithing is bereikt, tevens 90 agility en 90 runecrafting.
Ook bijna 110 slayer, wat een werk is dat :-)

Soundcloud!

• psychodude
Netjes. Hier met het event van de afgelopen weken summoning 95 aangetikt, bijna 96 gelukt. Nog 133k experience te gaan. Dus dat zal niet lang meer duren voor in ieder geval toegang tot de pack yak.

• Gozertjuhh
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 18-06 23:15
Voor de genen die samen willen spelen en die nog een Nederlandstalige OSRS cc zoeken, join “SonsOfBandos” :). Vrij jonge mature clan met gezellige en behulpzame mensen. Ik ben zelf de leader met nog iemand. Mijn ign: Alex SOB.

Gozertjuhh wijzigde deze reactie 11-01-2018 17:19 (7%)

• Luukwa
Trouwens, hier mijn stats; http://www.runeclan.com/user/Atlanta
Behoorlijk wat exp vergaard in december :3

Soundcloud!

• Inhumanous
quote:
Gozertjuhh schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 17:03:
Voor de genen die samen willen spelen en die nog een Nederlandstalige OSRS cc zoeken, join “SonsOfBandos” :). Vrij jonge mature clan met gezellige en behulpzame mensen. Ik ben zelf de leader met nog iemand. Mijn ign: Alex SOB.
Top aangezien de cc waar ik rond hing tegenwoordig aardig dood is ga ik in jou CC even een kijkje nemen vanavond! En als het bevalt blijf ik uiteraard hangen!!

• Gozertjuhh
quote:
Inhumanous schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 08:47:
[...]

Top aangezien de cc waar ik rond hing tegenwoordig aardig dood is ga ik in jou CC even een kijkje nemen vanavond! En als het bevalt blijf ik uiteraard hangen!!
Nice :)! Je bent van harte welkom, net zoals de rest hier!

Wij hebben ook een discord server waar wij events plannen. Vaak worden events ook gestreamd voor de mensen die niet mee kunnen als ze te laag level zijn. Wie graag in de Discord wil, mag mij PM sturen.

• Inhumanous
quote:
Gozertjuhh schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 10:20:
[...]

Nice :)! Je bent van harte welkom, net zoals de rest hier!

Wij hebben ook een discord server waar wij events plannen. Vaak worden events ook gestreamd voor de mensen die niet mee kunnen als ze te laag level zijn. Wie graag in de Discord wil, mag mij PM sturen.
aan events(bossing) heb ik niet veel aangezien ik een UIM ben :P maar altijd leuk om de streams te kijken ofcourse!

• roelvk123
  • Registratie: september 2016
  • Laatst online: 16-06 17:27
Vind nu pas dit topic, ik speel OSRS :)

• Inhumanous
quote:
roelvk123 schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 19:36:
Vind nu pas dit topic, ik speel OSRS :)
Netjes Roel, wat zijn je goals zoal?

• roelvk123
  • Laatst online: 16-06 17:27
quote:
Inhumanous schreef op zondag 14 januari 2018 @ 09:36:
[...]

Netjes Roel, wat zijn je goals zoal?
Mhh, zie het spel als een leuk tijdverdrijf.
Ben iemand die houd van moneyszzz en clue scrolls, heb nu een elite waarvoor ik weer recipe for disaster moest afmaken. En daarvoor heb je dan weer iets voor nodig en zo blijf ik bezig :P, en anders train ik slayer en boss ik zo'n beetje.

Heb van een oude bekende zijn acc gekregen met maxxed cb speel daar alleen niet op want geeft geen voldoening en moet als ik het memb maak wel een manier vinden om quick cash erop te maken voor bonds terug te verdienen :P

• Meg
  • Niet online

Meg

"HAAA-BERSKY"

Ik ben bezig om 99 Mining te krijgen op mijn failed skiller. :-(

"If you lose your left arm your right arm will be left."
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein
Voorheen bekend onder de naam Markimoo maar aangepast omdat ik wil zijn wie ik ben.

• psychodude
Wat is er gebeurd met attack en strength? :p

Die laatste mining levels zullen voorbij vliegen. Redelijk AFK skill om te trainen.

• Meg
  • Niet online

Meg

"HAAA-BERSKY"

@psychodude onhandig zijn en inderdaad, ben erachter dat het ook met Invention kan. :-)

"If you lose your left arm your right arm will be left."
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein
Voorheen bekend onder de naam Markimoo maar aangepast omdat ik wil zijn wie ik ben.

• Luukwa
Ondertussen 103 invention bereikt, en 111 slayer :3.
24-27feb is er een DPXW, daarvoor heb ik alvast 99 construction ingekocht.

Ik hoop tegen 15 feb mn slayer tab te verkopen om ook 99 crafting te kopen, er zit nu ongeveer 130m aan spul in mn loot tab.

Soundcloud!

• Inhumanous
boom! vd week Firecape gehaald met 60 ranged en shit gear op me UIM :P

• Chazzyy
  • Registratie: december 2011
  • Laatst online: 28-04 14:05
Ik ben onlangs weer begonnen met RS3 (na jaren van inactiviteit) maar heb de smaak wel weer te pakken! :p Ik was benieuwd, is er nog een actieve GoT community op RS3 tegenwoordig ?

• Warmaster88
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 18-06 14:02

Warmaster88

Calvé Pindabaas

Sinds vorige maand weer OSRS aan het spelen, en sinds gister ook weer member.
Kwam er wel pas na een week achter dat ik ge-permamute ben sinds 2013 ergens, terwijl ik van 2010 tot vorige maand inactief ben geweest. Gelijk toen ik member werd heb ik de mute ge-appealed, helaas denkt Jagex hier anders over.
Jammer, dit haalt toch de helft van het plezier uit het spel, aangezien het gehele sociale concept nu verdwenen is.

