Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 23:27
Joost ik weet niet of je precies had gelezen wat ik typte in clanchat, daarom post ik het hier maar een keer.

Het kan niet de bedoeling zijn dat je tweakers gaat kicken van clanchat omdat ze dingen zeggen die jou niet aanstaan.
Dat jij toevallig de oprichter bent van die clanchat wil niet zeggen dat je de kick/ban functie naar eigen inzicht mag en kan gebruiken.
Als mensen gasten uitnodigen en die gedragen zich vervolgens niet dan vind ik dat wat anders. Maar de clanchat is voor en door tweakers in het leven geroepen, die zou je imo dan ook nooit moeten kicken.

Just my 2 cents.

EDIT: Ik bedenk me net dat je eigenlijk beter die clanchat had kunnen laten oprichten door tweakerscc. Dat is een lvl 3 account wat is gemaakt voor de teamchat. Naderhand is die clanchat update pas gekomen.
Het voordeel van tweakerscc als 'beheerder' van de clanchat is dat deze speler neutraal is. Ik heb die gemaakt, en er wordt met die account niets gedaan.
Zo kan er nooit een verschil zijn in ranks binnen de clanchat. Elke vaste tweaker die runescape speelt mag van mij de pass hebben voor toegang tot die account zodat iedereen mensen toe kan voegen/ranks aanpassen.

Idee miss?

[ Voor 32% gewijzigd door Franko P. op 10-06-2011 06:50 ]

It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Franko P. schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 23:19:
Joost ik weet niet of je precies had gelezen wat ik typte in clanchat, daarom post ik het hier maar een keer.

Het kan niet de bedoeling zijn dat je tweakers gaat kicken van clanchat omdat ze dingen zeggen die jou niet aanstaan.
Dat jij toevallig de oprichter bent van die clanchat wil niet zeggen dat je de kick/ban functie naar eigen inzicht mag en kan gebruiken.
Als mensen gasten uitnodigen en die gedragen zich vervolgens niet dan vind ik dat wat anders. Maar de clanchat is voor en door tweakers in het leven geroepen, die zou je imo dan ook nooit moeten kicken.

Just my 2 cents.

EDIT: Ik bedenk me net dat je eigenlijk beter die clanchat had kunnen laten oprichten door tweakerscc. Dat is een lvl 3 account wat is gemaakt voor de teamchat. Naderhand is die clanchat update pas gekomen.
Het voordeel van tweakerscc als 'beheerder' van de clanchat is dat deze speler neutraal is. Ik heb die gemaakt, en er wordt met die account niets gedaan.
Zo kan er nooit een verschil zijn in ranks binnen de clanchat. Elke vaste tweaker die runescape speelt mag van mij de pass hebben voor toegang tot die account zodat iedereen mensen toe kan voegen/ranks aanpassen.

Idee miss?
als Teletubie d'r maar niet op gaat pken (A)

Maar dat is verder wel een goede maatregel, puur om neutraliteit te kunnen garanderen.

En ik mag joost niet :(

jk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 01-09 20:18

Laidback Luc

Ondertitel.srt

Ik zou het wachtwoord voor jezelf houden franko. Dan wachten ze maar even voordat ze erbij kunnen.
Altijd mensen die zoiets misbruiken.

* Laidback Luc houdt het nog altijd goed uit zonder runescape

[ Voor 13% gewijzigd door Laidback Luc op 10-06-2011 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obscure
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-12-2022

Obscure

Twinkie??

gisteren een raar mailtje ontvangen, van jagex.com met de inhoud

komt van: noreply@jagex.com
Greetings!

It has come to our attention that you are trying to sell your personal RuneScape account(s).
As you may not be aware of, this conflicts with the EULA and Terms of Agreement.
If this proves to be true, your account can and will be disabled.
It will be ongoing for further investigation by JAGEX Entertainment's employees.
If you wish to not get your account suspended you should immediately verify your account ownership.
You can confirm that you are the original owner of the account to this secure website with:.
[een websitelink, ik kan hem wel posten maar denk dat meeste mensen niet blij mee zijn]
ik denk dat die fake is,
ten eerste omdat ze niet een account naam erbij zetten van bijvoorbeeld welke account het over gaat.
ten tweede ik speel nauwelijks op de account die ik op me email adress heb gezet (dus alleen events / en sommige updates) en ja ik weet zeker dat ik daar maar 1 account op heb want de rest staan op een andere
ten derde de account die op me email adress staat is voor me heilig (dus zou al geen regels breken) want die komt uit 2004 dus heb alle event items sinds die tijd

dus ik hoop dat jullie me kunnen helpen met deze mail

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.
Check op de officiele site eens die pilaren onder account management. Kan je gelijk zien of je black marks op je account hebt. Daar staan ook je waarschuwingen enzo in.

