Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayRa
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 15-11-2024
Die logs kan je toch ook zelf hakken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol, gister een clue gedaan, vandaag 2 (in 2 uur), alledrie 700k+ rewards :9:

1e: Rune full helm (g), 2 rune platebodies, rune pickaxe, rune full helm.
2e: Black unicorn mask, 23 mahogany planks, rune hatchet, 2k coins.
3e: Zamorak body, yew composite bow, rune dagger, magic shortbow en 1k coins.

Black unicorn mask & zamorak body zijn for sale :P.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2011 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RayRa schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 15:19:
Die logs kan je toch ook zelf hakken :)
dat kan maar daardoor wordt de waarde van de logs niet minder ;). je kan ook zelf logs hakken ze verkopen en goedkopere logs kopen :+

oh en ik heb gister ook clue scroll gedaan... 4k (was dan ook wel een easy 7(8)7 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben nu zelf construction aan het trainen, heeft iemand soms een goeie layout van een home zodat ik alle teleports en nog interessante dingen zoals een altar, workshop ed mooi kan plaatsen?

*edit* nvm, heb denk ik zelf wel een leuke lay out gemaakt.
*edit2* ziehier mijn plannen, u mag altijd tips en advies geven voor verbeteringen.

gelijkvloers:
Afbeeldingslocatie: http://users.telenet.be/fakkyreborn/fakky.png

1ste verdieping:
Afbeeldingslocatie: http://users.telenet.be/fakkyreborn/fakky2.png

kelder:
Afbeeldingslocatie: http://users.telenet.be/fakkyreborn/fakky3.png

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2011 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21:51
Weet je wel wat zo'n combat room precies inhoudt? Is het niet een beetje nutteloos om er daarvan zoveel te hebben?

Overigens, als je een butler wilt gebruiken moet je rekening houden met een extra slaapkamer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23:27
Ik zou willen dat de bestaande furniture en rooms te verplaatsen waren. Heb enkele dingen aan mn huis die ik graag zou willen veranderen maar om nou meteen opnieuw een gilded altar te gaan kopen gaat me toch wat ver.

It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Patriot schreef op zaterdag 29 januari 2011 @ 04:28:
Weet je wel wat zo'n combat room precies inhoudt? Is het niet een beetje nutteloos om er daarvan zoveel te hebben?

Overigens, als je een butler wilt gebruiken moet je rekening houden met een extra slaapkamer.
de aanpassingen zijn gemaakt. bedankt voor de tips.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2011 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

>.< heb vandaag wat uitgeprobeerd, heb de meest kansloze manier gevonden om geld te verdienen

1. zorg voor een compound mount pouch
2. koop 47 buckets
3. vul al deze buckets met coumpound (daarna is je compound mound dood)

hiermee verdien je precies 4473.

dus mocht je echt geen leven hebben en een muisarm willen is dit de manier :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 29 januari 2011 @ 22:56:
>.< heb vandaag wat uitgeprobeerd, heb de meest kansloze manier gevonden om geld te verdienen

2. koop 47 buckets

Nuttige informatie krijg je hier _/-\o_ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietjeP89
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 28-08 01:38
Na 2 weken niet weten wat te moeten spelen ben ik nog maar eens aan runescape begonnen.. Voor de fun maar een nieuw char aangemaakt , mijn "main" staat al jaren stil dus :P

Kort vraagje, heeft het nut om nu al op een laag level member te worden of kan ik dan beter wachten tot een hoger level zoals het vroeger was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svardskampe
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 04-03 01:09
(jarig!)
Verwijderd schreef op zaterdag 29 januari 2011 @ 22:56:

2. koop 47 buckets

Nog altijd makkelijker om gewoon op de beurs te spelen, door vrijwel niks te doen haal je bakken binnen.

En over laag level memberen; ja, aangezien er zat benefits zijn, al is het maar voor meer plaatsen om te levelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:18

D4NG3R

kiwi

:)

PietjeP89 schreef op zondag 30 januari 2011 @ 13:58:
Na 2 weken niet weten wat te moeten spelen ben ik nog maar eens aan runescape begonnen.. Voor de fun maar een nieuw char aangemaakt , mijn "main" staat al jaren stil dus :P

Kort vraagje, heeft het nut om nu al op een laag level member te worden of kan ik dan beter wachten tot een hoger level zoals het vroeger was?
Skills trainen sneller door betere locaties en betere equipment. Ikzelf werd bijv member toen ik 40 range had.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietjeP89
Heb maar members genomen, wou wat feathers gaan verzamelen voor het vissen en zag al die mensen op de 2 vierkante meter kippenhok en had al geen zin meer in de drukte :P Nu zit ik hier lekker alleen..

