Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm rs is ckr wel een stuk rustiger dan voorheen, kan ook komen omdat er meer servers zijn dat weet ik niet maar ach... verder denk ik wel dat het rs goed heeft gedaan wildy er "tijdelijk" uit te halen omdat er teveel sites zijn die geld etc. aanboden (en nu alweer online zijn).

maja ff opscheppen :P, heb dit weekend officieel ge-no-lifed. met film marathon (zo'n 30 films dit weekend waaronder lord of the rings / matrix die 2 / 2,5 uur per stuk duren) ongeveer 50 uur film bij elkaar, en al die tijd gewoodcut en firemaking getraind (dual screen), heb zelf teller opnieuw gedaan, sta op 2.3m xp. mijn stiefbroer stond op 6 mil (combat) o.O leuk weekend :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 01-09 20:18

Laidback Luc

Ondertitel.srt

Zondag weer een goede daad gedaan. Ik was slayer aan het trainen en kwam een level 133 tegen bij kalphites. Hij begon opeens te klagen dat op zijn PC waar hij normaal runescape op speelt een virus stond "system tools 2011" waardoor hij niets meer kon behalve op internet komen.

Ik gegoogled en even een tutorial bekeken en hem zo geholpen het virus te verwijderen..Dat was nog een hele taak, iets uitleggen aan iemand van ~14 die niet goed engels spreekte.. Heeft wel een uurtje geduurt :P

Ik had hem teamviewer laten installeren zodat ik hem kon helpen (remote control) maar het virus blockte dit. Maar via de ingame chat is het toch gelukt. Naderhand PM'de hij me weer en heb ik zijn PC toch kunnen overnemen om zijn Youtube weer aan de gang te krijgen, zag op zijn scherm dat hij bij abby demons zat te campen :+ .

Was wel even lastig al zijn instellingen in zijn browser stonden in Estisch, maar gelukkig is de layout hetzelfde als in het nederlands :P

Zo, waar is die PMOD status haha :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21:51
Wow. 1 februari wildy en free trade terug, ze doen het toch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Idd, de wildy komt gewoon terug!!! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ .

Bravo Jagex, en ik hoop dat het weer lekker traden in Falador Park/Varrock West Bank wordt, net als vroegâh :D En natuurlijk weer de wildy ingaan, pken bij mage arena bank. Ahh, dit is egt awesome :P.

Wie heeft trouwens die Hati wolf al gedaan? Was egt veel te makkelijk imo. Hij spawnde en was egt in 20 seconden dood. Nja, heb nu de gloves, zal er over een maand of 2 wel mee gaan chinnen/ice blitzen bij de mummies in de Chaos Tunnels.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2011 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nog niet, iemand goede taktiek? wou 'm gister doen maar ging niet door... ook nog ff naar mithril dragons, 2x crushed d'bones krijg ik eerste x 10 rune arrows 2e x 5 silver arrows -.- wth slechtste drop ftw
oh en gister eindelijk lvl 1000 geworden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 09:07:
nog niet, iemand goede taktiek? wou 'm gister doen maar ging niet door... ook nog ff naar mithril dragons, 2x crushed d'bones krijg ik eerste x 10 rune arrows 2e x 5 silver arrows -.- wth slechtste drop ftw
oh en gister eindelijk lvl 1000 geworden :D
Level duizend, dat is niet mis! :o

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol, lekker bijdehand weer :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
Verwijderd schreef op maandag 17 januari 2011 @ 19:35:
Wie heeft trouwens die Hati wolf al gedaan? Was egt veel te makkelijk imo. Hij spawnde en was egt in 20 seconden dood. Nja, heb nu de gloves, zal er over een maand of 2 wel mee gaan chinnen/ice blitzen bij de mummies in de Chaos Tunnels.
Hati was inderdaad een lachtertje. De gloves zijn wel nice, maar stoppen na een bonus van ~640k experience. Je gaat dus redelijk snel door je bonus heen door te chinnen/blitzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wimjongil schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 16:46:
[...]

Level duizend, dat is niet mis! :o

:+
jaja ik ben hier waarschijnlijk laagste level :'( en ja lvl 1000 ;) combat lvl is niet per se je enige level he :+ nog maar 1 lvl en ik zit op zelfde level als nex :P (zit ik dus al)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 08:56:
[...]

jaja ik ben hier waarschijnlijk laagste level :'( en ja lvl 1000 ;) combat lvl is niet per se je enige level he :+ nog maar 1 lvl en ik zit op zelfde level als nex :P (zit ik dus al)
:P

Welk level zijn de meesten hier eigenlijk? Ik weet dat RoD 138 is, Franko is ook aardig hoog en we hadden ook Duckie nog die hoog was. Ik zelf ben 133, ben wel benieuwd wat de rest is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc

Laidback Luc

Ondertitel.srt

wimjongil schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 09:12:
[...]

