Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• D4NG3R
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 04:18

D4NG3R

Beep Beep I'm a Geek

Eric_1993 schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 21:36:
Sinds kort begonnen met OSRS. Ik speelde het spel vaak in 2007. Helaas is dat account overgezet naar Runescape3 en moet opnieuw beginnen met OSRS. Geen probleem, is het weer een grote uitdaging :)

Nou heb ik een beetje rondgekeken op het internet, maar heb niet echt een idee. Ik ben momenteel level 3 combat met alle skills level 1.

Met wat zouden jullie beginnen met level 3 combat? ( Dus eerst questen, skillen of geld verdienen )
Ben je member of speel je f2p? :)

[Voor 23% gewijzigd door D4NG3R op 14-10-2019 01:10]

• Dazzler2120
  • Registratie: oktober 2013
  • Laatst online: 14:51
Ligt er helemaal aan waar je plezier uithaalt! Persoonlijk wat ik een goede progressiemanier vind is cows voor een beetje start geld etc. (als je f2p bent)
als je p2p bent, raad ik aan om zo snel mogelijk waterfall quest te doen, voor gemakkelijk redelijke combat stats

PS4 PSN: Dazzler2120

• Eric_1993
  • Registratie: augustus 2015
  • Laatst online: 01-04 17:18
D4NG3R schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 01:09:
[...]

Ben je member of speel je f2p? :)
Ik ben nog f2p. Maar als ik een duidelijke planning heb met wat ik ga doen, word ik member. Dus member dingen kun je mij ook aanraden :+
Ligt er helemaal aan waar je plezier uithaalt! Persoonlijk wat ik een goede progressiemanier vind is cows voor een beetje start geld etc. (als je f2p bent)
als je p2p bent, raad ik aan om zo snel mogelijk waterfall quest te doen, voor gemakkelijk redelijke combat stats
Die Waterfall quest staat inderdaad in de planning. Alsook de quest Holy Grail voor de defence xp ga ik doen.

[Voor 40% gewijzigd door Eric_1993 op 14-10-2019 15:47]

• Gjeest
  • Registratie: februari 2016
  • Laatst online: 21-02 21:55

Met wat zouden jullie beginnen met level 3 combat? ( Dus eerst questen, skillen of geld verdienen )
Wat ik heb gedaan toen ik begon met OSRS was eerst alle f2p quests doen, daarmee heb je een prima doel om naar toe te werken. Terwijl je hier naar toe werkt level je ook aardig wat skills door de quest rewards, ook vond ik het zonde om een account zonder enige skills member te maken, ik denk dat je als je alle f2p quests hebt gedaan er in ieder geval klaar voor bent om member te worden.

Zelf speel ik inmiddels niet meer, ik ben er niet echt rouwig om want deze game kost hoe dan enorm veel tijd. Misschien dat ik over een paar maanden group ironman ga doen. Het lijkt er in ieder geval op dat hier op het forum wel interesse is.

• Inhumanous
  • Registratie: september 2013
  • Laatst online: 01-04 21:55

Questen is wel aan te raden, veel levels op een leuke manier, okal is het wel minder important op een normaal account.

Als ironman questen tot barrow gloves geeft je leuke starter levels en veel unlocks

• Dazzler2120
Pfoe, questen tot Barrows gloves is wel een longterm doel he ;-) Ik ben ondertussen de 1400 total level en ben daar nog niet eens mee begonnen! Wat ik een goede progressie methode vindt op dit moment zijn de achievement diaries van regio's die je nodig hebt. Zo heb ik net Kandarin Hard diary gedaan voor de agility course teleport, ga ik nu aan de slag voor Varrock Medium en Morytania hard etc. om meer geld te verdienen.

• Inhumanous
Dazzler2120 schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 10:48:
Pfoe, questen tot Barrows gloves is wel een longterm doel he ;-) Ik ben ondertussen de 1400 total level en ben daar nog niet eens.
Ligt eraan op mijn UIM heb ik als eerst naar B gloves toegewerkt, dus alle quests en skill reqs halen voordat ik uberhaupt iets anders ging grinden. Veel saaie/moeilijke levels gekregen als quest rewards en ben me daarna pas gaan focussen op andere goals.

