[Battle.net: Forsaken#22243]
Hier ook geen liefhebber van questsVerwijderd schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 00:32:
Ben sinds enkele dagen weer begonnen en meteen P2P geworden.Binnenkort maar eens beginnen met questen voor toegang tot prif.
/me haat questen. En MEP 1 en MEP 2 schijnen enkele van de rotste quests ooit te zijn.
Priff moet ik dan ook nog altijd unlocken. Van het weekend maar weer even door de zure appel heen bijten en nog een aantal quests aftikken.
Vanaf welk level?kalekat schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 14:56:
Ik ben begonnen aan fishing 99 maar wie weet wat de snelste manier is?
Bekijk sowieso ook http://runescape.wikia.co..._Fishing_training#Methods
Barb fishing tot 93 en dan Priff waterfall fish.kalekat schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 14:56:
Ik ben begonnen aan fishing 99 maar wie weet wat de snelste manier is?
Die Priff waterfall wordt lastig.. dan moet ik eerst daar kunnen komen.Intelcorei7 schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 19:46:
[...]
Barb fishing tot 93 en dan Priff waterfall fish.
Als je niet naar Priff kan gewoon bij Barbarian blijven krijg je nog agility xp ook.kalekat schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 22:53:
[...]
Die Priff waterfall wordt lastig.. dan moet ik eerst daar kunnen komen.
Zit nu op:
92 attack
87 constitution
85 ranged
83 magic
80 strength
80 defence
Maar weet niet of ik het 2 ~ 3 maanden ga trekken om alleen maar PvM te doen
Verwijderd
 Nu bezig met 95 pray en daarna de quests doen voor curses. In de tussentijd af en toe bezig met 99 fletch wat ook al banked is als afwisseling. Daarna denk ik maar focussen op overloads.
 Nu bezig met 95 pray en daarna de quests doen voor curses. In de tussentijd af en toe bezig met 99 fletch wat ook al banked is als afwisseling. Daarna denk ik maar focussen op overloads.  
                    wat is je ingame naam ? voeg ik je toe, mijne is SarvorninVerwijderd schreef op zondag 26 maart 2017 @ 20:19:
/me heeft priff toegang.Nu bezig met 95 pray en daarna de quests doen voor curses. In de tussentijd af en toe bezig met 99 fletch wat ook al banked is als afwisseling. Daarna denk ik maar focussen op overloads.
Verwijderd
L A R SIntelcorei7 schreef op maandag 27 maart 2017 @ 17:36:
[...]
wat is je ingame naam ? voeg ik je toe, mijne is Sarvornin
/me wil eigenlijk nog van de spaties af, maar die is nog altijd geclaimd door een ander account.
Th3sander en Hunt down
Jammer dat de achievement update niet daadwerkelijk met direct nieuwe/andere achievements komt. Maar in ieder geval wordt het wel een meer standaard format, ook conform wat nieuwe spelers gewend zullen zijn vanuit andere MMO's.
De nieuwe gem dragons vallen bij mij nog een beetje buiten mijn lijstje qua content. Nog hard aan het levelen richting slayer 99
VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente
Main in RS3 of OSRS?True schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 22:37:
Speel zelf tegenwoordig ook weer een beetje op mijn Ironman in OSRS, heb er een main naast gemaakt(ook member) iemand beetje ideeën voor dingen die echt goed afkable zijn maar wel genoeg geld opleveren voor 3mil / week(zodat ik 4 bonds per maand kan halen voor zowel mijn ironman als mijn nieuwe main).
OSRS omdat ik ook de nutteloze clue scroll rewards droptrade die in GE geld waard zijn maar echt echt nutteloos zijn voor mijn ironman.
ps. Heb totaal niet 2mil worth aan Jangerberries op mijn ironman.

Ik weet niet hoe het zit qua shop prices en GE sales in OSRS, maar ook daar zul je vast enkele aantrekkelijke items hebben om binnen shops te kopen en op de GE voor goede profit te kunnen verkopen. Zoals in RS3 bijvoorbeeld feathers, fire runes, yak hides, etc. Waarbij je dagelijks circa 1 ~ 2 miljoen winst zou kunnen maken met shop runs.True schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 23:25:
[...]
OSRS omdat ik ook de nutteloze clue scroll rewards droptrade die in GE geld waard zijn maar echt echt nutteloos zijn voor mijn ironman.
ps. Heb totaal niet 2mil worth aan Jangerberries op mijn ironman.