Volgens mij mailt Jagex je nooit voor dit soort dingen, ze gebruiken het message centre.
Log je in via je email adres of via je rs naam? Als je de laatste gebruikt dan kunnen ze je niet eens mailen want dan is je mailadres niet bekend.

En die link, kan je die niet eens hier posten zonder de [url] [/url] tags en eventueel www. ervoor weg?

It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obscure

Obscure

Twinkie??

Franko P. schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 11:21:
Check op de officiele site eens die pilaren onder account management. Kan je gelijk zien of je black marks op je account hebt. Daar staan ook je waarschuwingen enzo in.

Volgens mij mailt Jagex je nooit voor dit soort dingen, ze gebruiken het message centre.
Log je in via je email adres of via je rs naam? Als je de laatste gebruikt dan kunnen ze je niet eens mailen want dan is je mailadres niet bekend.

En die link, kan je die niet eens hier posten zonder de [url] [/url] tags en eventueel www. ervoor weg?
ja ik had ook al ge checkt op de site / gisteren ook nog ingelogd om te checken op laatst gebruikte ip addres maar daar vond ik geen markering of iets anders. niet message box gecontrolleerd zal ik vanavond wel even doen.

het is een account van 2004 dus ik gebruikt nog rs naam om in te loggen, ze weten die email wel want ik heb 3 weken geleden ongeveer de beveliging van die account geupdate (email, recovery settings verandert) dus via zo kunnen ze me email hebben bij jagex zelf

voor de geinstreseerde voor linkje te controleren:
pas op link in spoiler is clickable!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grim
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-01-2024
Ziet er legitiem uit, maar voor de zekerheid zou ik toch eens je message centre checken aangezien je daar normaal ook een bericht zou moeten krijgen.

Steam: Grim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obscure

Obscure

Twinkie??

ok bedankt :) zal vanavond even kijken in message centre van alle accounts (en ban / appeal area), als het waar is dan zou er wel in 1 account iets moeten staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13:25
Franko P. schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 23:19:

Just my 2 cents.

Idee miss?
Het is overigens wel zo eerlijk om even aan te geven dat Joost wel enigszins werd uitgelokt, dat hij dan toch zo reageerde (als is het alleen met dreiging) is wel een beetje jammer natuurlijk :+

De account tweakerscc de clan aan laten maken had achteraf inderdaad een beter plan geweest. Die account met een aantal 'keyholders' (aan iedereen meegeven lijkt me onhandig), dan minimaliseer je wel de kans op misbruik (of het dreigen met :+). Aan de andere kant is natuurlijk nog niet echt iets gebeurd, dus broodnodig is het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Obscure schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 11:31:
[...]

ja ik had ook al ge checkt op de site / gisteren ook nog ingelogd om te checken op laatst gebruikte ip addres maar daar vond ik geen markering of iets anders. niet message box gecontrolleerd zal ik vanavond wel even doen.

het is een account van 2004 dus ik gebruikt nog rs naam om in te loggen, ze weten die email wel want ik heb 3 weken geleden ongeveer de beveliging van die account geupdate (email, recovery settings verandert) dus via zo kunnen ze me email hebben bij jagex zelf

voor de geinstreseerde voor linkje te controleren:
pas op link in spoiler is clickable!
Het is een nep site, de HyperText Transfer Protocol Certificaten komen bij mij omhoog als vals. @jagex hoeft geen officieel jagex mail te zijn. kan makkelijk iemand met een simpel exchange servertje zijn.

Check op de homepage maar gewoon onder Appeal a ban or mute.

De mail zelf is ook nutteloos, jagex heeft zelf gezegd nooit links in hun mails mee te sturen.

De informatie over de digitale certificaat verlener (Digicert) lijkt ook fake. Wikipedia pages van het bedrijf zijn in 5 talen in de laatste week aangepast.

dig deep.. my friends...

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2011 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obscure

Obscure

Twinkie??

Verwijderd schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 13:06:
Het is een nep site, de HyperText Transfer Protocol Certificaten komen bij mij omhoog als vals. @jagex hoeft geen officieel jagex mail te zijn. kan makkelijk iemand met een simpel exchange servertje zijn.

Check op de homepage maar gewoon onder Appeal a ban or mute.

De mail zelf is ook nutteloos.
bedankt voor het na checken, maar controleer vanavond me accounts :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Franko

Wat ik gisteravond zei over een bepaald persoon, was ik niet serieus van plan, maar ik zei het gewoon in de hoop dat hij op zou houden.

Het is niet zo dat ik mijn functie als ''clanleader / oprichter'' ooit misbruikt heb oid. Ook heeft iedereen dezelfde ranks, dus iedereen is gelijkwaardig.

