Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Tja, moet toch wat met tijd teveel en geen verplichtingen de komende maand. (lees: levenloos)

En stil ben ik idd. omdat ik de clan chat op Off heb staan, leest irritant die donkerblauwe tekst dus had t maar uitgezet :P

[ Voor 4% gewijzigd door Statiegeld op 29-07-2011 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnBQ
  • Registratie: Augustus 2009
  • Niet online
Chuckster schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 23:29:
Tja, moet toch wat met tijd teveel en geen verplichtingen de komende maand. (lees: levenloos)

En stil ben ik idd. omdat ik de clan chat op Off heb staan, leest irritant die donkerblauwe tekst dus had t maar uitgezet :P
Mja dan toch niet zo heel gek :P

Die kleuren kun je trouwens instellen bij settings :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

JohnBQ schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 23:30:
[...]

Die kleuren kun je trouwens instellen bij settings :>
It iz working, awesome :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb ze op oranje staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://img40.imageshack.us/img40/3760/slayertab.jpg

mijn slayer tab. Mijn supplies, slayer drops, clue rewards en misc kingdom spul.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zal ik ook even de clan joinen. Heb Franko79 en Jooost al geadd, ingame name = dementionn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnBQ
  • Niet online
"even"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet tevreden met je post count John? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BombaAriba
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-09 01:02

BombaAriba

Ondertitel

Wat grappig dat er Tweakers actief zijn op Runescape, had het niet echt ingeschat als een Tweakerwaardige game. Ik heb het dan ook gespeeld in groep 7-8 en heb geen idee wat het spel hedendaags nou nog inhoudt.

Is dat 3d, echt 3d geworden? Ik ben plotseling toch wel geïnteresseerd :p

We can believe what we choose. We are answerable for what we choose to believe. -John Henry Newman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 23:27
Verwijderd schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 12:21:
[...]

Niet tevreden met je post count John? :P
Hij doelt ws op het feit dat dat even niet zomaar gaat. Jooost is er meer niet dan wel, en aangezien hij de enige is die mensen kan inviten... |:(

Which reminds me:
John for President!!
BombaAriba schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 15:55:
Wat grappig dat er Tweakers actief zijn op Runescape, had het niet echt ingeschat als een Tweakerwaardige game. Ik heb het dan ook gespeeld in groep 7-8 en heb geen idee wat het spel hedendaags nou nog inhoudt.

Is dat 3d, echt 3d geworden? Ik ben plotseling toch wel geïnteresseerd :p
Ik zou zeggen log eens in, f2p is er niet voor niets. :P
En wat is tweaker waardig, als je er maar plezier in hebt.

It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BombaAriba

BombaAriba

Ondertitel

[...]

[/quote]

Ja dat is zo, heb eigenlijk ook geen idee wat voor diepte member zijn toevoegt. Alleen meer kleding of tactisch wat meer dingen?

Enfin ik heb 1 van mijn oude account weten te krijgen door te gokken in dat recover formuliertje. Ik ben alleen de naam kwijt van het account waarmee ik echt ver was. :'(

Maar full rune en andere rune spullen lijken me een goed begin. Als het spel nu ook eens goed zal draaien op Ubuntu was ik helemaal om..

We can believe what we choose. We are answerable for what we choose to believe. -John Henry Newman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-09 13:25
BombaAriba schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 17:51:
Ja dat is zo, heb eigenlijk ook geen idee wat voor diepte member zijn toevoegt. Alleen meer kleding of tactisch wat meer dingen?
Eerlijk gezegd heb ik persoonlijk altijd het idee gehad dat het maar een matig spel is als je geen member bent :+ Het biedt in ieder geval aanzienlijk wat meer mogelijkheden.
Ability to use the Display Names feature.
Nine extra skills, as well as more capabilities in free-to-play skills.
Ability to purchase skill capes when achieving level 99/ (and 120 in Dungeoneering's case) in a skill.
Higher capabilities in other skills.
Use of several transportation systems.
Much larger explorable area.
More accessible servers. (members can access free-to-play worlds and pay-to-play worlds, although they cannot access most members only features in free-to-play worlds)
More Activities, such as Pest Control, Soul Wars, and Stealing Creation.
Ability to do Distractions and Diversions, such as Treasure Trails, Penguin Hide and Seek and Evil Trees
Better (and a more varied range of) equipment, such as Dragon, Barrows, Bandos, Crystal etc. weapons and armour.
More bank space. (Non-members have only 78 bank spaces while members have 438)
More space for Grand Exchange offers (non-members have only 2 spaces and members have all 6).
Members can create their own house using the POH system along with the Construction skill.
A huge amount of members-only items.
Many more quests.
No advertisements above the game.
More music and sound effects.
A few more emotes such as air guitar (requires 500 unlocked songs), Faint (requires the completition of the mime Court Case) and Taskmaster (requires all tasks to be completed in the Task system)
Ability to post on the RuneScape Official Forums regardless of their character's level/experience. (The only non-members who can post on the forums are those with at least 2.5 million XP total or have an overall skill total exceeding or equal to 350)
More efficient ways to make money.
The ability to access fullscreen mode on the main screen.
The ability to take a photo using the Photo Booth feature for use on the forums as an avatar.
The ability to fight many high level bosses like the King Black Dragon and more.
The ability to fight a wide variety of other monsters, ranging from Yaks, which are good training, to Dragons, which drop items such as Dragon bones that sell for a lot on the Grand Exchange.
The unique ability of owning a pet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BombaAriba

BombaAriba

Ondertitel

Patriot schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 18:00:
[...]