Netjes
Dat wordt behoorlijk gebot dus kan ik weinig mee, ook is het niet echt afkable, het enige wat me zo te binnen schoot was cannonballs.psychodude schreef op zaterdag 1 april 2017 @ 00:28:
Ik weet niet hoe het zit qua shop prices en GE sales in OSRS, maar ook daar zul je vast enkele aantrekkelijke items hebben om binnen shops te kopen en op de GE voor goede profit te kunnen verkopen. Zoals in RS3 bijvoorbeeld feathers, fire runes, yak hides, etc. Waarbij je dagelijks circa 1 ~ 2 miljoen winst zou kunnen maken met shop runs.

Jammer. Binnen RS3 is het allemaal vrij makkelijk zodra je wat lodestones unlocked hebt. En het aantal bots is binnen RS3 in ieder geval een all-time low.True schreef op zaterdag 1 april 2017 @ 00:47:
[...]
Dat wordt behoorlijk gebot dus kan ik weinig mee, ook is het niet echt afkable, het enige wat me zo te binnen schoot was cannonballs.
Je kunt natuurlijk ook overwegen om het gewoon in RS3 te doen, daar de bonds te kopen voor je membership.
Een nog andere manier om met relatief gezien nog minder effort te verdienen is binnen RS3 zo bijvoorbeeld herb cleanen. Dat kun je echt tijdens het bankstanding doen. Maar is goed voor zo'n 1.5m gold per uur. 1m als je wat minder op de timing zit.
ik speel atm redelijk actief op mijn UIM voeg me gerust toe en stuur me een PMTrue schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 22:37:
Speel zelf tegenwoordig ook weer een beetje op mijn Ironman in OSRS, heb er een main naast gemaakt(ook member) iemand beetje ideeën voor dingen die echt goed afkable zijn maar wel genoeg geld opleveren voor 3mil / week(zodat ik 4 bonds per maand kan halen voor zowel mijn ironman als mijn nieuwe main).
Drew Estate is mijn ingame naam
Een weekje verder en op een aantal combat levels verder, de stats momenteel op:psychodude schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 19:36:
Zit nu op:
92 attack
87 constitution
85 ranged
83 magic
80 strength
80 defence
Maar weet niet of ik het 2 ~ 3 maanden ga trekken om alleen maar PvM te doen.
92 attack
88 constitution
88 ranged
84 magic
82 strength
81 defence
Ook 6 quests verder. Blijf met name die quests toch echt de meest verschrikkelijke grind vinden. Maar de afgelopen 3 weken wel wat af weten te tikken sinds lange, lange tijd. Maar nog een verschrikkelijk aantal van 174 te gaan.
Sinds enige tijd bovendien NXT ook weer eens op mijn desktop opgestart. De afgelopen maanden eigenlijk vrijwel exclusief op mijn laptop gespeeld omdat op de desktop de framerate verschrikkelijk was. Op ultra zo'n 20 fps, en op min net speelbaar met circa 60 fps. Om overigens niet geheel duidelijke reden, drivers waren altijd up to date en qua hardware is het ook ruim voldoende (i7-3820 @ 3.6ghz, 16GB RAM, GTX 680). Maar draait nu gelukkig als een zonnetje. Op ultra nu een mean fps van 100
Verwijderd
Verwijderd
F2P skills wel ja.Verwijderd schreef op zondag 9 april 2017 @ 14:11:
Vraagje, ik kom er net achter dat ik een account hebt van 10 jaar terug. En mijn vraag is kan je zonder een membership ook normaal je skills levelen?
Een jaartje later, maar de langverwachte RuneScape documentaire daar dan eindelijk. Erg leuk kijkje in de keuken achter de ontwikkeling van RuneScape. Op sommige vlakken erg letterlijk
Verwijderd
Dungeoneering had je nog niet 75?psychodude schreef op zaterdag 22 april 2017 @ 12:38:
Zelf onlangs de 2200 aangetikt, en vandaag eindelijk mijn laatste priff skill requirement, dungeoneering 75, binnen gehaald. Probeer mij nu een beetje door die quests heen te slepen. Nog eventjes maar dan kan ik toch ook eindelijk naar Priff.
 Een van de grootste redenen dat ik weer begonnen ben met spelen, had altijd heel erg veel lol in DG en wilde er dus weer verder mee.
 Een van de grootste redenen dat ik weer begonnen ben met spelen, had altijd heel erg veel lol in DG en wilde er dus weer verder mee. NopeVerwijderd schreef op zaterdag 22 april 2017 @ 16:08:
[...]
