Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 08:30

D4NG3R

kiwi

:)

Eric_1993 schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 21:36:
Sinds kort begonnen met OSRS. Ik speelde het spel vaak in 2007. Helaas is dat account overgezet naar Runescape3 en moet opnieuw beginnen met OSRS. Geen probleem, is het weer een grote uitdaging :)

Nou heb ik een beetje rondgekeken op het internet, maar heb niet echt een idee. Ik ben momenteel level 3 combat met alle skills level 1.

Met wat zouden jullie beginnen met level 3 combat? ( Dus eerst questen, skillen of geld verdienen )
Ben je member of speel je f2p? :)

[ Voor 23% gewijzigd door D4NG3R op 14-10-2019 01:10 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-06 14:53

Dazzler2120

FP ProMod
Ligt er helemaal aan waar je plezier uithaalt! Persoonlijk wat ik een goede progressiemanier vind is cows voor een beetje start geld etc. (als je f2p bent)
als je p2p bent, raad ik aan om zo snel mogelijk waterfall quest te doen, voor gemakkelijk redelijke combat stats

PS4 PSN: Dazzler2120

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_1993
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 22-06 12:16
D4NG3R schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 01:09:
[...]

Ben je member of speel je f2p? :)
Ik ben nog f2p. Maar als ik een duidelijke planning heb met wat ik ga doen, word ik member. Dus member dingen kun je mij ook aanraden :+
Ligt er helemaal aan waar je plezier uithaalt! Persoonlijk wat ik een goede progressiemanier vind is cows voor een beetje start geld etc. (als je f2p bent)
als je p2p bent, raad ik aan om zo snel mogelijk waterfall quest te doen, voor gemakkelijk redelijke combat stats
Die Waterfall quest staat inderdaad in de planning. Alsook de quest Holy Grail voor de defence xp ga ik doen.

[ Voor 40% gewijzigd door Eric_1993 op 14-10-2019 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gjeest
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 12-06 11:05

Met wat zouden jullie beginnen met level 3 combat? ( Dus eerst questen, skillen of geld verdienen )
Wat ik heb gedaan toen ik begon met OSRS was eerst alle f2p quests doen, daarmee heb je een prima doel om naar toe te werken. Terwijl je hier naar toe werkt level je ook aardig wat skills door de quest rewards, ook vond ik het zonde om een account zonder enige skills member te maken, ik denk dat je als je alle f2p quests hebt gedaan er in ieder geval klaar voor bent om member te worden.

Zelf speel ik inmiddels niet meer, ik ben er niet echt rouwig om want deze game kost hoe dan enorm veel tijd. Misschien dat ik over een paar maanden group ironman ga doen. Het lijkt er in ieder geval op dat hier op het forum wel interesse is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inhumanous
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 07:22

Questen is wel aan te raden, veel levels op een leuke manier, okal is het wel minder important op een normaal account.

Als ironman questen tot barrow gloves geeft je leuke starter levels en veel unlocks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
Pfoe, questen tot Barrows gloves is wel een longterm doel he ;-) Ik ben ondertussen de 1400 total level en ben daar nog niet eens mee begonnen! Wat ik een goede progressie methode vindt op dit moment zijn de achievement diaries van regio's die je nodig hebt. Zo heb ik net Kandarin Hard diary gedaan voor de agility course teleport, ga ik nu aan de slag voor Varrock Medium en Morytania hard etc. om meer geld te verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inhumanous
Dazzler2120 schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 10:48:
Pfoe, questen tot Barrows gloves is wel een longterm doel he ;-) Ik ben ondertussen de 1400 total level en ben daar nog niet eens.
Ligt eraan op mijn UIM heb ik als eerst naar B gloves toegewerkt, dus alle quests en skill reqs halen voordat ik uberhaupt iets anders ging grinden. Veel saaie/moeilijke levels gekregen als quest rewards en ben me daarna pas gaan focussen op andere goals.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
Ja dat kan ik me voorstellen, het is wel een gave manier van early game progression hoor! Ik ga na de Varrock en Morytania diary iig ook aan de slag met alle Barrows gloves prerequirements etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Iets wat ik persoonlijk (als IM) aan kan raden is om vroeg veel Winterthodt te doen, de hoeveelheid schade welke je hier krijgt schaalt op o.a. je HP level, het kost ongeveer 40 uur om 99 FM te halen vanaf 50 (minimum eis om WT te spelen) maar je loopt wel direct vrolijk rond met een skillcape.

* D4NG3R heeft zojuist de 3M FM xp aangetikt.

Buiten dat om zorgen fight arena + waterfall + The Grand Tree + Tree Gnome Village voor 44 attack en 30 strength, een heerlijke start van je account. :)

[ Voor 3% gewijzigd door D4NG3R op 15-10-2019 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inhumanous
D4NG3R schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 16:15:
Iets wat ik persoonlijk (als IM) aan kan raden is om vroeg veel Winterthodt te doen, de hoeveelheid schade welke je hier krijgt schaalt op o.a. je HP level, het kost ongeveer 40 uur om 99 FM te halen vanaf 50 (minimum eis om WT te spelen) maar je loopt wel direct vrolijk rond met een skillcape.

* D4NG3R heeft zojuist de 3M FM xp aangetikt.

Buiten dat om zorgen fight arena + waterfall + The Grand Tree + Tree Gnome Village voor 44 attack en 30 strength, een heerlijke start van je account. :)
In game name ? dan geef ik je effe een add ?

edit: maybe een leuk idee als we een redelijke ploeg tweakers hebben die op daily base spelen een cc te maken?

er zijn een aantal Nederlandse cc's maar het niveau is daar dusdanig laag dat ik daar liever niet in rond hang.

[ Voor 14% gewijzigd door Inhumanous op 15-10-2019 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furry dude
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 26-07-2022
@Inhumanous In welke zin vind je dat het niveau laag ligt? is dit qua leeftijd of hoe ze reageren?

Ik zit zelf nu al een aantal jaar in een nederlands/belgische clan met super relaxte gasten die overal wel mee willen helpen. Mocht het je wat lijken join dan ff als Guest: ColdFusion
Dan zul je mij ongetwijfeld online vinden, ben er namelijk dagelijks RSN: Furry Death

Ik speel voornamelijk RS3 en heb alles al minimaal 99 samen met heel wat clangenoten doen we voornamelijk hogere bosses en elite dungeons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_1993
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 22-06 12:16
De Tree Gnome Village quest wil ik ook graag doen. Maar ik zie staan dat ik een monster van level 112 moet verslaan. Ik ben momenteel level 5 combat. Is dat wel te doen? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inhumanous
Furry dude schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 13:07:
@Inhumanous In welke zin vind je dat het niveau laag ligt? is dit qua leeftijd of hoe ze reageren?

Ik zit zelf nu al een aantal jaar in een nederlands/belgische clan met super relaxte gasten die overal wel mee willen helpen. Mocht het je wat lijken join dan ff als Guest: ColdFusion
Dan zul je mij ongetwijfeld online vinden, ben er namelijk dagelijks RSN: Furry Death

Ik speel voornamelijk RS3 en heb alles al minimaal 99 samen met heel wat clangenoten doen we voornamelijk hogere bosses en elite dungeons.
Ik doelde vooral op de Nederlandse OSRS ''clans''.

mijn ervaring met RS3 is wel dat er idd veel meer ''volwassenen'' spelen, helaas nadat ik gemaxed ben op RS3 is mijn intresse van die game totaal weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Eric_1993 schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 17:21:
De Tree Gnome Village quest wil ik ook graag doen. Maar ik zie staan dat ik een monster van level 112 moet verslaan. Ik ben momenteel level 5 combat. Is dat wel te doen? :+
Zowel Tree Gnome Village als The Grand Tree hebben een boss welke is te safespotten. ;)

https://oldschool.runescape.wiki/w/Tree_Gnome_Village
https://oldschool.runescape.wiki/w/The_Grand_Tree

Voor beide zou ik gewoon lekker Fire Strikes met wat basis mage gear pakken.