Ik kwam er pa na 2 weken achter, toen ik al flink gegrind had, hierdoor de keuze gemaakt geen nieuw account te maken en de hoop te hebben dat mijn mute appeal wel geaccepteerd werd als ik member werd.
Helaas, hier baal ik flink van, als ik dit wist had ik niet betaald voor membership.

• erwin26
  • Registratie: januari 2015
  • Laatst online: 24-05 23:47
Snapt iemand iets van de tower puzzle van de nieuwe master clue scrolls op RS3?

Ik kom er echt niet uit en puzzle-solver item werkt er niet op :O

• psychodude
quote:
Chazzyy schreef op maandag 26 februari 2018 @ 11:39:
Ik ben onlangs weer begonnen met RS3 (na jaren van inactiviteit) maar heb de smaak wel weer te pakken! :p Ik was benieuwd, is er nog een actieve GoT community op RS3 tegenwoordig ?
Er zijn een paar actieve spelers, waaronder ik, maar zover ik weet geen ingame GoT guild o.i.d.

• Inhumanous
quote:
erwin26 schreef op maandag 26 februari 2018 @ 17:20:
Snapt iemand iets van de tower puzzle van de nieuwe master clue scrolls op RS3?

Ik kom er echt niet uit en puzzle-solver item werkt er niet op :O
Alt 1 toolkit werkte voor mij op tower puzzles+lockbox puzzles en ook de nieuwe schuif puzzles.

Maar towerpuzzle is volgens mij soort sudoku

• Luukwa
Mijn progress voor DXP = 38m total xp, 4 99s :)

- Construction
- Agility
- Crafting
- Thieving

Soundcloud!

• Inhumanous
quote:
Luukwa schreef op maandag 5 maart 2018 @ 15:19:

- Construction
- Agility
- Crafting
- Thieving
Netjes ik heb niet veel gedaan, nu weer beetje casual aan het spelen. Vermaak me prima met clues! Aangezien ik maxed ben en echt geen dicipline heb om quests te gaan doen

• Luukwa
quote:
Inhumanous schreef op maandag 5 maart 2018 @ 16:22:
[...]

Netjes ik heb niet veel gedaan, nu weer beetje casual aan het spelen. Vermaak me prima met clues! Aangezien ik maxed ben en echt geen dicipline heb om quests te gaan doen
Ik doe laatste tijd alleen maar clue scrolls, echt leuk en verdient aardig.

Soundcloud!

• Inhumanous
quote:
Luukwa schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 09:38:
[...]

Ik doe laatste tijd alleen maar clue scrolls, echt leuk en verdient aardig.
Ja ik ook! Mijn 1e master clue had een amulet of soul ornament kit gaf een waarde aan van 25M maar instant sold voor 41M op de G.E.

• Luukwa
quote:
Inhumanous schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 18:41:
[...]

Ja ik ook! Mijn 1e master clue had een amulet of soul ornament kit gaf een waarde aan van 25M maar instant sold voor 41M op de G.E.
Damn lekker, mijne solde instant voor 38m.

Soundcloud!

• psychodude
quote:
Luukwa schreef op maandag 5 maart 2018 @ 15:19:

- Construction
- Agility
- Crafting
- Thieving
Hehe, netjes. Ik heb het DXP weekend weer niet veel kunnen spelen. Was een weekendje bij mijn ouders vanwege een verjaardag. Enkel in de avond uurtjes een beetje AFK wat corrupted ore staan smithen, ongeveer 3m exp ofzo erbij.

Ach ja, hopen dat de volgende DXP weekend eindelijk weer eens een goede kan worden. Zonder dienst of andere verplichtingen :p.

De laatste tijd sowieso wel redelijk druk bezig met andere dagen, dus weinig tijd voor echt actief RuneScape. Sta veelal een beetje AFK te minen in priff op dit moment. Mining level momenteel 111. Lange tijd zag het er naar uit dat woodcutting mijn eerste 120 zou gaan worden, maar mining is inmiddels woodcutting voorbij.

Met een beetje passive invention leveling daarnaast is dit nu level 95, dit zal in ieder geval vrij vlot 99 zijn. Doortrekken naar 120 zal nog wel even duren voor invention 8)7.

• Luukwa
quote:
psychodude schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 09:45:
[...]

Hehe, netjes. Ik heb het DXP weekend weer niet veel kunnen spelen. Was een weekendje bij mijn ouders vanwege een verjaardag. Enkel in de avond uurtjes een beetje AFK wat corrupted ore staan smithen, ongeveer 3m exp ofzo erbij.

Ach ja, hopen dat de volgende DXP weekend eindelijk weer eens een goede kan worden. Zonder dienst of andere verplichtingen :p.

De laatste tijd sowieso wel redelijk druk bezig met andere dagen, dus weinig tijd voor echt actief RuneScape. Sta veelal een beetje AFK te minen in priff op dit moment. Mining level momenteel 111. Lange tijd zag het er naar uit dat woodcutting mijn eerste 120 zou gaan worden, maar mining is inmiddels woodcutting voorbij.

Met een beetje passive invention leveling daarnaast is dit nu level 95, dit zal in ieder geval vrij vlot 99 zijn. Doortrekken naar 120 zal nog wel even duren voor invention 8)7.
Het enige wat ik doe is AFK armadyl en de clues die ik daarvan krijg x)

Soundcloud!

• Teeno
  • Nu online
Gisteren was ik met OSRS bezig, en toch besloten dat ik verder ga met mijn RS3 account. Hier is nog voldoende aan te doen en ik heb ook weinig zin om met OSRS alles opnieuw te beleven.

Ik ben er nog niet helemaal uit wat ik exact ga skillen, slayer vond ik altijd wel leuk en kan me herinneren dat ik een prayer altar heb gemaakt om prayer naar 99 te tillen.
Voeg me gerust toe.

• Luukwa
quote:
Teeno schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 15:37:
Gisteren was ik met OSRS bezig, en toch besloten dat ik verder ga met mijn RS3 account. Hier is nog voldoende aan te doen en ik heb ook weinig zin om met OSRS alles opnieuw te beleven.