Dungeoneering had je nog niet 75?/me is dol op DG.
Een van de grootste redenen dat ik weer begonnen ben met spelen, had altijd heel erg veel lol in DG en wilde er dus weer verder mee.
Verwijderd
Tot rond level 80-85 was het echt een grind, maar daarna begon het echt leuk te worden.psychodude schreef op zaterdag 22 april 2017 @ 16:21:
[...]
Nope. Vind dungeoneering zelf echt verschrikkelijk, niets anders dan een veredelde minigame. Al is het alleen al dat concept van al die kleine kamertjes. Verschrikkelijk beperkend. Nee, niet mijn ding. Had liever gezien dat de opzet van die skill anders geweest was.
Zojuist in ieder geval Mourning's End Part I afgerond. Als die blacksmith een beetje opschiet kan ik vanavond misschien nog Part II in ieder geval afronden. Tot die tijd maar weer even op mijn eilandje wat xp binnenhalen
Verwijderd schreef op zaterdag 22 april 2017 @ 23:00:
[...]
Tot rond level 80-85 was het echt een grind, maar daarna begon het echt leuk te worden.Het is echt een skill waar je in moet komen merk ik aan mensen.
Om Dungoneering leuk te maken moet je spelen in teams. Zo snel mogelijk, samen met je team, zo efficient mogelijk een floor doen is erg leuk om te doen. Mits je dus een goed team hebt die weet wat ze doet. Helaas kan je als 'low combat level' niet gemakkelijk een team joinen die goed kan dungen.psychodude schreef op zondag 23 april 2017 @ 17:34:
Ach, misschien komt het dan nog. Maar ik weet het niet, het hele concept trekt me gewoon slecht. Ik vind de puzzels ook elders in het spel weinig vermakelijk, en dungeoneering is niets anders. Veel liever had ik gewoon handcrafted dungeons gezien met een PvM focus (zoals dungeons in ieder ander spel), of indien niet handcrafted, dan random maar in soortgelijke stijl als bijvoorbeeld diablo maar op kleinere schaal.
Ik heb twee accounts, beide volledig solo opgebouwd;
- Meukje, huidige main, cb107, 150m cash, +- 1800 total en 84 dg
- Dyq, oude main, cb 137, 50m cash, +- 2200 total en 104dg
Ik weet precies hoe dg werkt en ik weet bijna alle mechanics uit m'n hoofd. Maar door m'n lage combat en total op m'n huidige main, kom ik niet gemakkelijk in 'goede' dg teams. En dat vind ik jammer, want voor m'n gevoel is dg dood voor accounts met cb125 en lager.
Ik heb het enkele keren met teams geprobeerd, maar het concept ligt mij gewoon niet.Mauritsvdb schreef op woensdag 26 april 2017 @ 11:57:
Om Dungoneering leuk te maken moet je spelen in teams. Zo snel mogelijk, samen met je team, zo efficient mogelijk een floor doen is erg leuk om te doen. Mits je dus een goed team hebt die weet wat ze doet. Helaas kan je als 'low combat level' niet gemakkelijk een team joinen die goed kan dungen.
[Video: https://www.twitch.tv/videos/138703024]
Shattered Worlds zoals hier te zien, dat is voor mij zoals het er daar in ieder geval naar uit ziet, graag wat ik voor de dungeoneering skill gezien had.
Ziet er goed uit in ieder geval, ben benieuwd naar volgende week
Jagex is ook lekker bezig met de Menaphos promotion
Edit:
En zojuist dan eindelijk Priff unlocked!
[ Voor 3% gewijzigd door psychodude op 30-04-2017 00:44 ]
@Verwijderd Welkom bij de world of botting haha. Speel je old skool of Rs3?
[ Voor 44% gewijzigd door erwin26 op 02-05-2017 11:45 ]
Jazeker! Zowel op Meukje als op Dyq.erwin26 schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 11:34:
Iemand die nog speelt op RS3? (dus geen old skool)
Nice ik speel ook nog
Waarom heb je eigenlijk 2 accounts?
Omdat ik me begon te vervelen op Dyq. M'n doel was 99 slayer, en dat had ik behaald. Alleen had ik nooit genoeg geld voor dure gear / ovl, dus heb ik alles gehaald met bandos, piety en supersets
Daarom ben ik opnieuw begonnen met Meukje; wederom met het doel om 99 slayer te halen. Alleen nu met Turmoil, lvl 80/90 gear, overloads, etc. Ik ben hard bezig met flippen en dat lukt me aardig goed. Zit nu op 150m cash, en heb net 90 herb gehaald en 90 pray ingekocht. Tevens ben ik in het bezit van torva, pernix en virtus gear om slayer in te trainen. En heb ik 'n charming imp en bonecrusher
Daarbij komt, ik bewaar alle loot die ik krijg van slayer; al sinds level 1. +- 35m loottab atm.