Edit: Fight arena (Nog zo'n early quest voor een stapel attack XP) is ook volledig te safespotten.

[ Voor 8% gewijzigd door D4NG3R op 16-10-2019 20:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
Ben nu een tijdje bezig met Farming, skill waar ik het meeste tegenop zag (de guides staan zó boordevol informatie dat het overzicht moelilijk te vinden was). Maar als je eenmaal bezig bent is het best een 'gemakkelijke' skill om te levelen! Had sws wat cash te burnen, dus ook Willow en nu een paar Yew trees gedaan, maar vooral Herb & Allotment runs levert goede profit! Nu 69 farming, dat betekent dat ik flink wat diaries kan unlocken op die manier!
Na de toetsen maar eens werken naar Ardougne cloak & explorer ring voor makkelijkere teleports

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erwin26
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 29-04 13:15
Nederlandse clan (maxed in citedal) is opzoek naar nieuwe leden voor RS3. Iedereen is welkom zolang je NL/BE bent. PM me als je wilt joinen. Focus ligt vooral op gezelligheid, gezellig praten met elkaar en soms bossen als je wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1300076

Ik ben nog steeds aan het wachten op de GIM release.
Vind het jammer dat er niet een streef datum is vermeld, ik zie wel steeds de bounty hunter polls voorbij komen. Ik denk dat met group iron man oldschool runescape weer een mooie playerbase terug krijgt.
Los van dat ben ik ook super benieuwd naar hoe dat gaat met item sharing etc.. we zullen het wel zien :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CydexTM
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 16-06 12:54
Anoniem: 1300076 schreef op woensdag 4 december 2019 @ 16:16:
Ik ben nog steeds aan het wachten op de GIM release.
Vind het jammer dat er niet een streef datum is vermeld, ik zie wel steeds de bounty hunter polls voorbij komen. Ik denk dat met group iron man oldschool runescape weer een mooie playerbase terug krijgt.
Los van dat ben ik ook super benieuwd naar hoe dat gaat met item sharing etc.. we zullen het wel zien :D
Oei ik had hetzelfde, maar dan kun je nog heel lang wachten ben ik bang. Zag van de week dat dit gepost werd: "Group Ironman is expected late 2020. We'll have to continue with the usual weekly updates between now and then I'm afraid!" - https://twitter.com/oldschoolrs/status/1200009435470614530

Toch ga ik het na m'n tentamens weer eens oppakken en ouderwets raiden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

NLLuuk schreef op woensdag 4 december 2019 @ 19:30:
[...]

Oei ik had hetzelfde, maar dan kun je nog heel lang wachten ben ik bang. Zag van de week dat dit gepost werd: "Group Ironman is expected late 2020. We'll have to continue with the usual weekly updates between now and then I'm afraid!" - https://twitter.com/oldschoolrs/status/1200009435470614530

Toch ga ik het na m'n tentamens weer eens oppakken en ouderwets raiden
Dit is niet leuk wakker worden op tweakers deze mooie ochtend ;(
Snap niet dat dit al zo 2/3 jaar duurt en het nog steeds niet uitgebracht is. We begrijpen ook wel dat het enigszins lastig is vooral met coding lijkt mij etc, maar dat staat los van het feit dat ze toch andere dingen prioriteren boven het geen wat de community grotendeels wilt :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Anoniem: 1300076 schreef op donderdag 5 december 2019 @ 08:34:
maar dat staat los van het feit dat ze toch andere dingen prioriteren boven het geen wat de community grotendeels wilt :?
De community wil zo veel, ik denk echter dat je overschat hoe graag men GIM wil boven andere content.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

D4NG3R schreef op donderdag 5 december 2019 @ 09:26:
[...]

Ik denk echter dat je overschat hoe graag men GIM wil boven andere content.
Zou heel goed kunnen, echter was dit ook een beetje gebaseerd op community friends en mensen in directe omgeving die hier ook op wachten :X
We zullen het wel zien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CydexTM
D4NG3R schreef op donderdag 5 december 2019 @ 09:26:
[...]

De community wil zo veel, ik denk echter dat je overschat hoe graag men GIM wil boven andere content.
Ik denk inderdaad dat het wat overschat wordt, want eigenlijk zal Group Ironman voornamelijk de hardcore grinders aanspreken.

Desalniettemin is de playerbase de laatste tijd wel weer flink aan t dalen. Op dit moment zitten we weer op een playerbase even groot als voordat OSRS Mobile werd gereleased. Met Twisted League is het wat omhoog gegaan, maar nu gaat t ook al weer snel naar beneden.. Zonde om te zien

http://www.misplaceditems...avg&interval=week&total=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roflzor
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23-06 09:14
Voor de liefhebbers:
Er is momenteel een Twitch/Amazon prime actie voor 14 dagen gratis membership:

https://oldschool.runescape.com/twitch-prime-welcome

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meloenen
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08:19
Roflzor schreef op donderdag 5 december 2019 @ 16:17:
Voor de liefhebbers:
Er is momenteel een Twitch/Amazon prime actie voor 14 dagen gratis membership:

https://oldschool.runescape.com/twitch-prime-welcome
Dit is er wel vaker, alleen moet je wel een Twitch prime account maken inclusief het achterlaten van de creditcard gegevens. Bij het zien daarvan ben ik maar afgehaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roflzor
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23-06 09:14
Via amazon.de hoef je geen credit card gegevens achter te laten, ook niet voor de eerste gratis maand. Ten minste dat was zo toen ik registreerde.. ik heb geen credit card en heb wel prime.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Roflzor schreef op donderdag 5 december 2019 @ 16:22:
Via amazon.de hoef je geen credit card gegevens achter te laten, ook niet voor de eerste gratis maand. Ten minste dat was zo toen ik registreerde.. ik heb geen credit card en heb wel prime.
Hoe werkt dit dan precies?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

marvinvanloenen schreef op donderdag 5 december 2019 @ 16:20:
[...]

Dit is er wel vaker, alleen moet je wel een Twitch prime account maken inclusief het achterlaten van de creditcard gegevens. Bij het zien daarvan ben ik maar afgehaakt.
Roflzor schreef op donderdag 5 december 2019 @ 16:22:
Je moet betaalgegevens achterlaten, dat hoeft niet per-se creditcard te zijn (debitcard werkt ook prima), je kan tijdens het activeren van de 30 dagen gratis prime aangeven dat je 3 dagen voor het einde een mailtje wil ontvangen zodat er na de 30 dagen geen geld kwijt bent.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Anoniem: 1302590

Aangezien GIM voorlopig nog niet uitkomt, ga ik maar eens weer back in the mood komen d.m.v. een HIM accountje. Iemand die toevallig ook opnieuw mee wilt doen. :+
Kan ook wel een progress log bijhouden voor mensen die dat leuk vinden om te zien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gjeest
Anoniem: 1302590 schreef op zondag 8 december 2019 @ 10:38:
Aangezien GIM voorlopig nog niet uitkomt, ga ik maar eens weer back in the mood komen d.m.v. een HIM accountje. Iemand die toevallig ook opnieuw mee wilt doen. :+
Kan ook wel een progress log bijhouden voor mensen die dat leuk vinden om te zien!
Ondanks dat ik niet echt meer actief speel is het Ironman concept toch iets wat mij aanspreekt. Ik heb onlangs een HCIM aangemaakt dus je kan mij zeker toevoegen, ik speel wel heel erg casual, soms een week of twee niet. In dit tempo ben ik over 100 jaar maxed :p. Mijn main account is Croq en mijn HCIM Gjeest.

Ik heb wel mijn twijfels over of het een HCIM moet blijven, dood ga ik toch wel eens. Het nadeel is dat hoe langer dat duurt, hoe pijnlijker het is. Dan zou ik bijna net zo goed nu alvast kunnen stoppen met HC zodat ik zonder zorgen verder kan spelen als gewone IM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1302590

Gjeest schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 11:52:
[...]

