Zijn er hier mensen die GIM gaan doen?
Ik zou dit wel willen bekijken
ik was net opzoek naar dit forum.HeRSteiN schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 15:02:
Zijn er hier mensen die GIM gaan doen?
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Demons en Dragons zijn volgens mij pas de moeite als je Dark beasts en vorkath unlocked.Agent47 schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 09:44:
Ben bezig met slayer te grinden naar 69 voor Monkey Madness II. Zit nu op 65. Dust Devils zijn tot nu toe wel mijn favoriet. Demons en Dragons probeer ik te blocken of te cancelen. Heb ik net een beetje punten, moet ik ze weer inleveren
Vanwaar dan wel?HeRSteiN schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 16:14:
[...]
Demons en Dragons zijn volgens mij pas de moeite als je Dark beasts en vorkath unlocked.
Hier ben ik jammer genoeg zelf nog niet aan toe
Keep up the grind
Wat bedoel je?
Demons zijn de betere slayer XP, maar dragons zijn afschuwelijk totdat je antifire potions kan maken / kopen (en tegen die tijd heb je je combat skills en waarschijnlijk gear ook wel wat geupgrade).HeRSteiN schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 16:14:
[...]
Demons en Dragons zijn volgens mij pas de moeite als je Dark beasts en vorkath unlocked.
Hier ben ik jammer genoeg zelf nog niet aan toe
Keep up the grind
[ Voor 4% gewijzigd door D4NG3R op 08-10-2021 17:17 ]
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Waarschijnlijk bedoel je demonic gorillas in plaats van dark beasts? Dark beasts zijn namelijk niet MM2 afhankelijk.HeRSteiN schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 16:35:
[...]
Wat bedoel je?
Vorkath unlock je na Dragon Slayer 2 en dark beasts na Monkey Madness 2.
Dacht ik
Demons in de catacombs zijn op zich prima low-effort tasks. Je kan bij een demon task ook altijd voor skotizo gaan gebruiken als je nog totems hebt.Agent47 schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 09:44:
Ben bezig met slayer te grinden naar 69 voor Monkey Madness II. Zit nu op 65. Dust Devils zijn tot nu toe wel mijn favoriet. Demons en Dragons probeer ik te blocken of te cancelen. Heb ik net een beetje punten, moet ik ze weer inleveren
Die bedoelde ik inderdaadGropah schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 18:03:
[...]
Waarschijnlijk bedoel je demonic gorillas in plaats van dark beasts? Dark beasts zijn namelijk niet MM2 afhankelijk.
Ik ben zelf niet per se fan van demonics. Ze verdienen goed (hoewel het een stuk beter was toen zenytes nog 16m/ea waren), maar zijn redelijk traag in XP en je moet je aandacht er bij houden
Pfoe, flinke progress.JDizzle schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 09:43:
De motivatie is terug, en dat is te merken op mijn main.
Ik heb ergens in het verleden een oopsie gehad waarbij ik mijn graceful gloves kwijt ben geraakt, kan me niet herrineren hoe precies.Accretion schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 11:09:
[...]
Pfoe, flinke progress.
Je hebt de graceful set vrij laat gekregen?
Die zou ik relatief snel willen unlocken; zodat het je stamina pots scheelt tijdens questen.
Ah, ja, bij mij was het vooral bij winst naast agility lvls.JDizzle schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 11:39:
[...]
Ik heb ergens in het verleden een oopsie gehad waarbij ik mijn graceful gloves kwijt ben geraakt, kan me niet herrineren hoe precies.
Dom zal het wel zijn geweest haha. Eerlijk gezegd gebruik ik graceful nauwelijks, enkel misschien bij iets als runecrafting dat het echt een meerwaarde heeft voor mij. Ook qua questen is graceful echt geen must. Ik ben nog van de tijd dat graceful niet bestond en je het moest doen met spottier cape en boots of lightness.
Ik heb inmiddels ook mijn 2e bossing pet te pakken: Pet Kraken 2812KC
In het geval van een ironman geef ik je zeker gelijk. Ik heb er wel eens aan gedacht om ironman te proberen maar ik hou het maar gewoon bij een main😂. Heb nog meer dan genoeg content om me in te verdiepen dat ik me de komende jaren op osrs niet hoef te vervelen.Accretion schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 16:52:
[...]
Ah, ja, bij mij was het vooral bij winst naast agility lvls.