• Dazzler2120
Ja dat kan ik me voorstellen, het is wel een gave manier van early game progression hoor! Ik ga na de Varrock en Morytania diary iig ook aan de slag met alle Barrows gloves prerequirements etc.

• D4NG3R

D4NG3R

Beep Beep I'm a Geek

Iets wat ik persoonlijk (als IM) aan kan raden is om vroeg veel Winterthodt te doen, de hoeveelheid schade welke je hier krijgt schaalt op o.a. je HP level, het kost ongeveer 40 uur om 99 FM te halen vanaf 50 (minimum eis om WT te spelen) maar je loopt wel direct vrolijk rond met een skillcape.

* D4NG3R heeft zojuist de 3M FM xp aangetikt.

Buiten dat om zorgen fight arena + waterfall + The Grand Tree + Tree Gnome Village voor 44 attack en 30 strength, een heerlijke start van je account. :)

[Voor 3% gewijzigd door D4NG3R op 15-10-2019 16:23]

• Inhumanous
D4NG3R schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 16:15:
Iets wat ik persoonlijk (als IM) aan kan raden is om vroeg veel Winterthodt te doen, de hoeveelheid schade welke je hier krijgt schaalt op o.a. je HP level, het kost ongeveer 40 uur om 99 FM te halen vanaf 50 (minimum eis om WT te spelen) maar je loopt wel direct vrolijk rond met een skillcape.

* D4NG3R heeft zojuist de 3M FM xp aangetikt.

Buiten dat om zorgen fight arena + waterfall + The Grand Tree + Tree Gnome Village voor 44 attack en 30 strength, een heerlijke start van je account. :)
In game name ? dan geef ik je effe een add ?

edit: maybe een leuk idee als we een redelijke ploeg tweakers hebben die op daily base spelen een cc te maken?

er zijn een aantal Nederlandse cc's maar het niveau is daar dusdanig laag dat ik daar liever niet in rond hang.

[Voor 14% gewijzigd door Inhumanous op 15-10-2019 21:27]

• Furry dude
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 17-10-2019
@Inhumanous In welke zin vind je dat het niveau laag ligt? is dit qua leeftijd of hoe ze reageren?

Ik zit zelf nu al een aantal jaar in een nederlands/belgische clan met super relaxte gasten die overal wel mee willen helpen. Mocht het je wat lijken join dan ff als Guest: ColdFusion
Dan zul je mij ongetwijfeld online vinden, ben er namelijk dagelijks RSN: Furry Death

Ik speel voornamelijk RS3 en heb alles al minimaal 99 samen met heel wat clangenoten doen we voornamelijk hogere bosses en elite dungeons.

• Eric_1993
  • Registratie: augustus 2015
  • Laatst online: 01-04 17:18
De Tree Gnome Village quest wil ik ook graag doen. Maar ik zie staan dat ik een monster van level 112 moet verslaan. Ik ben momenteel level 5 combat. Is dat wel te doen? :+

• Inhumanous
Furry dude schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 13:07:
@Inhumanous In welke zin vind je dat het niveau laag ligt? is dit qua leeftijd of hoe ze reageren?

Ik zit zelf nu al een aantal jaar in een nederlands/belgische clan met super relaxte gasten die overal wel mee willen helpen. Mocht het je wat lijken join dan ff als Guest: ColdFusion
Dan zul je mij ongetwijfeld online vinden, ben er namelijk dagelijks RSN: Furry Death

Ik speel voornamelijk RS3 en heb alles al minimaal 99 samen met heel wat clangenoten doen we voornamelijk hogere bosses en elite dungeons.
Ik doelde vooral op de Nederlandse OSRS ''clans''.

mijn ervaring met RS3 is wel dat er idd veel meer ''volwassenen'' spelen, helaas nadat ik gemaxed ben op RS3 is mijn intresse van die game totaal weg.

• D4NG3R

D4NG3R

Beep Beep I'm a Geek

Eric_1993 schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 17:21:
De Tree Gnome Village quest wil ik ook graag doen. Maar ik zie staan dat ik een monster van level 112 moet verslaan. Ik ben momenteel level 5 combat. Is dat wel te doen? :+
Zowel Tree Gnome Village als The Grand Tree hebben een boss welke is te safespotten. ;)

https://oldschool.runescape.wiki/w/Tree_Gnome_Village
https://oldschool.runescape.wiki/w/The_Grand_Tree

Voor beide zou ik gewoon lekker Fire Strikes met wat basis mage gear pakken.