Het enige wat ik trouwens méér kan dan de rest is de cape & banner editen, en de clanpage editen (en desnoods iemand bannen, maar ik ban niemand, tenzij hij écht vervelend loopt te doen, en écht iedereen het er mee eens is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.
Verwijderd schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 16:30:
@ Franko

Wat ik gisteravond zei over een bepaald persoon, was ik niet serieus van plan, maar ik zei het gewoon in de hoop dat hij op zou houden.

Het is niet zo dat ik mijn functie als ''clanleader / oprichter'' ooit misbruikt heb oid. Ook heeft iedereen dezelfde ranks, dus iedereen is gelijkwaardig.

Het enige wat ik trouwens méér kan dan de rest is de cape & banner editen, en de clanpage editen (en desnoods iemand bannen, maar ik ban niemand, tenzij hij écht vervelend loopt te doen, en écht iedereen het er mee eens is)
Ik zeg ook niet dat je het gedaan hebt of er misbruik van gemaakt hebt, maar ermee dreigen komt vervelend over.
Ben al lang blij dat je het niet gedaan hebt en er het zelfde over denkt als de rest. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

niet lullig bedoeld joost, maar op het moment dat jij zegt hou nou eens oooooooopp gaat men (in dit geval ik :P) meestal juist door >.<, i.p.d.v. gewoon negeren... of doe maar niet das minder leuk :D

@link, kan 'm niet openen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
Verwijderd schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 13:06:
[...]

Het is toch echt een link die gewoon naar de homepage van Runescape gaat hoor. Dat certificaat waar je het over hebt is hier overigens ook gewoon geldig (het is overigens geen HTTP-certificaat maar een SSL-certificaat).
De mail zelf is ook nutteloos, jagex heeft zelf gezegd nooit links in hun mails mee te sturen.
Ik vraag me vooral af wat een eventuele phisher denkt te bereiken met de mail. Die heeft er immers niets aan om de gebruikers gewoon naar de website van RS te sturen..
De informatie over de digitale certificaat verlener (Digicert) lijkt ook fake. Wikipedia pages van het bedrijf zijn in 5 talen in de laatste week aangepast.
Wablief 8)7 DigiCert is een vooraanstaande CA met een goede reputatie. Die informatie is echt niet nep, en daar hebben veranderingen aan de Wiki sowieso niks mee te maken :+
dig deep.. my friends...
*insert muziekje X-files :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.
Wat ik me nog afvraag aan die link, heb je die gewoon zo gecopied/paste vanuit je mailtje?
Wat is het daadwerkelijke adres waar je naartoe gaat als je op die link in je mailtje klikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warrg
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 03-09 09:16
Franko P. schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 15:27:
Wat ik me nog afvraag aan die link, heb je die gewoon zo gecopied/paste vanuit je mailtje?
Wat is het daadwerkelijke adres waar je naartoe gaat als je op die link in je mailtje klikt?
Dat denk ik er ook van.

Hoogstwaarschijnlijk is de echte link iets van
"http://servlces-runescaqe.com/secure/webloginform.htmod_offence_appeal&ssl_0&expired=0dest=account-history.php"
ergens in het adres een i door een L veranderen, of een P door een Q en geen kat die het merkt.

ps: bezoek die link aub niet, dat is eentje die ik zelf in m'n spambox heb zitten. a.k.a de gevaarlijjke link.

[ Voor 8% gewijzigd door warrg op 12-06-2011 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

laat Joost het maar niet lezen, die trapt er zo in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over die email.

Noreply@jagex lijkt me een officiele jagex e-mail maar dit betekent niks. Ze kunnen in de headers gewoon het verzend adres bewerken.

http://www.sythe.org/showthread.php?t=1026026

iemand die een overduidelijk Phising mailtje ontvangen heeft van dezelfde email

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ReFresh F5 schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 10:22:
Ik zou het wachtwoord voor jezelf houden franko. Dan wachten ze maar even voordat ze erbij kunnen.
Altijd mensen die zoiets misbruiken.

/me houdt het nog altijd goed uit zonder runescape
ik zie dat je gepost hebt in het PS3 ervaringen topic. Private message mij je PSN ff wil je? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dharion
  • Laatst online: 01-09 09:29
Zijn er hier toevallig nog gulle mensen?

Ben ruim 4 jaar terug gestopt, tussentijds nog eens een keer kleine tijd gespeeld maar toen echt geheel gestopt.

Maar nu hoor ik dat trade limit is opgeheven, en aangezien ik nog maar 2m heb omdat ik alles ging spenderen aan nutteloze junk xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayRa
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 15-11-2024
Verwijderd schreef op maandag 13 juni 2011 @ 11:19:
laat Joost het maar niet lezen, die trapt er zo in.
+1!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Dharion schreef op maandag 13 juni 2011 @ 23:52:

Ben ruim 4 jaar terug gestopt, tussentijds nog eens een keer kleine tijd gespeeld maar toen echt geheel gestopt.