Eerlijk gezegd heb ik persoonlijk altijd het idee gehad dat het maar een matig spel is als je geen member bent :+ Het biedt in ieder geval aanzienlijk wat meer mogelijkheden.

[...]
Hmm wel een behoorlijke lijst ja. Ga je als member nou ook sneller omhoog kwa levels doordat er meer mogelijkheden zijn? En hoe duur is het membership, ze verkopen blijkbaar geen kaarten daarvoor in Nederland.

En is er nu ook een soort tweakers clan? Kan ik daarin als f2p op het moment? Of is dit ook een members only iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnBQ
  • Niet online
Franko P. schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 17:24:
[...]

Hij doelt ws op het feit dat dat even niet zomaar gaat. Jooost is er meer niet dan wel, en aangezien hij de enige is die mensen kan inviten... |:(

Which reminds me:
John for President!!

[...]

Doelde er inderdaad op dat het niet zomaar even gaat (ging? :> ) Dat aantal posts.. zal ik niet wakker om liggen..

Runescape is voor mij echt zo iets waar ik om de zoveel tijd mee stop en weer terecht kom in een verveelde bui, als f2p even rondkijk en dan weer heel! snel dat membership koop. Dat is echt zo veel beter!

Trainen gaat inderdaad makkelijker door de toegevoegde mogelijkheden van membership. De prijzen daarvan verschillen een beetje per abonnemensduur en betaalmethode, 3 maand via iDeal wat ik altijd doe is geloof ik een euro of 18.

Een "tweaker clan" bestaat ook, daar kun je als f2p wel in geloof ik (niet zeker :o)

ign: JohnBQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet er iemand eigenlijk hoeveel hout er gerot is op woensdag in de citadel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BombaAriba

BombaAriba

Ondertitel

JohnBQ schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 21:02:
[...]

Doelde er inderdaad op dat het niet zomaar even gaat (ging? :> ) Dat aantal posts.. zal ik niet wakker om liggen..

Runescape is voor mij echt zo iets waar ik om de zoveel tijd mee stop en weer terecht kom in een verveelde bui, als f2p even rondkijk en dan weer heel! snel dat membership koop. Dat is echt zo veel beter!

Trainen gaat inderdaad makkelijker door de toegevoegde mogelijkheden van membership. De prijzen daarvan verschillen een beetje per abonnemensduur en betaalmethode, 3 maand via iDeal wat ik altijd doe is geloof ik een euro of 18.

Een "tweaker clan" bestaat ook, daar kun je als f2p wel in geloof ik (niet zeker :o)

ign: JohnBQ
Zit je zelf ook in die clan dan of is iedereen van Tweakers ook een beetje verdeeld?

Wel enorm jammer dat ik mijn hoofdaccount niet kan heractiveren, al die level 99 skills waren wel handig om wat geld te verdienen. Maar ik hoef tenminste niet helemaal vanaf het begin te beginnen.

Ik zie wel allemaal nieuwe dingen in het spel, naast de quests een soort gekke andere eenvoudige stappen om te volgen. Toen ik inlogde kreeg ik gelijk 20 berichten dat ik missies had gehaald, voor ik ook maar 1 stap had gezet. Wat is het nut van die missies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat is het task system, daar kan je gear mee krijgen die wat perks heeft,
bvb, explorers ring heeft een teleport en energy restore functie
falador shield prayer bonus etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BombaAriba

BombaAriba

Ondertitel

Verwijderd schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 15:10:
dat is het task system, daar kan je gear mee krijgen die wat perks heeft,
bvb, explorers ring heeft een teleport en energy restore functie
falador shield prayer bonus etc...
Oké dankje, is er nog nieuwe armor bij gekomen in de jaren of is rune nog steeds het beste voor facc en dragon voor pacc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor pacc is er veel betere gear beschikbaar ondertussen, in volgorde van minste naar beste
barrows, godwars dungeon, dungeoneering wapens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.
Ik zit me nu af te vragen wat facc en pacc is?

It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBasch
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-09 20:02
Franko P. schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 19:26:
Ik zit me nu af te vragen wat facc en pacc is?
Ik gok free account en paid account. Ik zou persoonlijk gewoon members en non-members zeggen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
Verwijderd schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 13:27:
Weet er iemand eigenlijk hoeveel hout er gerot is op woensdag in de citadel?
Volgens mij alles wat we over hadden na upgrades en upkeep. We hadden namelijk 12k+1 en we hadden 12k nodig :+

Zijn er trouwens nog mensen die gekeken hebben naar de BTS van deze maand? Ik moet zeggen dat alle updates me heel leuk lijken. Vooral de upgrade aan Temple Trekking lijkt me interessant. Ik heb dat best wel een tijdje gedaan, en vind het nu al heel aardige minigame.