Edit: Fight arena (Nog zo'n early quest voor een stapel attack XP) is ook volledig te safespotten.

[Voor 8% gewijzigd door D4NG3R op 16-10-2019 20:35]

• Dazzler2120
Ben nu een tijdje bezig met Farming, skill waar ik het meeste tegenop zag (de guides staan zó boordevol informatie dat het overzicht moelilijk te vinden was). Maar als je eenmaal bezig bent is het best een 'gemakkelijke' skill om te levelen! Had sws wat cash te burnen, dus ook Willow en nu een paar Yew trees gedaan, maar vooral Herb & Allotment runs levert goede profit! Nu 69 farming, dat betekent dat ik flink wat diaries kan unlocken op die manier!
Na de toetsen maar eens werken naar Ardougne cloak & explorer ring voor makkelijkere teleports

• erwin26
  • Registratie: januari 2015
  • Laatst online: 01-04 19:15
Nederlandse clan (maxed in citedal) is opzoek naar nieuwe leden voor RS3. Iedereen is welkom zolang je NL/BE bent. PM me als je wilt joinen. Focus ligt vooral op gezelligheid, gezellig praten met elkaar en soms bossen als je wilt.

• Lamgardian
  • Registratie: december 2019
  • Laatst online: 09-12-2019

Lamgardian

Weet niet wat die doet.

Ik ben nog steeds aan het wachten op de GIM release.
Vind het jammer dat er niet een streef datum is vermeld, ik zie wel steeds de bounty hunter polls voorbij komen. Ik denk dat met group iron man oldschool runescape weer een mooie playerbase terug krijgt.
Los van dat ben ik ook super benieuwd naar hoe dat gaat met item sharing etc.. we zullen het wel zien :D

• NLLuuk
  • Registratie: augustus 2014
  • Laatst online: 27-03 23:13
Lamgardian schreef op woensdag 4 december 2019 @ 16:16:
Ik ben nog steeds aan het wachten op de GIM release.
Vind het jammer dat er niet een streef datum is vermeld, ik zie wel steeds de bounty hunter polls voorbij komen. Ik denk dat met group iron man oldschool runescape weer een mooie playerbase terug krijgt.
Los van dat ben ik ook super benieuwd naar hoe dat gaat met item sharing etc.. we zullen het wel zien :D
Oei ik had hetzelfde, maar dan kun je nog heel lang wachten ben ik bang. Zag van de week dat dit gepost werd: "Group Ironman is expected late 2020. We'll have to continue with the usual weekly updates between now and then I'm afraid!" - https://twitter.com/oldschoolrs/status/1200009435470614530

Toch ga ik het na m'n tentamens weer eens oppakken en ouderwets raiden

• Lamgardian

Lamgardian

Weet niet wat die doet.

NLLuuk schreef op woensdag 4 december 2019 @ 19:30:
[...]

Oei ik had hetzelfde, maar dan kun je nog heel lang wachten ben ik bang. Zag van de week dat dit gepost werd: "Group Ironman is expected late 2020. We'll have to continue with the usual weekly updates between now and then I'm afraid!" - https://twitter.com/oldschoolrs/status/1200009435470614530

Toch ga ik het na m'n tentamens weer eens oppakken en ouderwets raiden
Dit is niet leuk wakker worden op tweakers deze mooie ochtend ;(
Snap niet dat dit al zo 2/3 jaar duurt en het nog steeds niet uitgebracht is. We begrijpen ook wel dat het enigszins lastig is vooral met coding lijkt mij etc, maar dat staat los van het feit dat ze toch andere dingen prioriteren boven het geen wat de community grotendeels wilt :?

• D4NG3R

D4NG3R

Beep Beep I'm a Geek

Lamgardian schreef op donderdag 5 december 2019 @ 08:34:
maar dat staat los van het feit dat ze toch andere dingen prioriteren boven het geen wat de community grotendeels wilt :?
De community wil zo veel, ik denk echter dat je overschat hoe graag men GIM wil boven andere content.

• Lamgardian

Lamgardian

Weet niet wat die doet.

D4NG3R schreef op donderdag 5 december 2019 @ 09:26:
[...]