Maar nu hoor ik dat trade limit is opgeheven, en aangezien ik nog maar 2m heb omdat ik alles ging spenderen aan nutteloze junk xD
Bedelen om geld is hier echt niet de bedoeling :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grim

2m is een mooi startbedrag lijkt me :)
+ wat RoD zegt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien moet je het anders zien, sinds je toch geen serieuze speler bent kun je het geld aan mij geven. Dan koop ik er snapdragons voor en dan kom ik 12% dichter bij 64 herblore

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obscure

Obscure

Twinkie??

Franko P. schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 15:27:
de link heb ik gecopieerd vanuit het mailtje, ik heb er zelf niet op geklikt.

maar ik heb al me accounts gecheckt nergens iets te vinden in message center en appeal / ban area dus het is idd een fake berichtje. ik kreeg precies hetzelfde berichtje 2 dagen geleden weer, ik heb die mail adress gewoon op spam lijst gezet. als ze moeten bereiken doen ze dat maar via message center :p

@iedereen hier.
bedankt voor het ophelderen van de mailtje

btw weet iemand ook of dit probleem al is aangekaart bij runescape forum (kijkt zelf nooit op forum zelf).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dharion
Verwijderd schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 11:35:
[...]

Misschien moet je het anders zien, sinds je toch geen serieuze speler bent kun je het geld aan mij geven. Dan koop ik er snapdragons voor en dan kom ik 12% dichter bij 64 herblore
Waar zie jij dat ik geen serieuze speler ben dan? Misschien ga ik het wel weer serieus spelen of weet ik veel wat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dharion schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 18:35:
[...]

Waar zie jij dat ik geen serieuze speler ben dan? Misschien ga ik het wel weer serieus spelen of weet ik veel wat ;)
een serieuze speler gaat niet bedelen. Die vind meer trots in het zelf verdienen van zijn geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:P net ff naar bandos met 5 andere, (die kwamen later) :D 40 m lsp, niks goeds maar was wel lekker wat bones/2h's :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc

Laidback Luc

Ondertitel.srt

Obscure schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 11:02:
gisteren een raar mailtje ontvangen, van jagex.com met de inhoud

komt van: noreply@jagex.com

[...]

ik denk dat die fake is,
ten eerste omdat ze niet een account naam erbij zetten van bijvoorbeeld welke account het over gaat.
ten tweede ik speel nauwelijks op de account die ik op me email adress heb gezet (dus alleen events / en sommige updates) en ja ik weet zeker dat ik daar maar 1 account op heb want de rest staan op een andere
ten derde de account die op me email adress staat is voor me heilig (dus zou al geen regels breken) want die komt uit 2004 dus heb alle event items sinds die tijd

dus ik hoop dat jullie me kunnen helpen met deze mail
Heb zojuist hetzelfde mailtje ontvangen. "Runescape account-notice"

Je zou der zo in trappen.. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dharion
Verwijderd schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 20:45:
[...]

een serieuze speler gaat niet bedelen. Die vind meer trots in het zelf verdienen van zijn geld.
I'd seriously doubt that ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dharion schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 10:34:
[...]

I'd seriously doubt that ;)
genoeg bewijs dat je geen serieuze speler bent dus. dan wist je dat dit waar was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 12:23:
[...]

genoeg bewijs dat je geen serieuze speler bent dus. dan wist je dat dit waar was.
offtopic:
(psssst: mensen die zich exclusief bezig houden met pk'en vinden zichzelf altijd heel serieuze en belangrijke spelers)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Kunnen we het weer over runescape hebben? En niet over welke spelers je wel graag ziet en welke niet?

Dank :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even naar DK's geweest. Goede trip, maar partner ging dood door virusscanner pop-up |:(.

Afbeeldingslocatie: http://i55.tinypic.com/24fiq9e.png

Bij de eerste hatchet stond ls/cs nog niet aan, maar hij heeft mij later nog een share gegeven :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

niet verkeerd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnBQ
  • Registratie: Augustus 2009
  • Niet online
En dan de naam weghalen in trade maar niet in de chat.. :O

Edit: Zelfs in trade staat hij er nog onder zie ik nu :p

[ Voor 34% gewijzigd door JohnBQ op 17-06-2011 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JohnBQ schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 14:27:
Wow Joost... wow..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JohnBQ schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 14:27:

Edit: Zelfs in trade staat hij er nog onder zie ik nu :p
|:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grim
Heb juist in mijn spambox gezien dat ik ook zo een mailtje van Jagex heb gehad.
Volgens die mail zo ik aan Real World Item Trading hebben gedaan.