Wat een verandering wel, jaren geleden toen ik voor het eerst member werd zaten er 3 mensen op een members server.. Je kwam gewoon niemand tegen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

... op welke server zat jij? lol. iig is de oude wildy / free trade er al weer heb nog geen tijd gehad on. te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 01-09 20:18

Laidback Luc

Ondertitel.srt

Verwijderd schreef op maandag 31 januari 2011 @ 09:14:
... op welke server zat jij? lol. iig is de oude wildy / free trade er al weer heb nog geen tijd gehad on. te komen.
Afbeeldingslocatie: http://orly-owl.com/Images/o_rly1.jpg

Morgen pas hoor, en dat zal wel rond de middag worden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietjeP89
Het maakte niet uit op welke server je ging , tijdens de middag uren was er gewoon niemand op member servers. Savonds zaten er wel enkele amerikanen op.. Is wel al 9 jaar geleden natuurlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ah oke, toen speelde ik nog net niet :P oh en ik dacht vandaag, was ff in de war :P dacht dat vandaag de 1e was :( helaas... ik krijg al waanbeelden >.<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1 dag voordat de wildy & free trade terugkomt.

Het 1e wat ik ga doen morgen... is naar de God Wars Dungeon. Pk-en heeft me tog nooit zo geïnteresseerd en het zal daar wel heel rustig zijn :9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:18

D4NG3R

kiwi

:)

Verwacht trouwens PK/Wildy pas morgenmiddag om 1u (Dan is het 12u in Brittannië). Elke grote update word pas om 12u uitgegeven.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• colink0
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01-09 15:21
YAY! Heb woodcutting level 75 gehaald :D

Free trade komt vandaag ook, ben zeer benieuwd wat de prijzen gaan doen, ik verwacht tbh dat met name de botters nu alle prijzen laten crashen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 31 januari 2011 @ 22:32:
1 dag voordat de wildy & free trade terugkomt.

Het 1e wat ik ga doen morgen... is naar de God Wars Dungeon. Pk-en heeft me tog nooit zo geïnteresseerd en het zal daar wel heel rustig zijn :9.
mijn idee :D kan er nu net heen, en qua prijzen FDB'S GO UP UP UP (frost dragon bones) :D heb er nu 305 en iets van 2k dbones :D :D :D

qua free trade, water runes opkopen voor 5 verkopen voor 6 kijken of dat lukt ;) 15% ongeveer per rune :*) let's c what changes

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2011 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnBQ
  • Registratie: Augustus 2009
  • Niet online
Ben benieuwd wat er allemaal gaat gebeuren met de prijzen, dit word weer opletten dat ik mezelf niet TE hard laat naaien denk ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc

Laidback Luc

Ondertitel.srt

World 2 falador park is weer terug heb ik gezien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• colink0
Prices are going down FAST!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.
De eerste week zou ik voorzichtig zijn met aankopen doen. De markt is een grote chaos, even wachten tot de zaak wat stabiliseert. :)

It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nah, ik heb mn Karil's top een beetje in panic voor 5m verkocht en een Dragonfire Shield gekocht voor 17,6m.
Ben er opzich wel blij mee. En ik verwacht eigenlijk dat de prijzen van o.a. barrows een stuk lager zullen blijven. Whips worden verkocht voor 2,5m ea, godswords voor steeds lagere prijzen, iedereen is in paniek en probeert nog geld te vangen, waardoor de prijzen nog meer dalen. :X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 01:30

MsG

Forumzwerver

Vet, eindelijk weer lekker handelen en moet je je verdiepen in de waarde van dingen. Je ziet alleen nu nog wel de waarde bij traden helaas.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.
Ik dacht even snel een runecrafting lvl omhoog te gaan door te gaan law craften in world 66. Alleen is er nog een overschot aan crafters, en dus een tekort aan runners.
Zal vast wel goed komen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Haha geniaal, net als vroeger verhuur ik mijn Santa uit aan van die mensen die dan dik willen doen met geleende items. Ach ja, als er markt voor is :).

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:(:( gister, eerst trainen tafeltennis, daarna verjaardag. 10 uur thuis BAM voeding dood :@:@:@ snel op laptop o.O ik hou van blauw MAAR NIET VAN EEN BLAUW SCHERM :?:?:? AAAAAH ik word gek :"( vandaag ff nieuwe voeding kopen en dan knallen met die bakkes :P (heb ik nog wat gemist verder? :O)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I_Cx_l
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 25-03-2023
ben weer begonne na 2 jaar had maar 3m dankzij duel area heb ik nu 40m :) boxing ftw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc

Laidback Luc

Ondertitel.srt

I_Cx_l schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 10:58:
ben weer begonne na 2 jaar had maar 3m dankzij duel area heb ik nu 40m :) boxing ftw
Cmb stats?

