Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnBQ
  • Registratie: Augustus 2009
  • Niet online
RoD schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 23:57:
[...]

Kan het niet. Het heeft mij wel 20m xp gekost voordat ik het echt goed onder de knie had. Bovendien zit je op de lagere levels teveel met prutsers die er niets van kunnen.

[...]

Nee, 5 man is verreweg het best.

[...]

Het speelt absoluut als een minigame, dat heeft Jagex ook min of meer bevestigd. :) Maar zo heeft Jagex het bewust opgezet. Het moest "end-gamecontent" worden, waarbij je alle andere skills nodig hebt om de skill fatsoenlijk te kunnen doen. Prettige eraan vind ik dat je niet domweg tegen een boom staat te hakken, of wacht tot je een volle inventory fish hebt. Er komt een hoop tactiek bij kijken, en je moet oefenen wil je er echt goed in worden.
Blijft wel mijn vraag over :P

Dat je tig uur bezig bent voor je er uberhaupt maar iets aan hebt vind ik echt heel slecht en evenzo demotiverend. Ook dat je een item kwijt kan raken en dan maar opnieuw al die xp+tokens moet verzamelen vind ik bar slecht.

Edit: Dat je op bijv. floor 20 al zomaar een deur tegen kunt komen waarvoor je 99 mining nodig hebt vind ik ook zoiets dat me doet denken dat deze 'skill' nog lang niet af is. Het extreme gebrek aan balans in het hele gebeuren vind ik o zo jammer.

[ Voor 10% gewijzigd door JohnBQ op 13-02-2011 00:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Nouja er iets aan hebt.. Jagex gaat er denk ik vanuit dat je er ook lol in hebt terwijl je het aan het doen bent :P Persoonlijk vind ik overigens de rewards best goedkoop. Ja het is waar dat het vergaren van tokens je automatisch al voorbij het level brengt dat je nodig hebt om de rewards te kunnen gebruiken, maar dat is imo niet zo erg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnBQ
  • Niet online
Tsja, erg.. Gewoon zo'n lomp principe dat je een lvl 21 requirement aan een reward hangt die je uberhaupt qua tokens al nooit voor level 62/63 kunt krijgen. Da's dus wel ff 3 keer(!) de requirement, er nog vanuit gaande dat je tussendoor geen tokens aan iets anders gebruikt.

En dan een lvl 99 mining/pray/whatever requirement in een middel/laag lvl floor zetten.
Dat soort dingen geeft me echt het gevoel dat er toch niet echt goed over nagedacht is.

Maarja, mijn grootste ergernis is denk ik toch dat het echt niet relax is om solo te doen. Ik speel nogal impulsief, soms heb ik zin in quests, soms in cooking, meestal in slayer :P

Als ik dan toch ineens zin heb in dungeoneering wil ik dat gewoon zelf kunnen doen en niet eerst een team moeten zoeken.

Edit: Ik zit nu dus bijvoorbeeld op lvl 55 en ik heb 2445 tokens (ik heb er een paar gebruikt voor ring upgrade geloof ik maar that's it). De lvl 21 bonecrusher is het goedkoopste dat ik tot nu toe heb gezien dat me interesseert. Daar moet ik dus nog 34000-2445=31,555 tokens, ofwel 315,550 xp voor verzamelen. Tegen die tijd heb ik minstens (tears of guthix, lamps niet meegeteld want die leveren dus weer geen tokens op) 184,040+315,550=499,590 xp. Ik dus minstens tot lvl 66 trainen om een lvl 21 reward te kunnen kopen. Dat terwijl de rewards het enige nuttige aan heel de skill zijn. Laat dan op zijn minst de prijzen per lvl na de requirement iets lager worden of iets dergelijks. Dit zit gewoon niet echt lekker in elkaar.

[ Voor 32% gewijzigd door JohnBQ op 13-02-2011 01:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Ik kan me er iets bij voorstellen, zelf kon ik in het begin het teamconcept ook niet erg waarderen. Ik kan je vertellen dat het heel erg scheelt als je de juiste mensen kent :) Zelf ben ik lange tijd lid geweest bij 3 binds only, dan vind je altijd snel je teams en heb je ook goeie mensen om mee te spelen.

Als je kijkt naar de frontpage van de dungeoneering hiscores, dan heb ik die zo'n beetje allemaal in mijn friends list staan, of hebben er een tijd in gestaan :P

Jagex zegt overigens: het is nooit een regel geweest dat je een skill individueel zou moeten kunnen doen. Beetje lame misschien, maar ze hebben wel gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnBQ
  • Niet online
Heb nu eindelijk Summer's end klaar.