Welk level zijn de meesten hier eigenlijk? Ik weet dat RoD 138 is, Franko is ook aardig hoog en we hadden ook Duckie nog die hoog was. Ik zelf ben 133, ben wel benieuwd wat de rest is ;)
2 accounts, 115 en 117 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ah :P combat is 87 >.< maar ja heb nooit extreem actief gespeeld :P heb nog geen skillcape :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
Mijn combat is 118, total level ergens in de 1800.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn combat is maar 79, total level 1159

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oh dan ben ik dus niet de laagste... wel in total level o.O (ben aan het gaan voor een firemaking cape die ziet er wel vet uit :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:18

D4NG3R

kiwi

:)

Meh, firemaking cape heeft iedereen al. En is de simpelste om te behalen.

Mijn scores:
http://services.runescape...rchName=S%20O%20S%20SPELL

Wel even toevoegen: Ik heb de laatste 8-9 maanden amper gespeeld. Alleen tijdens seasonal events eventjes, en af en toe een keer met vrienden.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mwah valt mee. simpelste om te halen zijn fletching, cooking, fishing en woodcutting, omdat firemaking gewoon zo bloederritant is traint niemand het ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
Ah, het valt dus nog wel een beetje mee qua levels hier :P

Wat vinden jullie trouwens van total levels? Ik ben van mening dat total exp stukken meer zegt. Zo heb ik 107m total exp met 1839 total level, maar als ik dan van die lui zie van ~100 combat die een hoger total level dan ik hebben, maar stukken minder total exp, dan denk ik wel van... tjsa...

edit:
Verwijderd schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 15:39:
mwah valt mee. simpelste om te halen zijn fletching, cooking, fishing en woodcutting, omdat firemaking gewoon zo bloederritant is traint niemand het ;)
Nou, volgens mij is firemaking even bloedirritant en gemakkelijk als fletching en cooking hoor. :P Enige dat bij fm "moeilijker" is, is dat je je aandacht bij het spel moet hebben.

Ik bedenk me nu ook dat ik nog 2 firemaking brawlers op de bank heb staan, ik moet nog een keer die ±2m exp gaan halen hehe :*)

[ Voor 44% gewijzigd door wimjongil op 19-01-2011 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Of omdat sommige lui van ~100 liever gaan killen, als skillen (:+). Het heeft allebij ongeveer dezelfde tijd/geld verhouding. Maar ik vind gewoon meer lol in combat als in skills.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacco5555
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08:11
combat135 hier met 1991 total en 132mill total xp zo uit me hoofd. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
D4NG3R schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 15:54:
Of omdat sommige lui van ~100 liever gaan killen, als skillen (:+). Het heeft allebij ongeveer dezelfde tijd/geld verhouding. Maar ik vind gewoon meer lol in combat als in skills.
Ja dat klopt, maar met combat train je minder skills, waardoor je dus meer exp/skill zult hebben (er van uitgaande dat je evenveel exp/h traint als met skillen). Ik beleef ook veel veel meer plezier met combat dan met skillen, de enige non-combat skill die ik serieus train is slayer :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc

Laidback Luc

Ondertitel.srt

Hmm mijn 115 heeft ~1650 total, 80M total exp.
En mijn 117 heeft ~1700 total, 102M exp.

RS wordt geblockt op het werk dus kan niks checken, had even op mijn tel. gekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• colink0
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01-09 15:21
Sindskort ook weer met RuneScpae begonnen :)

Helaas kan ik niet meer op m'n oude account van 4/5 jaar terug. :(
Moet wel zeggen, ben blij dat free trade weer terugkomt, dat vond ik namelijk het tofst toendertijd met runescape :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Combat lvl 111 met total ~1650 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc

Laidback Luc

Ondertitel.srt

colink0 schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 16:01:
Sindskort ook weer met RuneScpae begonnen :)

Moet wel zeggen, ben blij dat free trade weer terugkomt, dat vond ik namelijk het tofst toendertijd met runescape :)
Probeer hem te recoveren zou ik zeggen. Meestal lukt het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ReFresh F5 schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 15:58:
Hmm mijn 115 heeft ~1650 total, 80M total exp.
En mijn 117 heeft ~1700 total, 102M exp.

RS wordt geblockt op het werk dus kan niks checken, had even op mijn tel. gekeken.
... tijd voor remote desktop :]
ben sinds kort ook weer begonnen. level 50 met 80 wc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

colink0 schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 16:01:
Dat kan wel, je doet toch iets fout.

[ Voor 27% gewijzigd door D4NG3R op 19-01-2011 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• colink0
ReFresh F5 schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 19:14:
[...]

Probeer hem te recoveren zou ik zeggen. Meestal lukt het wel.
Al geprobeerd, maar helaas, ik wist teweinig nog over mijn oude account, en volgens mij is hij ook nog eens gehackt, maarja.

Maakt niet echt zoveel uit, vind het niet erg om opnieuw te beginnen, ben atm attack,str en def naar 20 te werken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23:27
[...]

Momenteel combat lvl 135 p2p en 125 f2p.
Ben al mijn geld en energie in pray aan het stoppen. (heb de bones voor 95 pray, ben nu nog 93)

Total lvl is 2077.
Ik weet het, kan beter maar heb domweg niet genoeg tijd om te levelen. Mage is nu 97, moet nog naar 99 en dan ranged nog voor maxed combat skills, maar ik haat ranged dus dat blijft nog wel een tijdje 87 ben ik bang.