Ondanks dat ik niet echt meer actief speel is het Ironman concept toch iets wat mij aanspreekt. Ik heb onlangs een HCIM aangemaakt dus je kan mij zeker toevoegen, ik speel wel heel erg casual, soms een week of twee niet. In dit tempo ben ik over 100 jaar maxed :p. Mijn main account is Croq en mijn HCIM Gjeest.

Ik heb wel mijn twijfels over of het een HCIM moet blijven, dood ga ik toch wel eens. Het nadeel is dat hoe langer dat duurt, hoe pijnlijker het is. Dan zou ik bijna net zo goed nu alvast kunnen stoppen met HC zodat ik zonder zorgen verder kan spelen als gewone IM
Het is het juist zeker waard joh! Je moet zoveel opletten en je focus erbij houden je moet meer nadenken over hoe je gaat lopen, over hoe je bepaalde situaties aan gaat pakken. Puur zodat je dat rode helmpie kwijt raakt. })

Hoe ver ben jij met je HCIM? ik heb mijne nog niet gemaakt maar als je niet heel ver bent kunnen we samen met een vriend beginnen! Super leuk allemaal. *;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gjeest
Anoniem: 1302590 schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 12:05:
[...]

Het is het juist zeker waard joh! Je moet zoveel opletten en je focus erbij houden je moet meer nadenken over hoe je gaat lopen, over hoe je bepaalde situaties aan gaat pakken. Puur zodat je dat rode helmpie kwijt raakt. })

Hoe ver ben jij met je HCIM? ik heb mijne nog niet gemaakt maar als je niet heel ver bent kunnen we samen met een vriend beginnen! Super leuk allemaal. *;
Omdat ik niet heel regelmatig speel ben ik nog niet heel ver, ik heb een aantal F2P dingen gedaan zoals quests en skills die ik als ik member zou zijn toch niet anders zou trainen. Je kan mijn stats zijn op de highscores. Mijn volgende plan was om Wintertodt tot 99 te doen, een populaire manier om te beginnen met een ironman :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 525104

Vandaag weer resubbed op me old school main. Tijd om farming weer eens te doen, wel leuk namelijk soms zo een farm run. Ben nu level 74 en heb de pet destijds gekregen rond lvl 55.

Ben benieuwd hoe lang het duurt voor 99 farming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erwin26
Iemand die War Retreat al uit heeft geprobeerd in RS 3?

Persoonlijk vind ik het wel een leuke update die ook gelijk geld voor iedereen en niet voor endgame users. Ja F2P mensen kunnen het ook gebruiken. Ik vind de crystal het fijnst. Nu hoef je geen dummy meer te hebben om 100% adreline te krijgen en scheelt weer moeite/kosten. Zelf heb ik nog geen portals aangezet, maar ga ik binnenkort wel doen. Helaas had ik meteen al de rewards al de nieuwe shop (auras had ik al) dus voor mij niks "nieuws" te behalen. Toch wel een leuke toevoeging de shop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CydexTM
Ik ben zelf weer actief bezig met het spelen van OSRS, maar wil graag nog wat meer mensen meeten om mee te bossen, zoals God Wars Dungeon, Corporal Beast of Raids.

Voeg me even toe in game: Cydex TM

Mijn private staat altijd op on, dus je kunt altijd een berichtje sturen.

(Kan hier ook mijn eigen Discord ingooien, maar dat is misschien iets te sellout lol)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inhumanous
NLLuuk schreef op maandag 2 maart 2020 @ 18:44:
Ik ben zelf weer actief bezig met het spelen van OSRS, maar wil graag nog wat meer mensen meeten om mee te bossen, zoals God Wars Dungeon, Corporal Beast of Raids.

Voeg me even toe in game: Cydex TM

Mijn private staat altijd op on, dus je kunt altijd een berichtje sturen.

(Kan hier ook mijn eigen Discord ingooien, maar dat is misschien iets te sellout lol)
Ik ben sinds gisteren ook weer begonnen op mijn UIM kreeg me eerste abby demon kill een abby dagger.

Voeg me gerust toe: Naga Jolokia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CydexTM
Inhumanous schreef op dinsdag 3 maart 2020 @ 07:06:
[...]

Ik ben sinds gisteren ook weer begonnen op mijn UIM kreeg me eerste abby demon kill een abby dagger.

Voeg me gerust toe: Naga Jolokia
Heel nice wel hoor, ga je de abby dagger als UIM ook gebruiken?

Ik zal je vanmiddag even toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inhumanous
NLLuuk schreef op dinsdag 3 maart 2020 @ 12:36:
[...]

Heel nice wel hoor, ga je de abby dagger als UIM ook gebruiken?

Ik zal je vanmiddag even toevoegen.
Voor me laatste levels 96-99 str daarna geef ik hem weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07:20

Oxigeon

En zo is dat!

Na een aantal jaar niet meer gespeeld te hebben gisteren nog eens gepoogd om in te loggen om daarna de app op de telefoon te zetten zodat ik nog wat kan spelen als ik niets te doen heb. Om de een of andere reden weergeeft de site in het duits, maar dat kan eraan liggen dat ik aan de grens met Duitsland woont. Nouja, dan de taal maar eventjes omzetten.

Daarna de game gedownload en geprobeerd in te loggen. Mijn account schijnt gebant te zijn voor macroing. Dus contact opgenomen met Jagex met de mededeling dat het 14 dagen kan duren voordat ik antwoord heb. Ze zouden de zaak onderzoeken. Aan de logs van mezelf kon ik zien dat er 18 augustus afgelopen jaar nog ingelogd was op mijn account (ik was het zeker niet).

Ik had er dus een hard hoofd in dat dit nog goed zou komen. En was al bang dat ik een nieuw account kon gaan aanmaken.

Gisteravond rond 23.00 kreeg ik echter een mail van Jagex dat ze eea hebben onderzocht en dat mijn account weer beschikbaar is. Iemand heeft ingelogd op mijn account en een script gebruikt om te levelen. Is niet dat ik een hoog level was ofzo (veel skills level 40.). Maar de hacker heeft geprobeerd mining te levelen want mijn mining level was toen ik gisteren inlogte level 72.

Uiteraard ben ik verder alles van waarde kwijt. Ik had een leuke armor, ik had 22 miljoen vergaard. En de duurdere items die ik had zijn helaas allemaal weg. Ik kan dus weer helemaal opnieuw beginnen met het verzamelen van deze stuff. Hoe ik nu het beste te werk kan gaan om wat geld te vergaren weet ik eigenlijk niet. Hebben jullie hier tips voor?

Ik neem aan dat ik gebruik moet gaan maken van mijn level 72 mining????

In-game name: Oxigeon

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erwin26
Oxigeon schreef op vrijdag 6 maart 2020 @ 08:06:
Na een aantal jaar niet meer gespeeld te hebben gisteren nog eens gepoogd om in te loggen om daarna de app op de telefoon te zetten zodat ik nog wat kan spelen als ik niets te doen heb. Om de een of andere reden weergeeft de site in het duits, maar dat kan eraan liggen dat ik aan de grens met Duitsland woont. Nouja, dan de taal maar eventjes omzetten.

Daarna de game gedownload en geprobeerd in te loggen. Mijn account schijnt gebant te zijn voor macroing. Dus contact opgenomen met Jagex met de mededeling dat het 14 dagen kan duren voordat ik antwoord heb. Ze zouden de zaak onderzoeken. Aan de logs van mezelf kon ik zien dat er 18 augustus afgelopen jaar nog ingelogd was op mijn account (ik was het zeker niet).

Ik had er dus een hard hoofd in dat dit nog goed zou komen. En was al bang dat ik een nieuw account kon gaan aanmaken.

Gisteravond rond 23.00 kreeg ik echter een mail van Jagex dat ze eea hebben onderzocht en dat mijn account weer beschikbaar is. Iemand heeft ingelogd op mijn account en een script gebruikt om te levelen. Is niet dat ik een hoog level was ofzo (veel skills level 40.). Maar de hacker heeft geprobeerd mining te levelen want mijn mining level was toen ik gisteren inlogte level 72.

