is er een discord of zijn er mensen geinteresseerd in het samen runnen van COX? Zelf op 32kc en moet eerlijk zeggen dat ik WDR mensen soms best toxic vind
Is de old school eigenlijk ook te spelen zonder een membership? Of is dat verplicht?
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
is niet verplicht, maar je kan natuurlijk niet alle skills quests etc als f2p.Oxigeon schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 14:37:
Is de old school eigenlijk ook te spelen zonder een membership? Of is dat verplicht?
[Battle.net: Forsaken#22243]
Thanks voor het snelle antwoord. Gaan we van het weekend maar eens kijken of het wat is.Intelcorei7 schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 14:58:
[...]
is niet verplicht, maar je kan natuurlijk niet alle skills quests etc als f2p.
Je hebt momenteel een actie bij Amazon Prime (Gaming) dat je 1 week gratis membership krijgt (na invullen van creditcard gegevens), maar je kunt direct na aanmelden gewoon annuleren + creditcard verwijderen en dan blijft je membership gewoon door gaan (voor 1 week).
Dan zou je even waterfall quest en volop agility, prayer en ranged (cannon) kunnen doen.
Dan zou je even waterfall quest en volop agility, prayer en ranged (cannon) kunnen doen.
Na 13 jaar afwezigheid nu weer volop aan het spelen! Naarmate je wat meer uurtjes erin steekt hier en daar wat hulp krijgt van andere weet je weer hoe het grotendeels werkt.
Mining is véél beter! Geen gevecht meer om wie de ore krijgt. Er is ook veel meer te doen en met de GE (zelfs een site met prijzen die dalen en stijgen) is het erg interessant!
Wel een kanttekening dat het verschil tussen F2P en P2P erg groot is. Tuurlijk verschil moet er zijn, je betaald als P2P ergens voor... Maar toch.
Ook dat (bijna) end game spelers of maten van die end game spelers (en ja dat zijn er veel) biljarden op de bank hebben. P2P kan je al gauw 30 mil+ per uur verdienen terwijl je als F2P al blij mag zijn met 2 mil per uur. Wel is grotendeels van de community gul! Ben hier en daar al wat geholpen en dat is fijn. Zowel financieel in game als met tips😜
Binnenkort ga ik member kopen! Dat bied weer wat meer mogelijkheden. Al met al leuk om te zien dat er dagelijks gewoon nog 150.000 spelers spelen en dat voor een game van 20 jaar oud.
Mining is véél beter! Geen gevecht meer om wie de ore krijgt. Er is ook veel meer te doen en met de GE (zelfs een site met prijzen die dalen en stijgen) is het erg interessant!
Wel een kanttekening dat het verschil tussen F2P en P2P erg groot is. Tuurlijk verschil moet er zijn, je betaald als P2P ergens voor... Maar toch.
Ook dat (bijna) end game spelers of maten van die end game spelers (en ja dat zijn er veel) biljarden op de bank hebben. P2P kan je al gauw 30 mil+ per uur verdienen terwijl je als F2P al blij mag zijn met 2 mil per uur. Wel is grotendeels van de community gul! Ben hier en daar al wat geholpen en dat is fijn. Zowel financieel in game als met tips😜
Binnenkort ga ik member kopen! Dat bied weer wat meer mogelijkheden. Al met al leuk om te zien dat er dagelijks gewoon nog 150.000 spelers spelen en dat voor een game van 20 jaar oud.
Waterfall quest is als beginner onmogelijk. Als ik de tutorials lees moet ik enemies van level 86 kunnen weerstaan zonder armor.Accretion schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 16:35:
Je hebt momenteel een actie bij Amazon Prime (Gaming) dat je 1 week gratis membership krijgt (na invullen van creditcard gegevens), maar je kunt direct na aanmelden gewoon annuleren + creditcard verwijderen en dan blijft je membership gewoon door gaan (voor 1 week).
Ben zwaar aan het twijfelen voor osrs of de gewone rs3. Osrs trekt me meer omdat die meer spelers heeft. Maar ik weet het niet haha.
De graphics van rs3 bevallen me weer veel meer dan osrs .
[ Voor 4% gewijzigd door Oxigeon op 24-10-2020 08:25 ]
"Weerstaan"Oxigeon schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 08:25:
[...]
Waterfall quest is als beginner onmogelijk. Als ik de tutorials lees moet ik enemies van level 86 kunnen weerstaan zonder armor.
Ben zwaar aan het twijfelen voor osrs of de gewone rs3. Osrs trekt me meer omdat die meer spelers heeft. Maar ik weet het niet haha.
De graphics van rs3 bevallen me weer veel meer dan osrs .
Oftewel voorbij rennen. Ik heb 'm gedaan op m'n 10hp 1def account.
Als je eerst je prayer traint tot 43, kun je dat ook nog gebruiken. Je bent ook geen HCIM toch? Het maakt niet veel uit om 'n keer dood te gaan, als je maar niet te veel riskeert.
D'r zijn ook lagere lvl monsters die je kunt slaan, zodat je 'in combat' bent en de hogere lvls jou niet kunnen aanvallen.
Probeer ze beide als free2play. De verschillen neem je snel genoeg denk ik een dan kun je daarna zelf besluiten.
Ik kan zelf maar niet wennen aan het combat systeem van rs3 dus daarom spel ik osrs. Ergens is het wel jammer omdat rs3 veel meer content is skills heeft, maar osrs scratcht toch veel meer de itch die ik heb.
Ik kan zelf maar niet wennen aan het combat systeem van rs3 dus daarom spel ik osrs. Ergens is het wel jammer omdat rs3 veel meer content is skills heeft, maar osrs scratcht toch veel meer de itch die ik heb.
Iron minen in de P2P mining guild gaat veel sneller dan in F2P.Smit260 schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 01:47:
Na 13 jaar afwezigheid nu weer volop aan het spelen! Naarmate je wat meer uurtjes erin steekt hier en daar wat hulp krijgt van andere weet je weer hoe het grotendeels werkt.
Ook dat (bijna) end game spelers of maten van die end game spelers (en ja dat zijn er veel) biljarden op de bank hebben. P2P kan je al gauw 30 mil+ per uur verdienen terwijl je als F2P al blij mag zijn met 2 mil per uur.