Een tip voor eenieder die daar aan begint: In de eerste room, zorg dat je eerst logs verzamelt en opstapelt, op elke stapel dus. Dan kun je daarna elk vuur meteen aansteken. Onthoud ook welk vuur je aangestoken hebt.

Dat heb ik namelijk niet gedaan, na elk aangestoken vuur wordt de tijd tussen 2 aanvallen namelijk minder. Ik ben zelf doodgegaan toen ik nog maar 1 vuur moest, en ik wist nieteens welke. Dan zit je dus met 1) het probleem dat je niet weet welk vuur je nog moet, en 2) het probleem dat je op high-speed aangevallen wordt terwijl je het hout nog moet verzamelen en stapelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23:27
RoD schreef op zondag 13 februari 2011 @ 01:03:
Ik kan me er iets bij voorstellen, zelf kon ik in het begin het teamconcept ook niet erg waarderen. Ik kan je vertellen dat het heel erg scheelt als je de juiste mensen kent :) Zelf ben ik lange tijd lid geweest bij 3 binds only, dan vind je altijd snel je teams en heb je ook goeie mensen om mee te spelen.
3 Binds? Dan ben je dus al lvl 100 dungeoneering. :P

Wat had je eigenlijk bindend?

It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I_Cx_l
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 25-03-2023
botting ftw 180k mage xp per uur lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
I_Cx_l schreef op zondag 13 februari 2011 @ 15:50:
Als je 99 magic hebt, zul je je vast heel trots voelen! Dan heb je echt wat bereikt, bloed, zweet en tranen vergoten!

Knap man, ga zo door! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBasch
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-09 20:02
I_Cx_l schreef op zondag 13 februari 2011 @ 15:50:
ban ftw 0k xp per uur lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Franko P. schreef op zondag 13 februari 2011 @ 08:33:
[...]

3 Binds? Dan ben je dus al lvl 100 dungeoneering. :P

Wat had je eigenlijk bindend?
Weet ik niet eens meer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wimjongil schreef op zondag 13 februari 2011 @ 16:03:
[...]

Als je 99 magic hebt, zul je je vast heel trots voelen! Dan heb je echt wat bereikt, bloed, zweet en tranen vergoten!

Knap man, ga zo door! d:)b
;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saveljos
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21:38
Over de dungenering er is nu een glitch/bug te koop waardoor je 300-800k xp per uur krijgt. (er zijn 2 versies eentje is al gepatchs de andere niet.)
en mocht iemand opzoekzijn naar iemand die een firecape voor je haalt. wees voorzichting. 30 minute geleden 30m kwijt geraakt. (niet dat het zoveel uitmaakt =p ik verdien het in 1-2 dagen terug.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
saveljos schreef op zondag 13 februari 2011 @ 21:50:
Over de dungenering er is nu een glitch/bug te koop waardoor je 300-800k xp per uur krijgt. (er zijn 2 versies eentje is al gepatchs de andere niet.)
en mocht iemand opzoekzijn naar iemand die een firecape voor je haalt. wees voorzichting. 30 minute geleden 30m kwijt geraakt. (niet dat het zoveel uitmaakt =p ik verdien het in 1-2 dagen terug.)
Hoe ben je dat kwijtgeraakt, en hoe verdien je het zo snel terug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saveljos
ik wilde graag zon firecape-.- alleen zou het mij nooit lukken dus ben ik op internet gegaan....
(over dat geldverdienen zeg ik niet, aangezien de reacties op de alch bot hierboven.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
saveljos schreef op zondag 13 februari 2011 @ 22:24:
ik wilde graag zon firecape-.- alleen zou het mij nooit lukken dus ben ik op internet gegaan....
(over dat geldverdienen zeg ik niet, aangezien de reacties op de alch bot hierboven.)
Dat is ook gewoon dom. Dan zijn die speciale items ook niet speciaal meer. Ik ben erg trots op mijn fire cape, omdat ik het niet door een random persoon heb laten doen. Zelfde geldt voor mijn stats/bank etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saveljos
hoeft ook niet speciaal te zijn. ik wilde gewoon een cape waarmee ik niet meer op een noob leek. en 10,7m had ik er wel voor over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

saveljos schreef op zondag 13 februari 2011 @ 22:24:
Bots besides, wat alch je dan? Voor zo ver ik weet heb je op het moment geen item wat je kan kopen en alchen voor meer dan de kosten van het item+nats?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saveljos
ging niet over het alchen maar meer over de reacties wat de mensen erop hadden. (dat ze niet van botters houden.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Het bediscussiëren van speelwijzen die tegen Jagex' regels ingaan lijkt me hier ook niet de bedoeling. Ik stel voor dat we het weer gewoon over het normaal spelen van het spel gaan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.
saveljos schreef op zondag 13 februari 2011 @ 21:50:
Wat een onzin, hoe kan je een glitch kopen? Een glitch is een foutje/onvolkomenheid in het spel, dat is dus voor iedereen te doen.