Uiteraard ben ik verder alles van waarde kwijt. Ik had een leuke armor, ik had 22 miljoen vergaard. En de duurdere items die ik had zijn helaas allemaal weg. Ik kan dus weer helemaal opnieuw beginnen met het verzamelen van deze stuff. Hoe ik nu het beste te werk kan gaan om wat geld te vergaren weet ik eigenlijk niet. Hebben jullie hier tips voor?

Ik neem aan dat ik gebruik moet gaan maken van mijn level 72 mining????

In-game name: Oxigeon
Heb je nog echt geluk gehad dat Jagex het inziet dat jouw account gehackt was en ze jouw account vrij willen geven. Scheelt toch weer wat stats te halen. Je bent misschien alles kwijt, maar wel wat stats waarmee je vast en zeker wel wat moneymaking kan doen.

Welke RS speel je? RS 3 of de Old skool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

erwin26 schreef op vrijdag 6 maart 2020 @ 09:30:
[...]

Heb je nog echt geluk gehad dat Jagex het inziet dat jouw account gehackt was en ze jouw account vrij willen geven. Scheelt toch weer wat stats te halen. Je bent misschien alles kwijt, maar wel wat stats waarmee je vast en zeker wel wat moneymaking kan doen.

Welke RS speel je? RS 3 of de Old skool?
Rs3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erwin26
Zorg dat je een Rune Pickaxe +3 hebt en gaan luminite ore farmen. Naast de minig guild zitten ze en via de dungeonering portaal kun je ze banken.

Voeg mij maar toe: Hc sofa S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

erwin26 schreef op vrijdag 6 maart 2020 @ 11:19:
[...]

Zorg dat je een Rune Pickaxe +3 hebt en gaan luminite ore farmen. Naast de minig guild zitten ze en via de dungeonering portaal kun je ze banken.

Voeg mij maar toe: Hc sofa S
Ik heb je toegevoegd. Mijn klein beetje eerste geld is alweer verdiend. Ook om weer eventjes in te komen in Runescape.

Heb een 100-tal Vials gekocht op de GE. Deze heb ik gevult met water in Falador. Dus 4x op en neer naar de bank. En weer op de GE gezet. Nu alleen nog eventjes wachten tot ze verkocht zijn en de eerste 10k zijn weer binnen. Maar ga er vanuit dat die ook zo weer weg zijn.

Misschien dat ik dit weekend nog een keertje member aanschaf. Beetje handelen op de GE tzt kan ook weer wat opleveren. En dat is te doen vanuit de mobiele telefoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erwin26
Oxigeon schreef op vrijdag 6 maart 2020 @ 15:37:
[...]

Ik heb je toegevoegd. Mijn klein beetje eerste geld is alweer verdiend. Ook om weer eventjes in te komen in Runescape.

Heb een 100-tal Vials gekocht op de GE. Deze heb ik gevult met water in Falador. Dus 4x op en neer naar de bank. En weer op de GE gezet. Nu alleen nog eventjes wachten tot ze verkocht zijn en de eerste 10k zijn weer binnen. Maar ga er vanuit dat die ook zo weer weg zijn.

Misschien dat ik dit weekend nog een keertje member aanschaf. Beetje handelen op de GE tzt kan ook weer wat opleveren. En dat is te doen vanuit de mobiele telefoon
Die zijn zo weg. RS3 is heel veel veranderd dat 10k helemaal niks voorstelt, maar je moet ergens beginnen. Je kan ook dagelijk runes kopen in de shops.Sommige hebben een leuke marge met de winst.

Als je member bent kunt je wel sneller geld verdienen met farming (herbs) en slayer, maar moet je wel gemiddelde stats voor hebben voordat je beetje geld kunt maken. Er zijn nog zat andere manieren voor geld te maken.

en flippen kun je wel snel geld mee verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wat-doe-je
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 15-10-2024
Met al deze ellende ook maar weer eens OSRS opgepakt. Alweer 1860 total aangetikt met m'n Hardcore Ironman, blijft toch de leukste gamemode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winst
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 18-06 21:51
Ben ook weer begonnen met m'n OSRS HC ironman avontuur! M'n IGN is 'keileluk' voor degenen die actief zijn en zin hebben om wat te babbelen af en toe.

Winst = Papie = ZeroT0ne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Accretion
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 23:11
Hoe doen jullie dat als Hardcore Ironman?

Gaan jullie voor stats lvl 99, of voor iets wat nuttig is?
En wordt je dan member of niet?
Je moet eens free2play hardcore Ironman gaan doen, dan is alles nog meer een grind lol. :)

--
Ik ben niet zo van het Ironman gedoe, m'n main met prima LVL's is zonder mijn input op RS3, terwijl ik eigenlijk alleen de oude versie van RuneScape heb gespeeld, voordat het RS3 werd.

Nu is het dus zo dat ik een main account wil gaan maken voore PVE of PVP (weet ik nog niet, lol), met zo'n hoog mogelijke stats in een korte tijd.
Eigenlijk wil ik free2play blijven (dat is dan mijn 'handicap', veel skills zijn makkelijker als member).

De enige reden om member te worden is om de skillcape te kunnen kopen en agility te trainen (omdat die nuttig is voor f2p).

--

Maar terug op ironman, ik snap niet waarom je Ironman zou worden i.p.v. hardcore Ironman. In het ergste geval val je namelijk alsnog terug naar Ironman.

En ten tweede, de enige restricties zijn op handel, dat je niet met spelers mag traden of G.E. gebruiken.
Dat komt er op neer dat je zelf op heel moeilijke manier geld moet gaan verzamelen of alleen de skilling paths neemt die geld opleveren i.p.v kosten (niet powerlevelen, maar alles banken).
Kost allemaal simpelweg gewoon veel meer tijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whatupdoc
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15-04-2022
Dag mensen. Ik zit op het moment vast in Australië en verveel mij helemaal de pleuris. Allemaal goed en wel, ik heb een laptop, en zat er aan te denken om weer eens osrs te spelen. Als kleine jongen veel gedaan maar was nooit een hoog level en heb nooit alle quests kunnen doen etc.
Bestaat er een private server waarin al je stats maxed zijn? Ik wil gewoon 1 keer in mijn leven runescape volledig zien en alles quests doen..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• geenwindows
  • Registratie: November 2015
  • Niet online
whatupdoc schreef op maandag 13 april 2020 @ 14:31:
Dag mensen. Ik zit op het moment vast in Australië en verveel mij helemaal de pleuris. Allemaal goed en wel, ik heb een laptop, en zat er aan te denken om weer eens osrs te spelen. Als kleine jongen veel gedaan maar was nooit een hoog level en heb nooit alle quests kunnen doen etc.
Bestaat er een private server waarin al je stats maxed zijn? Ik wil gewoon 1 keer in mijn leven runescape volledig zien en alles quests doen..
officiële private server van RS bestaan niet.
wel is er Moparscape, dit is een RS clone, er is hier geen enkele connectie met Jagex, heb zelfs mijn twijfels of zij dit goedkeuren...
anyway, elke private server van Moparscape is anders, bij de een werkt X wel, bij de ander is dit stuk.
rond 2010 zelfs eens zitten spelen ermee, Legaal cheaten! :+
trouwens, gebruik niet je echte RS account ;)

Fan van: Unraid, ProxMox, Pi-hole, PlexMediaServer, OPNsense. Meer een gluurder dan een reaguurder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Accretion
Wat kun je cheaten naast bots zegmaar?

Na de anti-bot update is de prijs van 'jug of water' gigantisch gestegen, lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geenwindows
  • Registratie: November 2015
  • Niet online
Accretion schreef op maandag 13 april 2020 @ 18:29:
[...]

Wat kun je cheaten naast bots zegmaar?

Na de anti-bot update is de prijs van 'jug of water' gigantisch gestegen, lol.
door muren lopen, snel lvl up etc, maar dit was allemaal 2010. check ff Google ;)
en zoals ik al zij, heb mijn twijfels op de legaliteit ervan, ga er hier dan ook niet verder op in ;)

Fan van: Unraid, ProxMox, Pi-hole, PlexMediaServer, OPNsense. Meer een gluurder dan een reaguurder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Accretion
Ahoke tof, was meer uit technisch oogpunt (ik heb ook wel eens een game geprogrammeerd en bij RS is vrijwel alles serversided en dus niet echt te hacken).