Ik moet wel zeggen dat die mensen er genoeg moeite in hebben gestoken om het zo echt mogelijk te maken.
Echter ben ik via de site zelf (niet die van de e-mail) geweest en had ik natuurlijk geen enkele offence.
Aan de url kun je het ook zien dat het fake is:
Bij de email begon het met 'http://'
Als je via de website zelf gaat begint het met 'https://' --> erg belangrijk in dit geval
Verder stond er in de echte url ook nog 'ssl=1' wat denk ik wijst op het certificaat van een beveiligingsbedrijf.
Deze stond niet in de e-mail.

Iedereen die een beetje slim is en de url analyseert merkt zo dat deze vals is.
Spijtig zijn er genoeg mensen die zomaar op alles klikken als het er iets of wat betrouwbaar uit ziet (en soms zelfs als het er helemaal niet fatsoenlijk uitziet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NuCl3aR schreef op zaterdag 18 juni 2011 @ 19:09:
Heb juist in mijn spambox gezien dat ik ook zo een mailtje van Jagex heb gehad.
Volgens die mail zo ik aan Real World Item Trading hebben gedaan.

Ik moet wel zeggen dat die mensen er genoeg moeite in hebben gestoken om het zo echt mogelijk te maken.
Echter ben ik via de site zelf (niet die van de e-mail) geweest en had ik natuurlijk geen enkele offence.
Aan de url kun je het ook zien dat het fake is:
Bij de email begon het met 'http://'
Als je via de website zelf gaat begint het met 'https://' --> erg belangrijk in dit geval
Verder stond er in de echte url ook nog 'ssl=1' wat denk ik wijst op het certificaat van een beveiligingsbedrijf.
Deze stond niet in de e-mail.

Iedereen die een beetje slim is en de url analyseert merkt zo dat deze vals is.
Spijtig zijn er genoeg mensen die zomaar op alles klikken als het er iets of wat betrouwbaar uit ziet (en soms zelfs als het er helemaal niet fatsoenlijk uitziet).
het probleem is meer dat nog 50% van de idioten (oftewel zo'n 20% van runescape) er gewoon intrapt... en ze er dus ZAT geld mee zullen verdienen door die acc.s te verkopen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dharion
Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 12:23:
[...]

Lol kerel, er zijn zat 100+ die mij proberen te scammen met 'doubling money' of weeeeeeeeeeet ik veel wat allemaal... En onderbouw je bewijs eens, slimme jongen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

serieuze spelers nemen geen liefdadigheid aan, de doubling money scammers zijn gewoon mafkezen die denken dat iedereen dom is -.-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meer geDK-ed vandaag:

Afbeeldingslocatie: http://i54.tinypic.com/20tfnl2.png

Daarna ging ik nog solo verder:

Afbeeldingslocatie: http://i56.tinypic.com/2vl7jt3.png

EDIT: Nog een solo drop:

Afbeeldingslocatie: http://i56.tinypic.com/2saci78.png

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2011 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

leuke loot :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnBQ
  • Niet online
Nice :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grim
http://services.runescape...ls--how-to-know-its-safe-

Er zijn dus blijkbaar nog veel mensen geweest die zo een e-mails gekregen hebben van dat ze een waarschuwing hebben gekregen voor een inbreuk op de regels.

PS: Heb daarstraks van diezelfde mannen een e-mail gekregen dat ik een infraction had gekregen voor Real Item trading ofzoiets(paar dagen geleden waarschuwing gekregen dat ze dit onderzochten). En ik moest dan zo snel mogelijk naar de link gaan in de e-mail om mijn infraction aan te vechten, blablabla. Ik weet uiteraard dat dit fake is, maar vele mensen niet... spijtig genoeg.

[ Voor 22% gewijzigd door Grim op 22-06-2011 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny96
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21-03 10:25
Ben er dus net achter gekomen dat dit topic bestaat haha. Voortaan maar wat meer kijken hier en proberen zo nu en dan iets te posten :)

RS naam: Vanion, level 104 (meestal in w71)

Dannybuurmans.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:) net even een kbd taskje gedaan (69 black dragon task), hier dus ff de loots (weer 2 KBD heads LMAO), het viel uiteindelijk best mee. aan supplies kostte me het 250k, bovenste 2 rij'en zijn individuele rondjes, onderste is uiteindelijke loot, en de tekst in het midden is de effigy die ik bijna meteen kon doen en de sapphire's die ik heb opgepakt :P

Afbeeldingslocatie: http://img31.imageshack.us/img31/5577/lootskbd.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 13:55:
:) net even een kbd taskje gedaan (69 black dragon task), hier dus ff de loots (weer 2 KBD heads LMAO), het viel uiteindelijk best mee. aan supplies kostte me het 250k, bovenste 2 rij'en zijn individuele rondjes, onderste is uiteindelijke loot, en de tekst in het midden is de effigy die ik bijna meteen kon doen en de sapphire's die ik heb opgepakt :P