Gelukkig heb ik binnenkort weer meer tijd om eens fatsoenlijk wat skills te gaan trainen, vriendin is zwanger maar kinderkamer etc is klaar, dus zo lang die kleine blijft zitten is er niets aan de hand. :P

Btw, is het een idee om een spelerslijst op te nemen in de topic start? (lezen is ook een kunst)
Mijn ingame naam is iig Franko79. Als iemand me toe wil voegen, graag zelfs, het is rustig tegenwoordig met de nl'ers in mn friendslist.

It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eehm die is er al, moet je ff een dm sturen
GoT'ers op RuneScape
Omdat van veel mensen de GoT-nick verschilt van die van RS, is een opzoektabelletje om die twee te koppelen wel zo handig. Hieronder een lijstje met de bekende GoT'ers op RS
Wil je ook in dit lijstje? Stuur dan even een DM! Natuurlijk ook als je je naam veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.
Verwijderd schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 08:13:
eehm die is er al, moet je ff een dm sturen

[...]
Daar heb ik dus al die tijd overheen gelezen. :P

DM is verstuurd.

It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

^^ had ik op het begin ook, het is dat ik er ook al bij cod BO en diablo II bijsta anders was het ook niet in me opgekomen ;). iemand btw al bij nex geweest... ze lijkt me best... slap :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• colink0
Huppa, maar weer eens member geworden, als je de kosten vergelijkt met bijvoorbeeld WoW valt het toch aardig mee. :)

Ik houd het nog ff bij een maandje, speel ik dan nog steeds runescape, dan verleng ik het wel met 2 maanden ofzo :9

[ Voor 34% gewijzigd door colink0 op 20-01-2011 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc

Laidback Luc

Ondertitel.srt

Ik verleng altijd met een maand, je weet maar nooit bij RuneScape :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• colink0
Yay, Combat lvl 25 en attack, strenght en defence zijn nu allemaal level 20 :D

Ik heb nu wel het probleem nu ik (weer) member ben, dat ik bij god niet weet wat ik nu zal gaan doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ReFresh F5 schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 12:24:
Ik verleng altijd met een maand, je weet maar nooit bij RuneScape :P
ja ik ook. met half jaar ofzo vind ik veels te lang, en ik ben gewend dark orbit te spelen waar ik dus echt zo'n €50 of meer per maand voor neerlegde, dus dit is een scheintje... gaan alsnog wel zo'n €100 per maand uit voor me com. maar alsnog lol (nieuwe muis €80 :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
wimjongil schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 15:45:
Ah, het valt dus nog wel een beetje mee qua levels hier :P

Wat vinden jullie trouwens van total levels? Ik ben van mening dat total exp stukken meer zegt. Zo heb ik 107m total exp met 1839 total level, maar als ik dan van die lui zie van ~100 combat die een hoger total level dan ik hebben, maar stukken minder total exp, dan denk ik wel van... tjsa...
Het zijn gewoon twee verschillende dingen. Ik hecht er eigenlijk maar op één moment waarde aan, als het total level erg laag is maar het combat level hoog. Dat is altijd een bepaald soort speler en die mijdt ik als de pest.

Het zegt verder gewoon heel erg weinig. Het is net wat je leuk vind, als je het leuk vind om alle skills een beetje te trainen dan moet je dat lekker doen. Als je daar geen reet aan vind, maar het wel geweldig vind om een bepaalde skill omhoog te werken: Lekker je gang gaan. Maar dan moet je je ook niet storen aan het feit dat iemand die wel alles traint een hoger total level heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee het leukste is een combat van 40 en een range van 99 :D ga ik maken op het moment dat ft er weer is, genoeg cannon balls voor 99 range en ongeveer 35 constitution en dan heerlijk pvp'en :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• colink0
Hmm, wat is het beste om mijn melee skills op te levelen, ik wil namelijk eerst een degelijke combat lvl hebben voordat ik verder ga met de overige skills.

Atm train ik op de goblins op eerste niveau van Security Stronghold. Zijn er betere spots/mobs op op te grinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

colink0 schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 16:27:
Hmm, wat is het beste om mijn melee skills op te levelen, ik wil namelijk eerst een degelijke combat lvl hebben voordat ik verder ga met de overige skills.

Atm train ik op de goblins op eerste niveau van Security Stronghold. Zijn er betere spots/mobs op op te grinden?
Tsja, je kan op minotaurs (ook in Stronghold of Security), Al-Kharid Warriors trainen. En ik zag in een eerdere post dat je member was, dus dan kan je misschien beter op Crawling Hands (slayer 5 voor nodig), Rock Crabs en Chaos Druids trainen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
Patriot schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 15:32:
[...]

