Op facebook:
http://www.facebook.com/RuneScape?sk=wallRuneScape
Hi guys, we are aware that the game has gone down we are doing all we can to resolve the issue. Thanks for your patience ~Mod Scorpion
--
RuneScape
Hi again guys, quick update: Your savegame will not be lost if you have been disconnected – if you are still in the game then please keep playing! The login problem should be solved shortly~Scorpion
--
RuneScape
Hello again guys!! We’re having issues with our core hosting providers – they are looking into it but we still have no timeframe. We really appreciate your patience while we work to resolve this.~Zach
[ Voor 70% gewijzigd door Thrilled op 11-04-2011 20:38 ]
[ Voor 4% gewijzigd door Thrilled op 11-04-2011 21:21 ]
+6 gp each, en zelfs op 132 koopt het niet
Verwijderd
edit: toch niet, alleen het joinen duurde een uur.
edit 2:
[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2011 16:15 ]
Verwijderd
(vlag etc. komt later, dit is nog maar een ruw begin zeg maar)
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2011 20:33 ]
Je ziet idd iets over het hoofdThrilled schreef op woensdag 13 april 2011 @ 07:17:
Ik zit me een beetje in te lezen om straks flink yew longbows te gaan high alchen.. maar kzie dat nature runes zo'n 150gp op de GE zijn, en ze leveren 223 gp op als je die nats zelf high alched.. waarom doet niemand dat dan??Voor elke nature rune die je high alched kan je weer een nieuwe kopen, en je maakt zo'n 70 gp winst per stuk... of zie ik nou iets over het hoofd?
Het is nog vroeg hè
Nothing to see here people, moving on..!
Verwijderd
Verwijderd
natuurlijk wil ik geen noob zijn dus level ik combat ook...
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2011 14:15 ]
NiceVerwijderd schreef op woensdag 13 april 2011 @ 13:29:
Deze middag het eerste verdieping van mijn huisje zo goed als afgewerkt (de kamers) nu de inrichting nog, portals ed.