Wat is je tactiek? All in gaan of 500k-1M stakes? Ik heb nog een account van vroegah met 70 70 61, zonder pray/sum.. misschien die nog eens trainen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zal even mijn tip meedelen van merchanting die me toch al veel geld heeft opgeleverd sinds de free trade.
Je koopt level 3 clue scroll armour (zelfde stats als normale maar met speciale look).
Deze kun je gemakkelijk krijgen voor 300k onder de prijs omdat veel mensen die snel verkocht willen krijgen.
Dan hop je naar de trade world, zet hem daar op de markt voor 100k onder de marktwaarde en roept dat je deze wil kopen voor de ge price.
Instant sell en 200k rijker. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I_Cx_l
ReFresh F5 schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 11:12:
[...]

Cmb stats?

Wat is je tactiek? All in gaan of 500k-1M stakes? Ik heb nog een account van vroegah met 70 70 61, zonder pray/sum.. misschien die nog eens trainen
cb 134 ik heb alleen nog 99 mage sum en pray nodig.

ik stake 1-5m :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc

Laidback Luc

Ondertitel.srt

I_Cx_l schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 14:37:
[...]

cb 134 ik heb alleen nog 99 mage sum en pray nodig.

ik stake 1-5m :)
Nice :) Ik was eest van plan mage boxing te gaan doen maar ik heb maar 75 def 99 magic.. Geen zin om Def te levelen..dan maar op een andere acc staken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I_Cx_l
heb 20m+ verloren lol.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0valyfe
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-08 19:15
Eerste dag van free trade al meteen 25M rijker geworden met staken. Ik had eerst 45M winst maar dan heb ik 2 maal een 10M stake verloren op een rij... Vanaf nu doe ik max 5M stakes :D

Ook red gekocht voor 675M en die is nu plots 1050M? :X En ik heb al 2 maal een offer van max cash gehad voor blue. <3 FT

En dragon claws + dragon slice in 1 trip (check a-log voor tom000438) :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Maak je met staken ook enigzins kans als je nooit via truukjes hebt gelevel'd door 1 level kunstmatig laag te houden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.
Verwijderd schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 13:38:
Ik zal even mijn tip meedelen van merchanting die me toch al veel geld heeft opgeleverd sinds de free trade.
Je koopt level 3 clue scroll armour (zelfde stats als normale maar met speciale look).
Deze kun je gemakkelijk krijgen voor 300k onder de prijs omdat veel mensen die snel verkocht willen krijgen.
Dan hop je naar de trade world, zet hem daar op de markt voor 100k onder de marktwaarde en roept dat je deze wil kopen voor de ge price.
Instant sell en 200k rijker. :)
Ik snap iets niet.
Je koopt 300K goedkoper in en gaat daarna roepen dat je hetzelfde item voor ge price wil kopen?

Wat zie ik nu over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Ik snapte het ook pas na 50x lezen :P.

300K onder de reguliere marktprijs inkopen
en 100K onder de reguliere marktprijs verkopen

Is eerst een voordeel van 300K ten opzichte van de normale prijs.
En dan verkoop je hem als voordeeltje voor 100K onder de marktprijs.

maakt: 300K - 100K = 200K winst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Franko P. schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 23:17:
[...]

Ik snap iets niet.
Je koopt 300K goedkoper in en gaat daarna roepen dat je hetzelfde item voor ge price wil kopen?

Wat zie ik nu over het hoofd?
Wel, als jij dat item 100k onder de prijs op de markt zet, en je zegt dat je dat item voor de ge prijs wilt kopen dan denken mensen snel 100k te kunnen binnen halen, je verkoopt je item omdat zij het kopen om aan jou te willen verkopen en je koopt het gewoon niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.
Oh wacht, je koopt goedkoop in, zet het op de Grand Exchange, en dan ga je roepen het te willen kopen voor GE prijs?

Dat doet me denken aan vroegah, toen stonden er vaak 2 spelers wat uit elkaar in fala park, de ene riep buying (random item) voor 1M en de ander riep selling (random item) voor 800K.

De seller was al veel te duur met zijn prijs en toch probeerden mensen om snel die paar honderd K te verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is inderdaad een variant erop.
Met de GE heb je die 2de speler gewoon niet nodig. En in principe is het niet scamming want ze hebben het item nog altijd goedkoper dan dat het waard is.