Maar idd, zeker niet de bedoeling om hier verder over in te gaan lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CydexTM
Ik ben de laatste tijd ontzettend veel aan het raiden in de Chambers of Xeric, helaas in mijn naam nog niet heel veel geluk. 5 van de laatste 6 purples waren een Arcane Prayer Scroll en de andere was een Ancestral Hat. Als iemand een beetje ervaring heeft en graag een keer mee wil, we kunnen vaak wel iemand gebruiken. Voeg me maar toe in game: Cydex TM. Gaat mij vooral om het plezier en niet altijd max efficiency :)

P.S. Geen idee of het de bedoeling is hier, maar ik stream ook gemiddeld 4 avonden per week OSRS op Twitch, dus kom gezellig een keer langs zou ik zeggen :) https://www.twitch.tv/cydextm

Als je wilt weten wat je een beetje kunt verwachten: YouTube: RANGER BOOTS & B2B Purples - CydexTM Stream Hoogtepuntjes #3 - OSRS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizai
  • Registratie: December 2013
  • Niet online
he, een Runescape topic.

Ik speel al sinds 2005 Runescape, maar sinds 2 jaar speel ik vooral OSRS.
Eerder speelde ik vooral voor de fun, maar met het huidige account flinke stappen gemaakt afgelopen tijd.
Username: Wizai1

Skills probeer ik zoveel mogelijk rond de 70 te halen, ben daarnaast veel aan het questen.
Net begonnen aan Black Chinchompa's hunten, had niet verwacht dat er zoveel PKers zijn :|

[ Voor 15% gewijzigd door wizai op 17-05-2020 11:15 ]

Anjunabeats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Accretion
wizai schreef op zondag 17 mei 2020 @ 11:12:
he, een Runescape topic.

skills probeer ik zoveel mogelijk rond de 70 te halen, ben daarnaast veel aan het questen.
Net begonnen aan Black Chinchompa's hunten, had niet verwacht dat er zoveel PKers zijn :|
Geen idee, momenteel speel ik enkel F2P.
Daarnaast doe ik ook niet de combat skills, dus ben combat lvl 3 met 99 cooking (:

De wilderness is niet echt een handige plek voor dit account, gezien m'n combat lvl :p

Ik overweeg wel om 'm te builden als F2P 1-def pvp.
Mja, F2P PvP is maar raar eigenlijk? Geen teleblock, matige max-hit en geen special attacks. Wordt het een wedstrijdje over wie het meeste eten bij heeft, en als het op is, teleporteren...

De enige members skill die nut heeft in F2P is agility, maar ik dan stap ik eigenlijk van m'n principe af, maar het zou heel chill zijn voor runecrafting...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inhumanous
wizai schreef op zondag 17 mei 2020 @ 11:12:
he, een Runescape topic.

Eerder speelde ik vooral voor de fun, maar met het huidige account flinke stappen gemaakt afgelopen tijd.

Skills probeer ik zoveel mogelijk rond de 70 te halen, ben daarnaast veel aan het questen.
Voeg me gerust toe als je is wil kletsen of wat tips wil

Rs naam: Naga Jolokia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizai
  • Niet online
Inhumanous schreef op zondag 17 mei 2020 @ 20:21:
[...]

Voeg me gerust toe als je is wil kletsen of wat tips wil

Rs naam: Naga Jolokia
tips en tricks kan ik prima vinden op https://oldschool.runescape.wiki/
Alles even checken, doorlezen bij quests en geen spullen meer vergeten :P

toegevoegd!

Anjunabeats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark de man
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21-06 21:17

mark de man

Wij zullen doorgaan...

Leuk om te zien dat Runescape nog steeds bestaat en dat er ook een old school versie is. Deze erg vaak gespeeld, maar alleen jammer om te zien dat de account bij RS3 nog wel hetzelfde is, maar dit helaas niet mogelijk is voor de old school versie. Dan maar als een noob rondjes lopen voor de lol ;) Weet iemand trouwens of het mogelijk is om de lettergrootte aan te passen? Vroeger op een 17'' crt met 1024x768 was dit nog wel leesbaar (ik zat toen ook flink dichter op het scherm, omdat het een klein bureau was) maar met de hogere dpi van de huidige schermen is dit nagenoeg onleesbaar op normale afstand. Ik heb text scaling uitstaan en ik zie ook niet veel opties binnen de menu's om dit aan te passen.

Join het DPC Whatpulse team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Accretion
mark de man schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 16:09:
Leuk om te zien dat Runescape nog steeds bestaat en dat er ook een old school versie is. Deze erg vaak gespeeld, maar alleen jammer om te zien dat de account bij RS3 nog wel hetzelfde is, maar dit helaas niet mogelijk is voor de old school versie.
Tja, ik baalde er aanvankelijk ook van dat m'n account naar RS3 is getransferred. Na die Evolution of Combat update heb ik eigenlijk niet meer gespeeld.

Achja, de eerste 50-70 LVL's van een skills gaan snel, als je een effectieve trainingsmethode kiest.

En het is oprecht best leuk om de quests overnieuw te doen, beetje nostalgie.

--

Stretched mode werkt niet goed genoeg?

- Designate 1 monitor to RS (I use my 1080p)
- Right click desktop, click display settings
- Select display you wish to manipulate.
-There is a slider to adjust the size of windows + apps.
- Place at 125% or 150%. This will keep your game resolution intact, while making your UI scale bigger. (inventory, chat box, everything)

Ook zijn er alternatieve clients zoals RSBuddy, die vziw ook text scaling implementeren of add-ons voor hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark de man
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21-06 21:17

mark de man

Wij zullen doorgaan...

Accretion schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 09:10:
[...]

Stretched mode werkt niet goed genoeg?
Perfect, dat was precies wat ik zocht. _/-\o_ . Ik moest even opzoeken hoe dat precies werkte, maar ik heb even RuneLite geinstalleerd en hier kun je idd in kleine stapjes de grootte van de tekst aanpassen, zonder dat meteen de details in het speelveld ook minder worden.

Join het DPC Whatpulse team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizai
  • Niet online
Van de week een flink aantal quests gedaan, 187 questpoints nu.
Toxic blowpipe gekocht, slayer aan het trainen.
Bezig met Agility trainen naar 62, om de 2e shortcut van Mount Karuulm te nemen.
Ondertussen ook ingelezen over de Fire Cape en 2 keer tot wave 40 gekomen... Is toch lastiger dan gedacht :+

zijn er zo weinig runescape spelers op GoT?

[ Voor 19% gewijzigd door wizai op 01-06-2020 11:02 ]

Anjunabeats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

wizai schreef op maandag 1 juni 2020 @ 10:54:
Van de week een flink aantal quests gedaan, 187 questpoints nu.
Toxic blowpipe gekocht, slayer aan het trainen.
Bezig met Agility trainen naar 62, om de 2e shortcut van Mount Karuulm te nemen.
Ondertussen ook ingelezen over de Fire Cape en 2 keer tot wave 40 gekomen... Is toch lastiger dan gedacht :+

zijn er zo weinig runescape spelers op GoT?
Blowpipe voor slayer is duur. Als je je slayer snel wilt trainen kun je dat geld waarschijnlijk beter gebruiken voor een cannon en als je wat hoger bent voor bursten van nechryaels en dust devils (hoewel die allebei op de lange duur iets aan geld verdienen). Voor de fire cape heb ik deze guide gebruikt. Als je het een beetje door hebt (en de wiki er bijhoud voor de precieze monsters in een wave) is het best makkelijk om naar Jad te komen.

Ben zelf actief bezig met slayer, met mijn huidige nechryael task zou ik 91 moeten worden, en farming op de achtergrond (over 2 week waarschijnlijk 99)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizai
  • Niet online
Gropah schreef op maandag 1 juni 2020 @ 11:16:
[...]

