Hm hoe blijven jullie op de hoogte van de updates? Die capes zijn helemaal aan mij voorbij gegaan..vanavond maar eens even kijken of ik al 5 jaar speel dan.. weet haast zeker van wel
Updates worden gewoon op de frontpage geplaatst. Eventueel kun je die in je rss-reader gooien zodat je automatisch op de hoogte wordt gehouden. Ook wordt het vaak op Twitter gepost.Thrilled schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 16:43:
Hm hoe blijven jullie op de hoogte van de updates? Die capes zijn helemaal aan mij voorbij gegaan..vanavond maar eens even kijken of ik al 5 jaar speel dan.. weet haast zeker van wel
Makkelijk zat dus
Verwijderd
Waarvoor heb je die arma chain zo hard nodig dan?Verwijderd schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 15:31:
mocht er iemand nog een starved ancient effigy hebben van herblore, ik wil die voor je assisten krijg je nog 100k van mij erbij ook
![]()
herblore xp nodig maar eerst ff me arma chain terug dus ja dit lijkt me goede oplossing
Vandaag 99 def gehaald, nu maar eerst eens goed bezig gaan voor m'n examens alvorens ik geld ga verdienen voor 99 prayer en summoning...
Verwijderd
ja ziet er gewoon vet uit en de stats zijn ook niet miswimjongil schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 16:53:
[...]
Waarvoor heb je die arma chain zo hard nodig dan?
dus ja puur en alleen voor de show en een klein beetje voor de stats dan
Je solo'd ze?
Hoeveel kan je er zo per trip killen?
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
Verwijderd
Ja, ik solo ze. En per trip kom ik zo aan de 15-20 kills. Wordt alleen maar meer als ik 88 summoning hebFranko P. schreef op zondag 08 mei 2011 @ 09:23:
Je solo'd ze?
Adverture log (voor members)RoD schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 20:10:
Helaas kan je dat niet zien. Ik zou wel willen weten wanneer ik mijn account heb gemaakt. Weet in ieder geval dat ik zo ongeveer in aanmerking komt voor de veteran cape voor tienjarigen. Hopelijk komt die snel uit.
Quitscape hier. Zoveel bots en geen zin meer om te lvlen. Voor mij had wildy/stake/free trade weg mogen blijven. Misschien als het weer winter is dat ik weer zin heb
Verwijderd
hoe heette je ingame eigenlijk?ReFresh F5 schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 14:18:
Quitscape hier. Zoveel bots en geen zin meer om te lvlen. Voor mij had wildy/stake/free trade weg mogen blijven. Misschien als het weer winter is dat ik weer zin heb
Daar staat hoe lang je aaneengesloten hebt gespeeld, dat dat bij RoD ook in de buurt komt van de 5 jaar wil niet zeggen dat dat de leeftijd van zijn account is
Laidback Luc
Total playtime hèPatriot schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 16:02:
[...]
Daar staat hoe lang je aaneengesloten hebt gespeeld, dat dat bij RoD ook in de buurt komt van de 5 jaar wil niet zeggen dat dat de leeftijd van zijn account is
Ja, dat zeg ik dus, dat is NIET de leeftijd van je account. De leeftijd van je account rekenen ze natuurlijk vanaf het moment dat je registreerde, de total playtime is de tijd dat je in totaal online bent geweest op je char.
Ik zei voor de grap dat RoD zijn total playtime toevallig ook 5 jaar was, daar reageerde jij op alsof ik niet snapte dat ik het over total playtime had. De grap is dat 5 jaar aaneengesloten wel erg veel is, en zelfs bij RoD niet het geval is.
Inderdaad, vijf jaar heb ik zelfs niet weten te presteren
Wel weet ik dat mijn account rond de 10 jaar oud is
Verwijderd
Time Played:
69 days 13 hours
dit vind ik nog best lang... niet in verhouding met me oude vaste game (252 dagen, 7 uur, 12 minuten en 7 seconden
) maar oke kan ermee door >.<
69 days 13 hours
Verwijderd
Lol, ik heb nog minder
: 67 days en 3 hours.
Ben eigk wel benieuwd hoeveel RoD écht heeft
.

