jagex mailt je nooit, weet je zeker dat het geen phishing link was?Chuckster schreef op zondag 10 juli 2011 @ 13:22:
Lol sinds gisteren na 5 jaar mijn account weer terug.
Kreeg een mailtje van Jagex waarin mij verteld werd dat iemand mijn account probeerde te verkopen.
Dus ik vul de paar gegevens in die ik nog wist (2 wachtwoorden en m'n emailadres) en dacht niet dat m'n aanvraag goedgekeurd zou worden, maar dat is het wel
Heb nu heu-le-maal niets meer op wat goedkope armor na, dus als iemand nog wat wilt donaten: ik accepteer (bijna) alles
volgens mij wel voor zwaardere overtredingen:saveljos schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 23:18:
[...]
jagex mailt je nooit, weet je zeker dat het geen phishing link was?

Lijkt me legit
Weet niet of jullie het ook gemerkt hebben, maar sinds de update van vanmiddag en het verschijnen van die Whip Vine voor de Aby Whip zijn de prijzen van laatstgenoemde item enorm gekelderd; de afgelopen 1,5 uur waren ze zelfs te koop voor 1.1m in de GE.
Slecht als ik ben heb ik hier van geprofiteerd en ze een aantal keren doorverkocht voor 1.4m.
Heb er nu nog een over, dus als de prijzen weer wat gestegen zijn verkopen voor 1.6
Ben hierdoor naar een kleine 4m geschoten, nog ruim 2x zoveel en ik kan dragon pbody aanschaffen

Ik heb een tijdlang geprobeerd om zo'n whip vine te krijgen. Is niet gelukt. Heb maar een offer in de GE gezet voor 1m. Kijken of ie vannacht gekocht wordt.
Dat kan toch wel met een networth van ongeveer 2b
[ Voor 15% gewijzigd door RoD op 13-07-2011 01:23 ]
Als ik jou was zou ik toch eens op de website zelf gaan kijken...Chuckster schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 01:07:
[...]
volgens mij wel voor zwaardere overtredingen:
[afbeelding]
Lijkt me legit
Weet niet of jullie het ook gemerkt hebben, maar sinds de update van vanmiddag en het verschijnen van die Whip Vine voor de Aby Whip zijn de prijzen van laatstgenoemde item enorm gekelderd; de afgelopen 1,5 uur waren ze zelfs te koop voor 1.1m in de GE.
Slecht als ik ben heb ik hier van geprofiteerd en ze een aantal keren doorverkocht voor 1.4m.
Heb er nu nog een over, dus als de prijzen weer wat gestegen zijn verkopen voor 1.6![]()
Ben hierdoor naar een kleine 4m geschoten, nog ruim 2x zoveel en ik kan dragon pbody aanschaffen
Steam: Grim
De phishingmails lijken allemaal legit omdat het héél erg makkelijk is om het zo te laten lijken.Chuckster schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 01:07:
[...]
[afbeelding]
Lijkt me legit
Belangrijk is dat je de link even goed bekijkt, de link die je leest kan namelijk anders zijn dan de link waar hij je daadwerkelijk naartoe stuurt. Het is een beetje afhankelijk van de browser, maar meestal kun je als je met je muis op de link hangt linksonderin zien waar de link je daadwerkelijk naartoe stuurt. In ieder geval lijkt het me een strak plan om op runescape.com (voor de zekerheid ff zelf intikken in je browser
Weet wel dat ik niet op die link geklikt had, eigenlijk uit 'angst' dat het een link was om account wijzigingen te bevestigen (ik kreeg het mailtje na me 5 jaar niet met Runescape te hebben bezig gehouden, wist niet of het niet sturen van emails veranderd was)Patriot schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 01:34:
[...]
De phishingmails lijken allemaal legit omdat het héél erg makkelijk is om het zo te laten lijken.
Belangrijk is dat je de link even goed bekijkt, de link die je leest kan namelijk anders zijn dan de link waar hij je daadwerkelijk naartoe stuurt. Het is een beetje afhankelijk van de browser, maar meestal kun je als je met je muis op de link hangt linksonderin zien waar de link je daadwerkelijk naartoe stuurt. In ieder geval lijkt het me een strak plan om op runescape.com (voor de zekerheid ff zelf intikken in je browser) je wachtwoord te veranderen.
Ik ben gelijk naar runescape.com gegaan en heb daar de Recover An Account-procedure gestart.
Want als ik nu wel op die links klik gaat de helft naar phishingwebsites