[afbeelding]
naja niet erg slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon4ce
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online

dragon4ce

hardware freak

gekke mensen met die robins! vanochtend 12m gemaakt, begon de dag met 21m en zit nu op 34m, waarvan 17 cash en d claws die alweer lended zijn :p lekker dagje dus :p

Omdat het kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afgelopen paar dagen nog een paar keer DKS gesoloed, ook een keer geduoed, kwam wel wat moois uit:

Afbeeldingslocatie: http://i53.tinypic.com/1sm8ua.png

En we gingen net Bandos, ook een mooie drop:

Afbeeldingslocatie: http://i55.tinypic.com/sgoens.png

We waren wel met 4 man, dus wordt zo nog verdeeld :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
Gister en vandaag 60m verdiend met boxen. Ook leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol, nice! :p

EDIT: Great, ik ben muted |:(

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 30-06-2011 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.
Verwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 21:30:
Lol, nice! :p

EDIT: Great, ik ben muted |:(
Vertel eens, hoe komt het dat je muted bent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnBQ
  • Niet online
Ook wel benieuwd naar lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hij is al unmuted heb ik vanmiddag gezien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.
Jep, het is alweer gedaan met de rust. :P

Iemand die nieuwe aura's al geprobeerd? Op zich wel een leuke toevoeging aan het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
Franko P. schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 18:02:
Jep, het is alweer gedaan met de rust. :P

Iemand die nieuwe aura's al geprobeerd? Op zich wel een leuke toevoeging aan het spel.
Ik heb die knock-out aura. Is wel handig ja, scheelt je een hoop frustratie. Maar die cooldown en unequip is niet zo handig gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
wimjongil schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 22:26:
[...]

Ik heb die knock-out aura. Is wel handig ja, scheelt je een hoop frustratie. Maar die cooldown en unequip is niet zo handig gedaan.
Daar ben ik eerlijk gezegd ook niet zo blij mee. Het zou vooral zo eerlijk zijn dat de cooldown gewoon altijd de normale cooldown is, en niet cooldown + resterende tijd. Als je hem dan per ongeluk unequipt dan ben je het zaadje. Misschien is het wel zo handig om het unequippen mogelijk te maken, maar dan met een penalty. Dus unequippen = 10% van de resterende tijd eraf. Dan is het namelijk niet mogelijk om (wanneer van toepassing) de aura alleen te gebruiken wanneer hij effect heeft, omdat je dan steeds een hap van je resterende tijd kwijt bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnBQ
  • Niet online
Ook maar eens proberen die dingen, die wat de prayer drain vertraagt lijkt me wel wat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.
JohnBQ schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 21:11:
Ook maar eens proberen die dingen, die wat de prayer drain vertraagt lijkt me wel wat :P
Die heb ik ook. Gekocht tijdens die aanbieding. Leuk om te gebruiken tijdens slayer, al vind ik dat de drain nog wel wat langzamer zou mogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnBQ
  • Niet online
Dat altijd :p

Lol, net eens ff wat dung gasten pissig gemaakt zeg :o

[ Voor 69% gewijzigd door JohnBQ op 03-07-2011 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.
JohnBQ schreef op zondag 03 juli 2011 @ 17:19:
Dat altijd :p

Lol, net eens ff wat dung gasten pissig gemaakt zeg :o
Dat is niet eens zo moeilijk. Het viel me laatst al op dat er best wel een aantal van die dungeoneering spelers lange tenen hebben.
1 Klein foutje maken en je moet de rest van de dungeon commentaar aanhoren, of ze kicken je zelfs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Franko P. schreef op zondag 03 juli 2011 @ 20:07:
[...]

Dat is niet eens zo moeilijk. Het viel me laatst al op dat er best wel een aantal van die dungeoneering spelers lange tenen hebben.
1 Klein foutje maken en je moet de rest van de dungeon commentaar aanhoren, of ze kicken je zelfs.
Nja, het ligt eraan wat jij een ''klein foutje'' vindt. Als je bv de ggs mee in de boss room naar binnen neemt verdien je wel een kick :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag mn claws verloren in de wildy, daarna van mn laatste geld dharoks gekocht, ging ik ook dood ( gelukkig wel unskulled). Dus ik ging ff naar de revs, kijken of ik is geluk had. Na 5 minuten had ik een Vesta's chainskirt :o.

EDIT: en weer dood met full dharok's (skulled) 8)7
Gaat wel lekker zo :F.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2011 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnBQ
  • Niet online
Tot zover het pro pker verhaal :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
Klinkt niet heel goed allemaal nee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*knip*

... stoer...

