• HeRSteiN
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 16-03 20:31
Ricmaniac schreef op woensdag 25 februari 2026 @ 16:40:
[...]

Ja zelfs op normal doet die wel veel damage als je de attacks niet dodged maarja dat is super makkelijk op normal.

Heb hardmode nog niet gezien maar kan die ook niet doen want dan moet je DT2 hebben gedaan als ik het goed las.
Klopt, moet je DT2 hebben gedaan. Kan ik dus ook niet testen :p
Ben benieuwd naar straks :D
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1KcWlP-cOtvmB_4gCoZwUJVkKk0=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/4A8ZZPRoo5j01LSZNmPMVlq5.png?f=user_large

Deze quest net afgerond. Was een leuke quest om te doen met al die cutscenes enzo :P geinig verhaaltje
En handig om die herb patch unlocked te hebben die geen disease kan krijgen natuurlijk :)

Die vogel op het einde van die quest was wel pittig.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• HeRSteiN
Gisteren Brutus 100x in gehakt geslagen. Cow Slippers en 5 Bottomless Milk Buckets en 2 "defenders" :p
Wil Pet :D

• Nylato
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 17-03 15:11
Gisteren voor de Eerste keer de Dagannoth King Rex verslagen tijdens een slayer task
1e drop meteen een B-ring en drop 24 nog eentje.
Dat is weer een aangename Upgrade voor mijn account :*)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jARqlz1UYZvgmu2iAavpH0mq920=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/mnYW3AHdw2OtbKVuhKWRvUhk.jpg?f=user_large

Vandaag ga ik ook maar naar Brutus om hopelijk ook alle drops te krijgen.

• HeRSteiN
Nylato schreef op donderdag 26 februari 2026 @ 09:25:
Gisteren voor de Eerste keer de Dagannoth King Rex verslagen tijdens een slayer task
1e drop meteen een B-ring en drop 24 nog eentje.
Dat is weer een aangename Upgrade voor mijn account :*)

[Afbeelding]

Vandaag ga ik ook maar naar Brutus om hopelijk ook alle drops te krijgen.
Lekkere ring!
Congrats!

Wat voor account speel jij als ik vragen mag?

• Roniin94
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 22:27
HeRSteiN schreef op donderdag 26 februari 2026 @ 09:15:
Gisteren Brutus 100x in gehakt geslagen. Cow Slippers en 5 Bottomless Milk Buckets en 2 "defenders" :p
Wil Pet :D
Ik ben ook bezig met dezelfde “grind”, helaas nog geen slippers en pet. De CA’s zijn wel binnen:) De xp-rates zijn niet verkeerd, net als Scurrius boosted rates?

Steam: KonKie

• HeRSteiN
Roniin94 schreef op donderdag 26 februari 2026 @ 09:43:
[...]

Ik ben ook bezig met dezelfde “grind”, helaas nog geen slippers en pet. De CA’s zijn wel binnen:) De xp-rates zijn niet verkeerd, net als Scurrius boosted rates?
Hoe heb jij die 2sec kill gedaan ? :D
Dharok bomb?

Moet nog 2 CA's :(

• Roniin94
HeRSteiN schreef op donderdag 26 februari 2026 @ 09:56:
[...]

Hoe heb jij die 2sec kill gedaan ? :D
Dharok bomb?

Moet nog 2 CA's :(
Een dragon hallberd gekocht en na een paar pogingen lukte het hiermee al. Eerst met een dds geprobeerd, maar de hitsplats moeten tegelijkertijd verschijnen. Andere CA is dat je niet aangevallen mag worden?

Die CA van niet geraakt worden was erg makkelijk om te doen. Je hebt een paar plekjes waar je kan safespotten als ranged. Ik deed het bij die steen southeast. en dan hoef je alleen uit de weg te gaan wanneer hij Growl doet en vervolgens dus charged. Want dan charged Brutus door de steen heen

• gbspeel
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 03:29
Grappig dat meerdere spelers de Cow willen farmen. Bij ons in de GIM ook twee. Te makkelijk om het niet te doen en de drop rate voor de pet valt ook heel erg mee met 1/1000.