Ben eigk wel benieuwd hoeveel RoD écht heeft
[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2011 15:28 ]
Ik zit volgens mij aan de ~200 dagen met mijn 2 accounts samen. Straks nog eens kijken thuis, will edit.
Ik heb 210 dagen op m'n main...ReFresh F5 schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 15:36:
Ik zit volgens mij aan de ~200 dagen met mijn 2 accounts samen. Straks nog eens kijken thuis, will edit.
Vandaag Vesta Long gekregen van revenants, verkocht voor 48m. Tikt lekker aan, samen met een royale gift van een vriend zit ik nu aan de 170m!
Verwijderd

Woah, nicewimjongil schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 19:24:
[...]
Ik heb 210 dagen op m'n main...![]()
Vandaag Vesta Long gekregen van revenants, verkocht voor 48m. Tikt lekker aan, samen met een royale gift van een vriend zit ik nu aan de 170m!
Wist niet dat die dingen zo duur waren

Ze zijn dan ook belachelijk goedVerwijderd schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 19:31:
![]()
[...]
Woah, nice.
Wist niet dat die dingen zo duur waren.
Zonet een vesta skirt gekregen. Gek is dat, ik ben eigenlijk altijd arm geweest, op een paar momenten na, maar als je eenmaal geld hebt, stroomt het geld opeens binnen
Nee hoor, en als ze langskomen stellen ze voor mij niet zoveel voor. Ik ben lvl 134 en de meeste pkers daar zijn lvl 90-110.JohnBQ schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 00:16:
Toch eens bij die revenants langs gaan lol![]()
Kom je daar alleen niet veel PKers tegen?
[ Voor 6% gewijzigd door wimjongil op 13-05-2011 08:56 ]
Geef mij dan eens wat geldwimjongil schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 22:02:
[...]
Gek is dat, ik ben eigenlijk altijd arm geweest, op een paar momenten na, [b]maar als je eenmaal geld hebt, stroomt het geld opeens binnen :?[b]

Net met 3 man bij DK's geweest:

Kan iemand vertellen hoe zo een uitklap menu moet? het is niet
code:
1
| [spoiler][/spoiler] |
Mijn outfit als de mager:

Tweede trip: (moest snel weg)

[ Voor 25% gewijzigd door Dutch-gabber op 13-05-2011 22:05 ]
Verwijderd
k'dacht ff wat green dragons killen
opeens valt een lvl 98 me aan (slim) helaas was meneer vergeten protection prayer aan te houden ... dit was het resultaat 

Altijd leuk als je een pk'er ownt die denkt dat hij jou wel even aankan.Verwijderd schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 20:10:
k'dacht ff wat green dragons killenopeens valt een lvl 98 me aan (slim) helaas was meneer vergeten protection prayer aan te houden ... dit was het resultaat
[afbeelding]
[afbeelding]
Hmm, leuk, gister is er iemand op de één-of-andere manier op mijn account gekomen.
Wordt dus weer leuk geld verdienen om m'n willow logs voor 99 FM terug te kopen
Echter is de emotionele waarde van dit account/de items vele male hoger
Wordt dus weer leuk geld verdienen om m'n willow logs voor 99 FM terug te kopen
Echter is de emotionele waarde van dit account/de items vele male hoger
[ Voor 19% gewijzigd door Pimorez op 14-05-2011 23:45 ]
Zou kunnen dat ie dacht dat je een bot was. Zijn veel bot-hunters (aka pruts-pk'ersVerwijderd schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 20:10:
k'dacht ff wat green dragons killenopeens valt een lvl 98 me aan (slim) helaas was meneer vergeten protection prayer aan te houden ... dit was het resultaat
[afbeelding]
[afbeelding]
Verwijderd
het feit dat ik zij "don't even think about it" is denk genoeg om te laten zien dat ik geen bot benRoD schreef op zondag 15 mei 2011 @ 02:35:
[...]
Zou kunnen dat ie dacht dat je een bot was. Zijn veel bot-hunters (aka pruts-pk'ers) tegenwoordig.
ik heb nu 700m, denken jullie dat het slim is om alles te investeren in raw matterials? bijvoorbeeld water rune, earth rune, oak logs, zodra jagex iets doet tegen bots schieten de prijzen weer x4/x6 omhoog.
Ik ben bang dat je dan wel een aantal maanden zo niet jaren kunt wachten op zo een verandering, gezien het feit dat botters nu al niet gebanned worden.
Verwijderd
hmmm nee weet zeker dat dat geen goed idee is, ik zou persoonlijk iets kopen van pernix dat omhoog zal blijven gaan (of third-age druidic)
Verwijderd
ik heb vandaag RS maar weer eens opgepakt, wat is tegenwoordig een goede manier om attack/str/defence te trainen?
Hmm, dan was het gewoon niet al te slimVerwijderd schreef op zondag 15 mei 2011 @ 10:44:
[...]
het feit dat ik zij "don't even think about it" is denk genoeg om te laten zien dat ik geen bot ben
Hangt helemaal van je levels, gear, en eisen af.Verwijderd schreef op zondag 15 mei 2011 @ 17:36:
ik heb vandaag RS maar weer eens opgepakt, wat is tegenwoordig een goede manier om attack/str/defence te trainen?
Verwijderd
combat 50, attack 40 strenght 42 defence 41, full rune met rune scimmy. ik wil eigenlijk het liefst zo snel mogelijk hoger komenRoD schreef op zondag 15 mei 2011 @ 17:37:
[...]
Hmm, dan was het gewoon niet al te slim
[...]
Hangt helemaal van je levels, gear, en eisen af.
Kijk eens op RS wikia die staan vol met training guides
Verwijderd
Zo krijg je nooit een fatsoenlijke clue, en dan:

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2011 12:04 ]
gisteren weer gestart met rs
ful saradomin is wel erg gedaald zeg is nu 4,3m en heb ooit eens gekocht voor 6m
http://services.runescape.com/m=hiscore/compare.ws
ful saradomin is wel erg gedaald zeg is nu 4,3m en heb ooit eens gekocht voor 6m
Verwijderd
Je linkt naar de homepage van de highscores?zekerpixels schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 09:32:
gisteren weer gestart met rs
was de bedoeling link naar mijn highscoreswimjongil schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 11:22:
[...]
Je linkt naar de homepage van de highscores?
Verwijderd
PWAHAHAHA, k kom vandaag noobje tegen, zegt ie dat ik 213m krijg als ik zijn "rs client" download, als brave ict-er uiteraard een scan gedaan
3x trojan-horse erin >.< ... ik ben geen mongol
gaat ie me daarna vragen of ik 't nog een x kan proberen met me virusscanner uit
wat een held 
toch arma helmet gekregen als "voorschot"
zo wil ik wel vaker gescammed worden >.<
3x trojan-horse erin >.< ... ik ben geen mongol
gaat ie me daarna vragen of ik 't nog een x kan proberen met me virusscanner uit

toch arma helmet gekregen als "voorschot"
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2011 11:33 ]
Je hebt hem toch wel gereport hoop ik?
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
Die pages zijn wel zwaar gestegen in prijs!Verwijderd schreef op maandag 16 mei 2011 @ 21:45:
Zo krijg je nooit een fatsoenlijke clue, en dan:
[afbeelding]
[afbeelding]
-Loyalty till the End-
Niks, want je kunt een book niet meer verkopenRyaden schreef op zondag 22 mei 2011 @ 10:52:
[...]
Die pages zijn wel zwaar gestegen in prijs!Vroeger kon je die voor een paar honderd K kopen. Heb een heel boek van zammy. Wat moet dat dan wel niet waard zijn...
Over een paar weekjes heb ik trouwens 95 prayer denk ik zo
Verwijderd
Ow nice, ik ookwimjongil schreef op zondag 22 mei 2011 @ 11:01:
[...]
Niks, want je kunt een book niet meer verkopenik heb ze ook alle 3 (al zijn er nu ook nieuwe geloof ik), maar gebruik ze bijna nooit meer...
Over een paar weekjes heb ik trouwens 95 prayer denk ik zo
Doe jij frost dragon bones of normale dragon bones?
Normale. Maar eerst moet ik nog een weekje examens makenVerwijderd schreef op zondag 22 mei 2011 @ 21:17:
[...]
Ow nice, ik ook.
Doe jij frost dragon bones of normale dragon bones?
Ik speel dit al 5 jaar ofzo. Genaamd denikids. Ben alleen pas een aantal keer gehackt waardoor ik nisk meer over heb. Ik probeer mn bank nog wel te rebuilden 
Ben lvl 135(of36 ik dacht 135XD) En doe vooral veel combat/slayer/mhunt.
free2add.
free2add.
Volgens mijn dokter ben ik een heel zeldzaam geval. Deal with it.
Gezellig, weer een tweaker erbij, join ook eens de clanchat van Tweakers genaamd: tweakersdenikids schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 16:31:
Ik speel dit al 5 jaar ofzo. Genaamd denikids. Ben alleen pas een aantal keer gehackt waardoor ik nisk meer over heb. Ik probeer mn bank nog wel te rebuilden
free2add.
Add me maar ingame, rs naam: Franko79
.
[ Voor 100% gewijzigd door sontax op 23-10-2022 10:11 ]
Verwijderd
In een Red party hat ben ik altijd geïnteresseerdsontax schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 19:56:
Zojuist weer even gekeken of mijn account nog bestond en zie dat ik nog een red party hat heb!
Hier misschien geïnteresseerden ?
Volgens mij heb jij de laatste tijd al genoeg dure drops gehad...Verwijderd schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 20:25:
[...]
In een Red party hat ben ik altijd geïnteresseerd.
Verwijderd
Maar ik ben ook gehackedwimjongil schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 20:27:
[...]
Volgens mij heb jij de laatste tijd al genoeg dure drops gehad...
EDIT: oh, btw:
wimjongil schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 19:24:
[...]
[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2011 20:30 ]
Sontax, mag ik ehm hebben please!
DAn is mn bank rebuilded na de hack
DAn is mn bank rebuilded na de hack
Verwijderd
We hebben een friend's chat 'Tweakerscc', maar daar zit bijna niemand meer in, en een clan 'Tweakers' (met 16 leden atm)denikids schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 20:58:
De clanchat tweakers bestaat niet trouwens, tweaker wel maar die is potleeg.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2011 21:03 ]
en hoe join ik die clan tweakers? HEb me daar niet meer mee bezig gehouden sinds die update namelijk.