99 slayers kun je easy geld maken ^^.Mauritsvdb schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 14:13:
[...]
Omdat ik me begon te vervelen op Dyq. M'n doel was 99 slayer, en dat had ik behaald. Alleen had ik nooit genoeg geld voor dure gear / ovl, dus heb ik alles gehaald met bandos, piety en supersets.
Daarom ben ik opnieuw begonnen met Meukje; wederom met het doel om 99 slayer te halen. Alleen nu met Turmoil, lvl 80/90 gear, overloads, etc. Ik ben hard bezig met flippen en dat lukt me aardig goed. Zit nu op 150m cash, en heb net 90 herb gehaald en 90 pray ingekocht. Tevens ben ik in het bezit van torva, pernix en virtus gear om slayer in te trainen. En heb ik 'n charming imp en bonecrusher.
Daarbij komt, ik bewaar alle loot die ik krijg van slayer; al sinds level 1. +- 35m loottab atm.
Met betere gear is het stuk makkelijker. Via flippen verdien je zo veel geld he. Op een goede dag 15-20 miljoen haha. 150m cash is best lekker, maar ben je zo kwijt
 . Netjes dat zijn dure skills haha ik zelf heb 99 herb en heb er miljoenen opgemaakt. Best lekkere gear om slayer snel te trainen opzich
. Netjes dat zijn dure skills haha ik zelf heb 99 herb en heb er miljoenen opgemaakt. Best lekkere gear om slayer snel te trainen opzich Voor trainen doe ik easy/veel exp monsters via men maskers. Als ik geld wil via slayer pak ik een andere masker die geld oplevert. Ik sloop ze meestal met lvl 70 gear en gewoon prayer. Nooit problemen mee gehad en men slayer is 93 haha.
Voor geld maken heb ik wel betere manieren dan slayer, wat meer oplevert en veel meer verdiend haha. Meestal steek ik 100-140 miljoen in GE per 4 uur.
https://secure.runescape....ef=03qkgKul--_6461SL610nA
Masker? Heb ik iets gemist?erwin26 schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 14:56:
[...]
99 slayers kun je easy geld maken ^^.
Met betere gear is het stuk makkelijker. Via flippen verdien je zo veel geld he. Op een goede dag 15-20 miljoen haha. 150m cash is best lekker, maar ben je zo kwijt. Netjes dat zijn dure skills haha ik zelf heb 99 herb en heb er miljoenen opgemaakt. Best lekkere gear om slayer snel te trainen opzich
en 35 miljoen van slayertab is wel lekker. Gebruik je ook slayer mask?
Voor trainen doe ik easy/veel exp monsters via men maskers. Als ik geld wil via slayer pak ik een andere masker die geld oplevert. Ik sloop ze meestal met lvl 70 gear en gewoon prayer. Nooit problemen mee gehad en men slayer is 93 haha.
Voor geld maken heb ik wel betere manieren dan slayer, wat meer oplevert en veel meer verdiend haha. Meestal steek ik 100-140 miljoen in GE per 4 uur.
Ik bedoel niet de slayer helmet, maar de maskers die jouw een speciale monster geven. Zoals:
http://runescape.wikia.com/wiki/Mask_of_the_Airut
Ik heb bijna tot elke masker. Dus ik kan kiezen welke monster ik wil en kan er meteen heen met teleport.
Oooh, die masks! Ja, nee, ik heb er twee. Maar die zijn van lvl 25 monsters ofzo, dus die gebruik ik nooit.erwin26 schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 08:37:
[...]
Ik bedoel niet de slayer helmet, maar de maskers die jouw een speciale monster geven. Zoals:
http://runescape.wikia.com/wiki/Mask_of_the_Airut
Ik heb bijna tot elke masker. Dus ik kan kiezen welke monster ik wil en kan er meteen heen met teleport.
Dat is jammer ik heb wel goede tussen zitten gelukkigMauritsvdb schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 09:05:
[...]
Oooh, die masks! Ja, nee, ik heb er twee. Maar die zijn van lvl 25 monsters ofzo, dus die gebruik ik nooit.
Maar heb je die uit treasure hunter of als drop gekregen, die masks?erwin26 schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 09:41:
[...]