De CA van 2 seconden is me nog niet gelukt. Vanavond de d-halberd tip van @Roniin94 eens proberen :)

• HeRSteiN
gbspeel schreef op donderdag 26 februari 2026 @ 13:19:
Grappig dat meerdere spelers de Cow willen farmen. Bij ons in de GIM ook twee. Te makkelijk om het niet te doen en de drop rate voor de pet valt ook heel erg mee met 1/1000.

De CA van 2 seconden is me nog niet gelukt. Vanavond de d-halberd tip van @Roniin94 eens proberen :)
De tip van @Roniin94 lukt weldegelijk. Ik heb alle CA's nu.
Echter merkte ik wel dat mijn eerste 2sec kill niet telde voor CA, mijn 2de 2sec kill dan weer wel.

Happy hunting!

• Roniin94
323 kills verder, maar Beef is binnen! Nu verder met andere combat achievements om de hard tier te bereiken

• baracortez
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 17-03 16:18
Hoi mede Scapers!

Een poos geleden is het gegaan over het oprichten van een Tweakers Clan. Hierover werd toen gezegd dat het beheren ervan teveel werk is. Zelf ben ik ook een niet al te actieve speler om mij hiermee bezig te houden.

Wat dan wel? Chat-Channels. Zelfde principe als de Clan-Channels, maar dan zonder clan. Je hebt een host welke het kanaal runt. Door de naam van diegene in te typen kom je in laatstgenoemde Chat-Channel.

Ik heb een account aangemaakt met de naam: Tweakers HQ . Lekker herkenbaar en makkelijk te onthouden. Voel je vrij om in de chat te komen en een babbeltje te maken, af te spreken samen te bossen/skillen of gewoon puur samen online hetzelfde spel te spelen waar wij allemaal zo fan van zijn.

Misschien is het binnen een paar weken of maanden alweer doodgebloed, maar het gaat mij erom nu een optie te bieden/hebben waarin we elkaar zo laagdrempelig mogelijk kunnen bereiken in game.

Vanuit mijn standpunt brengt dit ons Tweakers net wat dichter bij elkaar in het spel. Zodat er met kortere lijntjes gecommuniceerd en afgesproken kan worden. Gewoon voor de gezelligheid.

Veel plezier en tot in game? O+ :D

Baracortez

• basjuuhhh
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 18:31
baracortez schreef op zondag 1 maart 2026 @ 18:30:
Hoi mede Scapers!

Een poos geleden is het gegaan over het oprichten van een Tweakers Clan. Hierover werd toen gezegd dat het beheren ervan teveel werk is. Zelf ben ik ook een niet al te actieve speler om mij hiermee bezig te houden.

Wat dan wel? Chat-Channels. Zelfde principe als de Clan-Channels, maar dan zonder clan. Je hebt een host welke het kanaal runt. Door de naam van diegene in te typen kom je in laatstgenoemde Chat-Channel.

Ik heb een account aangemaakt met de naam: Tweakers HQ . Lekker herkenbaar en makkelijk te onthouden. Voel je vrij om in de chat te komen en een babbeltje te maken, af te spreken samen te bossen/skillen of gewoon puur samen online hetzelfde spel te spelen waar wij allemaal zo fan van zijn.

Misschien is het binnen een paar weken of maanden alweer doodgebloed, maar het gaat mij erom nu een optie te bieden/hebben waarin we elkaar zo laagdrempelig mogelijk kunnen bereiken in game.

Vanuit mijn standpunt brengt dit ons Tweakers net wat dichter bij elkaar in het spel. Zodat er met kortere lijntjes gecommuniceerd en afgesproken kan worden. Gewoon voor de gezelligheid.