Ja dat zal wel goedkomen.RoD schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 01:23:
Ik heb een tijdlang geprobeerd om zo'n whip vine te krijgen. Is niet gelukt. Heb maar een offer in de GE gezet voor 1m. Kijken of ie vannacht gekocht wordt.
Ik las gister op wikia dat je die vine alleen kon krijgen als je die beesten als slay task hebt. Maar of het waar is? Ik krijg het nergens gevonden namelijk.
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
Als de prijzen omlaag kelderen wel ja, denk dat je nog minstens 10 a 15m moet bijleggenRoD schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 01:23:
Ik ga nu maar weer door waar ik gisteren stopte: whips kopen en met minstens 300k profit verkopen
Edit: whips zijn nu te koop in de GE voor 1.006.000
[ Voor 16% gewijzigd door Statiegeld op 13-07-2011 09:35 ]
Lol, kom er net achter dat ik ook een ''veteran'' ben
(acc 5 jaar)
Best vette emote
Best vette emote
Volgens mij is dat niet waar.Franko P. schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 09:14:
[...]
Ja dat zal wel goedkomen.![]()
Ik las gister op wikia dat je die vine alleen kon krijgen als je die beesten als slay task hebt. Maar of het waar is? Ik krijg het nergens gevonden namelijk.
Oh, maar die prijzen kelderen wel. Zo'n bijzonder item is het namelijk nietChuckster schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 09:15:
[...]
Als de prijzen omlaag kelderen wel ja, denk dat je nog minstens 10 a 15m moet bijleggen
Ik ga nu maar weer door waar ik gisteren stopte: whips kopen en met minstens 300k profit verkopen
Edit: whips zijn nu te koop in de GE voor 1.006.000
nee nooit, alleen een pm in je runescape acc lobby ding...Chuckster schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 01:07:
[...]
[afbeelding]
Lijkt me legit
Ik kan me soms echt doodergeren aan die bots... Nouja, gewoon negeren die handel. Is alleen wel beetje lastig als je aan het woodcutten bent >.<.
En omg wat is Dungeoneering toch een vies saaie skill! Damn! De teams waar ik steeds mee team falen.. Triest eigenlijk. Doen we een large en dan gaan bijvoorbeeld twee mensen weg.. *zucht*
En JaGeX stuurt je geen berichten via e-mail betreffende een ban/mute. Alleen met recovery en veranderen van e-mail meen ik..
En omg wat is Dungeoneering toch een vies saaie skill! Damn! De teams waar ik steeds mee team falen.. Triest eigenlijk. Doen we een large en dan gaan bijvoorbeeld twee mensen weg.. *zucht*
En JaGeX stuurt je geen berichten via e-mail betreffende een ban/mute. Alleen met recovery en veranderen van e-mail meen ik..
Verwijderd
tja, geloof me je hebt nog niet in ECHT slechte teams gezeten die het niet snappen
laatst zat ik in een full-hooded party moest ik key'en -.- vroegen we wie er een altaar kon maken zijn niemand wat met 4 mensen met 80 construction -.-''
achja, in beter nieuws
vandaag ff met dance naar GWD,
leuke loot... chestplate

altijd leuk als je lvl 138's kan crashen als een lvl 98 Ranger
ze lachen me uit tot ze me d'bow spec. zien ^_^
achja, in beter nieuws

altijd leuk als je lvl 138's kan crashen als een lvl 98 Ranger
Meh t spelletje begint me al weer te vervelen/irriteren, ik probeer te levelen dmv. Yaks killen, maar dat doet iedereen en dus is het een verspilling van tijd als 5 mensen om 1 yak vechten..
Verder kan ik wel ogres gaan killen maar dan moet ik er welgeteld nog 51.743 om mijn huidige doel, level 99 strength, te halen
Calculators op de interwebs zijn ruk, dus weten jullie nog iets wat weinig hit maar wel aardig wat hp heeft?
Verder kan ik wel ogres gaan killen maar dan moet ik er welgeteld nog 51.743 om mijn huidige doel, level 99 strength, te halen