Het zijn gewoon twee verschillende dingen. Ik hecht er eigenlijk maar op één moment waarde aan, als het total level erg laag is maar het combat level hoog. Dat is altijd een bepaald soort speler en die mijdt ik als de pest.
Tsja... Gelukkig speel ik voor mezelf en niet voor anderen en wat anderen van mij denken. Ik probeer gewoon plezier en voldoening te halen uit RuneScape, en dat lukt mij alleen door combat/pken. Ik kan het juist wél goed vinden met het type spelers dat jij schetst, tijdens slayer/barrows/gwd/etc kom ik ze vaak tegen en ik waardeer het wel dat ze niet de oren van je kop praten. Daar heb ik MSN wel voor ;)
Het zegt verder gewoon heel erg weinig. Het is net wat je leuk vind, als je het leuk vind om alle skills een beetje te trainen dan moet je dat lekker doen. Als je daar geen reet aan vind, maar het wel geweldig vind om een bepaalde skill omhoog te werken: Lekker je gang gaan. Maar dan moet je je ook niet storen aan het feit dat iemand die wel alles traint een hoger total level heeft.
Ik stoor me er ook niet aan, maar ik vind het gewoon wat knapper als je meer exp/level hebt. Dat toont meer doorzettingsvermogen ;) En ik denk dan van; hé man, je had ook al echt hoge skills kunnen hebben, misschien wel een 99 of meerdere!

Nofi, maar heb ik je op je teentjes getrapt omdat jij relatief weinig exp/level hebt ofzo? Maakt mij niks uit, zolang je maar plezier hebt in het spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
wimjongil schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 19:18:
[...]

Tsja... Gelukkig speel ik voor mezelf en niet voor anderen en wat anderen van mij denken. Ik probeer gewoon plezier en voldoening te halen uit RuneScape, en dat lukt mij alleen door combat/pken. Ik kan het juist wél goed vinden met het type spelers dat jij schetst, tijdens slayer/barrows/gwd/etc kom ik ze vaak tegen en ik waardeer het wel dat ze niet de oren van je kop praten. Daar heb ik MSN wel voor ;)
Lol, dan heb jij een ander type speler voor je als ik. Naar mijn ervaring zijn dat juist die 12-jarigen die hun kop niet kunnen houden met brak engels en een tekst/scheldwoordverhouding van 1:2.

Bovendien had ik het niet over jou hoor (ik kreeg een beetje het idee dat je dacht van wel).
Ik stoor me er ook niet aan, maar ik vind het gewoon wat knapper als je meer exp/level hebt. Dat toont meer doorzettingsvermogen ;) En ik denk dan van; hé man, je had ook al echt hoge skills kunnen hebben, misschien wel een 99 of meerdere!
Mja, dat maakt me ook vrij weinig uit. Iemand met 100m total xp maar geen enkele skill op 99 heeft meer bereikt dan iemand met 50m total en strength en cooking op 99.
Nofi, maar heb ik je op je teentjes getrapt omdat jij relatief weinig exp/level hebt ofzo? Maakt mij niks uit, zolang je maar plezier hebt in het spelen!
Ik? Ik doe het expres, ik had allang skills op 99 kunnen hebben maar ik kies er vaak voor om even een skill te gaan trainen die nog laag is. Daarnaast train ik mijn meleeskills heel erg gelijk op, het plan is om ze tegelijkertijd op 99 te krijgen (het leukst zou zijn met één controlled klap, maar dat is misschien teveel van het goede :P). Ik had alleen het idee dat jij het vervelend vond dat mensen een hoger total level hebben dan jij, ik probeerde juist te zeggen dat het niet uitmaakt wat het total level (of xp, wat dat betreft) is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.
colink0 schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 16:27:

Als ik jou was dan ging ik (mits member) slayer trainen.
Het traint doorgaans best snel, het is afwisselend en ipv alleen je melee stats te trainen train je er gelijk ook slayer bij. Dat is op hogere levels een geweldige skill die best wel eens wat geld kan opbrengen.
Ook kom je met slayer overal, zie je gelijk wat meer van het spel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• colink0
Franko P. schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 20:52:
[...]

Als ik jou was dan ging ik (mits member) slayer trainen.
Het traint doorgaans best snel, het is afwisselend en ipv alleen je melee stats te trainen train je er gelijk ook slayer bij. Dat is op hogere levels een geweldige skill die best wel eens wat geld kan opbrengen.
Ook kom je met slayer overal, zie je gelijk wat meer van het spel. :)
Ok, ik ben maar begonnen met slayer :) ben nu white wolfs aan het doden voor slayer en mijn slayer level is al 8 :9