Baracortez
Top idee! Ik ben gejoined, speel niet veel, en zit normaal in een andere nl clan. Maar wel gezellig om af en toe te babbelen :*)

Ingame name: Karaf

• HeRSteiN
Hoi mede Scapers!

Baracortez
Een vriend en ik zijn ook lid :)
Ook gejoined :) thanks voor het aanmaken etc.

Momenteel alleen even een break van Osrs voor een paar weekjes denk ik.
Misschien dat ik veel sneller alweer start maar voor nu het idee even een korte pauze

• JessetjeNL
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 16-03 14:23
Hoi mede Scapers!

Baracortez
Top! Zou vanzelf ook gaan joinen. :)

• baracortez
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 17-03 16:18
Ah wat tof lui! Leuk om te lezen dat er zo enthousiast op gereageerd wordt!

Als je mij een DM wilt sturen met je RS naam, zal ik je toevoegen op het account zodat je een smiley bij je naam krijgt in de Chat-Channel. Dan zijn de ''geverifieerde'' Tweakers te herkennen onderling. :)

• gbspeel
Gisteravond was ik bezig met m'n herblore-voorraad weg te werken. Dit doe ik zonder plugin en aangezien het geen dagelijkse kost is, raadpleeg ik dan vaak de wiki. Dat moest anders vond ik. De tag-tab herblore werd in het leven geroepen:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/S6ci53wTQ-q3erPU5zIvhhO-SUk=/234x176/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bqSUcbw8nQAqWq4StjAXu9lU.jpg?f=fotoalbum_medium
code:
1
banktags,1,herblore,227,layout,0,233,1,19662,3,23962,7,229,16,12695,18,227,19,269,20,2436,21,2440,22,2442,24,2436,26,227,27,259,28,221,32,2440,34,227,35,263,36,225,40,2442,42,227,43,265,44,239,48,3040,50,227,51,2481,52,3138,56,2444,58,227,59,267,60,245,64,2434,66,227,67,257,68,231,72,6685,74,227,75,2998,76,6693,80,2452,82,227,83,2481,84,241,88,5952,90,227,91,259,92,6051,93,5974,94,25644,95,229,96,12625,98,227,99,3016,100,12640,104,3016,106,227,107,261,108,2970,112,6470,114,227,115,255,116,21622
Voel je vrij er gebruik van te maken :)

Ook voor andere skills en activiteiten heb ik tag-tabjes. Zal ze een keer verzamelen in een foto-album voor de liefhebber.

Edit: ik heb alleen clean herbs op de bank en geen unfinished pots, want dat vind ik zonde van de bank space.

[ Voor 4% gewijzigd door gbspeel op 02-03-2026 14:41 ]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AG2HEhCmA2ctwjShenFyF2ILpuc=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/G4oXCZEP1pZRnXP7Bx9Ylndw.png?f=user_large

Terug van mijn break :P duurde een stuk korter dan ik dacht haha
Miste OSRS te veel

LOL deze terugkeer was meant to be! haha

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HRsva2PxdF99rqZCtwe2y09Yup8=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/Cz0X8h6eFACnPpXsMXrJNgqb.png?f=user_large

• HeRSteiN
Ricmaniac schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 19:54:
[Afbeelding]

Terug van mijn break :P duurde een stuk korter dan ik dacht haha
Miste OSRS te veel
Welcome back ! =D

• HeRSteiN
Ricmaniac schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 19:59:

[Afbeelding]
Nice! Op welke KC heb jij Beef ontvangen?
HeRSteiN schreef op maandag 9 maart 2026 @ 11:46:
[...]

Nice! Op welke KC heb jij Beef ontvangen?
152 maar een paar daarvan waren F2P kill toen ik niet wist dat de pet alleen maar voor member kan droppen.
Maar dat waren er niet meer dan 20. Dus alsnog super vroeg :D

Moet nog steeds de slippers though

Dacht nu weer lekker een beetje afk te salvagen tijdens drukte maar heb de Sloop unlocked..