Binnenkort ga ik member kopen!
Als F2P heb je ook niet zo heel veel geld nodig omdat de beste gear lang niet zo duur is.
Zorg wel dat je alvast wat F2P quests gedaan hebt, paar extra Quest points en mogelijk requirements voor andere quests.
Anders moet je dalijk F2P quests gaan doen in je members periode.
Bedankt voor de tip! Heb al een aantal quests gedaan vroeger. Welke F2P quests zijn belangerijk om gedaan te hebben? Dan kan ik even checken.Accretion schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 08:46:
[...]
Iron minen in de P2P mining guild gaat veel sneller dan in F2P.
Als F2P heb je ook niet zo heel veel geld nodig omdat de beste gear lang niet zo duur is.
Zorg wel dat je alvast wat F2P quests gedaan hebt, paar extra Quest points en mogelijk requirements voor andere quests.
Anders moet je dalijk F2P quests gaan doen in je members periode.
Welke versie van RS speel jijSmit260 schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 09:40:
[...]
Bedankt voor de tip! Heb al een aantal quests gedaan vroeger. Welke F2P quests zijn belangerijk om gedaan te hebben? Dan kan ik even checken.
Waar ik eigenlijk wilde gaan spelen op de OSRS viel me dit toch wel een beetje tegen en zit ik weer op vol vermogen op de RS3 servers te spelen op mijn "oude" account. Is allemaal weer eventjes wennen.
Heeft nog iemand een suggestie voor een clan? Zit op dit moment bij Runescape Revolution maar daar is het niet meer echt druk heb ik het idee.
Zelf ben ik lid geworden van Ceec's ClanOxigeon schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 23:59:
[...]
Waar ik eigenlijk wilde gaan spelen op de OSRS viel me dit toch wel een beetje tegen en zit ik weer op vol vermogen op de RS3 servers te spelen op mijn "oude" account. Is allemaal weer eventjes wennen.
Heeft nog iemand een suggestie voor een clan? Zit op dit moment bij Runescape Revolution maar daar is het niet meer echt druk heb ik het idee.
Die is goed druk en alleen maar Belgen en Nederlanders.
Thanks. Helaas kan ik die niet joinen op mobiel. Ben verder ook geen member. Weet niet of dat uit maakt. Straks even de laptop aanslingerenkalekat schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 00:15:
[...]
Zelf ben ik lid geworden van Ceec's Clan
Die is goed druk en alleen maar Belgen en Nederlanders.
Zojuist Recipe for Disaster afgerond, barrow gloves gehaald 
Weer een mijlpaal die vaak genoemd wordt.
Weer een mijlpaal die vaak genoemd wordt.
Anjunabeats
Sinds een kleine 2 maanden een nieuw account begonnen op OSRS. Het is weer ouderwets leuk. Ooit begonnen in 2004 en gespeeld tot 2008 gok ik. Toen de Wildernis verdween was het voor mij ook klaar. Daarna nog wel korte periodes gehad dat ik het heb gespeeld, maar het was het toch niet.
Nu weer volop bezig dus. Firecape is in de pocket en bezig met 99 cooking te behalen.
Nu weer volop bezig dus. Firecape is in de pocket en bezig met 99 cooking te behalen.
Inmiddels alweer een aantal dagen aan het rondwandelen in Gielinor. Inmiddels ook member aangeschaft om niet meer tegen restricties aan te lopen.
Ben zo ongeveer nu level 40 op al mijn skills. Mijn geld daarintegen is pas 200k. Hier moet ik dus de komende tijd echt iets aan gaan doen.
Heb verschillende sites gekeken voor money guides maar voor veel dingen ben ik nog te low. Doe nu wat koeien schieten en het vlees en cowhides verkopen op de GE. Maar dat kan beter. Dus als nog iemand tips heeft hoor ik dat graag. Speel rs3
Ben zo ongeveer nu level 40 op al mijn skills. Mijn geld daarintegen is pas 200k. Hier moet ik dus de komende tijd echt iets aan gaan doen.
Heb verschillende sites gekeken voor money guides maar voor veel dingen ben ik nog te low. Doe nu wat koeien schieten en het vlees en cowhides verkopen op de GE. Maar dat kan beter. Dus als nog iemand tips heeft hoor ik dat graag. Speel rs3
Heb zelf alleen OSRS gespeeld, maar ik denk dat wat ik ga zeggen ook voor rs3 geldt.Oxigeon schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 00:35:
Inmiddels alweer een aantal dagen aan het rondwandelen in Gielinor. Inmiddels ook member aangeschaft om niet meer tegen restricties aan te lopen.
ipv nu al te veel bezig zijn met money making kun je beter nu quests gaan doen en een zo veel mogelijk je stats levelen. Op hogere levels komen betere money making methodes beschikbaar, die veel meer geld verdienen. Tijdens het questen en levelen krijg je ook steeds meer gebieden in het spel die beschikbaar worden. Dit vergroot ook het aantal money making methode's
Gisteren alle benodigdheden gehaald om Dragon Slayer 2 te kunnen doen
Binnenkort maar eens aan beginnen.

Anjunabeats
Thanks. Als ik thuis ben eens kijken of ik een website vind wat aangeeft in welke volgorde ik het beste de quest kan afwerkenRhip schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 08:48:
[...]
Heb zelf alleen OSRS gespeeld, maar ik denk dat wat ik ga zeggen ook voor rs3 geldt.
ipv nu al te veel bezig zijn met money making kun je beter nu quests gaan doen en een zo veel mogelijk je stats levelen. Op hogere levels komen betere money making methodes beschikbaar, die veel meer geld verdienen. Tijdens het questen en levelen krijg je ook steeds meer gebieden in het spel die beschikbaar worden. Dit vergroot ook het aantal money making methode's
Daar bestaat inderdaad een website voor;Oxigeon schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 12:44:
[...]