Ik ben er nog niet helemaal uit wat ik exact ga skillen, slayer vond ik altijd wel leuk en kan me herinneren dat ik een prayer altar heb gemaakt om prayer naar 99 te tillen.
Voeg me gerust toe.
Slayer inderdaad tot 99/120, krijg je vanzelf 99 alle CB stats van.
Verder adviseer ik je om 96 herblore en 95 prayer te krijgen, voor overloads en t95 prayers.

Dat kun je trouwens easy betalen met het geld dat 99 slayer op brengt, ik heb nu 49m slayer exp en ongeveer 600m gold verdient.

Luukwa wijzigde deze reactie 09-03-2018 08:01 (8%)

Soundcloud!

• Aschtra
  • Registratie: juni 2012
  • Laatst online: 13:48
Vandaag 99 Fishing. Nog 200k tot 99, still no pet :(
OSRS btw.

edit:

99 fishing is behaald. Geen pet. Nu AFK verder met fletching. Perfect tijdens leren

Aschtra wijzigde deze reactie 13-03-2018 20:39 (52%)

• rsnubje
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 14:05

rsnubje

BDO: Rsnubje

Nou ben ik normaal niet zo van het geluk hebben in games, maar laatst ging ik na lange tijd niks gedaan te hebben met Runescape maar eens Elite scrolls opmaken die ik had verzameld met thieving en de rewards verbaasden me op zn zachts gezegd.

Een Shadow dye EN Ice dye op 1 dag...
En daarna 120 Thieving gehaald :)

Uplay: Red--Death

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Aschtra
Dinsdag voor het eerst een Fire Cape gehaald! Kostte me 3 pogingen, alle 3 lukte de cave, die is niet zo moeilijk. 2x dood bij healers van Jad.

• Teeno
  • Nu online
Weet iemand een goede tactiek om in godwars te overleven? Ik moet voor slayer een aantal Spiritual Warriors die ik bij voorkeur melee, maar ik word daar continu door de bliksem getroffen waardoor ik heel snel door mijn HP geen ga.

• rsnubje
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 14:05

rsnubje

BDO: Rsnubje

Het makkelijkst is een boss item aan te doen van bijv Virtus e.d. zolang het maar van Nex is. Dan vallen de facties je niet meer aan.

rsnubje wijzigde deze reactie 25-03-2018 14:32 (34%)

Uplay: Red--Death

• Statie Geld
  • Registratie: januari 2010
  • Niet online
Iemand in de mood om te Dungen? Ben nu lvl 101 maar zou toch graag lvl 120 aan willen tikken ;)

• Inhumanous
quote:
Statie Geld schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 21:30:
Iemand in de mood om te Dungen? Ben nu lvl 101 maar zou toch graag lvl 120 aan willen tikken ;)
Ik ben niet heel vaak online maar mischien kunnen we bepaalde dagen/tijden afspreken om te dungen?

Ik ben zelf level 100 maar moet ook even naar 120 voor Comp cape

• Teeno
  • Nu online
quote:
rsnubje schreef op zondag 25 maart 2018 @ 14:31:
Het makkelijkst is een boss item aan te doen van bijv Virtus e.d. zolang het maar van Nex is. Dan vallen de facties je niet meer aan.
Gaan we eens proberen, zag net dat (eindelijk) mijn polypore staffs verkocht waren dus een paar M voor gloves kan er wel af d:)b

• Statie Geld
  • Niet online
quote:
Inhumanous schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 16:01:
[...]

Ik ben niet heel vaak online maar mischien kunnen we bepaalde dagen/tijden afspreken om te dungen?

Ik ben zelf level 100 maar moet ook even naar 120 voor Comp cape
Klinkt goed!

Ben momenteel bezig om m'n resterende skills naar nét onder de 99 te krijgen, kan ik ze straks allemaal in 1x inleveren, wekt altijd leuke reacties op (2 jaar geleden ook met 6 skills gedaan tijdens een Double XP Weekend)

• Mauritsvdb
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 18-06 21:32
Ik heb twijfels om weer te gaan spelen. Verder gaan met RS3 (Meukje) of met een hcim verdergaan op oldskool (Neukje, total 40 :+)?

• Inhumanous
quote:
Mauritsvdb schreef op donderdag 12 april 2018 @ 13:43:
Ik heb twijfels om weer te gaan spelen. Verder gaan met RS3 (Meukje) of met een hcim verdergaan op oldskool (Neukje, total 40 :+)?
Ik speel beide van tijd tot tijd, op osrs een Ultimate ironman en op rs3 ben ik maxed en probeer wat afk skills 120 te halen.

• Aschtra
Met een beetje geluk zaterdag mijn 4e 99. Fletching weliswaar maar is er toch weer een bij.
OSRS.

• Winst
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 18-06 22:49
Ben sinds kort weer verder gegaan met m'n HCIM op OSRS (IGN = keileluk). Kijken hoe lang ik het nu weer uit hou. M'n hoofddoel is de quest cape, maar sinds ze Dragon Slayer II hebben toegevoegd, heb ik er een hard hoofd in dat het gaat lukken binnen afzienbare tijd :'(

Winst = Papie = ZeroT0ne

• Saitek
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 11:05
Terug in Nederland na stage, nu weer terug member
Op moment van typen 950k till 99 farming, untrimmed cape

IGN: PhutureNoize

• Saitek
quote:
Gozertjuhh schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 17:03:
Genoeg activiteit inderdaad, ik blijf waarschijnlijk wel hangen :)

• psychodude
Prayer 98 aangetikt vandaag. Volgende skill dicht naar 99. Slow road to max :).

Deze zomer verwacht ik dungeoneering ook eindelijk wat te kunnen gaan raisen met de introductie van PVM dungeons. Benieuwd hoe ze dit verder gaan uitwerken.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Inhumanous
quote:
Saitek schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 13:31:
[...]

