• Willem_48
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 12:34
Nylato schreef op maandag 13 april 2026 @ 13:14:
Ik heb vandaag op de mobiele versie al een paar keer opnieuw moeten inloggen.

normaal onthoud hij dit toch?
Meerdere die er last van hebben?
Er zijn wat problemen inderdaad met de full sign-in na de release van character switching vorige week.

Volgens de discord pagina zijn de meeste problemen gisteravond opgelost.

• AlwaysNick
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 16:22

AlwaysNick

“No pain, no gain.”

Lekker man! Nu door naar DS2?

“Fear is the path to the dark side…fear leads to anger…anger leads to hate…hate leads to suffering.” Yoda

• Madstorm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 01-05 15:02

Madstorm

Derping all the way!

Nou League is los.
Zat net eventjes aantal streamers te kijken, die proberen alles echt zo snel mogelijk en efficiënt mogelijk te doen. Ieder zijn hobby om zo alles stap voor stap te plannen en te volgen, mij niet gezien. Zal waarschijnlijk vanavond wel even opstarten en hier en daar een beginnetje maken. Al weet ik nog compleet niet welke 'route' ik wil volgen, zal vanavond even zien wat voor opties er zijn.
Misschien dat ik er ook wel een kant en klare build bij zoek, aan de snelheid van een aantal personen te zien zal dat er vanavond misschien ook wel zijn (buiten de pre start builds om die er nu al zijn).

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15:39
Ik kan nog steeds niet kiezen wat ik nou met de league wil doen :P Enige waar ik over uit ben zijn me relics maar dps build en Area's kiezen twijfel ik nog over.

Wilderness lijkt me heel cool omdat ik daar normaal nooit kom maar in de league is het PvE in principe.. je verliest niks als je pk'd word enzo. en die crossbow lijkt me gewoon heel leuk :P

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• Madstorm

Madstorm

Derping all the way!

Ricmaniac schreef op woensdag 15 april 2026 @ 14:57:
Ik kan nog steeds niet kiezen wat ik nou met de league wil doen :P Enige waar ik over uit ben zijn me relics maar dps build en Area's kiezen twijfel ik nog over.

Wilderness lijkt me heel cool omdat ik daar normaal nooit kom maar in de league is het PvE in principe.. je verliest niks als je pk'd word enzo. en die crossbow lijkt me gewoon heel leuk :P
Ik denk dat ik voor de dagger van Cerberus ga, ziet er erg vet uit. Hier zal vast iemand een leuke build omheen hebben.
De crossbow van KBD ziet er inderdaad ook erg vet uit, en dan heb je een goed range optie.

Je kan natuurlijk een build maken die een hybrid doet, dus van alles wat, en kan je voor meerdere wapens gaan.

• AlwaysNick

AlwaysNick

“No pain, no gain.”

Ik moet me eerst eens even inlezen want heb al een tijdje niet gespeeld gisteren wel wat gezien met wat relics dat je binnen een korte tijd 99 prayer bent LOL

“Fear is the path to the dark side…fear leads to anger…anger leads to hate…hate leads to suffering.” Yoda

• Winst
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 03-05 09:08
Gister avond 2 uurtjes leagues weten te spelen, kant en klaar plannetje gevolgd voor T3 relic + karamja unlock. Nu wat hunter en dan zie ik wel

Winst = Papie = ZeroT0ne

• Madstorm

Madstorm

Derping all the way!

Gisteren toch minder kunnen spelen, net 1 a 2 uurtjes kunnen spelen. T3 Relic net niet gehaald. Ik heb eerst wat doelloos rond gelopen, daarna toch aantal stappen gevolgd uit Faux zijn planning. Dan zie je toch weer het voordeel van een planning, toen vlogen de punten binnen.

Nu op het werk, met Endless Harvast en Woodsman maar even afk tegen boompjes aan slaan.

• Ricmaniac
Madstorm schreef op donderdag 16 april 2026 @ 08:54:

Nu op het werk, met Endless Harvast en Woodsman maar even afk tegen boompjes aan slaan.
Hoe doe je dat though om lang door te gaan... bij mij stopt die echt heel vaak bij een level up enzo.

• Madstorm

Madstorm

Derping all the way!

Ricmaniac schreef op donderdag 16 april 2026 @ 09:12:
[...]