Thanks. Als ik thuis ben eens kijken of ik een website vind wat aangeeft in welke volgorde ik het beste de quest kan afwerken
https://oldschool.runescape.wiki/w/Optimal_quest_guide
edit; ik zie dat je rs3 speelt.
https://runescape.wiki/w/Quests/Strategy
[ Voor 9% gewijzigd door wizai op 29-10-2020 16:07 ]
Anjunabeats
Arch is een goede money maker ook op lvl 40 en div levert je ook geld op op dat level. Als je arch doet kun je het beste material cache doen om geld te makenOxigeon schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 00:35:
Als je wilt beginnen met osrs, kun je het beste in het begin aanhouden aan quest. Waterfall quest gaat prima zonder armour op een lvl 15 account. Als je de quest voltooid krijg je gelijk een flink aantal lvls om mee te starten. Zie hieronder link naar een prettige volgorde, die ik zelf ook gedeeltelijk heb gebruikt.Oxigeon schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 12:44:
[...]
Thanks. Als ik thuis ben eens kijken of ik een website vind wat aangeeft in welke volgorde ik het beste de quest kan afwerken
https://oldschool.runescape.wiki/w/Optimal_quest_guide
als je dan doorscrollt tot "queen of the thieves" zie je eronder "train agility from 14 to 18". Dit is letterlijk het enige wat je dan moet trainen om door te gaan met de volgende reeks questjes.
Ez quest! Alleen MM2 tunnels beetje kut. Voldoende food/stamina meenemen dan komt het wel goed. Vorkath is een nice moneymaker trouwens icm met DHL of DHCBwizai schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 09:37:
Gisteren alle benodigdheden gehaald om Dragon Slayer 2 te kunnen doen![]()
hm, vorkath valt toch vies tegen.sandrpablohas schreef op woensdag 4 november 2020 @ 14:12:
[...]
Ez quest! Alleen MM2 tunnels beetje kut. Voldoende food/stamina meenemen dan komt het wel goed. Vorkath is een nice moneymaker trouwens icm met DHL of DHCB
Wat bedoel je met MM2 tunnels? dat komt niet voor in de ds2 quest dacht ik.
Anjunabeats
Oh jezus ik bedoel MM2 inderdaad reeeeee. DS2 en MM2 heb ik ongeveer direct achter elkaar gedaan, beetje verwardwizai schreef op woensdag 4 november 2020 @ 19:44:
[...]
hm, vorkath valt toch vies tegen.
Wat bedoel je met MM2 tunnels? dat komt niet voor in de ds2 quest dacht ik.
ps. ik heb 3.4k vork kc, met een van die twee weapons knal je toch flink wat money/hr binnen. ca. 150k gemiddeld per kill met een beetje rng
[ Voor 17% gewijzigd door sandrpablohas op 04-11-2020 21:37 ]
Afgelopen weekend quest cape gehaald op me UIM en bijna 2k total 😃
UIM met die achievements respect!Inhumanous schreef op donderdag 5 november 2020 @ 09:37:
Afgelopen weekend quest cape gehaald op me UIM en bijna 2k total 😃
[ Voor 82% gewijzigd door balarina op 23-05-2022 17:28 ]
wat is je Ingame naam? dan voeg ik je even toe!! in welke clan/CC zit je vooral ?
Mensen die in het bezit zijn van Twitch Prime. Je hebt nu de gelegenheid om gratis 7 dagen membership te claimen.
Klopt, zelf had ik geen prime, maar heb de proefperiode genomen en daarna meteen alle betaalmethoden verwijderd en abonnement opgezegd.Smit260 schreef op donderdag 12 november 2020 @ 01:45:
Mensen die in het bezit zijn van Twitch Prime. Je hebt nu de gelegenheid om gratis 7 dagen membership te claimen.
Dat werkt ook voor 7 dagen membership en daarnaast kun je de rest van de maand nog Amazon Prime video kijken.
Bedankt voor de tip. Als je nog membership wou kopen zou ik nog even wachten als het kan. Rond deze periode was er de afgelopen jaren altijd Premier club. Scheelt maar een paar euro's, maar als je een jaar wilt wel wachten waard imo.
Mensen die nog welleens raids 1 doen op osrs?
Mensen die nog welleens raids 1 doen op osrs?
Zojuist Premier Club 2021 Gold aangeschaft, zag tot mijn verbazing dat het nu maar 65 euro kosten in plaats van 80.
Mooie prijs!
Mooie prijs!
Omdat RS in 2021, 20 jaar bestaat krijg je nu 20% korting op de prem club. Vandaar de goedkopere prijs dan normaal. Helaas betaal je nog wel evenveel bonds als voorheen.Smit260 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 01:29:
Zojuist Premier Club 2021 Gold aangeschaft, zag tot mijn verbazing dat het nu maar 65 euro kosten in plaats van 80.
Mooie prijs!
Inmiddels zeker 6 keer bij Jad gekomen in de Fight Caves voor de Fire cape.
Het lijkt zo makkelijk in de tutorials maar kost veel tijd en 1x een prayer switch die te laat is en je bent dood
Ik nam eerder te veel food mee, of te weinig prayer pots, die verhouding is nu goed.
Icm Guthans set is het goed te doen.
Vandaag nogmaals een poging gewaagd, Jad spawnde op de goede plek waar ik de healers kon luren.
Daarna was het makkelijk en heb ik de Fire cape
Het lijkt zo makkelijk in de tutorials maar kost veel tijd en 1x een prayer switch die te laat is en je bent dood
Ik nam eerder te veel food mee, of te weinig prayer pots, die verhouding is nu goed.
Icm Guthans set is het goed te doen.
Vandaag nogmaals een poging gewaagd, Jad spawnde op de goede plek waar ik de healers kon luren.
Daarna was het makkelijk en heb ik de Fire cape

[ Voor 14% gewijzigd door wizai op 22-11-2020 13:48 ]
Anjunabeats
Ik had laatst een third age dye uit een elite clue. Daar werd ik best wel blij van.
Moet je in spirit shards traden om de goldcap te omzeilen. Kreeg er zweterige handen van.
Moet je in spirit shards traden om de goldcap te omzeilen. Kreeg er zweterige handen van.
King for a day,... fool for a lifetime.
Doet mij denken aan de originele Guild Wars (het spel) waarbij glob of ectoplasm een alternatieve betaalmethode werd om de goldcap te omzeilen. Later werd dit ook vaak gebruikt als betaalmogelijkheid zonder dat er een goldcap probleem was.dwaas schreef op donderdag 26 november 2020 @ 17:17:
Ik had laatst een third age dye uit een elite clue. Daar werd ik best wel blij van.