Dat is jammer ik heb wel goede tussen zitten gelukkigGisteren ook weer 460k gemaakt met slayer terwijl ik afk stond. Ascension moest ik killen en 2 lucky drops gehad. Die beesten dood ik zonder enige problemen en ze vallen automatisch aan.
Treasure hunter.Mauritsvdb schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 10:38:
[...]
Maar heb je die uit treasure hunter of als drop gekregen, die masks?
Hmm ja, met 2 keys per dag duurt het wel even voordat ik al die masks heb, helaas
Klopt haha, ik heb alle questen gedaan waardoor je extreem veel keys krijgt. En dan tikt het snel aan en als nog met zoveel keys nog niet eens de 200 miljoen er uit gehaald.Mauritsvdb schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 11:08:
[...]
Hmm ja, met 2 keys per dag duurt het wel even voordat ik al die masks heb, helaas.
Haha, dat is iets wat ik ook haat haha. Skillen en quests. Daarom doe ik alleen maar combaterwin26 schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 11:10:
[...]
Klopt haha, ik heb alle questen gedaan waardoor je extreem veel keys krijgt. En dan tikt het snel aan en als nog met zoveel keys nog niet eens de 200 miljoen er uit gehaald.
Goed dat je het zegt, ik had het nog niet eens doorerwin26 schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 09:36:
Gaat er iemand eigenlijk veel spul inkopen om dan door te verkopen tijdens double xp weekend? Ik twijfel er over.
Netjes. Zit zelf momenteel op 89, bijna 90. Nog even te gaanIntelcorei7 schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 09:53:
Gisteren 98 mining aangetikt. Van het weekend 99
Smithing onlangs tot 80 gebracht. Was mijn laatste skill voor invention. Kan daar dan ook eindelijk mee van start gaan.
Edit: Sarvornin ingame naam
[ Voor 23% gewijzigd door Intelcorei7 op 04-05-2017 22:04 ]
Ben bezig met stats omhoog krijgen voor PvM, wil daarbij ook een Fire Cape natuurlijk, heb vandaag wat gear daarvoor ingekocht, blowpipe, scales en darts. Binnen kort even ranged naar 75 en wat pogingen wagen.
Inmiddels al drie dagen bezig met mlm minen, wat is dat godvergeten saai zeg. Moet full prospector hebben voor Falador Diary, ben ook bezig met quest cape en diaries completen, voornamelijk de hard diaries ben ik mee bezig:
- Falador
- Kandarin
- Karamja
- Fremennik
- Wilderness
Quest cape is ook niet zo bijzonder ver weg meer. Nog zo'n 20 quests te gaan waarvan er een stuk of 5 nog echt wel wat werk zijn. Stats heb ik ook bijna overal wel voor. Alleen agility misschien nog naar 80 of zo voor MM2 om me daar wat minder te irriteren.
Ik , add me ingame: sarvorninjoeri681 schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 16:13:
Zijn er nog mensen die RS3 spelen?
Ik. Voor mijn ingame naam zie enkele posts terug.joeri681 schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 16:13:
Zijn er nog mensen die RS3 spelen?
Vind het persoonlijk de enige versie van RuneScape de moeite waard om te spelen. Heb de OSRS graphics nooit gemogen. Niet tijdens de switch van classic naar RuneScape 2. En al helemaal anno 2017 verdraag ik het niet meer
Overigens, nieuwe road to Menaphos trailer:
Qua setting ziet het er in ieder geval fraai uit. Klinkt verder een beetje naar de introductie van een reputation system. Met nog een maandje te gaan komt het erg dichtbij. Ben benieuwd wat Jagex er van gebakken heeft. Zeker met de hierop volgende expansions hoop ik dat ze wat moois neerzetten met Menaphos
[ Voor 30% gewijzigd door psychodude op 05-05-2017 21:11 ]
Ziet er goed uit dat Menaphos. Ben benieuwd wat de reqs zijn om er heen te kunnen.psychodude schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 21:07:
[...]
Ik. Voor mijn ingame naam zie enkele posts terug.
Vind het persoonlijk de enige versie van RuneScape de moeite waard om te spelen. Heb de OSRS graphics nooit gemogen. Niet tijdens de switch van classic naar RuneScape 2. En al helemaal anno 2017 verdraag ik het niet meer. Kan mij daartoe dan ook niet tot de gameplay zetten.