Holy moly wat kost dat veel aan mats om die sloop helemaal mahogany te maken :P
Alleen de hull zou al 400k aan planks kosten.

Hou het denk ik maar bij mijn skiffje :P

[ Voor 9% gewijzigd door Ricmaniac op 09-03-2026 13:44 ]

• HeRSteiN
Ricmaniac schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 19:59:

[Afbeelding]
Is dat een Rune platebody met mithril legs en helm? Of lijkt het gewoon zo?
Heb je nog geen Barrows gear etc?
HeRSteiN schreef op maandag 9 maart 2026 @ 14:32:
[...]

Is dat een Rune platebody met mithril legs en helm? Of lijkt het gewoon zo?
Heb je nog geen Barrows gear etc?
klopt haha nog geen moeite gedaan voor gear :P dit toevallig liggen dus daarom aangedaan gezien het me beste combat stats gaven.

• gbspeel
Ricmaniac schreef op maandag 9 maart 2026 @ 13:44:
Dacht nu weer lekker een beetje afk te salvagen tijdens drukte maar heb de Sloop unlocked..

Holy moly wat kost dat veel aan mats om die sloop helemaal mahogany te maken :P
Alleen de hull zou al 400k aan planks kosten.

Hou het denk ik maar bij mijn skiffje :P
Als je een hoop gp wilt maken: martial salvage is je vriend. Je kan je daar helemaal suf alchen. Voor je het weet heb je twee ironwood sloops, een ironwood skiff en een ironwood raft :)
Oke dan ga ik daar uiteindelijk wat naartoe werken.
Moet eerst wat bij elkaar gatheren om een sloop te maken van Teak dan denk ik want het scheelt gewoon veel sailing xp als ik nu gelijk al met 2 salvaging hooks kan werken enzo. Worth de investment denk ik.

• gbspeel
Ricmaniac schreef op dinsdag 10 maart 2026 @ 12:45:
Oke dan ga ik daar uiteindelijk wat naartoe werken.
Moet eerst wat bij elkaar gatheren om een sloop te maken van Teak dan denk ik want het scheelt gewoon veel sailing xp als ik nu gelijk al met 2 salvaging hooks kan werken enzo. Worth de investment denk ik.
Ja, echt een aanrader. Heb al 40M bij elkaar geharkt met salvaging. Het is ongetwijfeld de makkelijkste moneymaker voor irons. Zodra je een adamant helm hebt, kan je helemaal los :)

• HeRSteiN
gbspeel schreef op dinsdag 10 maart 2026 @ 13:58:
[...]

Ja, echt een aanrader. Heb al 40M bij elkaar geharkt met salvaging. Het is ongetwijfeld de makkelijkste moneymaker voor irons. Zodra je een adamant helm hebt, kan je helemaal los :)
Amai, das wel dik :D Hoelang ben je zo al aan het salvagen dan?

• gbspeel
HeRSteiN schreef op dinsdag 10 maart 2026 @ 15:34:
[...]
Amai, das wel dik :D Hoelang ben je zo al aan het salvagen dan?
Euhhh, wel een paar weken achtereen. Op een gegeven moment ga je over naar opulent salvage voor hetzelfde idee. Neem daar je seed box, herb sack, gem bag en een chisel mee.

Bij lvl 93 rook ik de cape en ben ik doorgegaan. Ik zet het aan terwijl ik aan het werk ben of huishouden doe. Als m'n cargo hold vol zit verwerk ik een deel zolang ik tijd heb.

Pro-tip: bouw bank chests op Sunbleak Island en Buccaneers' Haven.

Edit: van de gp heb ik voor 5M aan gold ore gekocht t.b.v. m'n smithing. Ook verdampt er genoeg gp met construction training, plus wat @Ricmaniac al zei: high-level onderdelen voor je bootjes zijn duur.