(combat al 35 btw)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben nu bij womberbatts (ofzo) rotbeesten lvl 54 hitten doorgaans meer dan 70 per hit ofzo (met die boots aan), kost me klauwenvol geld... moet toch binnekort maar eens doen he lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• colink0
Trouwens, ik kan wel wat nederlandse vrienden gebruiken nu ik weer met runescape ben begonnen :)
Mijn character heet "gamingguide" (btw, vraag mij niet waarom deze naam, was at the moment van aanmaak vrij fantasieloos 8)7)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kijk op pagina 1, staat lijstje met spelers :) ik voeg je wel toe (als ik herinner), ijsbeer149 is mijn naam :)... enne gast verander je naam ff :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• colink0
Verwijderd schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 11:38:
kijk op pagina 1, staat lijstje met spelers :) ik voeg je wel toe (als ik herinner), ijsbeer149 is mijn naam :)... enne gast verander je naam ff :P
Hehe, ik wist niet eens dat ik m'n naam kon veranderen, bij deze maar eens gedaan. Ik ga nu door het leven in RS als "Colladin" :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Jij niet dan, ijsbeer149.
Verwijderd schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 08:48:
ben nu bij womberbatts (ofzo) rotbeesten lvl 54 hitten doorgaans meer dan 70 per hit ofzo (met die boots aan), kost me klauwenvol geld... moet toch binnekort maar eens doen he lol
Op de oude maat is dat maarliefst 7! Wauw! O-) .. Ik vind het echt bloedirritant de nieuwe maat van HP/Hits.. Heb liever weer gewoon 0 - 100+ dan 0 - 1000+

[ Voor 53% gewijzigd door D4NG3R op 21-01-2011 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja 't klinkt niet veel maar ze hitten snel achter elkaar (2x zo snel als jij) dus kost je toch bijna een swordfish per stuk...

en mijn naam is wel grappig :P

ik ben zo groot als een beer
ik ben zo wit als ijs

ijsbeer :D (was ook me bijnaam op school ;))

oh en colladin is inderdaad wel beter ja :D klinkt beetje als paladin :P

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2011 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• colink0
Verwijderd schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 13:01:
ja 't klinkt niet veel maar ze hitten snel achter elkaar (2x zo snel als jij) dus kost je toch bijna een swordfish per stuk...

ik ben zo wit als ijs

Hehe, was tbh de naam van mn lvl 85 char op WoW :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wow... das lang geleden :P ook nog op geno-lifed maar werd saai, account verkocht (stond zowat 1e) voor paar €100 en alles in ander spel gepompt :P was leuk zolang het duurde :D maar is al heel wat jaartjes geleden (was met vriend van me, hij was 14 ik 13 dus al 4 jaar geleden, weet amper meer wat van lmao)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
Patriot schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 19:44:
[...]

Lol, dan heb jij een ander type speler voor je als ik. Naar mijn ervaring zijn dat juist die 12-jarigen die hun kop niet kunnen houden met brak engels en een tekst/scheldwoordverhouding van 1:2.

Bovendien had ik het niet over jou hoor (ik kreeg een beetje het idee dat je dacht van wel).

[...]

Mja, dat maakt me ook vrij weinig uit. Iemand met 100m total xp maar geen enkele skill op 99 heeft meer bereikt dan iemand met 50m total en strength en cooking op 99.

[...]

Ik? Ik doe het expres, ik had allang skills op 99 kunnen hebben maar ik kies er vaak voor om even een skill te gaan trainen die nog laag is. Daarnaast train ik mijn meleeskills heel erg gelijk op, het plan is om ze tegelijkertijd op 99 te krijgen (het leukst zou zijn met één controlled klap, maar dat is misschien teveel van het goede :P). Ik had alleen het idee dat jij het vervelend vond dat mensen een hoger total level hebben dan jij, ik probeerde juist te zeggen dat het niet uitmaakt wat het total level (of xp, wat dat betreft) is.
Ah volgens mij zitten we op dezelfde lijn ;)

Wat je zegt over strength en cooking 99; idd dat stelt niets voor, zelfde geldt voor 99 ranged (toen ik dat had, had ik zo'n gevoel van: OK, was dit het? Waarom zijn sommige mensen hier trots op?).

Helaas kan ik de komende tijd niet veel spelen ivm school/eindexamens etc. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Verwijderd schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 13:01:

ik ben zo wit als ijs

Ik richte meer op het "149" gedeelte :').. Waarom stoppen mensen in godsnaam iets van getallen of iets van "XxXX" voor/achter hun naam? Als de naam al in gebruik is, verzin er dan een leuke variatie op. Of verzin wat nieuws.

(Even voor de duidelijkheid, D4NG3R. Mijn naam hier op Tweakers, is geheel verzonnen. En is niet ontstaan doordat "DANGER" al in gebruik was ofzo :P )

[ Voor 7% gewijzigd door D4NG3R op 21-01-2011 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardjee
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-09 19:42
wimjongil schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 17:17:
[...]

Ah volgens mij zitten we op dezelfde lijn ;)

Wat je zegt over strength en cooking 99; idd dat stelt niets voor, zelfde geldt voor 99 ranged (toen ik dat had, had ik zo'n gevoel van: OK, was dit het? Waarom zijn sommige mensen hier trots op?).