Genoeg activiteit inderdaad, ik blijf waarschijnlijk wel hangen :)
Ja ik hang er ook vaak in rond, sommige tijden zijn er wel een hoop kids die blijkbaar maar 1 woord in hun leven hebben geleerd en dat is een vervelende ziekte.....

Maar buiten de kiddos om genoeg activiteit en een paar mensen die zich wel volwassen kunnen gedragen.

Osrs IGN: Naga jolokia (UIMBTW)

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Saitek

Eindelijk is die er

Acties:
  • +1Henk 'm!

• psychodude
Grats. Van het weekend zelf prayer 99 aangetikt. Nog eentje van de lijst on the road to max iig.

• Gozertjuhh
quote:
Inhumanous schreef op maandag 16 april 2018 @ 13:44:
[...]

Ja ik hang er ook vaak in rond, sommige tijden zijn er wel een hoop kids die blijkbaar maar 1 woord in hun leven hebben geleerd en dat is een vervelende ziekte.....
..
Thanks voor de feedback. Word aan gewerkt :).

De SonsOfBandos Discord is trouwens te joinen via: Linkje

Gozertjuhh wijzigde deze reactie 24-04-2018 17:32 (17%)

• D4NG3R
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 14:16

D4NG3R

Beep Beep I'm a Geek

1e trip ooit die ik naar Rex maak met fatsoenlijke gear op OSRS.

*O*

En dan speel je in de avond even weer verder

https://i.gyazo.com/35cfce912058aad7f7394c68c1585594.png

Tis alweer even geleden dat ik > 500K drops heb gehad, laat staan meerdere achter elkaar. :)

D4NG3R wijzigde deze reactie 25-04-2018 23:18 (44%)

Zoek je mensen om mee te gamen, of om gewoon mee rond te stoeien? Kom gerust langs in ons Discord kanaal.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Inhumanous
Gisteren avond een Beta gehad voor Runescape3 Mobile op ios devices.

Helaas piste ik naast de pot met de osrs beta :( daar had ik meer aan.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• -GeeX
  • Registratie: januari 2018
  • Nu online
Hmm, wil eigenlijk wel eens gaan beginnen met Runescape, welke raden jullie mij aan? Oldskool Runescape of de nieuwe? Graphics geef ik niet echt om bij dit soort games! d:)b

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ryada
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 13:11

Ryada

Makeshift gamedev

quote:
-GeeX schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 07:41:
Hmm, wil eigenlijk wel eens gaan beginnen met Runescape, welke raden jullie mij aan? Oldskool Runescape of de nieuwe? Graphics geef ik niet echt om bij dit soort games! d:)b
Verschilt afhankelijk van wat jou leuker lijkt. Maar wat je kan doen is probeer degene die jou interessanter lijkt eerst en mocht dat niks zijn probeer dan de andere versie.
Zelf vind ik OSRS een stuk leuker om te doen zeker icm HCIM. Maar dat is mijn persoonlijke voorkeur.

Steam: Ryada.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• -GeeX
  • Nu online
quote:
Ryada schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 09:15:
[...]

Verschilt afhankelijk van wat jou leuker lijkt. Maar wat je kan doen is probeer degene die jou interessanter lijkt eerst en mocht dat niks zijn probeer dan de andere versie.
Zelf vind ik OSRS een stuk leuker om te doen zeker icm HCIM. Maar dat is mijn persoonlijke voorkeur.
Hmm dat is wel een goed idee inderdaad, is het niet te laat om met Runescape te beginnen? Spel is natuurlijk al heel wat jaartjes actief hehe.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ryada

Ryada

Makeshift gamedev

quote:
-GeeX schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 09:35:
[...]

Hmm dat is wel een goed idee inderdaad, is het niet te laat om met Runescape te beginnen? Spel is natuurlijk al heel wat jaartjes actief hehe.
Wat is te laat? Als jij voor de nummer 1 spot in de leaderboards wilt gaan dan is het idd te laat.
Maar als jij gewoon plezier in het spelletje wilt hebben etc dan is er imo nooit een te laat moment.
Zolang jij plezier in een spel hebt zou dat weinig uit moeten maken :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• -GeeX
  • Nu online
quote:
Ryada schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 09:38:
[...]

Wat is te laat? Als jij voor de nummer 1 spot in de leaderboards wilt gaan dan is het idd te laat.
Maar als jij gewoon plezier in het spelletje wilt hebben etc dan is er imo nooit een te laat moment.
Zolang jij plezier in een spel hebt zou dat weinig uit moeten maken :)
Nee, dat hoef ik sowieso niet te zijn. Gaat me er meer om dat er niet al zoveel dingen te doen zijn dat ik door de bomen het bos niet meer ga zien. Enig idee ook wat te population is qua servers? Het is natuurlijk altijd wel een stuk leuker wanneer ik een guild/clan kan vinden om mee te spelen!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Ryada

Ryada

Makeshift gamedev

quote:
-GeeX schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 10:13:
[...]

Nee, dat hoef ik sowieso niet te zijn. Gaat me er meer om dat er niet al zoveel dingen te doen zijn dat ik door de bomen het bos niet meer ga zien. Enig idee ook wat te population is qua servers? Het is natuurlijk altijd wel een stuk leuker wanneer ik een guild/clan kan vinden om mee te spelen!
Je account kan je op elke server gebruiken, je character is gewoon bruikbaar op elke server :) Ik raad je ook aan https://discord.gg/5TNdF5 te joinen de mensen zijn super relaxed en zijn heel behulpzaam in het beantwoorden van vragen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• psychodude
quote:
-GeeX schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 07:41:
De vraag is met name wat wil je endgame? Indien je PvP minded bent zou ik kiezen voor oldschool. Indien je meer PvM minded ben zou ik nog altijd kiezen voor RS3.

Daarnaast voor beide versies de vraag wil je de meer solistische challenge, dan ironman. Wil je de spanning nog wat verder opvoeren (en heb je een redelijk stabiele verbinding) dan hardcore ironman.