Het is soms wat onvergeeflijk, en het is echt een crime om aan een volledige set Lumberjack Clothing te komen. Ik hoop dat ze daar wat aan gaan veranderen, en het net zoals de Golden Mining Suit gaan doen.

Sowieso is het wel leuk dat ze over het algemeen de rewards van minigames wat gaan verbeteren. Misschien wordt het wat meer de moeite waard om die minigames ook daadwerkelijk te spelen.

Verder kijk ik natuurlijk enorm uit naar de volgende Myreque-quest. Dat zijn altijd leuke quests geweest en zoals het er nu uitziet gaat de wereld weer een stukje groeien, in ieder geval in de zin van waar we kunnen komen. De rewards zien er ook wel leuk uit, een teleport voor gebruik in Morytania. Dat zal de mobiliteit wat verhogen.

Wel ben ik benieuwd naar de effectiviteit van de nieuwe anti-vampyre wapens. Die is er namelijk al in de vorm van de Ivandis flail, en waar het er nu naar uitziet gaan ze misschien wel een belangrijk stukje lore negeren: Dat vampyres niet door conventionele wapens geraakt kunnen worden omdat ze aanvallen aan zien komen. Maarja, dat is speculatie, wellicht hebben ze er wel aan gedacht :)

Verder de cosmetische updates aan de GE en Edgeville. Ik ben vooral benieuwd wat ze van de GE gaan maken. Ik vind het zelf niet echt nodig, maar misschien maakt dit het wat rustiger bij de GE. Of dat is wat de meeste mensen willen is natuurlijk de vraag :+

Ik snap ook niet helemaal waarom ze Edgeville gaan updaten. Er zijn andere steden/dorpen die ik eerst een update had gegeven, vooral omdat er in Edgeville de laatste jaren sowieso redelijk wat dingetjes zijn verandert. Het ziet er nu helemaal niet zo slecht uit..

Als laatste dan de audio updates.. Ik weet niet wat ik er van moet denken, vooral de geluiden voor agility lijken me geen groot succes. Misschien ben ik erg pessimistisch, maar ik denk dat je het na 10 minuten wel zat bent om naar het gekreun van een slechte voice actor te luisteren (zo goed zijn de VA's van Jagex namelijk niet :+).

EDIT:
Ik denk overigens ook dat het tijd is om even te kijken naar de kant die we op willen met de clan. Ik denk zelf namelijk dat het handig is om mensen van buiten Tweakers ook toe te laten. Ik denk niet dat het nodig/wenselijk is om een actief invite-beleid er op na te houden, maar het is misschien wel handig om te kijken wat voor beleid we gaan voeren naar die mensen toe. Want laten we eerlijk zijn, op het moment dat je ingame zit maakt het natuurlijk niets meer uit of je tien of duizend posts hebt op Tweakers.

Daarnaast hebben we al een aantal non-tweakers, maar dat zijn vooral familieleden. We hoeven nieuwe leden ook niet te vragen hier een account aan te maken, want over het algemeen hebben we organisatorisch gezien niet zoveel nodig. In het ergste geval kunnen we ze altijd nog uitnodigen op IRC (waar trouwens verder wel erg weinig mensen zijn :P).

[ Voor 14% gewijzigd door Patriot op 05-08-2011 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnBQ
  • Niet online
Ik ben ook wel blij met de Rc robes al verwacht ik niet dat het veel gaat helpen lol

Wat geluid betreft, dat heb ik toch nooit aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyr4el
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 10-09 23:27
Ik ben blij dat ze wat gaan doen aan de GE. Haast niet te doen op sommige momenten. Dit zijn kleine updates maar heel belangrijk om het spel net even wat lekkerder te laten spelen. Het invoeren van de pincode van de bank werkt ook sneller. Dat was ook een kleine update, maar o zo nodig. Ook kijk ik uit naar de nieuwe Myreque-quest. Helaas hoor ik bij de 1% spelers waarvan het magiclevel niet aan de requirements voldoet. Daarnaast ben ik altijd benieuwd wat ze van de graphic-updates maken. Ik heb nu niet het idee dat Edgeville een drukbezocht dorpje is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
Tyr4el schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 22:21:
Ik ben blij dat ze wat gaan doen aan de GE. Haast niet te doen op sommige momenten. Dit zijn kleine updates maar heel belangrijk om het spel net even wat lekkerder te laten spelen. Het invoeren van de pincode van de bank werkt ook sneller. Dat was ook een kleine update, maar o zo nodig.
Het gaat mij er meer om dat ik niet goed in kan beelden hoeveel het kan helpen. Maar dat kan wellicht komen doordat ik eigenlijk nooit last heb van lag. Alleen in world 2 merk ik dat mijn client niet zoveel andere players laat zien, maar daar heb ik niet zoveel last van..
Ook kijk ik uit naar de nieuwe Myreque-quest. Helaas hoor ik bij de 1% spelers waarvan het magiclevel niet aan de requirements voldoet.
Ach, 70 magic is best te doen :)
Daarnaast ben ik altijd benieuwd wat ze van de graphic-updates maken. Ik heb nu niet het idee dat Edgeville een drukbezocht dorpje is.
Ik denk dat het toch nog eent van de drukkere dorpjes is. Vooral sinds de nieuwe wildy, en in PvP worlds is het er vaak razend druk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.
Wie is er eerder?
Dutchgabber 99 att:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/dUmym.png