Steam: Grim
Misschien een beetje laat maar de Runelite client is een beetje de standaard geworden met ontzettend veel handige plugins voor een beetje QOLbalarina schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 21:39:
[...]
UIM met die achievements respect!
Zoals de saying goes, you never quit runescape. Enjoy de grind en herbeleving met nostalgie. Maar wees gewaarschuwd, ik weet niet hoe het met jullie is maar osrs kan echt een zieke timesink zijn. Casual spelen kan ik gewoon niet bij dit spel. Progressie is langzaam, maar leuk en rng l00t maakt het des te verslavender. Ik zelf was flink hooked geraakt en op een paar duizend speeluren (wel veel afk natuurlijk) endgame content bereikt. Super leuk, vooral het raiden, zeker in een actieve discord/gezellige clan. Op dualscreen goed door mijn studiejaren 'geholpen'. Aanrader om nooit de arena te betreden. Ookal is dit mij verteld begon ik met kleine stakes en ben ik uiteindelijk mijn hele bank incl. tbow kwijtgeraakt. Ik weet niet hoe het nu is, maar er zit wel degelijk een gokverslaving in. Maar gelukkig heb ik dat met gp ervaren en ben ik niet echt geld in gp gaan toveren om vervolgens het terug te proberen te verdienen met staken en ook je dak boven je huis te verliezenToen na die stake maar gestopt want het was wel leuk geweest.
Nu 2 jaar verder toch weer even de neiging gekregen om casual te rebuilden. Totaal niet bezig gehouden met de game en al mijn verslaafde vrienden waren ook gestopt. Dus leuk om te zien dat de game nog wel zeker actief is. Ik had gehoopt dat group iron man nu al uit zou zijn. Mijn doeltjes nu zijn rustig aan weer de quest cape te halen. De laatste achievement diary te doen en een beetje afk te skillen om dan uiteindelijk weer met decent gear te gaan bossen. In raids 1 vrij hoge kc, maar nooit een tbow drop in name gehad dus die zie ik ook nog graag.
Konduit was destijd mijn favo client, maar ik zie dat die nu niet meer bestaat of afgeraden wordt ivm veiligheid. Osbuddy vond ik ook wel fijn, maar misschien maar eens wennen aan runelite.
Hoe zit het met jullie rng luck? Als je begint is dit nog niet zo'n factor, maar als je begint met bossen pfoeee die glowende letters van een rare item midden in de nachtxd Kan me nog herinneren dat ik bandos tassets pas op ~930kc inname had
Of een maat van mij had bijv al heel vroeg de rc pet op lvl ~27.
Kortom dit spel kan echt pure crack worden
Dragon Slayer 2 done

spoiler:
Wat is Galvek klote zeg, 2M aan supplies en death moeten inleveren 
Anjunabeats
Jongens als ik dit weer lees wil ik weer beginnen, maar zoals hierboven gezegd; is dat wel verstandig met zo'n timesink ...?
It's dogged that does it
Ben nu begonnen aan Slayer. Lvl 45. Krijg alleen maar kl*te tasks. Moet nu 160 van die Mogre's doden als tasks. Kan maar 1 voor 1 en ze zijn saai, geen goede drop rates.
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Slayer doe ik momenteel vooral via XP lamps...Agent47 schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 10:19:
Ben nu begonnen aan Slayer. Lvl 45. Krijg alleen maar kl*te tasks. Moet nu 160 van die Mogre's doden als tasks. Kan maar 1 voor 1 en ze zijn saai, geen goede drop rates.
Persoonlijk vindt ik het irritant hoeveel je xp rate fluctueert en dat je niet elke task gewoon een cannon kunt gebruiken.
Momenteel bezig met Recipe for Disaster; alleen nog Awowogei vrijlaten (heb alleen echt geen zin om terug te gaan naar Ape Atoll, lol).
Voor de 'finale' moet ik ook nog "Desert Treasure", maar ik zie zojuist dat ik sowieso 15 quest points nog mis

Ik doe dat dus bij agility, wat een bokke skill is dat. Super handig, maar super saaiAccretion schreef op woensdag 30 december 2020 @ 00:08:
[...]
Slayer doe ik momenteel vooral via XP lamps...
Persoonlijk vindt ik het irritant hoeveel je xp rate fluctueert en dat je niet elke task gewoon een cannon kunt gebruiken.
Momenteel bezig met Recipe for Disaster; alleen nog Awowogei vrijlaten (heb alleen echt geen zin om terug te gaan naar Ape Atoll, lol).
Voor de 'finale' moet ik ook nog "Desert Treasure", maar ik zie zojuist dat ik sowieso 15 quest points nog mis
Quest xp rewards en tears of guthix is ook wel lekkere xp. Bij tears moet het dan wel je laagjste skill zijn.
Ik vind het persoonlijk dan weer zonde om combat te trainen zonder slayer task (tenzij nmz voor AFK). En als je 5 slots voor blocking vrij hebt kun je redelijk de tasks manipulaten (zeker als je rekening houd met weightings) dat 2 op de 3 tasks danwel met cannon danwel met barrage kunnen.Accretion schreef op woensdag 30 december 2020 @ 00:08:
[...]
Slayer doe ik momenteel vooral via XP lamps...
[...]
Lamps en dat soort dingen (hoewel traag) gebruik ik liever op langzame skills die niet makkelijk AFK'en en ook nauwelijks geld opbrengen zoals mining en agility
Ooeeh, die is interessant.balarina schreef op woensdag 30 december 2020 @ 11:07:
Quest xp rewards en tears of guthix is ook wel lekkere xp. Bij tears moet het dan wel je laagjste skill zijn.
Ik ben wel van het skillen, maar moet enigszins consistent XP geven en engizins repetitief/grindbaar of AFK zijn.
Bij Slayer krijg je heel weinig keuze om zelf je trainingsmethode te kiezen ook.
Agility doe ik met Netflix op, zonder problemen zegmaar.Gropah schreef op woensdag 30 december 2020 @ 11:18:
[...]
