HeRSteiN schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 14:12:
Ik ben inmiddels voor de 20ste keer zulrah aan het proberen neerkrijgen.
Weet niet wat het is maar het lukt me in de verste verte niet om she/he/they tot te grond te krijgen.
Heb al bepaalde phase gefarmed met only mage gear,...
Bijna alle guides bekeken
Iemand tips? Of is dit gewoon een hopeloze zaak

Dit is een van de moeilijkste bosses om mee te beginnen, vooral omdat er veel tegelijk gebeurt en je niet goed ziet wat je fout doet. Het scheelt dat death fees er voor de eerste 50 kc niet zijn...
Paar tips:
- Gebruik de Zulrah plugin uit de runelite plugin hub om te helpen waar je moet staan. Dit vond ik persoonlijk handiger dan een plaatje of externe website met de phases
- Gebruik altijd een ring of suffering of recoils voor de snakelings, bij een nieuwe poging kan je ook het beste een volle recoil pakken (deze kan je ook decanten)
- Gebruik F keys om door je menu's te wisselen, ik heb zelf F1 voor inventory, F2 equipment, F3 prayers, F4 spells
- Zodra Zulrah naar een nieuwe positie gaat, dan doe ik dat zelf in de volgorde: Eerst op de nieuwe positie klikken om te lopen, dan prayers goed zetten, dan gear wisselen, dan optioneel eten, en dan weer aanvallen. Als je hiermee de prayers te laat wisselt, dan kan je die eventueel ook als eerst doen.
- Als je meer dan enkel de diary kill wil doen, dan zou ik wel een ranged switch meenemen. Hoe eerder de boss dood is, hoe minder schade je kan oplopen.
- Als je van Venom af wil komen, je kan ook op je HP orb klikken. Ik dacht dat dit ook met de Cure Me spell werkte, maar weet dit niet meer zeker.
- oefenen, oefenen, oefenen. Het gaat vanzelf beter totdat je bijna geen fouten meer maakt