Als je dan toch een manier weet om zoveel xp per uur te halen dan post dat ook meteen.
Het moet wel legaal zijn aangezien je niet meer xp kan halen anders dan door het spel te spelen. Er bestaan geen programma's die je xp rate verhogen.
Een ieder die daar in trapt is gewoon dom.

En voor diegenen die een alch bot willen gebruiken, doe het niet, je hebt een ban te pakken voordat je ook maar een dag verder bent.

It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arcanis
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-06 10:25
-

[ Voor 108% gewijzigd door arcanis op 25-06-2018 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:35

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Ik quote maar even wat RoD al eerder zei:

Het bediscussiëren van speelwijzen die tegen Jagex' regels ingaan lijkt me hier ook niet de bedoeling. Ik stel voor dat we het weer gewoon over het normaal spelen van het spel gaan hebben.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 01-09 20:18

Laidback Luc

Ondertitel.srt

Bots :(

@joost, je hebt me aan het questen gekregen, ben atm alles aan het doen waar ik de reqs voor heb :D valt toch wel mee :)

[ Voor 29% gewijzigd door Laidback Luc op 14-02-2011 09:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
ReFresh F5 schreef op maandag 14 februari 2011 @ 09:26:
Bots :(

@joost, je hebt me aan het questen gekregen, ben atm alles aan het doen waar ik de reqs voor heb :D valt toch wel mee :)
Bohhh, ik moet nog steeds WGS doen. Die stat-requirements heb ik bijna allemaal en zijn ook niet heel moeilijk, maar die quests... |:( Gelukkig heb ik volgende week vakantie, eens zien hoe ver ik kom. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arcanis
-

[ Voor 99% gewijzigd door arcanis op 25-06-2018 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.
Toen WGS uit kwam moest je ook gewoon alle andere quests gedaan hebben, anders kom je hem niet starten. :P

Weet je eigenlijk al waar je je 4 x 100K xp op gaat gooien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnBQ
  • Niet online
Moet geloof ik nog 2 farm levels ofzo dan kan ik hem doen. Gaat voor mij vrij zeker 400k pray xp worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21:51
Waarom vind iedereen het zo vreselijk om te questen? :P Dat is m.i. echt het leukste van het spel. Het is dat ik de afgelopen dagen niet zoveel tijd had en bezig was met trainen (ik haat het om een training af te breken :+), anders had ik de nieuwste quest ook gewoon gedaan.

Ik ben alleen niet zo tevreden met de quest Nomad's Requiem, omdat ik niet zo goed ben in PvM. Sowieso zijn mijn ranged en magic niet zo hoog, dus ik doe relatief weinig schade bij hem en hij relatief veel bij mij :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
Franko P. schreef op maandag 14 februari 2011 @ 10:39:
Toen WGS uit kwam moest je ook gewoon alle andere quests gedaan hebben, anders kom je hem niet starten. :P

Weet je eigenlijk al waar je je 4 x 100K xp op gaat gooien?
Prayer hoogstwaarschijnlijk. Met level 74 is dat mijn enige lage combat skill. Summoning komt daarna met 87 ofzo, maar dat train ik automatisch wel.
Patriot schreef op maandag 14 februari 2011 @ 11:42:
Waarom vind iedereen het zo vreselijk om te questen? :P Dat is m.i. echt het leukste van het spel. Het is dat ik de afgelopen dagen niet zoveel tijd had en bezig was met trainen (ik haat het om een training af te breken :+), anders had ik de nieuwste quest ook gewoon gedaan.

Ik ben alleen niet zo tevreden met de quest Nomad's Requiem, omdat ik niet zo goed ben in PvM. Sowieso zijn mijn ranged en magic niet zo hoog, dus ik doe relatief weinig schade bij hem en hij relatief veel bij mij :')
Omdat je bij questen zulke vervelende dingen moet doen. Dan weer hierheen lopen, dan weer daarheen, nu dit meenemen, nu dat, ene keer deze belachelijk skill als req, dan weer die en ga zo maar door... Het verhaal boeit me ook eigenlijk niet, meestal vind ik het nogal slappe verhaaltjes met matige grappen. Die quest one small favour schetst zeg maar hoe ik alle questen ervaar: je wordt van hot naar her gestuurd.