Overigens, nieuwe road to Menaphos trailer:
[video]
Qua setting ziet het er in ieder geval fraai uit. Klinkt verder een beetje naar de introductie van een reputation system. Met nog een maandje te gaan komt het erg dichtbij. Ben benieuwd wat Jagex er van gebakken heeft. Zeker met de hierop volgende expansions hoop ik dat ze wat moois neerzetten met Menaphos.
De reqs zijn laag. Drietal quests. Verder voor de skilling activities minimaal level 50. Voor slayer 85+. Voor de tombs voor snelle exp rates bij succesvol doorlopen binnen de tijdslimiet zijn er drie tiers (50+, 70+ en 90+) voor de menaphos skills (Agility, Construction, Crafting, Divination, Dungeoneering, Prayer, Runecrafting, Thieving).Intelcorei7 schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 21:37:
[...]
Ziet er goed uit dat Menaphos. Ben benieuwd wat de reqs zijn om er heen te kunnen.
De afk training methods geven dan ook lagere exp rates dan priff. Maar de tombs zouden mogelijk hogere exp rates geven dan Priff. In ieder geval initieel als dusdanig aangekondigd tijdens RuneFest. Maar zou wel duidelijk een meer actieve speelstijl vragen.
Oke perfect. ik houd wel van een actieve speelstijl. dat AFK wordt ik soms ook aardig zat.psychodude schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 22:17:
[...]
De reqs zijn laag. Drietal quests. Verder voor de skilling activities minimaal level 50. Voor slayer 85+. Voor de tombs voor snelle exp rates bij succesvol doorlopen binnen de tijdslimiet zijn er drie tiers (50+, 70+ en 90+) voor de menaphos skills (Agility, Construction, Crafting, Divination, Dungeoneering, Prayer, Runecrafting, Thieving).
De afk training methods geven dan ook lagere exp rates dan priff. Maar de tombs zouden mogelijk hogere exp rates geven dan Priff. In ieder geval initieel als dusdanig aangekondigd tijdens RuneFest. Maar zou wel duidelijk een meer actieve speelstijl vragen.
De actieve playerbase zijn van beide games ongeveer gelijk. Daarnaast zijn er genoeg Tweakers actief op OSRS, ik heb zelf sinds een weekje weer membership genomen - maar spendeer mijn tijd vooral aan AFK slayen momenteel.Inhumanous schreef op zaterdag 6 mei 2017 @ 16:11:
Geen mensen hier die osrs spelen? Je zou verwachten van wel aangezien de playerbase van osrs 2 of 3x zo groot is
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Het is de vraag of dat werkelijk zo is. Alleen het aantal concurrent users is hoger. Maar het zegt weinig over het ware aantal van de playerbase. OSRS mist publieke monthly highscores om daar iets over te zeggen.Inhumanous schreef op zaterdag 6 mei 2017 @ 16:11:
Geen mensen hier die osrs spelen? Je zou verwachten van wel aangezien de playerbase van osrs 2 of 3x zo groot is
Spelers met een kortere speelduur zullen namelijk al snel een lager aantal concurrent users geven. Een tweede probleem met de getallen van concurrent users voor beide versies van het spel, maar wat momenteel toch meer prominent lijkt binnen OSRS, zijn bots. Deze houden de cijfers artificieel hoog. Hetzelfde als wat tig jaren geleden ook reeds een probleem was.
Maar OSRS spelers zijn er wel degelijk ook onder de tweakers. Blader enkele pages terug in je komt posts wisselend tegen omtrent OSRS en RS3.
voeg me anders even toe op OSRS en stuur me ingame een berichtje: Nacho Sauceebalarina schreef op zaterdag 6 mei 2017 @ 18:24:
Topics konden beter gescheiden zijn naar OSRS en RS3. Ik speel zelf weer OSRS sinds februari, begonnen door de nostalgie en toch redelijk hooked geraakt. Barrow gloves, fire cape, dragon defender, piety, 30mil gp en total 1450 gehaald. Vroeger was ik daar te dom voor. Momenteel langzaamaan bezig richting quest cape.
add mij Hc sofa sIntelcorei7 schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 20:31:
wat is zijn jullie ingame (RS3) namen ? dan voeg ik jullie toe.
Edit: Sarvornin ingame naam
als je via mijn refferal link een account maakt en me even PM'd krijg je van mij gratis 1 maand member (twitch prime code) zelf heb ik hier ook baat bij aangezien elke refferal van mij die member wordt mijn account weer 7 dagen member geeft
ik heb nog 7 codes 5 codes beschikbaar!