Op ironman is het overigens wel heel nuttig omdat pots wat lastiger zijn te verkrijgen zegmaar.
Ja, ik heb de ironman vooral om tijdens het minen (oid) wat anders te doen.JDizzle schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 09:11:
[...]
ik hou het maar gewoon bij een main😂.
Zijn er hier nog actieve osrs spelers die ervaren zijn met gwd? Lijkt me leuk om eens wat trips te doen met andere spelers.
Kost CoX niet onwijs veel tijd en energie om te leren? Ik ben niet vies van een beetje uitdaging, echter heb ik niet meer de luxe om hele dagen achter mijn pc te zwoegen op de content. Ik neem aan dat je voor betrouwbare runs CoX ook een redelijk gespekte bank moet hebben? Helaas is sinds de GIM release mijn bank met een slordige 60-80m geslonken en steek ik nu op 320m bank..Accretion schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 20:13:
[...]
Ja, ik heb de ironman vooral om tijdens het minen (oid) wat anders te doen.
Moet zeggen dat vooral het begin leuk is, maar de midgame grind duurt me te lang. Ik verwacht inderdaad vooral weer op m'n main te gaan spelen.
GWD heb ik nooit gedaan, waarom niet CoX?
Hmm, ik heb een paar KC, maar om het een beetje te oefenen heb je niet bar veel nodig. Ik heb ook geen Scythe, DHCB, niet eens bandos/armadyl. (Dus ahrims, fighter torso, blessed d'hide)JDizzle schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 21:59:
[...]
Kost CoX niet onwijs veel tijd en energie om te leren? Ik ben niet vies van een beetje uitdaging, echter heb ik niet meer de luxe om hele dagen achter mijn pc te zwoegen op de content. Ik neem aan dat je voor betrouwbare runs CoX ook een redelijk gespekte bank moet hebben? Helaas is sinds de GIM release mijn bank met een slordige 60-80m geslonken en steek ik nu op 320m bank..
Ik had nog geen specifieke generaal in gedachte. Een jaar of twee geleden eens met vrienden een paar kc graardor gedaan maar verder nog geen ervaring.Accretion schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 07:56:
[...]
Hmm, ik heb een paar KC, maar om het een beetje te oefenen heb je niet bar veel nodig. Ik heb ook geen Scythe, DHCB, niet eens bandos/armadyl. (Dus ahrims, fighter torso, blessed d'hide)
Maar ja, alles behalve efficiënt, vindt het echter nog steeds wel leuk om te doen.
Is er een specifieke generaal die je doet? Ik vindt GWD juist geklooi met de juiste items equipped hebben.
Wellicht z
Ik ben zelf ook nog best een learner, ik kan je wel de basics vertellen en proberen om de raid te completen.JDizzle schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 10:36:
[...]
Ik had nog geen specifieke generaal in gedachte. Een jaar of twee geleden eens met vrienden een paar kc graardor gedaan maar verder nog geen ervaring.
Ik zal me eens wat verder gaan verdiepen op CoX dan, misschien dat we binnenkort samen een run kunnen proberen 😁
Waar loop je op vast? Welke gear setup gebruik je? Hoe ziet je inventory er uit?Agent47 schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 15:53:
Ik kom maar niet uit Sins Of The Father. Dat eindgevecht...
62 prayer
87 att
82 str
85 def
Waarschijnlijk raak je out of food?Agent47 schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 15:53:
Full dragon is de gear met barrows gloves, amulet of fury, obesitan cape.JDizzle schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 16:34:
[...]
Waar loop je op vast? Welke gear setup gebruik je? Hoe ziet je inventory er uit?
Opzich is het helemaal niet zo'n moeilijk gevecht, je moet enkel goed op de mechanics letten.
Indien je geen ironman bent zou ik je adviseren om sowieso een aantal sharks te verruilen voor saradomin brews, of zorg dat je tenminste wat karambwans meeneemt om eventuele hoge dmg snel weg te kunnen eten. Zorg dat je een range swap hebt voor de kleine bloodvelds die spawnen tijdens fase 1 zoals iets van rune knives/darts. En volgens mij kun je het beste qua body/legs voor ranged gear gaan. Kijk of je misschien karil's top en bottom kan bemachtigen. Zo zou je al een eind verder moeten kunnen komen.Agent47 schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 19:21:
[...]