Helaas kan ik de komende tijd niet veel spelen ivm school/eindexamens etc. :(
Waarom ik trots ben op mijn range 99 cape, is de manier WAAROP ik hem gehaald heb, als je geld over hebt ga je chinnen en heb je hem zo. Als arme rs'ser zijnde ben ik vanaf level 91 tot 99 aviansies gaan jagen, toen dat er na 250 uur eindelijk op zat was ik 80m, en meerdere clues rijker. Daarom hecht ik er meer waarde aan dan die misschien waard is. Maar ik draag hem voor mijzelf, niet voor anderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
Wartooth schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 17:31:
[...]

Waarom ik trots ben op mijn range 99 cape, is de manier WAAROP ik hem gehaald heb, als je geld over hebt ga je chinnen en heb je hem zo. Als arme rs'ser zijnde ben ik vanaf level 91 tot 99 aviansies gaan jagen, toen dat er na 250 uur eindelijk op zat was ik 80m, en meerdere clues rijker. Daarom hecht ik er meer waarde aan dan die misschien waard is. Maar ik draag hem voor mijzelf, niet voor anderen.
Daar kan ik inkomen. Ikzelf heb het gechinned (had geld genoeg en wilde het graag om te pken), maar ik ben er dus echt niet trots op. Trotste ben ik wel op mijn 99 magic, mijn eerste 99 en tevens mijn zwaarste 99. Hitpoints ben ik ook wel trots op, maar die was niet erg moeilijk (is nu zelfs mijn hoogste skill met 20m+ exp :+ ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.
Even mijn recent gehaalde mijlpaal hier posten:
Afbeeldingslocatie: http://i53.tinypic.com/2njwl8h.png

Heeft me veel geld gekost, ben nu dan ook zo arm als een kerkrat, maar het resultaat is er naar. :)

Nu terug naar slayer en farming om weer wat cash te verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

grats Franko, heb gisteren nog combat level 80 gehaald en ben nu baby blue dragons aan het killen tot ik combat 85 ben voor de smoking kills quest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Franko P. schreef op zaterdag 22 januari 2011 @ 10:31:
Even mijn recent gehaalde mijlpaal hier posten:
[afbeelding]

Heeft me veel geld gekost, ben nu dan ook zo arm als een kerkrat, maar het resultaat is er naar. :)

Nu terug naar slayer en farming om weer wat cash te verdienen.
95 prayer _/-\o_.
En je andere stats zijn ook niet mis :o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.
Ik ben zo vrij geweest om een nieuwe character aan te maken voor clanchat.
Die van Rod is niet bereikbaar ivm rangen, en ik heb mn eigen cc soms nodig voor als ik met wat vrienden aan het monster hunten ben.

Dus mocht iemand interesse hebben om te joinen: tweakerscc is de place to be.
Niemand kan gekickt worden verder, alleen als er wordt ingelogd op die account dan kan er het eea geregeld worden.
Misschien een idee om de tweakers allemaal een rang te geven zodat die kunnen kicken?

Laat maar weten wat jullie er van denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
Het lijkt mij inderdaad een goed idee dat er in ieder geval een aantal mensen een rang hebben om de clanchat zo te kunnen onderhouden. Ik zal de startpost even aanpassen met de nieuwe clanchat :)

[ Voor 7% gewijzigd door Patriot op 23-01-2011 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D4NG3R schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 17:22:
[...]

Ik richte meer op het "149" gedeelte :').. Waarom stoppen mensen in godsnaam iets van getallen of iets van "XxXX" voor/achter hun naam? Als de naam al in gebruik is, verzin er dan een leuke variatie op. Of verzin wat nieuws.

(Even voor de duidelijkheid, D4NG3R. Mijn naam hier op Tweakers, is geheel verzonnen. En is niet ontstaan doordat "DANGER" al in gebruik was ofzo :P )
hmmm ja die 149 had nog een reden, ben 'm alleen vergeten :P.

@ franko, zeer nice laatste x dat ik je sprak had je net 94 :P.

(nog 1 week, helaas is ook een vriend van me op de 1e jarig waar ik hele dag heen moet :?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb runescape al lange tijd niet meer aangeraakt maar ik kreeg net een mailtje dat the wilderniss weer terugkeert en nog belangrijker, het trade system. Ik moet zo gaan dus daarom heb ik het zelf nog niet kunnen uitzoeken maar betekend dit dat de GE verdwijnt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc

Laidback Luc

Ondertitel.srt

Verwijderd schreef op maandag 24 januari 2011 @ 12:35:
Heb runescape al lange tijd niet meer aangeraakt maar ik kreeg net een mailtje dat the wilderniss weer terugkeert en nog belangrijker, het trade system. Ik moet zo gaan dus daarom heb ik het zelf nog niet kunnen uitzoeken maar betekend dit dat de GE verdwijnt?
Nope, blijft gewoon. Er zijn alleen geen min en max limits meer. Dus je kan gewoon een offer voor een xmas cracker doen voor 1gp. Maar of je hem ooit krijgt.. :P

Prijs wordt ook nog iedere dag geupdate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar, wat ik me dan afvraag... Hoe word die prijs dan bepaalt? Alleen op basis van trades op de GE? Maar dan zou dat tog geen eerlijke prijs zijn, aangezien er nu weer veel meer 'gewoon' getraded gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc

Laidback Luc

Ondertitel.srt

Verwijderd schreef op maandag 24 januari 2011 @ 14:46:
Maar, wat ik me dan afvraag... Hoe word die prijs dan bepaalt? Alleen op basis van trades op de GE? Maar dan zou dat tog geen eerlijke prijs zijn, aangezien er nu weer veel meer 'gewoon' getraded gaat worden.
Ik ga niet minder de G.E gebruiken.. In de G.E kan je ook gewoon bieden wat je wil, als ik zeg bijv. ik wil een dragon scimitar proberen te kopen voor 85k, dan doe ik dat in de G.E en ga niet ergens in een drukke wereld me helemaal dood liggen te typen totdat iemand hem verkoopt.
Ik zal dan eerder een offer doen in de G.E en vervolgens gaan skillen ofzo..G.E blijft gewoon de richtlijn maar items die normaal met junk getrade worden kunnen nu ook in de G.E gekocht worden en zullen de prijzen van de G.E omhoog vliegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Paar mooie drops gekregen afgelopen dagen :D :

Afbeeldingslocatie: http://img220.imageshack.us/img220/1559/dropsw.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc

Laidback Luc

Ondertitel.srt

Pff... in ongeveer ~400 gargoyles maar 1 granite maul gekregen

Nice drops

RSN: Laidback Luc :+ Feel free to add me

[ Voor 22% gewijzigd door Laidback Luc op 24-01-2011 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Zijn granite mauls ineens zoveel waard ofzo? Laatste keer dat ik er een kocht/verkocht/zag waren ze rond de 50k :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc

Laidback Luc

Ondertitel.srt

~220k nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

niet verkeerd :D, kheb zelf iets uitgevonden (als strenght noob), ga naar lvl 2 wildie blijf staan kom half uur later terug klik op log in en zo train je strenght :P de thugs vallen je aan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc

Laidback Luc

Ondertitel.srt

Verwijderd schreef op maandag 24 januari 2011 @ 23:17:
niet verkeerd :D, kheb zelf iets uitgevonden (als strenght noob), ga naar lvl 2 wildie blijf staan kom half uur later terug klik op log in en zo train je strenght :P de thugs vallen je aan :D
Wacht maar tot dat een revenant langs komt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.
Gister was best druk in cc. :)

Het plan is ontstaan om eens naar Armadyl te gaan met een paar man. Iemand zin in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben juist combat 82 geworden, weet niet of dat genoeg is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
Franko P. schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 09:38:

Het plan is ontstaan om eens naar Armadyl te gaan met een paar man. Iemand zin in?
Ik zou graag mee willen, maar ik heb mijn rechterhand in het gips en kan dus echt niet fatsoenlijk muizen, noch typen. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ReFresh F5 schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 08:42:
[...]

Wacht maar tot dat een revenant langs komt :+
geen 1 revenant kan me aanvallen in level 2 :D das het mooie :P moet idd wel oppassen wanneer ik lvl 124 word (knight) :o, het is wel grappig want als de oude wildie terug is ga ik er gewoon zonder gear staan _/-\o_ (toch al 1 mil er verdiend, en dat door alleen maar grimmy torstol etc. op te pakken :D en zonder voor de rest wat te doen ;)

oh en nog maar 1 level voor god wars *O* d:)b

@franko, zodra ik kan graag. maar kga ook al met me stiefbroer ;) hij 90 strenght ik 87 range... moet lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc

Laidback Luc

Ondertitel.srt

@jim.c Kree kan je alleen maar aanvallen met range.

@Franko, Count me in :D 99 range + extreme range moet wel lukken :P Kan wel alleen in de avonduren hé.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Franko P. schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 09:38:

Ik wil niets anders :P. Ik heb 78 range&80 defence. Genoeg toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

niet als je geen 60 strenght hebt, dat is required voor godwars :) daarmee zit ik nog in de rats :? ik was eerst pure range maar niet meer omdat ik zin had in godwars lal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

60 strength of 60 agiltiy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oja is waar ook... mijn agility is pas 27 dus gaat niet echt op voor mij he ;) achja nog maar 2 strenght levels, moet vandaag lukken (ging het ook maar zo met range :+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben nu ranged en defense aan het trainen op lesser demons in taverley dungeons, daar zal ik nog een tijdje zitten en dan equipment bijeen sparen en aviansies gaan killen. Ben ook aan het denken om mijn smithing omhoog te doen om dan zelf m'n adamant bolts te kunnen maken van de adamant dat daar dropped.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 14:04:
ben nu ranged en defense aan het trainen op lesser demons in taverley dungeons, daar zal ik nog een tijdje zitten en dan equipment bijeen sparen en aviansies gaan killen. Ben ook aan het denken om mijn smithing omhoog te doen om dan zelf m'n adamant bolts te kunnen maken van de adamant dat daar dropped.
Broad-tipped bolts zijn net zo goed als addy bolts he, en stukken goedkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc

Laidback Luc

Ondertitel.srt

Verwijderd schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 15:31:
[...]

