wimjongil schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 19:18:
[...]
Tsja... Gelukkig speel ik voor mezelf en niet voor anderen en wat anderen van mij denken. Ik probeer gewoon plezier en voldoening te halen uit RuneScape, en dat lukt mij alleen door combat/pken. Ik kan het juist wél goed vinden met het type spelers dat jij schetst, tijdens slayer/barrows/gwd/etc kom ik ze vaak tegen en ik waardeer het wel dat ze niet de oren van je kop praten. Daar heb ik MSN wel voor

Lol, dan heb jij een ander type speler voor je als ik. Naar mijn ervaring zijn dat juist die 12-jarigen die hun kop niet kunnen houden met brak engels en een tekst/scheldwoordverhouding van 1:2.
Bovendien had ik het niet over jou hoor (ik kreeg een beetje het idee dat je dacht van wel).
Ik stoor me er ook niet aan, maar ik vind het gewoon wat knapper als je meer exp/level hebt. Dat toont meer doorzettingsvermogen

En ik denk dan van; hé man, je had ook al echt hoge skills kunnen hebben, misschien wel een 99 of meerdere!
Mja, dat maakt me ook vrij weinig uit. Iemand met 100m total xp maar geen enkele skill op 99 heeft meer bereikt dan iemand met 50m total en strength en cooking op 99.
Nofi, maar heb ik je op je teentjes getrapt omdat jij relatief weinig exp/level hebt ofzo? Maakt mij niks uit, zolang je maar plezier hebt in het spelen!
Ik? Ik doe het expres, ik had allang skills op 99 kunnen hebben maar ik kies er vaak voor om even een skill te gaan trainen die nog laag is. Daarnaast train ik mijn meleeskills heel erg gelijk op, het plan is om ze tegelijkertijd op 99 te krijgen (het leukst zou zijn met één controlled klap, maar dat is misschien teveel van het goede

). Ik had alleen het idee dat jij het vervelend vond dat mensen een hoger total level hebben dan jij, ik probeerde juist te zeggen dat het niet uitmaakt wat het total level (of xp, wat dat betreft) is.