Of Jooost 99 str:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/2GXpF.png

Ze starten vanaf nu aan hun missie om 99 te halen.
Blijkbaar hebben ze een onderlinge weddenschap ingame, ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch-gabber
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 04-07 20:35
Afbeeldingslocatie: http://www.draynor.net/race/default/male-male/hd_fire_cape-hd_jester/attack-strength/99-99/DutchGabber-Jooost.png

daar is een die vanzelf verandert, ik zou zeggen, Succes joost!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jij ook Gabber ;)

EDIT: Gaap, ik ben nu al moe :z

EDIT 2: Gaaaaap

[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2011 01:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Zeau, vandaag even mijn magic level naar 70 verhoogd dmv. Camelot teleports :')

Nu nog 20 levels nodig voor 70 Ranged zodat ik met een black salamander Barrows kan gaan doen *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch-gabber
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 04-07 20:35
Afbeeldingslocatie: http://img832.imageshack.us/img832/792/110806020333.png
Afbeeldingslocatie: http://img718.imageshack.us/img718/6624/110806020343.png
gf joost tyvm :)

Bedantk voor de steun John, Lancaster en Franko!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

;w ;w ;w ;w ;w >:) :> :P :9 |:( O-) :z ;w ;) :( :( :( :( :( :( RAAAAAAAAAAAAAGGGGGGGGEEEEE |:( |:( |:( 8)7 8)7 :? :X :| :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrSalvador
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18-03-2022
Afbeeldingslocatie: http://www.deviantart.com/download/183049248/deal_with_it_by_cocor-d30zdpc.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
Mooi hoor Dutch. Ik hoop zelf binnenkort mijn eerste 99 te halen. Ik moet iets minder dan 1.5M, dus ik ben er bijna :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnBQ
  • Niet online
Grats man :p

(Eeuwig fan van pc voor snelle xp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
Nou, de 98 is er, nog maar 1 leveltje en hij is binnen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.
Dutch-gabber schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 02:05:
[afbeelding]
[afbeelding]
gf joost tyvm :)

Bedantk voor de steun John, Lancaster en Franko!
Gefeliciteerd!
Patriot schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 06:42:
Nou, de 98 is er, nog maar 1 leveltje en hij is binnen :+
Succes, laatste level stelt ook niet veel meer voor als je al zover bent. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BombaAriba

BombaAriba

Ondertitel

Ik heb Runescape eindelijk mooi draaien in FireFox, Chrome is echt geen pretje om mee te werken op Ubuntu.

Ik heb ook iedereen uit de OP toegevoegd als vriend, mijn nick is Broeder Blub. Is daar heel misschien nog een veranderingsmodule voor :p?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.
BombaAriba schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 11:29:
Ik heb Runescape eindelijk mooi draaien in FireFox, Chrome is echt geen pretje om mee te werken op Ubuntu.

Ik heb ook iedereen uit de OP toegevoegd als vriend, mijn nick is Broeder Blub. Is daar heel misschien nog een veranderingsmodule voor :p?
Ja, hier: http://www.runescape.com/account_management.ws

Daar kan je kiezen voor change character name.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BombaAriba

BombaAriba

Ondertitel

Dank _/-\o_

Ik moet blijkbaar wel member zijn, irritant. Toch eens kijken hoe duur dat nou allemaal is, ik zag op Engelse webshops wat goede deals.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.
BombaAriba schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 19:59:
[...]

Dank _/-\o_

Ik moet blijkbaar wel member zijn, irritant. Toch eens kijken hoe duur dat nou allemaal is, ik zag op Engelse webshops wat goede deals.
Volgens mij kan je alleen via de runescape website zelf member worden, of via membership cards, maar die zijn hier bij mijn weten niet verkrijgbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Gewoon met Paypal of iDeal 6 euro zoveel overmaken, stelt niet zo veel voor per maand :P

Woop woop lvl 70 Ranged *O*
Nu snel een salamander kopen en Barrows plunderen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrSalvador
.. O_o

Afbeeldingslocatie: http://img24.imageshack.us/img24/1259/lmao21.png

Edit: ff wat kleiner

[ Voor 29% gewijzigd door DrSalvador op 07-08-2011 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saveljos
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11:34
dat heb ik eerder gezien. was de leider van die bots webjoch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrSalvador
Hmm geen idee :P Het trok flink wat aandacht en ik had het zelf nog nooit gezien O_o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

grats :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:) gratz., duurt ook behoorlijk lang voor wc :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gratis experience voor de mensen met volgende levels en skills:
91 smithing
91 runecrafting
95 crafting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 01-09 20:18

Laidback Luc

Ondertitel.srt

DrSalvador schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 18:37:
Hmm geen idee :P Het trok flink wat aandacht en ik had het zelf nog nooit gezien O_o
Zijn dat niet die gastjes van Zanaris?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khatarian
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13-09 10:41

Khatarian

Omdat regen meestal valt...