[ Voor 80% gewijzigd door TheZeroorez op 06-07-2011 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timbootje
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-12-2024
Haha waar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
Ik wist niet dat dat mocht? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc

Laidback Luc

Ondertitel.srt

Ik speelde waarschijnlijk nog als free trade en wilderness/staking nooit was terug gekomen.. De een moet hard werken voor zijn geld, de andere koopt het gewoon, bot skills of scamt.. Heeft weinig zin om nog tijd in te steken imho. En dan nog de mentaliteit van de kinderen die het spelen..

Zo. Dat moest er even uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm joost ik en dance net ff naar armadyl godwars... goed idee :D

Afbeeldingslocatie: http://img840.imageshack.us/img840/2904/armadylhilt.png

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2011 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, dat was een nice drop! :D
Meteen weer claws gekocht en gaan pken, eerste kill een whip, warrior ring, d boots en nog wat spul :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Ik ben ook weer een beetje gaan spelen. Had het een en ander te doen om mijn completionist cape terug te krijgen. Dus dat maar gedaan. Helaas kwam er vandaag weer een nieuwe quest uit :P

Daarnaast moet ik nog een paar skills om alles 20m+ te krijgen. Maar ik ga me er niet echt voor inzetten. Laatste mijlpaaltje was overigens 110m woodcutting xp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.
Wederom een mijlpaaltje:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/jZGhI.jpg

Volgende is waarschijnlijk smithing of ranged, maar omg wat heb ik een hekel aan ranged trainen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnBQ
  • Niet online
Nice :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nog maar is grats Franko, en je hebt toch wss genoeg cash om te chinnen, dan heb je toch snel 99 ranged?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

netjes franko :D hoe heb je het gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.
Verwijderd schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 19:39:
netjes franko :D hoe heb je het gedaan?
Heb best een tijdje mage getraind met slayer dart bij barrows. Toen ik 90+ was bursten bij die skeletal monkeys of hoe ze ook mogen heten. Bij 94 heb ik veel lol gemaakt met ice barrage in onder andere de wildy en castle wars. 95 tot 99 heb ik eigenlijk alleen maar met fire surge gedaan tijdens het slayeren.
Verwijderd schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 09:32:
nog maar is grats Franko, en je hebt toch wss genoeg cash om te chinnen, dan heb je toch snel 99 ranged?
Was het maar waar, 99 prayer heeft me ruim 200M gekost, ik heb nu net weer iets van 17M door farming, maar er gaat ook regelmatig geld uit aan smithing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dan moet je eens met ons meekomen naar godwars i.p.v. hele dag dungen met dance :p kheb deze 2 weken 23m verdiend aan GWD (tassets met 4 man = 5m each, bandos hilt met ze 2'en = 3m each, arma hilt met ze 3'en is 15m each)

dus ja :D als het zo doorgaat MWHAHAHA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alles ligt eruit bij mij... heel rs (error connecting to server)

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2011 00:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 00:07:
alles ligt eruit bij mij... heel rs (error connecting to server)
het zelfde, ik was al bang dat het aan mij lag, wat is je ISP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Heel veel dingen doen het niet, ook de fora. Er is dus duidelijk iets stuk, dus even afwachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoD schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 00:34:
Heel veel dingen doen het niet, ook de fora. Er is dus duidelijk iets stuk, dus even afwachten :)
OMFG RAAAAAAAAAGGGGGGGGGGGEEEEEEEEEEEEEE :(:(:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yaiy doet het weer :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnBQ
  • Niet online
Wat een stilte hier zeg }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Lol sinds gisteren na 5 jaar mijn account weer terug.

Kreeg een mailtje van Jagex waarin mij verteld werd dat iemand mijn account probeerde te verkopen.
Dus ik vul de paar gegevens in die ik nog wist (2 wachtwoorden en m'n emailadres) en dacht niet dat m'n aanvraag goedgekeurd zou worden, maar dat is het wel :P

Heb nu heu-le-maal niets meer op wat goedkope armor na, dus als iemand nog wat wilt donaten: ik accepteer (bijna) alles _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

meh donaten is niet leuk ;) ga gwoon wat green dragons slayen in forinthry dungeon en je hebt zo weer een paar m :P heb je amper wat voor nodig ... ja msschn anti-fire shield >.<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Verwijderd schreef op zondag 10 juli 2011 @ 13:36:
meh donaten is niet leuk ;) ga gwoon wat green dragons slayen in forinthry dungeon en je hebt zo weer een paar m :P heb je amper wat voor nodig ... ja msschn anti-fire shield >.<
oh jawel hoor :P

ben nu maar aan het vissen geslagen op karamja, gaat wat sneller nu die npc daar staat en alles omzet in banknotes.

en daaaaaaamn wat een bots in dit spel nu, wtf :o

Edit: inmiddels weer member en al bijna 1 mil aan goud, ik kom er wel weer bovenop :D