Ook eventueel group ironman voor iig RS3 is een optie om in de gaten te houden, maar nu nog niet beschikbaar.

Buiten dat leent RS, zowel oldschool als RS3 zich er nog altijd prima voor om nieuw te starten.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• -GeeX
  • Nu online
quote:
psychodude schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 12:25:
[...]

De vraag is met name wat wil je endgame? Indien je PvP minded bent zou ik kiezen voor oldschool. Indien je meer PvM minded ben zou ik nog altijd kiezen voor RS3.

Daarnaast voor beide versies de vraag wil je de meer solistische challenge, dan ironman. Wil je de spanning nog wat verder opvoeren (en heb je een redelijk stabiele verbinding) dan hardcore ironman.

Ook eventueel group ironman voor iig RS3 is een optie om in de gaten te houden, maar nu nog niet beschikbaar.

Buiten dat leent RS, zowel oldschool als RS3 zich er nog altijd prima voor om nieuw te starten.
Hmm, PVP is nooit mijn ding geweest in geen enkele mmorpg die ik heb gespeeld. Hardcore lijkt me niet heel ideaal om mee te beginnen toch? Als ik het dan kan vergelijken met Diablo 2 Hardcode ladder. Ik ga vanavond eens beide installeren en kijken wat ik het fijnste vind, de graphics van ORS geven wel meer "gevoel" af dan de nieuwe.

Ik ga eens kijken wat het wordt!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Inhumanous
quote:
-GeeX schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 10:13:
[...]

Gaat me er meer om dat er niet al zoveel dingen te doen zijn dat ik door de bomen het bos niet meer ga zien.
Door het bomen het bos niet meer zien heb je meer bij RS3 dan bij osrs, al die verschillende ability’s met allemaal hun eigen extra’s heel veel quests meer en speciale training methodes.

Osrs is gewoon wat simpeler om in te stappen imo pak een zwaar train att str of deff, bij rs3 heb je een ability bar met elke style weer zijn eigen ability’s met effecten ik speel al 14 jaar Runescape en ben maxed op RS3 maar snap nog steeds weinig van al die ability’s en combat

Acties:
  • 0Henk 'm!

• -GeeX
  • Nu online
quote:
Inhumanous schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 14:42:
[...]

Door het bomen het bos niet meer zien heb je meer bij RS3 dan bij osrs, al die verschillende ability’s met allemaal hun eigen extra’s heel veel quests meer en speciale training methodes.

Osrs is gewoon wat simpeler om in te stappen imo pak een zwaar train att str of deff, bij rs3 heb je een ability bar met elke style weer zijn eigen ability’s met effecten ik speel al 14 jaar Runescape en ben maxed op RS3 maar snap nog steeds weinig van al die ability’s en combat
Hmm, dan misschien toch maar eerst beginnen met Osrs denk ik zo haha. Actieve spelers die ik mag toevoegen als "friend"?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Inhumanous
quote:
-GeeX schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 14:52:
[...]

Hmm, dan misschien toch maar eerst beginnen met Osrs denk ik zo haha. Actieve spelers die ik mag toevoegen als "friend"?
Uiteraard! In game naam: Naga Jolokia

Kwa bossen en pvm zal je niet veel aan mij hebben aangezien ik een Ultimate ironman ben dus moet alles solo doen, wel altijd in voor een praatje of als je vragen hebt schroom niet en stel ze!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• psychodude
Inmiddels invention 99, nog even te gaan tot ware cap. Maar toch, een 99 is een 99 :p. Het aantal resterende skills is bijna alleen nog maar de combat skills. En ook die zijn al aardig onderweg. De road to max komt steeds dichter bij.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Statie Geld
  • Niet online
Ein-de-lijk is het dan zover: later deze maand is mijn account 13 jaar oud, en eerder vanavond heb ik dan eindelijk mijn laatste 4 skills naar 99 weten te tillen *O*

P.s: actie op 1:10 minuten 8)7

Statie Geld wijzigde deze reactie 18-05-2018 20:18 (7%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• psychodude
Gefeliciteerd! :) En dan de grote vraag, hoe nu verder. Al plannen wat je volgende doelen gaan zijn?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Statie Geld
  • Niet online
quote:
psychodude schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 21:36:
Gefeliciteerd! :) En dan de grote vraag, hoe nu verder. Al plannen wat je volgende doelen gaan zijn?
Ik heb eerlijk gezegd geen idee, dit heeft me veel pijn en moeite gekost. Heb van de afgelopen 13 jaar slechts een jaar of 8 gespeeld.

Vrijwel direct toen ik maxed werd sloeg het besef toe dat ik nieuwe doelen moet stellen, maar wil ik dat wel?
Heb nog geen 5 minuten na deze video Runescape afgesloten, voelde alsof het klaar was.

• Inhumanous
quote:
Statie Geld schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 21:39:
[...]

Ik heb eerlijk gezegd geen idee, dit heeft me veel pijn en moeite gekost. Heb van de afgelopen 13 jaar slechts een jaar of 8 gespeeld.

Vrijwel direct toen ik maxed werd sloeg het besef toe dat ik nieuwe doelen moet stellen, maar wil ik dat wel?
Heb nog geen 5 minuten na deze video Runescape afgesloten, voelde alsof het klaar was.
Ik ken het gevoel speel bij elkaar opgetelt al een jaar of 14 15 Runescape af en aan soms wat oldschool tussen door.

Ik heb 2 jaar geleden een nieuw runescape 3 account aangemaakt en de maxcape gehaald afgelopen decemember daarna 2 maanden runescape niet meer aangeraakt en de afgelopen maand alleen van tijd tot tijd wat clues gedaan.

Comp cape halen zou ik nooit want heb eigenlijk een grote hekel aan quests en combat dusja dan gaat de game snel vervelen. Inmiddels 200M fletching xp banked door middel van broad arrows maar of ik dat ooit ga halen ik denk het niet. 13M broad arrows maken voelt als een jaren plan

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Statie Geld
  • Niet online
quote:
Inhumanous schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 11:44:
[...]