[ Voor 14% gewijzigd door gbspeel op 10-03-2026 15:54 ]

De Bond & Membership prijzen gaan veranderen :(
https://secure.runescape....ice-change?oldschool=true

Kort samengevat komt het hierop neer.

Membership wordt duurder
De prijs van nieuwe memberships gaat omhoog.

Voorbeeld (VS-prijzen):
12 maanden: van $99.48 → $131.88 per jaar.

Ook maandprijzen stijgen.
Sommige abonnementstypes verdwijnen
Met name 6-maands abonnementen worden geschrapt in de nieuwe structuur.

Bonds worden duurder
De prijs om bonds met echt geld te kopen gaat omhoog.
Bonds blijven hetzelfde werken: je kunt ze kopen met echt geld, verkopen voor GP, of gebruiken voor membership.

Grandfathered prijzen blijven bestaan
Mensen die al een actieve subscription hadden vóór de wijziging kunnen hun oude lagere prijs houden zolang ze niet stoppen.

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

Ricmaniac schreef op dinsdag 10 maart 2026 @ 22:30:
https://secure.runescape....ice-change?oldschool=true

Kort samengevat komt het hierop neer.

Membership wordt duurder
De prijs van nieuwe memberships gaat omhoog.

Voorbeeld (VS-prijzen):
12 maanden: van $99.48 → $131.88 per jaar.

Ook maandprijzen stijgen.
Sommige abonnementstypes verdwijnen
Met name 6-maands abonnementen worden geschrapt in de nieuwe structuur.

Bonds worden duurder
De prijs om bonds met echt geld te kopen gaat omhoog.
Bonds blijven hetzelfde werken: je kunt ze kopen met echt geld, verkopen voor GP, of gebruiken voor membership.

Grandfathered prijzen blijven bestaan
Mensen die al een actieve subscription hadden vóór de wijziging kunnen hun oude lagere prijs houden zolang ze niet stoppen.
TL;DR:
1 maand (of per maand betalen) gaat van €12,50 naar €13,50 in NL.

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op zuid | Twente

• gbspeel
Ricmaniac schreef op dinsdag 10 maart 2026 @ 22:30:
Voor een spel dat al 25 jaar bestaat, wekelijkse updates en QoL-upgrades doet, plus regelmatig nieuwe content. Ik heb het er voor over.

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Oompa-Loompa 💩

gbspeel schreef op dinsdag 10 maart 2026 @ 23:40:
[...]

Voor een spel dat al 25 jaar bestaat, wekelijkse updates en QoL-upgrades doet, plus regelmatig nieuwe content. Ik heb het er voor over.
Dunno... WoW is 13 euro per maand (als je per maand betaald). Hiermee word RS dus duurder dan WoW. En met WoW heb je ook een MMO met veel historie, en kan je meerdere characters per account maken. Daarbij gaat vooral de 12 maanden prijs erg omhoog, van 90 euro naar 120 euro. Dat is niet meer dan een euro per maand extra. En op reddit zie ik ook een vergelijking gemaakt worden met FFXIV waar je voor hetzelfde bedrag per maand (en eens per zoveel jaar een expension kopen) veel meer PvE content updates krijgt.

Ik heb de afgelopen tijd af en toe een maandje genomen als er nieuwe content was die mij interessant leek. Denk dat ik dat maar blijf doen...

[ Voor 16% gewijzigd door Gropah op 10-03-2026 23:52 ]

Ja met zoiets als dit vind ik ook dat RS een membership wel jagex accountwide mag maken..
Maarja dat gaan ze al helemaal niet doen als dit ze al in gang hebben gezet natuurlijk.

Zal vast komen door de "integrity roadmap" van RS3.. Daar verliezen ze nu inkomste mee natuurlijk

• gbspeel
Als je je daar goed bij voelt, is dat toch helemaal prima?