Broad-tipped bolts zijn net zo goed als addy bolts he, en stukken goedkoper.
Moet je wel 55 slayer hebben he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daar zit ik maar 2 levels af, dus dat zal wel te halen zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.
Ja maar daar kom je niet mee bij de bosses.
Je hebt nodig:
70 ranged voor Armadyl
70 constitution voor Zamorak
70 strength voor Bandos
70 agility voor Saradomin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayRa
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 15-11-2024
Ik wil opzich wel mee naar Armadyl. De laatste keer dat ik die deed is echt al heel lang geleden dus zal wel wat uitleg nodig hebben. Mijn accountnaam is trouwens 'big twinkie'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:D gister 60 strenght gehaald, ik kan nu naar armadyl en zamorak :) ik wil nog naar bandos kunnen ^^ (saradomin hoeft niet echt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• colink0
Hmm, heerlijk, zit nu 1 voor 1 even wat skills naar 50 aan het trainen :)

Atm bezig met fishing, kan ik tenminste mijn eigen food vangen :)

EDIT: Fishing 52, nu cooking naar 50 werken :D

[ Voor 16% gewijzigd door colink0 op 26-01-2011 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.
Zit me net te bedenken dat het wel nice zou zijn om dungeoneering naar 70 te trainen. Iemand zin om mee te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sorry love to maar heb al me stiefbroer beloofd met hem te trainen, is lvl 103 mocht je mee willen gaan ben je welkom... denk ik :P.

ben zelf nu ff fletching aant trainen (SAAAAAI). wel al een mil verdiend bijna... ben nu lvl 48 ofzo, vanaf 50 kan je pas beetje redelijk cashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft er iemand een gilded alter in z'n huis waar ik aan kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.
Verwijderd schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 08:29:
sorry love to maar heb al me stiefbroer beloofd met hem te trainen, is lvl 103 mocht je mee willen gaan ben je welkom... denk ik :P.

ben zelf nu ff fletching aant trainen (SAAAAAI). wel al een mil verdiend bijna... ben nu lvl 48 ofzo, vanaf 50 kan je pas beetje redelijk cashen.
Waarmee verdien je geld met fletching? Sorry, ben daar helemaal uit, moet nog steeds 99 halen daarin.
Verwijderd schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 10:30:
heeft er iemand een gilded alter in z'n huis waar ik aan kan?
Ja, ik heb een gilded altar. Heb je veel werk? Ben rond een uur of half 2 vanmiddag online, dan kan je die gebruiken als je wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee, gewoon even om te weten, moet eerst wat bones op de bank zetten dan, zal je laten weten als ik er genoeg heb.
Iemand die weet wat ik best allemaal meeneem om op raurg bones ed te gaan farmen en of er een bank in de buurt is?
*edit* heb al liggen zoeken maar niet veel info over gevonden tbh

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2011 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc

Laidback Luc

Ondertitel.srt

World 31 house party world (als de worlds niet meer gewijzigd zijn :+ ), rimmington, altijd wel iemand die zijn gilded altar beschikbaar stelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnBQ
  • Registratie: Augustus 2009
  • Niet online
Franko P. schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 00:18:
Zit me net te bedenken dat het wel nice zou zijn om dungeoneering naar 70 te trainen. Iemand zin om mee te doen?
Dungeoneering wil ik zeker ook nog trainen, dus daar heb ik wel zin in. Ben binnenkort ook wel weer veel online, toetsweek zit er bijna op :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dungeoneering wil ik ook wel gaan meedoen, heb wel nog maar tot aan floor 7 vrijgespeeld dus zal misschien wat laag zijn voor de hoge levels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm zit ook pas op floor 15 ofzo... of was het nou per lvl in dat geval namelijk 40 :P achja kweet het niet, maar mochten jullie dat gaan doen moet ik uitvallen heb volgende week examens :? SAAI

en met fletching kan je simpel met maple winst maken.
maple log stringen geld maken, maple longbow u = 72 gp bow string = 161 72+161 = 243, maple longbow = 318... minder dan ik dacht, ik had er 1 waar je bijna 100 per boog verdiende (niet veel maar wel genoeg :D)

dan nog met yew's, bow string = 161 yew longbow u = 424, yew longbow = 688 = 100 winst (die bedoelde ik)

met magic speel je ongeveer quitte :)

tis allemaal niet schikbarend veel. maar het is toch simpel en winst ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als je de tijd neemt om de bogen compleet zelf te maken verdien je wel meer natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee niet altijd, je moet ook rekening houden met de logs die je gebruikt, deze kosten ook geld ;) deze 3 manieren hier verdien je het makkelijkst mee :)... hoewel dan houdt ik geen rekening met de tijd die het duurt om op de bank etc. te klikken... (yew log = 470 ofzo dan maak je dus 50 verlies voor yew longbow u)
Pagina: 1 ... 7 ... 51 Laatste

Let op:
Op GoT spelen we graag spellen volgens de regels, om het leuk te houden ;-)
Houd je dus ook hier op het forum aan de Jagex regels, bots en autotalkers zijn niet de bedoeling!