Nieuwe road to menaphos. De slayer chest is echt een welkome toevoeging. Geen geneuzel meer met inventory management. Gewoon lekker door kunnen blijven slayer tot je door je food heen bent en dan uitermate praktisch de loot direct naar je bank te kunnen sturen!
Deze laatste weekjes voor Menaphos nog even snel slayer zien te levelen naar 85 in ieder geval. Deels met DXP weekend zal dat meest waarschijnlijk wel moeten lukken. En dan met Menaphos direct heerlijk door te kunnen pakken! Op dit moment in ieder geval level 79.
Verder gaat het de afgelopen periode weer lekker met skillen. Total skill level inmiddels 2270 (2278). Hoewel nog niet direct een volgende 99 in het vizier, wel een duidelijk groter aantal skills nu bijna 90 of 90+. Zal waarschijnlijk een flinke golf aan 99's kort op elkaar gaan worden in de toekomst
Vandaag zal ik meest waarschijnlijk in ieder geval construction 96 halen hier. Verder nog geen harde plannen. Beetje AFK skilling in Priff, hehe.
Nieuw ventje aangemaakt en mijn gold van men oud ventje overgezet. Kwestie van alles nekeer opnieuw te doen.
Ben wel men skills kwijt maar soit, hoogste was toch maar 77 fishing en slayer en dergelijke was er toch nog niet toen.
Combat was 89. Zal niet zo lang duren om terug hoger te raken ^^
8mill gold in de bank en shitload aan runes. Time to do this!
Kiiijk dit zijn de leukste motieven om te spelen. Of je speelt nu gelijk een paar maand, of je bent het na een week weer zatEvilswordfish schreef op maandag 15 mei 2017 @ 15:05:
Gisteren, na sinds 2005 nimeer gespeeld te hebben runescape nog eens opgezet.
Nieuw ventje aangemaakt en mijn gold van men oud ventje overgezet. Kwestie van alles nekeer opnieuw te doen.
Ben wel men skills kwijt maar soit, hoogste was toch maar 77 fishing en slayer en dergelijke was er toch nog niet toen.
Combat was 89. Zal niet zo lang duren om terug hoger te raken ^^
8mill gold in de bank en shitload aan runes. Time to do this!
Tis wel ni makkelijk om toch ni zo maar mijn oude character gebruike.Mauritsvdb schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 07:56:
[...]
Kiiijk dit zijn de leukste motieven om te spelen. Of je speelt nu gelijk een paar maand, of je bent het na een week weer zat
Zo strength,def, attack terug naar 70 lvle, magic en prayer,... Geen idee hoelang het zou duren.
Kheb ergens gelezen iets van x aantal uur per level maar geen idee of ze daarin bedoelen letterlijk 15 uur per level tussen 60-70 of het duurt 15 uur om van 60 naar 70 te grinde
Uplay: Red--Death
Het duurt 15 uur in totaal. Iets meer dan uurtje per level gemiddeld.Evilswordfish schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 08:13:
[...]
Tis wel ni makkelijk om toch ni zo maar mijn oude character gebruike.
Zo strength,def, attack terug naar 70 lvle, magic en prayer,... Geen idee hoelang het zou duren.
Kheb ergens gelezen iets van x aantal uur per level maar geen idee of ze daarin bedoelen letterlijk 15 uur per level tussen 60-70 of het duurt 15 uur om van 60 naar 70 te grinde
Geen 120 doelen voor jezelf gesteld?rsnubje schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 08:59:
Ik ben wel blij met de nieuwe slayer updateHeb al een tijdje alle skills 99+ en slayer is echt een chore als je geen doel hebt. Nu met de 120 update komt het eindelijk van pas dat ik 115 slayer heb
Heb hier een reeks protean bars en corrupted ore klaar liggen om smithing een goed aantal levels op te doen werken. Daarnaast een reeks items augmented om tijdens het levelen van slayer ook invention nog een beetje te kunnen trainen. Tussendoor van plan nog een beetje divination op te werken.
Benieuwd hoeveel xp het dit weekend lukt er doorheen te jagen
En wat als offhand?
Iets meer dan questje heb ik al gezien. Moet die seer's stuff achievements halersnubje schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 09:26:
Whip en enhanced excalibur. Moet je wel even een questje doen.
Ik zou er zeker gebruik van maken ! Heel simpel xp die je krijgt door te skillen is gewoon allemaal dubbel.Evilswordfish schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 11:45:
Misschien stomme vraag. Maar ik zie zo hier en daar dingen over dubbel xp weekend en mensen dat dingen kopen om te mazen etc.. What does this mean? And how should I make use of it?