Hoe doe je dat though om lang door te gaan... bij mij stopt die echt heel vaak bij een level up enzo.
Je kan de AFK logout timer in de settings aanpassen naar 30 minuten. En daarbij in de settings kan je de optie 'Level-up pop-up notification' disabelen, dan gaat hij gewoon door na een level-up.

Je zit bij lange afk tijd natuurlijk nog wel aan de standby timer van de telefoon zelf, die van mij gaat na een 5 a 10 minuten op zwart. Dan verlies ik de verbinding ook, maar ik kan meestal makkelijk binnen 5 a 10 minuten nog reageren of op het scherm klikken.

• Ricmaniac
Thanks die disable level popup wist ik niet.

• Nylato
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 13:08
Beetje AFK fishing aan het trainen en de big swordfish proberen te vangen (al 4000 gevangen maar nog niet jammer genoeg)

Maar wel leuke spoon op de Fishing pet *O*
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/riFIJBLWWedJ-ulHRULZH0Ma_D4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nuK0VPfCsUuhIuxMQcO0ZBsq.jpg?f=fotoalbum_large

• AlwaysNick

AlwaysNick

“No pain, no gain.”

Nylato schreef op donderdag 16 april 2026 @ 11:06:
Beetje AFK fishing aan het trainen en de big swordfish proberen te vangen (al 4000 gevangen maar nog niet jammer genoeg)

Maar wel leuke spoon op de Fishing pet *O*
[Afbeelding]
Is ook niet zo gek met een drop rate van 1/2500 per gevangen swordfish XD

En gefeliciteerd met de Pet :)

• Ricmaniac
Ironman only clan event is zojuist om 11:00 afgelopen en mijn Guardian of the Rift dedication de afgelopen 5 avonden is niet voor niks geweest! :P 2 Bonds gewonnen :D

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dNel4kzx_0OiWOZGv-0fsLrh3vE=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/VsnARvqAWXvFesqoy77lf46w.png?f=user_large

• Ricmaniac
Hoe gaan jullie in league? Ik ga rustig aan nu bijna 900 total level.
Buttler voor het slapengaan nog unlocked maar had even de grimy herb optie geselecteerd.. had niet verwacht dat het zo snel zou gaan en nu al een paar duizend grimy herbs in me bank haha

En ik ben er eindelijk uit met de build.. Wil toch die longrange halbert build proberen. Klinkt gewoon heel cool en dat is ook met veel content wat ik nog niet gezien heb.

Kies dan voor Kandarin, Tiranwn en Mortania

• AlwaysNick

AlwaysNick

“No pain, no gain.”

Ik heb nog niet gespeeld geen tijd en geen zin in gehad haha

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

Ricmaniac schreef op vrijdag 17 april 2026 @ 12:02:
Hoe gaan jullie in league? Ik ga rustig aan nu bijna 900 total level.
Buttler voor het slapengaan nog unlocked maar had even de grimy herb optie geselecteerd.. had niet verwacht dat het zo snel zou gaan en nu al een paar duizend grimy herbs in me bank haha

En ik ben er eindelijk uit met de build.. Wil toch die longrange halbert build proberen. Klinkt gewoon heel cool en dat is ook met veel content wat ik nog niet gezien heb.

Kies dan voor Kandarin, Tiranwn en Mortania
Tot nu toe:
  • EH
  • HF
  • EE
  • TM
  • LA
  • 9800 punte en Wildy unlocked
https://oldschool.runesca...monic_Pacts_League/Relics
17 tasks van mijn volgende area af, Kandarin of Zeah, ben er nog niet helemaal uit.

Met deze pacts:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8l5xvPOZ1aY4gKN0sg0zK2HqvpA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/BW3GvtQx2kXZlHYZCqRVEqvR.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 21% gewijzigd door True op 17-04-2026 18:51 ]

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op zuid | Twente

• AlwaysNick

AlwaysNick

“No pain, no gain.”

Vanavond maar eens proberen. Wat adviseren jullie ga wel veel afk doen :)

• Ricmaniac
AlwaysNick schreef op zondag 19 april 2026 @ 17:51:
Vanavond maar eens proberen. Wat adviseren jullie ga wel veel afk doen :)
Qua perks: Endless Harvest, Hotfoot, Bank Heist, Buttlers Bell, Larcenist, Culling Spree, Flow State, Minion.