[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2011 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0valyfe
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-08 19:15
Volgens mij kan je beter blue dragons gaan kille in plaats van je met zo'n dingen bezig te houden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayRa
BOEM lvl 99 magic geworden deze nacht. Ik moest om 1 uur nog 500k xp en nam me voor niet te gaan slapen voordat ik het had gehaald. kan nu eindelijk naar bed dus =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.
Nice RayRa, aan het fire surgen geweest? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

n0valyfe schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 00:04:
Volgens mij kan je beter blue dragons gaan kille in plaats van je met zo'n dingen bezig te houden :D
Moet ik eerst effe 70 agility halen anders duurt zo'n tripje wel lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

full guthan is binnen, heb er iets van een 2mil voor betaald en moet 3 stuks nog repairen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even mijn awesome luck tonen van de afgelopen dagen tonen :D :

Afbeeldingslocatie: http://img145.imageshack.us/img145/7663/moremauls.png

en

Afbeeldingslocatie: http://img28.imageshack.us/img28/8995/luckym.png

en kreeg deze gelijk achter elkaar:

Afbeeldingslocatie: http://img534.imageshack.us/img534/3706/87948351.png

Bij elkaar 4,5m + _/-\o_.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.
Dat doe je goed!

Gister trouwens 63 Dungeoneering gehaald, begint ook op te schieten die skill. :P
En nog in de wildy geweest, maar niet veel gedaan. Moet zeggen W18 mage bank, oude tijden herleven! _/-\o_

Was weer geweldig om te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• colink0
Melee skills bijna allemaal 50, skill level 750+ en al 6m op zak. Allemaal in 15 dagen :D

Ben nu druk aan het handelen om wat geld te vergaren, tot in eindelijk zo'n 20m heb, dan ga ik weer intensief verder levelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02-08 07:38
colink0 schreef op zaterdag 05 februari 2011 @ 16:27:
Melee skills bijna allemaal 50, skill level 750+ en al 6m op zak. Allemaal in 15 dagen :D

Ben nu druk aan het handelen om wat geld te vergaren, tot in eindelijk zo'n 20m heb, dan ga ik weer intensief verder levelen.
Waar handel je in, 6m op 750?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnBQ
  • Niet online
Ook maar even een pic dan, mijn abbysal demon trip van vannacht/vanmiddag :P

Afbeeldingslocatie: http://img222.imageshack.us/img222/5296/abbytrip1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brian1454
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-06-2017
JohnBQ schreef op zondag 06 februari 2011 @ 15:05:
Ook maar even een pic dan, mijn abbysal demon trip van vannacht/vanmiddag :P

[afbeelding]
nice!
ik neem aan dat die wip een drop is?
hoeveel heb je gekilled dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnBQ
  • Niet online
Brian1454 schreef op zondag 06 februari 2011 @ 15:49:
[...]

nice!
ik neem aan dat die wip een drop is?
hoeveel heb je gekilled dan?
Die whip is een drop idd maar heb niet bijgehouden hoeveel kills, denk om en nabij de 200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• colink0
colink0 schreef op zaterdag 05 februari 2011 @ 16:27:

EDIT: Alweer 9m yay!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

0_0

Nou, JohnBQ en ik gingen dus K'ril killen. Hier zie je de loot :

Afbeeldingslocatie: http://img528.imageshack.us/img528/3899/lootzammy.png

Zammy Hilt _/-\o_.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij ben ik gehacked door die gast die mij moderator wou maken. Heb als een gek mijn wachtwoord veranderd, maar ik kan er niet op. Heel vreemd, want het was allemaal wel officieel en gewoon vanuit de Runescape Homepage :S

nou, hier is dus screeny van die site :

Afbeeldingslocatie: http://img830.imageshack.us/img830/8682/modw.png

en dit is de IP van de hacker:

Afbeeldingslocatie: http://img97.imageshack.us/img97/9104/linkhacker.png

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2011 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnBQ
  • Niet online
Echt fucked up man, maar goed dat ik die hilt had :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ehm, zo te zien zit je niet op de 'gewone' runescape pagina op die 1e Screenshot..

Nouja, lekkere loot, mooi dat gros van de loot niet op jouw account stond!

Als je naar die link gaat van 1e screenshot krijg je die Moderator Application pagina te zien, je bent er dus mooi ingeluisd.

En zie hier, de phishing site gemaakt door ene Solar.