iemand toevallig tips?
Verwijderd
Zolang je er maar plezier in hebt.
Verwijderd
(als je veel geld wilt krijgen, begin meteen aan farmen en slayer)
Als er een java applicatie wordt geopend draait deze over het algemeen uiterst traag, dit viel mij als eerste op bij runescape maar ook bij bijvoorbeeld minecraft dat ook op java draait gaat het niet bijzonder soepel.
Heeft iemand hier ook problemen mee of mee gehad en eventueel een oplossing?
KEVIN DIERKX | DISTORTED FUSION | GITHUB
Wat je kan proberen is de Runescape client downloaden, deze kan je hier vinden: http://www.runescape.com/kbase/guid/Downloads_and_Wallpapersgybrus schreef op donderdag 14 april 2011 @ 19:29:
Ik heb sinds een tijdje een macbook en ik loop tegen een akelig probleem op waar ik zo snel geen oplossing kan vinden.
Als er een java applicatie wordt geopend draait deze over het algemeen uiterst traag, dit viel mij als eerste op bij runescape maar ook bij bijvoorbeeld minecraft dat ook op java draait gaat het niet bijzonder soepel.
Heeft iemand hier ook problemen mee of mee gehad en eventueel een oplossing?
Ik weet alleen niet of deze werkt op een macbook aangezien ze het een windows client noemen.
Verder zou je kunnen proberen om OpenGL te gebruiken ipv DirectX. (als directx al werkt op een mac).
Heb je geprobeerd de laatste versie van Java te downloaden?
Probeer eens een andere browser.
Eventueel via bootcamp windows 7 draaien en dan spelen? Al dan niet via de client van Jagex?
EDIT: Kijk ook eens hier: http://services.runescape...ums.ws?25,26,886,61969949
[ Voor 4% gewijzigd door Franko P. op 14-04-2011 20:39 ]
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
En voor welk Barrows setje ga je?Thrilled schreef op donderdag 14 april 2011 @ 23:15:
Lekkere voorraad yew longbows aan het fletchen.. bijna level 90 dus dat gaat lekker, straks volle bak high alchen en dan eindelijk mn barrows setje
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
speel het in safari met geen enkel ander tabblad open! als je hiernaar switcht krijg je een memory leak en crashed de game.
vaak houdt hij mn quad core ook redelijk bezig, met alle instellingen op high en op resolutie 1600x900 zijn mn 4 cores allemaal voor ±60% bezet, dan speelt hij wel erg soepel. het kan dus zijn dat jouw core2duo het niet trekt.
Een mac gebruikt zowieso openGL, directx is alleen voor windows.
De windows client gaat uiteraard niet werken op een Mac. wat misschien helpt is ff in spotlight te zoeken op java preferences, dan bij general in te stellen dat hij java een eigen proces geeft.
[ Voor 5% gewijzigd door dragon4ce op 15-04-2011 09:05 ]
Omdat het kan.
qua f2p moet ik hier toch ff op reageren (ik vermoed dat raxious niet meteen members gaat?)Verwijderd schreef op donderdag 14 april 2011 @ 16:27:
probeer pure te worden als je wild pk'envooral pure range is zeer leuk en verdiend zeer veel
![]()
(als je veel geld wilt krijgen, begin meteen aan farmen en slayer)
Als je pvp wilt doen en je wilt nog iets verdienen: Doe duel arena ipv wildy. Wildy in f2p is veel te gebalanceerd om het uit te baten. Duel arena daarentegen
deze stats zijn perfect wat mij betreft voor duel arena:
ranged 45
dungeoneering 50
defence 40
magic 45
str/att : boeien niet
+ dragon slayer
Het is moeilijk om al dragonslayer en dungeoneering te doen zonder al teveel lvls te krijgen, maar het is mogelijk. Met deze stats (ranged gaat natuurlijk wel iets omhoog) heb ik +- 3m verdient, en dat is voor f2p niet slecht
ik dacht ergens te hebben gelezen dat ze de cape hebben verweidert van die tele gast. en iemand die bijna alle essence bots heeft ontworpen ze nog geen update heeft gegeven.Frerk schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 09:49:
Wat is er met p ess aan de hand man o_O
+6 gp each, en zelfs op 132 koopt het niet
Haha super mooi, lekker mass bannen die daar blijven staan! Zoiets mogen ze vaker doensaveljos schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 15:15:
[...]
ik dacht ergens te hebben gelezen dat ze de cape hebben verweidert van die tele gast. en iemand die bijna alle essence bots heeft ontworpen ze nog geen update heeft gegeven.

Summers end complete zonder dood te gaan! En een nieuw schildje
Nu nog wat geld verdienen voor een armadyl setje en ik ben klaar voor GWD! Ohja en atk en def nog trainen >.<
Verwijderd
ReFresh F5 schreef op zaterdag 16 april 2011 @ 17:00:
[afbeelding]
Summers end complete zonder dood te gaan! En een nieuw schildje
Nu nog wat geld verdienen voor een armadyl setje en ik ben klaar voor GWD! Ohja en atk en def nog trainen >.<
Waar heb je je 4 keer 100K xp op gegooid?
Verwijderd
Prayer, alle vier.Franko P. schreef op zaterdag 16 april 2011 @ 22:39:
While Guthix Sleeps was inderdaad een geweldige quest.
Waar heb je je 4 keer 100K xp op gegooid?
Heb afgelopen dagen ook nog Void stares back (100k prayer reward) en Blood runs deep (450k prayer reward) gedaan, dus gratis 74-bijna 81 prayer geleveled
3 leuke capejes erbij(SW cape, Attack cape en mijn Thieving cape is getrimmed)
Zal straks even screentjes posten
Op 70 prayer is het dat niet echt waardVerwijderd schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 10:49:
hmm frerk had het persoonlijk op prayer gedaan, attack is simpel... prayer daarintegen
Verwijderd
Nja, leverde mij toch zon ~150k pray xp op rond lvl 70Frerk schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 15:52:
[...]
Op 70 prayer is het dat niet echt waardIs sowieso geen xp waar ik wakker van lig, wou eigenlijk de SW cape, en kwam er later achter dat 70 zeal zoveel xp was.
Verwijderd
hmmm, heb er wel last van dat RS het verschrikkelijk traag doet bij mijPimorez schreef op woensdag 20 april 2011 @ 12:06:
Hmm, ligt het aan mij of staan er op het moment op heel veel plekken mensen stil? Niet alleen bij de bank, maar ook buiten Varrock West bank, daar binnen net om het hoekje etc.
Gelukkig zijn er daardoor(?) wel minder firemakers, en is het makkelijke voor mij om bij Varrock West bank te firemaken =] Nog iets meer dan 55k willow logs volgens mij voor 99 firemaking! (Zit nu op 94 met 6% gok ik)
Vastgelopen bots door het een of het ander wssPimorez schreef op woensdag 20 april 2011 @ 15:41:
Nee dat is het niet, ik heb mensen echt 15min en zelfs langer compleet stil zien staan terwijl ik anderen gewoon zag lopen, firemaken, banken etc.
Gelukkig zijn er daardoor(?) wel minder firemakers, en is het makkelijke voor mij om bij Varrock West bank te firemaken =] Nog iets meer dan 55k willow logs volgens mij voor 99 firemaking! (Zit nu op 94 met 6% gok ik)
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2011 21:19 ]
Meteen je wachtwoord veranderen. Ik hoop voor je dat alles op je bank staat en dat je een pincode hebt ingesteld...Verwijderd schreef op donderdag 21 april 2011 @ 21:18:
Huh, weird, kan al een halfuur niet inloggen, zegt: Your account hasn't logged out from its last session. Try again in a few minutes
Verwijderd