Hoi allemaal, mijn zus speelt runescape, en zit daar in een clan.

Nu had zij de vraag of ik kon helpen om meer leden daar te krijgen zodat ze die citadel kunnen upgraden. Het waren nog 4 personen die ze nodig had.

Als jullie nog tips hebben om meer leden te werven, voor haar is alles welkom.

IGN: FallenHera

[ Voor 14% gewijzigd door Khatarian op 08-08-2011 16:08 ]

Intel i9 9900K || Gigabyte Aorus z390 Ultra || MSI Aero RTX 2080 || 32 GB DDR4 || Samsung Evo 970 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrSalvador
ReFresh F5 schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 15:50:
[...]

Zijn dat niet die gastjes van Zanaris?
Ja idd maar dan op de G.E. 8)7

Overigens gratz met 99 woodcutting Vani! :)

[ Voor 10% gewijzigd door DrSalvador op 08-08-2011 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Waarom ontdek ik 'staken' nu pas? het afgelopen uur 24m winst gemaakt met boxen :')

Edit: en ook flink verloren met boxen :P
Heb nog wel 5m winst behouden maar dat is te weinig om mee te werken, dus heb nu mijn bandos/amulet of fury/dragonfireshield/etc/etc verkocht voor iets meer dan 100m, met die 100m kan ik vaak genoeg boxen om het terug te winnen :P

[ Voor 62% gewijzigd door Statiegeld op 09-08-2011 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chuckster schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 10:52:
Waarom ontdek ik 'staken' nu pas? het afgelopen uur 24m winst gemaakt met boxen :')

Edit: en ook flink verloren met boxen :P
Heb nog wel 5m winst behouden maar dat is te weinig om mee te werken, dus heb nu mijn bandos/amulet of fury/dragonfireshield/etc/etc verkocht voor iets meer dan 100m, met die 100m kan ik vaak genoeg boxen om het terug te winnen :P
Verkoop nou niet alles, straks verlies je nog meer met boxen en dan ben je je bank kwijt :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Verwijderd schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 14:54:
[...]

Verkoop nou niet alles, straks verlies je nog meer met boxen en dan ben je je bank kwijt :-(
Ik werk volgens het volgende principe:

1m box
2m box
4m box
8m box
etc

Met mijn start van 100m moet ik 7x achter elkaar verliezen wil ik door m'n geld heen zijn, aangezien ik via het oude acc van mn broertje speel (str, con, att en def op 99) is die kans klein :)

Edit: kut nu al 4x op rij verloren _O-
Edit2: vijfmaal is scheepsrecht :')
Edit3: ok ben klaar met deze schijtgame; net ipv 10m 100m gestaked (typfout ftw) en verloren, dag spaargeld, heb nu niks meer te zoeken in dit spelleke, was gezellig! kutzooi....

[ Voor 44% gewijzigd door Statiegeld op 09-08-2011 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chuckster schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 14:58:
[...]

Ik werk volgens het volgende principe:

1m box
2m box
4m box
8m box
etc

Met mijn start van 100m moet ik 7x achter elkaar verliezen wil ik door m'n geld heen zijn, aangezien ik via het oude acc van mn broertje speel (str, con, att en def op 99) is die kans klein :)

Edit: kut nu al 4x op rij verloren _O-
Edit2: vijfmaal is scheepsrecht :')
Edit3: ok ben klaar met deze schijtgame; net ipv 10m 100m gestaked (typfout ftw) en verloren, dag spaargeld, heb nu niks meer te zoeken in dit spelleke, was gezellig! kutzooi....
spijtig dat je het verloren hebt en die typfout is zeker jammer maar ik kan niet tegen mensen die alles gaan verliezen met staken en dan roepen dat het een kut game is..

ajuus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FallenRain schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 16:05:
Hoi allemaal, mijn zus speelt runescape, en zit daar in een clan.

Nu had zij de vraag of ik kon helpen om meer leden daar te krijgen zodat ze die citadel kunnen upgraden. Het waren nog 4 personen die ze nodig had.

Als jullie nog tips hebben om meer leden te werven, voor haar is alles welkom.

IGN: FallenHera
Reclame zijn wij niet van gedient, we wensen je zus veel geluk met haar citadel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrSalvador
^Staken ftw?

Ook niet slim om je complete kapitaal te riskeren.. soms moet je ook gewoon blij zijn met wat je al hebt!

Vaak realiseren mensen zich dit niet.. gaan ze klagen dat ze niets hebben en dat ze arm zijn etc. maar zodra je alles verliest kom je erachter hoe vervelend het is om alles terug te krijgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

DrSalvador schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 18:27:
^Staken ftw?