Ik denk echter dat je overschat hoe graag men GIM wil boven andere content.
Zou heel goed kunnen, echter was dit ook een beetje gebaseerd op community friends en mensen in directe omgeving die hier ook op wachten :X
We zullen het wel zien..

• NLLuuk
D4NG3R schreef op donderdag 5 december 2019 @ 09:26:
[...]

De community wil zo veel, ik denk echter dat je overschat hoe graag men GIM wil boven andere content.
Ik denk inderdaad dat het wat overschat wordt, want eigenlijk zal Group Ironman voornamelijk de hardcore grinders aanspreken.

Desalniettemin is de playerbase de laatste tijd wel weer flink aan t dalen. Op dit moment zitten we weer op een playerbase even groot als voordat OSRS Mobile werd gereleased. Met Twisted League is het wat omhoog gegaan, maar nu gaat t ook al weer snel naar beneden.. Zonde om te zien

http://www.misplaceditems...avg&interval=week&total=1

• Roflzor
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 10:10
Voor de liefhebbers:
Er is momenteel een Twitch/Amazon prime actie voor 14 dagen gratis membership:

https://oldschool.runescape.com/twitch-prime-welcome

• marvinvanloenen
  • Registratie: april 2012
  • Laatst online: 15:14
Roflzor schreef op donderdag 5 december 2019 @ 16:17:
Voor de liefhebbers:
Er is momenteel een Twitch/Amazon prime actie voor 14 dagen gratis membership:

https://oldschool.runescape.com/twitch-prime-welcome
Dit is er wel vaker, alleen moet je wel een Twitch prime account maken inclusief het achterlaten van de creditcard gegevens. Bij het zien daarvan ben ik maar afgehaakt.

• Roflzor
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 10:10
Via amazon.de hoef je geen credit card gegevens achter te laten, ook niet voor de eerste gratis maand. Ten minste dat was zo toen ik registreerde.. ik heb geen credit card en heb wel prime.

• Lamgardian

Lamgardian

Weet niet wat die doet.

Roflzor schreef op donderdag 5 december 2019 @ 16:22:
Via amazon.de hoef je geen credit card gegevens achter te laten, ook niet voor de eerste gratis maand. Ten minste dat was zo toen ik registreerde.. ik heb geen credit card en heb wel prime.
Hoe werkt dit dan precies?

• D4NG3R

D4NG3R

Beep Beep I'm a Geek

marvinvanloenen schreef op donderdag 5 december 2019 @ 16:20:
[...]

Dit is er wel vaker, alleen moet je wel een Twitch prime account maken inclusief het achterlaten van de creditcard gegevens. Bij het zien daarvan ben ik maar afgehaakt.
Roflzor schreef op donderdag 5 december 2019 @ 16:22:
Je moet betaalgegevens achterlaten, dat hoeft niet per-se creditcard te zijn (debitcard werkt ook prima), je kan tijdens het activeren van de 30 dagen gratis prime aangeven dat je 3 dagen voor het einde een mailtje wil ontvangen zodat er na de 30 dagen geen geld kwijt bent.

• AL_IMY
  • Laatst online: 10-02 16:41
Aangezien GIM voorlopig nog niet uitkomt, ga ik maar eens weer back in the mood komen d.m.v. een HIM accountje. Iemand die toevallig ook opnieuw mee wilt doen. :+
Kan ook wel een progress log bijhouden voor mensen die dat leuk vinden om te zien!

Hybride Marokkaan

• Gjeest
AL_IMY schreef op zondag 8 december 2019 @ 10:38:
Aangezien GIM voorlopig nog niet uitkomt, ga ik maar eens weer back in the mood komen d.m.v. een HIM accountje. Iemand die toevallig ook opnieuw mee wilt doen. :+
Kan ook wel een progress log bijhouden voor mensen die dat leuk vinden om te zien!
Ondanks dat ik niet echt meer actief speel is het Ironman concept toch iets wat mij aanspreekt. Ik heb onlangs een HCIM aangemaakt dus je kan mij zeker toevoegen, ik speel wel heel erg casual, soms een week of twee niet. In dit tempo ben ik over 100 jaar maxed :p. Mijn main account is Croq en mijn HCIM Gjeest.