Dat is toch wel het meest AFK dat je kan gaan denk ik.
Qua build zou ik focussen op een range of mage build.
Dit is een mogelijk goeie build voor je YouTube: THE AFK SNIPER BUILD GUIDE FOR NOOBS - OSRS Leagues 6

• AlwaysNick

AlwaysNick

“No pain, no gain.”

Ik denk dat het morgen word. Want ineens kwam de groep online voor Arc Raiders. Morgen tijdens WWE maar eens opstarten

• Ricmaniac
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ojcGmgK_xrs4XUL9WwmlrMXctXo=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/aRo47hGqrTMootoM3Nwh0RzD.png?f=user_large

De non combat 200 mill skill is getackeled voor League :P

Nu toch alsnog maar even door thieven voor de pet. Geeft bonus punten haha.
Dit is veruit de makkelijkste skill om te 200millen volgens mij in league als je Larcanist als perk neemt.

• Ricmaniac
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LLVk0QUMtaFDgOJ4CNz_4cWa5SU=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/ubo2IXj65scLzv2Tg2pM3kB7.png?f=user_large

Oh dat was vlot haha :P nou graag ook een keer op mijn normale Ironman
Ik heb wel plezier met league hoor :D

• Winst
Vind deze league een stuk meer nadenken als je niet al te veel tijd hebt en niet blindelings een guide wilt volgen. Ook met de hoeveelheid opties qua combat is zowel de early (< 12 pacts) als de mid game (< 20-25 pacts) niet heel erg makkelijk tenzij je dus tijd hebt (of Thorns specced) en je het niet erg vind je respeccs te gebruiken voordat je beetje in de endgame zit.

Ben nu zelf bewust area unlocks aan het afhouden omdat ik zo makkelijker clues kan doen. Maar dit zorgt ervoor dat ik wat minder makkelijk nieuwe pacts kan verkrijgen.

Maar goed, vind het niet erg ofzo, hou wel van beetje theorycraften en qua skilling is er genoeg te doen (thanks butler)
Ben behoorlijk van plan veranderd en zit nu bijna bij t5 (Abundance, Woodsman, Bank Heist, Butler) door voornamelijk clues en hunter (rumours).

Winst = Papie = ZeroT0ne

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

Winst schreef op dinsdag 21 april 2026 @ 13:23:
Vind deze league een stuk meer nadenken als je niet al te veel tijd hebt en niet blindelings een guide wilt volgen. Ook met de hoeveelheid opties qua combat is zowel de early (< 12 pacts) als de mid game (< 20-25 pacts) niet heel erg makkelijk tenzij je dus tijd hebt (of Thorns specced) en je het niet erg vind je respeccs te gebruiken voordat je beetje in de endgame zit.

Ben nu zelf bewust area unlocks aan het afhouden omdat ik zo makkelijker clues kan doen. Maar dit zorgt ervoor dat ik wat minder makkelijk nieuwe pacts kan verkrijgen.

Maar goed, vind het niet erg ofzo, hou wel van beetje theorycraften en qua skilling is er genoeg te doen (thanks butler)
Ben behoorlijk van plan veranderd en zit nu bijna bij t5 (Abundance, Woodsman, Bank Heist, Butler) door voornamelijk clues en hunter (rumours).
Eens, de pacts zijn heel cool, maar veel verschillende builds zijn early (tot laten we zeggen 10 pacts) gewoon nog onvoldoende om lekker en leuk een echo boss te killen. Ik deed in wildy met water mage pacts er gemiddeld 4 minuten over en moest helaas 20 KBD en 50 (maximum i.v.m. 100% drop chance op 50 kc) echo KBDs voor de crossbow. Dat is ergens iets van 3,5 tot 4 uur aan spelen dat was echt een saaie grind, dat terwijl eerdere leagues er veel meer combat 'buffs' waren early.

Jammer dat ze dit niet ver genoeg zelf uitgetest hebben*, dit hebben ze ook wel erkend in de laatste nieuws/blogpost en op Reddit en er zullen wat veranderingen aankomen donderdag (ipv woensdag) en volgende week woensdag.