[ Voor 58% gewijzigd door Statiegeld op 10-07-2011 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.
Leuk om te lezen dat je je account weer terug hebt.
Maar ik zou je wel willen adviseren om je recovery questions te veranderen, voor je het weet ben je je account weer kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Franko P. schreef op zondag 10 juli 2011 @ 21:41:
Leuk om te lezen dat je je account weer terug hebt.
Maar ik zou je wel willen adviseren om je recovery questions te veranderen, voor je het weet ben je je account weer kwijt.
Was het eerste wat ik deed:

- 5 nieuwe questions
- Nieuw lastig/lang wachtwoord

Verder heb ik me vermaakt *kuch* met vissen en sinds vanmiddag flax farmen (jaja, ik ben alweer member :P )

Zojuist maar even gekeken wat er nog aan waardevolle member items op mn bank stonden, en vond o.a. dure seeds, een highwayman mask die nu opeens 100k+ waard is en nog wat andere items.

Moet zeggen dat me dat hele Grand Exchange systeem wel bevalt, waar je 5 jaar terug nog op een overladen plein in Farador moest scheeuwen met verschillende tekst animaties etc. om misschien een (ver)koper te vinden kun je nu veilen en bieden, stuk relaxter :P

Ik ben voorlopig nog wel ff zoet met geld verzamelen dmv. lobsters/flax farmen, heb bijna genoeg voor een whip, en dan zien we het wel weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnBQ
  • Niet online
Oefh, lobs/flax farmen, das wel heel lang geleden :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

JohnBQ schreef op maandag 11 juli 2011 @ 12:40:
Oefh, lobs/flax farmen, das wel heel lang geleden :X
Tja, weet op het moment niet iets wat sneller verdient dan flax farmen: per flax 117 gold, tikt toch het snelst aan lijkt mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
Tsja, er zijn best wel wat manieren, hier een mooi overzichtje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Patriot schreef op maandag 11 juli 2011 @ 16:00:
Tsja, er zijn best wel wat manieren, hier een mooi overzichtje.
High Alchen lijkt me wel een prima inkomstenbron, moet ik alleen nog 3 levels omhooggaan in Magic -O-

Edit: rond 20:00 uur dan eindelijk lvl 55, heb toen het beetje geld wat ik nog had besteed aan 'nats' en gold bracelets, met als resultaat dat ik nu ruim 15k van beide voorwerpen in mn inventory heb zitten.

Dat wordt morgen dus veel klikken en veel geld verdienen :D

Edit2: zojuist een item gevonden waarmee ik per high alch 5.700 gold winst maak, zit helaas wel een koop-limiet van 1000 per 4 uur op in de GE :P

[ Voor 40% gewijzigd door Statiegeld op 12-07-2011 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
Chuckster schreef op maandag 11 juli 2011 @ 19:14:
[...]

High Alchen lijkt me wel een prima inkomstenbron, moet ik alleen nog 3 levels omhooggaan in Magic -O-

Edit: rond 20:00 uur dan eindelijk lvl 55, heb toen het beetje geld wat ik nog had besteed aan 'nats' en gold bracelets, met als resultaat dat ik nu ruim 15k van beide voorwerpen in mn inventory heb zitten.

Dat wordt morgen dus veel klikken en veel geld verdienen :D

Edit2: zojuist een item gevonden waarmee ik per high alch 5.700 gold winst maak, zit helaas wel een koop-limiet van 1000 per 4 uur op in de GE :P
Jij wil zeggen dat je iedere 4 uur ff ruim 5 miljoen winst kunt maken met alchen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
Patriot schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 15:46:
[...]

Jij wil zeggen dat je iedere 4 uur ff ruim 5 miljoen winst kunt maken met alchen?
Waarschijnlijk iets in de richting van dragon meds, skirts, halberds ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

wimjongil schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 15:49:
[...]

Waarschijnlijk iets in de richting van dragon meds, skirts, halberds ofzo?
Nope, wit/gele Mystic Robe Bottoms had iemand een heleboel op GE gezet met 10% korting, dus dat leverde met aftrek van nature runes bijna 6k per stuk op :D

Nu die flinke winst er niet meer in zit ben ik maar gaan Superheaten, maar ben al dat geklik zat dus zoek eigenlijk iets nieuws :P

@Patriot: typfout: een limiet van 100, dus ruim 500k per uur (is voor mij vrij veel)

[ Voor 8% gewijzigd door Statiegeld op 12-07-2011 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saveljos
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 23:23
vandaag 51 naar 70 prayer getraint, gaat lekker snel met frost bones =p
Pagina: 1 ... 15 ... 51 Laatste

Let op:
Op GoT spelen we graag spellen volgens de regels, om het leuk te houden ;-)
Houd je dus ook hier op het forum aan de Jagex regels, bots en autotalkers zijn niet de bedoeling!