Ik vind het persoonlijk dan weer zonde om combat te trainen zonder slayer task (tenzij nmz voor AFK). En als je 5 slots voor blocking vrij hebt kun je redelijk de tasks manipulaten (zeker als je rekening houd met weightings) dat 2 op de 3 tasks danwel met cannon danwel met barrage kunnen.
Lamps en dat soort dingen (hoewel traag) gebruik ik liever op langzame skills die niet makkelijk AFK'en en ook nauwelijks geld opbrengen zoals mining en agility
Ik heb me denk ik ook te weinig ingelezen in Slayer en is nu nog early levels ook.
Ik heb heel veel afk tijd, dus beetje op crabs staan voor 60k xp/uur is dikke prima omdat je om de 10min even wat moet klikken.
Dan doe ik daarna Slayer wel, met kanon en hoge hits om de andere tasks snel te kunnen doen.
Momenteel bezig met Runecrafting naar 77 te levelen, nu op de helft van 72.
Dat gaat nog wel even duren
Inmiddels 75 slayer, het begint nu wat interessanter te worden.
Anjunabeats
Welke methode?wizai schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 20:51:
Momenteel bezig met Runecrafting naar 77 te levelen, nu op de helft van 72.
Ik moet van 67->70 voor base 70's (uiteindelijk 77)
D'r lijkt niet echt een snelle of 'simpele' methode te zijn.
Ik overweeg law runes via balloon transport.
Puur omdat de Abyss zo irritant vindt en ZMI relatief traag was.
ZMI is sneller dan abyss wanneer je lunar spellbook gebruikt voor de teleport. Je kunt natuurlijk ook diaries farmen en de xp daarvan op RC gebruiken, tears, lamps, dat soort spul, maar dat gaat allemaal wat langzamer.Accretion schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 22:17:
[...]
Welke methode?
ZMI methode inderdaad, het is op zich wel te doen, maar het duurt gewoon lang.Accretion schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 22:17:
[...]
Welke methode?
Het is redelijk AFK, tussendoor kun je andere games spelen of een film kijken
Anjunabeats
Iemand nog tips voor Runecrafting? Ben lvl 41 en moet hem naar 50 hebben voor quest.
Doe nu earth runes puur omdat het te rennen is naar de bank, maar jemig wat saai en traag...
Doe nu earth runes puur omdat het te rennen is naar de bank, maar jemig wat saai en traag...
Heb je de quests al gedaan voor xp?Agent47 schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 09:28:
Iemand nog tips voor Runecrafting? Ben lvl 41 en moet hem naar 50 hebben voor quest.
Lava runes maken, of ook naar de ZMI / Ourania altar.
Runecrafting is ook saai, ben bijna elke avond 2 uur bezig geweest afgelopen week. Iets er naast is wel te doen.
https://oldschool.runesca...o-play_Runecraft_training
[ Voor 5% gewijzigd door wizai op 19-01-2021 23:09 ]
Anjunabeats
Jup die questen zijn gedaan. Ga denk ik Arceuus Library books doenwizai schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 23:06:
[...]
Heb je de quests al gedaan voor xp?
Lava runes maken, of ook naar de ZMI / Ourania altar.
Runecrafting is ook saai, ben bijna elke avond 2 uur bezig geweest afgelopen week. Iets er naast is wel te doen.
https://oldschool.runesca...o-play_Runecraft_training
ik heb de lage levels gedaan met tears of guthix en lampen die je krijgt van diary's daarna van 60-77 zmi.Agent47 schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 09:28:
is er trouwens een tweakers cc? ign = xreetzweetx
Nee, er is geen CC voor Tweakers meer, dat was er wel maar vooral in de begintijd van dit topic, en de topicstart mag alweer bijna naar de middelbare schoolm3t4ll1c4 schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 22:22:
[...]
ik heb de lage levels gedaan met tears of guthix en lampen die je krijgt van diary's daarna van 60-77 zmi.
is er trouwens een tweakers cc? ign = xreetzweetx
Sinds vorige week ook weer vrij fanatiek bezig in OSRS. Bezig met clue Scrolls, en aan de hand daarvan skills en Quests doen
Moet een muziekje hebben, maar die krijg je pas na Mourning End part2....... Dus was nog wel ff bezig haha. Nu net 51 Agility, dus komt in de buurt.
Als er nog mensen beetje actief zijn : Qgem . Is mijn acc naam.
Account bestaat inmiddels al bijna 16 jaar... Waar blijft de tijd 😅
Moet een muziekje hebben, maar die krijg je pas na Mourning End part2....... Dus was nog wel ff bezig haha. Nu net 51 Agility, dus komt in de buurt.
Als er nog mensen beetje actief zijn : Qgem . Is mijn acc naam.
Account bestaat inmiddels al bijna 16 jaar... Waar blijft de tijd 😅
MBP14 // Sony A7RV // Sony 14GM // Sony 16-35GMii // Sony 24-70GMii // Sony 70-200Gii // Sony 200-600G // Laowa 100mm macro
Voor mensen die OSRS spelen.
Voeg me gerust toe voor een praatje.
In game name: Naga Jolokia
Voeg me gerust toe voor een praatje.
In game name: Naga Jolokia
Eindelijk 77 Runecrafting 
Nog even doorklikken omdat ik nog 1,5 levels Agility nodig heb voor de shortcut (blood runes)
Edit:
Na 4 weken alleen maar runecrafting is het wel lekker om eens wat anders te doen.
Paar quests op de planning, en Falador hard diary halen.
Nog even doorklikken omdat ik nog 1,5 levels Agility nodig heb voor de shortcut (blood runes)
Edit:
Na 4 weken alleen maar runecrafting is het wel lekker om eens wat anders te doen.
Paar quests op de planning, en Falador hard diary halen.
[ Voor 42% gewijzigd door wizai op 04-02-2021 21:39 ]
Anjunabeats
Gisteren na een maand lang grinden eindelijk de Inferno cape gehaald, zo ontzettend blij mee en wat een opluchting zeg. Uiteindelijk heeft het me 26 pogingen en 4 zuks gekost, maar hij is binnen. Ook mooi zo pre-nerf en kan ik straks lekker focussen op Combat Achievements.