Blowpipe voor slayer is duur.
Daar gebruik ik hem niet voor, wellicht had ik de zin anders moeten formuleren :P
Voor de fire cape heb ik deze guide gebruikt. Als je het een beetje door hebt (en de wiki er bijhoud voor de precieze monsters in een wave) is het best makkelijk om naar Jad te komen.
Die had ik nog niet gezien, thanks.
Het is best lastig om alle waves achter elkaar te doen zonder dat alle pots en food op zijn, zo te zien moet ik veel meer safespots gebruiken. Je moet immers nog voldoende prayer hebben voor Jad.
Volgend weekend nog een poging wagen.

Anjunabeats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

wizai schreef op maandag 1 juni 2020 @ 11:32:
[...]

Het is best lastig om alle waves achter elkaar te doen zonder dat alle pots en food op zijn, zo te zien moet ik veel meer safespots gebruiken. Je moet immers nog voldoende prayer hebben voor Jad.
Het hangt er erg vanaf wat je doel is van fire caves. Is het puur de fire cape? Ga lekker safespotten, doe er wat langer over, maar dan haal je hem redelijk makkelijk zelfs met lagere stats. Is het voor slayer oid of ben je aan het pet farmen dan wil je wat sneller dus gebruik je wellicht wat minder safespots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kalekat
  • Laatst online: 20-05 14:11
Hoi allemaal!

Na een verhitte discussie met mijn oude clan leader en mede oprichter heb ik besloten om die clan te verlaten en een andere te gaan zoeken.

Ik kwam ooit eens dit topic tegen en dacht laat ik me daar eens melden.

Graag zou ik lid willen worden van de GoT clan op RS.

Ingame naam: kalekat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kalekat
wizai schreef op maandag 1 juni 2020 @ 11:32:
[...]

Daar gebruik ik hem niet voor, wellicht had ik de zin anders moeten formuleren :P

[...]

Fire cape is best makkelijk. Als je binnenkomt even helemaal naar de andere kant lopen. Daar kan je op een mooie plek alle mobs Safespotten met ranged of mage.

Daarna rest alleen het gevecht met Jad nog en moet je ff letten op wat hij met zijn poten doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizai
  • Niet online
kalekat schreef op zaterdag 1 augustus 2020 @ 19:47:
[...]

Fire cape is best makkelijk. Als je binnenkomt even helemaal naar de andere kant lopen. Daar kan je op een mooie plek alle mobs Safespotten met ranged of mage.

Daarna rest alleen het gevecht met Jad nog en moet je ff letten op wat hij met zijn poten doet.
Voeg me toe: wizai1

Ik vind het best tegenvallen, wellicht stond ik gewoon op de verkeerde plek :+
In mijn zomervakantie ga ik nogmaals een serieuze poging wagen, het moet te doen zijn.

Gisteren 70 agility gehaald, nu alleen Runecrafting 'even' van 59 naar 70 brengen en dan kan ik aan de Song of the Elves quest beginnen *O*
Dat wil ik ook in de zomervakantie kunnen doen (september)

Momenteel dus lekker op repeat bij ZMI altar

[ Voor 3% gewijzigd door wizai op 01-08-2020 20:03 ]

Anjunabeats

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Meloenen
Is er een GoT clan op OSRS?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

wizai schreef op zaterdag 1 augustus 2020 @ 20:02:
[...]

Voeg me toe: wizai1

Ik vind het best tegenvallen, wellicht stond ik gewoon op de verkeerde plek :+
In mijn zomervakantie ga ik nogmaals een serieuze poging wagen, het moet te doen zijn.

Gisteren 70 agility gehaald, nu alleen Runecrafting 'even' van 59 naar 70 brengen en dan kan ik aan de Song of the Elves quest beginnen *O*
Dat wil ik ook in de zomervakantie kunnen doen (september)

Momenteel dus lekker op repeat bij ZMI altar
Ik heb je skills even opgezocht, maar je wil waarschijnlijk je mage nog wat trainen voor je de boss van SotE wilt gaan doen. Blood spells ga je waarschijnlijk wel nodig hebben. Ik weet niet precies welke stats ik had (en ik ben geen held in combat) maar ik had redelijk wat brews en super restores nodig.

Dit was overigens ook echt een battle waar je in je kop moet houden dat het een battle tussen de boss en jouw inventory is, want je gaat gegarandeerd damage pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kalekat
Die heb ik nog niet kunnen ontdekken. Maar vanwege de startpost dacht ik dat die er wel zou zijn.

Als er RS3 spelers zijn die een clan willen oprichten met mij dan kan dat ook. Mocht er iemand een clan hebben waar ik welkom ben dan hoor ik dat ook graag.

[ Voor 24% gewijzigd door kalekat op 02-08-2020 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizai
  • Niet online
kalekat schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 00:12:
[...]

Die heb ik nog niet kunnen ontdekken. Maar vanwege de startpost dacht ik dat die er wel zou zijn.
We kunnen zelf ook een clan maken :)
Ik speel geen rs3 trouwens, niet mijn ding na de vele grafische wijzigingen.

Anjunabeats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

wizai schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 11:49:
[...]

Hmm, grappig, soms vind ik de HD update wel een update die nog naar OSRS zou mogen komen. Ik ben meer afgeknapt op de evolution of combat en de combat level updates (hoe weinig last ik daar dan ook van had).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Accretion
Gropah schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 13:31:
[...]
Hmm, grappig, soms vind ik de HD update wel een update die nog naar OSRS zou mogen komen. Ik ben meer afgeknapt op de evolution of combat en de combat level updates (hoe weinig last ik daar dan ook van had).
Hmm, ik heb met die HD update wat moeite om alle items te herkennen, maar dat kan ook vooral liggen aan het feit dat ik dat gewoon niet veel gespeeld heb.

Dat evolution of combat, leek mij toen het uit kwam wel cool. Maar eigenlijk ben ik relatief snel daarna gestopt.

En nu is OSRS gewoon nostalgie, de combat gaat juist niet om abilities zoals bij vele andere games.
Aanvankelijk dacht ik dat het gewoon tegenover elkaar staan en slaan is, maar d'r blijkt toch meer 'tactiek' achter te zitten.

Al ben ik zelf momenteel F2P non-combat aan het grinden. En zoek een beetje een goed moment om membership te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meloenen
Accretion schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 16:13:
[...]

Hmm, ik heb met die HD update wat moeite om alle items te herkennen, maar dat kan ook vooral liggen aan het feit dat ik dat gewoon niet veel gespeeld heb.

Dat evolution of combat, leek mij toen het uit kwam wel cool. Maar eigenlijk ben ik relatief snel daarna gestopt.

En nu is OSRS gewoon nostalgie, de combat gaat juist niet om abilities zoals bij vele andere games.
Aanvankelijk dacht ik dat het gewoon tegenover elkaar staan en slaan is, maar d'r blijkt toch meer 'tactiek' achter te zitten.

Al ben ik zelf momenteel F2P non-combat aan het grinden. En zoek een beetje een goed moment om membership te nemen.
OSRS is inderdaad gewoon nostalgie, RS3 wel een tijdje gespeeld maar eoc en vooral alle microtransacties staan me een beetje tegen.
Ik speel nu f2p op een Ironman account maar eigenlijk speel ik nog wat te weinig om member te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inhumanous
wizai schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 11:49:
[...]

Er is al wel eens een GoT Friendschat geweest maar te weinig actieve spelers hier op tweakers.

98% van de tijd zat ik alleen in de cc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizai
  • Niet online
afgelopen weken level 70 gehaald voor herblore, runecrafting, construction en woodcutting.
Nu nog 4 levels smithing en 3 levels farming. (+ 3 levels magic voor 75)

Construction is pijnlijk voor de cash stack :')
Inhumanous schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 14:35:
[...]