Verwijderd
Dan moet je mij pm-en ingame, en dan spreken we een punt af waar ik je kan inviten (inviten werkt nl niet op afstand). Je kan alleen nu ff niet joinen, probeer fire cape te halendenikids schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 21:09:
en hoe join ik die clan tweakers? HEb me daar niet meer mee bezig gehouden sinds die update namelijk.
ah ok, das niet zo lastig
Ik heb ing franko79 added
Edit:
Zie net dat jij dat niet bent, schele ik.
Edit:
[ Voor 32% gewijzigd door Dennis1812 op 28-05-2011 21:15 ]
Verwijderd
Haha, mijn ingame name is 'Jooost' (moet nog veranderd worden in TS)denikids schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 21:15:
ah ok, das niet zo lastigIk heb ing franko79 added
Edit:
Vroeg ik dan meteen om z'n phat?Verwijderd schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 20:29:
[...]
Maar ik ben ook gehacked
EDIT: oh, btw:
[...]
Verveel me atm een beetje op runescape. Ik denk dat ik maar even geld ga verdienen voor 72 construction + een gilded altar, en dan m'n 30k bones ga gebruiken... In andermans huizen is het toch niet zo fijn
Verwijderd
Je kan 'm btw al bij 69 maken, met een crystal saw (+3 boost) en tea van je servant met de beste shelves (+3 boost)wimjongil schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 23:03:
[...]
Vroeg ik dan meteen om z'n phat?
Verveel me atm een beetje op runescape. Ik denk dat ik maar even geld ga verdienen voor 72 construction + een gilded altar, en dan m'n 30k bones ga gebruiken... In andermans huizen is het toch niet zo fijn
Verwijderd
partyhat kun je beter online verkopen, is zo 300 euro waard. moet je niet zomaar weggeven.
Ik heb en pure range gemakt heb nu
ranging 46
constitution [hp] 33
total level 104
combat 31
ideeën voor snell ranging te trainen in f2p?
ranging 46
constitution [hp] 33
total level 104
combat 31
Fortress guards bij black knight fortress (vanaf die berg), flesh crawlers in de SoS, hobgoblins bij de crafting guild.zekerpixels schreef op maandag 30 mei 2011 @ 11:49:
Ik heb en pure range gemakt heb nu
ranging 46
constitution [hp] 33
total level 104
combat 31
Edit: vandaag al 4 d boots en 2 torstol seeds gehad, gaat lekker
[ Voor 8% gewijzigd door wimjongil op 30-05-2011 13:59 ]
Verwijderd
gister rune pure gepked (ik in full dh) gewoon een keiharde 650 op zn harses na de 450 waar hij mij op vengde.
was een mooi gevecht.
350k aan loot
was een mooi gevecht.
350k aan loot
Verwijderd
Altijd, kan wel wat geld gebruiken.sontax schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 19:56:
Zojuist weer even gekeken of mijn account nog bestond en zie dat ik nog een red party hat heb!
Hier misschien geïnteresseerden ?
Verkoop dat ding en verdeel het onder de tweakers is ook wel een goeie.
Verwijderd
Ik ben voor FrankoFranko P. schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 16:50:
[...]
Altijd, kan wel wat geld gebruiken.
Verkoop dat ding en verdeel het onder de tweakers is ook wel een goeie.
Het is wel weer genoeg geweest ja. Hier op GoT houden we ons aan de regels, hoofdzakelijk aan die van GoT zelf maar ook aan die van RuneScape zolang ze niet tegen die van GoT ingaan. Gesprekken over real world trading mag je dus lekker ergens anders voeren.saveljos schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 20:45:
voor 250 euro neem ik je partyhat ook over... veelste laag wat hun ervoor willen geven imo.
en raya vind je runescape regels belangrijker dan 700 euro extra op je bank?
Helemaal mee eens.Patriot schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 01:29:
[...]
Het is wel weer genoeg geweest ja. Hier op GoT houden we ons aan de regels, hoofdzakelijk aan die van GoT zelf maar ook aan die van RuneScape zolang ze niet tegen die van GoT ingaan. Gesprekken over real world trading mag je dus lekker ergens anders voeren.
Ot:
Joost, hoe krijg jij het voor elkaar om zoveel kills per trip te maken bij de Tormented Demons? Kan je hier je inventory eens posten en je gear?
Heb geld nodig voor smithing en Tormented Demons lijkt me wel een goede optie.
[ Voor 8% gewijzigd door Cloud op 03-06-2011 08:57 ]
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Verwijderd
Ik speel ook al heel lang RuneScape. Ik denk al gauw iets van 6 of 7 jaar alweer. Ik speel alleen niet zo veel meer. Als ik online ben, zit ik meestal met vrienden te kletsen in Lumbridge.
M'n RuneScape naam is: weqq34gfr3 voor de mensen die me toe willen voegen.
Verwijderd
Speciaal voor Franko:

+ een volle tort met sharks, als het een van je eerste keren is. (Het duurt namelijk wel even voor je het prayerswitchen en luren doorhebt; het gaat dan vaak mis)
Of, als je 88 summoning hebt, de fire titan pouch vervangen door een unicorn en de scrolls door uni scrolls.

+ een volle tort met sharks, als het een van je eerste keren is. (Het duurt namelijk wel even voor je het prayerswitchen en luren doorhebt; het gaat dan vaak mis)
Of, als je 88 summoning hebt, de fire titan pouch vervangen door een unicorn en de scrolls door uni scrolls.
Verwijderd
Lol, als je het goed doet, doe het dan ook goed. Niet naar jouw gericht trouwens, maar dat had je blijkbaar wel in de gaten.Verwijderd schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 11:17:
PWAHAHAHA, k kom vandaag noobje tegen, zegt ie dat ik 213m krijg als ik zijn "rs client" download, als brave ict-er uiteraard een scan gedaan
3x trojan-horse erin >.< ... ik ben geen mongol![]()
gaat ie me daarna vragen of ik 't nog een x kan proberen met me virusscanner uitwat een held
toch arma helmet gekregen als "voorschot"zo wil ik wel vaker gescammed worden >.<
Verwijderd
jah dat wel jah... maarja een beetje slim mens moet er wel doorheen kunnen kijken 
achja, ik dacht vandaag even van, laat ik eens de kalphite queen solo'en
After killing a Kalphite Queen, it dropped a dragon 2-handed sword. (3rd June 2011)

After killing a Kalphite Queen, it dropped a dragon 2-handed sword. (3rd June 2011)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2011 23:49 ]
Aaah de kalphite queen, dat is gewoon nostalgie! Weet nog goed dat ik die samen met een maat van me ging doen. Man man man, dat was afzien.Verwijderd schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 23:47:
jah dat wel jah... maarja een beetje slim mens moet er wel doorheen kunnen kijken
[afbeelding]
King black dragon was ook altijd leuk.
Zit nu te denken of er nog meer van die "classic" bosses zijn, binnenkort ga ik al die plaatsen weer eens bezoeken.
Verwijderd
net ff rondje armadyl met jooost / dance (EIIITJEEEEE), kregen toch nog armadyl helmet dus zo'n 1.3m each
voor drie kwartier... leuk meegenomen $_$
Gister met Dance wat dungeoneering floors afgewerkt. Was helemaal top. 
Bijna lvl 70 dung, dan heb ik ook eindelijk al mijn skills 70+
Bijna lvl 70 dung, dan heb ik ook eindelijk al mijn skills 70+
Nice Joost,
Turmoil ga je veel gebruiken, als ik zie hoe vaak ik dat nodig heb dan is dat de investering meer dan waard geweest. Soul split trouwens ook.
Turmoil ga je veel gebruiken, als ik zie hoe vaak ik dat nodig heb dan is dat de investering meer dan waard geweest. Soul split trouwens ook.
Let op:
Op GoT spelen we graag spellen volgens de regels, om het leuk te houden ;-)
Houd je dus ook hier op het forum aan de Jagex regels, bots en autotalkers zijn niet de bedoeling!
Op GoT spelen we graag spellen volgens de regels, om het leuk te houden ;-)
Houd je dus ook hier op het forum aan de Jagex regels, bots en autotalkers zijn niet de bedoeling!