[ Voor 41% gewijzigd door Pimorez op 06-02-2011 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-11-2024
Verwijderd schreef op zondag 06 februari 2011 @ 22:52:
Volgens mij ben ik gehacked door die gast die mij moderator wou maken. Heb als een gek mijn wachtwoord veranderd, maar ik kan er niet op. Heel vreemd, want het was allemaal wel officieel en gewoon vanuit de Runescape Homepage :S

nou, hier is dus screeny van die site :

[afbeelding]

en dit is de IP van de hacker:

[afbeelding]
Erm heb je in je adresbalk gekeken bij het eerste screenshot? Dit is duidelijk niet de officiele site, maar gewoon een smerige phising site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yups... sorry dat ik het zeg maar dat is best wel... minder slim,

maar idd leuke loot :D gister voor eerst naar god wars gegaan, 1e kill elite clue :D helaas maar 80k erin :? echt minste dat ik ooit heb gezien.

maar me 305 Frost Dragon Bones die ik heb gekocht voor 14k per stuk gaan wel lekker :D kwil ze verkopen voor intotaal 9m dus moeten ze nog flink stijgen dat wel ;)

17,480 (17.5k) gp 18,400 (18.4k) gp 19,320 (19.3k) gp
30 Days: +32.7% 90 Days: +10.6% Last Snapshot (GMT): 06/02/2011 07:03:09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Naderhand is het verschrikkelijk dom geweest. Het leek dat de persoon in kwestie gewoon een player moderater was, dacht ook dat die link gewoon een onderdeel was van de RS-site, maar met zo'n vreemde link om niet zomaar iedereen moderator te laten maken. Idioot dat ik er ben ingetrapt, maar ik drukte nog op grand exchange bij die site en ik werd doorgelinkt naar de grand excange, en kreeg ook de actuele prijzen te zijn.

Ik logde na een tijdje even uit, om naar de wc te gaan, en besefte toen dat ik niet meer in kon loggen. Ze hadden mijn wachtwoord dus veranderd. Omdat ik verschrikkelijk snel mijn wachtwoord terug heb gekregen, heb ik mijn account kunnen behouden, anders was ik die ook kwijt geweest. Ze hadden ook meteen recovery questions eraf gegooid op de een of andere manier, maar ze hebben die email recovery over het hoofd gezien :).

Wat ik ook nog heel schofterig vind, is dat ze echt bijna alles hebben meegenomen. Alles van ook maar een beetje waarde, zelfs mijn raw fish. Miscellania (3m) is ook leeggeplunderd. Clue scroll op mijn bank hebben ze gedropt, net als mijn Arcane Blast necklace, die mij best wat moeite heeft gekost om te verkrijgen. Nog een geluk dat ze mijn Hati Paws hebben laten liggen.

Ik schat mijn totale verlies (DFS+abbysal whip+Staff of light+ full Ahrims+full Guthans+full Veracs+Karils set (behalve body)+slayer helm+2k blood runes+1k raw monkfish+400 rocktails+4k death runes+150+ super sets/100 prayer potions en 7m cash) op 55m+. Ben wel superblij dat ík niet, maar John de hilt als drop had gehad, want nu heb ik tenminste nog 6,5m om overnieuw mee te beginnen, wat ik waarschijnlijk wel ga doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sorry dat ik het zeg, maar het valt redelijk mee. je bent wel veel kwijt maar 6.5 m is genoeg om op nieuw te beginnen ;) succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc

Laidback Luc

Ondertitel.srt

Verwijderd schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 08:38:
sorry dat ik het zeg, maar het valt redelijk mee. je bent wel veel kwijt maar 6.5 m is genoeg om op nieuw te beginnen ;) succes
Het kan ook verfrissend zijn om opnieuw te beginnen, zonder het gemak van al dat geld :) .

Vanavond bandos? ben ik al zeker 1 jaar niet meer geweest volgens mij :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ReFresh F5 schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 13:53:
[...]

Het kan ook verfrissend zijn om opnieuw te beginnen, zonder het gemak van al dat geld :) .

Vanavond bandos? ben ik al zeker 1 jaar niet meer geweest volgens mij :+
sorry maat com. nog steeds dood :? op z'n vroegst maandag weer. btw heb ik jou al toegevoegd op rs?... iig ben weekend wel actief maar tot zaterdag zeker niet (en anders op minimaal scherm waarop ik alleen kan houthakken -.-)

|:(

maar bandos lijkt me wel lachen, nog nooit geweest btw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc

Laidback Luc

Ondertitel.srt

Verwijderd schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 15:00:
[...]

sorry maat com. nog steeds dood :? op z'n vroegst maandag weer. btw heb ik jou al toegevoegd op rs?... iig ben weekend wel actief maar tot zaterdag zeker niet (en anders op minimaal scherm waarop ik alleen kan houthakken -.-)

|:(

maar bandos lijkt me wel lachen, nog nooit geweest btw
Ok jammer, wat is je RSN? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bandos? Mij best :D.

