Volgens mij alles wat we over hadden na upgrades en upkeep. We hadden namelijk 12k+1 en we hadden 12k nodig
Zijn er trouwens nog mensen die gekeken hebben naar de BTS van deze maand? Ik moet zeggen dat alle updates me heel leuk lijken. Vooral de upgrade aan Temple Trekking lijkt me interessant. Ik heb dat best wel een tijdje gedaan, en vind het nu al heel aardige minigame.
Het is soms wat onvergeeflijk, en het is echt een crime om aan een volledige set Lumberjack Clothing te komen. Ik hoop dat ze daar wat aan gaan veranderen, en het net zoals de Golden Mining Suit gaan doen.
Sowieso is het wel leuk dat ze over het algemeen de rewards van minigames wat gaan verbeteren. Misschien wordt het wat meer de moeite waard om die minigames ook daadwerkelijk te spelen.
Verder kijk ik natuurlijk enorm uit naar de volgende Myreque-quest. Dat zijn altijd leuke quests geweest en zoals het er nu uitziet gaat de wereld weer een stukje groeien, in ieder geval in de zin van waar we kunnen komen. De rewards zien er ook wel leuk uit, een teleport voor gebruik in Morytania. Dat zal de mobiliteit wat verhogen.
Wel ben ik benieuwd naar de effectiviteit van de nieuwe anti-vampyre wapens. Die is er namelijk al in de vorm van de Ivandis flail, en waar het er nu naar uitziet gaan ze misschien wel een belangrijk stukje lore negeren: Dat vampyres niet door conventionele wapens geraakt kunnen worden omdat ze aanvallen aan zien komen. Maarja, dat is speculatie, wellicht hebben ze er wel aan gedacht
Verder de cosmetische updates aan de GE en Edgeville. Ik ben vooral benieuwd wat ze van de GE gaan maken. Ik vind het zelf niet echt nodig, maar misschien maakt dit het wat rustiger bij de GE. Of dat is wat de meeste mensen willen is natuurlijk de vraag
Ik snap ook niet helemaal waarom ze Edgeville gaan updaten. Er zijn andere steden/dorpen die ik eerst een update had gegeven, vooral omdat er in Edgeville de laatste jaren sowieso redelijk wat dingetjes zijn verandert. Het ziet er nu helemaal niet zo slecht uit..
Als laatste dan de audio updates.. Ik weet niet wat ik er van moet denken, vooral de geluiden voor agility lijken me geen groot succes. Misschien ben ik erg pessimistisch, maar ik denk dat je het na 10 minuten wel zat bent om naar het gekreun van een slechte voice actor te luisteren (zo goed zijn de VA's van Jagex namelijk niet

).
EDIT:
Ik denk overigens ook dat het tijd is om even te kijken naar de kant die we op willen met de clan. Ik denk zelf namelijk dat het handig is om mensen van buiten Tweakers ook toe te laten. Ik denk niet dat het nodig/wenselijk is om een actief invite-beleid er op na te houden, maar het is misschien wel handig om te kijken wat voor beleid we gaan voeren naar die mensen toe. Want laten we eerlijk zijn, op het moment dat je ingame zit maakt het natuurlijk niets meer uit of je tien of duizend posts hebt op Tweakers.
Daarnaast hebben we al een aantal non-tweakers, maar dat zijn vooral familieleden. We hoeven nieuwe leden ook niet te vragen hier een account aan te maken, want over het algemeen hebben we organisatorisch gezien niet zoveel nodig. In het ergste geval kunnen we ze altijd nog uitnodigen op IRC (waar trouwens verder wel erg weinig mensen zijn

).
[
Voor 14% gewijzigd door
Patriot op 05-08-2011 22:07
]