Calculators op de interwebs zijn ruk, dus weten jullie nog iets wat weinig hit maar wel aardig wat hp heeft?
Verwijderd
living rock creatures... kan je daarna ook nog minen, (weet niet op welk lvl) dan is het ook lekker geld
Schroef het, ik ga maar ogres killen, nog iets meer dan 50k van die beesten, yaks moet ik er nog 61k van maar daar staat het altijd bomvol.
Gedachten op 0 zetten en killen maar, dolletjes..
Gedachten op 0 zetten en killen maar, dolletjes..
Armoured zombies zijn ook lekker snel. Als je maxed bent kun je daar wel 100k/h doen voor melee skills.
Monkey guards en zombie monkeys zijn inderdaad ook goeie exp.JohnBQ schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 12:57:
Ik vond Monkey Guards ook altijd wel lekker gaan met piety
En pest control
Pest control is toch al lang niet meer goed? Tenzij je 120+ ofzo bent, anders zit je echt in superslechte boten...
Heb een beter alternatief voor mezelf (ben nog een low level denk ik & heb geen zin om me vol te proppen met pots): ik ga terug naar het killen van Moss Giants tussen Karamja en Brimhaven, zo heb ik 5 jaar terug 40 levels gehaald, dus ik pak de draad daar maar weer op 
Ik word niet tot nauwelijks geraakt en met minimaal 240 Str points en 79 Con points per kill is 't toch wel wat makkelijker, zeker als ik hier nu alleen sta en non-stop kan killen.
Daarnaast ook maar even een Amulet of Strength gemaakt, die bonus is mooi meegenomen
Verder droppen die Moss giants tot nu toe veel runes, charms en halve sleutels, win/win
Ik word niet tot nauwelijks geraakt en met minimaal 240 Str points en 79 Con points per kill is 't toch wel wat makkelijker, zeker als ik hier nu alleen sta en non-stop kan killen.
Daarnaast ook maar even een Amulet of Strength gemaakt, die bonus is mooi meegenomen
Verder droppen die Moss giants tot nu toe veel runes, charms en halve sleutels, win/win
[ Voor 7% gewijzigd door Statiegeld op 15-07-2011 13:56 ]
Waarom ga je niet slayeren? Je komt gelijk overal, slayer mask gebruiken voor een leuke stat bonus en je krijgt er nog xp voor ook.
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
Omdat ik eerst mn combat skills wat omhoog wil krikken, ben nu 71 str/att en 70 def/con. Als ik zo rond de 80 zit met alle skills stap ik misschien over
En met slayer verdien je ook nog aardig wat centen
Met jouw levels kun je prima slayeren, het trainen gaat dan niet veel langzamer maar je hebt wel meer afwisseling, meer profit en slayer exp
Je moet dan wel in die hoogste boot kunnen idd maar dat is al bij 100 dacht ik, weet het ook zo niet meer. Als de world dan mee zit gaat het idioot snel (al kan het dan als lvl 100 wel lastig zijn uberhaupt genoeg te hitten lol)wimjongil schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 13:33:
[...]
Monkey guards en zombie monkeys zijn inderdaad ook goeie exp.
Pest control is toch al lang niet meer goed? Tenzij je 120+ ofzo bent, anders zit je echt in superslechte boten...
*wisselde trainen en slayer meestal af*
[ Voor 3% gewijzigd door JohnBQ op 15-07-2011 21:01 ]
Dit is echt te fake voor worden. Je moet confirmen dat het account echt van jou is? dat is altijd bullshit.Chuckster schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 01:07:
[...]
[afbeelding]
Lijkt me legit
Heb er nu nog een over, dus als de prijzen weer wat gestegen zijn verkopen voor 1.6![]()
Ja die hoogste boot is 100+, maar als je met 20 lvl 90 mensen met hoge summoning erin zit, schiet het ook niet opJohnBQ schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 20:59:
[...]
Je moet dan wel in die hoogste boot kunnen idd maar dat is al bij 100 dacht ik, weet het ook zo niet meer. Als de world dan mee zit gaat het idioot snel (al kan het dan als lvl 100 wel lastig zijn uberhaupt genoeg te hitten lol)
*wisselde trainen en slayer meestal af*
Vroegah was pestcontrol helemaal belachelijk snelle xp. Rondes van <1 minuut waren meer regel dan uitzondering mits je de goede worlds wist te vinden.
Vaak genoeg meegemaakt dat ik niet eens hoog genoeg had gehit voordat de ronde alweer gedaan was.
Is tegenwoordig soulwars niet de place 2 be als je snel je combat wil lvlen?
Vaak genoeg meegemaakt dat ik niet eens hoog genoeg had gehit voordat de ronde alweer gedaan was.
Is tegenwoordig soulwars niet de place 2 be als je snel je combat wil lvlen?
Combat stelt helemaal niets meer voor. Met alle goeie gear en pots is het belachelijk makkelijk om 99 in alle melee-skills te halen. Zelf doe ik gewoon slay. Inmiddels 37m slay xp
Verwijderd
Ben weer zo'n beetje begonnen met runescape nu ik eindelijk eens vakantie heb. Gister member geworden en ik ben gewoon de hele dag bezig geweest met Regicide. Wat een vervelende quest. Ik heb gewoon 4x door underground pass moeten gaan omdat ik telkens in die vallen viel en mijn eten daardoor weer op was. Iemand een idee of ik met 75 / 76 / 78 Roving Elves kan doen. Heb 57 prayer.
Overigens lagged runescape bij mij best vaak af en toe. Ik probeerde toen de instellingen te veranderen door die functie te gebruiken waarbij er automatisch bepaald wordt in welke graphic stand runescape het best draait. Had ik beter niet kunnen doen want nu klopt de hele layout niet meer en is het spel onspeelbaar geworden.
Inlogscherm:

Ingame:

Iemand een idee hoe ik dit kan fixen. Heb al gegoogled maar dat leverde geen bruikbare resultaten op. Nieuwe drivers downloaden lijkt ook niet te werken want voorheen deed hij het wel.
Edit: problem solved
Overigens lagged runescape bij mij best vaak af en toe. Ik probeerde toen de instellingen te veranderen door die functie te gebruiken waarbij er automatisch bepaald wordt in welke graphic stand runescape het best draait. Had ik beter niet kunnen doen want nu klopt de hele layout niet meer en is het spel onspeelbaar geworden.
Inlogscherm:

Ingame:

Iemand een idee hoe ik dit kan fixen. Heb al gegoogled maar dat leverde geen bruikbare resultaten op. Nieuwe drivers downloaden lijkt ook niet te werken want voorheen deed hij het wel.
Edit: problem solved
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2011 10:44 ]
Nice, wat wordt de volgende 99?Verwijderd schreef op zaterdag 16 juli 2011 @ 12:10:
eindelijk 99 range, me eerste mijlpaaltjehelaas per ongeluk geen prnt scrn van
Verwijderd
cooking, nu mee bezig dan kan ik me cape trimmen 

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2011 13:56 ]
Net op de GE 5 whips gekocht voor 1.020.000 en verkocht voor 1.4m p/s, goed bezig! 
Lekker handeltje dit, zit nu al op 10m dus ik ga zo maar eens kijken voor een dragon platebody
Lekker handeltje dit, zit nu al op 10m dus ik ga zo maar eens kijken voor een dragon platebody
[ Voor 37% gewijzigd door Statiegeld op 16-07-2011 16:22 ]
Dat is ook het enige waar cooking goed voor isVerwijderd schreef op zaterdag 16 juli 2011 @ 13:09:
[afbeelding]
Slecht idee, het is juist op de lagere levels wat leuker omdat je dan tenminste je combat skills nog enigszins levelt. Slayer is namelijk best wel een trage skill om te trainen (vergeleken met de melee skills bijv.) dus is het lekkerder om zo vroeg mogelijk te beginnen. Ik heb er iig spijt van dat ik het nooit actief heb gedaan toen ik nog wat lagere levels had..Chuckster schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 15:01:
Omdat ik eerst mn combat skills wat omhoog wil krikken, ben nu 71 str/att en 70 def/con. Als ik zo rond de 80 zit met alle skills stap ik misschien over
Ik heb juist het tegenovergesteldePatriot schreef op zaterdag 16 juli 2011 @ 20:19:
[...]
Slecht idee, het is juist op de lagere levels wat leuker omdat je dan tenminste je combat skills nog enigszins levelt. Slayer is namelijk best wel een trage skill om te trainen (vergeleken met de melee skills bijv.) dus is het lekkerder om zo vroeg mogelijk te beginnen. Ik heb er iig spijt van dat ik het nooit actief heb gedaan toen ik nog wat lagere levels had..
Best veel combat getraind zonder slayer, dan gaat slayer juist weer makkelijker doordat al die monsters vrij easy zijn en je ze nogal snel dood hebt:9
Destijds best veel gastjes nog bij bloodvelds zien kloten met lage levels, dat schiet echt niet op
http://services.runescape...ting-the-bots---an-update
Zou het deze keer voor het echt zijn???? mag het hopen....
Verwijderd
hmm moet zeggen dat het steeds erritanter wordt die botters -.- eiglijk wel aan gedacht om voor dingen als cooking (nu niet meer nodigIn the meantime, be safe, don’t fall to the dark side and we look forward to the positive outcomes of our actions ultimately making the game experience a better one for everyone.
Nee, loze uitspraken. Ze zijn hier sowieso veel te laat mee, en het is meer een belofte dan dat je ziet dat er echt wat gebeurd. Ze riepen eerder al dat ze een onfeilbaar macrodetectiesysteem hebben, maar daar bleek niets van waar. Ik ben het vertrouwen wel kwijt.saveljos schreef op zaterdag 16 juli 2011 @ 23:44:
Verwijderd
Waarschijnlijk inderdaad loze uitspraken, ze halen waarschijnlijk wel 10% van hun geld binnen door bots die membership kopen.saveljos schreef op zaterdag 16 juli 2011 @ 23:44:
Uit eindelijk doen ze er weinig aan komen er een paar nutteloze F2p riots in varrock en falador en is alles terug bij het oude.
Tien procent? Ik heb een bruin vermoeden dat je dan alleen de accounts hebt die exclusief gemaakt worden door RWT'ers met als doel botten. Als je gaat kijken naar accounts waarop gebot is dan zit je volgens mij véél hoger..Verwijderd schreef op zondag 17 juli 2011 @ 17:30:
[...]
Waarschijnlijk inderdaad loze uitspraken, ze halen waarschijnlijk wel 10% van hun geld binnen door bots die membership kopen.
Uit eindelijk doen ze er weinig aan komen er een paar nutteloze F2p riots in varrock en falador en is alles terug bij het oude.
Het zijn er in ieder geval veel; als ik als non member besluit te gaan vissen op karamja dan zie je de bots heen en weer rennen naar die npc die vis om zet naar banknotes, en zo nu en dan op die pier zelf komt er een trein van bots voorbij om van fishing spot te wisselen, bizar..
Ik wens Jagex iig. veel succes, voor elke bot die ze neerhalen komen er 2 terug lijkt wel
Ik wens Jagex iig. veel succes, voor elke bot die ze neerhalen komen er 2 terug lijkt wel