98% van de tijd zat ik alleen in de cc
wat verwacht je van een cc, vooral chatten, of ook activiteiten?
Heb zelf nooit echt met vrienden gespeeld, vandaar de vraag :)

[ Voor 52% gewijzigd door wizai op 25-08-2020 22:11 ]

Anjunabeats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Inhumanous
wizai schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 21:21:

[...]

wat verwacht je van een cc, vooral chatten, of ook activiteiten?
Heb zelf nooit echt met vrienden gespeeld, vandaar de vraag :)
Vooral chatten, ik ben een Ultimate Ironman dus de meeste activiteiten breng ik Solo door op de nieuwe group bosses na dan “CoX TOB nightmare”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizai
  • Niet online
Nu aan het einde van Song of the Elves quest, de verhaallijn is erg gaaf :)
Helaas moeite met Essyllt, de een-na-laatste boss. Elke keer dat je dood bent kun je de spullen ophalen voor 80K :')
Daarna de boss fight nog, ben daar best benauwd voor :P

Anjunabeats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inhumanous
wizai schreef op woensdag 9 september 2020 @ 19:00:
Nu aan het einde van Song of the Elves quest, de verhaallijn is erg gaaf :)
Helaas moeite met Essyllt, de een-na-laatste boss. Elke keer dat je dood bent kun je de spullen ophalen voor 80K :')
Daarna de boss fight nog, ben daar best benauwd voor :P
Ach die 80K is peanuts toch :p

Ik ben al meer als 5M kwijt bij Hespori omdat ik daar mijn items “store”

• wizai
  • Niet online
Na nog eens 2 pogingen kreeg ik er handigheid in en is Essillt verslagen.
Nu Fragment of Seren nog :'(

edit; het lukt me niet om Fragment of Seren op minder dan 200hp te krijgen zonder dat de inventory leeg is (@Gropah dat dus ... ) :')
Trident of the Seas + blood spells casten, ik heb nu wel goed door hoe het gevecht in elkaar steekt.
Nu nog meer damage toebrengen.
BenvandeKaart schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 10:35:
Ga vandaag weer eens starten met OSRS puur uit nostalgie..
Laatste keer dat ik gespeeld heb is denk ik z'n 10 jaar geleden haha. Wel altijd f2p en heel casual..
Ben weer benieuwd naar de oude quests!

Iemand nog tips met welke activiteiten te starten?
kijk eens op https://oldschool.runescape.wiki/, money maker guide is altijd handig, en quests staan er stap voor stap uitgelegd.

[ Voor 97% gewijzigd door wizai op 11-09-2020 10:47 ]

Anjunabeats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BenvandeKaart
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 17-06 21:16
Laatste keer dat ik gespeeld heb is denk ik z'n 10 jaar geleden haha. Wel altijd f2p en heel casual..

[ Voor 7% gewijzigd door BenvandeKaart op 11-09-2020 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Accretion
BenvandeKaart schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 10:35:

Nieuw account of opnieuw oppakken met oude account?

Alle Quests started in Lumbridge en als je naar varrock wilt gaan, praten met de count in Lumbridge graveyard, die heeft een eenmalige teleport naar barbarian village (2FA aanzetten en je startgeld opeisen in de stronghold of security).

Doe Knights Sword voor begin smithing lvls. Romeo & Juliet + Goblin Diplomacy voor snel 10 QP voor trade restrictions (en zorg voor 100 total lvl en 20u gespeeld).

Magic trainen kan heel AFK door te splashen, heb je wel wat geld voor nodig. Ranged/melee en prayer gaat veel makkelijker als member (Cannon/quest/lit altar) en is amper de moeite waard als je toch membership overweegt.

Zelf vindt ik het leuk om "base lvl" te doen, dan heb ik als goal om eerst alles lvl 20 te halen oid. Of inderdaad als goal om alle quests te doen. En daarnaast helpt het als je een moneymaker of iets hebt om te doen als je veel AFK tijd hebt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• wizai
  • Niet online
Song of the Elves is completed :D
*O*

Anjunabeats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Accretion
Gz

Wat is je volgende goal? Imho wel echt een milestone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizai
  • Niet online
Accretion schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 22:40:
[...]

Gz

Wat is je volgende goal? Imho wel echt een milestone.
Thx. De firecape wil ik nog proberen te halen,, nu ook even aan het kijken naar Zalcano. Schijnt dat het helemaal vol zit met Venezuelanen die de minigame als goldfarm gebruiken...
Daarnaast ook slayer aan het trainen voor monkey madness 2 :)

Anjunabeats

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Inhumanous
Elite void gehaald 😀 en nog 9 levels te gaan voor 1900 total op mijn UIM dan maar is langzaam de laatste 5 quests doen voor de questcape

• BenvandeKaart
Accretion schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 17:09:
[...]

Nieuw account of opnieuw oppakken met oude account?

Alle Quests started in Lumbridge en als je naar varrock wilt gaan, praten met de count in Lumbridge graveyard, die heeft een eenmalige teleport naar barbarian village (2FA aanzetten en je startgeld opeisen in de stronghold of security).

Doe Knights Sword voor begin smithing lvls. Romeo & Juliet + Goblin Diplomacy voor snel 10 QP voor trade restrictions (en zorg voor 100 total lvl en 20u gespeeld).

Magic trainen kan heel AFK door te splashen, heb je wel wat geld voor nodig. Ranged/melee en prayer gaat veel makkelijker als member (Cannon/quest/lit altar) en is amper de moeite waard als je toch membership overweegt.

Zelf vindt ik het leuk om "base lvl" te doen, dan heb ik als goal om eerst alles lvl 20 te halen oid. Of inderdaad als goal om alle quests te doen. En daarnaast helpt het als je een moneymaker of iets hebt om te doen als je veel AFK tijd hebt.
Thanks hier heb ik wat aan! Wat bedoel je met magic splashen?
Ben doorgegaan op een oud account, momenteel lvl 45 en heb inmiddels 36 QP. (total lvl 522)

Misschien dat ik in de toekomst wel member ga als het goed bevalt tenminste..
Doelstelling was zoiezo om eerst ff alles 40 te halen op f2p.
Is het de moeite om Member te worden ? :)

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Magic splashen is dat je melee gear aan doet en bijvoorbeeld bij ratten fire strike gaat doen. Door de melee gear hit je niets, maar je krijgt wel xp voor het casten. Daardoor kun je heel makkelijk uren magic trainen zonder er naar te kijken (hoewel ik het zelf het geld en de tijd niet waard vind).

Als je eenmaal member bent wil je niet echt meer anders. Er zit zoveel meer in. Niet alleen meer skills, maar ook meer manieren om de oude skills te trainen die vaak veel leuker/handiger/efficienter zijn en meer quests met leuke rewards. Je hebt er over om eerst 40 in alles te willen halen, maar het is inprincipe mogelijk om ergens halverwege 30 te worden in att/str/def met een paar quests die members only zijn. Ik kan echt niet meer spelen zonder member te zijn (ookal komt dat voor een groot deel omdat ik f2p al lang heb uitgespeeld). Je moet dus voor jezelf afvragen of de voordelen voor jouw het waard zijn en of je er ok mee bent dat je straks waarschijnlijk niet meer zonder wilt.

• Accretion
BenvandeKaart schreef op woensdag 16 september 2020 @ 11:31:
[...]

Thanks hier heb ik wat aan! Wat bedoel je met magic splashen?
Ben doorgegaan op een oud account, momenteel lvl 45 en heb inmiddels 36 QP. (total lvl 522)

Misschien dat ik in de toekomst wel member ga als het goed bevalt tenminste..
Doelstelling was zoiezo om eerst ff alles 40 te halen op f2p.
Is het de moeite om Member te worden ? :)
De begin lvls van str/atk kunnen in members met de waterfall quest geskipt worden.

Ranged kan met een kanon volledig geskipt worden (kost wel ~1m voor het kanon en dan nog extra voor de cannonballs en moet je de dwarven cannon quest doen).

Prayer, alleen restless ghost heeft nut in f2p, als member kun je botten bij een andere speler z'n huis op een aangestoken altar doen voor 3.5x XP en je hebt sowieso meer soorten botten met hogere xp.