Ook niet slim om je complete kapitaal te riskeren.. soms moet je ook gewoon blij zijn met wat je al hebt!

Vaak realiseren mensen zich dit niet.. gaan ze klagen dat ze niets hebben en dat ze arm zijn etc. maar zodra je alles verliest kom je erachter hoe vervelend het is om alles terug te krijgen!
Tja, shit happens. Ik heb iig. geen zin om te gaan bedelen om geld, was een van mijn grootste ergernissen in dit spel, dus dan maar quiten..

Net al mijn items die van waarde waren verkocht en een dropparty in de nieuwe GE gegeven, weer wat f2p'ertjes blij gemaakt met een paar mil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnBQ
  • Niet online
Woah, hardstikke down dat rs :p

@onder, ja dat krijg je als alle servers down zijn voor maintenance, blijkbaar dus bezig die shit te fixen :o
http://services.runescape...7hJYcY/server-maintenance

[ Voor 86% gewijzigd door JohnBQ op 09-08-2011 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrSalvador
Hmm.. Je moet t niet zomaar opgeven joh! Maar blijft klote idd ik weet er alles van, ben begin '08 ook mn complete bank (destijds ~50m) kwijtgeraakt.

Overigens, Jagex fix your shit!

Afbeeldingslocatie: http://img190.imageshack.us/img190/3066/wtfzo.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ehm, update? Is niet zo raar dat er dan 0 mensen online zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrSalvador
Nee, er was geen update aangekondigd, alles liep ineens vast en je kunt niet eens meer een world laden O_o
Zal wel een dikke bug in GE zitten ofzo..

Hoop dat ik dadelijk niet dood ben als ik terug inlog! 8)7

[ Voor 33% gewijzigd door DrSalvador op 09-08-2011 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

DrSalvador schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 19:21:
Hmm.. Je moet t niet zomaar opgeven joh! Maar blijft klote idd ik weet er alles van, ben begin '08 ook mn complete bank (destijds ~50m) kwijtgeraakt.

Overigens, Jagex fix your shit!

[afbeelding]
Ik zie er enorm tegenop om met 0,0 te moeten beginnen, heb daar gewoon geen zin meer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnBQ
  • Niet online
Chuckster schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 19:25:
[...]

Ik zie er enorm tegenop om met 0,0 te moeten beginnen, heb daar gewoon geen zin meer in.
Hmm sja, voor het weggeven van je laatste cash had je natuurlijk >0,0 :p

Ieder zo zijn ding zeg maar, ben zelf nooit rijk en zal het ook niet worden:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

JohnBQ schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 19:28:
[...]

Hmm sja, voor het weggeven van je laatste cash had je natuurlijk >0,0 :p

Ieder zo zijn ding zeg maar, ben zelf nooit rijk en zal het ook niet worden:P
Tja, die 2,nogwat mil was voor mij bijna 0,0. Dan maar die f2p'ers er blij mee maken als ik toch ragequit.

And besides; beter dan ik nu stop met dit zomervakantie 'projectje' en me weer ga richten op m'n studie dan dat ik op m'n 30e nog RS speel :{

[ Voor 15% gewijzigd door Statiegeld op 09-08-2011 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.
Ik hoop dat ze snel de zaak weer aan de gang hebben.
Overigens staat er nu dit:
Hey all,

We're currently shutting down all Runescape worlds due to some memory leak issues. We hope to have these back up and running shortly.

Apologies for the inconvenience,
Mod Easty
Nog even geduld dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrSalvador
Kzag het ook al :P Maar hadden ze dat niet even aan kunnen kondigen? Of heeft de G.E. update gewoon zo massive hard gefaald dat ze alles plat moesten gooien??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DrSalvador schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 19:45:
Kzag het ook al :P Maar hadden ze dat niet even aan kunnen kondigen? Of heeft de G.E. update gewoon zo massive hard gefaald dat ze alles plat moesten gooien??
het feit dat zo zo weinig zeggen op het moment laat mij denken dat ze er zelf ook niet precies weten wat er aan de hand is. Waarschijnlijk zullen er maatregelen zijn om ervoor te zorgen dat niemand zijn spullen kwijtraakt, een roleback van een half uur ofzo (behalve bij Boss monsters zou dan alles unagressive moeten zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnBQ
  • Niet online
En weer online ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyr4el
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 10-09 23:27
Vlak voor die update was ik in de GE. Er waren maar 3 andere mensen. Grappig om een lege GE te zien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.
Chuckster schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 19:34:
[...]

Tja, die 2,nogwat mil was voor mij bijna 0,0. Dan maar die f2p'ers er blij mee maken als ik toch ragequit.

And besides; beter dan ik nu stop met dit zomervakantie 'projectje' en me weer ga richten op m'n studie dan dat ik op m'n 30e nog RS speel :{
En wat is er precies mis met RS spelen op je 30e???