Verwijderd
tja... meeste bots zijn volgens mij van members die gewoon ff snel geld willen verdienen zonder er wat aan te doen
(ik verdien wel goed met het merchen van wat die domme bots botten
)
Verwijderd
Congrats !Verwijderd schreef op zaterdag 16 juli 2011 @ 13:09:
[afbeelding]
Wat ik me wel afvraag, wat is dat oranje bolletje ?
Maybe een custom muis cursor?Verwijderd schreef op maandag 18 juli 2011 @ 15:45:
[...]
Congrats !
Wat ik me wel afvraag, wat is dat oranje bolletje ?
Ik zit nu overigens zelf op 75 fletching, als de Wikia klopt heb ik genoeg yew logs ingekocht om het tot lvl 99 uit te houden
Heb Runescape echt super veel gespeelt toen ik jonger was, ben nu al een lang tijd gestopt ermee.
2 maanden geleden had ik maar alles verkocht op mijn account en een Santa Hat gekocht.
Heb er nu inmiddels al 41m winst mee gemaakt door niks te doen.

Ben nooit echt van het skillen geweest lol.
Er staat nog ongeveer 15m aan items op de bank.
2 maanden geleden had ik maar alles verkocht op mijn account en een Santa Hat gekocht.

[ Voor 6% gewijzigd door Stroopwafels op 18-07-2011 16:23 ]
Nou als je ooit nog eens 41 mil kwijt moet, ik neem het met alle plezier aan, kan ik m'n Magic level exact naar 99 opkrikkenStroopwafels schreef op maandag 18 juli 2011 @ 16:23:
Heb Runescape echt super veel gespeelt toen ik jonger was, ben nu al een lang tijd gestopt ermee.
[afbeelding]
YEEH, heb overloads!! Gisteren wezen uittesten @bandos, en wat een epische dingen zijn het toch.
Volgens mijn dokter ben ik een heel zeldzaam geval. Deal with it.
Verwijderd
Voor wars zijn ze ook wel chill, mocht je een epische tanker zijn en je bent first pile en ze stappen van je af omdat je te goed tanked zit je daarna niet met alle stats op 1 wat je weer sup restores dus tijd kost.
Was ik ook een tijdje, maar toch blij dat ik geinvesteerd heb in 91 herblore hoor. Nu nog 80/95 pray.
Achja ik kan ze voorlopig wel erg relax vinden ^^
Nu voorlopig eerst maar weer wat geld zien te krijgen lol
Nu voorlopig eerst maar weer wat geld zien te krijgen lol
Heeft Tweakers trouwens ook een eigen clan en dito cape?
Ja, hoewel volgens mij niemand die cape draagtChuckster schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 20:20:
Heeft Tweakers trouwens ook een eigen clan en dito cape?
De cape was dan ook meer sarcasmePatriot schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 17:38:
[...]
Ja, hoewel volgens mij niemand die cape draagt
Ben trouwens lekker op weg, waar ik bijna 2 weken geleden na 5 jaar opnieuw begon met 0gp en zonder armor/wapens ziet mijn huidige set er zo uit:

- Helm of Neitiznot
- Amulet of Fury
- Bandos chestplate
- Bandos tassets
- Whip
- Dragon boots
- Regen bracelet
- Dragonfire shield (full charged)
Huidige stats:

Verder nog 2 full Barrow sets (Verac en Ahrim), wat waardevolle items en nog 16m cash. En dan te bedenken dat ik vóór m'n 5 jaar durende afwezigheid in RS nooit boven een wealth van 600k ben uitgekomen
[ Voor 8% gewijzigd door Statiegeld op 23-07-2011 23:16 ]
^Mooie armour voor je level... zo rijk was ik toen niet!
Ga je wel nog RFD gloves halen?
Ik ben ook maar weer eens opnieuw begonnen, toch altijd leuk om als extra bezigheid te doen... Nu alweer bijna 99 woodcutting
Ik ben ook maar weer eens opnieuw begonnen, toch altijd leuk om als extra bezigheid te doen... Nu alweer bijna 99 woodcutting
Misschien komen die RFD gloves nog, eerst de remaining 6 van de 8 quests van Recipe for Disaster halen 
Tot nu toe ben ik dik tevreden met m'n Regen Bracelet; de weinige damage die ik krijg van Moss Giants wordt in no time gehealed.
Heb vandaag al bijna 4 uur lang Moss Giants gekilled, en mijn inventory bestaat nog steeds uit wat geld en 27 sharks, dus ik houd het nog wel even uit
@JohnBQ: ja dankzij de GE gaat 't een stuk makkelijker dan 5 jaar geleden
Tot nu toe ben ik dik tevreden met m'n Regen Bracelet; de weinige damage die ik krijg van Moss Giants wordt in no time gehealed.
Heb vandaag al bijna 4 uur lang Moss Giants gekilled, en mijn inventory bestaat nog steeds uit wat geld en 27 sharks, dus ik houd het nog wel even uit
@JohnBQ: ja dankzij de GE gaat 't een stuk makkelijker dan 5 jaar geleden
Mjeh, dat gevoel heb ik ook al een tijdje
dat gevoel heb ik al 2 jaar...
Maar eerst maar eens echt terug herstarten, na de closure van Dragonforce(oude clan) eigenlijk niet echt meer actief gespeelt. Heb niet echt meer een goal om voor te spelen wat ik wel had toen ik clande(wat ik 2 jaar lang deed)
Maar eerst maar eens echt terug herstarten, na de closure van Dragonforce(oude clan) eigenlijk niet echt meer actief gespeelt. Heb niet echt meer een goal om voor te spelen wat ik wel had toen ik clande(wat ik 2 jaar lang deed)
Goals heb ik altijd juist te veel 
Mijn huidige is de ellite seers task set, maar dat fletchen schiet echt niet op zeg.. Daarna maar weer verder richting 99 slay
Mijn huidige is de ellite seers task set, maar dat fletchen schiet echt niet op zeg.. Daarna maar weer verder richting 99 slay
Mijn goal is nog steeds m'n strength naar 99, maar doe het nu geleidelijk door ook af en toe attack en defence te trainen, die 3 skills + constitution staan inmiddels allemaal op 80, behalve strength, die gaat nu langzaam naar de 77
Als dat merchen zo snel gaat moet ik me daar toch maar eens in gaan verdiepen. Heb 1x een halfslachtige poging gedaan waarin ik jammerlijk faalde met groot verlies tot gevolg
Simpel gezegd is het een item laag inkopen en hoog verkopen:
Stel, je koopt 1 maple log voor 1000gp, je krijgt de maple log en wat geld terug.
Schrijf de aankoopprijs (388gp bijv.) op.
Vervolgens verkoop je de Maple log voor 1gp, je krijgt uiteraard wat meer terug: 382gp.
382gp is dus het minimum, 388 het maximum.
Wat ik vaak doe is voor 1gp duurder inkopen, dus 383gp, dan verkoop ik het voor alle zekerheid meestal voor de tussenliggende prijs, 385 in dit geval, 9 van de 10 keer wordt het dan meteen verkocht)
Die 2gp winst per log lijkt misschien niet veel, maar als je er 50k in een keer verkoopt tikt het lekker aan.
Als je eenmaal een mil of 5 hebt kun je vanzelfsprekend duurdere items 'flippen'. Of je zoekt naar items met een groot verschil tussen aankoop- en verkoopprijs.
Handige site daarvoor is de -hoe kan het ook anders- Grand Exchange pagina
Stel, je koopt 1 maple log voor 1000gp, je krijgt de maple log en wat geld terug.
Schrijf de aankoopprijs (388gp bijv.) op.
Vervolgens verkoop je de Maple log voor 1gp, je krijgt uiteraard wat meer terug: 382gp.
382gp is dus het minimum, 388 het maximum.
Wat ik vaak doe is voor 1gp duurder inkopen, dus 383gp, dan verkoop ik het voor alle zekerheid meestal voor de tussenliggende prijs, 385 in dit geval, 9 van de 10 keer wordt het dan meteen verkocht)
Die 2gp winst per log lijkt misschien niet veel, maar als je er 50k in een keer verkoopt tikt het lekker aan.
Als je eenmaal een mil of 5 hebt kun je vanzelfsprekend duurdere items 'flippen'. Of je zoekt naar items met een groot verschil tussen aankoop- en verkoopprijs.
Handige site daarvoor is de -hoe kan het ook anders- Grand Exchange pagina
[ Voor 3% gewijzigd door Statiegeld op 25-07-2011 23:23 ]
Verwijderd
haha net Hard clue gedaan met een reward van 680k
Klik hier
Klik hier
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 26-07-2011 18:13 ]
Leuk die citadels
Ben benieuwd wat er op hogere tiers allemaal mogelijk is. Mijn clan slaagde er overigens in om in enkele uren al 100k wood te verzamelen.
Ja ja ja ikke ikke ikkeJohnBQ schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 22:07:
Nu joost er weer is kunnen er trouwens ook mensen bij de clan, mochten ze het willen
Ben al 7 jaar een einzelgänger in RS, tijd dat daar eens verandering in komt
En een nieuwe milestone behaald: combat level 100
[ Voor 8% gewijzigd door Statiegeld op 27-07-2011 00:49 ]
GratsChuckster schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 00:49:
[...]
Ja ja ja ikke ikke ikke
Ben al 7 jaar een einzelgänger in RS, tijd dat daar eens verandering in komt
En een nieuwe milestone behaald: combat level 100
Denk dat het het handigst is als je joost (ign: Jooost) toevoegt in rs voor invite
Hij moet nog steeds meerdere mensen invite rechten geven
Ok dan 
Gaat wel een hel worden om die citadel te upgraden met zo weinig
Ik zit nu dus op mijn cap met 1k timber en kan niet meer skillen, als iedereen maar 1k per week kan schiet het echt niet op
Gaat wel een hel worden om die citadel te upgraden met zo weinig
Ik zit nu dus op mijn cap met 1k timber en kan niet meer skillen, als iedereen maar 1k per week kan schiet het echt niet op