Ik ken het gevoel speel bij elkaar opgetelt al een jaar of 14 15 Runescape af en aan soms wat oldschool tussen door.

Ik heb 2 jaar geleden een nieuw runescape 3 account aangemaakt en de maxcape gehaald afgelopen decemember daarna 2 maanden runescape niet meer aangeraakt en de afgelopen maand alleen van tijd tot tijd wat clues gedaan.

Comp cape halen zou ik nooit want heb eigenlijk een grote hekel aan quests en combat dusja dan gaat de game snel vervelen. Inmiddels 200M fletching xp banked door middel van broad arrows maar of ik dat ooit ga halen ik denk het niet. 13M broad arrows maken voelt als een jaren plan
Heb gisteravond m'n membership stopgezet, ik denk dat ik even een pauze in las van +/- een half jaar ;w

• Luukwa
quote:
Statie Geld schreef op maandag 21 mei 2018 @ 08:38:
[...]

Heb gisteravond m'n membership stopgezet, ik denk dat ik even een pauze in las van +/- een half jaar ;w
Pauze? Dat zou ik niet doen.. ze gaan de membership prijzen verhogen naar 13 euro dacht ik.
Ronduit belachelijk, ik heb wel direct membership stopgezet en het spel verwijderd.

Soundcloud!

• psychodude
quote:
Luukwa schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 12:52:
[...]

Pauze? Dat zou ik niet doen.. ze gaan de membership prijzen verhogen naar 13 euro dacht ik.
Ronduit belachelijk, ik heb wel direct membership stopgezet en het spel verwijderd.
Ach, membership is prima te dekken door bonds, dus als je wilt hoef je zelf niets te betalen behoudens speeltijd.

Bovendien is die 13 euro per maand ook weer niet het einde van de wereld. Niet veel hoger dan wat jet nu is.

• Luukwa
quote:
psychodude schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 07:20:
[...]

Ach, membership is prima te dekken door bonds, dus als je wilt hoef je zelf niets te betalen behoudens speeltijd.

Bovendien is die 13 euro per maand ook weer niet het einde van de wereld. Niet veel hoger dan wat jet nu is.
Naja, van 6,99 naar 12,99 vind ik een behoorlijk verschil.. eerst van al 7 naar 10..
En dat je nou echt kunt zeggen dat de content updates goed zijn..

Soundcloud!

• Inhumanous
quote:
Luukwa schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 08:09:
[...]

Naja, van 6,99 naar 12,99 vind ik een behoorlijk verschil.. eerst van al 7 naar 10..
En dat je nou echt kunt zeggen dat de content updates goed zijn..
Ligt eraan hoeveel je speelt, speel je zoon 40 uur per maand in totaal is het ook maar 0,32 cent per uur, ga jij is een uurtje naar de kroeg of een avondje naar de bioscoop daar tel je ook makelijk 12 euro neer voor een film die na 1,5 uur is afgelopen.

• Luukwa
quote:
Inhumanous schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 09:53:
[...]

Ligt eraan hoeveel je speelt, speel je zoon 40 uur per maand in totaal is het ook maar 0,32 cent per uur, ga jij is een uurtje naar de kroeg of een avondje naar de bioscoop daar tel je ook makelijk 12 euro neer voor een film die na 1,5 uur is afgelopen.
Dat klopt helemaal, alleen is het een maandelijke terugkerend iets plus dat de game vol zit met microtransacties en de updates gigantisch tegenvallen.

Geloof me, ik ben bijna maxed op RS3 en heb er zeker 5-7k uur in zitten.

Luukwa wijzigde deze reactie 24-05-2018 10:20 (6%)

Soundcloud!

• Inhumanous
quote:
Luukwa schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 10:20:
[...]

Dat klopt helemaal, alleen is het een maandelijke terugkerend iets plus dat de game vol zit met microtransacties en de updates gigantisch tegenvallen.

Geloof me, ik ben bijna maxed op RS3 en heb er zeker 5-7k uur in zitten.
Maar je kan mocht je even een break willen oid natuurlijk gewoon je membership stop zetten + een bond is 16m? Zeg dat het 35M per maand kost voor membership, als je bijna maxed bent en je doet wat pvm content of slayer heb je in een weekje (plezier) je gratis membership voor de maand eruit.

Ik heb er nu zoon 1500 uur opzitten ingame time en ben maxed de afgelopen 6 maanden heb ik nog nooit echt geld betaald voor member

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Luukwa
quote:
Inhumanous schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 11:05:
[...]

Maar je kan mocht je even een break willen oid natuurlijk gewoon je membership stop zetten + een bond is 16m? Zeg dat het 35M per maand kost voor membership, als je bijna maxed bent en je doet wat pvm content of slayer heb je in een weekje (plezier) je gratis membership voor de maand eruit.

Ik heb er nu zoon 1500 uur opzitten ingame time en ben maxed de afgelopen 6 maanden heb ik nog nooit echt geld betaald voor member
Ik heb nogal moeite met het uitgeven van mn geld binnen RS :*)

Soundcloud!

• psychodude
De prijs is als je het over alle jaren vergelijkt inderdaad verdubbeld, maar vergeet niet dat het maand bedrag voor RuneScape eigenlijk altijd gewoon uitzonderlijk laag is geweest. En microtransactions e.d. zijn er zeer zeker, maar om eerlijk te zijn, "marktconform".

De updates zijn wel wat lackluster, maar bekijk je het in blokken van 3 - 6 maanden, een meer gebruikelijke termijn voor updates, dan valt ook dat eigenlijk reuze mee. Ik stoor mij daar persoonlijk dan ook niet erg aan. En accepteer maar dat dit zo is ten gevolge van de bijzondere playerbase die RuneScape kenmerkt :p.

• Inhumanous
Overgens mensen die hier Runescape
Spelen op een Macbook (air) ?