Chaos Elemental was ook een beetje saai... :P. Maar ik ga niet tanken, heb daar ook helemaal geen gear (meer) voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayRa
Chaos Elemental een beetje saai? Er was geen reet te beleven daarzo. Dat ding was zo dood en de drops waren ook slecht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nef
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 20-02-2024

Nef

Hmm leuk topic :). Mijn 'main' char op RS is een pure: Atm 50att 60str 70 range 50 mag. De str en magic werk ik nu aan. Vandaag thieving 53 gehaald, nog 2 quests doen en dan desert treasure. Iemand tips voor desert treasure als pure?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:D kom vandaag binnen, TRRRIIIING. je computer is klaar we hadden er nog 1 staan

:D:D:D:D:D:D:D:D:D SPEEEEELEEEEEEEEEEEEEE...

i love this :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arcanis
  • Laatst online: 13-06 10:25
-

[ Voor 100% gewijzigd door arcanis op 25-06-2018 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc

Laidback Luc

Ondertitel.srt

arcanis schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 14:15:
ik dacht dat champion scrolls zeldzaam waren, ben net weer begonnen en krijg er twee terwijl ik 30 goblins kill
drop rate van 1/5000 dacht ik..Lucky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnBQ
  • Niet online
Nog nooit een gehad :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb ooit een halfuurtje giants gedaan en had er ook 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Heb ooit iets van 25k armoured zombies gekilld, heb er 3 scrolls aan over gehouden. :P

Vind ik overigens wel één van de leukere "minigames". Omdat dat niet zomaar voor iedereen weggelegd is, alleen voor de doorgewinterde combattanten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnBQ
  • Niet online
Voor die gene die zojuist vroeg of er anderen problemen hadden met runescape: Ik kom er nu niet meer op :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben net weer terug, en ik kan er gewoon op. Alleen zijn er op praktisch elke world maar 3 mensen online :o.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2011 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nef

Nef

3/4 diamonds. Iemand zin om me te helpen met Kamil?
RSN: Baron Renn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnBQ
  • Niet online
Kamil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.
Hij bedoelt ws een van de bosses van de Desert Treasure quest.
Als ik me het goed herinner heb ik hem gemelee'd en had ik runes bij voor fire spells. Als hij je dan stunt dmv ice barrage kan je blijven attacken.

• wimjongil
  • Niet online
Franko P. schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 23:37:
Hij bedoelt ws een van de bosses van de Desert Treasure quest.
Als ik me het goed herinner heb ik hem gemelee'd en had ik runes bij voor fire spells. Als hij je dan stunt dmv ice barrage kan je blijven attacken.
Ik heb die gozer gewoon in black d'hide gekilld. Had iets van 80 range denk ik, 85 def en 90 hp. Ging prima.

• Nef

Nef

wimjongil schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 16:58:
[...]

Ik heb die gozer gewoon in black d'hide gekilld. Had iets van 80 range denk ik, 85 def en 90 hp. Ging prima.
70 range/mage, 1 def en 70 hp. Ging prima.
Toen beetje hulp van een vriend gehad en nu is het gelukt :).

Verwijderd

Nef schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 20:10:
[...]

70 range/mage, 1 def en 70 hp. Ging prima.
Toen beetje hulp van een vriend gehad en nu is het gelukt :).
Ah, nu heb je dus alle 4 de diamonds. Alleen nog die piramide door? Of je hebt hem al af natuurlijk. In ieder geval gratz met Desert Treasure, geen makkelijke quest. Happy PK-ing :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 22:58:
[...]

Ah, nu heb je dus alle 4 de diamonds. Alleen nog die piramide door? Of je hebt hem al af natuurlijk. In ieder geval gratz met Desert Treasure, geen makkelijke quest. Happy PK-ing :P.
Ik vond DT eigenlijk wel meevallen. Maar dat kwam misschien omdat ik al lvl 100+ was toen ik echt ging questen. :P

Volgende week toetsweek... :X Ik heb al zin in de vakantie, even mage trainen op m'n pk-account en ff wat slayer op m'n main ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Nou ik ben ook weer begonnen, en ik schrok me rot... De prijs van swordies en lobby's zijn massaal gedaalt. Dat zuigt nogal voor mij, aangezien ik ben gestopt toen ik net 12k lobs en 10k swordies cooked op mijn bank had vanwege cooking, Gelukkig heb ik wel alle gear om nog alles te kunnen doen, maar echt skillen zit er atm niet bij.