Oh en mn verac setje staat stoer op mn lelijke dragon boots
Verwijderd
Verwijderd

(sorry zeer slechte kwaliteit... weet niet waarom)
ik denk oke, leuk. (heb er al 1 en dacht dat je er maar 1 kon blijkbaar niet.)
... even later kom ik nog iets leuks tegen

>.< denk niet dat dit ooit eerder is voorgekomen
Recipe for disaster! Da's een erg leuke quest imho, de rewards zijn erg leuk en vooral de barrows gloves die je unlocked zijn erg handig.Thrilled schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 14:30:
Blij dat ik niet de enige was, RS loopt erg instabiel heb ik het idee de laatste dagen.. ben nu nog volle bak bezig met de quest waarbij je 8 verschillende maaltijden moet regelen voor die pipo's die vast zitten in de tijd (ff de naam kwijt van de quest..)
Dat is wel inderdaad erg zo bij die quest, die heeft veel andere quests als requirement. Is zelf de manier waarop ik een questfan ben geworden, heerlijk om gewoon in een dag ff een paar quests te halenmaar kwam erachter dat ik voor 3 personen eerst wat andere quests moet voltooien en voor die quest ook weer een andere quest.. dus op een gegeven moment weet ik niet meer waar ik voor bezig benMaar het houdt me wel lekker bezig, ik scoor wat QP's en mn lijstje quests wordt steeds groener..
Mwa, is niet zo heel bijzonder. Ik heb er ook nog een sloot van liggen toen ik een paar jaar geleden nog wel eens KBD ging huntenVerwijderd schreef op zaterdag 23 april 2011 @ 01:11:
oke, gebeurd me net ff wat raars ik ga ff rondje kbd doen, nee nee ik kreeg geen visage. maar ik kreeg na een tijdje opeens een net zo zeldzame en zo niet zeldzamere drop, kbd heads (die ik al heb)
[afbeelding]
(sorry zeer slechte kwaliteit... weet niet waarom)
ik denk oke, leuk. (heb er al 1 en dacht dat je er maar 1 kon blijkbaar niet.)
... even later kom ik nog iets leuks tegen
[afbeelding]
[afbeelding]
>.< denk niet dat dit ooit eerder is voorgekomen
Verwijderd
Nouja, je kan heel veel hallen in je huis bouwen en ze allemaal ophangenPatriot schreef op zaterdag 23 april 2011 @ 04:22:
Voor zover ik begrijp is het na de 1e keer ook een best wel nutteloze drop.. Je kunt er dan toch niks meer mee?
[ Voor 100% gewijzigd door arcanis op 25-06-2018 19:36 ]
Niet dus, Rune Platebody, Rune Platelegs, 14 Lobsters, Magic Shortbow en 7x Nardah Teleport