Full dragon is de gear met barrows gloves, amulet of fury, obesitan cape.
1 super combat pot
2-3 van die super restore
De rest met sharks
[ Voor 29% gewijzigd door JDizzle op 28-10-2021 20:09 ]
De wiki heeft altijd wel goede tips voor gear/mechanics.Agent47 schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 15:53:
62 prayer
87 att
82 str
85 def
Die dingen die hij roept die ken ik. Mijn character is vaak wel te laat met omdraaien. Ik heb nog niet zoveel geld voor de armourJDizzle schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 20:03:
[...]
Indien je geen ironman bent zou ik je adviseren om sowieso een aantal sharks te verruilen voor saradomin brews, of zorg dat je tenminste wat karambwans meeneemt om eventuele hoge dmg snel weg te kunnen eten. Zorg dat je een range swap hebt voor de kleine bloodvelds die spawnen tijdens fase 1 zoals iets van rune knives/darts. En volgens mij kun je het beste qua body/legs voor ranged gear gaan. Kijk of je misschien karil's top en bottom kan bemachtigen. Zo zou je al een eind verder moeten kunnen komen.
Edit--
Let goed op wat de boss roept tijdens het gevecht.
My pets will devour your soul; spawnt een bloodveld
Deze moet je van afstand met range doden voordat ie bij je komt.
Doe je dit niet dan 40dmg op jou.
Stare into darknes; zorg dat je character niet richting de boss kijkt anders veel dmg.
Blood will be my strength; er spawnt een orb, deze verhoogt de magic attack van de boss en hit je dan door protect from magic heen. Loop je tegen de orb aan gaat ie kapot en krijg jij dmg. Loop er om heen en lure de boss er tegen aan en dan doe je de boss dmg.
Als je op deze dingen let word het echt peanuts om de boss te verslaan
Volgens mij deed die boss ook wel veel magic damage en moet je op sommige momenten ranged prayen.Agent47 schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 19:21:
[...]
Full dragon is de gear met barrows gloves, amulet of fury, obesitan cape.
1 super combat pot
2-3 van die super restore
De rest met sharks
Zorg dat je op een server zit met een lage ping, het ontwijken van de bliksem (40hp is toch weer twee onnodige sharks) en optijd wegkijken is cruciaal.Agent47 schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 22:07:
[...]
Die dingen die hij roept die ken ik. Mijn character is vaak wel te laat met omdraaien. Ik heb nog niet zoveel geld voor de armour
Ik zou je toch echt willen adviseren om dragon armour van de hand te doen dan. De stats die je hebt zijn namelijk meer dan genoeg om zonder teveel problemen door de bossfight heen te komen.Agent47 schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 22:07:
[...]
Die dingen die hij roept die ken ik. Mijn character is vaak wel te laat met omdraaien. Ik heb nog niet zoveel geld voor de armour
Ik heb nu kharil leathertop & skirt met dragon defender, dragon boots, barrows gloves, Fury en helm of neitizot. Geld is op btwAccretion schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 08:02:
[...]
Volgens mij deed die boss ook wel veel magic damage en moet je op sommige momenten ranged prayen.
Dragon is volgens mij juist heel zwak tegen magic, je kunt dan beter blessed d'hide of Kharil's gear nemen.
Als je dood gaat terwijl je nog food hebt, kun je ook een paar karambwans meenemen, je kunt namelijk een shark en karambwan snel na elkaar eten.
Als je out of food gaat, moet je zorgen dat je minder geraakt wordt en je kan overwegen om meer sara brews en super restores mee te nemen, volgens mij healt dat per inventory slot meer (en super restores geven ook prayer).
Top, nu alleen nog onnodige damage ontlopen en een beetje geluk hebben (:Agent47 schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 19:51:
[...]
Ik heb nu kharil leathertop & skirt met dragon defender, dragon boots, barrows gloves, Fury en helm of neitizot. Geld is op btw
Heel soms zijn prayer potions winstgevend.Eric_1993 schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 18:49:
Ik ben weer sinds korte tijd begonnen op osrs. Ik heb al een paar questen gedaan en combat is nu 62. Ik wil nu eigenlijk vooral geld verdienen, denk toch aan 100M. Ik was begonnen met 7M die ik van een vriend had gekregen en heb nu 38M. Ik heb het geld verdiend met herblore, met het maken van snapdragon potions.