Ik wil over een maandje een nieuwe laptop aanschaffen en zit heel erg te twijfelen om een Macbook aan te schaffen, gamen doe ik niet echt op me laptop op Runescape na dan.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• eazyurk
  • Registratie: februari 2014
  • Laatst online: 10:13
quote:
Inhumanous schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 15:05:

Ik wil over een maandje een nieuwe laptop aanschaffen en zit heel erg te twijfelen om een Macbook aan te schaffen, gamen doe ik niet echt op me laptop op Runescape na dan.
Ik speel OSRS op mijn Macbook Pro, draait gewoon prima.

• NXTT
  • Laatst online: 14:18
quote:
Inhumanous schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 15:05:

Toevallig de game (RS3) deze week weer opgepikt na jaren afwezigheid én speel op een Macbook Air (2014). Game draait prima, maar soms lijkt het net of er een vliegtuig opstijgt (koeling).

NXTT wijzigde deze reactie 26-05-2018 12:00 (0%)
Reden: Typo

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Hans1990
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 11:00
Na jaren niet gespeeld te hebben (ben eind 2011 gestopt), zit ik nu weer eens te kijken.

Gisteravond eindelijk login weer herinnerd van account. Alles staat er nog zoals het was, total level 2311, combat 130+, 10x 99s. In die tijd best wel high level, maar als ik nu zo rondkijk zie ik mensen die alle skills 200M XP pakken, of bvb super grindy skills zoals runecrafting binnen een week door de 90s heen tillen. Dat was toen ongehoord. Bvb 92-99 betekent "eventjes" 6.5M XP halen met een rate van tientallen k per uur.

Hoe ervaren jullie RS3 voor skillers? Combat interesseert mij weinig. Is de lat nu gewoon verlegd naar het maxen van alles op 99/120? Het voelt een beetje verraden dat je opeens zo snel door alle skills heen kan levelen/rossen, ofwel dat de grote moeite van toen achterhaald is.
En als dat zo is, hoe doen ze dat eigenlijk? :>

Tegelijkertijd heb ik paar duizend uur in dit account zitten, dus opnieuw starten in OSRS is beetje meh. Bovendien, maar ik heb niet exact gekeken (ik las dat ze OSRS ook patchen), maar ik vond RS uit 2007 iets "te" oldschool. Zo vond ik summoning best wel grappig om er bij te hebben.

Hans1990 wijzigde deze reactie 03-06-2018 12:26 (3%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Inhumanous
quote:
Hans1990 schreef op zondag 3 juni 2018 @ 12:24:

Hoe ervaren jullie RS3 voor skillers? Combat interesseert mij weinig. Is de lat nu gewoon verlegd naar het maxen van alles op 99/120? Het voelt een beetje verraden dat je opeens zo snel door alle skills heen kan levelen/rossen, ofwel dat de grote moeite van toen achterhaald is.
RS3 begint in mijn beleving pas als je maxed bent (of op zijn minst max combat) er zijn zoveel bosses de laatste tijd solo/duo/team bosses en ergens deze maand komen de elite dungeons uit nieuwe manier van dungeneering training wat een beetje weg heeft van de Raids uit osrs.

RS3 draait vooral om end game content bosses,comp of master capes halen.

Uiteraard kan dit op een skiller ook maar buiten het eindeloos grinden van skills naar 120 is er niet veel te beleven, ook de meeste manieren waarmee je eventueel je buy able skills will coveren verdienen niet zo goed en snel als pvm content of clues

Edit: uiteraard is voor iedereen de speelstijl anders als jij voldoening haalt uit alleen maar uren grinden voor xp’s en je daar mee vermaakt is het prima toch! Ik wissel het af, 120’s grinden wat clues en bosses tussen door met vrienden en wat D&D tussendoor zo blijft voor mij het spel leuk en gevarieerd genoeg om elke dag wel in te loggen en wat te doen waar ik op dat moment zin in heb

Inhumanous wijzigde deze reactie 03-06-2018 13:24 (16%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Hans1990
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 11:00
Het is niet dat ik combat niet doe (ben geen lv3 skiller), maar PvE en zeker niet PvP ben ik nooit echt gedreven in geweest.
Maar dat was ook deels omdat ik een schijtert was om mijn gear te verliezen ;) Ik gaf min of meer alles uit aan volgende skill grind..

In ieder geval, zo te horen is RS nog redelijk RS gebleven, je moet er uren instoppen om verder te komen. Als ik zo lees is het skillen iets "makkelijker" geworden (om vol te houden?). Opzich vind ik dat niet erg. Ws is de lat alleen iets verlegd van 99 naar 120.

Ik kwam vandaag op Reddit deze GIF tegen in RS reddit. Erg toepasselijk O-)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Inhumanous
quote:
Hans1990 schreef op maandag 4 juni 2018 @ 00:09:
Het is niet dat ik combat niet doe (ben geen lv3 skiller), maar PvE en zeker niet PvP ben ik nooit echt gedreven in geweest.
Maar dat was ook deels omdat ik een schijtert was om mijn gear te verliezen ;) Ik gaf min of meer alles uit aan volgende skill grind..

In ieder geval, zo te horen is RS nog redelijk RS gebleven, je moet er uren instoppen om verder te komen. Als ik zo lees is het skillen iets "makkelijker" geworden (om vol te houden?). Opzich vind ik dat niet erg. Ws is de lat alleen iets verlegd van 99 naar 120.

[afbeelding]
Dood gaan in RS3 is tegenwoordig ook heel anders, als je dood gaat kom je bij death en kan je voor een X bedrag (meestal tussen de 200-800K gold) je spullen terug kopen, ook hebben 99% van de bosses practice mode waar je dus als je dood gaat er geen consequenties aanzitten alleen heb je een kill in practise mode krijg je geen loot, puur om te oefenen dus.

Ik zou zeggen pak het gewoon op! Doe wat je leuk vind en de rest komt vanzelf

Acties:
  • +1Henk 'm!