Ik heb wel mijn twijfels over of het een HCIM moet blijven, dood ga ik toch wel eens. Het nadeel is dat hoe langer dat duurt, hoe pijnlijker het is. Dan zou ik bijna net zo goed nu alvast kunnen stoppen met HC zodat ik zonder zorgen verder kan spelen als gewone IM

• AL_IMY
  • Laatst online: 10-02 16:41
Gjeest schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 11:52:
[...]

Ondanks dat ik niet echt meer actief speel is het Ironman concept toch iets wat mij aanspreekt. Ik heb onlangs een HCIM aangemaakt dus je kan mij zeker toevoegen, ik speel wel heel erg casual, soms een week of twee niet. In dit tempo ben ik over 100 jaar maxed :p. Mijn main account is Croq en mijn HCIM Gjeest.

Ik heb wel mijn twijfels over of het een HCIM moet blijven, dood ga ik toch wel eens. Het nadeel is dat hoe langer dat duurt, hoe pijnlijker het is. Dan zou ik bijna net zo goed nu alvast kunnen stoppen met HC zodat ik zonder zorgen verder kan spelen als gewone IM
Het is het juist zeker waard joh! Je moet zoveel opletten en je focus erbij houden je moet meer nadenken over hoe je gaat lopen, over hoe je bepaalde situaties aan gaat pakken. Puur zodat je dat rode helmpie kwijt raakt. })

Hoe ver ben jij met je HCIM? ik heb mijne nog niet gemaakt maar als je niet heel ver bent kunnen we samen met een vriend beginnen! Super leuk allemaal. *;

Hybride Marokkaan

• Gjeest
AL_IMY schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 12:05:
[...]

Het is het juist zeker waard joh! Je moet zoveel opletten en je focus erbij houden je moet meer nadenken over hoe je gaat lopen, over hoe je bepaalde situaties aan gaat pakken. Puur zodat je dat rode helmpie kwijt raakt. })

Hoe ver ben jij met je HCIM? ik heb mijne nog niet gemaakt maar als je niet heel ver bent kunnen we samen met een vriend beginnen! Super leuk allemaal. *;
Omdat ik niet heel regelmatig speel ben ik nog niet heel ver, ik heb een aantal F2P dingen gedaan zoals quests en skills die ik als ik member zou zijn toch niet anders zou trainen. Je kan mijn stats zijn op de highscores. Mijn volgende plan was om Wintertodt tot 99 te doen, een populaire manier om te beginnen met een ironman :)

• Vaniska
  • Registratie: juni 2013
  • Laatst online: 01-04 23:21
Vandaag weer resubbed op me old school main. Tijd om farming weer eens te doen, wel leuk namelijk soms zo een farm run. Ben nu level 74 en heb de pet destijds gekregen rond lvl 55.

Ben benieuwd hoe lang het duurt voor 99 farming

“Never underestimate the determination of a kid who is time-rich and cash-poor.”

• erwin26
Iemand die War Retreat al uit heeft geprobeerd in RS 3?

Persoonlijk vind ik het wel een leuke update die ook gelijk geld voor iedereen en niet voor endgame users. Ja F2P mensen kunnen het ook gebruiken. Ik vind de crystal het fijnst. Nu hoef je geen dummy meer te hebben om 100% adreline te krijgen en scheelt weer moeite/kosten. Zelf heb ik nog geen portals aangezet, maar ga ik binnenkort wel doen. Helaas had ik meteen al de rewards al de nieuwe shop (auras had ik al) dus voor mij niks "nieuws" te behalen. Toch wel een leuke toevoeging de shop.

• NLLuuk
Ik ben zelf weer actief bezig met het spelen van OSRS, maar wil graag nog wat meer mensen meeten om mee te bossen, zoals God Wars Dungeon, Corporal Beast of Raids.

Voeg me even toe in game: Cydex TM

Mijn private staat altijd op on, dus je kunt altijd een berichtje sturen.

(Kan hier ook mijn eigen Discord ingooien, maar dat is misschien iets te sellout lol)

• Inhumanous
NLLuuk schreef op maandag 2 maart 2020 @ 18:44:
Ik ben zelf weer actief bezig met het spelen van OSRS, maar wil graag nog wat meer mensen meeten om mee te bossen, zoals God Wars Dungeon, Corporal Beast of Raids.

Voeg me even toe in game: Cydex TM

Mijn private staat altijd op on, dus je kunt altijd een berichtje sturen.