Dat verdiend best goed, 500K per uur minimaal. Ik heb nu lvl 69 Herblore.
Ik heb gezien dat cadantine blood potions maken veel meer oplevert. 180 gp winst bij snapdragon tegen 458 gp bij cadantine blood potion.
Daarvoor moet ik dus 11 levels omhoog met herblore. Zijn er mensen die er ervaring mee hebben? Of die het toevallig ook geld verdienen met herblore?
Ik heb hem gehaald! 3HP over en een hartslag in m'n keel maargoed... De Server met de lage ping bleek beter te doen voor mij.Accretion schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 08:07:
[...]
Zorg dat je op een server zit met een lage ping, het ontwijken van de bliksem (40hp is toch weer twee onnodige sharks) en optijd wegkijken is cruciaal.
[ Voor 6% gewijzigd door Agent47 op 06-12-2021 09:04 ]
NetjesAgent47 schreef op maandag 6 december 2021 @ 09:04:
[...]
Ik heb hem gehaald! 3HP over en een hartslag in m'n keel maargoed... De Server met de lage ping bleek beter te doen voor mij.
Ben overgegaan naar Barrows armour inderdaad.
Nu nog Dragon Slayer II
Ik moet nu alleen de laatste boss nog verslaan. Doe momenteel Nightmare Zone. 82 magic en 84 ranged momenteel. 70 prayer.famm40 schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 13:23:
[...]
Netjes
En ds2 is ook echt een leuke qeust, alleen wel echt lastig en erg lang.
Ik weet niet wat je magic en range lvl's zijn? Maar als die een beetje goed zijn kan je ook nog zulrah gaan doen.
Is goed geld in te maken, alleen wel lastig in het begin met de rotaties.
Maar als je runelite gebruikt met zulrah helper, kan je de rotaties (zelf handmatig aanklikken) zien.
Goed bezig.Agent47 schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 13:25:
[...]
Ik moet nu alleen de laatste boss nog verslaan. Doe momenteel Nightmare Zone. 82 magic en 84 ranged momenteel. 70 prayer.
Tja, beide mechanics zijn, voor zo ver ik weet, one-hit-kill.Agent47 schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 13:38:
Ben gisteren doodgegaan bij het eindgevecht. Serieus 1e poging, kom ik tot ronde 3 met die tsunami's die komen. Was ik zo op die tsunami's gefocust dat ik die instant bom die af en toe gedropt wordt, compleet over het hoofd zag. In één keer dood
Het is inderdaad gewoon blijven doen denk ik.Accretion schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 17:33:
[...]
Tja, beide mechanics zijn, voor zo ver ik weet, one-hit-kill.
Wel een nare combi.
Vaak is de ene mechanic belangrijker dan de andere, maar tja.
Als je 'm vaak genoeg oefent wordt die bom ontwijken (en die tsunami) gewoon een soort muscle memory. Bij bosses ga ik altijd kapot op het moment dat ik ga nadenken.
Zorg dat als die wave komt, gelijk goed gaat staan.Agent47 schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 20:59:
[...]
Het is inderdaad gewoon blijven doen denk ik.
Toch wel erg zonde hoor.Inhumanous schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 09:51:
Na lang wikken & wegen toch besloten om mijn level 1900+ UIM te downgraden naar een Ironman.
Heb minder tijd als vroeger, en wil als ik door de weeks is een avondje vrij hebben gewoon lekker PvM & end game content kunnen doen met vrienden/clan mates. op de UIM was ik vaak al 1,5uur kwijt om alles op het gemakje voor te bereiden en dat neemt met minder vrije tijd wel de lol weg van de game.
dus vanaf zaterdag ochtend een normale Ironman dus als iemand beetje wil kletsen en samen wil spelen, hit me up!
nah 1900+ total quest cape diary's en bepaalde items. als ik dat allemaal opnieuw moet doen op een normal ironman ben ik met de vrije uren die ik nu heb pas over 3 jaar terug op het zelfde niveaufamm40 schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 11:25:
[...]
Toch wel erg zonde hoor.
Kan je niet een ander account maken, en je uim bewaren.
