• wimjongil
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 18 november 2010 @ 22:09:
Ik moest net een Kalphite Queen killen als special slayer task, krijg ik gwn een dragon 2h :D. Week gelede al sara plate gehad van clue scroll, tijdje terug ook een guthan's helm met barrows, gaat lekker zo :). Mijn slayer is nu trouwens al 70, net als hunter (bijna), gaat dus ook helemaal top :*)
Doe je idd lekker!
Ik had gister trouwens m'n eerste shield left half, na ruim 6 jaar spelen! Jammer dat 'ie maar 65k is, maar toch leuk om te krijgen. :) Helaas vandaag membership afgelopen, maar dat verleng ik binnenkort weer, zodat ik 20m hp exp kan halen (100k left) en 86 slayer (30k left).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wimjongil schreef op donderdag 18 november 2010 @ 22:20:
[...]
Doe je idd lekker!
Ik had gister trouwens m'n eerste shield left half, na ruim 6 jaar spelen! Jammer dat 'ie maar 65k is, maar toch leuk om te krijgen. :) Helaas vandaag membership afgelopen, maar dat verleng ik binnenkort weer, zodat ik 20m hp exp kan halen (100k left) en 86 slayer (30k left).
Dat die shield left halfs so rare zijn. Ik heb denk ik al meer dan 10000 monsters gekilled die die kunnen droppen, maar heb er ook nog nooit een gehad! Toch vreemd dat ze dan zó goedkoop zijn, want een dragon sq is gewoon een heel goed schild

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 20 november 2010 @ 14:09:
[...]

Dat die shield left halfs so rare zijn. Ik heb denk ik al meer dan 10000 monsters gekilled die die kunnen droppen, maar heb er ook nog nooit een gehad! Toch vreemd dat ze dan zó goedkoop zijn, want een dragon sq is gewoon een heel goed schild
Ik nog veel meer denk ik: zo'n 25k armoured zombies en nog een hele hoop andere monsters... Heb al 5 of 6 champion scrolls gehad, maar maar 1 shield left half dus. Ben er wel blij mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gister Ahrims top en hood gekocht en Staff of Light, vandaag beetje magic getrained met ice burst tot 75 om SOL te kunnen dragen, ga ik barrows doen met SOL, krijg ik in de 4e trip Ahrims robeskirt van 4,7m _/-\o_. Hou 'm lekker, dan heb ik een mooie magic set, maar wat een geluk heb ik weer. Totale bankwaarde is nu 30m :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
Nice!

Dit staat er sinds zonet bij mijn in m'n adventurer's log:
"I now have at least 20000000 experience points in the Constitution skill. (21st November 2010)"

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17:37

D4NG3R

kiwi

:)

Ahahahaha, na bijna 8 maanden niet op RS te zijn geweest. Keek ik gisteravond voor de gein weer een keer (Net halloween event gemist :( ). Zie ik dat mn 2, furies die 8 maanden geleden voor 1.5m each gekocht zijn, nu 16 - 17m zijn :9 .

Jajajjajajajajjaja.

[ Voor 5% gewijzigd door D4NG3R op 22-11-2010 08:51 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxietheboss
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 17:17
Ik wou ook weer eens RS spelen, kan ik mijn password niet herinneren/gehackt. Ook weet ik de recovery questions niet meer. Heb de account in een eerder stadium van een vriend die stopte gekregen, dus ik weet ook de meeste dingen die je voor een recovery moet invullen niet meer. Heb het al 2 keer geprobeerd er kreeg beide keren 0 op rekest. Heb eens bij de highscores gekeken en alle stats zitten wel tussen de 75 en 90 (degene die gerankt zijn) 96 mining en 91 WC. Had geloof ik rond de 100m. Wel zonde maar ik heb nog een andere skiller met de gathering skills rond de 70.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wimjongil schreef op zondag 21 november 2010 @ 23:04:
Nice!

Dit staat er sinds zonet bij mijn in m'n adventurer's log:
"I now have at least 20000000 experience points in the Constitution skill. (21st November 2010)"

:D
Lol, dat is gewoon meer dat mijn Total XP :P
D4NG3R schreef op maandag 22 november 2010 @ 08:51:
Ahahahaha, na bijna 8 maanden niet op RS te zijn geweest. Keek ik gisteravond voor de gein weer een keer (Net halloween event gemist :( ). Zie ik dat mn 2, furies die 8 maanden geleden voor 1.5m each gekocht zijn, nu 16 - 17m zijn :9 .

Jajajjajajajajjaja.
Ah, lekker man! Helaas (voor mij dan) zijn die dingen nogal duur, dus ik doe t voorlopig maar met een glory :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aviansies zijn echt geweldig om je ranged op te trainen _/-\o_ . Net van 1 trip al 800k (!) aan loot gekregen, maar ik gebruikte toen wel prayer potions, wat best zinloos is, want ze hitten niet heel erg veel en vaak.
Ik heb trouwens gister 100 combat gehaald, is wel nice :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Verwijderd schreef op zondag 28 november 2010 @ 19:35:
Aviansies zijn echt geweldig om je ranged op te trainen _/-\o_ . Net van 1 trip al 800k (!) aan loot gekregen, maar ik gebruikte toen wel prayer potions, wat best zinloos is, want ze hitten niet heel erg veel en vaak.
Ik heb trouwens gister 100 combat gehaald, is wel nice :P.
Aviansies zijn heerlijk, bones to peaches mee en je kan er oneindig lang blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had ik 4000 red chinchompas á la 2,5m gekocht, om op de mummies in de chaos tunnels kapot te gooien, vergeet ik mn prayer als ik er nog 3000 heb en ga dood :F. Ik als een gek terugrennen naar de chaos tunnels en ben er ruim op tijd, blijkt dus dat die chins verdwijnen als je doodgaat ;(. Dáág 2 mil ;w.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 29 november 2010 @ 20:51:
Had ik 4000 red chinchompas á la 2,5m gekocht, om op de mummies in de chaos tunnels kapot te gooien, vergeet ik mn prayer als ik er nog 3000 heb en ga dood :F. Ik als een gek terugrennen naar de chaos tunnels en ben er ruim op tijd, blijkt dus dat die chins verdwijnen als je doodgaat ;(. Dáág 2 mil ;w.
Ai ai ai...

Ik heb daar 87-99 range gechinned, met steeds 17-20m risk ofzo (robin boots zijn weinig waard met alchen :P), gelukkig nooit dood gegaan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warrg
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 03-09 09:16
Hoge skill kosten heb ik niet, als ik al kosten maak zijn het investeringen om er over de komende dagen winst mee te maken ofzo.
Maar ik heb wel zonet een Blue H'ween Mask gekocht :) m'n eerste echte rare.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[/quote]
wimjongil schreef op maandag 29 november 2010 @ 21:57:
[...]

Ai ai ai...

Ik heb daar 87-99 range gechinned, met steeds 17-20m risk ofzo (robin boots zijn weinig waard met alchen :P), gelukkig nooit dood gegaan :D
Ja, 't was ook heel dom van me, k zat gewoon niet op te lettten |:(.
warrg schreef op maandag 29 november 2010 @ 23:51:
Hoge skill kosten heb ik niet, als ik al kosten maak zijn het investeringen om er over de komende dagen winst mee te maken ofzo.
Maar ik heb wel zonet een Blue H'ween Mask gekocht :) m'n eerste echte rare.
Ja, zelf probeer ik ook nooit kosten te maken (zo train ik heel vaak met slayer), maar ik had gewoon even zin om wat ranged lvls up te gaan. Heb het ook gedaan met 70-75 magic (ice barrage), maar lette toen wel goed op. En Blue h'ween mask is egt :9~. 110 m !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patjeee
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-09 02:46

Patjeee

Ik woon in Boston MA

Gleja schreef op zondag 14 november 2010 @ 18:58:
Ik heb gisteren membership aangeschaft d.m.v. surfpin.
Ik vraag me echter af hoelang een surfpincode geldig blijft.
Dit omdat ik per ongeluk 2x het bericht stuurde en bijgevolg dus met 2 codes zit.

Iemand die hier een antwoord op heeft?
heb ik ook al eens gedaan , gewoon na ongeveer 25 dagen de andere code weer invoeren en daarna heb je nog een maandje membership :*

BTW... MENSEN
ik heb 99 constitution gehaald zonder dat ik online was omdat een vriend van mij zonodig moest pk-en terwijl ik nog 800 xp over had to 99 hp :F

[ Voor 14% gewijzigd door Patjeee op 13-12-2010 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warrg
Momenteel ben ik aant zoeken welke skill ik het best als eerste 99 maak, welke capes zijn het indrukwekkendst als non-trimmed?
dungeoneering, summoning, prayer, defense en construction vallen uit de boot (door niet willen levelen of te traag/vervelend/duur te levelen)
Ik zoek dus niet de "meest nuttige" ofzo, 'k ben toch (bijna) alles aan het levellen, dus ze komen er allemaal wel aan (ooit :p ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19:17
Ik vind attack een mooie untrimmed cape. Maar eigenlijk vraag ik me af of je naar de mooiste untrimmed cape moet kijken, want bijv. een cooking cape heb je zo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warrg
weet'k wel ^^
'k heb 98 fletching, 97 cooking, 90 herb, 87wc, ... dus ik kan best wat skills "snel" 99 maken als ik wil. Maar daarom ook, ik heb een beetje de keuze en een untrimmed cape, daar heb je er uiteindelijk maar ééntje van, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
warrg schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 23:51:
weet'k wel ^^
'k heb 98 fletching, 97 cooking, 90 herb, 87wc, ... dus ik kan best wat skills "snel" 99 maken als ik wil. Maar daarom ook, ik heb een beetje de keuze en een untrimmed cape, daar heb je er uiteindelijk maar ééntje van, toch?
Nee, uiteindelijk heb je geen untrimmed capes meer. De cape die untrimmed was wordt automatisch trimmed.

EDIT: zie ook hier

[ Voor 10% gewijzigd door Patriot op 15-12-2010 02:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warrg
heeh dat wist ik niet...
beetje compleet nutteloos dan van met een bepaalde skill eerst 99 te gaan ofzo dus.
Dank je voor die link.

'k heb ondertussen ook maar 'even' One Small Favour gedaan, gedver zeg wat een hoop fetch-questen op elkaar gehoopt zeg :P Toch geregeld mee gelachen bij een aantal van een conversaties of de manier waarop ze standaard quest-principes (ga item x halen) toch bijzonder interessant/gevarieerd kunnen maken. Echt hulde aan het ontwikkelteam!

[ Voor 56% gewijzigd door warrg op 15-12-2010 03:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
Ik heb Magic als eerste 99 gehaald, vond ik wel een mooie cape. Attack vind ik niet zo veel aan, maar dat is vooral omdat heel veel mensen die hebben. Uit die 4 skills die je postte, zou ik Herblore doen, is toch wel het speciaalst ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• axed92
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11:51
Oeh zie dit topic nu pas..

Heb gister 80 dugn gehaalt maar ik ga door tot ik een mooi setje heb.. ;D Die nieuwe hitsplash zijn wel vet alleen dat damage soaking faalt hem...Hmmm nolifen in de vakanie -.-

voor de geïnteresseerde dit is men nick: i axed u

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gister weer ff gespeeld :P vond wel wat leuks (had nog niet gebanked)

Afbeeldingslocatie: http://img824.imageshack.us/img824/8596/kbdhead.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warrg
Ik heb geen idee wat je daar vind (nog nooit zelf gehad) maar ik zal er maar vanuit gaan dat het een rare/uncommon drop is ^^ Gratz dus.

Heb nu bronze dragons als slayer task en kreeg van de 2e kill al een hard clue scroll, best wel lachen en maakt de eerstvolgende 10 kills zoiezo het al waard zonder er loot voor te moeten krijgen.

'k ben er ook achter gekomen dat het blijkbaar niet mogelijk is om zelf te decanten met alle potions. Ik wou m'n extreme att/str pots decanten in 1 of 2 doses zodat ik tegen het eind van m'n 'trip' 2 extra slots zou hebben maar dit bleek niet mogelijk. Ook met prayer pots lukte het niet :(
Volgens weinige dat ik heb opgezocht zou dit enkel mogelijk zijn met potions waar barbarian-mix versies van zijn? Kan iemand dit bevestigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saveljos
  • Registratie: Mei 2010
  • Nu online
wow het zou wel echt super vet zijn als de wildy en trade weer normaal zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
Oh men...
Oh boy...
Dat is echt het beste nieuws dat ik in jaren heb gelezen. Ik neem aan dat voor 14 januari er een heleboel stemmen voor het terugbrengen van de wildy/free trade zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Nouja, toen ik dit postte stond de teller op 100.000, nu 3 uur later al op 512.000, dat moet goed komen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnBQ
  • Registratie: Augustus 2009
  • Niet online
Ik kan me daar eigenlijk absoluut niet druk om maken, maar goed ik vote wel ff mee.

Ben nu ook sinds kort weer flink begonnen en zal me eens in dat dungeoneering gaan verdiepen voor de items, nu een paar uur in die dungeons rondgelopen voor miezerige hoeveelheden xp lol, niet helemaal de bedoeling gok ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 01-09 20:18

Laidback Luc

Ondertitel.srt

wimjongil schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 23:08:
[...]

Oh men...
Oh boy...
Dat is echt het beste nieuws dat ik in jaren heb gelezen. Ik neem aan dat voor 14 januari er een heleboel stemmen voor het terugbrengen van de wildy/free trade zijn!
Als dit door gaat...zou zo mooi zijn..Oude wilderness terug :9 :9 :9 _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

We gaan al richting de 900K :*) geweldig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OMFG!!!

Jezus, ik had dit dus écht niet verwacht. De old wildy die terugkomt. Ik kon het eerst niet geloven toen ik het op de rs-site zag. Maar wel geweldig _/-\o_ _/-\o_ . Al zullen clues wel irritanter worden, want renevants kon je altijd zo mooi er uitrennen. :X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnBQ
  • Niet online
Wat is er eigenlijk zo bijzonder aan die old wildy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21-08 17:46
JohnBQ schreef op woensdag 22 december 2010 @ 23:19:
Wat is er eigenlijk zo bijzonder aan die old wildy?
De oude wildy was geweldig, ik ben dan niet echt een pk-er maar heb er veel lol gehad met vrienden.

Ik vond de sfeer prachtig, elk moment kans om het loodje te leggen door een pk clan, maar ook niets vermoedende spelers pilen.

Die free trade ben ik overigens nog veel gelukkiger mee. Eindelijk weer eens loon naar werk ipv die irritante merch clans.

It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnBQ
  • Niet online
Ook daar ben ik weer niet helemaal van op de hoogte, vind het sinds de GE wel erg relax om gewoon op max te klikken en vrijwel altijd je item voor een redelijke prijs snel te krijgen ;p

Edit: Ja, ik ben inderdaad te lui om me echt in zaken (prijzen, dungeoneering :P) te verdiepen. Ik doe vooral heel veel slayer.

[ Voor 26% gewijzigd door JohnBQ op 23-12-2010 00:00 ]

Verwijderd

Even iets anders:

Ik heb nu bijna de Arcane Blast necklace binnen, ik ben te lui om de Arcane Stream te halen. Ook zal ik binnenkort een Void staff halen. Dan ben ik van plan, als mijn magic 80 is (nu 78) om Daggonath Reges te killen, met claws of guthix, met charge en een slayer helm, arcane blast necklace, void staff en magic potions. Dan is de max hit 450 volgens mij. Maar heeft er iemand nog tips? :P . En moet je er ook quest voor doen? Want ik heb er totaal geen ervaring mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.
Voor de wilderness en free trade, kijk hier eens: http://services.runescape...and-free-trade-referendum

Ze zijn toch echt serieus, nu kan er in een officieel referendum worden gevote. (door in te loggen deze keer).
Ik heb iig op yes gevote, ik kan niet wachten om weer eens wat te gaan handelen en serieus te staken in de duel arena.

It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnBQ
  • Niet online
Ik moet het echt eens afleren om 's nachts met een half oog op runescape en anderhalf oog op de tv domme stunts uit te halen. Net een paar uur abyssal demons lopen killen maar op de terugweg doodgegaan doordat ik vergeten was de slayer helm weer op te zetten op de verdieping eronder |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.
Ah Aberrant spectres, daar heb ik ook een paar keer een angstig moment beleefd. Vooral als je tot de conclusie komt dat je je helm vergeten bent en dus terug wil klimmen via die spiked chain.

En maar klikken als een malloot terwijl je niet meer naar beneden kan ivm de te lage agility als gevolg van die aanvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naarden 4ever
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08:43
hmm... ik was ook geen pker en ik vond het wel leuk als we met de clan gingen pken bij dat gebouw in lvl46 wild, de demonic ruins, maar eigenlijk vond ik die revs wel heel veel fijner dan vroegah... toch wel weer leuk, echte iron wars weer in de wild... ik ga denk ik vanavond tot 12 uur klaar zitten om me aan te melden bij de lunagang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnBQ
  • Niet online
Franko P. schreef op zondag 26 december 2010 @ 10:10:
Ah Aberrant spectres, daar heb ik ook een paar keer een angstig moment beleefd. Vooral als je tot de conclusie komt dat je je helm vergeten bent en dus terug wil klimmen via die spiked chain.

En maar klikken als een malloot terwijl je niet meer naar beneden kan ivm de te lage agility als gevolg van die aanvallen.
Lol precies zo ja. Ik was gelukkig nog net op tijd terug om mijn whip weer te pakken (kwam echt precies met de teller op 1 seconde weer bij de gravestone) dus het verlies viel geluk nog wel mee. Daarna eerst meteen een andere gravestone gekocht 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iStig
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21-08-2024
Als dit terugkomt flip ik echt. :D

• Franko P.
iStig schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 20:48:
Als dit terugkomt flip ik echt. :D
Je bent dan waarschijnlijk niet de enige. ;)

Overigens is het wel zaak dat er zoveel mogelijk mensen stemmen, ze zitten nu op 600k votes ofzo. Dus vertel alles en iedereen dat er gestemd moet worden! Ook mensen die geen member zijn kunnen stemmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol, ik ga voor het eerst King Black Dragons killen. 4e Kill:

Afbeeldingslocatie: http://img440.imageshack.us/img440/6493/27998522.png

Heb alleen 78 construction nodig om ze in mijn huis op te hangen :F.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11:21

MsG

Forumzwerver

Ik heb ook ja gestemd. Het is nu veel te noob-friendly. Eerst kon ik nog handelen, omdat men niet alwetend was voor de prijs voor alles, wat nu wel zo is. Bovendien was de wildy wel tof.

Vind de frontpage ook niet echt aansluiten bij het spel. Best wel episch en cool ziet het er uit. Start je het spel krijg je koddige midi's met lieve poppetjes. Het spel moet wat stoerder denk ik om aan te kunnen sluiten.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 02 januari 2011 @ 22:38:
Lol, ik ga voor het eerst King Black Dragons killen. 4e Kill:

[afbeelding]

Heb alleen 78 construction nodig om ze in mijn huis op te hangen :F.
yups die had ik ook gevonden (zie pic eerder op pagina), had hem al bij de 2e x dat ik hem weer kilde :D verder nog niet zoveel gespeeld maar oude trade zou zeer goed zijn... oude wildy wat minder i.v.m. met mijn gebruikelijke trainingsspot voor prayer... ;w oh well

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
MsG schreef op maandag 03 januari 2011 @ 00:25:
Ik heb ook ja gestemd. Het is nu veel te noob-friendly. Eerst kon ik nog handelen, omdat men niet alwetend was voor de prijs voor alles, wat nu wel zo is. Bovendien was de wildy wel tof.

Vind de frontpage ook niet echt aansluiten bij het spel. Best wel episch en cool ziet het er uit. Start je het spel krijg je koddige midi's met lieve poppetjes. Het spel moet wat stoerder denk ik om aan te kunnen sluiten.
Maar met de wildy terug wordt het wel weer erg stoer ;).

Man man, ik verheug me al zeer op lekker teamen in de wildy! Zeker nu ik ook een wat hoger level heb (vroeger ging ik altijd pken op pures van lvl 20-80). :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.
wimjongil schreef op maandag 03 januari 2011 @ 20:29:
[...]

Maar met de wildy terug wordt het wel weer erg stoer ;).

Man man, ik verheug me al zeer op lekker teamen in de wildy! Zeker nu ik ook een wat hoger level heb (vroeger ging ik altijd pken op pures van lvl 20-80). :9
Ja, teamen dat deed ik ook altijd graag.
1 Man in de bar staan in ardy, vlak bij de switch, de rest in high lvl wild met teleblock en barrage etc.
En dan nog keihard doodgaan doordat er gewoon een compleet team van de andere kant af kwam lopen en doodleuk iedereen slacht.

Of de man in de bar stond niet op te letten... Hahaha, wat hebben we daar mee gelachen toen. _/-\o_

De votes gaan best hard nu zie ik, 919k+ votes nu. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
Verwijderd schreef op maandag 03 januari 2011 @ 11:12:
[...]

yups die had ik ook gevonden (zie pic eerder op pagina), had hem al bij de 2e x dat ik hem weer kilde :D verder nog niet zoveel gespeeld maar oude trade zou zeer goed zijn... oude wildy wat minder i.v.m. met mijn gebruikelijke trainingsspot voor prayer... ;w oh well
Ehm, waar train jij je prayer dan? Want er zijn maar twee goede manieren om prayer te trainen, en die bevinden zich allebei niet in de wildy :P

[ontopic]

Ik heb de nieuwe quest even gedaan, maar vond het een beetje een tegenvaller. De sfeer die ze neer willen zetten komt niet echt over, waar dat precies door komt kan ik niet aanwijzen, ik denk dat het een combinatie is van een korte quest en het feit dat de omgeving nog iets te vrolijk oogt om een grimmige sfeer neer te zetten.

De rewards zijn wel ok, hoewel ik persoonlijk niet heel erg warm wordt van xp-rewards. Vroeger was het leuk, nu ik wat hogere levels heb is het vrij nutteloos.

De verschillende grafische updates zijn wel interessant, alleen jammer dat ze buiten de quest nog niet doorgevoerd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

persoonlijk train ik altijd prayer bij level 35 wildy green dragons via teleport, enige wat je nodig hebt is wat food (19 monkfish ofzo) een staff of fire en een stuk of 50 nature rune's

je pakt alleen de dingen op die je kan alchen en je burried de dragon bones :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnBQ
  • Niet online
Patriot schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 13:50:
[...]

Ehm, waar train jij je prayer dan? Want er zijn maar twee goede manieren om prayer te trainen, en die bevinden zich allebei niet in de wildy :P

[ontopic]

Ik heb de nieuwe quest even gedaan, maar vond het een beetje een tegenvaller. De sfeer die ze neer willen zetten komt niet echt over, waar dat precies door komt kan ik niet aanwijzen, ik denk dat het een combinatie is van een korte quest en het feit dat de omgeving nog iets te vrolijk oogt om een grimmige sfeer neer te zetten.

De rewards zijn wel ok, hoewel ik persoonlijk niet heel erg warm wordt van xp-rewards. Vroeger was het leuk, nu ik wat hogere levels heb is het vrij nutteloos.

De verschillende grafische updates zijn wel interessant, alleen jammer dat ze buiten de quest nog niet doorgevoerd zijn.
Nu wel benieuwd naar die grafische updates, kan hem helaas nog niet doen, 2 smithing levels te weinig :P

Dit weekend denk ik eerst maar eens dat god wars proberen denk ik, barrows is leuk maar echt geen vetpot. Moet echt wel beter kunnen voor mijn levels als ik anderen zo zie.

Edit: Over quests gesproken.. Summer's end, wat een #@$#*! quest is dat zeg, ik kom er maar niet door.

[ Voor 4% gewijzigd door JohnBQ op 06-01-2011 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
JohnBQ schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 18:39:
[...]

Nu wel benieuwd naar die grafische updates, kan hem helaas nog niet doen, 2 smithing levels te weinig :P

Dit weekend denk ik eerst maar eens dat god wars proberen denk ik, barrows is leuk maar echt geen vetpot. Moet echt wel beter kunnen voor mijn levels als ik anderen zo zie.

Edit: Over quests gesproken.. Summer's end, wat een #@$#*! quest is dat zeg, ik kom er maar niet door.
Hoe doe jij Barrows dan? Ik maakte vroeger altijd al winst op enkel de runes/racks. Dat was niet veel natuurlijk, maar de extra items (toch wel een paar per week) maakten een hoop goed. Bij GWD ben ik trouwens nooit lucky. Heb nog nooit een rare drop gehad daar. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnBQ
  • Niet online
wimjongil schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 20:25:
[...]

Hoe doe jij Barrows dan? Ik maakte vroeger altijd al winst op enkel de runes/racks. Dat was niet veel natuurlijk, maar de extra items (toch wel een paar per week) maakten een hoop goed. Bij GWD ben ik trouwens nooit lucky. Heb nog nooit een rare drop gehad daar. :/
Barrows doe ik met veracs, zo'n 4-6 rondes per trip. Heb er ook wel een paar mil aan verdient hoor, maar niet significant veel meer dan bijvoorbeeld met slayer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
JohnBQ schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 20:36:
[...]

Barrows doe ik met veracs, zo'n 4-6 rondes per trip. Heb er ook wel een paar mil aan verdient hoor, maar niet significant veel meer dan bijvoorbeeld met slayer.
Ah ok. Slayer is idd ongeveer even goed dan ja, maar Barrows kan leuke uitschieters hebben. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnBQ
  • Niet online
wimjongil schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 17:31:
[...]

Ah ok. Slayer is idd ongeveer even goed dan ja, maar Barrows kan leuke uitschieters hebben. :)
Ik ben nu dus alleen op zoek naar iets beters om de grote bedragen mee bij elkaar te krijgen. Maar goed, dat zal wel aan mijn eigen ongeduld liggen in combinatie met mijn omgang met geld :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JohnBQ schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 20:01:
[...]

Ik ben nu dus alleen op zoek naar iets beters om de grote bedragen mee bij elkaar te krijgen. Maar goed, dat zal wel aan mijn eigen ongeduld liggen in combinatie met mijn omgang met geld :D
Nouja, je moet ook en beetje een combinatie van dingen doen. Dat doe ik tenminste. Gewoon een slayer task, ff een farming rondje doen, nog ff naar miscellania, graardor soloen, dan weer een paar barrows trips en weer een farming rondje, slayer taskje. Owja, los altijd alle clues op die je krijgt. Het is hardstikke zonde om een clue op je bank te houden, omdat je dan ook geen andere clues meer kan krijgen. Vaak krijg je wel zo rond de 200k, in een kwartiertje werk, met soms leuke rewards van 1m+ :D. Als je snel geld wilt kan je ook gaan hunten. Swamp lizards leveren redelijk wat op en als je grenwalls kan, zeker doen! Met 69 summoning (ofzoiets) kan je 1m+ per uur maken! Hoeveel geld hebben jullie trouwens zo ongeveer? Ik had eerst 45m, maar door die G.E.-crash ben ik 10m aan bankwaarde verloren :'(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnBQ
  • Niet online
Clue scrolls zijn wel goed te doen ja, ik hoop nog eens een vette elite te krijgen :P

Mijn cash staat momenteel op een magere 6 mil, ik ben de laatste dagen bezig geweest met diaries. Nu eerst maar eens weer wat gaan slayeren en vanavond nog even dungeoneering proberen, gwd stel ik nog even uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozfo
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 15-04 13:38
Mijn cash staat op 4 mil
en nog een waarde van 31 mil aan zooi :P

tho 27 mil daarvan is inkopen voor f2p pk voor me pure als die trade limit weggaat :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc

Laidback Luc

Ondertitel.srt

34M Cash, 40m totaal ofzo, 100-120m uitgegeven aan 92 herb :+

Ik denk dat ik alleen maar effigys ga gebruiken op herb voor 94-96 want het kost echt te veel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnBQ
  • Niet online
Cash is inmiddels gedaald naar 2 mil :X Ik heb wat range spullen gehaald om dat wat te trainen en dan voor de fire cape te gaan i.c.m. de slayer challenge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.
Ik had 100M, 75M in pray geinvesteerd. Nu 93 prayer.
Druk bezig weer wat geld bij elkaar te sparen voor 95 pray. Ben er in principe al, maar wil graag wat over houden.

Iemand King of the Dwarves Quest gedaan eigenlijk?
Ik vond hem leuk, alleen jammer dat ie zo kort is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
Wat zijn Death Runes in hemelsnaam aan het doen? Vroeger waren die rond de 400, nu zitten ze onder de shop price met 280 gp 8)7

@Franko: Ja, zie Patriot in "[MMORPG] RuneScape #4"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Alles begint weer in te zakken naar de oude Pre-GE tijd.

Word weer leuk, zelf uitvogelen hoeveel een item waard is. Ik denk dat nieuwe spelers hier echt een probleem mee gaan krijgen. Dus op een bepaalde manier hoop ik wel dat de GE een soort indicatie overhoud (Average sold price ofzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
Ugh ja, ik heb daar stiekem helemaal geen zin in :P Het ruilen via de GE was zo lekker duidelijk :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11:21

MsG

Forumzwerver

Maar geef toe dat het wat loos was dat elke noob zonder zich in iets te verdiepen automagisch de marktwaarde van een product kon weten, en je daar ook maar per sé iets van 15K onder of boven kon zitten.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
Patriot schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 23:04:
Ugh ja, ik heb daar stiekem helemaal geen zin in :P Het ruilen via de GE was zo lekker duidelijk :')
Maar hopelijk houden ze die GE wel. Dat je daar gewoon een item in zet voor x cash, waarbij je x zelf kunt definiëren. Naast het gewone traden lijkt me dit erg handig! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
MsG schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 23:25:
Maar geef toe dat het wat loos was dat elke noob zonder zich in iets te verdiepen automagisch de marktwaarde van een product kon weten, en je daar ook maar per sé iets van 15K onder of boven kon zitten.
Nouja, loos.. De beperkingen op de marktprijs zijn inderdaad in zekere zin wat kinderachtig, die waren echter ingezet zodat het moeilijker was voor cash-verkopers (dus voor écht geld gp's verkopen) om te blijven bestaan.

De GE blijft ook gewoon wel, precies op de manier dat wimjongil zegt. Dat was één van de punten van Mod Mark. Of je er nog veel aan zult hebben betwijfel ik, want je weet nog steeds niet wat je ergens voor moet bieden.

Je krijgt straks natuurlijk weer een boel gezeur van mensen die zich belazerd voelen omdat ze zich iets wat nog geen 10k waard is voor 1m aan hebben laten smeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:D heerlijk dit joh, VROEGAH in die goede ouwe tijd kon je nog iemand oplichten :P, jij geeft mij die visage dan geef ik jou een rune crossbow, die visage is toch niks waard. kheb alvast een kluit dragon bones opgekocht voor 4.5k per stuk, nu weer hopen dat je ze weer kan verkopen voor 8k ;-) je moet ze toch wel aan een sukkel kunnen verkopen >.<

OP NAAR DE 14E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozfo
Scammen hoort gwn bij RS :P
Hopelijk blijft de GE idd wel maar op een manier waarmee je zelf de prijsjes kan bepalen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm hoop btw wel dat tip.it / andere sites (gebruik alleen tip.it) niet de prijs die het zou moeten kosten online gaan houden o.O, elke idioot snapt namelijk hoe tip.it werkt... oh well we will c (is het nu al zeker dat het komt... ja toch?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
Tsja, ik vind scammen bepaald geen onderdeel van RuneScape. Ik vind dat zulke dingen erg hard afgestraft mogen worden (het rune crossbow/visage verhaal is wat mij betreft genoeg voor een permaban), want het verpest de sfeer enorm.

Sowieso blijven gangbare prijzen online staan. Ik denk zelfs dat er al vrij vlot een fansite gaat opstaan die een vrij extensieve database gaat bijhouden van gangbare prijzen voor bepaalde spullen. In ieder geval is het voor iedere gek al mogelijk om op te zoeken hoe zeldzaam bepaalde items zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozfo
Verwijderd schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 13:27:
hmm hoop btw wel dat tip.it / andere sites (gebruik alleen tip.it) niet de prijs die het zou moeten kosten online gaan houden o.O, elke idioot snapt namelijk hoe tip.it werkt... oh well we will c (is het nu al zeker dat het komt... ja toch?)
91% heeft Yes gevote dus ik denk het haast wel :D
Patriot schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 13:29:
Tsja, ik vind scammen bepaald geen onderdeel van RuneScape. Ik vind dat zulke dingen erg hard afgestraft mogen worden (het rune crossbow/visage verhaal is wat mij betreft genoeg voor een permaban), want het verpest de sfeer enorm.

Sowieso blijven gangbare prijzen online staan. Ik denk zelfs dat er al vrij vlot een fansite gaat opstaan die een vrij extensieve database gaat bijhouden van gangbare prijzen voor bepaalde spullen. In ieder geval is het voor iedere gek al mogelijk om op te zoeken hoe zeldzaam bepaalde items zijn.
Jij vraagt dus een straf voor een fout die JIJ maakt?
dan zou ik dus een rune crossbow van jou kopen en visage bieden en dan repport ik je daarna en krijg jij een permaban?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
Ozfo schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 13:33:
[...]

Jij vraagt dus een straf voor een fout die JIJ maakt?
dan zou ik dus een rune crossbow van jou kopen en visage bieden en dan repport ik je daarna en krijg jij een permaban?
In de logs is allemaal keurig terug te vinden wat ik heb gezegd om die visage aan jou te verkopen voor een rune crossbow. Als ik tegen jou zeg dat die visage toch niets waard is, dan is het scammen en dan mag het wat mij betreft bestraft worden. Als iemand willens en wetens iets van veel waarde voor iets van weinig waarde ruilt dan moeten ze dat vooral lekker zelf weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozfo
Ik denk dat scammers daar genoeg "kennis" voor hebben om het zo over te brengen dat ze onschuldig lijken.
Ik zeg ook niet dat ik scammen goed vind maar om daar nou een straf voor te geven..

laat ze eerst maar werken aan de vele bots die er rondlopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

MsG schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 23:25:
Mijn punt is dus om wel die "average price" te behouden, maar geen minimum/maximum. *Lees verder hierdonder*
wimjongil schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 23:25:
[...]

Maar hopelijk houden ze die GE wel. Dat je daar gewoon een item in zet voor x cash, waarbij je x zelf kunt definiëren. Naast het gewone traden lijkt me dit erg handig! :)
Er staat in die petitie dat de GE blijft, alleen dat de minimum en maximum worden weg gehaald, en je dus zelf vrij kan bieden. Wat ik echter wel hoop, is dat de `average` price blijft staan, omdat je soms uren het forum af aan het struinen was. ALleen maar om achter een goede prijs te komen.
Ozfo schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 13:42:
Ik denk dat scammers daar genoeg "kennis" voor hebben om het zo over te brengen dat ze onschuldig lijken.
Ik zeg ook niet dat ik scammen goed vind maar om daar nou een straf voor te geven..

Nee, scammers doen anderen pijn. Een bot werkte vroeger juist in het voordeel van de spelers. Omdat ze de marktprijzen van dingen als Yew logs, Willow logs, Monkfish en Lobsters laag hielden.

[ Voor 21% gewijzigd door D4NG3R op 12-01-2011 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
Ozfo schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 13:42:
Ik zeg dan ook niet dat er bij elk geval dat ruikt naar scamming direct met de banhamer geslagen moet worden. Het is echter een stuk moeilijker om iemand te lokken met "Ik weet niet hoeveel het waard is, maar ik wil het toch graag ruilen" dan "Het is niet zoveel waard, maar ik heb het nu hard nodig, ruilen voor deze crossbow? Hij is wel wat meer waard, maar ik heb er toch eentje extra..".
Voor zover ik weet hebben ze een heel scala aan nieuwe wapens tegen bots klaarstaan, die naar alle waarschijnlijkheid tegelijk live gaan met een terugkeer van de wilderness en free trade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc

Laidback Luc

Ondertitel.srt

Als ze slim zijn laten ze gewoon de average price van de G.E in het trade scherm staan zodat je toch een beetje een aanduiding hebt wat je te veel of te weinig betaald. En als er dan nog snel van items gewisseld wordt zie je in het 2de scherm het item rood knipperen zodat je snel ziet dat hij een item verwisseld heeft.
Als je dan nog gescammed wordt ben je wel erg dom bezig.

Iemand al naar Nex (lLevel-1001) geweest? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.
Mwah, average price heb je in een paar minuten gevonden. Kijk maar in fala park toentertijd, daar stonden whip sellers bij elkaar, armour sellers bij elkaar, herb sellers bij elkaar etc. Dus het was een simpel kijk en vergelijk spelletje voor prijzen.

Dat traden vond ik altijd leuk om te doen, was een soort van skill die iedereen in meer of mindere mate beheerste.
Er zijn spelers bij geweest die het traden tot een ware kunst hadden verheven en zodoende dan ook achterlijk rijk zijn geworden.
Verwijderd schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 10:14:
:D heerlijk dit joh, VROEGAH in die goede ouwe tijd kon je nog iemand oplichten :P, jij geeft mij die visage dan geef ik jou een rune crossbow, die visage is toch niks waard. kheb alvast een kluit dragon bones opgekocht voor 4.5k per stuk, nu weer hopen dat je ze weer kan verkopen voor 8k ;-) je moet ze toch wel aan een sukkel kunnen verkopen >.<

OP NAAR DE 14E
Ik denk dat de prijzen van dragon bones eerder dalen dan stijgen, die dingen zijn nu al veel te duur in vergelijking met hoe snel je ze kan halen. Zeker als je een beast of burden meeneemt gaat het hard.
Voorheen kon je er max 28 meenemen en toen kostten ze rond de 1.5 a 1.6k ea. Nu kan je in het gunstigste geval 58 dragon bones meenemen als je een pack yak gebruikt.

Vrije handel doet gekke dingen met prijzen, zeker als er spelers bij zitten (en die zijn er altijd) die snel wat geld nodig hebben. Die verkopen eerder onder de marktprijs dan anderen.

Al met al, ik kan niet wachten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Franko P. schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 19:18:
Ik denk dat de prijzen van dragon bones eerder dalen dan stijgen, die dingen zijn nu al veel te duur in vergelijking met hoe snel je ze kan halen.
Ze stijgen/gaan stijgen omdat straks de wildy niet meer veilig (genoeg) is. Om daar simpelweg bones te blijven halen.

Net als vroegah worden bones weer 6k+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*knip* spam

[ Voor 94% gewijzigd door PromoX op 13-01-2011 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.
D4NG3R schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 19:26:
[...]

Ze stijgen/gaan stijgen omdat straks de wildy niet meer veilig (genoeg) is. Om daar simpelweg bones te blijven halen.

Net als vroegah worden bones weer 6k+.
Mwah, blue dragons in Taverly ben je net zo snel en zijn met de huidige wapens net zo makkelijk te killen.
Ik kan me overigens niet herinneren dat dragon bones 6K+ geweest zijn. Ik heb mijn eerste whip verdient met dragon bones en volgens mij verkocht ik die toen voor 1.6-2k ea ongeveer.

Maar goed, de tijd zal het leren, morgen weten we de uitslag en wat ze nu daadwerkelijk gaan doen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc

Laidback Luc

Ondertitel.srt

Dit lijkt me niet te bedoeling. En sowieso, belachelijke prijzen.
Dit is tegen de regels van RuneScape in, maar dat zal je wel weten.

Nog één dagje :D

[ Voor 19% gewijzigd door TheZeroorez op 14-01-2011 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozfo
ReFresh F5 schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 15:50:
Als ze slim zijn laten ze gewoon de average price van de G.E in het trade scherm staan zodat je toch een beetje een aanduiding hebt wat je te veel of te weinig betaald. En als er dan nog snel van items gewisseld wordt zie je in het 2de scherm het item rood knipperen zodat je snel ziet dat hij een item verwisseld heeft.
Als je dan nog gescammed wordt ben je wel erg dom bezig.

Iemand al naar Nex (lLevel-1001) geweest? :P
Ik denk alleen dat het probleem is, waarop baseer je de prijs dan.
Van het rode knipperen lijkt me wel goed om te blijven indd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc

Laidback Luc

Ondertitel.srt

Ozfo schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 10:55:
[...]

Ik denk alleen dat het probleem is, waarop baseer je de prijs dan.
Van het rode knipperen lijkt me wel goed om te blijven indd
Tja, gewoon hetzelfde houden zoals het nu is? Gewoon G.E pricing aanhouden, deze zal ook nog wel omhoog en omlaag gaan omdat je nog altijd gewoon kan (ver)kopen op de G.E, als iets voor veel meer gekocht wordt dan dat het waard is zal de average price ook omhoog gaan. Hetzelfde zoals nu, alleen geen min. en max.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

we zullen zien :) heb er al weer wat verkocht om ff naar mithril dragons te gaan (een effigy gevonden, toch leuk ^^) maja heb 1 mil dus kan weer tijdje vooruit :P, als ze allemaal gaan zakken is vooral me broer genakt (26m aan dbones), ben btw wel bang voor frost dragon bones... als die blijven zakken valt in 1x het hele "marktaandeel" van dbones in elkaar (meer xp / price voor frosts dan voor normale)... dan zit ik lol

now let's count off :D 12uur en 16 minuten te gaan (in die tijd moet ik nog ff een visage en dragon full helm vinden :P)

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2011 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
Verwijderd schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 11:44:
we zullen zien :) heb er al weer wat verkocht om ff naar mithril dragons te gaan (een effigy gevonden, toch leuk ^^) maja heb 1 mil dus kan weer tijdje vooruit :P, als ze allemaal gaan zakken is vooral me broer genakt (26m aan dbones), ben btw wel bang voor frost dragon bones... als die blijven zakken valt in 1x het hele "marktaandeel" van dbones in elkaar (meer xp / price voor frosts dan voor normale)... dan zit ik lol

now let's count off :D 12uur en 16 minuten te gaan (in die tijd moet ik nog ff een visage en dragon full helm vinden :P)
Morgenmiddag 1 uur is het pas zo ver hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.
Ik ben bang dat de veranderingen ook niet meteen in zullen gaan dan. Ws moeten ze dan nog gaan beginnen met een hoop zaken te veranderen en testen etc.

Mocht het morgen middag meteen ingaan dan log ik in en die dag ook niet meer uit denk ik zo. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oh dacht dat ze het deden om 24:00 pcies (zou meer mensen denk ik hebben aangetrokken) B) lijk ik ff een idioot... gelukkig ben ik dat ook d:)b 7(8)7 :+

trouwens weet iemand of je dan b.v. ook weer xmas crackers kan verkopen? :O denk dat ik er misschien nog wel 1 heb liggen :D zou chil zijn, en zo ja dan ook kbd head unstuffed etc. ik bedoel kbd head is toch wel zo'n 30 a 40 mil waard (ofwel niet meer). dus ja... zou 'm graag willen verkopen :Y)

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2011 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc

Laidback Luc

Ondertitel.srt

Verwijderd schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 08:39:
oh dacht dat ze het deden om 24:00 pcies (zou meer mensen denk ik hebben aangetrokken) B) lijk ik ff een idioot... gelukkig ben ik dat ook d:)b 7(8)7 :+

trouwens weet iemand of je dan b.v. ook weer xmas crackers kan verkopen? :O denk dat ik er misschien nog wel 1 heb liggen :D zou chil zijn, en zo ja dan ook kbd head unstuffed etc. ik bedoel kbd head is toch wel zo'n 30 a 40 mil waard (ofwel niet meer). dus ja... zou 'm graag willen verkopen :Y)
Xmas crackers kan je altijd al verkopen toch? Die dingen van 700M ofzo waar partyhats uitkomen bedoel je toch? kbd heads, big sharks enzo kan je niet traden, nooit mogelijk geweest.

Als je die golden cracker bedoelt, die is ook untradable.

Wilderness terug zal nog wel even duren, waarschijnlijk dat free trade al eerder komt. Staking :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee xmas crackers kon je niet meer verkopen, stonden als discontinued opgeschreven... heb het eens geprobeerd maar lukte niet :( net ff op wat site's gekeken, zijn gekken die er een paar 100 euro voor neerleggen o.O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc

Laidback Luc

Ondertitel.srt

Verwijderd schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 10:29:
nee xmas crackers kon je niet meer verkopen, stonden als discontinued opgeschreven... heb het eens geprobeerd maar lukte niet :( net ff op wat site's gekeken, zijn gekken die er een paar 100 euro voor neerleggen o.O
Discontinued wil niet zeggen dat je ze niet kan verkopen.. Wordt mee bedoelt dat er geen nieuwe meer van komen. Dus het aantal xmas crackers blijft hetzelfde, behalve als mensen hem natuurlijk openen, kwijtraken enz. Weet je zeker dat je het niet over de golden cracker hebt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nope weet het bijna zeker is al jaar geleden ongeveer ;) ik probeerde 'm te verkopen kwam er te staan

this item isn't tradeable... ach ik weet 't ook niet meer 100%, ik zal vanmiddag kijken of ik 'm nog heb en 'm kan verkopen ^^ meer updates vanmiddag dus ;)

eigenlijk best wel ernstig, toen ik 9 was speelde ik hetzelfde spel als nu o.O LAL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc

Laidback Luc

Ondertitel.srt

Verwijderd schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 11:01:
nope weet het zeker is al jaar geleden ongeveer ;) ik probeerde 'm te verkopen kwam er te staan

this item isn't tradeable... ach ik weet 't ook niet meer 100%, ik zal vanmiddag kijken of ik 'm nog heb en 'm kan verkopen ^^ meer updates vanmiddag dus ;)

eigenlijk best wel ernstig, toen ik 9 was speelde ik hetzelfde spel als nu o.O LAL
Hij staat ook gewoon in the Grand Exchange voor 723M..Dus denk dat ik toch gelijk heb :+

Speel het sinds kerst 2004, yo-yo :P Ben wel eens gestopt voor een paar maandjes omdat ik het beu was maar blijf toch terug komen.. Kan er niks aan doen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hahaha ja het is zeer verslavend ik ken het. begon in 2001 (eind) toen paar maanden gestopt, weer begonnen. lange tijd niks gedaan en in 2005 weer begonnen toen weer gestopt, etc. etc. het is alleen zo verslavend lol. maar oke weer wat geleerd, weet niet waarom ik de mijne dan niet heb verkocht... nog in welk account ie zit of wel wachtwoord dat acc. had maar daar kom ik nog wel achter :P

... WTH
http://runescape.rpgstash...old-items-shop&item_id=54

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.
Ik sta me hier dood te lachen in Falador park. Grote groepen spelers komen voorbij geprotesteerd. Wat een onzin weer.
Net nog wel even Mod Timbo gezien, hij deed vrolijk mee met de rest.

Blijkbaar hebben ze een probleempje met het closen van de poll. We moeten nog even geduld hebben dus. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mogen ze binnenkort in de wildy gaan doen, kan nog lache worden :D 500 man loopt daar in de wildy worden allemaal gepk'd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brian1454
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-06-2017
ik denk dat de wildy terugbrengen wel de domste stap is is na de wildy verwijderen.
toen ze de wildy verwijderd hadden, stopte tienduizenden spelers: waaronder veel members, met spelen,
hierdoor verloor jagex gigantisch veel geld.

we zijn dus een paar jaar later, en we hebben VEEL PvP systemen gehad.
zoals je weet worden de designers en developers per uur betaald, dus dat heeft ze ook flink wat gekost tot nu toe.
en nu gaan ze nóg meer manuren inzetten om het huidige PvP systeem te verwijderen, de activiteiten hierin aan te passen en het oude PvP (wildy) systeem terug te zetten.
reken de kosten hiervan maar uit 8)7

maarja afgezien dat jagex een onlogisch bedrijf is...
hardstikke goed dat free trading weer terugkomt :D dat wordt natuurlijk weer lekker merchanten O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
In hoeverre is JaGeX dan een onlogisch bedrijf? Er worden namelijk nogal eens wat oordelen de wereld in gesmeten over JaGeX die puur gebaseerd zijn op aannames. Niemand heeft ooit een duidelijk overzicht gehad over de problemen die Wilderness en Free Trade met zich mee brachten, op JaGeX na. Ze hebben die twee verwijderd om te voorkomen dat het ze de kop zou kosten, iedereen schreeuwde moord en brand en zei dat dit ze juist de kop zou kosten. We weten echter allemaal dat dat niet het geval is geweest.

Als je het doorontwikkelen van de game als onlogisch ziet omdat het geld kost, dan snap je niet helemaal hoe het leven in elkaar zit geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Het is wel een feit, dat ze bijna 40% van hun betalende gebruikers kwijt zijn geraakt, door het verwijderen van de originele wildy PKing.

Het voornaamste probleem met free trading, waren de bots. Een groot deel van de bots opereerde op gestolen creditcard gegevens voor de membership. Zodat ze dan hun in-game cash konden verkopen voor IRL cash.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
D4NG3R schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 03:53:
Het is wel een feit, dat ze bijna 40% van hun betalende gebruikers kwijt zijn geraakt, door het verwijderen van de originele wildy PKing.
Is dat een feit? Niet om lullig te doen, maar daar wil ik wel een bron van zien. Als ze dat echt kwijt geraakt zijn dan vraag ik me bovendien af of zich dat ook nog heeft hersteld. En zo ja, hoe lang dat dan heeft mogen duren. In ieder geval was JaGeX ervan overtuigd dat ze iets deden wat hun bedrijf goed deed.
Pagina: 1 ... 6 ... 51 Laatste

Let op:
Op GoT spelen we graag spellen volgens de regels, om het leuk te houden ;-)
Houd je dus ook hier op het forum aan de Jagex regels, bots en autotalkers zijn niet de bedoeling!