Mochten er nog mensen zijn die gezellig willen chillen join voeg me dan gerust toe: Cydex TM
Of kom gezellig in mijn Discord of join onze clan de Smeerlappen (wel minimaal 1750 total) http://smeerlappenosrs.nl/discord.php
Mochten er nog mensen zijn die gezellig willen chillen join voeg me dan gerust toe: Cydex TM
Of kom gezellig in mijn Discord of join onze clan de Smeerlappen (wel minimaal 1750 total) http://smeerlappenosrs.nl/discord.php
Ook de reden voor mij om firecape alvast binnen te slepen.CydexTM schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 13:45:
Uiteindelijk heeft het me 26 pogingen en 4 zuks gekost, maar hij is binnen. Ook mooi zo pre-nerf
Momenteel zijn de pijlen echter gericht op de questcape.
Dan waarschijnlijk max cape
En dan komt die Inferno wel 'n keer, lol.
Ik moet je zeggen, ik kan niemand de Inferno aanraden. Het is echt makkelijker dan je denkt, maar mentaal zo demotiverend elke keer als je weer dood gaat..
Volgens mij zag ik @Accretion zojuist 
Hij werd lastig gevallen door zo'n sandwich vrouwtje.
Afgelopen paasweekend lekker kunnen grinden met Slayer.
Gargoyles zijn erg relaxed.
Anjunabeats
Waait what; waar; lool.wizai schreef op maandag 5 april 2021 @ 19:23:
Volgens mij zag ik @Accretion zojuist
Ik moet player markers eens standaard aan gaan zetten.
Ik heb intussen questcape en assembler gehaald
Slayer gaat bij mij nog altijd een beetje traag.
[ Voor 5% gewijzigd door Accretion op 05-04-2021 20:16 ]
Bij de bank in west Varrock, je tele'de net weg. Wel toevalligAccretion schreef op maandag 5 april 2021 @ 20:16:
[...]
Waait what; waar; lool.
Ik moet player markers eens standaard aan gaan zetten.
Ik heb intussen questcape en assembler gehaald
Slayer gaat bij mij nog altijd een beetje traag.
Gefeli!
Anjunabeats
Iemand was vanochtend continue onyx gems aan het droppen op de G.E. 
Mogelijk een duplicatie truuk van de updates gisteren?
Anjunabeats
Hmm, trade volume van die Onyx units is opeens heel hoog, zou kunnen.wizai schreef op donderdag 29 april 2021 @ 09:29:
Iemand was vanochtend continue onyx gems aan het droppen op de G.E.
Gisteren ook maar een account gemaakt met een "_" voor de naam YouTube: Exposing The '█SpaceHack' Username
Die had ik van de week ook zitten kijken, maar nu is het niet bijzonder meer als iedereen het weet. Of ze moeten het gaan patchen bij Jagex natuurlijkAccretion schreef op donderdag 29 april 2021 @ 21:30:
[...]
Hmm, trade volume van die Onyx units is opeens heel hoog, zou kunnen.
Gisteren ook maar een account gemaakt met een "_" voor de naam YouTube: Exposing The '█SpaceHack' Username
Vorige week mijn 15-Year Veteran Cape opgehaald! Wie had dat gedacht dat ik af en toe RS nog zou spelen 15 jaar later😋
Het is zoals ze zeggen he: "You never quit RuneScape, you just take breaks."Smit260 schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 02:38:
Vorige week mijn 15-Year Veteran Cape opgehaald! Wie had dat gedacht dat ik af en toe RS nog zou spelen 15 jaar later😋
Ik ben sinds eind vorig jaar ook weer enigzins actief op RS3, waar ik na EOC eigenlijk nauwelijks meer naar omgekeken had.
Ik kan over 11 dagen mijn 15-year cape halen! Wat toevallig haha. Zat eens te kijken of er hier nog Tweakers zijn die af en toe nog RS3 spelenSmit260 schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 02:38:
Sony A7III - PSN: Ruimtestofzuiger - Clash of Clans
Begint hier ook weer te kriebelen.. zie alleen op tegen 120 skills en 99/120 archaelogy.
Voorderest ben ik al maxed
Voorderest ben ik al maxed
Ik switch altijd tussen RS3 en OSRSSpoek schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 20:24:
[...]
Ik kan over 11 dagen mijn 15-year cape halen! Wat toevallig haha. Zat eens te kijken of er hier nog Tweakers zijn die af en toe nog RS3 spelen
“Fear is the path to the dark side…fear leads to anger…anger leads to hate…hate leads to suffering.” Yoda
Het is gebeurd, membership is aangeschaft.. moet nu toch echt eens Arcaheology naar 99/120 brengen.
Begonnen met de 4k dust verzamelen voor een crystal mattock.. maar wat een grind is dat.
Zijn er meer mensen hier die RS3 spelen?
Begonnen met de 4k dust verzamelen voor een crystal mattock.. maar wat een grind is dat.
Zijn er meer mensen hier die RS3 spelen?
Ik ben de laatste paar weken minder actief gaan spelen.
Alleen elke dag de battlestaves van Zaff gekocht.
Er is zoveel te doen, maar ik heb er even geen zin meer in.
Skills zijn rond de 70-80, dan duurt de grind al wat langer.
Quests staan ook even stil.
Anjunabeats
De nieuwe quests ben ik ook niet meer aan begonnen.wizai schreef op zondag 11 juli 2021 @ 13:10:
Ik ben de laatste paar weken minder actief gaan spelen.
Na base 80's gaat 't allemaal best wel traag.
Mining/agility/slayer heb ik de meeste moeite mee.
Probeer ook de mahogany trees & tears of guthix bij te houden, 1 a 2 keer per week een paar minuutjes bezig, maar best goede xp.
Zijn hier nog mensen actief op oldschool runescape?
Toevallig mensen die een nieuwe speler op weg willen helpen?
01010000 01100101 01110000 01100101
Yuuuup.Generaal Pep schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 00:40:
Ik zou beginnen met quests, als je van plan bent om een main te maken.