[ Voor 22% gewijzigd door Pimorez op 23-04-2011 23:34 ]
Die gaan hier allemaal op prayRoD schreef op zaterdag 23 april 2011 @ 21:37:
Runecraften met rune essense? Daar heb je tegenwoordig toch effigies voor?
[ Voor 100% gewijzigd door arcanis op 25-06-2018 19:36 ]
ik had mn allereerste clue scroll, en moets op cmb 66 3x sara wizard verslaan en 2x double agent. op een gegeven moment moest ik een blue d'hide chaps dragen. daarvoor had ik lvl 50 ranged nodig, ik voor 450k steel knifes gekocht en gaan trainen, na 6 uurtjes lvl 50 ranged. toen kreeg ik:
-14 biscuits
-rune long
-rune crossbow
totale waarde: 36k.....
echt een dik FAIL moment...
Omdat het kan.
Gelukkig had ik 1x een Double Agent en 1x een Sara Wizard. Wel heb ik een simpele quest moeten doen, wat achteraf niet nodig bleek.
Zolang ik er niet teveel tijd aan besteed vind ik het best
20 clue's opgelost -> max reward 110k
Vroeger kreeg ik mooi een paar pages of trimmed, zelfs een keer TA vambs
Verwijderd

En de tering wat krijg ik een hekel aan de quest 'Monkey Madness'... 20 keer in die jail beland, dan ben ik weer de verkeerde soort aap, ik blijf teleporten en stuff verzamelen! Heb er echt genoeg van, maar wil zo graag mn Recipe for Disaster afkrijgen! Op naar mijn tweede, goede greegree -_-
/edit
LOL, ein-de-lijk mijn Monkey Madness quest af, moet ik voor Recipe for Disaster 3 verschillende greegree’s hebben. Ik nog een keer zo’n greegree regelen van een lastige aap, blijkt dat OOK de verkeerde te zijn.. schijnbaar moet ik zo’n supergorilla afmaken.. dat wordt mijn 4e greegree.. kheb het gehad met dat eiland!
[ Voor 42% gewijzigd door Thrilled op 02-05-2011 08:59 ]
Verwijderd
maar nice
http://img813.imageshack.us/img813/9545/110503195044.png
http://img130.imageshack.us/img130/1690/110503195522.png
http://img171.imageshack.us/img171/183/110503200206.png
http://img17.imageshack.us/img17/1500/110503200433.png
Hier zijn de 3 drops + alles samen, want joost vertrouwt het niet..
Verwijderd
Nee, was ff een rekenfoutjeDutch-gabber schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 20:17:
Hier zijn de 3 drops + alles samen, want joost vertrouwt het niet..
Completionist cape = YouTube: Completionist (UBER) Cape Emote and Stats!! [Capes of Distinction]
vind ze opzich wel vet, had nog iets groter gekunt=p
Verwijderd
en iemand nog tips om met met 10hp pure 99range te halen 99 mage heb ik nu al.
cannon range had ik al bekeken maar das veeeelste duur. 1m voor 80k xp ofzo.
If water polo was easy, it would be called football
Verder heb ik een gilded altar, zie je wel langs komen in de clanchat van joostanovic
Verwijderd
ga cannonen bij bijvoorbeeld chaos druids, hier krijg je herbs en zo kom je eigenlijk wel weer op een kleine winst uit met een beetje geluk (ook een ranarr spawn).waldpyk schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 12:32:
iemand hier die een gilded altar heeft? en mij ff 600 bones kan laten doen dan ben ik eindelijk prayer 60 XD.
en iemand nog tips om met met 10hp pure 99range te halen 99 mage heb ik nu al.
cannon range had ik al bekeken maar das veeeelste duur. 1m voor 80k xp ofzo.
Soul wars kan inderdaad ook maar gaat je heel erg lang duren.. heeel errugg langgg.
Op GoT spelen we graag spellen volgens de regels, om het leuk te houden ;-)
Houd je dus ook hier op het forum aan de Jagex regels, bots en autotalkers zijn niet de bedoeling!