Normaal krijg je bijvoorbeeld 300xp per item en dan 600xp, dus daarom koopt iedereen alles in om een weekend grote gains te maken
Dxp weekend Is wel alleen RS3
Hmm dan zou ik keertje moeten uitzoeken met wat ik vlug iets kan leveleIntelcorei7 schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 11:52:
[...]
Ik zou er zeker gebruik van maken ! Heel simpel xp die je krijgt door te skillen is gewoon allemaal dubbel.
Normaal krijg je bijvoorbeeld 300xp per item en dan 600xp, dus daarom koopt iedereen alles in om een weekend grote gains te maken
Dxp weekend Is wel alleen RS3
Ach, heb je het alvast klaarliggen voor de volgende dxp weekendMauritsvdb schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 13:36:
96 herb ingekocht, maar geen tijd om te spelen dit weekend
Overigens benieuwd of we de online player counts weer gaan verbreken dit keer zoals met de voorgaande dxp weekend. Zien of alle Menaphos promotie een beetje zijn vruchten afwerpt voor Jagex, hehe.
Kheb op reddit gezien dat je summoning super snel kunt levele via taverley method.. Whatever that means
Maar agility schijnt ook een buyable te zijn met silverhawks.. toch maar wat mils in steken denk ik.
Meestal zet iemand een portal bank neer bij de obelisk, dus dan neem je alles noted mee en verkoop je aan die NPC naast die obelisk (alleen jij ziet jou dingen in de winkel niemand anders). Dus je koopt het dan terug maakt die pouch en deposit in bank, zo hoef je dus niet alsmaar naar die bank te rennen en dat scheelt veel tijd.Evilswordfish schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 09:36:
Kan iemand me uitleggen wat die summoning doet? En hoe ik best gebruik maak van dubbel xp weekend?
Kheb op reddit gezien dat je summoning super snel kunt levele via taverley method.. Whatever that means
Dus:
Terugkopen
pouches maken
Deposit in portal bank
Herhaal
En als er geen portable bank is kan je eventueel ook je pouches verkopen aan die npc zo deed ik het vroeger voor er portable banks warenIntelcorei7 schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 12:04:
[...]
Meestal zet iemand een portal bank neer bij de obelisk, dus dan neem je alles noted mee en verkoop je aan die NPC naast die obelisk (alleen jij ziet jou dingen in de winkel niemand anders). Dus je koopt het dan terug maakt die pouch en deposit in bank, zo hoef je dus niet alsmaar naar die bank te rennen en dat scheelt veel tijd.
Dus:
Terugkopen
pouches maken
Deposit in portal bank
Herhaal
Dat zou ik sowieso niet doen. Ik maakte er altijd scrolls van die ik later weer inwisselde voor shards. Dat kun je doen bij Gu'tanoth.Inhumanous schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 13:57:
[...]
En als er geen portable bank is kan je eventueel ook je pouches verkopen aan die npc zo deed ik het vroeger voor er portable banks waren
[ Voor 4% gewijzigd door rsnubje op 19-05-2017 10:03 ]
Ja dat kan ook maar ik heb summ al een tijdje op 99+ dus geen summ voor mij dit weekend, ik denk dat ik maar is inlog om de laatste paar fishing levels te doenrsnubje schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 10:03:
[...]
Dat zou ik sowieso niet doen. Ik maakte er altijd scrolls van die ik later weer inwisselde voor shards. Dat kun je doen bij Gu'tanoth.
Op GoT spelen we graag spellen volgens de regels, om het leuk te houden ;-)
Houd je dus ook hier op het forum aan de Jagex regels, bots en autotalkers zijn niet de bedoeling!

/u/772177/crop57a9c00de328d_cropped.png?f=community) 
            /u/255418/usericon.png?f=community) 

:strip_icc():strip_exif()/u/612329/crop55cddc7f3b179_cropped.jpeg?f=community) 
            /u/538352/crop614b2fb51dc66_cropped.png?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/403106/3868954827-1_60x60.jpg?f=community) 
            /u/397403/crop58f71244dbc0d_cropped.png?f=community) 
            /u/310759/crop5a8fa260a4c33_cropped.png?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/413149/tweaker.jpg?f=community) 
            :strip_exif()/u/337093/crop587271359a8e7.gif?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/263315/crop592fef8caf3e6_cropped.jpeg?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/505703/crop61f6dce40f206_cropped.jpg?f=community)