Gewoon lekker 'n main naast je (Ultimate) Ironman?Inhumanous schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 11:56:
[...]
nah 1900+ total quest cape diary's en bepaalde items. als ik dat allemaal opnieuw moet doen op een normal ironman ben ik met de vrije uren die ik nu heb pas over 3 jaar terug op het zelfde niveau
ik heb een normal account (1700) total maar haal daar toch niet het plezier uit als ik een drop krijg zodat je dat krijgt bij een (ultimate) ironman'Accretion schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 12:46:
[...]
Gewoon lekker 'n main naast je (Ultimate) Ironman?
Wat mij betreft zijn alle goals CoX, ToB, maxing en inferno een stuk bereikbaarder op main.Inhumanous schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 14:02:
[...]
ik heb een normal account (1700) total maar haal daar toch niet het plezier uit als ik een drop krijg zodat je dat krijgt bij een (ultimate) ironman'
mwah dan voelen items niet zo euforisch in mijn beleving, net zoals vanavond even nog snel een Med clue doen voordat ik zaterdag een Ironman wordt, zie hier het resultaat dat geeft een euforisch achievement gevoelAccretion schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 18:45:
[...]
Wat mij betreft zijn alle goals CoX, ToB, maxing en inferno een stuk bereikbaarder op main.
Ironman was leuk voor mij in het begin, maar op een keer is het gewoon een grind die ook nog eens zwaarder is dan op main.
Dat is een hele nette inventory voor een UIM!Inhumanous schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 22:18:
[...]
mwah dan voelen items niet zo euforisch in mijn beleving, net zoals vanavond even nog snel een Med clue doen voordat ik zaterdag een Ironman wordt, zie hier het resultaat dat geeft een euforisch achievement gevoel
[Afbeelding]
Ten opzichte van een main maak je het vooral moeilijk voor jezelf als Ironman.ikbenerniet schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 00:47:
[...]
Dat is een hele nette inventory voor een UIM!
UIM is eigenlijk een hele onhandige gamemode, die op het lange termijn alleen werkbaar is met semi-bank methodes. Ten opzichte van een normale iron maak je het vooral moeilijk voor jezelf. Maar dat is wel een mening van iemand die enkel IM speelt
Normale iron is ook best leuk, nog wel de flexibiliteit van banken, maar alles wat je hebt, heb je wel zelf vanaf de grond opgebouwd. Wat je ook gaat doen, maak er geen main van. Bijna iedereen krijgt hier vroeg of laat spijt van.
Ik heb een main van 1700 total maar daarop beleef ik echt geen plezier.ikbenerniet schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 00:47:
[...]
Dat is een hele nette inventory voor een UIM!
UIM is eigenlijk een hele onhandige gamemode, die op het lange termijn alleen werkbaar is met semi-bank methodes. Ten opzichte van een normale iron maak je het vooral moeilijk voor jezelf. Maar dat is wel een mening van iemand die enkel IM speelt
Normale iron is ook best leuk, nog wel de flexibiliteit van banken, maar alles wat je hebt, heb je wel zelf vanaf de grond opgebouwd. Wat je ook gaat doen, maak er geen main van. Bijna iedereen krijgt hier vroeg of laat spijt van.
[ Voor 4% gewijzigd door Inhumanous op 21-01-2022 09:53 ]
Moet je dan geen full set hebben, om het te storen?Inhumanous schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 09:52:
[...]
Ik heb een main van 1700 total maar daarop beleef ik echt geen plezier.
Zoals jij idd zegt: alles vanaf de grond opgebouwd dat maakt het zo leuk daarom wil ik nu downgraden naar Ironman, kan ik mijn gauntlet grind voortzetten supplies banken, en dan mijn andere grinds gaan doen, maar wel met veel meer gemak door even de juiste supplies + gear van de bank te pakken en binnen 5min bij zulrah of andere bosses te staan ipv een heel uur suiciden items schuiven etc
@Accretion
Die ranger boots kan je gewoon store in PoH net zoals heel veel item sets etc
Volgens mij kan je altijd storen, maar alleen als de set compleet is er ook daadwerkelijk uithalenAccretion schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 13:17:
[...]
Moet je dan geen full set hebben, om het te storen?
Tja, ik zit op 2200 en ben raids aan het oefenen en wil richting Inferno.
Maar op de HCIM moet ik nu eigenlijk alle quests gaan doen die ik een jaar geleden ook al gedaan heb zegmaar.
De "laatste Boss" als ik "Galvek" de draak met als wave 3 de tsunami?Agent47 schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 23:05:
Ik kom er maar niet uit bij de laatste boss in dragon slayer II. Ben wel 20x doodgegaan denk ik. Kom vaak tot wave 3 en dan is het klaar.