[ Voor 45% gewijzigd door JohnBQ op 27-07-2011 23:10 ]
Heb ik net 99 woodcutting gehaald, zit ik nu met die nutteloze 1.5x ring van die citadels
Vind het tot nu toe niet zo'n groot succes, die arenas die je zelf kunt maken zijn daar in tegen wel heel erg gaaf
Hey chuckster, wat is je rs naam? Add me anders ff, Franko79 is mijn naam.
Kan ik je gelijk een invite geven voor clan.
Geldt trouwens ook voor de rest die geïnteresseerd zijn om clan te joinen.
Kan ik je gelijk een invite geven voor clan.
Geldt trouwens ook voor de rest die geïnteresseerd zijn om clan te joinen.
[ Voor 23% gewijzigd door Franko P. op 28-07-2011 10:37 ]
Ik zit dankzij Joost al in de clan, gisteravond even die Citadel verkent, wat een kudt karwei gaat dat worden om het allemaal uit te breiden
Ja, maar heeft dat eigenlijk wel nut? Je hebt de eerste week toch maar 12k nodig? De rest gaat toch verloren na een update tick.RoD schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 22:10:
Leuk die citadelsBen benieuwd wat er op hogere tiers allemaal mogelijk is. Mijn clan slaagde er overigens in om in enkele uren al 100k wood te verzamelen.
Bij ons is het probleem vooral dat we daar lang niet genoeg mensen voor hebben. Door de resource cap kan 1 persoon maar maximaal 1k resources bijdragen. Ik snap wel waarom (dat is om te voorkomen dat je een boel 'dummy clanmembers' neemt die alleen dienen om je citadel te kunnen upgraden), maar het is wel jammer dat de cap zo relatief laag zitRoD schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 22:10:
Leuk die citadelsBen benieuwd wat er op hogere tiers allemaal mogelijk is. Mijn clan slaagde er overigens in om in enkele uren al 100k wood te verzamelen.
Kan iemand mij toelichten wat die citadels precies zijn?
Na vrijwel alles van mijn account verloren te zijn door een mysterieus persoon log ik vrijwel nooit meer in, een begin maken met merchanten terwijl je maar 100k hebt is namelijk best wel moeilijk, en merchanten is al so saai.
Maar als ik kan helpen met die citadels, als ik weet hoe het werkt, wil ik wel helpen hoor.
Level 103 F2P (of is het alleen P2P?
) genaamd Ubergeit.
@RoD, bedankt. Dan kan ik dus helaas niet helpen
Na vrijwel alles van mijn account verloren te zijn door een mysterieus persoon log ik vrijwel nooit meer in, een begin maken met merchanten terwijl je maar 100k hebt is namelijk best wel moeilijk, en merchanten is al so saai.
Maar als ik kan helpen met die citadels, als ik weet hoe het werkt, wil ik wel helpen hoor.
Level 103 F2P (of is het alleen P2P?