Als je wil, kan je met één character name OSRS en RS3 spelen. Twee aparte spelervaringen. Sommigen vinden ze beide leuk. Een paar oude clangenoten van me zijn bij RS3 blijven hangen (wat er grafisch fantastisch uitziet, qua spelervaring is het anders) en de rest is gestopt of naar OSRS gegaan.

Zoals m'n zus (ook OSRS-speler) mooi zei: het spel moet jou dienen, niet andersom. Tot nu toe heb ik nog voor twee characters memberships draaien: eentje uit de oudheid, waarbij de prijs niet wijzigt. M'n echt actieve account, ja die begint duurder te worden, net als alle andere zaken. Echter haal ik meer (uren) plezier uit OSRS dan een Netflix-abonnement dat inmiddels maandelijks € 16 euro per maand moet kosten met een beetje beeldkwaliteit. Netflix zal hier eerder sneuvelen dan OSRS ;)

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

Ricmaniac schreef op woensdag 11 maart 2026 @ 00:26:
Ja met zoiets als dit vind ik ook dat RS een membership wel jagex accountwide mag maken..
Maarja dat gaan ze al helemaal niet doen als dit ze al in gang hebben gezet natuurlijk.

Zal vast komen door de "integrity roadmap" van RS3.. Daar verliezen ze nu inkomste mee natuurlijk
Een alternatief: standaard prijs x1,5 voor tot 10 characters en je kunt er niet tegelijkertijd op ingelogd zijn, dan voorkom je ook direct de account sharing argumenten. Wil je per se op twee characters spelen (bijv. IM en main tegelijkertijd) prima, maar dan moet je ze niet koppelen.

In dit geval zal ik zonder problemen mijn membership jaren achter elkaar laten lopen. Of ik speel even een bronzemanmode account of ik level een pure om te pk'en. Lijkt mij wel prima, maar de data engineers van Jagex zullen dit vast nagerekend hebben en zijn uitgekomen op het simpelweg verhogen van de prijs, mensen stoppen toch niet als ze al spelen >:)

• HeRSteiN
Moet eerlijk zeggen dat het bij mij wel wringt.

Ik speel enkel OSRS eigenlijk (Buiten af en toe een match Hunt Showdown (PS5))
Echter kan ik me niet vinden in een prijsverhoging van +30€ voor jaar sub.

Daarom heb ik ook mijn sub geannuleerd en ga zien wat de toekomst brengt (momenteel loopt hij nog tot okt)

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

HeRSteiN schreef op woensdag 11 maart 2026 @ 12:03:
Moet eerlijk zeggen dat het bij mij wel wringt.

Ik speel enkel OSRS eigenlijk (Buiten af en toe een match Hunt Showdown (PS5))
Echter kan ik me niet vinden in een prijsverhoging van +30€ voor jaar sub.

Daarom heb ik ook mijn sub geannuleerd en ga zien wat de toekomst brengt (momenteel loopt hij nog tot okt)
No way dat ik een oud abonnement zou opzeggen als die nog loopt. Ik zou die puur laten lopen tot sept en dan de afwegen maken of je het dan opzegt. Als je het nu opgezegd laat ben je straks je goedkopere prijs kwijt. En ja tuurlijk, stemmen met de voeten, maar als jij in het najaar graag speelt mag je ineens +30€ dokken. :9

• HeRSteiN
Heb pas jaar sub sinds vorig jaar, dus kom niet in aanmerking voor "goedkopere" sub. Voor mij is het sowieso volle pot :( Anders had ik dit niet gedaan inderdaad.

• Nylato
Ik ben dit jaar begonnen maar vond de oude prijs al redelijk (nooit echt een subscription game gespeeld.)