*diverse builds bij diverse echo bosses.
Als je daarbij ook nog een pact build gemaakt hebt die eigenlijk helemaal niet goed is, omdat je simpelweg niet goed weet wat goed is, of geen guide volgt moet je respeccen waar je nog geen respec punt voor hebt, dat is inmiddels opgelost met twee extra gratis respecs.

Tot nu toe, Varlamore is heel cool als starting region, maar met name de pacts en de echo bosses zijn niet voldoende goed doordacht, overigens erg tof dat ze hier ook actief wat mee willen doen op zeer korte termijn.

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op zuid | Twente

• Ricmaniac
Ja er komen nerfs aan inderdaad. Omdat dit voor de gemiddelde speler gewoon te moeilijk is =p
Tevens heeft iedereen al wel een reset gekregen nu voor de pacts. En ook krijg je nog een reset als je hueycoatl heb gekilled of nog gaat killen.

Dan kan iedereen in ieder geval nu "gemaakte fouten" herstellen.

Ik kan eigenlijk nog steeds geen keuze maken maar ga er nu maar gewoon voor dat ik iig een beetje gelocked ben anders kan ik nooit kiezen denk ik haha.

Kandarin had ik al gekozen en ga nu gewoon voor Tirannwn en Mortania, dit omdat ik Gauntlet en CG wil leren en sowieso wil ik dat gebied na Song of the elves een beetje leren kennen. En Mortanya zodat ik die noxius halbert build kan gaan en Burrows en ToB kan doen wat ik ook nog nooit gedaan heb.

• Kevin_the_whale
  • Registratie: November 2023
  • Laatst online: 02-05 16:11
Ik ben ook voor Kandarin, Tirannwn, Morytania gegaan, grotendeels om content te leren ook. Zulrah is even inkomen maar kills lukken vrijwel altijd (water mage healing helpt een heleboel!)

Voor de rest 1 Corrupted Gauntlet gedaan voor de pact, pff dat is taai zonder prayer penetration. Morgen maar eens opnieuw proberen met 75% prayer penetration.

Barrows is 1 van de makkelijkste 'bosses' in het spel, zolang je maar prayer points hebt kun je vrijwel niet dood. Gaat ook lekker snel met de Evil Eye teleports.

Ben met mijn build begonnen met water mage en nu aan het uitbreiden naar thorns, heb bijna nergens supplies meer voor nodig. Ben nu 92 slayer dus de pact points beginnen lekker binnen te stromen, zit nu op 25.

Ik ben wel blij met de buffs/nerfs, voelde een beetje stom om een pact point in te moeten zetten voor +1% melee damage terwijl ik geen melee gebruik... Mooi dat daar nu ook accuracy bij zit.

• Roniin94
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 17:05
Hebben ze ergens de aanpassingen gepost? Ik ben voorlopige even gestopt met leagues. Voelde te grindy aan voor een tijdelijk gamemode, ik ben verder gegaan met CA’s in de originele game

Steam: KonKie

• Winst
Na behoorlijk wat zelf plannen heb ik nu denk ik een aardig plan waardoor ik van 4-11dps naar 9-27dps ga afhankelijk van magic defense en vulnerability met maar 12 pacts. Met alleen Kandarin kan ik een 46 prayer bonus krijgen, maar door ook een andere region te unlocken hoef ik weinig te grinden voor deze 12 pacts. Momenteel zit ik nog met Varla en Karamja. Plan is Morytania. Runecrafting naar 85 (95 met abundance) met soul harvest via farming, wrath runes voor wind surge en dan zsm slayer naar 83(93) dan Thermy voor altijd +20dps op alles met maar 13-15 pacts.

Winst = Papie = ZeroT0ne

• Winst

Winst = Papie = ZeroT0ne

• wizai
  • Registratie: December 2013
  • Niet online
Even een paar dagen Vorkath gedaan, ben er nu wel klaar mee :P
Heeft mooi wat prayer xp opgeleverd en zo'n 15M cash!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/j755Is9R1cgURn61KMuA6eCOhCE=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/Hzj874OcDx3j8nHUxxF15MWs.png?f=user_large

Anjunabeats

Pagina: 1 ... 55 56 Laatste

Let op:
Op GoT spelen we graag spellen volgens de regels, om het leuk te houden ;-)
Houd je dus ook hier op het forum aan de Jagex regels, bots en autotalkers zijn niet de bedoeling!