(Kan hier ook mijn eigen Discord ingooien, maar dat is misschien iets te sellout lol)
Ik ben sinds gisteren ook weer begonnen op mijn UIM kreeg me eerste abby demon kill een abby dagger.

Voeg me gerust toe: Naga Jolokia

• NLLuuk
Inhumanous schreef op dinsdag 3 maart 2020 @ 07:06:
[...]

Ik ben sinds gisteren ook weer begonnen op mijn UIM kreeg me eerste abby demon kill een abby dagger.

Voeg me gerust toe: Naga Jolokia
Heel nice wel hoor, ga je de abby dagger als UIM ook gebruiken?

Ik zal je vanmiddag even toevoegen.

• Inhumanous
NLLuuk schreef op dinsdag 3 maart 2020 @ 12:36:
[...]

Heel nice wel hoor, ga je de abby dagger als UIM ook gebruiken?

Ik zal je vanmiddag even toevoegen.
Voor me laatste levels 96-99 str daarna geef ik hem weg

• Oxigeon
  • Registratie: mei 2008

Oxigeon

En zo is dat!

Na een aantal jaar niet meer gespeeld te hebben gisteren nog eens gepoogd om in te loggen om daarna de app op de telefoon te zetten zodat ik nog wat kan spelen als ik niets te doen heb. Om de een of andere reden weergeeft de site in het duits, maar dat kan eraan liggen dat ik aan de grens met Duitsland woont. Nouja, dan de taal maar eventjes omzetten.

Daarna de game gedownload en geprobeerd in te loggen. Mijn account schijnt gebant te zijn voor macroing. Dus contact opgenomen met Jagex met de mededeling dat het 14 dagen kan duren voordat ik antwoord heb. Ze zouden de zaak onderzoeken. Aan de logs van mezelf kon ik zien dat er 18 augustus afgelopen jaar nog ingelogd was op mijn account (ik was het zeker niet).

Ik had er dus een hard hoofd in dat dit nog goed zou komen. En was al bang dat ik een nieuw account kon gaan aanmaken.

Gisteravond rond 23.00 kreeg ik echter een mail van Jagex dat ze eea hebben onderzocht en dat mijn account weer beschikbaar is. Iemand heeft ingelogd op mijn account en een script gebruikt om te levelen. Is niet dat ik een hoog level was ofzo (veel skills level 40.). Maar de hacker heeft geprobeerd mining te levelen want mijn mining level was toen ik gisteren inlogte level 72.

Uiteraard ben ik verder alles van waarde kwijt. Ik had een leuke armor, ik had 22 miljoen vergaard. En de duurdere items die ik had zijn helaas allemaal weg. Ik kan dus weer helemaal opnieuw beginnen met het verzamelen van deze stuff. Hoe ik nu het beste te werk kan gaan om wat geld te vergaren weet ik eigenlijk niet. Hebben jullie hier tips voor?

Ik neem aan dat ik gebruik moet gaan maken van mijn level 72 mining????

In-game name: Oxigeon

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

• erwin26
Oxigeon schreef op vrijdag 6 maart 2020 @ 08:06:
Na een aantal jaar niet meer gespeeld te hebben gisteren nog eens gepoogd om in te loggen om daarna de app op de telefoon te zetten zodat ik nog wat kan spelen als ik niets te doen heb. Om de een of andere reden weergeeft de site in het duits, maar dat kan eraan liggen dat ik aan de grens met Duitsland woont. Nouja, dan de taal maar eventjes omzetten.

Daarna de game gedownload en geprobeerd in te loggen. Mijn account schijnt gebant te zijn voor macroing. Dus contact opgenomen met Jagex met de mededeling dat het 14 dagen kan duren voordat ik antwoord heb. Ze zouden de zaak onderzoeken. Aan de logs van mezelf kon ik zien dat er 18 augustus afgelopen jaar nog ingelogd was op mijn account (ik was het zeker niet).

Ik had er dus een hard hoofd in dat dit nog goed zou komen. En was al bang dat ik een nieuw account kon gaan aanmaken.

Gisteravond rond 23.00 kreeg ik echter een mail van Jagex dat ze eea hebben onderzocht en dat mijn account weer beschikbaar is. Iemand heeft ingelogd op mijn account en een script gebruikt om te levelen. Is niet dat ik een hoog level was ofzo (veel skills level 40.). Maar de hacker heeft geprobeerd mining te levelen want mijn mining level was toen ik gisteren inlogte level 72.