(ben zelf 31, en nog redelijk actief)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Helemaal niets, maar het is niet iets wat ik mezelf nog zie doen over een kleine 10 jaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beter laat dan nooit zou ik zeggen :P

Afbeeldingslocatie: http://i54.tinypic.com/4fz5sm.png

Afbeeldingslocatie: http://i54.tinypic.com/d9t3c.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iStig
  • Laatst online: 21-08-2024
Gratz! Ziet er toch altijd zo leuk uit, die strenght cape. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrSalvador
Oehh gratz! Ik ga ook echt blij zijn als ik die heb straks :P Ben jaloers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
Nouja, als je dan je eerste 99 hebt gehaald, dan ben je verslaafd. Dus omdat mijn Firemaking toch al 92 was toen ik Woodcutting 99 haalde (en ik aardig wat geld over had :P), ben ik daar maar voor gegaan. Acht dagen later is het zover. Nu op naar de volgende 99, die waarschijnlijk wel even wat langer gaat duren dan deze :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Niet online
DrSalvador schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 19:23:
Nee, er was geen update aangekondigd, alles liep ineens vast en je kunt niet eens meer een world laden O_o
Zal wel een dikke bug in GE zitten ofzo..

Hoop dat ik dadelijk niet dood ben als ik terug inlog! 8)7
Er was trouwens wel een update aangekondigd, 1 uur van tevoren werd er al gezegd dat de volgende update in 1 uur was..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gratz met je 99 fm vani! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot

EDIT:
Ik heb wat dingetjes gewijzigd in de TS. Sowieso heb ik het RuneScape-logo in de 'header' geplaatst. Dat wilde ik al toen ik hem maakte, maar die kon ik toen niet vinden in de goede kwaliteit. Tegenwoordig is die er wel, op de nieuwe media-pagina van RS (voor mensen die hem nog niet hebben gezien ook interessant, staan een paar previews van nog niet gereleaste content op). Ik vind dit zelf iets beter, maar het valt wellicht een beetje buiten het hele 'scroll'-idee. Wat vinden jullie? De oude kun je hier zien.

Daarnaast heb ik het stukje over GoT op Runescape maar even herschreven, daar stond nog informatie over de oude clanchat. Dat heb ik maar even geüpdate naar de huidige situatie.

[ Voor 67% gewijzigd door Patriot op 16-08-2011 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.
Goed bezig Patriot!

Nieuwe logo is inderdaad wel beter. De oude zou je misschien onder "in den beginne" kunnen plaatsen ofzo?

Verwijderd

Yes, de Fire cape is binnen! :D
Was op 60 hp en mn brews waren op, maar ik heb het gehaald (met melee) :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrSalvador
Pimorez schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 02:29:
[...]

Er was trouwens wel een update aangekondigd, 1 uur van tevoren werd er al gezegd dat de volgende update in 1 uur was..
Niet op dat moment, de nieuwe GE was er toen al en ineens bevroor het scherm bij iedereen. Bleek server maintenance te zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
Franko P. schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 19:47:
Goed bezig Patriot!

Nieuwe logo is inderdaad wel beter. De oude zou je misschien onder "in den beginne" kunnen plaatsen ofzo?
Even naar het oude logo kijken misschien? :+ Dat is namelijk gewoon iets wat ik in die 'scroll' heb gezet, geen creatie van Jagex ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

In kan het niet laten om toch opnieuw te beginnen met spelen, heb inmiddels een kleine 8m bij elkaar en, nog beter, behaal straks mijn eerste lvl 99 *O*

Het heeft 6 jaar geduurd, maar dan heb ik eindelijk een skillcape verdient: de fletching cape :')

[ Voor 20% gewijzigd door Statiegeld op 20-08-2011 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi allen,

Een lange tijd terug (denk onderhand weer 2007) speelde ik RS. Ik wilde eens een kijkje nemen hoe het er nu aan toe gaat (en een beetje om de tijd te doden). Maar ik ben helaas mijn inlognaam, evenals mijn emailadres dat ik toen gebruikte, vergeten.

Heb wel een aanvraag ingediend om een account te recoveren. Ben benieuwd of het wat gaat opleveren.
Enige wat ik mij kan herinneren is dat ik woodcut 93, mining 85 (oid), en rond de 1500 skillpoints had.

Wie weet een andere optie om mijn account terug te krijgen? Zoekopties zoals weasel85, margootje, etc, halen niet veel uit op google. Heb ook op mijn d2jsp account gespeurd naar postgeschiedenis, ook niets :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
Wellicht ken je nog mensen die in die tijd ook speelden en waar je in hun friendslist stond. Als zij hun oude account even bekijken kun je in ieder geval je gebruikersnaam achterhalen. Verder zijn er weinig mogelijkheden helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Yeah, nu hoor ik er ook een beetje bij :')

Afbeeldingslocatie: http://gyazo.com/db9a968754ad8159351a5068e344e51d.png

[ Voor 3% gewijzigd door Statiegeld op 21-08-2011 02:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
Chuckster schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 21:50:
Yeah, nu hoor ik er ook een beetje bij :')

[afbeelding]
Stiekem is het wel dat beetje brandstof dat je nodig hebt om door te gaan ;) Gefeliciteerd! En dan nu een makkelijke skill erbij, zodat je je cape trimmed hebt. Wat dacht je van firemaking? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.
Cooking, nog makkelijker :P

Nice Chuckster. 99's Halen werkt verslavend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Patriot schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 03:40:
[...]