BTW sinds waarneer zijn sommige clue's gewijzigd, voornamelijk de uri-emotes? Ik kende ze allemaal, dus las de eerste zin en klaar was ik. Nu moet ik ze weer lezen... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb er al heel lang geen meer gevonden :? maja bn nu ff aan het cod-warren :P maar kan alleen zamorak aan ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arcanis
  • Laatst online: 13-06 10:25
-

[ Voor 100% gewijzigd door arcanis op 25-06-2018 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnBQ
  • Niet online
Sja dat dungeoneering kan ik ook maar niet snappen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Dungeoneering is ontworpen om op elk level traag te zijn. Xp/h gaat significant omhoog naar mate je level omhoog gaat... en daarnaast kost het veel tijd om het goed onder de knie te krijgen. Daarom speel ik ook alleen met mensen die minimaal level 110 dungeoneering zijn.

Nouja, eigenlijk speel ik niet veel meer, maar als ik ga dungeoneeren, dan wil ik per se een goed team. Kortom, geef het wat tijd, zorg ervoor dat je het onder de knie krijgt, ga bij een goeie DG-clan, en dan zie je wat dat het best wel een vermakelijke skill is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnBQ
  • Niet online
Van die afhankelijkheid van anderen baal ik trouwens ook flink :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.
RoD schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 16:36:
Dungeoneering is ontworpen om op elk level traag te zijn. Xp/h gaat significant omhoog naar mate je level omhoog gaat... en daarnaast kost het veel tijd om het goed onder de knie te krijgen. Daarom speel ik ook alleen met mensen die minimaal level 110 dungeoneering zijn.

Nouja, eigenlijk speel ik niet veel meer, maar als ik ga dungeoneeren, dan wil ik per se een goed team. Kortom, geef het wat tijd, zorg ervoor dat je het onder de knie krijgt, ga bij een goeie DG-clan, en dan zie je wat dat het best wel een vermakelijke skill is.
Precies, ben nu bezig op floor 33 (lvl 65 dungeoneering), kregen na het behalen van die floor ruim 16.000 xp.
Ik speel samen met mn vaste dungeoneering maat, we zijn allebij hetzelfde lvl.
Het is wel jammer dat als iemand mee wil doen die persoon toch wel in onze lvl range moet zitten anders heeft niemand er wat aan.

Maar het is inderdaad erg vermakelijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnBQ
  • Niet online
Echt zo'n typisch hate it or love it dingetje :P Wie weet probeer ik het vanavond nog eens een keer, zit nu op lvl 55 maar dat komt vooral door tears of guthix, een beetje door effigies/lampen en nog een kleiner beetje door dung zelf :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21:51
JohnBQ schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 17:25:
Echt zo'n typisch hate it or love it dingetje :P Wie weet probeer ik het vanavond nog eens een keer, zit nu op lvl 55 maar dat komt vooral door tears of guthix, een beetje door effigies/lampen en nog een kleiner beetje door dung zelf :P
Herkenbaar, zo train ik het namelijk ook uitsluitend. Ik vind het an sich niet zo'n vreselijke skill, maar het speelt voor mij niet lekker weg. Sommige rewards zijn wel leuk, maar ik vind het altijd moeilijk om iets te doen wat ik alleen maar wil doen vanwege de rewards.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dungeoneering is een mooi project van Jagex, waar veel tijd in is gestoken. Een geweldige skill, maar ben het altijd na één of twee medium floors al weer zat. De rewards zijn wel geweldig, maar het gaat nog maanden duren voordat ik een Chaotic Rapier heb denk ik. Ben ook pas lvl 56 :P. Die magic necklaces (Arcane ...) zijn ook verschrikkelijk handig, alleen jammer dat die hacker de mijne gedropt/gealched heeft :X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnBQ
  • Niet online
Zit ik me toch af te vragen, wat vind je er zo geweldig aan?

Ik vind het een vrij kansloos iets dat ook bepaald niet op een skill lijkt. Beetje heen en weer lopen, zo nu en dan een puzzeltje oplossen en wat gastjes doodmaken. Net een treasure trail eigenlijk, maar dan met een hele irritante tijd/beloning verhouding.

Wat dat betreft slaat Patriot voor mij de spijker op zijn kop. Zonder de rewards zou ik het echt nooit doen. En met rewards vind ik het door die tijd/reward verhouding nog nauwelijks de moeite (tijd) waar.

Vind die tokens trouwens sowieso raar, of ik mis echt iets. Voorbeeldje:

Om een bonecrusher te krijgen moet je volgens tip it 34,000 tokens hebben en lvl 21 dungeoneering. Tenzij ik iets over het hoofd zie krijg je per 10 xp 1 token. Je moet dus sowieso al 34000*10=340k xp (=lvl 62/63) krijgen om aan die tokens te komen :/

[ Voor 5% gewijzigd door JohnBQ op 12-02-2011 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Probeer maar eens in een pro-team een large floor te keyen, dan kom je er wel achter ;) Dungeoneering is de enige skill waar je echt iets voor moet kunnen. Zo snel mogelijk een floor rushen, 5 man en in een large dungeon, dát is dungeoneering voor mij.