• True
  • Registratie: april 2011
  • Laatst online: 12:48

True

Dislecticus

Ik heb 'm hoor, heb afgelopen vier dagen nog even de laatste 20 quests (waarvan 10 moeilijke gegrind). Was nog wel pittig met mijn stats zie hier: https://i.imgur.com/hXqVqZY.png

Ik denk zo'n 15-20x dood met Galvek waarvan 2x in de laatste phase door de earth attack. En nog zo'n 10-15x weg geteleport toen BGS niet wilde raken in phase 1.

Monkey Madness 2 was niet bijzonder moeilijk of heel erg lang, Mourning's End 2 is nadat je het door hebt eigenlijk super gemakkelijk, kost alleen wat stams en pray pots.

Ik zit nu een beetje te kijken naar diaries (zonder hoge rc req), construction voor rejuv pool en void voor chinnen.

Steam Profile

Acties:
  • +2Henk 'm!

• psychodude
quote:
Hans1990 schreef op zondag 3 juni 2018 @ 12:24:
Na jaren niet gespeeld te hebben (ben eind 2011 gestopt), zit ik nu weer eens te kijken.

Gisteravond eindelijk login weer herinnerd van account. Alles staat er nog zoals het was, total level 2311, combat 130+, 10x 99s. In die tijd best wel high level, maar als ik nu zo rondkijk zie ik mensen die alle skills 200M XP pakken, of bvb super grindy skills zoals runecrafting binnen een week door de 90s heen tillen. Dat was toen ongehoord. Bvb 92-99 betekent "eventjes" 6.5M XP halen met een rate van tientallen k per uur.

Tegelijkertijd heb ik paar duizend uur in dit account zitten, dus opnieuw starten in OSRS is beetje meh. Bovendien, maar ik heb niet exact gekeken (ik las dat ze OSRS ook patchen), maar ik vond RS uit 2007 iets "te" oldschool. Zo vond ik summoning best wel grappig om er bij te hebben.
Een aantal skills hebben in de loop der jaren wel wat easy mode level methodes erbij gekregen, zeker waar. Zoals bijvoorbeeld runecrafting dankzij runespan. Maar daarbij alsnog, binnen een week door de 90s heen tillen zit er zeker niet voor iedereen bij. Met bij maximale aandacht circa 135k experience per uur zo'n 7.7 miljoen experience is toch alsnog 57 uur. En de weg naar 200m? Tsja, tel uit je winst, nog eens fijn meer dan 1000 uur runespan er bovenop.

Voor de mortals onder ons met een baan, sociaal leven, familie, etc. is het zeker niet zo dat we gewoonweg alles op 200m of zelfs 120 hebben. Het aantal met alles op 200m groeit wel, maar met krap meer dan 350 voor een spel dat al ruim 17 jaar in de running is, is dit aantal nou niet bepaald hoog te noemen :9.

Ik zou je ook vooral niet teveel laten beďnvloeden door het sentiment dat soms op bijvoorbeeld reddit heerst dat tegenwoordig iedereen wel maxed binnen een jaartje, iedereen tegenwoordig wel rondloopt met 5.4b exp, etc. In de praktijk is het namelijk verre van waar. Zelfs het aantal maxed accounts binnen de hiscores (bijna 15.000) valt namelijk nog reuze mee op het totaal (ruim 1.9 miljoen accounts geregistreerd binnen de highscores), en zelfs tegenover het aantal actieve spelers binnen de highscores (in april en mei meer dan 350k). Stellen we dan ook dat alle maxed spelers actief zijn (gegarandeerd niet waar), dan is van de actieve accounts alsnog minder dan 5% maxed. In de praktijk zal dit aandeel eerder rond de 1 - 2% liggen. En het aandeel actieve 5.4b spelers is sowieso dus al niet hoger dan 0.1%.

Dus tsja, hoe doen spelers dat tegenwoordig? Een belangrijk deel is slechts grootspraak. En voor diegene die het wel rap doen, weinig anders dan vroeger. Met 12 ~ 18 uur per dag RuneScape kom je er wel :+.
quote:
Hans1990 schreef op maandag 4 juni 2018 @ 00:09:

[afbeelding]
RuneScape is en blijft inderdaad een grind festijn. Zal ook nooit veranderen. Uiteindelijk is het toch wel een beetje datgene dat RuneScape maakt. Hoewel het de afgelopen jaren qua niveau van content juist op het vlak van PvE duidelijke sprongen heeft gemaakt, en juist datgene toch wel zeker de moeite waard is om te proberen. Gear loss e.d. is tegenwoordig veel minder een issue dan wat het in het verleden geweest is.

Qua skilling content is het nodige nog vrij gedateerd, hoewel sommige dingen ook wel gewoon lastig blijven om echt een andere invulling te geven. Een skill als firemaking is tenslotte lastig ooit echt interessant te maken.

Andere crafting en gathering skills worden mogelijk wel weer interessanter met de nodige reworks, mining & smithing rework, zodra eindelijk klaar bijvoorbeeld. Het is de intentie om daarmee eindelijk deze skills weer rendabel te maken. En waar PvE content dit de afgelopen jaren behoorlijk scheef had getrokken nu ook skills weer een ware kans te geven.

• Inhumanous
Nog wat gezellige (volwassen) RS3 spelers hier op tweakers die van tijd tot tijd een beetje willen bossen,dungeneeren of beetje rond skillen?

Edit: overgens mensen die nieuw zijn in RS3 die zin hebben om mee te gaan naar GWD1 ik wil jullie wel meenemen je mag alle drops hebben/houden. en zo krijg ik wat speciale punten zodat ik een titel kan halen.

Inhumanous wijzigde deze reactie 17-06-2018 07:03 (43%)

Pagina: 1 ... 34 35 36 Laatste

Call of Duty: Black Ops 4 HTC U12+ dual sim LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6 Battlefield V Samsung Galaxy S9 Dual Sim Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank en Intermediair de Persgroep Online Services B.V. © 1998 - 2018 Hosting door True

*