Stiekem is het wel dat beetje brandstof dat je nodig hebt om door te gaan ;) Gefeliciteerd! En dan nu een makkelijke skill erbij, zodat je je cape trimmed hebt. Wat dacht je van firemaking? :P
Ik dacht dat je sowieso juist Fletching als makkelijke skill gebruikte om je skillcape te trimmen? :+

Gister trouwens weer eventjes ingelogd, die GE ziet er nu wel goed uit moet ik zeggen! Erg fijn dat je nu niet zoveel mensen op 1 spot hebt, dat ze nu over 4 plaatsen verspreid zijn. Wel moet ik zeggen dat dat Refer-A-Friend mij nou niet echt aanstaat. Met de updates van de afgelopen tijd gaat het steeds meer op WoW lijken, terwijl ik het juist zo fijn vond aan RuneScape dat ze géén copycat waren (ik moet eerlijk zeggen dat ik de laatste tijd niet veel heb gespeeld meer, ik heb alleen de indruk ervan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Patriot schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 03:40:
[...]

Maple logs opbranden is wel heel makkelijk en goedkoop exp halen, kan :P
Ben nu bezig met thieving, dat blackjacken in de thieving guild geeft heul veul exp, ben nu level 83 en krijg per loot 176 exp, dus dat houd ik nog wel even vol denk ik :P

Daarna misschien overstappen op firemaking, als ik genoeg geld heb om al die logs te kopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gratz Chuckster!
wimjongil schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 10:29:
[...]

Ik dacht dat je sowieso juist Fletching als makkelijke skill gebruikte om je skillcape te trimmen? :+

Gister trouwens weer eventjes ingelogd, die GE ziet er nu wel goed uit moet ik zeggen! Erg fijn dat je nu niet zoveel mensen op 1 spot hebt, dat ze nu over 4 plaatsen verspreid zijn. Wel moet ik zeggen dat dat Refer-A-Friend mij nou niet echt aanstaat. Met de updates van de afgelopen tijd gaat het steeds meer op WoW lijken, terwijl ik het juist zo fijn vond aan RuneScape dat ze géén copycat waren (ik moet eerlijk zeggen dat ik de laatste tijd niet veel heb gespeeld meer, ik heb alleen de indruk ervan).
Mja, de terugkeer van de Wilderness, die Loyalty points en Refer-A-Friend is natuurlijk allemaal commercieel gedoe. Er zullen altijd mensen zijn die extra accounts aan gaan maken en subscriben voor een 10% xp boost. Maar als Jagex het geld wat daarmee binnenkomt besteedt aan anti-botsystemen, heb ik er (absoluut) geen problemen mee.

• n0valyfe
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-08 19:15
Gisteren gaan staken. 150M, Red H'ween en Santa Hat verloren achter elkaar. Ik speel geen RS meer buiten 5 minuutjes staken elke week en na het zien verdampen van mijn 475M had ik besloten mijn enigste Blue te staken en te stoppen met RS:

Afbeeldingslocatie: http://i53.tinypic.com/29e1839.jpg

Ik heb nu Blue, White, Red, Green, 430M and items = 11B :X

[ Voor 9% gewijzigd door n0valyfe op 25-08-2011 13:58 ]

• Franko P.
Staking als in boxing?

Dan heb je veel geluk gehad zeg. :P

Hoe heb je trouwens ooit die blue gehaald? Merchen?
Erg nice!

• Pimorez
  • Niet online
@n0valyfe, zeer nette phats heb je :)

Ik moet ook ooit nog weer eens geld verdienen wil ik 99 firemaking nog halen :P

Meestal stop ik alleen na 10min met merchanten bij de GE, vind het zo saai.

[ Voor 11% gewijzigd door Pimorez op 25-08-2011 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-.- ik kan niet inloggen soms ... error connecting to server :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.
Verwijderd schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 00:58:
-.- ik kan niet inloggen soms ... error connecting to server :S
Dat kan kloppen. Had ik gister ook last van.
Gooi de inhoud van de map: C:\.jagex_cache_32 eens leeg.

Geven ze ook aan op jagex's forums.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Zo heb je 6 jaar lang crappy skills, en zo heb je opeens 2 99's in een week:

Afbeeldingslocatie: http://gyazo.com/f7e94a056d0b7a8f1e803c0e664f7c22.png

What's next :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.
Nice Chuckster.

99 Cooking? Of firemaking?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gisteren dungeoneering naar 39 gekregen en dharok's helm uit barrows geloot :)

*edit* magic 67 en total level 1500

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 30-08-2011 12:55 ]

Pagina: 1 ... 17 ... 51 Laatste

Let op:
Op GoT spelen we graag spellen volgens de regels, om het leuk te houden ;-)
Houd je dus ook hier op het forum aan de Jagex regels, bots en autotalkers zijn niet de bedoeling!