Maar had toen eventjes gegoogeld en toen via eneba ofzo een 12 month membership kaart gekocht voor ~65 euro.
Ik denk als puntje bij paaltje komt en wil volgend jaar in Januari doorgaan. Ga ik die tactiek wss weel volgen :)

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

Nylato schreef op woensdag 11 maart 2026 @ 14:47:
Ik ben dit jaar begonnen maar vond de oude prijs al redelijk (nooit echt een subscription game gespeeld.)

Maar had toen eventjes gegoogeld en toen via eneba ofzo een 12 month membership kaart gekocht voor ~65 euro.
Ik denk als puntje bij paaltje komt en wil volgend jaar in Januari doorgaan. Ga ik die tactiek wss weel volgen :)
Is dat die via Steam?
Zo ja, dat kan niet die is 1x per steam account te gebruiken (zowel de 1, 6 en 12 maand). Zie ook een eerdere post van mij hierover.

• Nylato
nee is niet via Steam.
Is een code die je dan op de runescape site kan inwisselen voor membership

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Oompa-Loompa 💩

True schreef op woensdag 11 maart 2026 @ 14:38:
[...]

No way dat ik een oud abonnement zou opzeggen als die nog loopt. Ik zou die puur laten lopen tot sept en dan de afwegen maken of je het dan opzegt. Als je het nu opgezegd laat ben je straks je goedkopere prijs kwijt. En ja tuurlijk, stemmen met de voeten, maar als jij in het najaar graag speelt mag je ineens +30€ dokken. :9
Als ik het goed heb begrepen is de grandfathered prijs is alleen als je voor september 2024 een abo had. Als je na die tijd een abbo hebt afgesloten (en dat lijkt zo gezien er 30 euro verhoging word genoemd wat de meeste recente verhoging is), dan moet je bij de volgende renewal de nieuwe prijs betalen.

• Beagon
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16-03 00:12
True schreef op woensdag 11 maart 2026 @ 14:59:
[...]

Is dat die via Steam?
Zo ja, dat kan niet die is 1x per steam account te gebruiken (zowel de 1, 6 en 12 maand). Zie ook een eerdere post van mij hierover.
Om de Steam key daarna nog een keer te gebruiken:
- maak een nieuw Steam account aan
- koppel je je RS account met dat Steam account
- Activeer de key in Steam
- Login op je RS account
Boem, je hebt de membership

- Ontkoppel van het steam account en gooi dat steam account in de prullenbak.

• Stefan1232
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 17-03 15:36
Beagon schreef op woensdag 11 maart 2026 @ 15:16:
[...]

Om de Steam key daarna nog een keer te gebruiken:
- maak een nieuw Steam account aan
- koppel je je RS account met dat Steam account
- Activeer de key in Steam
- Login op je RS account
Boem, je hebt de membership

- Ontkoppel van het steam account en gooi dat steam account in de prullenbak.
Zijn er momenteel nog aanbieders die het aanbieden? Afgelopen keer via eentje aangeschaft voor 6 maanden en die loopt bijna af. Maar deze site heeft ze (momenteel) niet. Kan ook te maken hebben met de prijsverhoging natuurlijk en dat het nieuwe aanbod nog komt.

• Beagon
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16-03 00:12
Stefan1232 schreef op donderdag 12 maart 2026 @ 11:11:
[...]

Zijn er momenteel nog aanbieders die het aanbieden? Afgelopen keer via eentje aangeschaft voor 6 maanden en die loopt bijna af. Maar deze site heeft ze (momenteel) niet. Kan ook te maken hebben met de prijsverhoging natuurlijk en dat het nieuwe aanbod nog komt.
Gister kon ik er een stuk of 4 opnoemen... Nu zijn ze allemaal duurder of out of stock :/
Pagina: 1 ... 54 55 Laatste

Let op:
Op GoT spelen we graag spellen volgens de regels, om het leuk te houden ;-)
Houd je dus ook hier op het forum aan de Jagex regels, bots en autotalkers zijn niet de bedoeling!