Galvek inderdaad. Het zal wel aan mij liggen inderdaad. Ik moet ook in mijn hoofd houden dat lopen verstandiger is in die fase.Accretion schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 01:02:
[...]
De "laatste Boss" als ik "Galvek" de draak met als wave 3 de tsunami?
In theorie is in die tsunami altijd een plek leeg waar je tussendoor kan lopen?
Of Vorkath?
Je kunt instellen dat ctrl+click altijd rennen is, juist niet of het tegenovergestelde van de toggle.Agent47 schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 09:00:
[...]
Galvek inderdaad. Het zal wel aan mij liggen inderdaad. Ik moet ook in mijn hoofd houden dat lopen verstandiger is in die fase.
Heb je al eens een guide bekeken op yt bijvoorbeeld.Agent47 schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 09:00:
[...]
Galvek inderdaad. Het zal wel aan mij liggen inderdaad. Ik moet ook in mijn hoofd houden dat lopen verstandiger is in die fase.
Ik heb genoeg filmpjes gekeken op YouTube inderdaad. Ik sta daar voor open. Ik voeg je vanmiddag toe. Via DM verder praten? Dan kunnen anderen verder in dit topic.famm40 schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 11:36:
[...]
Heb je al eens een guide bekeken op yt bijvoorbeeld.
Dat doe ik altijd, en geeft net wat meer rust om te weten wat er gaat gebeuren.
En je krijg ook gelijk tips die erg handig kunnen zijn.
En wat gropah al zei, neem je beste gear mee, en ook zeker ruby bolts (e). als 1 of 2 spec ermee kan doen helpt dat erg veel. En als je ziet dat de hits die de ruby bolts (e) maken lager worden, overgaan op diamond bolts. En mocht je het geld hebben neem dan de dragon variant mee.( mocht het geld er niet voor hebben. add mij maar dan geeef ik je ze wel tb famm)
je mag mij ook altijd toevoegen! ingame name: Naga JolokiaAgent47 schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 11:47:
[...]
Ik heb genoeg filmpjes gekeken op YouTube inderdaad. Ik sta daar voor open. Ik voeg je vanmiddag toe. Via DM verder praten? Dan kunnen anderen verder in dit topic.
Toegevoegd!Inhumanous schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 12:56:
[...]
je mag mij ook altijd toevoegen! ingame name: Naga Jolokia
Lekker!Agent47 schreef op zondag 20 februari 2022 @ 20:27:
Firecape gehaald. Nog 99k tot 99 attack. Dan heb ik naast 99 defense en cooking die er ook bij.
Wat voor een methode doe je dat je eerst 99def doet en daarna de rest?Agent47 schreef op zondag 20 februari 2022 @ 20:27:
Firecape gehaald. Nog 99k tot 99 attack. Dan heb ik naast 99 defense en cooking die er ook bij.
[ Voor 14% gewijzigd door Accretion op 21-02-2022 05:22 ]
Goed bezigAgent47 schreef op zondag 20 februari 2022 @ 20:27:
Wauw wat een geduld moet je daarvoor gehad hebben!Accretion schreef op maandag 21 februari 2022 @ 04:04:
[...]
Lekker!
Fire cape en max combat zijn wel de échte achievements.
Ik heb ook niet stil gezeten, maar poah, wat een grind...
[Afbeelding]
Oh gewoon random. Ik heb vanaf 75 alles met nightmare zone gedaan. Ging sneller dan ik dacht haha.Accretion schreef op maandag 21 februari 2022 @ 05:19:
[...]
Wat voor een methode doe je dat je eerst 99def doet en daarna de rest?
In theorie krijg je hogere/meer hits met str/def, dus meer DPS, dus meer XP/HR.
Of eerst defense om langer te kunnen AFK’en?
Die def cape gebruik ik bij afk-slayer omdat de teleport je kan redden
Verwijderd
Ho damn, Ggz.Accretion schreef op maandag 21 februari 2022 @ 04:04:
[...]
Lekker!
Fire cape en max combat zijn wel de échte achievements.
Ik heb ook niet stil gezeten, maar poah, wat een grind...
[Afbeelding]
Ik neem aan dat hij of blood of soul runes heeft gedaan. Dan heb je geen essences nodig.Verwijderd schreef op maandag 21 februari 2022 @ 10:30:
[...]
