Hoe doen jullie dat als Hardcore Ironman?
Gaan jullie voor stats lvl 99, of voor iets wat nuttig is?
En wordt je dan member of niet?
Je moet eens free2play hardcore Ironman gaan doen, dan is alles nog meer een grind lol.
--
Ik ben niet zo van het Ironman gedoe, m'n main met prima LVL's is zonder mijn input op RS3, terwijl ik eigenlijk alleen de oude versie van RuneScape heb gespeeld, voordat het RS3 werd.
Nu is het dus zo dat ik een main account wil gaan maken voore PVE of PVP (weet ik nog niet, lol), met zo'n hoog mogelijke stats in een korte tijd.
Eigenlijk wil ik free2play blijven (dat is dan mijn 'handicap', veel skills zijn makkelijker als member).
De enige reden om member te worden is om de skillcape te kunnen kopen en agility te trainen (omdat die nuttig is voor f2p).
--
Maar terug op ironman, ik snap niet waarom je Ironman zou worden i.p.v. hardcore Ironman. In het ergste geval val je namelijk alsnog terug naar Ironman.
En ten tweede, de enige restricties zijn op handel, dat je niet met spelers mag traden of G.E. gebruiken.
Dat komt er op neer dat je zelf op heel moeilijke manier geld moet gaan verzamelen of alleen de skilling paths neemt die geld opleveren i.p.v kosten (niet powerlevelen, maar alles banken).
Kost allemaal simpelweg gewoon veel meer tijd?