@RoD, bedankt. Dan kan ik dus helaas niet helpen
[ Voor 6% gewijzigd door Pimorez op 28-07-2011 21:58 ]
Kan er nog iemand inloggen? Ik krijg telkens melding dat de login server offline is.
Citadels zijn clan-specifieke plaatsen die je gezamenlijk kan updaten. Daarvoor moet je zelf de resources vergaren, waarbij er een bepaalde mate van activiteit en input wordt verwacht om de citadel te updaten. Je kan er dus skillen, maar ook vechten (battlefield) en er is een party room, en iets van een vergaderzaal. Een eigen stek voor je clan dus, en inderdaad p2p.Pimorez schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 16:12:
Kan iemand mij toelichten wat die citadels precies zijn?
Level 103 F2P (of is het alleep P2P?) genaamd Ubergeit.
Verwijderd
Ik betwijfel nog altijd of de resources elke week resetten, denk alleen dat de upkeep er af gaat en dat je de rest mag houden.
Kijk hier eens: http://www.runescape.com/...n_citadel_production_areaVerwijderd schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 09:42:
Ik betwijfel nog altijd of de resources elke week resetten, denk alleen dat de upkeep er af gaat en dat je de rest mag houden.
Daar staat onderaan dit:
Resource Spoiling
Every resource that isn't spent in one build tick will spoil, and will be removed from the resource pool. This is to stop large clans being able to shoot through the lower tiers by stockpiling up massive amounts of resource and then sitting back and doing nothing. It brings clans back each week – it also encourages clans to spend their resource pool and not just sit on it.
The amount that can be carried across each week is dependent on the tier of the clan's storehouse.
Achja, we zijn al op de helft 
Maar dan gaan upgrades van meer k's dan members dus nooit lukken.
edit: nvm, cap kan omhoog
Maar dan gaan upgrades van meer k's dan members dus nooit lukken.
edit: nvm, cap kan omhoog

[ Voor 14% gewijzigd door JohnBQ op 29-07-2011 13:09 ]
Verwijderd
gewoon een gedacht maar anders moeten we gewoon meer mensen inviten, gewoon nederlandstalig blijven maar ook openzetten voor niet tweakers en mensen inviten in de rs wereld. Als dat voor iedereen goed is natuurlijk, of alleen vrienden en kenissen van tweakers zoals het nu al een beetje is.
gooi de clan open voor spelers vanaf een bepaald level en/of leeftijd, leeftijd 16+ ofzo
[ Voor 25% gewijzigd door Statiegeld op 08-01-2020 20:56 ]
Verwijderd
Er zitten al bots genoeg in de clan, maar over dat onderwerp moest er hier gezwegen wordenJohnBQ schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 14:33:
Zolang het maar mensen zijn en geen bots vind ik alles best
Lol ben ik zojuist uit de clan gekicked? 
Edit: ok, ik word nu uitgemaakt voor botter, lol!

Edit: ok, ik word nu uitgemaakt voor botter, lol!

[ Voor 40% gewijzigd door Statiegeld op 29-07-2011 23:24 ]
Lol was jij dat?Chuckster schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 23:22:
Lol ben ik zojuist uit de clan gekicked?
Edit: ok, ik word nu uitgemaakt voor botter, lol!![]()
Edit: mja, erg veel online en altijd stil wekte die illusie nogal
[ Voor 12% gewijzigd door JohnBQ op 29-07-2011 23:26 ]
Let op:
Op GoT spelen we graag spellen volgens de regels, om het leuk te houden ;-)
Houd je dus ook hier op het forum aan de Jagex regels, bots en autotalkers zijn niet de bedoeling!
Op GoT spelen we graag spellen volgens de regels, om het leuk te houden ;-)
Houd je dus ook hier op het forum aan de Jagex regels, bots en autotalkers zijn niet de bedoeling!