Uiteraard ben ik verder alles van waarde kwijt. Ik had een leuke armor, ik had 22 miljoen vergaard. En de duurdere items die ik had zijn helaas allemaal weg. Ik kan dus weer helemaal opnieuw beginnen met het verzamelen van deze stuff. Hoe ik nu het beste te werk kan gaan om wat geld te vergaren weet ik eigenlijk niet. Hebben jullie hier tips voor?

Ik neem aan dat ik gebruik moet gaan maken van mijn level 72 mining????

In-game name: Oxigeon
Heb je nog echt geluk gehad dat Jagex het inziet dat jouw account gehackt was en ze jouw account vrij willen geven. Scheelt toch weer wat stats te halen. Je bent misschien alles kwijt, maar wel wat stats waarmee je vast en zeker wel wat moneymaking kan doen.

Welke RS speel je? RS 3 of de Old skool?

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

erwin26 schreef op vrijdag 6 maart 2020 @ 09:30:
[...]

Heb je nog echt geluk gehad dat Jagex het inziet dat jouw account gehackt was en ze jouw account vrij willen geven. Scheelt toch weer wat stats te halen. Je bent misschien alles kwijt, maar wel wat stats waarmee je vast en zeker wel wat moneymaking kan doen.

Welke RS speel je? RS 3 of de Old skool?
Rs3

• erwin26
Zorg dat je een Rune Pickaxe +3 hebt en gaan luminite ore farmen. Naast de minig guild zitten ze en via de dungeonering portaal kun je ze banken.

Voeg mij maar toe: Hc sofa S

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

erwin26 schreef op vrijdag 6 maart 2020 @ 11:19:
[...]

Zorg dat je een Rune Pickaxe +3 hebt en gaan luminite ore farmen. Naast de minig guild zitten ze en via de dungeonering portaal kun je ze banken.

Voeg mij maar toe: Hc sofa S
Ik heb je toegevoegd. Mijn klein beetje eerste geld is alweer verdiend. Ook om weer eventjes in te komen in Runescape.

Heb een 100-tal Vials gekocht op de GE. Deze heb ik gevult met water in Falador. Dus 4x op en neer naar de bank. En weer op de GE gezet. Nu alleen nog eventjes wachten tot ze verkocht zijn en de eerste 10k zijn weer binnen. Maar ga er vanuit dat die ook zo weer weg zijn.

Misschien dat ik dit weekend nog een keertje member aanschaf. Beetje handelen op de GE tzt kan ook weer wat opleveren. En dat is te doen vanuit de mobiele telefoon

• erwin26
Oxigeon schreef op vrijdag 6 maart 2020 @ 15:37:
[...]

Ik heb je toegevoegd. Mijn klein beetje eerste geld is alweer verdiend. Ook om weer eventjes in te komen in Runescape.

Heb een 100-tal Vials gekocht op de GE. Deze heb ik gevult met water in Falador. Dus 4x op en neer naar de bank. En weer op de GE gezet. Nu alleen nog eventjes wachten tot ze verkocht zijn en de eerste 10k zijn weer binnen. Maar ga er vanuit dat die ook zo weer weg zijn.

Misschien dat ik dit weekend nog een keertje member aanschaf. Beetje handelen op de GE tzt kan ook weer wat opleveren. En dat is te doen vanuit de mobiele telefoon
Die zijn zo weg. RS3 is heel veel veranderd dat 10k helemaal niks voorstelt, maar je moet ergens beginnen. Je kan ook dagelijk runes kopen in de shops.Sommige hebben een leuke marge met de winst.

Als je member bent kunt je wel sneller geld verdienen met farming (herbs) en slayer, maar moet je wel gemiddelde stats voor hebben voordat je beetje geld kunt maken. Er zijn nog zat andere manieren voor geld te maken.

en flippen kun je wel snel geld mee verdienen.

• Wat-doe-je
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 31-03 14:38
Met al deze ellende ook maar weer eens OSRS opgepakt. Alweer 1860 total aangetikt met m'n Hardcore Ironman, blijft toch de leukste gamemode.
Pagina: 1 ... 37 38 39 Laatste

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True