(Je kunt je account op specifieke manieren opbouwen, een pure heeft over het algemeen geen defense levels bijvoorbeeld)
De Optimal quest guide op de OSRS wiki is wel handig om te volgen als richtlijn, quests helpen je account enorm vooruit. En de wiki is een hele goede bron voor informatie, zelfs na jaren spelen heb ik deze nog bijna dagelijks bij de hand.Generaal Pep schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 00:40:
Runelite (een alternatieve cliënt voor OSRS) heeft ook plugins waaronder "Optimal Quest Guide" en "Quest helper".ikbenerniet schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 12:27:
[...]
De Optimal quest guide op de OSRS wiki is wel handig om te volgen als richtlijn, quests helpen je account enorm vooruit. En de wiki is een hele goede bron voor informatie, zelfs na jaren spelen heb ik deze nog bijna dagelijks bij de hand.
Op dit moment weer aardig actief!Generaal Pep schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 00:40:
Zoals Fuaze al aangeeft is Runelite echt een aanrader om te downloaden!
De quest helper plugin is geniaal! Hierdoor zijn filmpjes kijken en guides lezen echt overbodig geworden!
De guide die ikbenerniet is ook een hele goede om mooi op te bouwen en op weg te komen in de game.
Als tip zou ik je nog willen meegeven dat doelen maken in dit spel echt helpt!
Bijvoorbeeld:
"Deze week moet ik 50 total levels groeien"
"Vandaag ga ik deze quests doen"
etc. etc.
En het belangrijkste: Doe vooral waar jij zin in hebt!
Ga de lat niet te hoog leggen in de game want je raakt aardig snel burnt-out
Mocht je willen kan je me toevoegen op OSRS.
Ben nooit te beroerd om mee te helpen/ vragen te beantwoorden
RSN: Iron Lombro
Ik heb nightmare zone een beetje ontdekt. Staat lekker aan tijdens het werk, kan mooi AFK. Ik was bezig met een quest maar die eind boss is best pittig. Hij heeft 2 fases waarvan er 1 is met bliksem waar je niet door geraakt dient te worden anders gaat er 40 HP af..
Toch maar ff att en def naar minimaal 80. Zit nu beide op 75.
Sins of the FatherAgent47 schreef op woensdag 15 september 2021 @ 23:08:
Ik heb nightmare zone een beetje ontdekt. Staat lekker aan tijdens het werk, kan mooi AFK. Ik was bezig met een quest maar die eind boss is best pittig. Hij heeft 2 fases waarvan er 1 is met bliksem waar je niet door geraakt dient te worden anders gaat er 40 HP af..
Ja, die is lastig.
Dat wapen is echt waardeloos en je gaat heel snel door je eten heen.
Als je 't kunt betalen moet je combofood en brew+restores meenemen.
Ook van tevoren een super combat drinken.
Maar het beste is om te oefenen, zorgen dat je probeert minimale damage te ontvangen.
Persoonlijk nam ik een one-click-teleport mee, om te kunnen oefenen zonder dood te gaan.
Mja, leuk is anders.
Dat wapen gaat nergens over. Ik vond het juist ook uitdagend omdat er juist geen safespot was. Ik dacht met att,str en def lvl 75 het wel aan te kunnen maar na 8x weg teleporteren was ik het zatAccretion schreef op donderdag 16 september 2021 @ 09:11:
[...]
Sins of the Father
Ja, die is lastig.
Dat wapen is echt waardeloos en je gaat heel snel door je eten heen.
Als je 't kunt betalen moet je combofood en brew+restores meenemen.
Ook van tevoren een super combat drinken.
Maar het beste is om te oefenen, zorgen dat je probeert minimale damage te ontvangen.
Persoonlijk nam ik een one-click-teleport mee, om te kunnen oefenen zonder dood te gaan.
Mja, leuk is anders.
Tja, fire cape is ook zoiets, duurt elke keer een half uur of meer om tot Jad te komen, en als je dan de verkeerde prayer gebruikt ben je instant doodAgent47 schreef op donderdag 16 september 2021 @ 10:21:
[...]
Dat wapen gaat nergens over. Ik vond het juist ook uitdagend omdat er juist geen safespot was. Ik dacht met att,str en def lvl 75 het wel aan te kunnen maar na 8x weg teleporteren was ik het zat
Maar idd, het helpt om je skills te trainen en de juiste Gear te verkrijgen, daarna is het een kwestie van oefenen en een beetje geluk.
Sinds een paar dagen geleden ook weer begonnen, nu wijn aan het maken om 94-99 cooking te doen maar dat duurt toch wel een poosje. Doe zo'n 1.5k wijn per uur als ik mijn xp/hr moet geloven en ik heb nog ~27k te gaan 
Is natuurlijk niks tegenover andere skills die veel langer duren, maar het is niet echt afk te doen, dan ben ik liever woodcutting aan het trainen wat op een ander beeldscherm kan terwijl ik zelf iets anders doe
Is natuurlijk niks tegenover andere skills die veel langer duren, maar het is niet echt afk te doen, dan ben ik liever woodcutting aan het trainen wat op een ander beeldscherm kan terwijl ik zelf iets anders doe
[ Voor 33% gewijzigd door Oon op 16-09-2021 13:08 ]
Ik doe dat met karambwanOon schreef op donderdag 16 september 2021 @ 13:07:
Sinds een paar dagen geleden ook weer begonnen, nu wijn aan het maken om 94-99 cooking te doen maar dat duurt toch wel een poosje. Doe zo'n 1.5k wijn per uur als ik mijn xp/hr moet geloven en ik heb nog ~27k te gaan
Nightmare zone is also AFK
Er zijn inderdaad andere opties die sneller zijn, maar ik heb een keer voor een mooie prijs 100k jugs en grapes gekocht en die moeten toch een keer opAgent47 schreef op donderdag 16 september 2021 @ 13:18:
[...]
Ik doe dat met karambwan
Nightmare zone is also AFK
Ah nice, ik heb dat geduld niet om lang te wachten tot het eindelijk voor prijs X is gekochtOon schreef op donderdag 16 september 2021 @ 13:19:
[...]
Er zijn inderdaad andere opties die sneller zijn, maar ik heb een keer voor een mooie prijs 100k jugs en grapes gekocht en die moeten toch een keer op
Sharks is ook een goede optie, deze zijn dacht ik winstgevend.Oon schreef op donderdag 16 september 2021 @ 13:07:
Zijn er hier mede ironman die een lange dip hebben gehad maar toch teruggekomen zijn?