Nomad's Requiem moet ik ook nog steeds doen, maar die doe ik ná WGS, omdat ik dan meer exp voor prayer zal krijgen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc

Laidback Luc

Ondertitel.srt

wimjongil schreef op maandag 14 februari 2011 @ 14:25:
[...]

Prayer hoogstwaarschijnlijk. Met level 74 is dat mijn enige lage combat skill. Summoning komt daarna met 87 ofzo, maar dat train ik automatisch wel.

[...]

Omdat je bij questen zulke vervelende dingen moet doen. Dan weer hierheen lopen, dan weer daarheen, nu dit meenemen, nu dat, ene keer deze belachelijk skill als req, dan weer die en ga zo maar door... Het verhaal boeit me ook eigenlijk niet, meestal vind ik het nogal slappe verhaaltjes met matige grappen. Die quest one small favour schetst zeg maar hoe ik alle questen ervaar: je wordt van hot naar her gestuurd.

Nomad's Requiem moet ik ook nog steeds doen, maar die doe ik ná WGS, omdat ik dan meer exp voor prayer zal krijgen. :)
88 SUM! PONY! :9

haha, ik wou ook al One Small Favour aanhalen, bahbah. Soms vind ik die gesprekken wel lache, ben je bijna klaar met One Small Favour zegt er eentje voor de grap dat je naar lava maze moet in de wilderness :+ en kom je bij die jungle forester om de hatchet af te leveren zegt hij dat hij hem net zo goed zelfs had kunnen fixen in die tijd dat je weg was :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnBQ
  • Niet online
Ik vind quests ook echt wel leuk om te doen, Er zitten wel eens wat dingen in verwerkt die flauw worden ja, maar die vind ik eigenlijk nog altijd leuker dan uren (dagen) lang agility rondjes lopen, pickpocketen en whatnot.

Nu ik eindelijk over mijn grote summer's end obstakel heen ben ga ik ook zeker wel zorgen dat ik binnenkort weer een quest cape heb. Hoef er toch nog maar een paar :P

De rewards zijn trouwens ook wel heerlijk, hoe vaak ik mijn ectophial wel niet gebruik.. Of de mindere skills trainen met tears of guthix, daar heb ik al heel wat levels aan te danken lol. En dan vergeet ik vast en zeker nog tal van nuttige dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Quests vind ik inderdaad ook leuk om te doen. Alleen zijn sommige écht frustrerend, bijvoorbeeld One Small Favour inderdaad |:(. Zo te zien zijn er nu ook meer aan het questen geslagen :P. Is het idee om samen misschien wat quests te gaan doen? Ik heb zelf ook nog een hoop te doen qua quests voor WGS, maarja, daar krijg je dan ook wat voor :D. 400k Prayer xp in mijn geval _/-\o_. En daarna, het Tormented Demons killen :9~.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnBQ
  • Niet online
Ik begin trouwens wel te twijfelen of ik de volle mep aan pray xp ga gebruiken.

Denk dat het zomaar zou kunnen dat ik 100-200k gebruik om een skill omhoog te krijgen voor een volgende quest requirement. Smithing/thieving ofzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanavond ga ik watchtower doen voor de magic xp reward.
Dan trainen naar level 66 magic (nog 8 leveltjes atm) zodat ik swan song kan doen en monkfish gaan vissen.

*edit* Er is dit weekend ook gesproken om is met de tweakers de dagonnath kings te gaan doen.
Kunnen we hier is een datum en tijd afspreken zodat we met een mooi groepje kunnen gaan.
Is er een limiet op het aantal personen wanneer je met coinshare en lootshare speelt btw?

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2011 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc

Laidback Luc

Ondertitel.srt

Verwijderd schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 09:53:
Vanavond ga ik watchtower doen voor de magic xp reward.
Dan trainen naar level 66 magic (nog 8 leveltjes atm) zodat ik swan song kan doen en monkfish gaan vissen.