Persoonlijk vind ik overigens dat de skill pas begint bij level 100. Een ieder die dat nog niet gehaald heeft, kan het gewoon nog niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.
RoD schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 21:59:
Persoonlijk vind ik overigens dat de skill pas begint bij level 100. Een ieder die dat nog niet gehaald heeft, kan het gewoon nog niet :P
Kan het nog niet of heeft nog niet genoeg geduld gehad om het te halen? :P

Ik weet wel dat het lekker constant traint.
Niet zoals bijvoorbeeld strength/firemaking/cooking etc. wat gewoon steeds langer duurt voor een hoger lvl te halen, aangezien de xp rate hetzelfde blijft maar de xp tot volgend lvl nogal omhoog blijft schieten.

Wat ik me af vraag, is met 2 man dungeoneering doen xp technisch gezien net zo snel als met 5 man?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnBQ
  • Niet online
Sja, skill waarvoor je wat moet kunnen.. Ik vind het ten eerste echt geen skill. Gewoon weer een mini-game die gebruik maakt van skills.

Op het moment dat het pas bij lvl 100 begint zit er sowieso iets niet goed aan het hele gebeuren.

Vraag me dus ook af of mijn rekensommetje in de vorige post correct is. Het lijkt mij gewoon heel krom dat je, om een reward die lvl 21 dung. vereist te krijgen, eerst hoe dan ook tot lvl 63 moet gaan :/

Wil je bijvoorbeeld zowel herbicide als een bone crusher als herbicide (allebei lvl 21 dung nodig) dan moet je al 2*34k*10=680k= lvl 69 aan xp vergaren. Voor twee lvl 21 rewards(!)..

Ik hoop echt dat ik iets mis in dit plaatje hoor, want dat vind ik zo maf ;p (en zo niet de tijd waard die nodig is om een beetje xp te krijgen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Franko P. schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 22:32:
[...]

Kan het nog niet of heeft nog niet genoeg geduld gehad om het te halen? :P
Kan het niet. Het heeft mij wel 20m xp gekost voordat ik het echt goed onder de knie had. Bovendien zit je op de lagere levels teveel met prutsers die er niets van kunnen.
Ik weet wel dat het lekker constant traint.
Niet zoals bijvoorbeeld strength/firemaking/cooking etc. wat gewoon steeds langer duurt voor een hoger lvl te halen, aangezien de xp rate hetzelfde blijft maar de xp tot volgend lvl nogal omhoog blijft schieten.

Wat ik me af vraag, is met 2 man dungeoneering doen xp technisch gezien net zo snel als met 5 man?
Nee, 5 man is verreweg het best.
JohnBQ schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 23:50:
Sja, skill waarvoor je wat moet kunnen.. Ik vind het ten eerste echt geen skill. Gewoon weer een mini-game die gebruik maakt van skills.

Op het moment dat het pas bij lvl 100 begint zit er sowieso iets niet goed aan het hele gebeuren.

Vraag me dus ook af of mijn rekensommetje in de vorige post correct is. Het lijkt mij gewoon heel krom dat je, om een reward die lvl 21 dung. vereist te krijgen, eerst hoe dan ook tot lvl 63 moet gaan :/

Wil je bijvoorbeeld zowel herbicide als een bone crusher als herbicide (allebei lvl 21 dung nodig) dan moet je al 2*34k*10=680k= lvl 69 aan xp vergaren. Voor twee lvl 21 rewards(!)..

Ik hoop echt dat ik iets mis in dit plaatje hoor, want dat vind ik zo maf ;p (en zo niet de tijd waard die nodig is om een beetje xp te krijgen)
Het speelt absoluut als een minigame, dat heeft Jagex ook min of meer bevestigd. :) Maar zo heeft Jagex het bewust opgezet. Het moest "end-gamecontent" worden, waarbij je alle andere skills nodig hebt om de skill fatsoenlijk te kunnen doen. Prettige eraan vind ik dat je niet domweg tegen een boom staat te hakken, of wacht tot je een volle inventory fish hebt. Er komt een hoop tactiek bij kijken, en je moet oefenen wil je er echt goed in worden.
Pagina: 1 ... 8 ... 51 Laatste

Let op:
Op GoT spelen we graag spellen volgens de regels, om het leuk te houden ;-)
Houd je dus ook hier op het forum aan de Jagex regels, bots en autotalkers zijn niet de bedoeling!