Ho damn, Ggz.
Ik vraag mij af hoe ironmans deze skill tot 99 grinden. Hoeveel essences heb je wel niet nodig
Verwijderd
Oh is dat zo?famm40 schreef op maandag 21 februari 2022 @ 10:47:
[...]
Ik neem aan dat hij of blood of soul runes heeft gedaan. Dan heb je geen essences nodig.
Al de andere runes kan je als iron gewoon in de shops kopen.
Rc is gewoon tot lvl 77 zeeer vervelend, daarna word het redelijk afk bij blood en soul.
In NMZ maakt defense toch niet zo bar veel uit? Daar gebruik je of prayer of van die potions die de damage opvangen (en jezelf op laag HP zetten)?Agent47 schreef op maandag 21 februari 2022 @ 08:22:
[...]
Oh gewoon random. Ik heb vanaf 75 alles met nightmare zone gedaan. Ging sneller dan ik dacht haha.
Ik gebruik gewoon absorptions inderdaad en AFK ermee. Om de 10 minuten even klikkenAccretion schreef op maandag 21 februari 2022 @ 14:29:
[...]
In NMZ maakt defense toch niet zo bar veel uit? Daar gebruik je of prayer of van die potions die de damage opvangen (en jezelf op laag HP zetten)?
Mja, gewoon spelen hoe je 't zelf leuk vindt. Zelf vindt ik het wel leuk om zo 'effectief mogelijk te zijn, o.i.d.
Als Ironman tot 77 arceeus library doenVerwijderd schreef op maandag 21 februari 2022 @ 10:48:
[...]
Oh is dat zo?
Ik overweeg om toch mijn ironman weer te spelen. Was er destijds 1tje begonnen en 99 Fm gehaald met wintertodt maar vervolgens toch weer op mijn main bezig geweest omdat ik bepaalde dingen niet zie zitten op een ironman
Ja, m'n punt was dat je defense dan niet zo bar veel uitmaakt; en je STR/ATK ervoor zorgt dat je meer hit en meer XP krijgt, dus zou je die typisch pas later 75->99 trainen.Agent47 schreef op maandag 21 februari 2022 @ 14:29:
[...]
Ik gebruik gewoon absorptions inderdaad en AFK ermee. Om de 10 minuten even klikken
Die Library werd ik ook benauwd van op een gegeven moment zeg. Ik heb alle xp van die achievement diaries erop gegooid.Accretion schreef op maandag 21 februari 2022 @ 14:30:
[...]
Als Ironman tot 77 arceeus library doen
Daarna gewoon blood/soul.
Ik heb dat eigenlijk ook gedaan, omdat ik het normale runecraften helemaal niets vindt.
[ Voor 17% gewijzigd door Agent47 op 21-02-2022 14:33 ]
Hmm ja je hebt op runelite een plugin die de locaties aangeeft.Agent47 schreef op maandag 21 februari 2022 @ 14:32:
[...]
Die Library werd ik ook benauwd van op een gegeven moment zeg. Ik heb alle xp van die achievement diaries erop gegooid.
[ Voor 8% gewijzigd door Accretion op 21-02-2022 14:35 ]
Agility is ergerAgent47 schreef op maandag 21 februari 2022 @ 08:22:
[...]
Wauw wat een geduld moet je daarvoor gehad hebben!
[ Voor 12% gewijzigd door Accretion op 21-02-2022 14:38 ]
Verwijderd
Slayer is juist weer mijn favoriete skill.Accretion schreef op maandag 21 februari 2022 @ 14:38:
[...]
Agility is erger
Mining is ook niet best
Maar slayer kan ik echt niks mee, vooral omdat de rates zo verschillen en je steeds van task aan het wisselen bent.
Verder moet het wel goed komen
Verwijderd
Enig idee hoeveel uurtjes dat gekost heeft met Library?Accretion schreef op maandag 21 februari 2022 @ 14:30:
[...]
Als Ironman tot 77 arceeus library doen
Daarna gewoon blood/soul.
Ik heb dat eigenlijk ook gedaan, omdat ik het normale runecraften helemaal niets vindt.
Dat ligt er volledig aan hoe snel je die boekjes bij elkaar raaptVerwijderd schreef op maandag 21 februari 2022 @ 18:35:
[...]