Cooking kan prima in F2P en zelfs heel snel met wijn maken of trout/salmon oppakken bij barbarian village.

Firemaking kan prima, kost wel gp, maar het is tactisch om het omhoog te halen zodat je als member wintertodt kan doen.

Smithing (Knights sword quest) en magic (mithril/adamant platebodies, en deze high-alchen).

--

Ofja, m'n punt is, doe de F2P quests alvast en check welke skills geen waarde hebben om te trainen voordat je member wordt en welke wel.

--

Maar in member heb je veel meer trainingsmethodes die vaak of sneller of goedkoper zijn.

[ Voor 3% gewijzigd door Accretion op 16-09-2020 13:15 ]

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 23-06 20:26

Agent47

I always close my contracts.

Bij OSRS F2P meteen zorgen voor 41 magic. Dat teleporteren scheelt zo ontzettend veel lopen.
Je 10k innen bij stronghold inderdaad. Verder gewoon alle quests doen :)

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

• BenvandeKaart
Oke zo te lezen heeft het behoorlijk veel voordelen om gewoon ff een maandje Member te gaan checken! (waarschijnlijk langer dus :P) Maarja dat maakt de keuze wel weer reuze aan opties natuurlijk..... :X

Prayer vind ik nu al een kut skill dus die laat ik mooi effe staan..
Heb mijn magic al op 38 dus dat teleporten komt goed!
Haal je profit uit dat high alchen??

Ik hoef overigens nog maar 3 f2p quests volgens mij dus wil dragon slayer binnenkort eerst ff halen..

[ Voor 12% gewijzigd door BenvandeKaart op 16-09-2020 13:53 ]

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

BenvandeKaart schreef op woensdag 16 september 2020 @ 13:52:
Oke zo te lezen heeft het behoorlijk veel voordelen om gewoon ff een maandje Member te gaan checken! (waarschijnlijk langer dus :P) Maarja dat maakt de keuze wel weer reuze aan opties natuurlijk..... :X

Ik hoef overigens nog maar 3 f2p quests volgens mij dus wil dragon slayer binnenkort eerst ff halen..
Je kan profit halen uit high alchen, maar vaak is het niet veel. GE-tracker heeft er een pagina voor, maar iets van 200 gp/cast is soort van normaal. De XP/h is wel leuk, maar het word voornamelijk tijdens agility en dergelijke gedaan omdat er een klein beetje downtim/runtime in zit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nat-Water
  • Laatst online: 08:31
BenvandeKaart schreef op woensdag 16 september 2020 @ 13:52:

Op de wiki staan wat items. Verder is prayer in F2p wel irritant, in P2P allemaal wat simpeler.

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!

• BenvandeKaart
Nou ik heb gisteren alle F2P quests afgerond en zo'n beetje alles richting de 40 getrokken. (behalve Prayer, Range en Runecraft.

Ik zat er zelf aan te denken om deze pagina eerst ff te gaan checken zodra ik Member ben:
https://oldschool.runescape.wiki/w/Optimal_quest_guide

Hebben jullie specifieke quests uit dit rijtje die handig zijn voor een beginner of andere tips/dingen die ik meteen even mee moet pakken in het begin?

Thanks alvast!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Ik zelf vind de transportation unlocks een grote aanrader. Je zult erg veel moeten reizen in de game voor wat je ook doet, dus dat sneller maken is niet alleen tijd besparen maar ook leuker omdat je meer van je gewenste content kan doen.

Nu moet ik wel zeggen, fairy rings en ardy tele zijn bijvoorbeeld een must voor mij, maar hot balloons gebruik ik bijvoorbeeld totaal niet. En jewelry teleports zoals glorys en ring of dueling zijn erg goedkoop te kopen. Oh en ik kan je ook wel aanraden om redelijk rap voor de ardounge diary cape te gaan. Geeft een beetje prayer bonus, maar geeft je ook een wearable teleport naar een altar en is semi-dichtbij een bank, dus handig voor slayer tasks of andere combat dingen.

• Kobus Post
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21-04 14:29
Kwam dit topic tegen, dus maar weer eens ingelogd deze week. Wel weer leuk om te doen.

Net ff bank opgeruimd en wat member dingen verkocht, dingetje van 700k. Had ook een weath crown token, member only, dus ook maar op de GE gegooid. zou 1.1M waard zijn. De gek gaf er 8M voor :)

No trees were harmed in the creation of this message, but several thousand electrons were mildly inconvenienced.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BenvandeKaart
Gropah schreef op donderdag 17 september 2020 @ 09:52:
Ik zelf vind de transportation unlocks een grote aanrader. Je zult erg veel moeten reizen in de game voor wat je ook doet, dus dat sneller maken is niet alleen tijd besparen maar ook leuker omdat je meer van je gewenste content kan doen.

Nu moet ik wel zeggen, fairy rings en ardy tele zijn bijvoorbeeld een must voor mij, maar hot balloons gebruik ik bijvoorbeeld totaal niet. En jewelry teleports zoals glorys en ring of dueling zijn erg goedkoop te kopen. Oh en ik kan je ook wel aanraden om redelijk rap voor de ardounge diary cape te gaan. Geeft een beetje prayer bonus, maar geeft je ook een wearable teleport naar een altar en is semi-dichtbij een bank, dus handig voor slayer tasks of andere combat dingen.
Goede tips bedankt! Ben vandaag begonnen als Member en heb inmiddels 3 quests afgerond: Plague city, Dwarfcannon en Druidic Ritual. Ga vandaag proberen Ardougne Diary (easy) te halen zodat ik iig die gratis teleport heb :) en daarna denk ik Lumbridge/Draynor Diary want die Explorer's ring leek me ook wel wat!

[ Voor 3% gewijzigd door BenvandeKaart op 18-09-2020 15:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wizai
  • Niet online
Momenteel bezig met Monkey Madness 2, verdeeld over enkele avonden.
https://oldschool.runescape.wiki/w/Monkey_Madness_II

Nu bezig met de kruk dungeon agility route. Dat lukt mij niet in 1 keer.

edit
Na 4 keer death nu eindelijk Kruk verslagen. Dat belooft nog wat voor de rest van de quest :)

Edit 2:
Zojuist Glough verslagen, mm2 in de pocket *O*

Tips:
-Gebruik Nieve om de demonic gorillas te verslaan.
- lees je in op wiki over de attacks van Glough, er is een mooie 'safespot' .gif voor phase 3.
Boel foutjes gemaakt die veel tijd hebben gekost, uiteindelijk de juiste strategie gevonden :)

[ Voor 54% gewijzigd door wizai op 17-10-2020 18:03 ]

Anjunabeats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizai
  • Niet online
.

[ Voor 99% gewijzigd door wizai op 17-10-2020 18:02 ]

Anjunabeats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smit260
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 13-10-2024
Nu Runescape op Steam is heb ik het spel weer is opgestart met mijn oude account van 14 jaar en 165 dagen oud.... (Heb bijna de nieuwe cape)... Man wat is het spel veranderd. Zal echt tijden nodig hebben om het weer een beetje te leren kennen, heb het ruim 10 jaar niet gespeeld.

Weet iemand wanneer de OldSchool RuneScape naar Steam komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Accretion
Smit260 schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 18:24:
Nu Runescape op Steam is heb ik het spel weer is opgestart met mijn oude account van 14 jaar en 165 dagen oud.... (Heb bijna de nieuwe cape)... Man wat is het spel veranderd. Zal echt tijden nodig hebben om het weer een beetje te leren kennen, heb het ruim 10 jaar niet gespeeld.

Weet iemand wanneer de OldSchool RuneScape naar Steam komt?
Iedereen die OSRS speelt gebruikt toch RuneLite, je kunt die ook toevoegen aan je steam als extern programma.
Pagina: 1 ... 39 ... 48 Laatste

Let op:
Op GoT spelen we graag spellen volgens de regels, om het leuk te houden ;-)
Houd je dus ook hier op het forum aan de Jagex regels, bots en autotalkers zijn niet de bedoeling!