*edit* Er is dit weekend ook gesproken om is met de tweakers de dagonnath kings te gaan doen.
Kunnen we hier is een datum en tijd afspreken zodat we met een mooi groepje kunnen gaan.
Is er een limiet op het aantal personen wanneer je met coinshare en lootshare speelt btw?
Nee, geen limiet. Het limiet is het aantal mensen wat kunnen in de clanchat. 100 ofzo? :+

Ben nog nooit bij DK's geweest. wil het wel eens proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb afgelopen weekend mijn 4,8 m teller weer naar beneden gehaald, heb dit hele weekend lopen no-lifen (vakantie:D) heb alweer 5m op de teller staan >.< das meer dan ik in 1,5 maand heb gehaald PWAHAHA, tevens weer begonnen met slayer... rottrollen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnBQ
  • Niet online
Zo jammer, ben ik net begonnen om full-screen zonder guide king of the dwarves te doen (dat vind ik toch de leukste manier van questen, zo veel mogelijk zelf uitzoeken) komt er na een paar minuten dat irritante update in 10 minutes berichtje :P

Edit: Wel een beste upgrade trouwens, pray xp van ashes :D

[ Voor 11% gewijzigd door JohnBQ op 15-02-2011 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc

Laidback Luc

Ondertitel.srt

JohnBQ schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 15:35:
Zo jammer, ben ik net begonnen om full-screen zonder guide king of the dwarves te doen (dat vind ik toch de leukste manier van questen, zo veel mogelijk zelf uitzoeken) komt er na een paar minuten dat irritante update in 10 minutes berichtje :P

Edit: Wel een beste upgrade trouwens, pray xp van ashes :D
Wat doe je dan, die ashes opsnuiven? :+ of uitstrooien op een mooie plek? :+

@work atm :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnBQ
  • Niet online
ReFresh F5 schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 16:14:
[...]

Wat doe je dan, die ashes opsnuiven? :+ of uitstrooien op een mooie plek? :+

@work atm :/
Je kunt allerlei soorten urns maken en die geven dan xp bonus. Zo ook een voor prayer, als je zo'n pray urn in je inventory hebt wordt ash van demons automatisch automatisch gebruikt om de urn te vullen. Als 'ie vol is krijg je er pray xp mee.

Je kunt ook de ashes van die demons gebruiken bij ectofunctus nu, zonder dat je het hoeft te grinden :9

Gaat trouwens dus wel over demon ashes, zijn verschillende soorten van afhankelijk van het type demon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe krijg je zo'n urn dan? en nog een vraagje :P als je scrolls in een helm opslaat wat doet dat precies en hoe doe je dat? :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Zeg, Jagex heeft een manual hè? Daarnaast staat op de frontpage gewoon uitgelegd hoe je zo'n urn maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.
Verwijderd schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 21:30:
hoe krijg je zo'n urn dan? en nog een vraagje :P als je scrolls in een helm opslaat wat doet dat precies en hoe doe je dat? :O
Dat van die helm en scrolls vraag ik me ook al een tijdje af. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:) heb net ff gekeken (ja RoD had al in handleiding gezocht maar kon het niet vinden. stond beetje verstopt :P)

je moet ff begrijpend lezen snap het zelf ook nog niet 100%
Custom Headgear

Many summoners find it useful to have more combat-oriented items of headgear devised, so Pikkupstix has established a small business converting a number of helms into Summoning headgear. Helmets converted into Summoning headgear are untradeable, but Pikkupstix is more than happy to convert this headgear back into its 'normal' state. The following helms can be converted to store scrolls:

http://www.runescape.com/kbase/guid/summoning_items

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Wat snap je dan nog niet? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 21:30:
http://runescape.wikia.com/wiki/Urn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vondt het beetje onduidelijk wat voor scrolls erin kunnen, nu ben ik er achter alleen scrolls voor vechtende beesten :) en je kan 'm niet via de helm activeren wat ik beetje jammer vind je moet mazzel hebben dat ie wordt geactiveerd.

Verwijderd

:D heb voor 2m soft clay ingekocht, denk dat die nog wel flink gaan stijgen ^^

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 17:16:
:D heb voor 2m soft clay ingekocht, denk dat die nog wel flink gaan stijgen ^^
Is dat wel slim? Want die urns zie ik alleen maar keihard dalen :p.

Verwijderd

dacht dat die urns niet tradeable waren?

*edit* alleen ongebakken zijn ze blijkbaar op de GE te zetten.

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2011 18:25 ]

• RoD
  • Niet online
Nee, je moet ze wel eerst bakken, maar zodra je ze 'activeert' met een rune worden ze untradable.

Wel een grappige update trouwens, helaas voor veel skills wel waardeloos. Mining bijvoorbeeld, geeft erg weinig bonus-xp en voor zaken zoals lrc-mining (wat zo ongeveer wel de beste manier is) is het onhandig, omdat je te ver van een bank bent om nieuwe urns te halen. Zelf gebruik ik ze alleen voor het hakken van magic en yew logs.

Verwijderd

jah en prayer xp is ook wel leuk maar idd grotendeels nutteloos, wel leuke winstje trouwens om ze te maken en verkopen zeker met 95 crafting :D 6.4 k winst each

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnBQ
  • Niet online
Straks maar weer eens verder met rc voor die nieuwe quest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 21:47:
jah en prayer xp is ook wel leuk maar idd grotendeels nutteloos, wel leuke winstje trouwens om ze te maken en verkopen zeker met 95 crafting :D 6.4 k winst each
Welke maak je dan, dat ze zoveel winst opleveren? Ik dacht dat de prijzen behoorlijk aan het kelderen waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
JohnBQ schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 19:41:
Straks maar weer eens verder met rc voor die nieuwe quest
Vergeet de penguins niet, zeker met RC de moeite waard als 't alleen voor een quest is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Patriot schreef op zaterdag 19 februari 2011 @ 02:02:
[...]

Vergeet de penguins niet, zeker met RC de moeite waard als 't alleen voor een quest is ;)
Haha, wij gingen dus penguins vangen. Zowat elke cc was uitgestorven en er was bijna niemand bij de pengs in world 60. We zijn toen maar gekapt na één penguin, die ik overigens al gespot bleek te hbben :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
Verwijderd schreef op zaterdag 19 februari 2011 @ 10:00:
[...]

Haha, wij gingen dus penguins vangen. Zowat elke cc was uitgestorven en er was bijna niemand bij de pengs in world 60. We zijn toen maar gekapt na één penguin, die ik overigens al gespot bleek te hbben :(.
:?

Wanneer hebben jullie dat gedaan dan? Ik kom zélden in de clanchat 'world60pengs', ik moet vaak genoegen nemen met w60_pengs (de 2e-lijn). Misschien van het weekend nog eens proberen? Het is zeker de moeite waard..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnBQ
  • Niet online
Was gisteravond, overal uitgestorven :P

Druk geweest met 61 RC maar goed, nu als resultaat:

Afbeeldingslocatie: http://img638.imageshack.us/img638/2725/levelup.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, eindelijk is hij klaar:

Afbeeldingslocatie: http://i53.tinypic.com/16kyx3d.jpg

Langste Quest die ik ooit heb gedaan :z .

Krijg op het laatst nog wel een mooie lasershow :D :

Afbeeldingslocatie: http://i53.tinypic.com/1111afn.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnBQ
  • Niet online
Grats :P Hoeveel moet je nog voor wgs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit nu op 224 QP, moet er dus nog zon 20-30 voor WGS :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.
Mournings End 2 was met afstand de vervelendste quest om te doen voor mij. Wees blij dat je die quest achter de rug hebt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blue Dragons cannonen in die resource dungeon verdient op dit moment echt heel goed. 1,5m+ per hour en daar komen ook nog clues, effigies en ranged & constitution xp bij :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnBQ
  • Niet online
Resource dungeon.. Ik mag weer even gaan zoeken denk ik :P

Is die 1.5m trouwens met of zonder het meetellen van de kosten (cannonballs) ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnBQ
  • Niet online
Ouch, die nomad is zeker niet grappig :P

Eerst maar eens zorgen voor wat cash en dan poging 2

[ Voor 41% gewijzigd door JohnBQ op 22-02-2011 01:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JohnBQ schreef op maandag 21 februari 2011 @ 22:28:
Resource dungeon.. Ik mag weer even gaan zoeken denk ik :P

Is die 1.5m trouwens met of zonder het meetellen van de kosten (cannonballs) ??
1,5m is MET kosten van cannonballs :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arcanis
-

[ Voor 100% gewijzigd door arcanis op 25-06-2018 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gangstahh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 06-11-2024
lol rs addicts hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnBQ
  • Niet online
:X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

arcanis schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 19:29:
lol ik zit even niet opteletten met het kopen van spirit shards heb nog 293k ;(
We krijgen zo ook weer een system update ben benieuwd of ze die dungeneering bug eens gaan fixen.
...? welke dungeneering bug zijn er nogal veel :P, gister btw wel leuk met dropparty (doe normaal niet mee maar dag van achja :P), gast liet 50m vallen, ik pakte nog 2m mee :D (geen prnt scrn helaas :?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikad0
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 14-01 20:27
Dat heb ik nou nooit hè :p hooguit 10k...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
Mikad0 schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 11:39:
Dat heb ik nou nooit hè :p hooguit 10k...
Ik pakte een keer 6m op. Helaas was dat op een noobaccountje :( Heb het nu wel over kunnen zetten :)

• Franko P.
Wat had je dan verwacht in het Runescape topic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb nog een maniertje gevonden om geld te verdienen, vanavond is testen :)
*edit* Het zou mij 623k per run opleveren weet alleen nog niet hoe lang ik er over doe.

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2011 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YAIY heb me eerste 10 m bij elkaar gescharreld (voor me full armadyl)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Er komt weer een bonus-xpweekend aan. Toch maar even weer wat meer gaan spelen om in dat weekend 20m herb xp aan te tikken :) Heb nog een sloot herbs op mn bank staan, en ik heb al maanden mn Miscellania-kingdom niet leeggehaald :Y)

Wat gaan jullie doen tijdens dat weekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnBQ
  • Niet online
Ik was van plan om pray te doen (dragon bones), maar zit ook te denken aan magic en/of range. Denk dat ik het uiteindelijk pas dat weekend zelf weet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga crafting, smithing en construction naar 70 brengen voor Void Stares Back. Daarna ga ik herblore trainen, in de tijd die over is mining en daarna summoning :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc

Laidback Luc

Ondertitel.srt

RoD schreef op zaterdag 26 februari 2011 @ 18:35:
Er komt weer een bonus-xpweekend aan. Toch maar even weer wat meer gaan spelen om in dat weekend 20m herb xp aan te tikken :) Heb nog een sloot herbs op mn bank staan, en ik heb al maanden mn Miscellania-kingdom niet leeggehaald :Y)

Wat gaan jullie doen tijdens dat weekend?
Ook herb, tijd voor 96 :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arcanis
-

[ Voor 99% gewijzigd door arcanis op 25-06-2018 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimvH
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 19:14

TimvH

Kletsmajoor

Geweldig spel alleen heeft mijn Hackintosh moeite om Runescape te refreshen :P

Ingame: timcarddeath

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arcanis
-

[ Voor 100% gewijzigd door arcanis op 25-06-2018 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Ik heb net even naar mijn herbs gekeken, en ik denk dat mijn doel van 20m herb xp wat aan de lage kant is. Ik denk dat 25m herb xp er wel in moet zitten :) Wordt overigens mijn eerste poging om wat serieuze xp te halen in een aantal maanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.
Afbeeldingslocatie: http://img708.imageshack.us/img708/1958/96pray.png

Mijlpaaltje, nog 3 lvl's te gaan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnBQ
  • Niet online
Grats!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoD schreef op zondag 27 februari 2011 @ 14:58:
Ik heb net even naar mijn herbs gekeken, en ik denk dat mijn doel van 20m herb xp wat aan de lage kant is. Ik denk dat 25m herb xp er wel in moet zitten :) Wordt overigens mijn eerste poging om wat serieuze xp te halen in een aantal maanden.
Je kan met die herbs ook een heleboel runescape-spelers blij maken, ipv 2x 99 te halen, wist je dat :P?
En gratz met je prayer _/-\o_.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:18

D4NG3R

kiwi

:)

Zojuist 1m overgezet van mijn main, naar een ander accountje (1 van de 32m :+ ). Weet nog niet precies wat voor account ik ervan ga maken.. Heb er al wel 59 range op.

Zit er over te denken om er een Range tank van te bouwen. Maar momenteel kan ik er nog alle kanten mee op :) .

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
D4NG3R schreef op zondag 27 februari 2011 @ 22:52:
Zojuist 1m overgezet van mijn main, naar een ander accountje (1 van de 32m :+ ). Weet nog niet precies wat voor account ik ervan ga maken.. Heb er al wel 59 range op.

Zit er over te denken om er een Range tank van te bouwen. Maar momenteel kan ik er nog alle kanten mee op :) .
Doe geen range tank zeg... Supersaai qua pken. Dan is een low-lvl 1 def pure nog leuker, ook al zal dat je meer geld kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:D daarnet leuke pk bij green dragons lvl 35 wildy. alles dragon behalve chainbody die die met prayer had :S toch ff snel 1m :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

wimjongil schreef op zondag 27 februari 2011 @ 22:58:
[...]

Doe geen range tank zeg... Supersaai qua pken. Dan is een low-lvl 1 def pure nog leuker, ook al zal dat je meer geld kosten.
Ik zoek ansich naar iets wat een beetje een goede geld ~ fun verhouding heeft.. Waar tanks je veel geld opleveren, gaat de lol er erg snel van af..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wildy wirms zijn wel vet en kunnen 600k opleveren :D vooral als een jagex mod 'm bestuurd (das alleen wel bloedirritant lol)... maja nog maar 1x gehad

volgende week weekend dubbel xp... behalve voor summoning :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 11-09 15:18

Rub3s

+3 , omdat het kan

ik vraag me ff twee dingen af:
1: ik heb nog geen soulwars gedaan (ook geen members), maar daarvoor krijg je toch tokens van die je weer kan inwisselen voor xp?
2: krijg je van die tokens dan ook weer dubbele xp in dat weekend?

[edit]
ik stel die 2 vragen gelijk ook ff voor pestcontrol

*rub3s ziet perspectieven om snel 90-99 str op zen pure te krijgen

[ Voor 22% gewijzigd door Rub3s op 28-02-2011 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
D4NG3R schreef op maandag 28 februari 2011 @ 01:40:
[...]

Ik zoek ansich naar iets wat een beetje een goede geld ~ fun verhouding heeft.. Waar tanks je veel geld opleveren, gaat de lol er erg snel van af..
Tsja dan zijn imho high-level main accounts toch het beste. Geen gedoe met geld, je kunt alle questen doen, alle armour dragen. En fun is het zeker als je gaat tribridden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Rub3s schreef op maandag 28 februari 2011 @ 14:42:
ik vraag me ff twee dingen af:
1: ik heb nog geen soulwars gedaan (ook geen members), maar daarvoor krijg je toch tokens van die je weer kan inwisselen voor xp?
2: krijg je van die tokens dan ook weer dubbele xp in dat weekend?

[edit]
ik stel die 2 vragen gelijk ook ff voor pestcontrol

*rub3s ziet perspectieven om snel 90-99 str op zen pure te krijgen
Nee, alleen daadwerkelijk iets trainen levert xp op. Dus tokens inleveren, lamps gebruiken, effigies, al dat soort dingen, die leveren nog steeds dezelfde hoeveelheid xp op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

wimjongil schreef op maandag 28 februari 2011 @ 16:25:
[...]

Tsja dan zijn imho high-level main accounts toch het beste. Geen gedoe met geld, je kunt alle questen doen, alle armour dragen. En fun is het zeker als je gaat tribridden!
Alleen is het geen lol als je verliest van mensen die 20 CB'ts lager zijn omdat het tanks zijn... :+ ..

Daarnaast word dit nu mijn 3e account naast een regulier account (Welke level 70 is waar ik nooit meer op speel) en mijn main (Semi-tank van level 93)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
D4NG3R schreef op maandag 28 februari 2011 @ 17:35:
[...]

Alleen is het geen lol als je verliest van mensen die 20 CB'ts lager zijn omdat het tanks zijn... :+ ..

Daarnaast word dit nu mijn 3e account naast een regulier account (Welke level 70 is waar ik nooit meer op speel) en mijn main (Semi-tank van level 93)
Oh, dan; ik doelde meer op 120+ accounts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arcanis
-

[ Voor 100% gewijzigd door arcanis op 25-06-2018 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

wimjongil schreef op maandag 28 februari 2011 @ 18:00:
[...]

Oh, dan; ik doelde meer op 120+ accounts.
Combat zegt weinig bij een pure of tank :+ ... Mijn main is momenteel een tank account.

Hmm... Misschien een idee om gewoon een echte "Main" te beginnen, waarop ik gewoon elke skill train IPV alleen afstands gebasseerde skills (Mage/Range).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
D4NG3R schreef op maandag 28 februari 2011 @ 18:32:
[...]

Combat zegt weinig bij een pure of tank :+ ... Mijn main is momenteel een tank account.

Hmm... Misschien een idee om gewoon een echte "Main" te beginnen, waarop ik gewoon elke skill train IPV alleen afstands gebasseerde skills (Mage/Range).
Nee dat snap ik ;) Maar ik bedoel inderdaad een main account, waarop je alles doet (combat, non-cb, quests etc.), zodat je daar maximaal kunt pken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joshje
  • Laatst online: 01-09 01:05
hallo mensen, ik ben net weer begonnen, maar zie dazt ik helemaal geen geld heb XD weet iemand hoe je snel aan geld kan komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
joshje schreef op maandag 28 februari 2011 @ 20:24:
hallo mensen, ik ben net weer begonnen, maar zie dazt ik helemaal geen geld heb XD weet iemand hoe je snel aan geld kan komen?
Dat is zo ongeveer de meest gestelde vraag in het spel. Het is helemaal niet verkeerd om je een beetje in de materie te verdiepen ;)
Pagina: 1 ... 9 ... 51 Laatste

Let op:
Op GoT spelen we graag spellen volgens de regels, om het leuk te houden ;-)
Houd je dus ook hier op het forum aan de Jagex regels, bots en autotalkers zijn niet de bedoeling!