Blijft wel mijn vraag overRoD schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 23:57:
[...]
Kan het niet. Het heeft mij wel 20m xp gekost voordat ik het echt goed onder de knie had. Bovendien zit je op de lagere levels teveel met prutsers die er niets van kunnen.
[...]
Nee, 5 man is verreweg het best.
[...]
Het speelt absoluut als een minigame, dat heeft Jagex ook min of meer bevestigd.Maar zo heeft Jagex het bewust opgezet. Het moest "end-gamecontent" worden, waarbij je alle andere skills nodig hebt om de skill fatsoenlijk te kunnen doen. Prettige eraan vind ik dat je niet domweg tegen een boom staat te hakken, of wacht tot je een volle inventory fish hebt. Er komt een hoop tactiek bij kijken, en je moet oefenen wil je er echt goed in worden.
Dat je tig uur bezig bent voor je er uberhaupt maar iets aan hebt vind ik echt heel slecht en evenzo demotiverend. Ook dat je een item kwijt kan raken en dan maar opnieuw al die xp+tokens moet verzamelen vind ik bar slecht.
Edit: Dat je op bijv. floor 20 al zomaar een deur tegen kunt komen waarvoor je 99 mining nodig hebt vind ik ook zoiets dat me doet denken dat deze 'skill' nog lang niet af is. Het extreme gebrek aan balans in het hele gebeuren vind ik o zo jammer.
[ Voor 10% gewijzigd door JohnBQ op 13-02-2011 00:30 ]