Momenteel heb ik zulke dip. Na 99 cooking had ik het wel gehad
Geraak er niet terug in. Jammer want dit is wel een zeer leuke game imo.
Hier ook een ironman, maar nog niet echt een lange dip gehad. OSRS is voor mij ook een perfecte tweede-scherm activiteit naast netflix/youtube etc, helemaal omdat er altijd wel iets semi-actiefs in het spel te doen is. Dus ik wissel iets als slayer/bossing best wel veel af met bijv. youtube/skilling.HeRSteiN schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 16:42:
Zijn er hier mede ironman die een lange dip hebben gehad maar toch teruggekomen zijn?
Wat langere doelen stellen helpt ook wel, Quest Cape of de Diary Cape zijn best wel goede doelen, of als je meer PvM gefocused dan zijn de nieuwe combat achievements ook wel goede richtlijnen.
Afhankelijk van waar ik zin in heb, doe ik momenteel Shamans voor de DWH (met een vrij recent gehaalde blowpipe), of wat farming/runecrafting.
Ultimate ironman hier. Maar tegenwoordig drukker met mijn PS5ikbenerniet schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 17:38:
[...]
Hier ook een ironman, maar nog niet echt een lange dip gehad. OSRS is voor mij ook een perfecte tweede-scherm activiteit naast netflix/youtube etc, helemaal omdat er altijd wel iets semi-actiefs in het spel te doen is. Dus ik wissel iets als slayer/bossing best wel veel af met bijv. youtube/skilling.
Wat langere doelen stellen helpt ook wel, Quest Cape of de Diary Cape zijn best wel goede doelen, of als je meer PvM gefocused dan zijn de nieuwe combat achievements ook wel goede richtlijnen.
Afhankelijk van waar ik zin in heb, doe ik momenteel Shamans voor de DWH (met een vrij recent gehaalde blowpipe), of wat farming/runecrafting.
Wat is mining, thieving en agility toch verschrikkelijk om te trainen naast runecrafting.
Dat vooral door de barre xp-rates en niet-AFK dingen.Agent47 schreef op donderdag 30 september 2021 @ 23:13:
Wat is mining, thieving en agility toch verschrikkelijk om te trainen naast runecrafting.
Thieving, wordt rond lvl 85 wel steeds beter qua xp-rates omdat je minder faalt. Levert wel ook wat GP op met thieving outfit.
Mining, MLM (upper level) is prima te doen met Netflix aan. Granite ticking moet ik nog oefenen, maar dat is qua xp-rate weer goed. Op lvl 92 kun je amethyst voor afk+GP, maar wel super lage rates.
Agility, op 92 zou hallowed sepulcher ook 'interessanter' worden (maar totaal niet AFK), maar Netflix+rooftop is oke-ish.
Runecrafting, tja, blood+soul runes voor uren plezier + beetje GP.
Je vergeet slayer, als ik dat 'laid back' doe, krijg ik echt barre xp-rates en kost het vooral geld aan cannonballs.
De skills de je noemt kun je vaak wel voor ~50kxp/hr met profit doen, ook ga je op een keer op 'automatische piloot' en raak je in de 'zone' of merk je het amper door Netflix of ondertussen op Ironman te spelen.
Maar Slayer, daar raak je nog geen 30kxp/hr aan als je niet alles skipt en kost het een vermogen aan cannonballs.
Je rolt zegmaar van een kalphite/dagganoth task (hoge rates, maar wel kort) in een bloodveld/hound/dragon/demon task, welke super traag zijn.
Moet nu slayer naar 69 krijgen voor monkey madness II. Krijg ik 192 black demons , zucht.Accretion schreef op donderdag 30 september 2021 @ 23:44:
[...]
Dat vooral door de barre xp-rates en niet-AFK dingen.
Thieving, wordt rond lvl 85 wel steeds beter qua xp-rates omdat je minder faalt. Levert wel ook wat GP op met thieving outfit.
Mining, MLM (upper level) is prima te doen met Netflix aan. Granite ticking moet ik nog oefenen, maar dat is qua xp-rate weer goed. Op lvl 92 kun je amethyst voor afk+GP, maar wel super lage rates.
Agility, op 92 zou hallowed sepulcher ook 'interessanter' worden (maar totaal niet AFK), maar Netflix+rooftop is oke-ish.
Runecrafting, tja, blood+soul runes voor uren plezier + beetje GP.
Je vergeet slayer, als ik dat 'laid back' doe, krijg ik echt barre xp-rates en kost het vooral geld aan cannonballs.
De skills de je noemt kun je vaak wel voor ~50kxp/hr met profit doen, ook ga je op een keer op 'automatische piloot' en raak je in de 'zone' of merk je het amper door Netflix of ondertussen op Ironman te spelen.
Maar Slayer, daar raak je nog geen 30kxp/hr aan als je niet alles skipt en kost het een vermogen aan cannonballs.
Je rolt zegmaar van een kalphite/dagganoth task (hoge rates, maar wel kort) in een bloodveld/hound/dragon/demon task, welke super traag zijn.
Guthans aan en ik de 10min even op en neer lopen?Agent47 schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 08:13:
[...]
Moet nu slayer naar 69 krijgen voor monkey madness II. Krijg ik 192 black demons , zucht.
Moet je niet een multi-combat spot nemen, dan kun je namelijk vanuit lumbridge terug.
Heb nu een andere task. Ondertussen heb ik zojuist Lunar Diplomacy gehaald. Nu even door naar Dream Mentor, even proberenAccretion schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 14:02:
[...]
Guthans aan en ik de 10min even op en neer lopen?
Moet je niet een multi-combat spot nemen, dan kun je namelijk vanuit lumbridge terug.
Let op:
Op GoT spelen we graag spellen volgens de regels, om het leuk te houden ;-)
Houd je dus ook hier op het forum aan de Jagex regels, bots en autotalkers zijn niet de bedoeling!
Op GoT spelen we graag spellen volgens de regels, om het leuk te houden ;-)
Houd je dus ook hier op het forum aan de Jagex regels, bots en autotalkers zijn niet de bedoeling!