Enig idee hoeveel uurtjes dat gekost heeft met Library?
Agility is echt geweldig met de Hallowed Sepulchre tegenwoordig, echt een aanrader voor high level agility. Ik was zelfs na 99 agility nog ff doorgegaan om de ring of endurance te halenAccretion schreef op maandag 21 februari 2022 @ 14:38:
[...]
Agility is erger
Mining is ook niet best
Maar slayer kan ik echt niks mee, vooral omdat de rates zo verschillen en je steeds van task aan het wisselen bent.
Klopt!Arvado schreef op maandag 21 februari 2022 @ 20:16:
Een vraag, om de passive dairies rewards te krijgen moet je eerst met de betreffende NPC praten right? Dus de rewards van een completed hard dairy krijg je pas als je easy en medium ook heb voltooid?
Kak, moet ik ook eerst nog de medium en easy gaan doen.
Mining is goed te doen hoor redelijk afk, al ben ik wel blij als ik die 99 heb. ( nu bijna lvl 98Accretion schreef op maandag 21 februari 2022 @ 14:38:
[...]
Agility is erger
Mining is ook niet best
De rewards van shooting stars zijn bijzonder "Meh" toch?ikbenerniet schreef op maandag 21 februari 2022 @ 20:45:
[...]
Agility is echt geweldig met de Hallowed Sepulchre tegenwoordig, echt een aanrader voor high level agility. Ik was zelfs na 99 agility nog ff doorgegaan om de ring of endurance te halen
Sepulchre en Shooting Stars voor mining zijn imo de beste skilling updates van de afgelopen paar jaar.
Lvl 85 slayerfamm40 schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 06:11:
[...]
Mining is goed te doen hoor redelijk afk, al ben ik wel blij als ik die 99 heb. ( nu bijna lvl 98)
Slayer vond ik een wel erg leuke skill om te doen, dus die wilde ik als eerste lvl 99 hebben. Plus je verdient er zoveel gp mee. Helemaal met lvl 95 als je hydra kan doen.
Je krijg idd niet veel slayer xp per task. (ligt er wel aan welke task je krijg)Accretion schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 06:26:
[...]
Lvl 85 slayer
Ik hoop steeds op dagganoth/kalphites omdat die multi-combat cannon flink xp geeft.
Sommige tasks verdienen idd GP, maar ~20K/xp voor niet-afk tasks is gewoon kut.
Wat mij betreft moet een skill van 3 items 2 dingen hebben:
- profitable
- veel xp
- afk (of niet-click-intensief)
Enige uitzondering is als een skill super veel xp geeft, zoals construction/herblore/prayer, dan mag het best wat kosten of wat klikken zijn.
Daarnaast heb je bij Slayer ook niet veel andere opties dan tasks. Als ik alles behalve Slayer heb gemaxed, ga ik wel boss slayer doen, voor fun denk ik. Maar zelfs dat geeft niet eens heel veel xp.
Voor ironman is Slayer zeer belangrijk voor end-gear loot.famm40 schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 07:24:
[...]
Je krijg idd niet veel slayer xp per task. (ligt er wel aan welke task je krijg)
Maar veel tasken zijn ook goed afk te doen, zoals kraken, lesser demons, greater demons. En als je slayer doet, krijg je ook xp in 1 van je combat skills. Dus ja slayer is langzaam, maar als je max combat lvl wilt halen is het een leuke en afwisselende manier van trainen, waarbij je ook nog eens goeie gp verdient voor upgrade's.
Dit gezegd te hebben, zal er voor irons wel een mindere noodzaak zijn om heel veel gp te verdienen. Maar geeft slayer wel hele mooie upgrade's, zoals whip, trident en occcult.
Ik ben geen iron, dus ik denk ook niet als een ironmanAccretion schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 07:33:
[...]
Voor ironman is Slayer zeer belangrijk voor end-gear loot.
Ik ben al max combat, dus dat helpt inderdaad ook niet.
Als Slayer 2-4x meer xp gaf was het ook niet zo'n probleem..
De grap is dat je voor een monster met 100hp, 400str xp krijg, maar maar 100, slayer xp. En slayer xp krijg je alleen 'on task', slaat nergens op imho.
Ik denk inderdaad dat Slayer dan maar m'n volgend 'afk' skill wordt.
Afk skills vindt ik wel chill en na mining zou Slayer m'n enige afk skill zijn die ik over heb.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq